Toon posts:

Help pc start niet meer op, asus moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb net mijn geheugen kaartje eruit gehaald om goed te kijken wat voor een het is, want ik wilde er een bijbestellen. Dat is een Kingston Dimm 1GB DDR2 PC2-5300 667MHz.
Dus hem er weer ingezet en de pc weer aangezet, lampje voor gaat branden, fans gaan draaien en ik hoor een soort klikje, alsof er iets afslaat en verder gebeurt er niks, geen beeld, pc lampje blijft branden, fans draaien.

Heb niet gegooiid met het geheugen of met mij vingers overal aangezeten, heb ook gekeken of die er wel goed inzit, zit ook in het eerste bankje.

wie heeft tips.....

• Theft_eXP
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-04-2023
probeer eens een ander bankje?.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

:w op GoT

Mijn glazen bol is stuk maar het zou kunnen dat je het niet goed hebt aangedrukt. Hoorde je twee een klikje toen je het erin drukte en schoten de klemmen aan het eind van het slot naar binnen?

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
kan zomaar? geen brandluchtjes enzo?

Verwijderd

Topicstarter
wist niet of dat zomaar kon, maar dat mag dus zomaar en hij doet het!!

Hij zit nu in de Dimm-a2, kan ik dan een nieuwe kaart op Dimm-b1 bijplaatsen?

Verwijderd

kijk eens naar de goude plaatjes waar ze het slot ingaan, iets vreemd op te merken?
nog een keer eruit halen en erin stoppen..

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:45:
[...]

wist niet of dat zomaar kon, maar dat mag dus zomaar en hij doet het!!

Hij zit nu in de Dimm-a2, kan ik dan een nieuwe kaart op Dimm-b1 bijplaatsen?
Dat staat in de handleiding van je MB.

A1+A2 en B1+B2 denk ik.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:49:
[...]

Dat staat in de handleiding van je MB.

A1+A2 en B1+B2 denk ik.
Eens even nalezen dan idd.

Heb nog naar A1 gekeken, maar zie er helemaal niks aan, geen stof, niks zwart of vervormd, raar.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hiervoor hebben we de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Die moet je doorkijken en dan gaan testen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:56:
Hiervoor hebben we de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Die moet je doorkijken en dan gaan testen :)
Hey thanx handig!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De PMG FAQ staat vol met handige informatie. Eigenlijk wordt je geacht die door te lezen voordat je een topic opent ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-05 13:58

SECURITEH

Man of legend.

gambieter schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:36:
[...]

De PMG FAQ staat vol met handige informatie. Eigenlijk wordt je geacht die door te lezen voordat je een topic opent ;)
Maar hoeveel mensen doen dat dan ook echt. :p

Verwijderd

Topicstarter
Weinig :)

Ik kwam hier door een probleem, du ben ik al aan het rondkijken, dus volgende keer zal ik eerst beter rondkijken, ik denk dat het met veel mensen de eerste keer zo gaat.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Daarom hebben we ook de registratievoorwaarden waar je door moet lezen voor je je aanmeldt, daar staat dit soort ding in :z

Maarja, je hebt gelijk dat er vaak zat alleen op "accoord" geklikt wordt zonder te lezen waarmee accoord gegaan wordt...

* dion_b zou eens een keer een paar clausules a la Faustus erin willen stoppen en kijken hoe lang het duurt voor iemand het merkt O-)

Iig doe ik dit topic voor de overzichtelijkheid dicht. Je hebt nu de belangrijkere hulpmiddelen die we hier hebben gevonden, goede kans dat je daar een stuk verder mee komt. Lukt het niet, dan kun je altijd een nieuw topic openen - je zult door de troubleshooter en FAQ in ieder geval in staat zijn om het probleem een stuk meer toe te spitsen en toe te lichten - en dat maakt de kans dat wij een zinnig en relevant antwoord kunnen geven alleen maar groter :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.