Toon posts:

imac 2.0 GHz 1GB 20" of macbook 2.1 Ghz 1GB 13.3"

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal
ik wil men powermac G4 vervangen ,maar weet niet welke nieuwe te kiezen
(!ben student dus krappe kas!)

iMac 20" 1GB ram 2.0 GHz core 2 duo OF Macbook 13.3" 1GB ram 2.1 GHz core 2 duo(?)

alvast bedankt P-J

• Zero Grav
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11-2025
Wij kunnen moeilijk voor jou gaan uitmaken wat je net nodig hebt. Je gooit hier 2 modellen voor ons en wij moeten zeggen A of B zonder echt te weten wat bij je past.

Persoonlijk zou ik nooit meer vast willen zitten aan een desktop zonder zeker een laptop replacement te hebben. Daarmee dat ik eerder een Macbook zou nemen. Maar bij de iMac betaal je minder/evenveel voor een groter scherm een echte grafische kaart enzovoort.

Kortom komt het erop neer: Kan je voor jezelf denken?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:09
mac lover, op GoT verwachten we dat je een eigen keuze kunt maken op basis van reviews, specificaties en de ervaringen-topics op GoT. Aangezien het verder een heel persoonlijke keuze is, staan we geen "Wat moet ik kopen?" topics toe in Apple Talk. Daarnaast is je topicstart ook erg summier. Probeer daar de volgende keer wat meer aandacht aan te besteden.

Kijk dus was rond in [iMac 2G] Discussies en Ervaringen Deel 2 & [MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 11 en probeer zo je keuze te maken. Succes!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.