Toon posts:

GeForce® 9800 GX2

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik wil graag een super video kaart kopen alleen heb er niet veel verstand van, en het aanbod is mega groot. nu zag ik de GeForce® 9800 GX2 maar hier zitten 4 beelscherm aansluitingen op en hoef maar 1 beeldscherm aan te sluiten ( betaal ik nu zoveel extra voor die aansluitingen of is die kaart zo goed ) of wat zou dan eventueel een goed alternatief zijn voor deze kaart. Ik wil gewoon het beste van het beste met prijsklasse tot 600 euro.. iemand tips?

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:40
Ja google.nl
Modbreak:Check je mail

[ Voor 53% gewijzigd door Ultraman op 28-03-2008 14:35 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:42

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je moet zo'n kaart alleen kopen als je ook zo'n goed systeem hebt staan ;) Maw, met een 286 zal je niets met deze kaart kunnen ;)

Wauw, een sig!

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:49
Beste van het beste is de 9800GX2, met de prijsklasse red je het wel. De extra aansluitingen krijg je gewoon kado, betaal je nauwelijks voor (behalve dan HDMI).

system setup

Verwijderd

Topicstarter
Markicks schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:47:
Beste van het beste is de 9800GX2, met de prijsklasse red je het wel. De extra aansluitingen krijg je gewoon kado, betaal je nauwelijks voor (behalve dan HDMI).
Thanks ga me daar maar eens in verdiepen dan.
Er is zoveel keuze soms weet je het gewoon niet meer 8)7

Even offtopic:

Weet iemand of je 8 gig werkgeheugen kan draaien met windows vista 64bit en maakt hij er dan ook echt gebruik van?

Verwijderd

Topicstarter
Ik keek op google maar ik zie niets alleen zoeken en verder helemaal wit >:) 8)7 :z

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:55:
[...]

Even offtopic:

Weet iemand of je 8 gig werkgeheugen kan draaien met windows vista 64bit en maakt hij er dan ook echt gebruik van?
www.google.nl
Modbreak::| Check je PM

[ Voor 3% gewijzigd door Ultraman op 28-03-2008 14:35 ]

Verwijderd

[...]

Even offtopic:

8 gig werkt wel onder x64 maar denk niet dat hij er echt gebruik van maakt, dit ligt er aan wat voor programma's je draait.

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05 15:11
Ik zou je ook eerst eventjes verdiepen. Uit wat voor hardware bestaat de rest van je pc?

• MeijsteR
  • Niet online
Wat zijn de rest van je pc specs?

• Mektheb
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:56:
[...]
Ik keek op google maar ik zie niets alleen zoeken en verder helemaal wit >:) 8)7 :z
8)7

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-04 15:45

Swordlord

Act first, think never

[...]

Even offtopic:

Heel mooi topic in PMG hierover... het 8GB onzinnig of toch nuttig topic, zoek functie van GOT is rechtsbovenin het scherm te vinden. Veel plezier met lezen,

8GB intern geheugen grote onzin of toch nuttig?

En verder.
Ik heb ook eens gekeken naar je vorige topic starts...
Er is je al heel vaak blijkbaar aangegeven dat je topicstarts erg onvolledig zijn.

Dus AUB meer specificaties en uitleg.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:28

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik stel voor dat je je even gaat verdiepen in de materie en wat reviews door gaat nemen.
Wat de allersnelste kaart is kun je makkelijk vinden door middel van het doornemen van wat reviews.
Nee, er is geen versie van de 9800GX2 met maar 1 beeldschermaansluiting dus op die manier goedkoper uit zijn zit er niet in. Zoek eens op wat de 9800GX2 nou technisch inhoud, dan snap je vast wel waarom daar 4 DVI poorten op zitten. Niet dat je ze allemaal hoeft te gebruiken, eentje gebruiken werk net zo goed natuurlijk.
Met wat zoekwerk kun je de snelste kaart echt wel vinden en voor tips om op te letten kun je **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? doornemen.

Wat betreft de vraag of 8GB geheugen nut heeft: Dat hangt er van af wat je er mee gaat doen. Vista kan er vast wel gebruik van maken en anders is dat wel op te zoeken.

[ Voor 10% gewijzigd door Ultraman op 28-03-2008 14:36 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.