Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Is dit een bekend fenomeen? En is er een manier om er vanaf te komen?
[ Voor 4% gewijzigd door mca2 op 19-10-2009 00:33 ]
Wat een slecht toestel is dit met bluetooth carkit of headphones!
Mijn stem is zeer slecht hoorbaar voor de nadere kant! Hoor deze klacht van heel veel collega's om me heen die ook deze tel. hebben.
Ligt niet aan de carkit oid, want zodra ik de tel van mn vriendin pak werkt het perfect. ook een andere carkit geeft dezelde ellende.
Anoniem: 78415
Apart. Ik heb de 3110 met V05.50 en doet het prima met carkit via bluetooth, en de 3109 van vriendin ook.despijker schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 00:03:
heb ook al enige tijd een 3109 met softw. 7.21.
Wat een slecht toestel is dit met bluetooth carkit of headphones!
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 78415 op 17-11-2009 08:29 ]
Anoniem: 334065
Is het mogelijk om een 4gb micro sd te plaatsen? Ik gebruik de telefoon nu ook als mn muziekspeler maar 2gb is zo vol. Ik hoor verschillende berichten over de werking van een officieel niet mogelijke 4gb card.
..............................................................................................................................................................
Officieel wordt het inderdaad niet ondersteund, ik heb zelf dus ook gewoon 2 GB erin, vindt het op het moment voldoende. Je zou het kunnen proberen, maar twijfelachtig of het werk. Misschien lukt het als je patch erop zet ofzo.
..............................................................................................................................................................
Ik heb het met een 4 gb kaart geprobeerd en het werkt niet; er staat dat de geheugenkaart niet geformateerd is... ik heb hem geformateerd op de pc maar hij zegt nog steeds bij de 3109 classic dat die ongeformateerd is...
[ Voor 10% gewijzigd door Wortelsoep op 28-12-2010 14:05 ]
Anoniem: 166841
De storing met de SD kaart heb ik ook gehad, deze heb ik tijdelijk even opgeslost door de SD kaart er uit te halen. Na het weer terugplaatsen van de (geleegde) SD kaart was de storing weg. Na terugzetten van de data komt ie echter net zo snel weer naar voren dus zit er iets in de data dat 'm ontregeld.
Nu heb ik sinds kort een data abonnement via Simpel maar dat krijg ik niet aan de gang. Ik heb alles ingesteld zoals aangegeven door de provider maar blijf de melding 'Meld u eerst aan bij packetgegevens' krijgen. Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik hier aan zou moeten doen?