[Stampede] #7 SoB - Het maken van teams

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 31.972 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:43
Sinlath schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:30:
[...]

neehee.. laat me nou even 24 uur rammelen, ik vind het nu wel even leuk om in de top 30 daily te staan.. vanavond zet ik hem om. (iemand een idee waarom ik niet meer binnen NGS flushte van moment 1 op moment 2 ? )

anyway vanaf morgenochtend 08:00 ram ik alles op NGS, heb je met 30 dagen toch een kleine 85T op ngs erbij.
is ... goed ... en DukeBox had wat problemen gisteren met de stampede pagina en wellicht ben je er daardoor uitgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hugoy schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:34:
[...]

na ~30 seconden gerestart, en toen begon hij bij 40% van het block toen ik weer opstartte, dus het werkte gewoon :p
Dat dacht ik ook tot dat ik echt bootte en het toch weer op 0 begon, dus why waste time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:48:
[...]
Dat dacht ik ook tot dat ik echt bootte en het toch weer op 0 begon, dus why waste time?
weer lekker constructieve bijdrage sekerob :X

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 10:57
hoe zat het ookal weer met machines die je niet aan internet hebt hangen ? met SBqueue kan ik inderdaad werk aan die machines geven, echter.... die moet ik dan elke zoveel dagen flushen wat als een soort van spaaractie gezien kan worden.

mag dat dan wel, de rest wat wel aan internet hangt gaat natuurlijk gewoon om de zoveel blocks intermediate flushen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:21

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
als je ze gemiddeld elke dag laat flushen, is het gewoon prima... Lukt dat niet, dan kun je ze op een niet-stampederend account laten flushen (hiervoor gelden de stampederegels uiteraard niet), of je kunt ze zo lang laten sparen dat ze het tot 1 mei uithouden ;) In dat geval is het ook na de stampede, en gelden wederom de regels niet meer.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:22

DukeBox

loves wheat smoothies

Je kan ook werk heen en weer mailen..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:54:
[...]
weer lekker constructieve bijdrage sekerob :X
"Why Waste Time" betekende dus "Better boot Now"

maar, Have an issue, take a tissue.... als hij niet geacht wordt te booten en iemand maar laten modderen en morgen misschien zn blokjes weer kwijt is, dan mag jij het hem op een "constructieve" wijze bijbrengen.... tot dan, i'll take a walk and a raincheck.

capito?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:17:
Je kan ook werk heen en weer mailen..
true, dat is ook nog een optie, opzich zijn de machines hier op het werk gewoon 24/7 in test dus die mogen onder full load, zolang ik op kantoor zit kan ik er zelf aan denken om ze einde werkdag te kopieren en te flushen, dan de volgende ochtend weer een copy en flush actie, het is te doen.

eens kijken of ik zoiets kan regelen en automatiseren, zal morgen eens in dat sbqueue verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 14:53

XanderDrake

Build the future!

Ik zit hier dus met een dualcore workstation.
Vandaag ben ik begonnen met SoB. Ik heb simpelweg de beta 2.5.08 gedownload en twee keer opgestart.
Nu lees ik dingen over commands die je moet uitvoeren in het geval van multicore systemen.
Klopt het wat ik heb gedaan, gewoon twee losse SoB threads van hetzelfde progje?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Nee, vermoedelijk doen ze nu hetzelfde werk. Je moet ze installeren als service zodat ze ieder hun eigen work unit doen. Op de WiKi staat alles wat je nodig hebt.

Ik vraag me af of een van de andere teams onze huidige output al is opgevallen..

[ Voor 28% gewijzigd door DukeBox op 01-04-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:46:
Nee, vermoedelijk doen ze nu hetzelfde werk. Je moet ze installeren als service zodat ze ieder hun eigen work unit doen. Op de WiKi staat alles wat je nodig hebt.

Ik vraag me af of een van de andere teams onze huidige output al is opgevallen..
Ik heb nu al meerdere keren op allerlei manieren geprobeerd om meerdere clients te laten draaien via die methode. Maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Vista 64 op een AMD Phenom 9500+. Als ik sobsvc.exe -i in de Dos-prompt invoer (of hoe dat tegenwoordig ook maar mag heten), dan weigert ie dat. sobsvc -p:4:0 gaf wel aan dat het gelukt was. Maar als ik meerder keren v2.5.08 open dan is het hetzelfde project.

Dus als iemand een idee heeft wat ik kan doen. Want zo gaat 75% van mijn }:O -power verloren.

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik kan nergens echt vinden hoe je de Mac OS X client dubbel kan draaien. Ik heb de sb executable en de sclient.conf naar een nieuwe directory gecopieerd en opgestart. Hij maakt zijn eigen cache aan en heeft andere k en n waarden. Betekent dat dat het goed gaat?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol

vehpol

Go Go Gadget!

Over het kopieren van "Jaaap": Is dat voor mij misschien de oplossing. Gewoon 4 Mappen met SoB erin. Dan allemaal hun eigen core toe wijzen en dan laten werken. Bij 2 lijkt het goed te gaan in ieder geval. Zou in ieder geval heel wat makkelijk zijn ;)

Edit: Hoe weet ik trouwens zeker dat een andere core/programma iets anders aan het doen is? door een andere 'n'?

[ Voor 18% gewijzigd door vehpol op 01-04-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:46
Hallo allemaal

ik ben nét begonnen met Seventeen or Bust en wou graag meedoen met de stampede. Mijn Username is Sencila. Als ik iets moet doen, roep maar :)

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:46:

Ja ziet er goed uit. Maar niet juichen voor de beer geschoten is. PS Dukebox ik zie dat je output ongeveer 30% lager ligt dan gisteren. Gaat het wel goed????? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

BakkerM schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:38:
Hallo allemaal

ik ben nét begonnen met Seventeen or Bust en wou graag meedoen met de stampede. Mijn Username is Sencila. Als ik iets moet doen, roep maar :)
Even je userid melden, en je inschrijven bij fokschaap!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BakkerM
  • Laatst online: 15:46
Jamal schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:08:
[...]

Even je userid melden, en je inschrijven bij fokschaap!
User ID: 14769
Username: Sencila

Mocht ik erachter komen wie of wat fokschaap is, dan val ik hem, haar of het direct lastig :)

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Ok, thuis werkt ie als een tiet, Q6600 username boersc trappelt nu mee voor GRASS!
Nu nog even kijken of ik die andere drie cores aan de pruttel kan krijgen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-07 10:25

darthdrinker

HELP!

He mensen ik ben aan het rekenen maar als ik het goed begrijp kan ik nu niet meer een (sub)team joinen? Of wel en hoe doe ik dat dan?

Iemand doodmaken met een blije mus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-Tuup
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
vehpol schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:29:
[...]

Ik heb nu al meerdere keren op allerlei manieren geprobeerd om meerdere clients te laten draaien via die methode. Maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Vista 64 op een AMD Phenom 9500+. Als ik sobsvc.exe -i in de Dos-prompt invoer (of hoe dat tegenwoordig ook maar mag heten), dan weigert ie dat. sobsvc -p:4:0 gaf wel aan dat het gelukt was. Maar als ik meerder keren v2.5.08 open dan is het hetzelfde project.

Dus als iemand een idee heeft wat ik kan doen. Want zo gaat 75% van mijn }:O -power verloren.
Installatieproblemen van sob als service, kunnen te maken hebben met administrator-rechten. Voordat je de service installeert, kun je via eigenschappen van sobsvc.exe administrator-rechten toekennen. Hetzelfde kun je doen voor sb.exe.
Nadat je de service hebt geinstalleerd, moet je deze natuurlijk ook starten, en niet door meerdere sb.exe te starten, maar door bij systeembeheer-services de seventeen or bust service te starten. Zet hem meteen op automatisch, dan start de service iedere keer als je windows start.

In Vista is het alleen niet mogelijk om de client gui te zien en de progress in de gaten te houden (je kunt het sb log openen om je voortgang te volgen). Ik weet niet hoe het zit met Vista X64, maar bij X86 kun je in de service interactie met bureaublad aanvinken. Dan openen de gui's wel, maar op een interactief bureaublad, zo kun je de eerste keer checken of het werkt, maar daarna kun je interactie beter uitvinken, want je krijgt om de x aantal minuten een waarschuwing dat er een programma op een interactief bureaublad wordt weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:32

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

darthdrinker schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:20:
He mensen ik ben aan het rekenen maar als ik het goed begrijp kan ik nu niet meer een (sub)team joinen? Of wel en hoe doe ik dat dan?
De eerstvolgende mogelijkheid om een stampede-team te joinen is op 7 april. Tenzij je Fokschaap wilt versterken, dat kan "altijd" 8)7

uit de startpost:
Dan ga je op jacht naar nieuwe teamleden. Dit kan tot 31 maart, 23:59. Daarna worden de teams bevroren, en gaan we de stampede in. 7 april evalueren we de teams, en mag de top-6 van de teams teams door, en kunnen de andere mensen last-minute overstappen naar een team dat niet in de top-3 staat. Dit is om te voorkomen dat de winnaar al bekend is.
Tenminste, als je bedoelt dat je een stampede-team wilt joinen. Als het om een gewoon subteam gaat, in de "gewone, dagelijkste statistieken" kun je dat gewoon op de normale manier aangeven.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

Juup schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:29:
Ik kan nergens echt vinden hoe je de Mac OS X client dubbel kan draaien. Ik heb de sb executable en de sclient.conf naar een nieuwe directory gecopieerd en opgestart. Hij maakt zijn eigen cache aan en heeft andere k en n waarden. Betekent dat dat het goed gaat?
Op een ubuntu systeem heb ik het wel op deze manier opgelost en dat lijkt prima te werken! Mac is natuurlijk geen ubuntu maar wel een *nix als ik het goed heb dus er is denk ik goede kans dat het werkt op deze manier. Ik zou zeggen: gewoon proberen en kijken of ze allemaal echt aan een andere block werken.

Gemberthee: water met een smaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

darthdrinker schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:20:
Fok!Schaap accepteert nog leden, gewoon even je username en id melden!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik krijg sb niet zo ingesteld dat hij mijn dual processor optimaal gebruik. Draai op een E8400 en windows vista. Heb het progje geinstalleerd met rechtermuisknop en dan als administrator uitvoeren.

Dan dien ik het volgens wiki het volgende te doen. =

Installeer SoB als service door "sobsvc.exe -i (weer dmv RunAs Admin). De optie -k om het icoontje in de systray weer te geven werkt helaas niet in Vista ook al staat de optie "Interact with Desktop" aangevinkt voor de SoB service.

Hoe doe ik dit? waar kan ik het bestandje sobsvc.exe -i vinden? Heb in het mapje van SB gekeken en daar staat aleen een bestandje sobsvc.exe als ik aan deze naam -i toevoeg kan ik het niet starten als admin? Het is helaas alleemaal te onduidelijk voor mij. En ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.

Kan iemand het svp uileggen op een manier die iedereen snapt.

Alvast bedankt.

Mvg
Fooly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
Je kan het beste een snelkoppeling naar het bestand maken en dan in het vakje target/doel de regel: "C:\Program Files\SB\sobsvc.exe" aanpassen naar: "C:\Program Files\SB\sobsvc.exe" -i (let op de haakjes)

Vervolgens kan je dan de snelkoppeling draaien met de RunAs admin optie.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes

anonimoes

De oplossing was als volgt geloof ik:

- maak een snelkoppeling aan naar sobvc.exe -i (De -i moet je er inderdaad gewoon aan toevoegen) en vink in de eigenschappen aan dat je de service als admin uit wil voeren.
- nu de snelkoppeling uitvoeren
- je kan nu meteen checken of beide cores gebruikt worden via taakbeheer
- door nu in je startmenu in het commandoveldje "services" te tikken krijg je een overzicht van de services die draaien
- zoek de service 'seventeen or bust op' en zet deze op apstarttype: automatisch

Daarmee ben je klaar dacht ik. Het staat elders in dit topic ook uitgelegd maar dit was geloof ik het stappenplan. Bij mij werkte het op vista HP iig perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:07:
Je kan het beste een snelkoppeling naar het bestand maken en dan in het vakje target/doel de regel: "C:\Program Files\SB\sobsvc.exe" aanpassen naar: "C:\Program Files\SB\sobsvc.exe" -i (let op de haakjes)

Volgens mij werkt het nu inderdaad. Dit is veel te moeilijk voor een noob. Hadden ze mij betreft iets makkelijker kunnen maken.

In ieder geval bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En draai je hierna een progje of twee bij mij draaien er twee? Ze doen wel ieder aparte blokjes. En processor gebruik staat nu wel op 100% in plaats van op 50%.

Sorry voor de vragen. Maar ben er gewoonweg nog niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 09:57
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:24:
hola los ladys de DPC aquí son el Soulmaster del mecixo.
Aha, de halve zool mat heeft weer teveel tequilla op...
kan iemand djklungel er even op wijzen dat hij het weer zwaar moet afleggen tegen de Soulmaster :)
Zwaar, zwaar ... Je staat even boven me met een hogere score, maar met een kleiner getalletje voor je naam. Dus ik zou zeggen, Soulmaster legt het af tegen DJKlungel
Binnen de stampede is dus weer een battle bezig :) de wel bekende * Battle of the Zotten *
Dit keer ben je gelukkig niet voor het begin afgehaakt, kijken of we samen het einde redden :P
May the best Zot win.
Zouden we er een programma voor op discovery van kunnen maken? Soort biker build off (of hoe heet dat) maar dan een soort Stampede deliver off.

Ga je best eens doen om dat te roggelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 12-09 00:48

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:29:
En draai je hierna een progje of twee bij mij draaien er twee? Ze doen wel ieder aparte blokjes. En processor gebruik staat nu wel op 100% in plaats van op 50%.

Sorry voor de vragen. Maar ben er gewoonweg nog niet helemaal uit.
als je 2 cores hebt moet je 2 clients draaien, anders freet er eentje uit zijn neus. Als ze allebei andere K en N waardes hebben is het goed.
bij 1 core is 1client ook goed.

processor moet ook op 100% stampuh GVD! }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een herstart alles nog maar een keer geprobeerd want twee progjes draaien kon volgens mij niet goed zijn.

Met de toelichting van M1lamb3r en van anonimoes lukt het me eindelijk om het progje zo te laten draaien als ik voor ogen had.

Nogmaals bedankt voor de toelichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-07 10:25

darthdrinker

HELP!

Fokschaap it is:
User ID: 14736
Username: Darthdrinker

Iemand doodmaken met een blije mus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij nog een vraagje. Na een herstart draait sb nu tweemaal. Hier om ik alleen achter als ik via taakbeheer naar processen ga en processen van alle gebruikers aanvink. Echter ik zie geen clients draaien. Wat moet ik doen om de cients nu toch te zien draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:21

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Heb je sobsvc -k ingeschakeld (en mag ie met taakbalk praten?)
Zie ook hier

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreezeXJ schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:00:
Heb je sobsvc -k ingeschakeld (en mag ie met taakbalk praten?)
Zie ook hier
Wat bedoel je met mag ie met taakbalk praten? -k inschakelen help zelf niet. Had ik inmiddels al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een Fokschaapje erbij:
Username: Timmo
User ID: 14776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

FoK!Schaap power!

Afbeeldingslocatie: http://www.janvandijk.eu/fokschaap.gif

Btw, we zitten met onze daily al boven de grootste megaflush van Anandtech!! w000t!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, ik doe voor het eerst met iets dergelijks mee en ik moet zeggen dat ik het idee erg tof vind :)

User ID: 14782
Username: LuuKoO

Overigens heb ik mij samen met mijn gloednieuwe E8400 bij de Dutch Super Cows aangemeld op de SoB-site. Dus alles wat ik doe wordt netjes bij de koetjes bijgeschreven, maar nu vroeg ik mij af hoe het aanmelden van een team werkt. Doe ik dat op de SoB site? overigens begrijp ik dat ik me niet meer bij teams kan aanmelden, echter als ik me nu bij de fokschaapjes aanmeld kan ik dan op 7 april alsnog naar een team switchen? :?

Ik moet me dus voor die teams inschrijven op de site van de Dutch Super Cows. Dus weer een fokschaapje erbij :)

overigens vraag ik me wel nog steeds af of ik op 7 april alsnog kan switchen naar een ander team? :?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totalmind
  • Laatst online: 11-07-2022

Totalmind

Division Brabant

Gewoonlijk mag je switchen naar alle teams op de "switchdatum", behalve de top 3 geloof ik. Zal dit jaar ook wel zo zijn.

http://www.divisionbrabant.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

vehpol schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:34:
Over het kopieren van "Jaaap": Is dat voor mij misschien de oplossing. Gewoon 4 Mappen met SoB erin. Dan allemaal hun eigen core toe wijzen en dan laten werken. Bij 2 lijkt het goed te gaan in ieder geval. Zou in ieder geval heel wat makkelijk zijn ;)
Dat werkt alleen onder linux en varianten, niet onder windows !
Edit: Hoe weet ik trouwens zeker dat een andere core/programma iets anders aan het doen is? door een andere 'n'?
Indien de combinatie van K en N niet gelijk is.
BakkerM schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:10:
[User ID: 14769
Username: Sencila
^ > FoKSchaap = done.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:39:
PS Dukebox ik zie dat je output ongeveer 30% lager ligt dan gisteren. Gaat het wel goed????? :P
In het weekend hebben onze servers minder te doen ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:58:
User ID: 14782
Username: LuuKoO
fokschaapje erbij :)
^ > FokSchaap, done.
overigens vraag ik me wel nog steeds af of ik op 7 april alsnog kan switchen naar een ander team? :?
Alleen naar niet top 3 teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Laatst online: 22-08 15:00
Hier draait alles ook op 100%, het gaat lekker Dutch Power Cows.
Allemaal succes met de stampede!
En laat het beste team winnen

[ Voor 3% gewijzigd door Killerbert op 01-04-2008 23:45 ]

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Morgen de eerste grafiekjes.. ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje, ik heb nu in de SB client zelf bij team FoKschaap staan. moet dit idd FoKschaap staan of moet daar iets van Dutch Power Cows staan. OF! is het zoals ik denk dat het is en is dat vakje vrij loos zolang je je op de site van SoB maar bij de koetjes hebt aangemeld.

Dutch Super Cows kan ik overigens niet invullen bij team schijnbaar mag je geen spaties gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:49:
Ik heb nog een vraagje, ik heb nu in de SB client zelf bij team FoKschaap staan. moet dit idd FoKschaap staan of moet daar iets van Dutch Power Cows staan.
Er zijn 3 dingen..

Team DPC, deze kies je op http://www.seventeenorbust.com (en die staat bij jou al goed: http://www.seventeenorbus...s/user.mhtml?userID=14782

Subteams*, deze kies je op http://sob.qik.nl

En nu zijn er tijdelijke (virtuele) Stampede teams op http://sob.qik.nl/stampede.php

*niet verplicht natuurlijk je kan gewoon onder je eigen account meedoen

[ Voor 16% gewijzigd door DukeBox op 01-04-2008 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes

anonimoes

Je hebt helemaal gelijk, wat er in de client staat maakt niet uit. Ik heb er dutchpowercows ingevuld maar het gaat erom wat je op de website aangeeft als team.

Edit: is bedoeld als reactie op LuuK O.O

[ Voor 12% gewijzigd door anonimoes op 01-04-2008 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje, ik heb nu in de SB client zelf bij team FoKschaap staan. moet dit idd FoKschaap staan of moet daar iets van Dutch Power Cows staan. OF! is het zoals ik denk dat het is en is dat vakje vrij loos zolang je je op de site van SoB maar bij de koetjes hebt aangemeld.
Ik zie je zowel hier http://sob.qik.nl/ als hier http://tadah.mine.nu/inde...m=2008-04-01&mode=Members erbij staan onder het juiste team, dus alles staat goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol

vehpol

Go Go Gadget!

Dank aan onderstaande posters en posts. Ik heb hiermee ge-experimenteert. Voor Vista 64 heb ik ingesteld '"C:\Program Files (x86)\SB\sb.exe" -i' En ik heb nu in ieder geval 2 cores benut. En die andere 2 doen meer dan idle, maar nog altijd niet net zo goed hun best als hun broertjes.

Ik had in SoB al starten op automatisch staan, dus dat hoefde ik niet meer aan te passen.

Toch vind ik het een beetje slecht dat deze client geen 64 bit aan kan (32 bit emuleren is toch niet echt ideaal, helemaal niet voor een rekentaak als deze), en niet standaard meerdere cores ondersteund. Ik weet dat ik daarvoor niet bij jullie moet zijn. Maar wou het maar even gezegd hebben.

Nu laat ik hem gewoon lekker z'n gang gaan en ga ik er niet meer mee lopen kloten. Ben al heel wat procenten kwijt geraakt op die manier. Let the }:O -force begin!

Edit: Hmm... aantal procenten is flink toegenomen in korte tijd. Dus zal idd wel goed zitten nu.
anonimoes schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:09:
De oplossing was als volgt geloof ik:

- maak een snelkoppeling aan naar sobvc.exe -i (De -i moet je er inderdaad gewoon aan toevoegen) en vink in de eigenschappen aan dat je de service als admin uit wil voeren.
- nu de snelkoppeling uitvoeren
- je kan nu meteen checken of beide cores gebruikt worden via taakbeheer
- door nu in je startmenu in het commandoveldje "services" te tikken krijg je een overzicht van de services die draaien
- zoek de service 'seventeen or bust op' en zet deze op apstarttype: automatisch

Daarmee ben je klaar dacht ik. Het staat elders in dit topic ook uitgelegd maar dit was geloof ik het stappenplan. Bij mij werkte het op vista HP iig perfect.
M1lamb3r schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:07:

[ Voor 3% gewijzigd door vehpol op 02-04-2008 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel leuk zijn als de productie tot zo'n 300 opgevoerd zou kunnen worden: dan neemt DPC meer dan de helft van de totale dagproductie voor zijn rekening :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 12-09 00:48

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Sow, ik net blij, computers van ouders en broertje mee laten doen.. woei 8.2M/sec

Athlon64 dual 4400+
Athlon64 3200+
AthlonXP 2200+

en dan kijk je naar zo'n flush van X-ray...... :'(
heeft die een compleet kantoorgebouw gehijacked ofzow? :P

<- wel icon voor de gelegenheid gemaakt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
  • Laatst online: 26-01-2024
Ik wil ook wel even een maandje meedraaien. Wat moet ik bij team invullen?

code:
1
Team "Dutch Power Cows"

Heb ik nu ingevuld aangezien de teams voorlopig gesloten zijn?
Oh ik lees net dat ik op de website m'n team aan moet geven. DPC ftw. :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Donderwolk op 02-04-2008 08:40 ]

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Welkom Donderwolk.... voor vragen, gewoon hier posten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes

anonimoes

vehpol schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:00:
Ik had in SoB al starten op automatisch staan, dus dat hoefde ik niet meer aan te passen.
Als je met SoB de service bedoeld dan is dit goed, als je bedoeld dat automatisch opstarten met windows in de settings van SoB aan staat dan is dat niet goed en kan dit beter uitgezet worden. Voorgaande even voor de zekerheid, ik neem namelijk aan dat je de service bedoelt.

@donderwolk: De virtuele subteams voor de stampede zijn inderdaad gesloten, je kan je alleen nog aanmelden bij team Fokschaap. Op 7 april kan er gewisseld worden tussen teams (behalve naar de top3).

[ Voor 17% gewijzigd door anonimoes op 02-04-2008 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
Hoe voorkom ik dat de client automatisch gaat flushen?
Ik heb Transmit nu op 0 gezet. Maar ik heb geen flauw benul hoe/wanneer ik straks moet gaan flushen. :P

Mijn bakjes die mee gaan draaien:

Intel Q6600 @ 2.4GHz
Via Nehemia @ 800 MHz
Via Esther @ 1GHz

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
je mag gewoon dagelijks flushen! dat is de gedachte achter de stampede. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
Vet, dat is makkelijk te configureren. :P
Zal vanavond mijn Q6600 eens wat laten blazengrazen.

Mijn User ID: 14794

[ Voor 10% gewijzigd door Donderwolk op 02-04-2008 09:19 ]

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evo155
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-03-2023
Welkom @ Donderwolk!

Leuk al die nieuwe members erbij, 300T wordt nog haalbaar op deze manier!

Evo155 AKA Uplinksweetlake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Donderwolk schreef op woensdag 02 april 2008 @ 08:55:
Mijn bakjes die mee gaan draaien:
Met team FoKSchaap ?

b.t.w. ik kom geen member donderwolk tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
Ik heb geregged als Thunderstorm.

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Laatst online: 13:26

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Dutch Super Cows kan ik overigens niet invullen bij team schijnbaar mag je geen spaties gebruiken :?
Je moet op de site van www.seventeenorbust.com aangeven dat je voor DPC flushed. In je client invullen is niet noodzakelijk: dat zorgt er alleen voor dat je een directe snelkoppeling hebt naar de teampagina. Als je dit overigens toch wilt invullen, moet je DutchPowerCows invullen (dus zonder spaties).

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Waarom denken sommige mensen dat DPC staat voor Dutch Super Cows? :P

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een slechte vraag maar...wat is flushen nu eigenlijk precies? 8)7

Zoals ik het op wiki lees "report" je dan de resultaten aan SoB (in dit geval). Maar ik dacht dat de client zelf na elk blokje of een aantal blokjes de resultaten naar de site stuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:47:
misschien een slechte vraag maar...wat is flushen nu eigenlijk precies? 8)7

Zoals ik het op wiki lees "report" je dan de resultaten aan SoB (in dit geval). Maar ik dacht dat de client zelf na elk blokje of een aantal blokjes de resultaten naar de site stuurt?
dat doet de client ook. maar in de DC-wereld noemt men het reporten / sturen van de punten "flushen" . 8) Dus alles is oke d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Cpt00kirk op 02-04-2008 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Balachmar schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:45:
Waarom denken sommige mensen dat DPC staat voor Dutch Super Cows? :P
Er zijn zelfs mensen die plaatjes van ons maken!
Afbeeldingslocatie: http://www.blog.speculist.com/archives/supercow.jpg

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mij gisteravond ook maar geregistreerd, heb wel zin om een maandje aan een stampede mee te doen, ondertussen draait ie 12 uur en ben ik 98.24 G cEMs verder. Kan ik mij nog steeds aanmelden voor Team Fokschaap?

Indien ja dan:
  • Username: Eagle1980
  • User ID: 14777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loose Ends
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-08-2024
Vraagje want ik kom er niet meer uit. Gebruik SB in combinatie met SBqueue.
Pending test [1] op SoB site geeft aan dat deze als n 21181 k 10880084 benoemd.
Daar zou ik dus bezig mee moeten zijn, maar ik ik crunch volgens de SoB cliënt n 21181 k 10919300

Host in SoB cliënt staat op 127.0.0.1, draai geen service - 1 core
SBqueue werkt normaal maar geeft aan dat ik bezig ben met n 21181 - k 10919300 terwijl in de queue n 21181 - k 10880084 staat te wachten.

Iemand een idee wat hier aan de hand is? Heb ook al SoB en SBqueue afgesloten en daarna expire uitgevoerd, reboot gedaan maar n 21181 k 10919300 komt telkens weer bovendrijven terwijl het niet in de pendinglijst staat.

Ik heb geen idee wat ik nog meer kan doen. Ik heb geen trek bij inlevering te krijgen zien dat die 75 uur weggegooide tijd zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik had perongeluk de SoB client geinstalleerd op mn bureaublad.

Ik: oops, uninstall dan maar.

En nu heeft de uninstaller de helft van al mn iconen op gegeten :( !
Damn it, daar ben ik niet blij om!

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Loose Ends schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:25:
Vraagje want ik kom er niet meer uit. Gebruik SB in combinatie met SBqueue.
Pending test [1] op SoB site geeft aan dat deze als n 21181 k 10880084 benoemd.
Daar zou ik dus bezig mee moeten zijn, maar ik ik crunch volgens de SoB cliënt n 21181 k 10919300

Host in SoB cliënt staat op 127.0.0.1, draai geen service - 1 core
SBqueue werkt normaal maar geeft aan dat ik bezig ben met n 21181 - k 10919300 terwijl in de queue n 21181 - k 10880084 staat te wachten.

Iemand een idee wat hier aan de hand is? Heb ook al SoB en SBqueue afgesloten en daarna expire uitgevoerd, reboot gedaan maar n 21181 k 10919300 komt telkens weer bovendrijven terwijl het niet in de pendinglijst staat.

Ik heb geen idee wat ik nog meer kan doen. Ik heb geen trek bij inlevering te krijgen zien dat die 75 uur weggegooide tijd zijn geweest.
Als je de 10913000 test gewoon gedownload hebt dan kan je hem gewoon afmaken ook al staat die niet meer in de pending test lijst op onze SoB site. Het systeem "weet" dat die test aan jouw assigned en je krijgt dus ook gewoon je punten.

[ Voor 3% gewijzigd door Frentik op 02-04-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

XanderDrake schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:41:

Ja, de uninstaller is volgens mij nogal Spartaans; gewoon alle bestanden in de installdir verwijderen, i.p.v. alleen de geinstalleerde bestanden. ;)

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Theadalus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:52:
Ja, de uninstaller is volgens mij nogal Spartaans; gewoon alle bestanden in de installdir verwijderen, i.p.v. alleen de geinstalleerde bestanden. ;)
Ja, errug fijn :/ .

Maar dat is niet het enige probleem. Ik krijg het niet voor elkaar om meerdere clients voor mijn multicore systeem te configureren.
Ik voer gewoon c:\sob\sobsvc -p:2 in uitvoeren, maar er start niets, er gebeurt niets, en er is altijd nog maar één client actief...

Moet ik een ander commando gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

XanderDrake schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:02:
[...]

Ja, errug fijn :/ .

Maar dat is niet het enige probleem. Ik krijg het niet voor elkaar om meerdere clients voor mijn multicore systeem te configureren.
Ik voer gewoon c:\sob\sobsvc -p:2 in uitvoeren, maar er start niets, er gebeurt niets, en er is altijd nog maar één client actief...

Moet ik een ander commando gebruiken?
- stopt eerst de actieve client
- c:\sob\sobsvc -i
- c:\sob\sobsvc -k
- start services.msc
- zoek de "Seventeen or Bust Service" en start deze (pakt automatisch het goeie aantal clients bij multicore)
- Als je bij de service "Interact with desktop aanzet", dan krijg je voor iedere client een icooontje in je systray

[ Voor 9% gewijzigd door Frentik op 02-04-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Vul je deze in via de CMD functie? zo ja moet er onder komen te staan dat er 2 client gebruikt gaan worden. Je moet natuurlijk wel eerst opnieuw opstarten. ( als sob als service staat geinstalleerd ). Daarna zou hij bij het opstarten 2 clients aanslingeren.
* sobsvc -p:<aantal>

Stelt het aantal clients in om te draaien.

* sobsvc -p:<aantal>:<type>

Stelt het aantal clients in om te draaien met het bijgekozen affiniteits patroon. sobsvc -p:6:0 laat 6 clients starten en wijst één cliënt per CPU aan. Wanneer je geen zes CPU's heb, zullen de reeds toegewezen CPU's hergebruikt worden. sobsvc -p:3:1 laat 3 clients starten en laat deze draaien op elke aanwezige CPU. sobsvc -p:4:2 wijst de eerste twee clients toe aan de eerste 2 CPU's en laat de overige 2 clients zwerven over de nog niet toegewezen CPU's of wanneer er niet genoeg CPU's zijn, over alle CPU's
probeer anders ook nog : sobsvc -p:2:0 te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Frentik schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:12:
- stopt eerst de actieve client
- c:\sob\sobsvc -i
- c:\sob\sobsvc -k
- start services.msc
- zoek de "Seventeen or Bust Service" en start deze (pakt automatisch het goeie aantal clients bij multicore)
- Als je bij de service "Interact with desktop aanzet", dan krijg je voor iedere client een icooontje in je systray
Heb ik allemaal al gedaan.

Als ik Start service doe, dan zie ik idd twee 17 icoontjes in mn systray, maar SoB doet niets. CPU op 0%, geen clients aan. Als ik dan naar de icoontjes ga, verdwijnen ze zodra mn muis eroverheen gaat.

lekker buggy dus :(
Dit is ook waarom ik op een gegeven moment stopte met Folding@home, buggy freaking clients...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

XanderDrake schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:20:
lekker buggy dus :(
Dit is ook waarom ik op een gegeven moment stopte met Folding@home, buggy freaking clients...
Gebruik je Vista? Want SoB is imho na dnet de fijnste client die je maar kunt hebben. Ok , behalve dan dat je voor muticore de service install moet gebruiken..Maar als het draait en je systeem is stabiel dan heb je er ook geen omkijken meer naar.

[ Voor 9% gewijzigd door Frentik op 02-04-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Ik vind persoonlijk de Seventeen or Bust client ook niet zo heel fijn werken hoor...
- geen config bestanden
- rare manier van meer dan 1 core gebruiken
- service aansturing van de sob clients is ook bijzonder bij opstarten (dat ie em laat zien, vraagt of ie moet afsluiten, enzo)
- en er is nog steeds vrij veel idle time, meer dan bij dnet in elk geval.

Maar goed... all for the good cause en zo...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loose Ends
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-08-2024
Frentik schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:46:
[...]
Als je de 10913000 test gewoon gedownload hebt dan kan je hem gewoon afmaken ook al staat die niet meer in de pending test lijst op onze SoB site. Het systeem "weet" dat die test aan jouw assigned en je krijgt dus ook gewoon je punten.
Zonder enige controle, zomaar er voor gaan ben ik geen liefhebber van. Al heb je misschien nog zulke geloofwaardige, trouwe blauwe ogen 8) Ik ruim [expire] wu's op die het SoB uitgifte bureau ontzichtbaar voor mij weer aan mij toewijst! De 17-icoon die beneden in het scherm de ± voortgang bijhoud is ook al vol terwijl ik pas 2% van de bewuste wu heb gedaan. Ik heb er geen goed gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Frentik schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:22:
Gebruik je Vista? Want SoB is imho na dnet de fijnste client die je maar kunt hebben. Ok , behalve dan dat je voor muticore de service install moet gebruiken..Maar als het draait en je systeem is stabiel dan heb je er ook geen omkijken meer naar.
Ik zit hier gewoon op XP, op mn workstation van Dell. Uitstekend ding, compleet stabiel.

Ik denk dat ik gewoon maar één client manueel opstart, voordat ik mn gemoedrust verlies en uit de stampede stap :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Maar het grootste nadeel van heel Seventeen or Bust zijn toch wel die geweldige, continue up-to-date stats... :+

Kost me wat werktijd! Dan is distributed.net VEEL beter... een keer per dag stats... wat een rust! }:O

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:02:
Kan ik mij nog steeds aanmelden voor Team Fokschaap?
Indien ja dan:
  • Username: Eagle1980
  • User ID: 14777
^ done.
XanderDrake schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:41:

Proest.. sorry maar ik moest er wel ff om lachen :)
Maar het is beiden niet zo'n handige actie dus zou zeggen, stand is 1-1 ;)

[ Voor 44% gewijzigd door DukeBox op 02-04-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosonator
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 12:04
Hey dukebox, ik heb nog een stukje commentaar over je Stampede stats. Ik denk wel dat het leuk zal zijn als jij de stats per team uitbreidt, tot een top 10 van personen bij de stampede teams, als er zon top 5 staat kan ik dus nooit mijn eigen naam in mijn team zien, ik denk dat dat voor heel veel mensen geldt: (130 stampers, 7 teams * 5 mensen = 35 van de 130) Nu is er misschien een beetje gebrek aan onderlinge competitie in de teams.

Tweakblog, voornamelijk over 3d-printen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

DukeBox schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:33:
Proest.. sorry maar ik moest er wel ff om lachen :)
Maar het is beiden niet zo'n handige actie dus zou zeggen, stand is 1-1 ;)
Ik had haast, downloadde de client naar desktop, uitpakken/install.

Spontaan desktop vol? Niet effe naar program files installen... Neeeuh hoor.
Ik vind ook gewoon dat je bestanden moet wissen van het programma zelf! Beetje jammer.

Stel nou dat ik perongeluk naar system32 had uitgepakt :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

FTMarcella schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:38:
Hey dukebox, ik heb nog een stukje commentaar over je Stampede stats. Ik denk wel dat het leuk zal zijn als jij de stats per team uitbreidt, tot een top 10 van personen bij de stampede teams.
Dan moet je maar bij FoK gaan ;)
Maaruh stats zijn alle stampedes zo geweest, en anders past het niet meer in 1 post. Morgen komen de eerste grafiekjes er bij dan is er wat meer info.
XanderDrake schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:40:
[...]
Stel nou dat ik perongeluk naar system32 had uitgepakt :P ?
Dan had ik nog veel harder moeten proesten :P
Maar om je leed te verachten, mijn collega heeft gisteren een junction naar system32 op mijn desktop gezet, ik dacht w.t.f. doet die map daar, zeker per ongeluk gekopieerd of zo.
Ik de boel dus met shift+delete verwijderd.. (gelukkig was ik toch toe aan een re-install).

[ Voor 33% gewijzigd door DukeBox op 02-04-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

FTMarcella schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:38:
Hey dukebox, ik heb nog een stukje commentaar over je Stampede stats. Ik denk wel dat het leuk zal zijn als jij de stats per team uitbreidt, tot een top 10 van personen bij de stampede teams, als er zon top 5 staat kan ik dus nooit mijn eigen naam in mijn team zien, ik denk dat dat voor heel veel mensen geldt: (130 stampers, 7 teams * 5 mensen = 35 van de 130) Nu is er misschien een beetje gebrek aan onderlinge competitie in de teams.
Als je op de teamnaam klikt krijg je alle stampers in dat team te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
Ik wil mij overigens ook aanmelden voor team fokschaap

user: m1lamb3r
ID: 5171

(zag gisteren dat ik al een account had, 4 jaar geleden een paar dagen gebruik van gemaakt :X)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

^ done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosonator
Frentik schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:44:
[...]
Als je op de teamnaam klikt krijg je alle stampers in dat team te zien.
Ik ben ook niet al te snugger, ookal lijkt het me wel leuk als er een optie toe was in de URL of iets dergelijks, dus Duke, als je tijd over hebt :9

Ik was eigenlijk van plan iets van mijn eigen stats klaar te hebben voor de stampede, maar ik heb tentamens al een week, en ook verder niet echt veel aan gewerkt nadat ik mijn DB-structuur probeerde te verbeteren en vervolgens niet slim genoeg meer was op informatie fatsoenlijk toe te voegen :'(

[ Voor 30% gewijzigd door Milosonator op 02-04-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

FTMarcella schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:53:
[...]
Ik ben ook niet al te snugger, ookal lijkt het me wel leuk als er een optie toe was in de URL of iets dergelijks, dus Duke, als je tijd over hebt :9
?? Hoe bedoel je, welke url ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosonator
DukeBox schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:53:
[...]

?? Hoe bedoel je, welke url ?
Ik bedoel in de URL, als in blabla/stampede.php?shownumber=10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Ok, mijn Q6600 staat keurig te grazen met 4 cores als service geinstalleerd. Moet ik nog iets speciaals doen om er voor te zorgen dat ze niet allemaal dezelfde blokken doen?

Bij een actieve core draaide ik op ong 5 M cEMs/sec. Na installatie van de 4 services schoot dat keurig omhoog naar ong 18. Nu kijk ik vanmorgen bij de stats, zie ik weer een flatline op 5 M cEMs/sec. Bovendien is die piek van 18 M cEMs weer verdwenen.

Gaat dit wel goed?
(ja, flame maar als ik onzin uitkraam, ben idd een n00b hier)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosonator
chrisboers schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:12:
Ok, mijn Q6600 staat keurig te grazen met 4 cores als service geinstalleerd. Moet ik nog iets speciaals doen om er voor te zorgen dat ze niet allemaal dezelfde blokken doen?

Bij een actieve core draaide ik op ong 5 M cEMs/sec. Na installatie van de 4 services schoot dat keurig omhoog naar ong 18. Nu kijk ik vanmorgen bij de stats, zie ik weer een flatline op 5 M cEMs/sec. Bovendien is die piek van 18 M cEMs weer verdwenen.

Gaat dit wel goed?
(ja, flame maar als ik onzin uitkraam, ben idd een n00b hier)
Als je kijkt op www.seventeenorbust.com zie ik zelf ook wel eens rare resultaten, als je clients bijvoorbeeld 2 minuten geen verbinding kregen sparen ze dus een paar blokjes op waardoor het op de site soms lijkt alsof je een spike hebt, in de client zelf weet ik het zo gauw niet, maar ik vertrouw op geen van beide. http://sb.qik.nl/ is the way to go ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Ok, maar ik heb eerlijk gezegd nog geen idee of 5 M cEMs/sec veel of weinig is. Wellicht kan iemand met een Q6600 ervaringscijfers geven?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosonator
chrisboers schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:23:
Ok, maar ik heb eerlijk gezegd nog geen idee of 5 M cEMs/sec veel of weinig is. Wellicht kan iemand met een Q6600 ervaringscijfers geven?
Volgens mij is dat een prima score, ik doe met mijn Athlon X2 4400+ @ 2.5Ghz 2x 2.5M cEM/sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Hmm, als jij 2x 2,5M doet met een 4400+, zou ik met een Q6600 (quad) toch echt hoger dan 5 M moeten zitten...
Vanavond maar eens wat verder experimenteren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:23
Ik heb me ook toegevoegd aan fokschaap, niet dat ik veel cpu power achter de hand heb. Maar alle beetjes helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

FTMarcella schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:56:
[...]
Ik bedoel in de URL, als in blabla/stampede.php?shownumber=10 :)
Dat zit er al lang al in ;)

http://sob.qik.nl/stamped...t=10&memberoveralllimit=3
of
http://sob.qik.nl/stamped...it=-&memberoveralllimit=-

[ Voor 11% gewijzigd door DukeBox op 02-04-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
chrisboers schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:31:
Hmm, als jij 2x 2,5M doet met een 4400+, zou ik met een Q6600 (quad) toch echt hoger dan 5 M moeten zitten...
Vanavond maar eens wat verder experimenteren.
lijkt me wel.

ik doe met een Q6600 3M per core

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo even mn cpu geoced naar 3400mhz.
En nog een klein vraagje:
Tot nu toe runde ik met mijn bak maar 1 client. Maar hoe maak ik er twee van zonder resultaten kwijt te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Laatst online: 03-04 19:54
Beste Allemaal, na wikken en wegen toch besloten om het DPC team maar eens een handje te helpen met de SOB stampede. Ik heb maar een een simpele PC met wat vrij CPU ruimte van een AMD X2 4200. Hierop staat Ubuntu linux 64 bit geinstalleerd, en mijn eerste vraag is of er een aparte 64 bit binary is? (Ik heb nu de standaard new install download voor linux.)

User ID: 14802
Username: Jouke74

Momenteel staat als team de "Dutch Power Cows" in preferences. Ik hoef niet zo nodig in een subteam, maar als iemand nog wat resultaten wil toevoegen...

"That was left handed..." - JJH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Jouke74 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:04:
User ID: 14802
Username: Jouke74
Als stampede team is alleen FoKSchaap nog open, is het goed als ik je daar bij zet ?

@boerenlater

Maak eerst een backup van je sob (vooral je cache in HKML\SOFTWARE\LhDn) reg keys voor de zekerheid.. als het goed is pakt de service installatie de oude settings automatisch als 1e client over.

[ Voor 39% gewijzigd door DukeBox op 02-04-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisboers schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:23:
Ik draai met een Q6600 @ 3.15 GHz op 5.0 cEMs/sec per core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Laatst online: 03-04 19:54
Team Fokschaap is goed.

Moet ik nog wat wijzigen aan mijn settings?

"That was left handed..." - JJH

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.