Nokia N95 (8GB) - Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 42 Laatste
Acties:
  • 424.088 views

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-05 15:16
Goede avond,

Ik heb hier een nokia n95 maar als ik in het menu ben en schijf me telefoon weer dicht dan blokkeerd hij automatisch maar komt hij niet terug op zijn begin scherm maar blijft hij in het menu...

Weet iemand de oplossing? want ik kan hem zo niet vinden en op het forum hier vind ik het ook niet (of ik zoek verkeerd)

Gr .Chris

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-05 20:41
Chris89 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:58:
Goede avond,

Ik heb hier een nokia n95 maar als ik in het menu ben en schijf me telefoon weer dicht dan blokkeerd hij automatisch maar komt hij niet terug op zijn begin scherm maar blijft hij in het menu...

Weet iemand de oplossing? want ik kan hem zo niet vinden en op het forum hier vind ik het ook niet (of ik zoek verkeerd)

Gr .Chris
Er is geen oplossing. Dat hoort zo.
Of je nou in het menu zit, in je berichten menu of in elk ander willekeurig menu/programma.
Als jij je telefoon dicht schuift gaat die op toetsenblokkering.

Dus je hebt 3 opties.
1. Je telefoon niet meer dicht schuiven.
2. Toetsenblokkering uitschakelen
3. Voordat die op toetsenblokkering gaat, op een toets drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

Weet er iemand waar ik een losse zeemote kan vinden of is dit nog niet los te koop??

http://www.mobilecowboys.nl/videochannel/fungames/33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Mau_Maus schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:46:
[...]

Niet de knoppen zelf... maar je schijnt ze kapot te kunnen maken door ze door te drukken. Dus kan je wat breken aan de binnenkant waar de knop tegen het contact drukt.
Gaat het hier om de volumeknop?
Ik heb dit verschijnsel namelijk, het geluid kan ik wel harder zetten,
maar niet zachter (knopje kan je helemaal indrukken maar geen weerstand meer, zoals dat bij het harder zetten wel is).

Vanmiddag maar even de Telefoon naar Vodafone brengen, ik had wel zo'n verzekering afgesloten toen ik het toestel nog geen jaar geleden aanschafte...

Ik weet trouwens niet hoe dit is gebeurd, wilde naar de radio luisteren maar deze stond te hard, denk zet het volume wat zachter, maar dat ging dus niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300

Spurlie schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:54:
[...]

Zo kan je natuurlijk iedere vraag hier heel makkelijk weg wimpelen...... Kan je net zo goed dit topic op slot gooien en als laatste post plaatsen: Heb geduld en zoek gerust in de duizenden posts over dit onderwerp, vroeg of laat zul jeje antwoord vinden :?
Het antwoord op mijn vraag kan ik overigens niet zo 123 vinden door de search hier te gebruiken.
Volgens mij (en wellicht anderen) heb ik een duidelijk antwoord gegeven. Het antwoord is: Nee, er zijn geen andere (nieuwe) versies. Is dat nu zo moeilijk te behappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280698

Hellup!! Heb net mijn N95 8GB ge updated.. nieuwe software de op, super allemaal! Probeer nu echter de symbina hack er weer op te krijgen om mijn apps weer terug te krijgen, maar dit werkt niet! Eerste stap is app trk installeren. Dat weigert ie! Component is ingebouwd. zegt ie.... help, hoe nu verder?? Moet er nml weer aps opkrijgen! Ik heb overigens de goede versie van app trk, gechecked! veel gegoogled. andere manier geprobeerd.. maar het wil niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:51

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 280698 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:01:
Hellup!! Heb net mijn N95 8GB ge updated.. nieuwe software de op, super allemaal! Probeer nu echter de symbina hack er weer op te krijgen om mijn apps weer terug te krijgen, maar dit werkt niet! Eerste stap is app trk installeren. Dat weigert ie! Component is ingebouwd. zegt ie.... help, hoe nu verder?? Moet er nml weer aps opkrijgen! Ik heb overigens de goede versie van app trk, gechecked! veel gegoogled. andere manier geprobeerd.. maar het wil niet!
Dat is volgens mij illegaal, enige dat ik weet is dat de oude manier niet meer werk maar dat er een nieuwe is.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snippertje schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:14:
[...]

Dat is volgens mij illegaal, enige dat ik weet is dat de oude manier niet meer werk maar dat er een nieuwe is.
mmm, okey, een nieuwe manier?? mij nog niet bekend... welke hoek kan ik gaan zoeken?? Beetje speurwerk geen probleem, maar wat ik ook google, kom op hetzelfde uit.... althans er is 1 andere.... dan verschijnt er "probably" en dan moet je yes drukken, maar ik druk ook bij de rest ertussen op yes en dan doet je foon dus niets meer.... Moet vrees ik nog ff oefenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Anoniem: 280698 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:41:
[...]

mmm, okey, een nieuwe manier?? mij nog niet bekend... welke hoek kan ik gaan zoeken?? Beetje speurwerk geen probleem, maar wat ik ook google, kom op hetzelfde uit.... althans er is 1 andere.... dan verschijnt er "probably" en dan moet je yes drukken, maar ik druk ook bij de rest ertussen op yes en dan doet je foon dus niets meer.... Moet vrees ik nog ff oefenen...
Zoek op google, dan kom je genoeg tegen.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barfman schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:46:
[...]

Zoek op google, dan kom je genoeg tegen.
Hihi, ja snap ik. Kom ook twee manieren tegen. Blijkbaar de oude waarvan apptrk niet werkt, maar ook een andere. daar moet je zoeken naar "ser=" maar die vind ie nie.... dus weet het ff niet meer en wil mijn foon wel tp houden, met handige apps... vandaar de noodkreet.... zit al vanaf donderdag te zoeken.... dus gil niet meteen zonder ff om me heen gekeken te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:34
Goedemorgen Tweakers,

Ik heb sinds gisteren dit magistraal mooie toestel (de N95-2).
Helaas constateer ik wat speling en ik zal hiermee naar een NSP gaan zoals voorgeschreven in dit topic.

Ook heb ik gelezen dat de Spiderman 3 film na een firmware update niet meer werkt (melding geen activeringssleutel). Deze melding kreeg ik gisteren dus ook. Nou is mijn vraag: Is mijn firmware V15.0.015 de eerste firmware die beschikbaar is voor de N95-2?
Ik heb zelf heb namelijk de firmware niet geupdate en de verkoper claimde dat hij het toestel had ingekocht van een man die zijn abonnement had verlengd en geld nodig had (toestel zit er idd als nieuw uit).
Misschien heeft de verkoper een firmware update uitgevoerd.

Ik heb zoveel mogelijk gelezen, maar ik kon het niet vinden en ook niet middels de zoekfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256721

Goede morgen,

Ik heb een op het oog klein probleempje met mijn N95 8GB versie, maar ik ben al uren aan het zoeken en kom er maar niet uit!

Ik gebruik al een tijdje de Outlook agenda om te syncen met de n95, wat goed werkt. Echter vind ik het heel storend dat afspraken die bv van 10.00 tot 15.00 staan, al om 10.30 uit het standby-scherm verdwijnen, en niet pas om 15.00, wat ik graag zou willen.

Is er een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat afspraken pas uit het standbyscherm verdwijnen als de eindtijd is verstreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Roodey schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 07:14:
Nou is mijn vraag: Is mijn firmware V15.0.015 de eerste firmware die beschikbaar is voor de N95-2?
http://europe.nokia.com/A4577224

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
dag mensen, ik ben van plan een n95 8gb aan te schaffen via marktplaats. kunnen jullie tips geven over hoe ik kan zien of de telefoon goed is (software instellingen ofzo?) tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-05 20:23
Anoniem: 280698 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:01:
Heb hetzelfde gehad. dan moet je een andere versie van app trk installeren die wel werkt, versie 2.8.9 versie 3.3. Deze gaat als het goed is wel werken, in ieder geval bij mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06-2024
jeroentje schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:53:
dag mensen, ik ben van plan een n95 8gb aan te schaffen via marktplaats. kunnen jullie tips geven over hoe ik kan zien of de telefoon goed is (software instellingen ofzo?) tips?
Vragen om de meest recente firmware op het toestel te installeren. Dan foto laten maken van het toestel met het scherm met versieinformatie. Vanuit stand-by *#0000* laten "bellen". Als het een oudere firmware-versie is dan v30, dan is het geen unbranded toestel (afrader!!). v15, v12 en v11 zijn ook nog wel "echte" firmwares, maar deze zijn gewoon ouder, en kan dan wijzen op een branded toestel. Neptoestellen zijn iirc wel te herkennen aan hele vage firmwareversies.

Een andere oplossing is om de aanbieder een foto te laten maken met het toestel zelf, maakt niet uit van wat, en die jou door te sturen. Een echte N95-8GB maakt een 5Mpix foto, makkelijk te controleren, en in de EXIF-data van de foto staat misschien ook welke firmware het is.

Eventueel kun je de foto hier posten, dan kunnen wij je wel verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:34
Version: 30.0.018
Maar nou weet ik nog niet welke firmware er als eerste op stond.
Zoals gezegd heb ik nou 15.0.015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:34

robertwebbe

Robert Webbe

Ik denk dat sommigen van jullie hetzelfde hebben als ik. Ik heb een digitale spiegel reflex camera voor de Kodak momenten en mijn Nokia voor de gewone dagelijkse dingen die ik tegen het lijf loop. Al meer dan een jaar upload ik alle foto's die ik met mijn Nokia maak direct naar mijn Flickr account via de ShoZu applicatie. Echter, uploaden kan mijn Nikon niet. Toch zou ik heel graag snel de foto's kunnen uploaden, eigenlijk zo snel mogelijk na het gebeuren.

De oplossing die ik bedacht heb;
ik gebruik geen standaard SD geheugenkaartje meer maar een micro SD met een SD adapter. Zodra ik klaar ben met de foto's, haal ik de micro SD eruit en steek deze in mijn Nokia.
Vervolgens ga ik naar Menu > Instrumenten > Bestandbeheer.
In bestandbeheer ga ik naar geheugenkaart (rechter nav.toets) en dan naar de DCIM map. In de DCIM map wordt altijd door Nikon weer een submap aangemaakt per 100 foto's. Ik selecteer vervolgens een of meerdere mappen en via Opties > Verplaatsen naar map > Memory card > Afbeeldingen verplaats ik ze naar de standaard afbeeldingenmap die Nokia gebruikt.

Het toestel herkent deze verplaatsing en update het bestandssysteem. ShoZu herkent deze update weer en vraagt vervolgens of deze foto's naar Flickr (mijn 1 click destination) geupload dienen te worden. Ik hoef nu alleen maar ja te klikken en hij upload ze.

Op deze manier gebruik ik mijn Nokia dan als foto uploader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05 19:01
Heet er nog iemand last van hangups (vastlopen van de telefoon), na het be-eeindigen van een gesprek, welke is aangenomen na het afspelen van een videoringtone.

(In het nederlands):
De videoringtone speeld een keer of 2/3 af, en duurt per keer een seconde of 5.
Ik priegel mijn telefoon uit het verveldende hoesje, en neem het gesprek aan.
Ik ben een minuut of 10 lekker aan het kleppen, en ik druk op het rode knopje om het gesprek te be-eindigen.
BAM, telefoon vast, en na een paar minuten een reboot.

Toestel n95-2
Firmware V30
GEEN APPS OPEN!
GEEN APPS GEINSTALLEERD
HELEMAAL OEM
FIRMWARE NOG GEEN WEEK OUD dwz net geinstalleerd na een goede format.

Replys waar ik niks aan heb:

Probeer de videoringtone eens op een andere telefoon! (Dit was het eerste wat ik geprobeerd heb).
Misschien is de videoringtone te veel voor het toestel! (Bouw dan die functie niet in).
GEBRUIK DE ZOEKFUNCTIE!! (Dat is de meest voorkomende reply, echter kompleet ZINLOOS, iemand kan dit probleem met firmware 11 gehad hebben, maar daar heb ik met firmware 30 geen boodschap meer aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-05 12:02
Goed, eens kijken of jij iets aan deze reply hebt....doe eerst eens een beetje rustig joh met je capslock opmerkingen, je "vervelende hoesje", en voorwaarden hoe te reageren 8)7

Mijn supertip....drop de telefoon bij een Nokia service centre. En als je wilt dat men op een goede manier met de klacht omgaat, dan zou ik iets minder hoog van de toren blazen dan je hier doet.

[ Voor 52% gewijzigd door dafmay op 18-11-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05 19:01
*zucht*

JUIST OM DIT SOORT VERVUILING VAN DE TOPICS TE VOORKOMEN, heb ik de capslock maar even aangezet.

Dan breng ik ALLE 3 TELEFOONS wel naar het carecentre!! Ze hangen zich alle 3 op! Alle drie hebben een andere configuratie! en er zijn geen overeenkomsten.

Bedankt voor je gouden tip, was erg nuttig.
Maar toch, succes is je leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
DennisV1984 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:12:
...
Dan breng ik ALLE 3 TELEFOONS wel naar het carecentre!! Ze hangen zich alle 3 op! Alle drie hebben een andere configuratie! en er zijn geen overeenkomsten.
...
*heh wat een gezucht en gekreun toch allemaal*

...*de* overeenkomst is het gebruik van een video ringtone. Heb je verschillende video's geprobeerd, eventueel ook met verschillende codecs e.d. ? Locatie ringtones op telefoongeheugen, of op geheugenkaart / interne 8GB geheugen geprobeerd...? Grootte van video ringtone aangepast???

Voordat je hoog van de toren blaast, zou je deze zaken toch zeker eerst moeten hebben uitgezocht!

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 18-11-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
DennisV1984 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:12:
Bedankt voor je gouden tip, was erg nuttig.
Maar toch, succes is je leven.
Allemachtig.

Je hebt een bug gevonden. Gefeliciteerd! Ja het suckt, en ja, het zou ook voor mij reden kunnen zin om Nokia te verblijden met een bezoekje. Een bug is immers ook een defect, als in: het doet niet wat het doen moet.

Maar ik denk dat je dan hooguit 2 keuzes krijgt: live with it, of "laat je telefoon maar hier, dan krijg je je geld terug". In jouw geval zou ik toch voor het eerste gaan. Videoringtones voor een mobiel die je in een lastig hoesje hebt zitten lijkt me sowieso bovenal al volstrekt nutteloos. En als het je om het geluid gaat: rip het geluid eruit, bouw er een AAC/MP3/DCF/WAV/MMF/Whatever van, en gebruik die gewoon als audio-ringtone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ik heb sinds vanmiddag het probleem dat de telefoon hangt zodra ik iemand bel. Het is dan ook niet mogelijk om op te hangen. De enige manier om dit te beeindigen is het geheel uitzetten van de telefoon.

Nu heb ik al de telefoon en simkaart eruit gehaald. Geen succes helaas. Nu is het ook zo dat als ik mijzelf bel vanaf een andere mobiel ik gelijk mijn voicemail krijg.. heel vreemd. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hindrik1
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06-2022
Als ik regenradar vooruit open dan werkt deze niet meer heeft iemand hier een oplossing voor????

uit het schone drentse land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
hindrik1 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:57:
Als ik regenradar vooruit open dan werkt deze niet meer heeft iemand hier een oplossing voor????
Bedoel je Buienradar? Klik helemaal linksboven op de site van Buienradar op Mobiel, die link werkt wel goed op je N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Even (een beetje) offtopic maar toch goed om te weten voor N95 bezitters: Vodafone verlaagd de snelheid van Blox Internet met maar liefst 93%! http://www.vodafone.nl/pr...iel/kosten_zorgeloos_blox
Da's nog eens lef hebben zeg, het geldt overigens niet voor bestaande Bloxgebruikers.
Ik hoorde bij de twijfelaars om Blox aan te zetten, die twijfel is nu als sneeuw voor de zon verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hindrik1
ik heb in de buienradar mobiel: weersverwachtig-file-sateliet-sms balkje.
daaronder een plaatje wat lijkt op een zeilboot waar een hoekje af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
hindrik1 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 22:42:
ik heb in de buienradar mobiel: weersverwachtig-file-sateliet-sms balkje.
daaronder een plaatje wat lijkt op een zeilboot waar een hoekje af is.
Heb je in de instellingen lopen rommelen toevallig? Je kunt nl instellen dat je geen afbeeldingen wilt downloaden.

En probeer het eens via een andere verbinding. Als het niet via 2G/3G werkt, probeer dan eens via wifi. Of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Megalodon_67 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:27:
Even (een beetje) offtopic maar toch goed om te weten voor N95 bezitters: Vodafone verlaagd de snelheid van Blox Internet met maar liefst 93%! http://www.vodafone.nl/pr...iel/kosten_zorgeloos_blox
Da's nog eens lef hebben zeg, het geldt overigens niet voor bestaande Bloxgebruikers.
Ik hoorde bij de twijfelaars om Blox aan te zetten, die twijfel is nu als sneeuw voor de zon verdwenen.
Laat maar, al gezien. Gelukkig had ik al blox, maar zal de snelheid in de gaten houden.

[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 18-11-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hindrik1
Heb je in de instellingen lopen rommelen toevallig? Je kunt nl instellen dat je geen afbeeldingen wilt downloaden.
En probeer het eens via een andere verbinding. Als het niet via 2G/3G werkt, probeer dan eens via wifi. Of andersom.

ik heb gezocht naar instelingen geen afbeeldingen meer downloaden maar niets gevonden.(tip?)

verbindigen umts - gps-dualmode geprobeerd lukte ook niet helaas.

Nadat de telefoon bij de service station is geweest om speakertje/navigatie toetsen te vervangen is dit gebeurd.
Anders moet ik daar maar weer heen wel1,5 uur rijden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Wie van jullie zou nu eigenlijk nog een N95 (8gb) nieuw aanschaffen bij een abonnement?

Ik zie allerlei mooie nieuwe telefoons op de markt incl opvolgers zoals de N85, maar ze zijn nooit op alle vlakken beter dan de N95. Ik heb nog geen soortgelijke telefoon gezien met twee processors plus 3D chip, is dat nog steeds een reden om de N95 te verkiezen boven andere telefoons i.v.m. snelheidsvoordeel? (voor dingen als een console emulator draaien, video's kijken zonder resizen etc)

Ik heb al wat benchmarks gezien waarin phones als de N85 bijna gelijkwaardig lijken te presteren, maar het is me niet duidelijk of deze wel gebruik maken van beide processors.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281103

ik heb al heel wat gezocht in dit forum, en heb de vraag ook gezien, maar het antwoord kan ik helaas nergens vinden. het gaat nl om het feit dat ik mijn nokia niet meer kan synchrniseren. jarnootje heeft/had dit zelfde probleem. ik heb datasuite al opnieuw geinstalleerd, en ook mijn gsm helemaal verwijderd. weet iemand toevallig hier een oplossing voor ?

alvast hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256721

Anoniem: 256721 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:22:
Goede morgen,

Ik heb een op het oog klein probleempje met mijn N95 8GB versie, maar ik ben al uren aan het zoeken en kom er maar niet uit!

Ik gebruik al een tijdje de Outlook agenda om te syncen met de n95, wat goed werkt. Echter vind ik het heel storend dat afspraken die bv van 10.00 tot 15.00 staan, al om 10.30 uit het standby-scherm verdwijnen, en niet pas om 15.00, wat ik graag zou willen.

Is er een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat afspraken pas uit het standbyscherm verdwijnen als de eindtijd is verstreken?
niemand?? zit nog steeds te kloten hiermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Anoniem: 256721 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:49:
[...]

niemand?? zit nog steeds te kloten hiermee
Agenda-feature is helaas redelijk basaal, en weinig configurabel. Ik denk dat het antwoord dan ook "kan niet" zal zijn.

Je kunt eens naar alternatieven kijken. Handy Shell, of GDesk.

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
@dickmulder

Iets meer informatie is wel handig:
- versie suite
- versie FW
- syncen met kabel of bluetooth?
- wordt je toestel in de suite wel gewoon herkend?

Een algemeen bekend probleem is dat er in installatie van de de suite een bug zit. Althans ik had er ook last van.

[ Voor 23% gewijzigd door nokiaan958GB op 20-11-2008 00:08 ]

Anoniem: 281103

heb de nieuwste datasuite. de versie van mijn gsm is 30.0.018. het gaat om een n95 8gb. hij herkent mijn telefoon wel, maar software erop zetten, en synchroniseren lukt niet. terwijl deze dat eerst wel gewoon deed. op mijn werk kan hij wel synchroniseren....

thanks a lot.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Was jullie trouwens al opgevallen dat http://www.bysamir.fr/ down is? (Al een tijdje.)

Ik wilde eens kijken of er ooit nog een nieuwe versie van Nokmote uit was gekomen, helaas ... 8)7

Dank @ Barfman :)

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 21-11-2008 07:03 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Anoniem: 281103 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:41:
heb de nieuwste datasuite. de versie van mijn gsm is 30.0.018. het gaat om een n95 8gb. hij herkent mijn telefoon wel, maar software erop zetten, en synchroniseren lukt niet. terwijl deze dat eerst wel gewoon deed. op mijn werk kan hij wel synchroniseren....

thanks a lot.
Ok, Windows heeft misschien een apparaat herkend.
Maar zie je in het beginscherm van de suite dan wel dat de N95 verbonden?

Is het met een kabel?

• hindrik1
Fuzzillogic schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 23:01:
[...]

ik heb gezocht naar instelingen geen afbeeldingen meer downloaden maar niets gevonden.(tip?)

Nadat de telefoon bij de service station is geweest om speakertje/navigatie toetsen te vervangen is dit gebeurd.
Anders moet ik daar maar weer heen wel1,5 uur rijden .

• Fuzzillogic
hindrik1 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:50:
[...]

Browser -> Instellingen -> Pagina -> Inhoud laden -> Alle
En met wifi?

• hindrik1
Fuzzillogic schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:40:
[...]

Browser -> Instellingen -> Pagina -> Inhoud laden -> Alle

[...]

En met wifi?
krijg het niet voorelkaar.
bij instelingen krijg ik algemeen-telefoon-verbinding-toepassingen.
het gaat via internet abo.

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-05 15:33
Weet iemand hoe ik kan downgraden? Ik heb op Google zitten zoeken, en hier op GoT, maar heb niets gevonden wat werkt. De nieuwe update maakt mijn telefoon enorm instabiel.

• Barfman
  • Nu online
pven schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:52:
Was jullie trouwens al opgevallen dat http://www.bysamir.fr/ down is? (Al een tijdje.)

Ik wilde eens kijken of er ooit nog een nieuwe versie van Nokmote uit was gekomen, helaas ... 8)7
Hij heeft een nieuwe website en er staan ook nieuwe apps op, staat overigens een link op zijn oude site http://www.aikonlab.com/

• Barfman
  • Nu online
--Christiaan-- schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:08:
Weet iemand hoe ik kan downgraden? Ik heb op Google zitten zoeken, en hier op GoT, maar heb niets gevonden wat werkt. De nieuwe update maakt mijn telefoon enorm instabiel.
Je kan niet downgraden.

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-05 15:33
Ik heb nu Care Suite gevonden, ook daar niet mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
hindrik1 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:37:
[...]

krijg het niet voorelkaar.
bij instelingen krijg ik algemeen-telefoon-verbinding-toepassingen.
het gaat via internet abo.
De browser heeft zijn eigen instellingen.. Daarom zette ik er nog expliciet "browser" voor. Hence, start de browser, duik en menu in, etc.
--Christiaan-- schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:08:
Ik zou toch eerder iets anders verdenken. Waarom zou jouw telefoon instabiel worden als die van duizenden anderen, met dezelfde hard- en software, gewoon prima draaien?

Na een update zou ik hooguit contacts en agenda terugzetten vanuit de backup. Applicaties sowieso vers installeren.En zelfs contacts en agenda zou ik eigenlijk nog niet terugzetten vanuit backup, maar gewoon opnieuw syncen met je desktop of online dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Bij Foto Klein SanDisk 8GB MicroSD voor € 13,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29435

probleem:

1. mijn N95 carshed als ik naar profielen->THEMA's ga. Al fabrieksinstellingen-herstart gedaan...niets.

2. verder heb ik een 'afbeelding in {RINT basket'. Hoe krijg ik dit eruit?

3. Wanneer ik opnieuw opstart wil hij iets installeren vanaf de geheugenkaart...die vervolgens foutmelding genereeerd....wat is dat? wat wil hij opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300

Beetje offtopic maar goed:
Exact een jaar geleden betaalde ik € 89,95 voor dit 8GB MicroSDHC (ook SanDisk) kaartje. Het gaat snel in flashgeheugenland. Alleen maar mooi te noemen. Voor deze prijs wil ik er nog wel eentje bij. :)

En hoera! Ik heb m'n eerste piepkleine krasje op m'n N95-1! Dat is na dik 1,5 jaar het allereerste "probleempje" met dit fantastische toestel! Ik ben er blij mee omdat ik dacht dat dit toestel onverwoestbaar zou zijn. Altijd in broekzak zonder bescherming, geen screenprotectors, geen sliderproblemen of wat dan ook. GPS heeft mij ook nog nooit in de steek gelaten (geniet er nog elke dag van met Sygic) en de rest van de software ook niet. En superblij dat het uitwisselbaar geheugen heeft, dat blijft voor mij een pré.

Gewoon hulde aan dit toestel! Dat mag ook wel eens gezegd worden! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118672

Sinds kort heb ik een N95-1. Deze had een Duitse produktcode en die heb ik veranderd in een Nederlandse produktcode.
Daarna een firmwareupdate en nu heb ik gewoon een Nederlandse telefoon.
Maar in Nokia Maps (kaarten heet het in het menu) heb ik alleen de kaart van Duitsland (Nederland staat er maar half op).
Ik heb al geprobeerd om Nokia Maps te uninstallen en te updaten maar niets helpt.
Hoe kan ik gewoon een Nederlandse kaart krijgen in Nokia Maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

Volgens mij een drukfout, 32 euro min 8 korting zou volgens mij €23.99 moeten zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annuh
  • Laatst online: 11-05 22:16
Anoniem: 118672 schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:12:
Sinds kort heb ik een N95-1. Deze had een Duitse produktcode en die heb ik veranderd in een Nederlandse produktcode.
Daarna een firmwareupdate en nu heb ik gewoon een Nederlandse telefoon.
Maar in Nokia Maps (kaarten heet het in het menu) heb ik alleen de kaart van Duitsland (Nederland staat er maar half op).
Ik heb al geprobeerd om Nokia Maps te uninstallen en te updaten maar niets helpt.
Hoe kan ik gewoon een Nederlandse kaart krijgen in Nokia Maps?
Je moet hiervoor het programma Nokia Map Loader downloaden. (Is onder andere hier te vinden: http://www.nokia.nl/A41005170 ). Met behulp van dat programma kun je onder andere de Nederlandse kaart downloaden en op je Nokia zetten.
Deze informatie is overigens ook in de handleiding, en zeker in elders op internet, te vinden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220263

Ik kan in Nokia Music Converter mijn muziek niet naar .m4a converten. . .Hiervoor kon dat wel, maar nu heb ik besloten mijn muziekbibliotheek geheel te vernieuwen. In de MC zitten nu 2300 liedjes in Mijn Collectie die samen 12GB als mp3 zijn, zonder te converten passen ze dus niet. Ik heb al proberen te herstellen en het lukt niet. Ik heb versie 7.0.9.2 in Vista Ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annuh
  • Laatst online: 11-05 22:16
Anoniem: 220263 schreef op maandag 24 november 2008 @ 03:46:
Ik kan in Nokia Music Converter mijn muziek niet naar .m4a converten. . .Hiervoor kon dat wel, maar nu heb ik besloten mijn muziekbibliotheek geheel te vernieuwen. In de MC zitten nu 2300 liedjes in Mijn Collectie die samen 12GB als mp3 zijn, zonder te converten passen ze dus niet. Ik heb al proberen te herstellen en het lukt niet. Ik heb versie 7.0.9.2 in Vista Ultimate.
Het kan ook zonder gebruik te maken van het programma Nokia Music Converter, ik gebruik hier zelf altijd dBpowerAMP voor. (Hier te downloaden: http://www.dbpoweramp.com/download.htm ), vervolgens moet je nog wel ff de .MP4 plugin installeren (Is hier te vinden: http://www.dbpoweramp.com/codec-central.htm ). Tijdens het converteren nog wel ff kiezen voor AAC+ of AAC HE v2. Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 14:20

Meneer iCy

swarma

Ik loop me de rampestampus te zoeken, maar hoe kan ik de spraaklabels verwijderen?

Instellen opties en dan met spraaklabels staat uit en in profielen naam beller uitspreken ook.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob323
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-07-2024
Anoniem: 220263 schreef op maandag 24 november 2008 @ 03:46:
Je kan je de moeite van het converteren besparen met een 16 GB geheugenkaartje ;)

pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
iCy schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:23:
Ik loop me de rampestampus te zoeken, maar hoe kan ik de spraaklabels verwijderen?

Instellen opties en dan met spraaklabels staat uit en in profielen naam beller uitspreken ook.
Menu > General > Personalisation > Voice comms. > Remove voice adapts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

dafmay schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:05:
[...]

Menu > General > Personalisation > Voice comms. > Remove voice adapts.
Dat is het niet want als ik daarna naar contacten toe ga is nog steeds die spraaklabel aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 14:02
iCy schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:39:
[...]

Dat is het niet want als ik daarna naar contacten toe ga is nog steeds die spraaklabel aanwezig.
Die kun je verder ook niet verwijderen, voor zover ik weet kun je ze zelfs niet eens aanpassen. Ik heb hier ook een keer naar lopen zoeken maar toen was het in ieder geval niet mogelijk (dacht FW 20)

edit: maar als ik vragen mag, waarom wil je ze verwijderen? Als je ze toch niet gebruikt maakt het verder toch niet uit?

[ Voor 12% gewijzigd door digital-IMEI op 25-11-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sjengcity schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:54:
[...]

Die kun je verder ook niet verwijderen, voor zover ik weet kun je ze zelfs niet eens aanpassen. Ik heb hier ook een keer naar lopen zoeken maar toen was het in ieder geval niet mogelijk (dacht FW 20)

edit: maar als ik vragen mag, waarom wil je ze verwijderen? Als je ze toch niet gebruikt maakt het verder toch niet uit?
Ik gebruik ze wel maar ik heb geen nokia stem want het vind ook andere contacten als ik spraaklabel inspreek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Sjengcity schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:54:
[...]
Volgens mij is het eigenlijk meer een indicatie van "default nummer". Als je een contact met meerdere nummers kiest, dan zal standaard het nummer gebeld worden waar ook het spraaklabel bijstaat. Als je het spraaklabel zou kunnen verwijderen dan verlies je ook die functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 14:02
Fuzzillogic schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:04:
[...]

Volgens mij is het eigenlijk meer een indicatie van "default nummer". Als je een contact met meerdere nummers kiest, dan zal standaard het nummer gebeld worden waar ook het spraaklabel bijstaat. Als je het spraaklabel zou kunnen verwijderen dan verlies je ook die functionaliteit.
Dat heeft volgens mij toch niets met meerdere nummers te maken.
Tenminste als ik jou goed begrijp bedoel je dat als ik Piet Jansen in mijn telefoon heb staan met 2 nummers (thuis en mobiel bijv) en ik dan vanuit de contactenlijst kies voor Piet Jansen, de telefoon automatisch het nummer gaat bellen waar het spraaklabel bij staat.
Als je meer nummers onder een contactpersoon hebt staan en je wil die persoon gaan bellen krijg je een soort van "popup" met daarin de nummers en dan kun je van daaruit kiezen welk nummer je wil bellen.

Je kunt daarvoor wel een standaard nummer toewijzen aan iemand, als je naar je contact gaat Opties > Standaardnummers.
Daar kun je aangeven welke nummers hij automatisch moet gebruiken als telefoonnummer, Video oproep, SMS nummer, MMS nummer, Email adres, Internet telefoon en P2T adres. (P2T werkt overigens niet in NL). Voor zover ik weet staat dit helemaal los van de spraaklabels.

Excuus als ik je verkeerd begrepen heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Sjengcity schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:14:
[...]

Je kunt daarvoor wel een standaard nummer toewijzen aan iemand, als je naar je contact gaat Opties > Standaardnummers.
Daar kun je aangeven welke nummers hij automatisch moet gebruiken als telefoonnummer, Video oproep, SMS nummer, MMS nummer, Email adres, Internet telefoon en P2T adres. (P2T werkt overigens niet in NL). Voor zover ik weet staat dit helemaal los van de spraaklabels.

Excuus als ik je verkeerd begrepen heb....
Nee je hebt me goed begrepen, maar het spraaklabel volgt het standaard telefoonnummer. Althans, ik zie geen mogelijkheid om expliciet een spraaklabel aan een nummer toe te wijzen, anders dan het instellen van een standaardnummer.

Wat ik dan nog mis is een mogelijkheid om met voicedailing aan te kunnen geven welk nummer je wilt bellen. Soms wil je iemand thuis bellen, soms juist mobiel. De enige work-around hiervoor is om voor die persoon meerdere contacten te maken, maar da's een ranzige oplossing en verziekt de contact-database nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Maar hetgeen wat ik wil is dus niet mogelijk? Een eigen spraaklabel zodat je altijd de juiste persoon heb ipv die vage Nokia Spraaklabel die ervoor zorgt dat je soms een verkeerde persoon bel of dat je uit 3 opties moet kiezen omdat de telefoon niet goed weet wie die moet bellen.

Was bij mijn N6230 wat beter geregeld, dan kon je ze tenminste nog zelf inspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
iCy schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:05:
Maar hetgeen wat ik wil is dus niet mogelijk? Een eigen spraaklabel zodat je altijd de juiste persoon heb ipv die vage Nokia Spraaklabel die ervoor zorgt dat je soms een verkeerde persoon bel of dat je uit 3 opties moet kiezen omdat de telefoon niet goed weet wie die moet bellen.

Was bij mijn N6230 wat beter geregeld, dan kon je ze tenminste nog zelf inspreken.
Ben ik het mee eens, op eerdere toestellen van Nokia was dat beter geregeld. Ik merk zelf overigens dat ik deze functie nauwelijks meer gebruik, ook niet in de auto. Sneltoetsen zijn vaak voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-05 21:41
ik heb nooit problemen met m'n spraaknummers... maar heb dan ook bij al m'n contacten voor en achternaam of bedrijfsnaam erin gezet. Dan heeft je tel meerdere referentiepunten en vind ie altijd in een keer het goede contact! (misschien een tip...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280794

Hallo mensen,

Even een kort vraagje over mijn N95-8gb.
Ik heb afgelopen week de hele top 1000 op mijn telefoon gezet,omdat het fijn is om wat afwisseling te hebben qua muziek.
Nu heb ik deze onlangs weer verwijderd van mijn telefoon,maar mijn telefoon blijft 1035 mp3's zien,is nogal erg sloom .. en bij vernieuwen van de mp3 lijst .. doet ie niks ? er blijft steeds '' 0 toegevoegd''
Ik heb inmiddels de firmware alweer even opnieuw geinstalleerd, en nog steeds geeft ie 1035 mp3's aan.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor??

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20972

Anoniem: 280794 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:35:
Hallo mensen,

Even een kort vraagje over mijn N95-8gb.
Ik heb afgelopen week de hele top 1000 op mijn telefoon gezet,omdat het fijn is om wat afwisseling te hebben qua muziek.
Nu heb ik deze onlangs weer verwijderd van mijn telefoon,maar mijn telefoon blijft 1035 mp3's zien,is nogal erg sloom .. en bij vernieuwen van de mp3 lijst .. doet ie niks ? er blijft steeds '' 0 toegevoegd''
Ik heb inmiddels de firmware alweer even opnieuw geinstalleerd, en nog steeds geeft ie 1035 mp3's aan.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor??

Alvast bedankt !
Je kunt de muziekdatbase wissen door de volgende bestanden van je telefoon te verwijderen:
\private\101FFC31\mpxv1.mpd (mp3)
\private\101FFC31\pcv5.mpd (podcasts)
\private\101f8857\Cache\Alle bestanden
\private\101ffca9\Alle bestanden
Als je deze bestanden verwijderd hebt ga je opnieuw naar opties > vernieuwen, waarna je database opnieuw zal worden aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281872

Hallo

Weet iemand ook waarom mijn N95 na het laaste firmware update (Nu V30.0.015) me Sip niet meer goed werkt ? Het geeft nu aan "Fout bij verbinding" ??? Heeft iemand ook dezelfde fout na het updaten? Ik kan altijd nog Fring gebruiken maar goed het Standaart Voip van Nokia N95 is wel better qua spraak kwalitijd.

Heeft iemand een Oplosing voor dit probleem ? Of kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn N95 firmware kan DOWNgrade?

Dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Vraag & Aanbod is juist gemaakt, zodat het niet meer op het forum gepost hoeft te worden.

Gebruik je signature voor een link naar jouw advertentie.

[ Voor 76% gewijzigd door Ginz op 05-12-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Kun je hier nog een keertje terugkomen en ons een verslagje doen van de verschillen, dus voor- en nadelen van je nieuwste aanwinst t.o.v. de N95?

[ Voor 5% gewijzigd door Megalodon_67 op 26-11-2008 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Megalodon_67 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 22:03:
Kun je hier nog een keertje terugkomen en ons een verslagje doen van de verschillen, dus voor- en nadelen van je nieuwste aanwinst t.o.v. de N95?
Ja zal ik doen. Ik zal voornamelijk te vinden zijn in het N85 topic, maar ik houd ook dit topic in de gaten aangezien de toestellen in dezelfde lijn liggen.

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05 20:56

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 32GB DDR5 6000C30 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-05 22:49
Werkt zeker net als quake2 niet op de n95-1? :'(
edit: idd werkt niet... :(

Maar nu jullie het toch over spraaknummers hebben, werkt dit ook zonder de afstandbediening te gebruiken? want soms kom ik er per ongeluk op maar als ik expres probeer te drukken (geen idee welke knop) werkt het niet...

[ Voor 33% gewijzigd door spNk op 27-11-2008 17:04 ]

• Fuzzillogic
spNk schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:03:
[...]
Maar nu jullie het toch over spraaknummers hebben, werkt dit ook zonder de afstandbediening te gebruiken? want soms kom ik er per ongeluk op maar als ik expres probeer te drukken (geen idee welke knop) werkt het niet...
Rechter displayknop even ingedrukt houden.

De N95 kan "presentaties" weergeven. En dan doel ik niet op de QuickOffice powerpoint-meuk (die "full screen" sowieso wat dubieus interpreteert), maar de op de presentaties in de galerij. Deze "presentaties" zijn in SVG-vorm. Nou is SVG best wel de bom enzo, maar weet iemand hoe je daadwerkelijk een multi-page presentatie met animatie hiervoor kunt maken? OOo Impress kan wel naar SVG exporteren, maar doet dat voor precies 1 slide, niet echt nuttig dus. Kent iemand andere tools hiervoor?

Come to think of it, Opera ondersteunt het meen ik ook, misschien dat daar nog wat hints te halen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 06:56

Brazza

Byte me!

Vanmiddag eindelijk een paar goeie GPS apps geïnstalleerd. Garmin mobile XT v5 en Copilot v7. Ben er nog niet helemaal uit welke nu beter is. Ook wilde ik even mijn nieuwe templates laten zien en mijn screensaver. Grappig om een screenshot te maken met je telefoon. Als je wil weten wat het is, zoek ik het morgen wel even uit.

Me nokia bevalt me opzich redelijk goed, alleen de accu gaat zo snel leeg, terwijl ik ook niet eens zo erg veel mee doe. Me oude sony w810i kan bijna 5 dagen zonder op te laden, lukt me niet met deze..

Afbeeldingslocatie: http://www.brazza.nl/pics/1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.brazza.nl/pics/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.brazza.nl/pics/screensaver.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Brazza schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 02:12:
Ook wilde ik even mijn nieuwe templates laten zien en mijn screensaver. Grappig om een screenshot te maken met je telefoon. Als je wil weten wat het is, zoek ik het morgen wel even uit.
Ben idd benieuwd naar die themes! En als je screenshots maakt, doe dat dan even in png. Jpeg is viessss ;)
Me M'n nokia bevalt me opzich redelijk goed, alleen de accu gaat zo snel leeg, terwijl ik ook niet eens zo erg veel mee doe. Me M'n oude sony w810i kan bijna 5 dagen zonder op te laden, lukt me niet met deze..
5 dagen zul je er niet mee gaan halen. Tenzij je em offline zet en vervolgens niet aanraakt ofzo. Maar, een nieuwe accu heeft over het algemeen nog niet de volle capaciteit, dus het kan wel wat beter worden. Vergeet vooral niet de nieuwste firmware te installeren. Zeker bij de N95-1 kan dat een enorm verschil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza

Brazza

Byte me!

Linker: Nokiaglow Rechter: Blackpearl
Laatste site heeft wel hele mooie SVG themes trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Brazza schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 02:12:
Vanmiddag eindelijk een paar goeie GPS apps geïnstalleerd. Garmin mobile XT v5 en Copilot v7. Ben er nog niet helemaal uit welke nu beter is. Ook wilde ik even mijn nieuwe templates laten zien en mijn screensaver. Grappig om een screenshot te maken met je telefoon. Als je wil weten wat het is, zoek ik het morgen wel even uit.

Me nokia bevalt me opzich redelijk goed, alleen de accu gaat zo snel leeg, terwijl ik ook niet eens zo erg veel mee doe. Me oude sony w810i kan bijna 5 dagen zonder op te laden, lukt me niet met deze..

[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Welke screensaver is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza

Brazza

Byte me!

Welke screensaver is het?
Het is TyScrSaver met een custom map. Het lijkt hier op maar is het niet helemaal. Deze heeft meer fucties als die van mij, maar vond het font maar niks. Voor installatie heb je een self-signed installatie bestand nodig. Op basis van je IMEI nummer. Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Brazza schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:48:
[...]

Het is TyScrSaver met een custom map. Het lijkt hier op maar is het niet helemaal. Deze heeft meer fucties als die van mij, maar vond het font maar niks. Voor installatie heb je een self-signed installatie bestand nodig. Op basis van je IMEI nummer. Succes !
Thx. Probeerde hem te signen met symbian signed online.
Maar ik krijg de melding:
FAILURE: Submitted .sis file uses a UID that is not allocated to the account holder matching this email address (0x200080c6 0xa0001c0e )

Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza

Brazza

Byte me!

Denk doordat het programma niet van jou is wil hij hem niet signen. Ik heb XSign gebruikt voor het signen hiervan. Stuur me even PM mail ik je mijn bestanden wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Na de Firmware 30 update heb je tegenwoordig het online delen dingetje in beeld.
Als je je telefoon gehacked hebt, installeer dan deze:
http://rapidshare.com/fil...nline_v3.0_N95_Beta_1.rar

Start hem niet, reboot je telefoon en hij is weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza

Brazza

Byte me!

Bedankt! Bij een reboot is dat online delen nog steeds weg bij mij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Brazza schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 02:37:
Bedankt! Bij een reboot is dat online delen nog steeds weg bij mij >:)
En zo helpen we elkaar weer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-11-2024
Heb een installatie uitgevoerd op mijn tel, naar nu krijg ik elke keer als ik mijn tel opnieuw opstart de melding 'bezig met installatie'. Vervolgens krijg ik eeng foutmelding 'installatie op massageheugen mislukt' ga naar toepassingsbeheer om applicatie te verwijderen.... Weet iemand hoe ik deze melding of corrupte file weg krijg? Of dat ik weet om welke applicatie het gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza

Brazza

Byte me!

Als je in de toepassing beheer kijkt, staat daar toevallig een applicatie die niet geïnstalleerd is?

Heb trouwens zelf het probleem dat ik een geinstalleerde app niet kan verwijderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Brazza schreef op zondag 30 november 2008 @ 08:22:
Als je in de toepassing beheer kijkt, staat daar toevallig een applicatie die niet geïnstalleerd is?

Heb trouwens zelf het probleem dat ik een geinstalleerde app niet kan verwijderen..
Misschien hebben jullie hier wat aan

Removing stuck applications no reformatting reinstalling

[ Voor 7% gewijzigd door Barfman op 30-11-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 22:36

Brantje

De post is daar >>

Bij de N96 8Gb heb je zo'n afstand bediening zitten voor je muziek enzo.
Deze is van de week kapot gegaan, iemand een idee waar ik een nieuwe kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Brantje schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:31:
Bij de N96 8Gb heb je zo'n afstand bediening zitten voor je muziek enzo.
Deze is van de week kapot gegaan, iemand een idee waar ik een nieuwe kan halen?
Batterijtje vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Megalodon_67 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 22:03:
Ik heb zojuist mijn 1e indrukken geplaatst in het N85 forum....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 22:36

Brantje

De post is daar >>

Ik bedoel die kleine afstandsbediening, Met volgende, vorige pause stopt volume etc.
Die is kapot gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Brantje schreef op zondag 30 november 2008 @ 17:46:
[...]

Ik bedoel die kleine afstandsbediening, Met volgende, vorige pause stopt volume etc.
Die is kapot gegaan ;)
Dat bedoeld Holleboomer ook :) Er zit namelijk een batterij in die "afstandsbediening"...

Oeps je bedoeld echt dat ie kapot is gegaan :)

[ Voor 10% gewijzigd door dafmay op 30-11-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-04 22:13

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Heeft iemand al een fix voor de 0.8 versie van SkyFire? Bij het opstarten van SkyFire blijft hij hangen bij "locating". Dan geef ik mijn WLAN op en dan komt weer de vraag wat ik voor een verbinding wil gebruiken. En zo blijft hij dat vragen en als ik op cancel duw sluit hij SkyFire gewoon weer af..

Ik heb eens gegoogled en gezien dat er meer mensen last van hebben en dat het een bekende bug is maar ik heb geen oplossing kunnen vinden..hopelijk kan iemand mij hier mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Laatst online: 07-01 13:17
Megalodon_67 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:27:
Voor iedereen:
Dit is niet langer relevant!
Vodafone is nogal geschrokken van de reacties die ze hebben gelezen op o.a GoT van de Vodafone klanten en andere mensen.
Het was natuurlijk zeer negatief ontvangen en wat mij betreft een hele domme move, daar Vodafone juist een voordeel levert tegenover haar concurrenten.
Ze hebben dan ook deze actie meteen weer terug gedraaid.
De snelheid zal dus ongewijzigd blijven en we kunnen weer allemaal rustig ademen.
Dus twijfelaars: aan zetten die BloX!
(Volgens mij is het gewoon een reclame stunt geweest ofzo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Darkwolf_1982 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 08:08:
[...]

Voor iedereen:
Dit is niet langer relevant!
Vodafone is nogal geschrokken van de reacties die ze hebben gelezen op o.a GoT van de Vodafone klanten en andere mensen.
Het was natuurlijk zeer negatief ontvangen en wat mij betreft een hele domme move, daar Vodafone juist een voordeel levert tegenover haar concurrenten.
Ze hebben dan ook deze actie meteen weer terug gedraaid.
De snelheid zal dus ongewijzigd blijven en we kunnen weer allemaal rustig ademen.
Dus twijfelaars: aan zetten die BloX!
(Volgens mij is het gewoon een reclame stunt geweest ofzo.)
Ja hallo dit 'nieuws' is al een paar weken oud, overigens heb ik geen recht op Internet Blox, Vodafone Scherp abonnementhouders zoals ik leveren blijkbaar te weinig op en worden gediscrimmineerd door Vodafone. Ongelooflijk, een prepaidklant kan Blox wel gebruiken en ik niet. Zodra het contract is afgelopen ben ik weg bij Vodafone, wat een stelletje etterbakken zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Megalodon_67 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:03:
[...]

Ja hallo dit 'nieuws' is al een paar weken oud, overigens heb ik geen recht op Internet Blox, Vodafone Scherp abonnementhouders zoals ik leveren blijkbaar te weinig op en worden gediscrimmineerd door Vodafone. Ongelooflijk, een prepaidklant kan Blox wel gebruiken en ik niet. Zodra het contract is afgelopen ben ik weg bij Vodafone, wat een stelletje etterbakken zeg.
Volgens deze link kan jij gewoon een blox nemen.
http://www.vodafone.nl/sh...3/Sim+Only+50/sku20260099

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Dat is vreemd want eergisteren kreeg ik op mijn vraag onderstaand antwoord van de Vodafone Helpdesk.
Hoe dan ook bedankt voor je tip, ik ga hier maar eens over reclameren.

Vodafone Klantenservice:

01-12-2008 Ons antwoord
Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u vraagt waarom het niet mogelijk is voor Scherp klanten om BloX te activeren.

Een Scherp Abonnement is eigenlijk alleen voor de mensen die weinig bellen en sms'en, dit abonnement is ook alleen maar gemaakt voor mensen die niet veel en vaak bellen en sms'en. Vandaar dat we dit abonnement ook voor een lage prijs aan kunnen bieden aan de mensen. Daarom is het ook niet mogelijk om BloX te activeren bij een Scherp Abonnement.
Als u juist wel veel belt en sms't, kunt u misschien overstappen naar een Basis Abonnement, bij een Basis Abonnement is het wel weer mogelijk om BloX te activeren. Echter dient u er rekening mee te houden dat u dan wel weer in een andere prijsklasse komt. Voor meer informatie over Basis Abonnementen kunt u terecht op onze website www.vodafone.nl

Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Megalodon_67 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:49:
[...]

Dat is vreemd want eergisteren kreeg ik op mijn vraag onderstaand antwoord van de Vodafone Helpdesk.
Hoe dan ook bedankt voor je tip, ik ga hier maar eens over reclameren.

Vodafone Klantenservice:

01-12-2008 Ons antwoord
Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u vraagt waarom het niet mogelijk is voor Scherp klanten om BloX te activeren.

Een Scherp Abonnement is eigenlijk alleen voor de mensen die weinig bellen en sms'en, dit abonnement is ook alleen maar gemaakt voor mensen die niet veel en vaak bellen en sms'en. Vandaar dat we dit abonnement ook voor een lage prijs aan kunnen bieden aan de mensen. Daarom is het ook niet mogelijk om BloX te activeren bij een Scherp Abonnement.
Als u juist wel veel belt en sms't, kunt u misschien overstappen naar een Basis Abonnement, bij een Basis Abonnement is het wel weer mogelijk om BloX te activeren. Echter dient u er rekening mee te houden dat u dan wel weer in een andere prijsklasse komt. Voor meer informatie over Basis Abonnementen kunt u terecht op onze website www.vodafone.nl

Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Beetje vreemd, want ze bieden die extra wel aan onder jouw abbo.

Pagina: 1 ... 41 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.