Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Uhm, is de redactie hiervoor niet verantwoordelijk dan?Hahn schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:56:
Ik mis alleen de link met Geachte Redactie, want dit is op het forum?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
The devil is in the details.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Was net een topic aan het lezen, ff aan het werk en wat ziet mijn oog ...
Gauw naar een ander topic gekeken, hé, geen lemmings
Totdat ik ergens een HK draadje voor bij zag komen
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

If builders built buildings the way programmers wrote programs, then the first woodpecker would destroy civilization.
Maar moet zeggen dat het wel leuk bedacht is, vooral dat je ze in je prefs aan kunt zetten enzo.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Jup,Bolk schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:19:
Is het alleen bij de default template?
althans, niet bij paars.

[ Voor 32% gewijzigd door kamerplant op 01-04-2008 12:51 ]
🌞🍃
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
paars is dan ook obsol33t
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Paars is dan ook heilig
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Anoniem: 169604
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Maar goed is is inderdaad wel grappig om een venster een tijd open te laten staan en in een ander venster verter te gaan, ze kunnen redelijk wat slopen, maar echt schoon krijgen ze het niet.
Mooi gemaakt!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Lijkt me idd een leuke optionele optie.Anoniem: 178962 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:28:
Geweldig, mogen deze voor altijd blijven please???
Het leven is te kort om geduld te hebben!

Maar ik zie dat het een gave optie is om later in te bouwen als je inactief bent voor 5 minuten
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Prefs ook aangepast zodat de kans 100% is?MsG schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:46:
ik zie helemaal niets. FF3b4 en heb de skin speciaal op default gezet.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Paars is het echte GoT! Geloof me, er zal een dag zijn dat paars zal overwinnen over de andere templates
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Wie wil er nou geen paars gebruiken?
Is het ook expres gedaan dat de gaten die ontstaan als ze ontploffen in de vorm van eieren zijn?
Natuurlijk, dat zijn de geheime boodschappen die er door Crips ingeprogrammeerd zijn ....Tower410 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:23:
Grappig.
Is het ook expres gedaan dat de gaten die ontstaan als ze ontploffen in de vorm van eieren zijn?
als je de lemmingen maar lang genoeg laat doorgraven ontstaat ook na 24 uur ook het Portret van HlpDsK in je browservenster, maar die heeft tot nu toe niemand ontdekt
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
DrankJogai schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:44:
Ik had hem gister al gezien... Testje?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
was het zo lastig te implementeren dan. Dat je er van aan de drank geraakt bent.....
ARME AOW’er
Boven aan:Guardian Angel schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:11:
Hoewel ik, ondanks diverse pogingen daartoe, geen enkele lemming heb kunnen bespeuren wil ik Mr. Lemming aka Crisp bedanken voor het terughalen van deze uhhhh..... beestjes?
MyReact -> Voorkeuren
2e kopje: Lemmings
Kans op lemmings: 100%
Lemmingpopulatie: 100
Succes
Dan kun je ook ?limitlemmings=100 achter de url plakkenMr_Dark schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:17:
[...]
Boven aan:
MyReact -> Voorkeuren
Succes
Let trouwens wel op met die 100 lemmings, op een singlecore zou je in de problemen kunnen komen
limit is iets anders dan lemmings hoorTheZeroorez schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:18:
[...]
Dan kun je ook ?limit=100 achter de url plakken
Let trouwens wel op met die 100 lemmings, op een singlecore zou je in de problemen kunnen komen
Intentionally left blank
Hehe mooi mooi. Echt, deze optie moet je er in houden, ook na 1 aprilcrisp schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:19:
[...]
limit is iets anders dan lemmings hoor(maar ?lemmings=xx achter de URL werkt wel
)
🌞🍃
euhm, lemmings bedoel ikcrisp schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:19:
[...]
limit is iets anders dan lemmings hoor(maar ?lemmings=xx achter de URL werkt wel
)

Geen idee hoe ik ineens bij limit kom..
[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 01-04-2008 22:38 ]
Arghhhhhh die optie had ik niet gezien maar ik druk snel op enter omdat die Lemmings verdomde snel aan het hakken zijn.Mr_Dark schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:17:
[...]
Boven aan:
MyReact -> Voorkeuren
Succes
ARME AOW’er
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Waar het hart vol van is, loopt het toetsenbord van over. Vertel het eens TheZeroorez?TheZeroorez schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:37:
[...]
euhm, lemmings bedoel ik
Geen idee hoe ik ineens bij limit kom..
Ik vind dat de Lemmings moeten blijven, als optie zou het erg leuk zijn. Ik zou ze zelf uitlaten, maar er zijn van die mensen die het humor vinden (half GoT?).
Maareh. Waar heeft FOK ze dan? (ik kom er niet zo vaak nee
* TheZeroorez mompelt iets over ?limit=999 die 'ie af en toe eens gebruikt (maar ook echt af en toe, eens per maand oid, vandaar vaag dat ik over limit begonJejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:26:
[...]
Waar het hart vol van is, loopt het toetsenbord van over. Vertel het eens TheZeroorez?
Bij de weg, dit doet me denken aan die schapen die ik op m'n desktop had in '97 oid, ik had ze van een of andere CD en ze sloopten heel je Windows 95 nog verder dan het al was. Zijn die er nog steeds? Hoe heten ze dan
[ Voor 63% gewijzigd door TheZeroorez op 01-04-2008 23:31 ]
Even een polletje gemaakt, toch wel interessant
[Poll] Lemmings, liever kwijt of rijk?
Een 'Lemming' op FOK! is iets heel andersJogai schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:23:
Wel jammer dat het hetzelfde is als bij fok, hadden het geen henkies kunnen wezen of iets wat meer bij tweakers hoort?
Browser-based (echte) Lemmings is overigens wel degelijk GoT-gerelateerd; ik schreef DHTML Lemmings (hier en daar nog wel te vinden op het web) in 2003 voor de DHTML Contest in W&G (nu WEB)
Intentionally left blank
?lemmings={aantal}
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Ook wat mij betreft een blijvertje (vreet overigens wel redelijk wat cpu op een oud bakkie...)
PS. Voor wie Lemmings niet kent, hier is de uitgang

[ Voor 55% gewijzigd door Savantas op 02-04-2008 09:49 ]
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kikker in je bil (met lemmings)!Datafeest schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:35:
Hehe mooi mooi. Echt, deze optie moet je er in houden, ook na 1 april
Het is 2 april en het werkt nog gewoon hoor
Maar ehm.. ik trek 300 lemmings gewoon nog met m'n enkelcore hoor
En ze moeten idd blijven. Zo'n extra functionaliteit kan nooit kwaad
ARME AOW’er
Hier werkt het nog wel, staat alleen niet meer in je instellingen.Guardian Angel schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:39:
Helaas is de "Lemming-optie" niet meer aanwezig bij de foruminstellingen en zou het niet meer mogen werken.
Gewoon een optie achter de url zetten:
Kikker in je bil!
Bij 1000 wordt-ie al snel een beetje traag op mijn Mac mini.gersompie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:35:
Maar ehm.. ik trek 300 lemmings gewoon nog met m'n enkelcore hoor
Ik heb net eens gekeken hoe het werkt en het verbaast me niks, gezien de enorme hoeveelheid gifjes. Ontzettend knap gemaakt, mijn complimenten aan Crisp.
Toch knap dat iemand zonder kennis van zaken zoiets kan beweren..Guardian Angel schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:39:
Helaas is de "Lemming-optie" niet meer aanwezig bij de foruminstellingen en zou het niet meer mogen werken.
Anoniem: 253874
Erg mooi gemaakt!
Ik trek 6.000.000 ook nogtorp schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:42:
[...]
Bij 1000 wordt-ie al snel een beetje traag op mijn Mac mini.
Ik heb net eens gekeken hoe het werkt en het verbaast me niks, gezien de enorme hoeveelheid gifjes. Ontzettend knap gemaakt, mijn complimenten aan Crisp.
Pffft, een beetje tweaker heeft bij een 1% kans per pagina, 90% kans dat het tenminste een keer per dag langs komtzomertje schreef op woensdag 02 april 2008 @ 08:26:
Ja is leuk, en dan op 1 procent zetten zodat je ze eigenlijk al bent vergeten als ze je scherm weer eens komen verzieken
--
Dev-volk:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[ Voor 6% gewijzigd door MueR op 02-04-2008 14:48 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Goed hèmoto-moi schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:11:
[...]
Toch knap dat iemand zonder kennis van zaken zoiets kan beweren..
ARME AOW’er
Anoniem: 156876
Geweldige kick!inquestos schreef op donderdag 01 april 2010 @ 00:13:
Op herhaling?![]()
Ik heb zo het vermoeden dat crisp hier iets mee te maken heeft, klopt dat
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
In de oude template staat 'ie gewoon op die datum getarget, was bijna iedereen vergeteninquestos schreef op donderdag 01 april 2010 @ 00:13:
Op herhaling?![]()
Ik heb zo het vermoeden dat crisp hier iets mee te maken heeft, klopt dat
Jammer dat die het net als met de kerst-layout niet doet zodra je een externe css-file in laat ladenmoto-moi schreef op donderdag 01 april 2010 @ 00:21:
In de oude template staat 'ie gewoon op die datum getarget, was bijna iedereen vergeten
[ Voor 10% gewijzigd door Wiethoofd op 01-04-2010 00:53 ]
Er is wel een preference voor he?GoVegan schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:51:
maar de url trick werkt geloof ik niet meer??
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
kleine Bob'sJogai schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:23:
Wel jammer dat het hetzelfde is als bij fok, hadden het geen henkies kunnen wezen of iets wat meer bij tweakers hoort?

Smiling as the shit comes down...
bij myreact -> voorkeuren kan in hem niet vinden
alleen in de oude layoutGoVegan schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:59:
[...]
bij myreact -> voorkeuren kan in hem niet vinden
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Durf het bijna niet te vragen, maar: Is het script OS o.i.d., wil hem namelijk op mijn site's draaien!
(heb hem nu wel, maar dacht - waarom moeilijk doen als makkelijk kan
In ieder geval: Happy (1 April) Foolsday!
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Mede ook omdat het "opeens" weer op kwam duiken.
Abort, Retry, Quake ???
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Mogen ze volgend jaar, als ze onder in m'n scherm geland zijn trappetjes bouwen ipv zichzelf opblazen?
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl