Nokia N95 (8GB) - Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 42 Laatste
Acties:
  • 423.932 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Barfman schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:11:
[...]

Beetje vreemd, want ze bieden die extra wel aan onder jouw abbo.
Ik heb al een tweede antwoord binnen welke voorbij gaat aan de suggestie die de link wekt, nl. dat je met een Scherp abonnement Blox Internet zou moeten kunnen aanzetten, ook de voorwaarden http://www.vodafone.nl/sh...f_blox_postpaid_nov07.pdf sluiten Scherp niet uit.

03-12-2008 Ons antwoord
Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat ons antwoord strijdig is met uw link.

In de tekst van uw link staat ook vermeldt dat u een smsbundel kunt kiezen bij een Scherp Abonnement. Dit is wel mogelijk, het is alleen niet mogelijk om een BloX aan te sluiten bij een Scherp Abonnement.

Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-04 22:13

Laidback Luc

Ondertitel.srt

ReFresh F5 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 09:45:
Heeft iemand al een fix voor de 0.8 versie van SkyFire? Bij het opstarten van SkyFire blijft hij hangen bij "locating". Dan geef ik mijn WLAN op en dan komt weer de vraag wat ik voor een verbinding wil gebruiken. En zo blijft hij dat vragen en als ik op cancel duw sluit hij SkyFire gewoon weer af..

Ik heb eens gegoogled en gezien dat er meer mensen last van hebben en dat het een bekende bug is maar ik heb geen oplossing kunnen vinden..hopelijk kan iemand mij hier mee helpen.
anyone? heb nog altijd geen oplossing kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon2W
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:54
ReFresh F5 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:03:
[...]
anyone? heb nog altijd geen oplossing kunnen vinden
Ik heb hetzelfde probleem en heb vooralsnog geen oplossing gevonden.
Alle hulp is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:53
Leon2W schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:20:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem en heb vooralsnog geen oplossing gevonden.
Alle hulp is welkom :)
Deze vraag kan je toch veel beter op het forum van skyfire vragen http://support.skyfire.com/forums/

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Vandaag weer eens mijn telefoon via usb aangesloten en pc suite zei dat er een nieuwe update was. ben hem momenteel aan het downloadenen, het is firmware 31.0.014 voor mijn nokia n95-1. benieuwd wat er veranderd is, aangezien ik op internet weinig kan vinden over deze firmware.

Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/9281/n95310014uf0.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-12-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06-2024
Dj-sannieboy schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:03:
Vandaag weer eens mijn telefoon via usb aangesloten en pc suite zei dat er een nieuwe update was. ben hem momenteel aan het downloadenen, het is firmware 31.0.014 voor mijn nokia n95-1. benieuwd wat er veranderd is, aangezien ik op internet weinig kan vinden over deze firmware.

[afbeelding]
Aha interessant. Gezien het versienummer wellicht geen dramatische update, MAAR, voor de mensen die hun toestel gehackt hebben om dat &@^$^%%^!!!! Symbian Signed te omzeilen is het wellicht uitkijken geblazen: Nokia heeft de laatste tijd updates releaset voor diverse S60 telefoons waarbij de bestaande hacks niet meer werken!

Ik wacht iig even tot bekend is hoe het met deze firmware zit.

[edit] Vooralsnog niet te hacken, en zijn er nog geen verschillen waargenomen. Zie ook http://www.symbian-freak.com/forum/viewtopic.php?t=26472

[ Voor 7% gewijzigd door Fuzzillogic op 04-12-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Fuzzillogic schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:49:
[...]

Aha interessant. Gezien het versienummer wellicht geen dramatische update, MAAR, voor de mensen die hun toestel gehackt hebben om dat &@^$^%%^!!!! Symbian Signed te omzeilen is het wellicht uitkijken geblazen: Nokia heeft de laatste tijd updates releaset voor diverse S60 telefoons waarbij de bestaande hacks niet meer werken!

Ik wacht iig even tot bekend is hoe het met deze firmware zit.

[edit] Vooralsnog niet te hacken, en zijn er nog geen verschillen waargenomen. Zie ook http://www.symbian-freak.com/forum/viewtopic.php?t=26472
Loopt hier prima. Enige wat me opvalt is dat sommige dingen engels blijven terwijl de taal toch echt op nederlands staat. (wanneer je in het menu op opties drukt zie je de tekst in het engels, voor de rest is alles gewoon nederlands.) daarnaast merkte ik op dat flash filmpjes nu werken. nog niet met opera mini, maar wel met de nokia browser en skyfire. zie bij flash player staan dat het versie 3 (lite) is.

verder doe ik niet aan hacken, aangezien 90% van de apps werken d.m.v. signen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Dj-sannieboy schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:01:
[...]

Loopt hier prima. Enige wat me opvalt is dat sommige dingen engels blijven terwijl de taal toch echt op nederlands staat. (wanneer je in het menu op opties drukt zie je de tekst in het engels, voor de rest is alles gewoon nederlands.) daarnaast merkte ik op dat flash filmpjes nu werken. nog niet met opera mini, maar wel met de nokia browser en skyfire. zie bij flash player staan dat het versie 3 (lite) is.
Hoe zit het met de media gallery browser? Er was sprake van dat het ding EINDELIJK ook gewoon directories laat zien.

En hoe zit het met de "Zoekopdracht" in het standby-scherm, is deze nog steeds 2 regels ipv 1?
verder doe ik niet aan hacken, aangezien 90% van de apps werken d.m.v. signen.
100% van de apps die ik installeer zijn gewoon te signen via Symbian Signed. Ik vertrouw die tent alleen niet, het is een PITA en bovendien wil ik die crap in het standby-scherm zelf kunnen bepalen; de kalender wordt in de standaardconfiguratie vrijwel volledig weggedrukt, ZEER irritant imo.

Enfin, ik doe niets illegaals, en mag niet eens zelf bepalen wat ik mijn mobiel doe. Da's bezopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:03:

[afbeelding]
Waarschijnlijk is dit veel meer een anti-hack update dan een performance update, net als FW30 die als troost het automatisch kantelen van het beeld meegaf (heb ik al weer uitgezet). FW30 voegde voor mij verder niks toe behalve dan dat mijn 'evaluatiesoftware' het niet meer deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Gisteren mijn telefoon opgehaald na reparatie,
kom ik er bijna thuis achter zijnde, dat alle data/instellingen weg zijn.

Het toestel is vervangen door een nieuw toestel. Inclusief de laatste firmware.

Gelukkig had ik de foto's geback-upped!

Ik moet wel zeggen dat hij nu erg snel is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-05 12:21

tomic

Smexylittlebabe!

Ik heb zoveel mogelijk teruggelezen en gezocht maar ik krijg wat tegenstrijdige berichten.

Werkt voipbuster via de SIP client nu wel of niet met de huidige firmware v30? :?

Ik krijg het namelijk niet aan de praat... (nog).

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05 10:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 281872 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:51:
Hallo

Weet iemand ook waarom mijn N95 na het laaste firmware update (Nu V30.0.015) me Sip niet meer goed werkt ? Het geeft nu aan "Fout bij verbinding" ??? Heeft iemand ook dezelfde fout na het updaten? Ik kan altijd nog Fring gebruiken maar goed het Standaart Voip van Nokia N95 is wel better qua spraak kwalitijd.

Heeft iemand een Oplosing voor dit probleem ? Of kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn N95 firmware kan DOWNgrade?

Dank je wel.
Downgraden is niet mogelijk.

Nja, alleen als je officiele Nokia aparatuur hebt, die erg duur zijn....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-05 16:28
had volgens mij ergens gelezen dat de nieuwe firmware voor de n95 nog wel hackable is (weet zo 123 niet meer waar, symbian-freak.com ofzo denk ik)
maargoed, ik heb een n95-2 dus heb er zelf weinig mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170251

Gisterenavond 18 uur een Nokia N95 besteld bij gsm.nl, hij was in de aanbieding. Dus dan heb ik deze naast m`n htc tytn2.
Alleen ben ik bang dat het tot na het weekend gaat duren voordat ik wat van hun hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-05 12:02
Anoniem: 170251 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 13:13:
Gisterenavond 18 uur een Nokia N95 besteld bij gsm.nl, hij was in de aanbieding. Dus dan heb ik deze naast m`n htc tytn2.
Alleen ben ik bang dat het tot na het weekend gaat duren voordat ik wat van hun hoor.
Groot nieuws! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279074

30.0.018 laatste firmware voor N95 8GB.

Heb het toestel nu 2 dagen dus volop aan het experimenteren.

Vooral problemen met streamen o.a tv kijken en youtube.

Tv doet het nu ( weet niet wat er mis was ) ned 1 in HQ is niet slecht en gratis :)

Youtube lijkt het nu ook te doen ( heb nu Vtap, emtube, en mobitubia, en de plug-in van youtube zelf )
flash lite 3.0 stond al standaard in de telefoon.

Wat is wijsheid updaten of zo laten zolang alles werkt??

Wil wel even kwijt dat je het niet cadeau krijgt bij dit toestel.
Op mijn oude SE K810i werkte alles zonder allerlei omwegen maar ik zie het maar als een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wel vandaag een telefoontje gekregen om de order te bevestigen, de koerier komt hem a.s. vrijdag brengen. Das ook de eerste mogelijkheid dat ik weer kan, en dan krijgen ze het toestel ook pas weer binnen, dus dat komt mooi uit. Alleen moet nog wel 5 dagen wachten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Anoniem: 170251 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 17:43:
[...]

Ik heb wel vandaag een telefoontje gekregen om de order te bevestigen, de koerier komt hem a.s. vrijdag brengen. Das ook de eerste mogelijkheid dat ik weer kan, en dan krijgen ze het toestel ook pas weer binnen, dus dat komt mooi uit. Alleen moet nog wel 5 dagen wachten ;(
We wachten allemaal in spanning af Juicyhil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148223

@ Juicyhil, spannend idd :> , welke kleur heb je gekozen?

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 148223 op 07-12-2008 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mmm, kan niet meer editen sorry daarvoor,@ juicyhil welke kleur komt eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148223 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:00:
mmm, kan niet meer editen sorry daarvoor,@ juicehil welke kleur komt eraan?
Ik heb voor Sand gekozen :)
Trouwens een abo erbij van Telfort, zit ook i-wood op, das dat je een advertentie bij de het opstartscherm krijgt. Krijg je elke maand 5 euro retour. Maar als ik m`n telefoon gewoon aanhou, krijg ik hem verder niet in beeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Back on topic heren, dat gezever heeft alweer lang genoeg getuurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 21:48:
Back on topic heren, dat gezever heeft alweer lang genoeg getuurd :P
offtopic:
Hou je dan een stopwatch bij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik met mijn vinger zachtjes op het scherm duw dan lopen de kleuren etc. een beetje uit op die plaats, kan dit geen kwaad en/of is dit normaal?
(het is hetzelfde effect als dat ik met mijn vinger op mijn het scherm bij mijn computer duw)
Bij mijn sonyericsson is dit n.l. niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Anoniem: 148223 schreef op zondag 07 december 2008 @ 23:11:
Als ik met mijn vinger zachtjes op het scherm duw dan lopen de kleuren etc. een beetje uit op die plaats, kan dit geen kwaad en/of is dit normaal?
De L van LCD staat voor liquid :) Normaal dus.
(het is hetzelfde effect als dat ik met mijn vinger op mijn het scherm bij mijn computer duw)
Bij mijn sonyericsson is dit n.l. niet het geval.
De N95 heeft geen verdere plastic beschermlaag boven de LCD, en dat heeft je SE ws wel. Opletten dus, hoewel het display van de N95 opvallend resistent is tegen krasjes blijft het een kwetsbaar punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Afgelopen weekend heb ik de firmware van mijn N95-2 bijgewerkt naar 30.0.18, dat is allemaal goed gegaan. Uiteraard ga ik met dingen als Ovi spelen. Als ik thuis ben, dan werkt dat goed omdat hij zonder iets te vragen mijn draadloze netwerk selecteerd. Nu ik aan het werk ben, probeert hij dat ook en krijg ik de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt. De standaard-instellng heb ik op T-mobile-internet gezet, maar dat maakt niet uit.

Iemand een idee waar ik in kan stellen via welk toegangspunt Ovi met het internet verbinding maakt?

En opgelost: blijkbaar moet ik specifiek bij de instellingen van de browser instellen dat er om een toegangspunt gevraagd moet worden. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 08-12-2008 10:50 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282987

Heeft toevallig hier iemand ervaring met een Nokia N95 8GB op het draadloos netwerk van de UvA?
Want ik heb geprobeerd er op te komen, maar dan wordt er gevraagd naar een WEP-sleutel en ik heb geen idee wat ik moet invullen. In ieder geval weet ik wel dat het 5 of 13 tekens zijn. Ik heb contact opgenomen met ICT van de UvA, maar die zeggen geen ondersteuning te geven aan mobiele telefoons. Ook kom ik niet verder op de site van de uva: http://www.ic.uva.nl/draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annuh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-03 20:10
Anoniem: 282987 schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:13:
Heeft toevallig hier iemand ervaring met een Nokia N95 8GB op het draadloos netwerk van de UvA?
Want ik heb geprobeerd er op te komen, maar dan wordt er gevraagd naar een WEP-sleutel en ik heb geen idee wat ik moet invullen. In ieder geval weet ik wel dat het 5 of 13 tekens zijn. Ik heb contact opgenomen met ICT van de UvA, maar die zeggen geen ondersteuning te geven aan mobiele telefoons. Ook kom ik niet verder op de site van de uva: http://www.ic.uva.nl/draadloos.
Ik zit zelf op de UT, maar op de site die jij plaatste staat het volgende:
Gastgebruik
Veel andere onderwijsinstellingen maken gebruik van dezelfde beveiligingsmethode. Dit heeft als voordeel dat gastgebruikers van veel andere onderwijsinstellingen gebruik kunnen maken van UvAdraadloos. UvA-gebruikers kunnen bij veel andere onderwijsinstellingen ook gebruik maken van draadloos internetten (UTwente, RuG, etc).
SNT verzorgd op de UT de netwerkverbindingen enzo en ze hebben op de hun site hele duidelijke handleidingen staan, ook om WLAN op Symbian's telefoons in te stellen! De handleiding is via de volgende link te vinden:
http://www.snt.utwente.nl/en/helpdesk/handleidingen/1/59

Alleen moet je bij je inloggevens waarschijnlijk de gegevens gebruiken van de UvA ;)
Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Modbreak:Wie-o-wie wil eeuwige roem?

Het enige wat je moet doen is deel 10 openen met een mooie TS (eventueel de TS van deel 8 ;)).

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Na een firmware-update heb ik nog wel een raar ding. Iedere keer als ik de telefoon aan zet, dan probeert hij iets te installeren ('Bezig met installatie') waarna de foutmelding 'Niet vertrouwde software gevonden in massageheugen. Ga naar Toepassingbeheer om te installeren.' komt. Ik heb echter geen idee over welke software hij het heeft. Iemand een idee hoe ik dat kan achterhalen?

Overigens ben ik aan het overwegen om het massageheugen eens keer te formatteren, want ik heb er nu redelijk wat zooi op staan. Misschien dat deze melding daarna weg is, maar ik wil gewoon weten waar het vandaan komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300

Fuzzillogic schreef op zondag 07 december 2008 @ 23:29:
[...]

De L van LCD staat voor liquid :) Normaal dus.

[...]

De N95 heeft geen verdere plastic beschermlaag boven de LCD, en dat heeft je SE ws wel. Opletten dus, hoewel het display van de N95 opvallend resistent is tegen krasjes blijft het een kwetsbaar punt.
Inderdaad. Het scherm van de N95-1 is extreem sterk.Ik heb dat de afgelopen anderhalf jaar goed gemerkt. Ik ben juist blij daarmee want een extra cover vertroebelt het zicht natuurlijk iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pven schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:47:
Na een firmware-update heb ik nog wel een raar ding. Iedere keer als ik de telefoon aan zet, dan probeert hij iets te installeren ('Bezig met installatie') waarna de foutmelding 'Niet vertrouwde software gevonden in massageheugen. Ga naar Toepassingbeheer om te installeren.' komt. Ik heb echter geen idee over welke software hij het heeft. Iemand een idee hoe ik dat kan achterhalen?

Overigens ben ik aan het overwegen om het massageheugen eens keer te formatteren, want ik heb er nu redelijk wat zooi op staan. Misschien dat deze melding daarna weg is, maar ik wil gewoon weten waar het vandaan komt. :)
Nokia heeft wat "features" toegevoegd in de firmware waardoor het niet meer mogelijk is bepaalde software te installeren en/of te gebruiken. Dat zou jou bekend moeten zijn. Firmware updates voor de N95 zijn niet meer ten behoeve van het toestel, slechts ter restrictie van de gebruikte en/of aanwezige programma's

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 300 op 09-12-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb een N95-2 en mijn firmware was een jaar oud, updaten was dus de moeite. ;)

Die features zijn mij bekend, maar ik wil niet iedere keer die melding krijgen als ik het toestel aanzet. Inmiddels heb ik bij Toepassingbeheer wat rare applicaties gevonden die ik eruit heb gegooid en nu werkt het wel naar behoren. Het waren programma's die voor dat hack-gebeuren bedoeld waren, maar omdat dat toch niet lekker werkt met deze firmware heb ik het dus maar verwijderd.

Momenteel staan er helemaal geen extra applicaties meer op mijn N95, dan werkt dit toestel toch het beste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pven schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:21:
Ik heb een N95-2 en mijn firmware was een jaar oud, updaten was dus de moeite. ;)

Die features zijn mij bekend, maar ik wil niet iedere keer die melding krijgen als ik het toestel aanzet. Inmiddels heb ik bij Toepassingbeheer wat rare applicaties gevonden die ik eruit heb gegooid en nu werkt het wel naar behoren. Het waren programma's die voor dat hack-gebeuren bedoeld waren, maar omdat dat toch niet lekker werkt met deze firmware heb ik het dus maar verwijderd.

Momenteel staan er helemaal geen extra applicaties meer op mijn N95, dan werkt dit toestel toch het beste. :)
Kaal is toch soms het best, nietwaar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-09-2024

Eastside

It's me, TP!!

Ben nu ook aan het proberen de nieuwe 31.0.014 te installeren, echter NSU ziet geen nieuwe firmware voor product code 0536065 (euro 2 plum). Ik heb net op de Nokia site verschillende product codes geprobeerd, maar ze geven allemaal 30.0.015 als nieuwste. Is de update misschien geannuleerd door Nokia? Welke product codes hebben jullie gebruikt voor updaten?

Edit: lees net op een duits forum:
Nokia hat die Firmware auf Grund von verschiedenen Bugs aus der NSU zurückgezogen!
Eine neue Firmware wird umgehend erscheinen!

[ Voor 19% gewijzigd door Eastside op 09-12-2008 11:48 ]

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283101

pven schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:47:

Ik heb ditzelfde probleem gehad na de installatie van themes op het massageheugen van mijn N95 8GB. Ik heb de themes verwijderd en geïnstalleerd op het interne geheugen. Sommige gedownloade themes geven deze foutmelding op het massageheugen. Door deze te installeren op het interne geheugen wordt dit probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doom71
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 16:50
Na het doorzoeken van het forum niet de oplossing kunnen vinden. Ik gebruik mijn N95-8GB ook las routeplanner met Route66-8. Mijn AGPS staat aan, maar het krijgen van een fix duurt nog steeds een aantal minuten. Kan iemand mij vertellen hoe de instelling voor AGPS moet zijn? Mijn abo loopt bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik heb sinds een paar dagen 31.0.14 firmware er op staan.

Het valt mij op dat mijn N95 sindsdien enorm veel stroom verbruikt.
In 24 ur is de accu helemaal leeg. In die tijd misschien 4 gesprekken van 5 tot 10 minuten gedaan.
Met de vorige firmware (20.0.15) hield een acculading het zeker 2 tot 3 dagen vol, afhankelijk van het aantal telefoongesprekken.
Bleutooth stond en staat altijd aan.
Xelnex lite ook.

Is dit een bekend probleem van de nieuwe firmware ?
Ik dacht dat de nieuwe firmware juist ook zou zorgen voor een langere accuduur.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 12-02 20:38

shameblaster

BB4E^Cons

Hoe is youtube werkend te krijgen op deze telefoon.
Ik gebruik nu een programa genaamd Mobitubia, maar via de youtube site en de mobile site werkt dit niet.
Dumpert.nl etc werken ook niet.

http://www.fcutrechttv.nl/mobile werkt ook niet.

De telefoon blijft realplayer opstarten welke het niet doet (toegangspunt Wifi en evt KPN internet, werken geen van allen )

Kan geen verbinding maken met server, Timeout server
en vervolgens:RtspTEMP niet opgeslagen nu opslaan?

Dit is zowel bij m.youtube als andere sites.

FW: v20.0.016
28-02-08
RM-320
N95 (82.01)

Ik heb een nokia n95-8gb

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Xander1 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:31:
Ik heb sinds een paar dagen 31.0.14 firmware er op staan.

Het valt mij op dat mijn N95 sindsdien enorm veel stroom verbruikt.
In 24 ur is de accu helemaal leeg. In die tijd misschien 4 gesprekken van 5 tot 10 minuten gedaan.
Met de vorige firmware (20.0.15) hield een acculading het zeker 2 tot 3 dagen vol, afhankelijk van het aantal telefoongesprekken.
Bleutooth stond en staat altijd aan.
Xelnex lite ook.

Is dit een bekend probleem van de nieuwe firmware ?
Ik dacht dat de nieuwe firmware juist ook zou zorgen voor een langere accuduur.....
Moet zeggen dat het mij ook opgevallen was. Tenminste ik keek 's ochtends naar mn N95 en tot mijn verbazing was hij helemaal leeg. Terwijl hij de hele avond aan de stroom had gezeten via m'n carkit. Op het moment gaat m'n batterij eigenlijk weer 'normaal' mee. Nog ff afwachten of het zo blijft.
shameblaster schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:04:
Hoe is youtube werkend te krijgen op deze telefoon.
Ik gebruik nu een programa genaamd Mobitubia, maar via de youtube site en de mobile site werkt dit niet.
Dumpert.nl etc werken ook niet.

http://www.fcutrechttv.nl/mobile werkt ook niet.

De telefoon blijft realplayer opstarten welke het niet doet (toegangspunt Wifi en evt KPN internet, werken geen van allen )

Kan geen verbinding maken met server, Timeout server
en vervolgens:RtspTEMP niet opgeslagen nu opslaan?

Dit is zowel bij m.youtube als andere sites.

FW: v20.0.016
28-02-08
RM-320
N95 (82.01)

Ik heb een nokia n95-8gb
offtopic: Mijn telefoon weigerd http://www.fcutrechttv.nl/mobile ook :+

Probeer eens een nieuwere firmware. Kan hier namelijk prima youtube filmpjes kijken met m'n N95-1 icm laatste firmware.

[ Voor 32% gewijzigd door Dj-sannieboy op 10-12-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
Bij doet Mobitubia het wel, zowel met 20.0.15 als de nieuwste firmware.

Hij pakt echter lang niet alle filmpjes van youtube.
Ik neem maar even aan dat dat komt omdat van die filmpjes de resolutie te hoog staat voor het N95 scherm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 16:44
kan iemand de batterij duur van de n95-8gb vergelijken met die van een diamond ?
is deze beter of slechter bij het zelfde gebruik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-05 19:57
Voor de mensen die problemen hebben met hun batterij, deze moet weer "leren"
Gewoon vaak opladen voor een paar dagen achter elkaar en dan gaat het vanzelf weer goed.

Zie ook Sjengcity in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Voor de mensen die problemen hebben met programma's die willen installeren als je de telefoon aanzet, dit komt doordat je bij een vorige firmware programma's op je massageheugen/sd-kaart hebt geinstalleerd.
De telefoon ziet deze installaties en probeert ze te herstellen/opnieuw te installeren.

Stappenplan om van de meldingen af te komen:
• Kopieer eerst alles wat op je massageheugen/sd-kaart staat naar de computer
• Check onder Toepass. > Toep.beh. of daar programma's staan die je NIET hebt geinstalleerd na de fw-update, zonodig verwijder je deze
• Formateer je massageheugen/sd-kaart
• Zet alles wat je op je massageheugen/sd-kaart wilt hebben terug

Edit:
Voor de mensen met problemen om youtube filmpjes te bekijken. Als je naar youtube gaat moet je even kiezen voor de "bureaublad versie" (onderaan de pagina).
Op dat moment krijg je wel gewoon flash filmpjes voorgeschoteld die je direct in de browser kunt bekijken.

[ Voor 12% gewijzigd door digital-IMEI op 10-12-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 12-02 20:38

shameblaster

BB4E^Cons

Heb net een FW update gedaan en youtube werkt en dumpert.nl bijv ook.

Enkel als de telefoon Realplayer opent dan werkt niets en krijg ik de melding die ik eerder al poste.
Weet iemand nog iets?

in realplayer staat het toegangspunt gewoon goed.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09-2023

jhu

op verzoek van de moderators neem ik de grote stap:

Topic deel 10 van het beste Nokia toestel wat ik ooit heb gehad!
Nokia N95 Deel 10

Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel

Pagina: 1 ... 41 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.