User ID: 14727DukeBox schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:29:
^ je userid ? de rest ^^ done.
Username: LuckyY
Welke team naam precies ?
User ID: 14727DukeBox schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:29:
^ je userid ? de rest ^^ done.
iets zegt mij dat Dukebox vooruit loopt op 12 uurDukeBox schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:38:
Sh*t.. maak net een domme fout en gooi iedereen perongeluk uit de database.
Ik zet nog een backup terug maar daar zit bijna niemand in.
De restore is over 25 min klaar, kan iedereen dan weer even opgeven in welk team hij/zij wil ?
member of Los Alcoholicos ban dhmo
LoL, bijna goede 39539 grapDukeBox schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:38:
De restore is over 25 min klaar, kan iedereen dan weer even opgeven in welk team hij/zij wil ?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Seventeen or Cow?LuckyY schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:38:
[...]
User ID: 14727
Username: LuckyY
Welke team naam precies ?
[ Voor 92% gewijzigd door AtomicShockwave op 31-03-2008 23:43 ]
[ Voor 67% gewijzigd door DukeBox op 31-03-2008 23:45 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Het is nog geen 1 april....DukeBox schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:43:
Heb de stats alvast gereset.. zie morgen wel wat er van komt. Ik ga zo slapen.
Verwijderd
JammerLuckyY schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:42:
neej ik ga voor team prime ribeye ofwat ^^
Verwijderd
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ceci n'est pas une signature!
Evo155 AKA Uplinksweetlake
Nee dat werkt niet, voor meerdere cores moet je de clients als service installeren. Zie de wiki of de readme in de sob folder. MultiSob is niet voor thuisgebruik.Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 00:00:
ik heb een paar dagen geleden de client geinstalleerd en toen kwam ik er achter dat er maar 1 core gebruikt wordt dus dacht ik dan maar multisob eroverheen gooien maar dat werkt blijkbaar niet dus? Misschien beste dan om installatie ongedaan te maken en dan alleen multisob te installeren?
blijf dan ook van een code af dat werktDukeBox schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:38:
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 00:22 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Cow_tipping op 01-04-2008 00:24 ]
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Gelukkig, je zou bijna denken dat het een 1 april grap was
Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
wat is er niet goed gegaan dan??Flapmo schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:28:
Bij deZe gooi ik het bijltje er bij neer, wat een !@#@!#! client. Hier ga ik me niet 30 dagen aan ergeren sorry.
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Ik kap er ook mee, wat een ellende! Doek dat FoK!Schaap team ook maar op!Flapmo schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:28:
Bij deZe gooi ik het bijltje er bij neer, wat een !@#@!#! client. Hier ga ik me niet 30 dagen aan ergeren sorry.
Less = more
Is nergens voor nodig.. sterker nog, mocht je ooit een CPU upgrade doen kun je hem beter op auto laten.Cpt00kirk schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:56:
ik snap niet wat men fout doet?![]()
- daarna type sobsvc -p:4:0 ( voor een quad) of -p:2:0 ( voor een dual )
Less = more
Ja inderdaad ik zie iedereen altijd moeilijke commandos maken.. ik heb het gewoon vanzelf laten gaan en dat werkt prima... heb ook speciaal voor de stampede mijn gegheugen ge'OC'dDukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:29:
[...]
Is nergens voor nodig.. sterker nog, mocht je ooit een CPU upgrade doen kun je hem beter op auto laten.
weer wat geleerdDukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:29:
[...]
Is nergens voor nodig.. sterker nog, mocht je ooit een CPU upgrade doen kun je hem beter op auto laten.
klopt, tenzij sobsvc -o of -o2 niet lekker werkt en dus op je dualcore dual opteron maar 2 clients laat rammelen.DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:29:
[...]
Ik snap niet waarom zoveel mensen vista vindt zuigen.Cpt00kirk schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:56:
ik snap niet wat men fout doet?![]()
Systems : allen winXP .... aangezien Vista ZUIGT![]()
Zuigen is wat kort door de bocht.GBI schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:26:
[...]
Ik snap niet waarom zoveel mensen vista vindt zuigen.
Wat is je probleem?
Verwijderd
whatever..
Waarom zou de client op een overgeklokte pc niet goed lopen? Het enige dat ik kan bedenken is dat de overklok niet goed getest is met orthos/prime/etc waardoor de pc niet geheel stabiel is... Op mijn 50% overgeklokte E4400 werkt het in elk geval prima met de service install. Of is het gewoon een constatering dat er op de één of andere manier vaak problemen zijn met proc's met een OC?Pskutte schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:38:
Persoonlijk denk ik dat te veel mensen ook die MultiSoB iinstaller van Dukebox gebruiken, waardoor onverwachte problemen ontstaan... in principe blijft het, zoals hierboven beschreven, altijd het makkelijkste om de client te installeren als service in Windows.
Dan komt daar nog wel bij dat ge-OC'de machines hier wel eens tegen een grens aanlopen...
@ Flapmo
Hoe is je systeemconfig? OC? En je clientsoftware? Service install?
Gemberthee: water met een smaakje.
Zoals je al zegt sob=prime95/orthos kwa systeembelasting dus misschien is een OC dan wel niet zo stabiel als sommige denkenanonimoes schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:58:
Waarom zou de client op een overgeklokte pc niet goed lopen? Het enige dat ik kan bedenken is dat de overklok niet goed getest is met orthos/prime/etc waardoor de pc niet geheel stabiel is... Op mijn 50% overgeklokte E4400 werkt het in elk geval prima met de service install. Of is het gewoon een constatering dat er op de één of andere manier vaak problemen zijn met proc's met een OC?
[ Voor 7% gewijzigd door Cpt00kirk op 01-04-2008 11:21 ]
Verwijderd
Bubbles, tel de negatieve cEMs in de dailies van de afgelopen week eens op en vraag je af wat dan vreemd is voor nieuwkomers. Uit het hoofd zag ik er tenminste 3.Bubbles schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:32:
Ze zijn er altijd bij. Helaas dat je gaat.
Wel vreemd dat het bij jou problemen opleverd. Ik heb hier 5 systemen gedraaid, waar het rock solid op liep, nergens last van.
Team FoKSchaap kan alle hulp gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:13:
Ik zoek nog een team!
username= MarcusOConnor
userid= 14711
geïnteresseerden?
Weet nog of het nu wel of niet mocht, maar heb je toegevoegd.Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:36:
Beetje laat maar ik wil toch heeeeeeeel graag bij Team Prime Ribeye
Username: ThePretender
Userid: 9738
Das best wel heftig, normaal gesproken gaat een pc gewoon uit als de cpu in termal lock slaat.Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:52:
Ik had al zo'n vermoeden dat er iets niet in de haak was, hoge temperaturen, totdat ik opeens een brandlucht rook toen ik de computer een uur terug aanzette.
[ Voor 25% gewijzigd door DukeBox op 01-04-2008 12:01 ]
En ik gok dat het te maken heeft met:Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:46:
[...]
Bubbles, tel de negatieve cEMs in de dailies van de afgelopen week eens op en vraag je af wat dan vreemd is voor nieuwkomers. Uit het hoofd zag ik er tenminste 3.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
De fan is blijkbaar afgeslagen, en de rest was geschiedenis. Inderdaad, er bestaat een Thermal Lock bij zoveel+ graden, maar blijkbaar had ik dus al een braque exemplaarDukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:00:
Das best wel heftig, normaal gesproken gaat een pc gewoon uit als de cpu in termal lock slaat.
Tering man, het is echt lang geleden dat ik gehoord heb, dat iemand zijn proc gefikt had...Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:11:
[...]
De fan is blijkbaar afgeslagen, en de rest was geschiedenis. Inderdaad, er bestaat een Thermal Lock bij zoveel+ graden, maar blijkbaar had ik dus al een braque exemplaar
Oh jee, een koetje die nu al uitgeschakeld isJejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:11:
[...]
De fan is blijkbaar afgeslagen, en de rest was geschiedenis. Inderdaad, er bestaat een Thermal Lock bij zoveel+ graden, maar blijkbaar had ik dus al een braque exemplaar
I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
gewoon el cheapo doorknallen.Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:52:
Slecht nieuws luitjes. Mijn E2140 heeft zijn laatste adem uitgeblazen, dus ik lig uit de Stampede. Gelukkig (nou ja, gelukkig) zit ik nu op school om deze post te typen, maar voorlopig wordt meedoen aan de Stampede dus een no-brainer![]()
Ik had al zo'n vermoeden dat er iets niet in de haak was, hoge temperaturen, totdat ik opeens een brandlucht rook toen ik de computer een uur terug aanzette. Vonk, knetter, EOL. Dat wordt dus een garantieclaim maar liever nog een nieuwe processor aanschaffen. Bah, ik had al een tegenvaller, dit wordt nummer 2 in de rij
-
Bedankt voor de link, ik heb al contact met de verkoper gehad daarvoor.Sinlath schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:38:
[...]
gewoon el cheapo doorknallen.
is dit wat :
V&A aangeboden: Intel Core 2 Duo E2140
inclusief nieuwe coolert
Verwijderd
Dus je koe loeit rustig voort?Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:50:
[...]
Bedankt voor de link, ik heb al contact met de verkoper gehad daarvoor.
Voor de rest... welke dag was het ook alweer vandaag? Hmm
Ach, een lege socket in een stats server is toch ook een mooi excuus?DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:16:
Ik vind het nooit zo heel erg als iets stuk gaat.. heb ik weer een reden om iets nieuws (sneller) te kopen
Less = more
[ Voor 22% gewijzigd door GieltjE op 01-04-2008 13:13 ]
Hell / 0
Less = more
Als team fok!schaap meetelt voor dpc mag je me toevoegen (userid: 14696).Jamal schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:18:
Kom gewoon bij FoK!Schaap! :-)
Hell / 0
Eventueel heb ik hier nog een E6420 (2,13 GHz, 4 MB cache) liggen, laat maar weten bij interesse. Schijnt een prima overklokker te zijn, heeft echter in een internetpctje gezeten en is daarom nooit overklokt.Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:52:
Slecht nieuws luitjes. Mijn E2140 heeft zijn laatste adem uitgeblazen, dus ik lig uit de Stampede. Gelukkig (nou ja, gelukkig) zit ik nu op school om deze post te typen, maar voorlopig wordt meedoen aan de Stampede dus een no-brainer![]()
Ik had al zo'n vermoeden dat er iets niet in de haak was, hoge temperaturen, totdat ik opeens een brandlucht rook toen ik de computer een uur terug aanzette. Vonk, knetter, EOL. Dat wordt dus een garantieclaim maar liever nog een nieuwe processor aanschaffen. Bah, ik had al een tegenvaller, dit wordt nummer 2 in de rij
[ Voor 8% gewijzigd door scorpionv op 01-04-2008 13:28 ]
Fun while it lasted: World Community Grid!
je komt virtueel in team Fokschaap te hangen, al je punten flush je gewoon voor dpc.GieltjE schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:25:
[...]
Als team fok!schaap meetelt voor dpc mag je me toevoegen (userid: 14696).
Dus als ik het goed begrijp word dan automatisch mijn score niet meer online weergegeven tot over een paar dagen, alleen word dan die van iedereen geflushed?
^ doneGieltjE schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:25:
Als team fok!schaap meetelt voor dpc mag je me toevoegen (userid: 14696).
Er zijn dingen waar je GEEN grappen over kan maken he!Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:50:
[...]
Bedankt voor de link, ik heb al contact met de verkoper gehad daarvoor.
Voor de rest... welke dag was het ook alweer vandaag? Hmm
Je hebt mailscorpionv schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:26:
[...]
Eventueel heb ik hier nog een E6420 (2,13 GHz, 4 MB cache) liggen, laat maar weten bij interesse. Schijnt een prima overklokker te zijn, heeft echter in een internetpctje gezeten en is daarom nooit overklokt.
Welke dingen dan?Balachmar schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:39:
[...]
Er zijn dingen waar je GEEN grappen over kan maken he!
Zelfde k-waarde is geen probleem: er zijn maar 6 getallen die nog onderzocht moeten worden.SayWhatAgain! schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:03:
Hmm, net een reboot gedaan en nu begint SoB opnieuw. Al het voorgaande werk weg. Hij start op met een foutmelding dat ik opnieuw moet installeren, maar ze werken wel gewoon. Ook zijn ze beide met dezelfde k-waarde bezig, wel een andere n-high. Klopt dat? Ik heb het geinstalleerd met MultiSob en voorheen nog niet gereboot.
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
DONT MESS WITH OUR HOLYquote:
Balachmar schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:39:
[...]
Er zijn dingen waar je GEEN grappen over kan maken he!
Welke dingen dan?
[ Voor 31% gewijzigd door Cpt00kirk op 01-04-2008 14:09 ]
[ Voor 15% gewijzigd door XanderDrake op 01-04-2008 14:22 ]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
volgens mij stond in die wiki ergens een ander adres waar je ook andere poorten bij kon gebruiken... misschien werkt dat?chrisboers schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:42:
hoi allemaal, ik wil wel mee 17en, maar krijg dat progje niet door de proxy heen. Kan ik dat ergens instellen? Dus proxy + uname + password
Dat van die reboot is bekend, na de eerste installatie moet je eerst rebooten anders begint de client overnieuw.....SayWhatAgain! schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:03:
Hmm, net een reboot gedaan en nu begint SoB opnieuw. Al het voorgaande werk weg. Hij start op met een foutmelding dat ik opnieuw moet installeren, maar ze werken wel gewoon. Ook zijn ze beide met dezelfde k-waarde bezig, wel een andere n-high. Klopt dat? Ik heb het geinstalleerd met MultiSob en voorheen nog niet gereboot.
#############################################################################
# !!! WARNING !!! #
Use this tool ONLY if you cannot install as service or if you want to run
the client from removable media.
Installing the client as a service is still the preferable method.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
het is very simpleXanderDrake schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:35:
Ik wil graag meedoen met de stampede, maar ik snap dat Team gebeuren niet helemaal.
Ik wil gewoon grazen voor DPC, niet voor een subteam
Als ik toch moet kiezen, mag ik dan bij Division Brabant?
user: XanderDrake
nummer: 14657
Als je de x000000 file nog hebt, kun je hem restoren en afmaken.SayWhatAgain! schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:34:
Hmm, nou ja. Het werkt nou weer. Alleen die k-waarde vond ik vreemd, maar dat is dus ook normaal. En jammer dat de berekening op 60% is afgebroken. Ik vond het multisob wel handig om snel meerdere cleints werkend te krijgen. Ik kon het nergens zo duidelijk vinden, tot het hier door Cpt00kirk gepost werd.
In de Sob directories staan wel 2 zxxxxx (bv. z0748983) files. Een van voor de reboot en een van er na.DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:41:
[...]
Als je de x000000 file nog hebt, kun je hem restoren en afmaken.
sbp.pns.netAtomicShockwave schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:27:
[...]
volgens mij stond in die wiki ergens een ander adres waar je ook andere poorten bij kon gebruiken... misschien werkt dat?
Verwijderd
Werkt dat life op de gewone user client, i.e.Config, adres en poort aanpassen, save en door?Sinlath schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:11:
[...]sbp.pns.net
dan kan je ook op poort 80 of 8080 flushen
yups, das een live feature, kan je testen door intermediate transmit even op 1 blok te zetten totdat het werkt.Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:23:
[...]
Werkt dat life op de gewone user client, i.e.Config, adres en poort aanpassen, save en door?
Verwijderd
DHD.... mn eigen Wifi Router FW gekraakt.... fietste zo door zonder enig log gebeuren.Sinlath schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:51:
[...]
yups, das een live feature, kan je testen door intermediate transmit even op 1 blok te zetten totdat het werkt.
Helaas, 'couldn't get block from server [can't connect]'Sinlath schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:11:
[...]
sbp.pns.net
dan kan je ook op poort 80 of 8080 flushen
-
Restart toch eerst maar even, want dat is juist het probleem, het werkt wel, maar na de 1e restart begint de cliënt weer bij 0.hugoy schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:08:
Waarom doet iedereen zo moeilijk met services installeren en dergelijke?
Is dat omdat iedereen multicore gebruikt ofzo? Want ik downloadde gewoon de recentste client, installeerde, en kon zonder opnieuw starten gelijk beginnen zonder problemen
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Verwijderd
neehee.. laat me nou even 24 uur rammelen, ik vind het nu wel even leuk om in de top 30 daily te staan.. vanavond zet ik hem om. (iemand een idee waarom ik niet meer binnen NGS flushte van moment 1 op moment 2 ? )
na ~30 seconden gerestart, en toen begon hij bij 40% van het block toen ik weer opstartte, dus het werkte gewoonPavla schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:15:
[...]
Restart toch eerst maar even, want dat is juist het probleem, het werkt wel, maar na de 1e restart begint de cliënt weer bij 0.
May de grootste Zot win.Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:24:
hola los ladys de DPC aquí son el Soulmaster del mecixo.
kan iemand djklungel er even op wijzen dat hij het weer zwaar moet afleggen tegen de Soulmaster
Binnen de stampede is dus weer een battle bezigde wel bekende * Battle of the Zotten *
May the best Zot win.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq