Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:54:
E-VOW zeer bedankt voor deze info.
In het menu krijg ik alleen:
RVX Call Volume, READ
0. [ 2] rx:-16.0dB
1. [ 4] rx:-12.0dB
2. [ 6] rx:-8.0dB
3. [ 8] rx:-4.0dB
4. [10] rx:0.0dB
5. [12] rx:4.0dB
6. [14] rx:8.0dB
Een verhoging van die laatste waardes naar respectievelijk 26 en 50dB lijkt me wel een erg grote verhoging. Ik heb ze beide nu met 2dB verhoogd en denk dat ik ze gewoon langzaam verhoog totdat het naar mijn zin is.
Of hebben jullie ook deze waardes?
Hiermee is een van mijn ergenissen aan deze telefoon in ieder geval opgelost. Een andere ergenis van mij heb ik alleen nog niet op dit forum gelezen.
Wanneer ik sms met T9 invoer, krijg ik om een of andere reden cijferreeksen als eerste invoeropties.
Bijvoorbeeld wanneer ik intoets: 6438 oftewel 'niet' krijg ik '6438' als eerste woordkeuze. Wanneer ik vervolgens op '+' krijg ik gewoon het volgende woord en dat is 'niet'. Op een of andere manier is dus 6438 als woord optie opgeslagen in het woordenboek. Dit is erg frustrerend ondermeer omdat het ook voorkomt bij 'was' (927) 'echt' (3248) 'wel' (935) 'erg' (374) 'lekker' (535537). Wanneer ik dus wil sms'en over het diner van de avond ervoor (of andere zaken van de avond ervoor) kost me dit dus aanzienlijk meer moeite en frustratie!
Hoop dat jullie hier misschien wat meer over weten.
Met vriendelijke groet, Paul
Heb hier ook last van bij het woord "je" dan komt er 53 te staan. en het volgende woord is "je".
verder bij geen 1 woord last van gelukkig, maar het is wel vervelend....
26 en 50 dB lijkt me inderdaad ook een erg grote stap, zal het eens proberen
EDIT: ik heb 5 op 8dB gezet en 6 op 12dB
en de mp3 speler hoor ik weinig verschil.......
heb de laatste stappen verdubbeld, maar als ik hem harder zet blijft het geluid ongeveer hetzelfde.
Ik denk dat dat ongeveer het maximale van het speakertje is want als ik de laatste stap harder dan +2.0 dB zet gaat hij vervormen...... dat moet je niet doen. en de eerste optie die wordt beschreven, om die compressie filter op off te zetten zou ik ook niet doen.
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 30-06-2008 14:04
]