Als iemand de indruk wekt dat hij ad blokkeert en vervolgens geband wordt totdat hij het tegendeel bewijst lijkt mij alleen maar gunstig voor de overige gebruikers, hierdoor worden de advertenties op T.net beter bekeken en is het niet nodig om constant hele irritante reclames weer te geven. Doordat T.net kan aantonen aan de adverteerders dat ze erbovenop zitten als iemand aangeeft adblock te gebruiken kunnen ze meer geld vragen per view/click, dat resulteert weer in een betere site.
Probleem is gewoon dat men wel de lusten maar niet de lasten wil, de lust van bannervrijheid komt met de last van 1,25 per maand, voorzover je dat een last kan noemen. Ik snap dat we Nederlanders zijn maar moet er nou altijd het onderste uit de kan gehaald worden?
Ik irriteer me ook aan dat soort banners, maar ik vind T.net een geweldige site en ik weet dat die banners ervoor zorgen dat deze site nóg beter wordt, adblock zou ook geen overweging mogen zijn voor een "echte" Tweaker. Met een abbonement voorzie je deze prachtsite ook van de nodige support en hoef je je niet meer te ergeren

@Hieronder, ik irriteer me niet genoeg aan de reclames

daarnaast vind ik ze soms wel intressant, beetje jammer om ze dan uit te zetten
[
Voor 6% gewijzigd door
Jorrit op 31-03-2008 01:07
]