nope, heb je net toegevoegd en je bent al lid van DPC.. helemaal goed !Jouke74 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:16:
Moet ik nog wat wijzigen aan mijn settings?
[ Voor 52% gewijzigd door DukeBox op 02-04-2008 13:21 ]
nope, heb je net toegevoegd en je bent al lid van DPC.. helemaal goed !Jouke74 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:16:
Moet ik nog wat wijzigen aan mijn settings?
[ Voor 52% gewijzigd door DukeBox op 02-04-2008 13:21 ]
Normaal doe ik niets met typo's, maar deze keer heheDukeBox schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:44:
Maar om je leed te verachten
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Verwijderd
Vraag me niet af hoe; maar ik heb nu 2 clients draaien met een verschillende k en n waardeDukeBox schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:06:
[...]
Als stampede team is alleen FoKSchaap nog open, is het goed als ik je daar bij zet ?
@boerenlater
Maak eerst een backup van je sob (vooral je cache in HKML\SOFTWARE\LhDn) reg keys voor de zekerheid.. als het goed is pakt de service installatie de oude settings automatisch als 1e client over.
Medical Matters
Kijk, daar heb ik wat aan, mijn cores staan dus vrolijk dezelfde blokken te crunchen. K*T. Verder met experimenteren dan maar....[...]
Ik draai met een Q6600 @ 3.15 GHz op 5.0 cEMs/sec per core.
[ Voor 47% gewijzigd door chrisboers op 02-04-2008 14:17 ]
-
Dat kan je wel stellen ja. Heb er net ook weer even voor de 3e dag mee lopen kloten. Maar volgens mij ben ik er nu volledig uit. Hier kwam het bij mij uiteindelijk op neer; Opstarten met -i erachter in de snelkoppeling. En dan vervolgens 1 als administrator en 1'tje gewoon als gebruiker opstarten. Vervolgens de cores toewijzen aan de verschillende programma's. (op 1 of andere manier kan ik 1'tje wel over 2 cores draaien). Hebben ze allebei een andere n en k waarde.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:37:
[...]
Vraag me niet af hoe; maar ik heb nu 2 clients draaien met een verschillende k en n waarde![]()
Wat een gekloot icm Vista 64![]()
Mn oude map met sib weggegooid maar gelukkig daarvoor wel alles geflushed.
Ceci n'est pas une signature!
[ Voor 66% gewijzigd door chrisboers op 02-04-2008 14:33 ]
-
[ Voor 53% gewijzigd door Cpt00kirk op 02-04-2008 14:59 ]
[ Voor 73% gewijzigd door SayWhatAgain! op 02-04-2008 16:45 ]
-
nu is er een progje voor om er door te komen... laat me even zoeken!chrisboers schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:18:
Mag ik trouwens even mijn complimenten geven voor de http://sob.qik.nl stats pagina?
Werkt prima, en zie regelmatig mijn stats geupdate worden. Gebeurt dat elk half uur oid?
Helaas SoB nog steeds niet door de proxy heen aan de praat gekregen Ook niet met ServerAddress sbp.pns.net, ServerPort 80.
Blijkbaar heeft het bedrijf hier een erg goede/stricte proxy.
[ Voor 8% gewijzigd door Cpt00kirk op 02-04-2008 16:41 ]
Hell / 0
Helaas, bescherming is hier erg goed, ik mag ook erg weinig installeren (vreemdgenoeg mocht SoB wel), dus die HTTPort gaat ook geen oplossing zijn. (You have to be logged in as Administrator to install).nu is er een progje voor om er door te komen... laat me even zoeken!
EDIT : gevonden, lees even door en kijk of je er wat mee kan!! http://www.htthost.com/
-
[ Voor 15% gewijzigd door keluwak op 02-04-2008 17:13 ]
In het kort: ja, je CPU slijt er harder van.killu schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:08:
(...)
... Ik limiteer het nu omdat ik het geen prettig idee vind wanneer mijn pc dalijk het hele weekend op 100% staat te draaien, is dit namelijk niet schadelijk voor de cpu?
[ Voor 7% gewijzigd door APClll op 02-04-2008 17:13 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Volgens mij kun je toch je client in 1 keer optimaliseren voor je multicore systeem met het commando:* sobsvc -p:<aantal>:<type>
whatever..
Nee, helemaal fout !!!Pskutte schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:16:
Volgens mij kun je toch je client in 1 keer optimaliseren voor je multicore systeem met het commando:
sobsvc -o2
Doet het zelfde als het vinkje 'interact with desktop' bij de service.sobsvc -k
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Helemaal fout? Volgens de documentatie is -o2 hetzelfde als -p:2:0, behalve als je HT processors hebt. Dus lijkt mij niks mis mee.DukeBox schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:30:
[...]
Nee, helemaal fout !!!
Gewoon alleen -i en eventueel -x mocht je true idle aan willen zetten.
Whatever
[ Voor 5% gewijzigd door BakkerM op 02-04-2008 19:25 ]
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Op de valreep dan in dit topic nog even antwoord op deze vraag: De k waarde kan hetzelfde zijn, zolang de n waarde verschillend is wordt er niet aan het zelfde blok gewerkt.BakkerM schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:25:
hey ik heb even een vraagje..
ik heb een q6600 en het is met hulp gelukt om 4 clients te laten runnen. Echter client 2 en 3 draaien allebei current k 10223. Echter de n.high = *nummertje hier* is wel verschillend, net als het aantal resterende tests. Zijn deze clients nu hetzelfde aan het doen (client 2 doet wat client 3 net gedaan heeft) of zijn ze zo slim dat ze beide de test doen, ieder 50%?
bvd
Gemberthee: water met een smaakje.
[ Voor 19% gewijzigd door KuuKe op 03-04-2008 03:18 ]
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq