Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Personal finance

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
je bedrijfs administratie en inversteringen op orde hebben is 1. maar je persoonlijke financien ordenen, budgeteren en beheren is een ander verhaal. Hoe doen jullie dit, en doen jullie dit uberhaupt. je hebt tegenwoordig een prachtig arsenaal aan webapps en andere applicaties. maar alles wat er goed uitziet is alleen $ of alleen via amerikaanse en canadeese banken.

mint.com
quicken.com (online)
Microsoft money essentials (dollar gefocuces)
allebij volgens mij super goeie applicaties maar alleen amerikaans...

wat ik zoek is een programma waar ik mijn financien kan importeren via qif, mt940, txt enz. en dit kunnen koppelen/taggen aan categorieen (auto, lunch enz)

graag zou ik dan willen zien wat ik deze en wat ik vorige maand heb besteed aan mijn auto. of aan onzinnige spullen enz. en een grafiek of dit oploopt of minder wordt.

hoor graag jullie ervaringen.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

OROV kan dit vrijwel geheel automatisch. www.orov.nl

Gratis maar de maker zal een donatie zeker waarderen.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:49:
OROV kan dit vrijwel geheel automatisch. www.orov.nl

Gratis maar de maker zal een donatie zeker waarderen.
is het proberen waard. maar is wel weer 1 van de saaie applicaties..

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Administreren IS saai. Als je een flitsend schouwspel als bijkomende eis stelt ben je volgens mij verkeerd bezig.

Het programma werkt simpel en het is voor 99% van de particulieren zeker voldoende om hun inkomsten en uitgaven te kunnen overzien.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
haha ja. maar als je naar de functies en manieren van mint.com is dat wel stuk interessanter.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ziet er gelikt uit, maar kost dus wel geld en het is voor $ :)

Probeer eerst maar eens OROV en geef dan een oordeel over de functionaliteit.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
ja maar als je 20 euro besteed per maand om 1000 euro te besparen ;)

Verwijderd

Ik heb toevallig dit weekend met Ohmega zitten spelen. Ik kwam op dit topic omdat ik op MT940 zocht. Ohmega wordt vaak aangeraden en is volgens mij voor de mogelijkheden die het heeft (complete boehouding met grootboeken, journalen, dagboeken, etc) vrij goedkoop. Bovendien kan het dus MT940 inlezen. Nu nog op zoek naar een bank die dat ondersteunt. Volgens mij moet ik overstappen naar ABN.....

Meer info op www.ohmega.nl. De gratis cursus is inhoudelijk wel goed, alleen slecht geschreven. Voor mij wel handig, want ik ben echt een beginner. Ik laat mijn boekhouding momenteel doen, maar dat is me te duur geworden.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 09:35 ]

Verwijderd

Davilex Offline is een goed programma voor je privé boekhouding. Leest bijna alle bankbestanden in en de transacties kan je koppelen aan je rekeningen, bv auto brandstof, onderhoud etc. etc.

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 18:59

GeekK

Rag Mama Rag

Ik dacht dat-ie al genoemd was, maar ik zie hem niet meer: WinBank.

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Pagina: 1