Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 349.444 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-05 10:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

^^ Leuke foto`s! :)

Jouw sub staat op spikes en vervolgens weer op een matje van kurk (ofzo?). Scheelt dat veel, of beter gezegd, heeft dat meerwaarde boven die spikes? :)

Zou ik graag weten, aangezien ik ook een houten vloer heb :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzzz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:45
Michael Knight schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:32:

Jouw sub staat op spikes en vervolgens weer op een matje van kurk (ofzo?). Scheelt dat veel, of beter gezegd, heeft dat meerwaarde boven die spikes? :)
Nee is zomaar een probeersel.. ik heb die spikes onder in de voetjes gedraait( zitten ook nog 4 moertjes bij??) en in het verpakkingsmateriaal van karton geprikt.. ik zie de meerwaarde nog niet echt maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255612

timelezzzzz schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:25:

Nu nog een domme vraag, (ik weet wat ik mooi vind maar voor de rest op audio gebied beetje noob):
Ik heb sindskort de REL, ik heb me laten vertellen/gelezen dat ik deze het beste Bi-Wire op mijn set kon aansluiten. is dit zo?, nu kan ik mijn versterker inregelen dmv een microfoontje, moet ik deze opnieuw instellen nu de sub ertussen hangt via de Bi wire kabel, zo ja, hoe hard moet ik de sub dan zetten?

Verdere suggesties zijn uiteraard ook welkom!
Hoe wil je een Sub bi-wi aansluiten ? Een sub kent maar 1 kanaal, en dat is het sub laag, en dat is ook het enige wat het weergeeft. Voor film word de sub speciefiek voor het LFE kanaal ingezet, dus is het aan te rade een interlink te gebruiken, het liefst een specifieke. Voor muziek kun je proberen de sub aan te sluiten met single wire, hier zijn de meningen over verdeeld. Gewoon uit proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzzz
Anoniem: 255612 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:52:
[...]

Hoe wil je een Sub bi-wi aansluiten ? Een sub kent maar 1 kanaal, en dat is het sub laag, en dat is ook het enige wat het weergeeft. Voor film word de sub speciefiek voor het LFE kanaal ingezet, dus is het aan te rade een interlink te gebruiken, het liefst een specifieke. Voor muziek kun je proberen de sub aan te sluiten met single wire, hier zijn de meningen over verdeeld. Gewoon uit proberen. ;)
Misschien heb ik een verkeerde term gebruikt,

Ik sub aangesloten via de bijgeleverde kabel die over mijn fronts gaat. Als ik de sub ook via de subwooferuitgang van mn versterker aansluit en ik laat hem daarop inregelen haalt hij toch het laag uit mn fronts weg en heeft het geen zin meer om hem aan te sluiten op de manier waarop ik hem nu heb aangesloten?? :? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:07

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Afbeeldingslocatie: http://www.tjeerdbakker.nl/stereo1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tjeerdbakker.nl/stereo2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tjeerdbakker.nl/stereo3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tjeerdbakker.nl/stereo4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tjeerdbakker.nl/stereo5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tjeerdbakker.nl/stereo6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tjeerdbakker.nl/stereo7.jpg

Wat u ziet:

Topfield Digitenne Tuner
NAD 705 Reciever
Harman/Kardon 7600 II CD-Speler (gekoppeld met Van Den Hul carbon kabels)
Studio de Schop "Studio" speakers, met spikes op een granieten plaat. Overigens zitten hier Cabasse woofers in.
LG MonitorTV 21,1" (kijk niet zoveel TV, en zoals je ziet heb ik m'n 107CM bakbeest versleten.)
Verder in de pc-hoek een MacBook Pro (meest recente versie) en wat headphones :)

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
timelezzzzz schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:25:
In navolging tot hoop andere op het forum post ik mijn configuratie:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat er zoal te zien is:

- Philips Ambilight 37PFL9632
- Yamaha RX-V650 Receiver
- Yamaha DVD-S550
- Samsung digitaal tv ontvanger
- Sony Minidisc MDS-JE 530 (ter vulling van de kast)
- B&W LCR60 S3 (Center)
- 4 x B&W DM601 S3 (front + rear)
- REL Quake
- Samsung 226 BW monitor
- Acer 12" Travelmate 6292

Nu nog een domme vraag, (ik weet wat ik mooi vind maar voor de rest op audio gebied beetje noob):
Ik heb sindskort de REL, ik heb me laten vertellen/gelezen dat ik deze het beste Bi-Wire op mijn set kon aansluiten. is dit zo?, nu kan ik mijn versterker inregelen dmv een microfoontje, moet ik deze opnieuw instellen nu de sub ertussen hangt via de Bi wire kabel, zo ja, hoe hard moet ik de sub dan zetten?

Verdere suggesties zijn uiteraard ook welkom!
toon volledige bericht
Nette setup.

De Rel kun je aansluiten met de bijgeleverde connector. die moet je op de front aansluitingen van je versterker aansluiten. Dit wordt high level genoemd , op deze manier speelt je sub altijd mee met je speakers. Je kunt ook gebruik maken van de LFE ingang op de sub, die sluit je dan aan op de subwoofer uitgang van je versterker.

hier vind je meer info over het instellen van je sub.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timelezzzzz schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 23:14:
[...]

Misschien heb ik een verkeerde term gebruikt,

Ik sub aangesloten via de bijgeleverde kabel die over mijn fronts gaat. Als ik de sub ook via de subwooferuitgang van mn versterker aansluit en ik laat hem daarop inregelen haalt hij toch het laag uit mn fronts weg en heeft het geen zin meer om hem aan te sluiten op de manier waarop ik hem nu heb aangesloten?? :? O-)
Als ik het goed lees, heb jeje sub met LS kabels aangesloten en zit deze tussen de eindversterkers en de front speakers ?!? Als jeje sub dan gaat inregelen, moet jeje reciever instellen zonder sub aangezien je low level kanaal nu via de front speakers loopt waar de sub tussen zit. De instelling van je sub veranderd als je hem via je LFE kanaal loopt, doordat het LFE kanaal standaard +10dB hoger ligt dan bij de overige kanalen bij film. Ook is het lastiger om je sublaag te matchen met je fronts door de cross-over van de subwoofer te gebruiken, op de manier zoals jij ze hebt aangesloten.
Kweet niet of je Rel de mogelijkheden heeft voor meerdere geheugen instellingen, zo ja is het een kwestie van uitproberen, zolang je maar niet de instelling van je reciever en je sub tegelijk gebruikt.
Ik vermoed dat het je beter af gaat als jeje sub via het LFE kanaal van je reciever aansluit, wat de meest gebruikelijke oplossing is. Grofweg gezegt gebruik je het LFE kanaal voor film en de Hi-Level aansluiting voor muziek, vooral als je fronts iets te kort komen in het laag, maar het is lastig intergreren met elkaar omdat het twee systemen zijn.

Bi-wi, is een kabel die eenzelfde versterker signaal gescheiden aanvoerd naar het mid-hoog en het laag van je front speakers als er een Bi-wi aansluit terminal aanwezig is. Dit zou een beter effect op je mid-hoog moeten hebben omdat deze een andere terugkoppeling kent dan je laag. Door deze kabel hebben ze minder invloed op elkaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 12:44

Shunt

Boe

Eindelijk mijn Z-5500 vervangen door een echt speakersetje. Ergens goedkoop tweedehands een setje Mordaunt Short speakers kunnen krijgen. Na wat luisteren er achter gekomen dat deze man ze nogal verkeerd ingesteld had staan (alles op small :P)

maarja plaatjes meer dan woorden en zo.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jvdoremalen/Voor.jpg
U ziet voor:
Samsung le32s81b
Xbox
Xbox 360
Marantz RS 3001
2x Mordaunt Short 906 Center
1X Mordaunt Short 905 Fronts

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jvdoremalen/Achter.jpg
U ziet achter:
2x Mordaunt Short902 Rears

Wat u niet ziet.
als tijdelijke SUB heb ik mijn oude Logitech Z-5500 sub aangesloten staan. Moet zeggen als die sub alleen de goede Freq's aangeboden krijgt is het wel een goede sub best impresive.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97551

Leuke speakers die mordaunts, zit er aan te denken om ze zelf ook te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:09
Na veel gelurk heb ik ook mijn setup eindelijk klaar!

Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/1213/56huisjeoj5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/5999/60huisjeqg1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img86.imageshack.us/img86/2905/53huisjely6.jpg

U ziet:
- Onkyo TX-SR505E
- Onkyo DV-SP405
- DVico TVIX M6500-A
- LG 32LC51
- JBL SCS140
- Toshiba celeron-M laptopje
- Een geweldige "Pulp Fiction" prent!

De TV staat nu nog op het tv-meubel, maar komt te hangen zodra m'n nieuwe bank er is, ivm de hoogte.
Achter de tv en het tv-meubel zitten 2 gaten in de muur zodat de kabels straks 'weg' zijn.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzzz
Anoniem: 255612 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:27:
[...]

Als ik het goed lees, heb jeje sub met LS kabels aangesloten en zit deze tussen de eindversterkers en de front speakers ?!? Als jeje sub dan gaat inregelen, moet jeje reciever instellen zonder sub aangezien je low level kanaal nu via de front speakers loopt waar de sub tussen zit. De instelling van je sub veranderd als je hem via je LFE kanaal loopt, doordat het LFE kanaal standaard +10dB hoger ligt dan bij de overige kanalen bij film. Ook is het lastiger om je sublaag te matchen met je fronts door de cross-over van de subwoofer te gebruiken, op de manier zoals jij ze hebt aangesloten.
Kweet niet of je Rel de mogelijkheden heeft voor meerdere geheugen instellingen, zo ja is het een kwestie van uitproberen, zolang je maar niet de instelling van je reciever en je sub tegelijk gebruikt.
Ik vermoed dat het je beter af gaat als jeje sub via het LFE kanaal van je reciever aansluit, wat de meest gebruikelijke oplossing is. Grofweg gezegt gebruik je het LFE kanaal voor film en de Hi-Level aansluiting voor muziek, vooral als je fronts iets te kort komen in het laag, maar het is lastig intergreren met elkaar omdat het twee systemen zijn.

Bi-wi, is een kabel die eenzelfde versterker signaal gescheiden aanvoerd naar het mid-hoog en het laag van je front speakers als er een Bi-wi aansluit terminal aanwezig is. Dit zou een beter effect op je mid-hoog moeten hebben omdat deze een andere terugkoppeling kent dan je laag. Door deze kabel hebben ze minder invloed op elkaar. :P
toon volledige bericht
Dankje voor je heldere uitleg! _/-\o_
Ik heb hem idd kabel aangesloten tussen de eindversterkers en de front speakers. die Bi wi aansluiting waar ik mee in de war was zit wel op mijn speakers maar niet op versterker.

Dmv die LS kabel is dan toch juist de beste keuze.. dit omdat het bij muziek de juiste aanvulling geeft en bij films net dat beetje extra bij je fronts ? (waar denk ik sowieso het meeste laag uit komt bij film)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Stinger_ schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:06:
...
Vind ik altijd een mooie combi, dat donkere hout in witte omgeving. Bevalt het JBL setje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-03 18:42

ksi

@ shunt en stinger, wat meten die reservoir dogs en pulp fiction prints?
En ebay of via een andere shop/kanaal? Ben heel hard opzoek naar een bad boys I print eigenlijk..

En om de goede lijn in dit topic nog wat voort te zetten, nog een foto (enigszins uit de oude doos):

Overzicht van het totaal.
Afbeeldingslocatie: http://www.stonecase.nl/images/overzicht.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-05 10:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Shunt schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:27:
Eindelijk mijn Z-5500 vervangen door een echt speakersetje. Ergens goedkoop tweedehands een setje Mordaunt Short speakers kunnen krijgen. Na wat luisteren er achter gekomen dat deze man ze nogal verkeerd ingesteld had staan (alles op small :P)

[afbeelding]
U ziet voor:
Samsung le32s81b
Xbox
Xbox 360
Marantz RS 3001

[afbeelding]
U ziet achter:

Wat u niet ziet.
als tijdelijke SUB heb ik mijn oude Logitech Z-5500 sub aangesloten staan. Moet zeggen als die sub alleen de goede Freq's aangeboden krijgt is het wel een goede sub best impresive.
toon volledige bericht
Nette setup! :)

Ik zou overigens die xbox 360 wel wat beter geventileerd neerzetten.. op deze manier gaat ie 95% zeker kapot.. :'(

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 11:26

[afbeelding]
U ziet voor:
Samsung le32s81b
Xbox
Xbox 360
Marantz RS 3001

[afbeelding]
U ziet achter:

Wat u niet ziet.
toon volledige bericht
Nice, dat ziet er goed uit! Zo moet mijn setje er binnenkort ook uitgaan zien. Ik heb de 906 staan en aan het begin van volgende maand komen de rears en de center er ook aan!
Op de lange termijn ga ik mijn huidige versterker dan misschien ook nog upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

uiteindelijke doel is een 7.1 / 5.1 setup met de 908 als fronts en de 906's als rear. dan stap ik meteen over op een 6002 van marantz

en over die Xbox lijkt me sterk dat hij zo kapot zal gaan genoeg ventilatie alleen de hdd staat zo niet vrij de rest is 100% vrij. plus het is niet de oude xbox 360 maar de nieuwe en ook dus koelere. De achterkant van het tv meubel is ook gewoon open.

De posters zijn zo uit mijn hoofd 63 bij 93 of 60 bij 90 en gewoon bij de expo tekoop.

[ Voor 28% gewijzigd door Shunt op 24-03-2008 16:12 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Even wat oude pic's van mijn Homecinema.
Terug vindt post in deel 25 over hoe en wat: clique
Wat gij allemaal ziet voor de update:

* Denon AVC-A10se
* Denon DV-1500
* Samsung DVD-HD860
* Sanyo Z5 projector
* Ocray 320cm breed electrisch oprolbaarscherm
* Audiolab Thesis P5 serie voor en achter/center P4 serie
* REL Stadium II subwoofer
Sinds de update:
Hoog polig tapijt, bank, grotere tafel en veel meer aangekleed wat alleen maar ten goede komt van de akoestiek (wat al meerdere van jullie tersprake stelde O-) ). En een Toshiba EP35 HD-DVD die dus nu bij het grof vuil mag... :+ Blu-ray wachten ik nog op tot Denon met andere komt en dan gelijk misschien een reciever update.
Wat tvp foto's van oude erg lege situatie, nieuwe komen spoedig.
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/9060/pict01135ic.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/7180/pict00436kh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120937

Anoniem: 140651 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:49:
[...]

Dit zal wel weer een hele discussie op doen waaien maar ik vind eigenlijk wel dat je gelijk heb ! eerst zag je echt hele mooie opstellingen met HT-dedicated opstellingen, echter nu zie je steeds meer "doorsnee huiskamer" opstellingen, en zelf "slaapkamer opstellingen" zie je langzamerhand steeds meer voorbijkomen :D . ik zou wel meer ECHT HT spul willen zien, i.p.v sony/philips spul uit de budget-lijn. En jullie moeten toch wel eerlijk toegeven dat dit GEEN HT-aparatuur is! (en dus eigenlijk geen home cinema is, en daarmee dus NIET hier thuis hoort)
Wacht maar tot mijn zolder af is. ;) Wel nog ff wachten want dat duurt nog een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97551

Anoniem: 30670 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 01:27:

* Denon AVC-A10se
* Denon DV-1500
* Samsung DVD-HD860
* Sanyo Z5 projector
Sinds de update:
Hoog polig tapijt, bank, grotere tafel en veel meer aangekleed wat alleen maar ten goede komt van de akoestiek (wat al meerdere van jullie tersprake stelde O-) ). En een Toshiba EP35 HD-DVD die dus nu bij het grof vuil mag... :+ Blu-ray wachten ik nog op tot Denon met andere komt en dan gelijk misschien een reciever update.
[afbeelding]
[afbeelding]
toon volledige bericht
Erg gaaf ! wat voor plek is dit in je huis de kelder ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-01 13:39
Even wat oude pic's van mijn Homecinema...
Wow! Zeer stijlvol :) heeft wel wat middeleeuws ofzo

fotoblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-04 08:16
Ziet er erg mooi uit allemaal. Vooral sommige dedicated rooms zijn helemaal te gek.
Ik ga morgen zelf speakers luisteren bij Iear in Tilburg. En Ik heb een 2de hands Marantz sr7400 gekocht.
Dus binnenkort komt er een foto update van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Denon AVC-A10se
* Denon DV-1500
* Samsung DVD-HD860
* Sanyo Z5 projector
Sinds de update:
toon volledige bericht
Werkleijk een prachtige kamer, :o mag ik vragen hoe je dit heb aangepakt mbt het audio visuele gedeelte en de intergratie in deze kamer ? Hoe heb je van te voren de setup van je speakers bepaald, en is de kamer al voor bereid op 7.1 of meer ? Heb je nog acoustische elementen of ratio's toe gevoegd aan de kamer ?

Wat ik persoonlijk niet helmaal begrijp is waarom je voor dit type LS kabel hebt gekozen. Nu dit in de muur is weg gewerkt heb je geen keuze meer. O-) Prijskaartje zal vast een rol gespeeld hebben.

Waar bevind deze kamer zich ? Ziet er niet echt nederlands uit.
Kheb nog wel ruimte over in mijn tuin,........ als je niks te doen hebt ...... ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-04 08:16
In zijn profiel staat dat hij in Parijs woont. En dat zie je ook een beetje aan de franse bouwstijl. Heele mooie dedicated HT room zeg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Jongens als je goed kijkt staat er in mijn link na tread 25 waar alles staat hoe het allemaal is ontstaan.
Dit is de oude schuur die tussen mijn huisje en die van mijn ouders in zuid-Frankrijk. Ik woonde eerste de eerste 2jaar op het zelfde stuk grond als mijn ouders (5ha plus wijn). Mijn vader en ik hadden al heel lang plannen om daar een HT-room temaken. Nu woon ik voor mijn werk en eigen productie bedrijf in Parijs. Maar ik ga rond elke 10dagen even terug voor 3 a 6dagen (ligt er aan hoe druk het is op werk) om even tot rust te komen (dagen van 12 a 15uur is normaal), me vriendin zien die ook steeds heen en weer reist (zij werk ook voor mij als socialcontact persoon) en natuurlijk me ouders.
Maar volgende keer maak ik even nieuwe foto's plus meer uitleg en dergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:46:
Jongens als je goed kijkt staat er in mijn link na tread 25 waar alles staat hoe het allemaal is ontstaan.
Dit is de oude schuur die tussen mijn huisje en die van mijn ouders in zuid-Frankrijk. Ik woonde eerste de eerste 2jaar op het zelfde stuk grond als mijn ouders (5ha plus wijn). Mijn vader en ik hadden al heel lang plannen om daar een HT-room temaken. Nu woon ik voor mijn werk en eigen productie bedrijf in Parijs. Maar ik ga rond elke 10dagen even terug voor 3 a 6dagen (ligt er aan hoe druk het is op werk) om even tot rust te komen (dagen van 12 a 15 is normaal), me vriendin zien die ook steeds heen en weer reist (zij werk ook voor mij als socialcontact persoon) en natuurlijk me ouders.
Maar volgende keer maak ik even nieuwe foto's plus meer uitleg en dergelijk.
Sorry, heb die regel over het hoofd gezien, khad de gietijzeren bankjes al wel in die richting geplaatst. O-)
Mooie opleiding van SAE gevolgd, heb ik ook veel interesse voor maar ik ga binnenkort starten op een andere afdeling binnen SAE. Kga in mei beginnen bij Quantm Amsterdam. (je profiel gelzen na een handige tip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Even een korte vraag over beamers: Ik zie een groot aantal reviews over de Epson TW700 maar als ik zo op de website van Epson kijk lijkt het erop dat de TW680 nieuwer is maar wel ongeveer dezelfde specs heeft. Welke van de twee moet ik nemen? Is de 680 de opvolger van de 700? Of gaat er een opvolger komen voor de 700 (bv 780?) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Laatst online: 23:39
Wat is er verkeerd aan alles op small? Zoveel laag zullen deze speakers niet leveren. Dus met een goede sub zou ik ook alles op small zetten.

edit: ik bedoel de achterspeakers natuurlijk met small.

[ Voor 5% gewijzigd door sander_dr op 24-03-2008 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:16
Is dat het verschil bij de instelling large/small bij receivers? Hoeveel laag er uit gestuurd wordt?

@ sander; Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, je hebt het over alles en over de rears :?

[ Voor 31% gewijzigd door Verdicampo op 24-03-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Laatst online: 23:39
ja sorry was onduidelijk. Ik bedoelde dat het niet raar is om achterspeakers en eventueel center op small te hebben. Sterker nog voorspeakers kunnen ook op small mits je een goede sub hebt.
voor stereo niet geweldig maar voor HT zeker een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2024
Dat is de Klipsch Synergy serie, niet de Reference ;) Leuke speakers wel, vond ze beter dan de F3 :P De F2 heb ik niet gehoord, maar bij de F3 vond ik de bass te lomp, F1 is veel meer in balans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hydrah
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-04 16:40
Het is inderdaad de Synergy, maar Reference staat ook op het boekje, beetje overtypen, beetje stom.

Ik heb vandaag een luister sessie gehad met m'n marantz op een setje B&W 684 vloerstaanders, en ben erover uit dat het het volgende wordt.

Het bed komt 30cm naar voren, de Klipsch gaan naar achteren en vervangen de JBL!'s,
De Klipsch worden vervangen door de B&W 684 vloerstaanders.
Er is een nette 2de handse dv7001 als standalone dvd/cd speler onderweg.
De JBL! center blijft tot er geld over is, of dat het nodig blijkt te zijn.

De JBL! subwoofer wordt waarschijnlijk de deur gewezen, aangezien de 684 genoeg laag kan produceren.

I take my twist with a shout !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-02 06:37
hydrah schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 00:51:
Het is inderdaad de Synergy, maar Reference staat ook op het boekje, beetje overtypen, beetje stom.

Ik heb vandaag een luister sessie gehad met m'n marantz op een setje B&W 684 vloerstaanders, en ben erover uit dat het het volgende wordt.

Het bed komt 30cm naar voren, de Klipsch gaan naar achteren en vervangen de JBL!'s,
De Klipsch worden vervangen door de B&W 684 vloerstaanders.
Er is een nette 2de handse dv7001 als standalone dvd/cd speler onderweg.
De JBL! center blijft tot er geld over is, of dat het nodig blijkt te zijn.

De JBL! subwoofer wordt waarschijnlijk de deur gewezen, aangezien de 684 genoeg laag kan produceren.
Heb je toevallig ook naar de 683 geluisterd? Ik zit namelijk te twijfelen tussen de 683 en de 684, heb zelf overigens nog niet geluisterd. En welke marantz heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Laatst online: 23:09
VantageR schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:32:
[...]

Vind ik altijd een mooie combi, dat donkere hout in witte omgeving. Bevalt het JBL setje goed?
Thx! Ben er zelf ook zeer happy mee! :D
Dat JBL setje bevalt mij (persoonlijk) prima!
Al kan het natuurlijk altijd mooier en beter ;)

@ksi : die van mij meet 100x75 cm
http://stores.ebay.nl/innovative-art-shop

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KGjR9lxtAe184pUOEyWd5D0c/full.jpg

Op het moment heb ik 2x Fronts, 1x center & 2x rears aangesloten. Er is een optie om nog eens een surround-back speaker te plaatsen (dus dat je SL / SB & SR hebt ) Is het hebben van een 6.1 opstelling niet een beetje overkill of doet dat er niet verder toe als je toch een 5.1 input gebruikt als source?

De versterker zelf heeft verschillende modussen as usual maar ik weet niet zeker wat het doet met een extra kanaal. Ik kan het nog niet testen omdat het ruim 10 meter aan kabel vereist wat ik nog niet liggen heb op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256748

Hoe kan ik hier foto's zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Door de FAQ even te lezen :)

Kleine hint: [img]-tags :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:22

Geckoo

Good news, everyone!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het probleem is dat ik praktisch niets van computers ken, enkel eens wat surfen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga eens proberen met die foto's hé...
HIer volgt dan mijn setje.
[img]http://IMG_1732.JPG[/img]
De hele set met de frontjes
[img]http://IMG_1734.JPG[/img]
Nog eens zonder de frontjes
[img]http://IMG_1735.JPG[/img]
De Chrono 509
[img]http://IMG_1737.JPG[/img]
Deze stuurt alles aan
[img]http://IMG_1736.JPG[/img]

Wat je ziet is:
Frontspeakers: Canton Chrono 509
Center: Canton Chrono 505
Sub: Canton Chrono 525
AVR: Denon 3808
Playstation 3
Indi HD-receiver
Plasma: 42PV70FA (nu al een klassieker ;-))
Wat je niet ziet
Surroundspeakers: Canton Chrono 501

Wat nog moet komen is de de Denon 1940 dvd speler .
Ben nog maar student dus alles staat op de kamer. Die is gelukkig 4m op 4,60m

Ikzelf zit een 3,80m van de set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mislukt !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:32
Je moet je foto's eerst ergens uploaden, en dan verwijzingen er naar maken in de vorm van [*IMG] het volledige adres van de foto en dan weer afsluiten met [*/IMG]. De * beide keren weglaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:49

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Zo'n uploadsite is bijvoorbeeld http://www.imageshack.us/

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ahaaa, dan lukt het me dadelijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/my.php?image=img1732zu2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deze werkt wel met rechtermuisklik , is al iets hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-10-2024

jelly

Arch Linux

Hoi robin, er bestaat een edit knop en plaatjes kun je zo mooi weergeven door op het schilderijtje te klikken en dan de url van je plaatje te kopieren.

btw. mooie boxen :*)

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:05
Dit effect krijg je als je deze link in dat schilderijtje kopieert. Dat schilderijtje vind je boven het typevak.

Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/7690/img1732zu2.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Martijn1990 op 25-03-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja voila, dat is het dus hé, kheb er nog een paar maar het is me een beetje veel werk voor vandaag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga het me gemakkelijk maken

HIer staan ze allemaal op.
http://nl.netlog.com/el_robje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:47

aKra

Intentionally left blank.

Welke Canton speakers zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Als je zo snel achter elkaar reageert hoor je de edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gifknop te gebruiken. Zo voorkom je onnodig kicken van een topic.
Daarnaast verwachten we hier dat je thumbnails maakt (zie faq) en/of dat je iig even "check images" aanklikt tijdens het replyen :).
thanks ;)

[ Voor 14% gewijzigd door sajoku op 25-03-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn excuses, ik zal de edit knop gebruiken. Ben nieuw hier en ken er niets van.

Het zijn de Canton Chrono 509

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Anoniem: 256748 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:21:
Ik ga het me gemakkelijk maken

HIer staan ze allemaal op.
http://nl.netlog.com/el_robje :)
Daar zie ik dingen die veel leuker zijn dan je AV-set ;)

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikks
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06-2020
Hey Robin, hoe bevallen de Canton speakers? Toch een hele mooie prijs gehad he :p

(mexico was great ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

onsgeluk schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:37:
[...]

Daar zie ik dingen die veel leuker zijn dan je AV-set ;)
Hou het maar bij de set :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bikks schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:42:
Hey Robin, hoe bevallen de Canton speakers? Toch een hele mooie prijs gehad he :p

(mexico was great ;-))
Hahahahaha, wie we hier hebben

Ja ze spelen heerlijk hé.
Heb dan toch de 3808 genomen voor die 100 euro meer. Zou gij u die ook nie kopen... Voor die prijs!!!

Ge hebt ons landje toch trots gemaakt hé ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Anoniem: 256748 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:32:
Mijn excuses, ik zal de edit knop gebruiken. Ben nieuw hier en ken er niets van.

Het zijn de Canton Chrono 509
Met welke versterker stuur je ze aan, en heb je nog meer uit die serie staan of is dat alles (de fronts)?

Ben ook aan het kijken voor deze speakers namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikks
Robin heeft (bij mijn weten) een Denon AVR-3808 en de volledige Chrono-serie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255763

( ik wil waarschijnlijk Onkyo TX-SR505E Black version kopen.

dus ik heb een vraag over de speakers.
kan ik gewoon de
(Mordaunt Short MS-904 i zwart
Mordaunt Short 905Ci centre speaker (Zwart))
aansluiten.

zonder enkel probleem
zoals vervorming of andere dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aKra schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:48:
[...]

Met welke versterker stuur je ze aan, en heb je nog meer uit die serie staan of is dat alles (de fronts)?

Ben ook aan het kijken voor deze speakers namelijk :)
Bikks schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 00:28:
Robin heeft (bij mijn weten) een Denon AVR-3808 en de volledige Chrono-serie staan.
Ja ik stuur ze aan met de Denon 3808.
Heb als fronts de 2 Chrono 509, Als center de 505, de Chrono sub 525 en als surrounds de 501.
Ik vind zelfs dat ik de sub niet nodig heb omdat de 509 zo laag gaan. Nu ik heb ze nog maar even maar ben tot nu toe zeer tevreden. Ik kom van een H/K avr 130, H/K dvd 37 en JBL balboa fronts met het JBL scs 178 pakketje voor de home cinema.
Ze passen heel mooi met de denon (heb ook geluisterd naar deze speakers met de Onkyo 905 maar vond het nie zo geslaagd, zal ongetwijfeld een goede receiver zijn maar niet bij deze cantons).
Bovendien vind ik persoonlijk dat ze er erg mooi uitzien, zeker in de zwarte uitvoering.
Als je ze voor een goede prijs ergens kan krijgen (zoals mij ;) ) dan zou ik zeker niet twijfelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Anoniem: 256748 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 01:27:
[...]

[...]

Ja ik stuur ze aan met de Denon 3808.
Heb als fronts de 2 Chrono 509, Als center de 505, de Chrono sub 525 en als surrounds de 501.
Ik vind zelfs dat ik de sub niet nodig heb omdat de 509 zo laag gaan. Nu ik heb ze nog maar even maar ben tot nu toe zeer tevreden. Ik kom van een H/K avr 130, H/K dvd 37 en JBL balboa fronts met het JBL scs 178 pakketje voor de home cinema.
Ze passen heel mooi met de denon (heb ook geluisterd naar deze speakers met de Onkyo 905 maar vond het nie zo geslaagd, zal ongetwijfeld een goede receiver zijn maar niet bij deze cantons).
Bovendien vind ik persoonlijk dat ze er erg mooi uitzien, zeker in de zwarte uitvoering.
Als je ze voor een goede prijs ergens kan krijgen (zoals mij ;) ) dan zou ik zeker niet twijfelen
Ik wilde ze gaan aansturen met een Onkyo 605 of zijn grotere broertje (typenummer even kwijt). Ik kan namelijk aan dit setje 2de hands komen (de Cantons dus).

Ik heb er inderdaad nog geen sub bij, maar de eigenaar zegt ook al dat ze heel erg laag gaan van zichzelf. Maar bij films wordt het al snel toch een must.

Anders kijk ik naar de Tannoy Mercury serie:
Tannoy Mercury F3
Tannoy Mercury F1
Tannoy Mercury FC
Tannoy Mercury Fsub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aKra schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 01:41:
[...]

Ik wilde ze gaan aansturen met een Onkyo 605 of zijn grotere broertje (typenummer even kwijt). Ik kan namelijk aan dit setje 2de hands komen (de Cantons dus).

Ik heb er inderdaad nog geen sub bij, maar de eigenaar zegt ook al dat ze heel erg laag gaan van zichzelf. Maar bij films wordt het al snel toch een must.

Anders kijk ik naar de Tannoy Mercury serie:
Tannoy Mercury F3
Tannoy Mercury F1
Tannoy Mercury FC
Tannoy Mercury Fsub
605 is denk ik te licht voor de Chrono 509, misschien wel de 805. Maar de prijzen van de onkyo zijn dan wel weer interessant. Tenminste als je al de nieuwe HD formaten wil. Nu vond ik de Denon veel voller en muzikaler klinken dan de Onkyo. Bij film zal je niet veel verschil horen maar bij muziek wel. De Onkyo had precies geen gevoel in de muziek. Nu dit is zeer persoonlijk hé.( Ik heb de Canton 507(kleiner broertje) met de Denon 2808 vergeleken met Onkyo 905). Ben dan toch voor de 3808 gegaan voor wat meer HDMI poorten en de netwerk mogelijkheden. De Tannoys heb ik nog nooit gehoord dus kan ik weinig over zeggen.
Je moet vooral eens zelf luisteren. Bij mij stonden de speakers al vast omdat ik ze voordelig heb kunnen krijgen, dus moest ik een passende receiver vinden.
Jij kan ze tweedehands krijgen dus zal je ze ook wel voor een goed prijsje hebben. Dan zou ik niet twijfelen. Alleen die verdomde zoektocht naar de receiver hé...

Veel geluk allessinds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikks
de 605 zou ik zeker niet gebruiken om deze Cantons aan te sturen, persoonlijk(!) vind ik combinatie Canton-Onkyo niet zo heel erg goed. Ik heb Robin de demo gegeven tussen een Denon AVR-2808 en een Onkyo 905, en we waren het beide eens dat de Denon muzikaler en gedetailleerder klonk dan de Onkyo, MAAR de Onkyo is dan weer wat bruter in filmweergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bikks schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 02:12:
de 605 zou ik zeker niet gebruiken om deze Cantons aan te sturen, persoonlijk(!) vind ik combinatie Canton-Onkyo niet zo heel erg goed. Ik heb Robin de demo gegeven tussen een Denon AVR-2808 en een Onkyo 905, en we waren het beide eens dat de Denon muziekaler en gedetailleerder klonk dan de Onkyo, MAAR de Onkyo is dan weer wat bruter in filmweergave.
Slaap gij nog niet, ge moet werken nee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bikks schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 02:12:
de 605 zou ik zeker niet gebruiken om deze Cantons aan te sturen, persoonlijk(!) vind ik combinatie Canton-Onkyo niet zo heel erg goed. Ik heb Robin de demo gegeven tussen een Denon AVR-2808 en een Onkyo 905, en we waren het beide eens dat de Denon muzikaler en gedetailleerder klonk dan de Onkyo, MAAR de Onkyo is dan weer wat bruter in filmweergave.
Zeg kheb ng eens een vraagske, achterop die sub staat zo Amplifier Mode en dan een knopje met 3 standen, ON, AUTO HIGH en AUTO LOW

Bij ON blijft ie altijd aanstaan, bij die andere 2 valt die uit bij geen signaal. Maar wat is het verschil tussen deze 2??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

sander_dr schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:03:
[...]

Wat is er verkeerd aan alles op small? Zoveel laag zullen deze speakers niet leveren. Dus met een goede sub zou ik ook alles op small zetten.

edit: ik bedoel de achterspeakers natuurlijk met small.
niet veel laag ?
Deze 902's hebben nog zeer veel laag er in zitten hoor en de center ook het verschil is zeer zeer duidelijk. De small setting is voor de SMALL speaker dus van die mooie melkpakjes. Het verschil was zo duidelijk dat in een film zonder de sub er totaal geen gevoel en bass in de speakers zat, alles op large en er zit in eens een zeer overtuigende bass in het geheel zelfs zonder sub.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 17:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

hmmm volgens mij ist laag van de MS 902's vrij normaal voor monitor speakers... tenminste frequentie bereik van die dingen is vanaf 55Hz

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Chaoss schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:26:
hmmm volgens mij ist laag van de MS 902's vrij normaal voor monitor speakers... tenminste frequentie bereik van die dingen is vanaf 55Hz
jah sorrie bedoel dus relatief gezien vooraal in vergelijking met van die melkpak dingen.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88261

ik weet niet wat voor versterker jullie hebben, maar in mijn mening is het bijna altijd goed om alles op small te zetten, behalve als je een echte crap subwoofer hebt.

wanneer je aangeeft dat alles vanaf 50 hertz naar de sub gestuurd wordt klinkt het bij mij iig veel beter. mijn speakers gaan ook tot 30 hertz maar mijn sub kan dit veel beter weergeven.
die is er immers voor gebouwd. 50 hertz is nog steeds heel laag hoor mensen.

er is niets moelijker dan je sub instellen dus daar moet je ook echt een dagje mee spelen bij dergelijke veranderingen.

het zal voor iedereen anders zijn maar bij mij klinkt het zo het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ja het hangt sterk van de speakers af, bij basreflex (meest voorkomend) zal een sub het idd vaak beter doen. heb je echter transmissielijn zuilen dan is een sub zelfs overbodig tenzij je gewoon heel lomp wilt stampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Mijn nederige excuses.
Ik ben eens gaan spelen met de instellingen want ik constateerde dat de onderste drivers van mijn 906jes een beetje over actief bezig waren waardoor ze niet helemaal 100% zuiver klonken en bij alles op small en de sub op 80hz (tja nog geen los regelbare sub) er achter gekomen dat het hier weg is en toch een zeer mooie strakke bass allom in de muziek aanwezig is. Echter vind ik alles op large wel weer mooier bij films. Ik weet niet of dat te verklaren is maar dan hebben de fronts ook net nog wat meer kick dan op small.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84746

Toch wel een beetje trots ook al is het een "standaard" setje wat ik gekocht heb. Dit is een aardige upgrade na een tijdje met een Philips HTS 3100 gedaan te hebben. Die had geen coax ingang voor de popcornhour media player dus moest upgraden.

TV: Samsung 27" goedkope lcd
Receiver: Harman/Kardon AVR 135 (zwart vindt ik mooier dan zwart grijze, gelukkig deze gevonden)
DVD: Harman/Kardon DVD 27
Mediaplayer: Popcornhour (voor HD materiaal vanaf m'n NAS)
Speakers: JBL SCS 200.5

Afbeeldingslocatie: http://www.hjpostma.nl/spgm-1.4.7/gal/Harman-Kardon/_thb_IMG_4432.jpg
Sub JBL SCS 200.5
Afbeeldingslocatie: http://www.hjpostma.nl/spgm-1.4.7/gal/Harman-Kardon/_thb_IMG_4434.jpg
Surround speakers
Afbeeldingslocatie: http://www.hjpostma.nl/spgm-1.4.7/gal/Harman-Kardon/_thb_IMG_4435.jpg

Plankje onder de tv moest door de midden voor de receiver maar dat is aardig gelukt. Helaas moet de stoel nu wel wat naar voren als je wilt gaan zitten maar hij wordt toch weinig gebruikt. Verders moeten de surround speakers nog ophangen of stands ervoor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116095

jammer dat iedereen de specificaties van z'n home cinema apparatuur komt maar niet het meubulair benoemd

Afbeeldingslocatie: http://i133.photobucket.com/albums/q76/Yozzman/HPIM0018.jpg

ben erg benieuwd van welk merk dit tv dressoir is :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
Lijkt op een bovenkast van de Ikea. Ik heb die ook, maar met een aantal lades erin geklust.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Nou...omdat ik het al een tijdje heb beloofd ( verwacht niet teveel 8)7)

Wat zien we allemaal:
- Asus 6T
- Philips 32PFL3312 HD-LCD
- Cheapass Proline DVD Speler
- Western Digital - My Book 500 GB
- Logitech MX518
- Twee 80W Power Speakertjes van Escom
- Ikea meubelen
- Bedje, wekker, afstandsbedieningen, slofjes een hoop draadjes ( sorry 8)7) & dvd's...

Afbeeldingslocatie: http://img523.imageshack.us/img523/2733/afbeelding587fj3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img174.imageshack.us/img174/8665/afbeelding588mw6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img185.imageshack.us/img185/946/afbeelding589ya4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img174.imageshack.us/img174/9702/afbeelding591ga9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img523.imageshack.us/img523/9581/afbeelding590ud5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img185.imageshack.us/img185/5527/afbeelding592uv0.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 26-03-2008 17:12 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-04 09:08
NeoMe schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:41:
Nou...omdat ik het al een tijdje heb beloofd ( verwacht niet teveel 8)7)

Wat zien we allemaal:
- Asus 6T
- Philips 32PFL3312 HD-LCD
- Cheapass Proline DVD Speler
- Western Digital - My Book 500 GB
- Logitech MX518
- Twee 80W Power Speakertjes van Escom
- Ikea meubelen
- Bedje, wekker, afstandsbedieningen, slofjes een hoop draadjes & dvd's...
Leuke achtergrond op de beide schermen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

''We Own The Night 720p'' met Eva Mendes ''ik-heb-zin-om-mezelf-te-vingeren-voor-de-camera'' scene ;)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
NeoMe schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:11:
''We Own The Night 720p'' met Eva Mendes ''ik-heb-zin-om-mezelf-te-vingeren-voor-de-camera'' scene ;)
Die film ga ik binnenkort maar eens kijken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250661

Afbeeldingslocatie: http://i294.photobucket.com/albums/mm115/wietsez/DSC020374546.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i294.photobucket.com/albums/mm115/wietsez/DSC020394242-1.jpg

Hier mijn stereo opstelling. Na verschillende 5.1 sets te hebben gehad ben ik toch overgestapt naar stereo, omdat ik toch veel meer naar cd en tuner luister, dan films bekijken. En dit klinkt inderdaad veel mooier dan een surround versterker.

Mijn set bestaat uit:

Philips 32 inch Pixel plus (zolang lcd-tv´s deze kwaliteit niet overtreffen hou ik deze mooi _/-\o_ )
Philips DVD recorder 890
Chario syntar 100 tower
Onkyo A9711 integra Versterker
Onkyo DX 7711 integra CD speler
Onkyo T 4211 tuner

Zal binnenkort Interactieve TV van KPN bestellen voor nog beter beeld...

Hiervoor de volgende sets in mijn bezitting gehad, maar vielen qua stereo geluid tegen:
JBL e80 (i.c.m. e150p, rears en center van JBL)
Impulse Aria SE

In combinatie gehad met de volgende 7.1 amp's
Onkyo str-803e
Yamaha rx-v750

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 250661 op 26-03-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-05 12:49
Die pc speakers zijn een echt museum stuk. Kan nog herinneren dat ik daar ook heftige DOS geluiden uit heb geblazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-05 11:48
lowfi schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:20:
[...]

Die pc speakers zijn een echt museum stuk. Kan nog herinneren dat ik daar ook heftige DOS geluiden uit heb geblazen :P
Hehe, grappig, was precies mijn gedachte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07-2023
lowfi schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:20:
Kan nog herinneren dat ik daar ook heftige DOS geluiden uit heb geblazen
Toendertijd hadden we echter geen WD My Book500 als center speaker zoals NeoMe. :>

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanhambelgium
  • Laatst online: 22:19
Afbeeldingslocatie: http://www.vanham-franck.be/pics/SETUPTHUMB.jpg

Hier een overzichtje van m'n setup, nog onder verdere constructie ;-)

We zien :

- Samsung 50" plasma , PS50Q92 (jaja, die met de reflecties 8) , via HDMI en ANALOGE tv-kabel
- Onkyo 875 receivever
- Philips el-cheapo CD/DVD playertje (DVP 5980 ofzoiets) met HDMI/COAX bekabeling
- I-River HP120 MP3 player via optische TOSLINK
- DefTech ProMonitor 1000 fronts/rears en ProCenter 1000 center-speaker
- Subje 8)7 _/-\o_ -> 70kg stabiele SVS PB13 Ultra (een echt monster....)

TODO :

- RGB LED moodlight integratie (bezig...) achter de plasma en sub.
- Customized TV-meubel dat links & rechts van de SUB komt te staan ...SUB moet terug eerst calibratie ondergaan om te zien of ie "goed" staat in de ruimte. Dan zijn gelijk de kabels weg
- Eventueel klein achterwandje om kabels te verbergen en center tegen te hangen zodat ie recht onder de plasma komt.

Ach, een mens moet bezig blijven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

SirNobax schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:57:
[...]

Toendertijd hadden we echter geen WD My Book500 als center speaker zoals NeoMe. :>
Die dingen blazen best wel hoor, heb een klein kamertje en er komt nog een zeer mooi geluidje uit. Zolang ze het blijven doen doe ik ze niet weg, ze maken soms wel rare geluiden als er geen muziek uitkomt en de stroom er wel opstaat. Misschien is ie dan zijn magneetjes aan het opwarmen ... zeer irritant geluid.

En wat betreft de center speaker...vet toch :P _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door NeoMe op 26-03-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-03 18:42

ksi

@jvanhambelgium
_/-\o_ sub,
wat een ENORM ding is dat.

En die canton speakertjes zijn zeker nice die eerder voorbij kwamen. Zien er ook nog gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanhambelgium
  • Laatst online: 22:19
De ruimte waarin alles staat heeft wel zo'n grote sub nodig (alhoewel ... zo groot mischien ook niet...)
omdat deze toch een 170 kubieke meters lucht bevat. (65m² woonkamer met open stukje boven)

De power die de 750W BASH amp kan uitspuwen in combinatie met het grote interne volume en speciaal ontwikkelde 13 incher zet vermaarde prestaties weer...muzikaal en bruut HT geweld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hydrah
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-04 16:40
noks schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:58:
[...]

Heb je toevallig ook naar de 683 geluisterd? Ik zit namelijk te twijfelen tussen de 683 en de 684, heb zelf overigens nog niet geluisterd. En welke marantz heb je?
Ik heb de Marantz SR4600, een prima receiver met goede stereo kwaliteiten, ik heb de 683 en de 684 erop geluisterd. Ik vond de 684 wat duidelijker klinken, ook het laag was beter, wat mij beter uitkomt voor dolby zonder sub.

Dus de 684 wordt het bij mij.

I take my twist with a shout !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2024
Wat ik niet snap is waarom je de Klipsch als rears gaat gebruiken, als fronts had ik dan matchende speakers gekocht. Of ga je de F1 tzt ook nog vervangen door Bowers? :)

Ben zelf ook een surroundset bijelkaar aan het sparen, maar houd het wel bij speakers uit de zelfde serie. (Dali Concept) De Concept Center, Concept 6 als front en Concept 2 als rear. (6 moet 'k nog kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Dualdude schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:23:
Wat ik niet snap is waarom je de Klipsch als rears gaat gebruiken, als fronts had ik dan matchende speakers gekocht. Of ga je de F1 tzt ook nog vervangen door Bowers? :)

Ben zelf ook een surroundset bijelkaar aan het sparen, maar houd het wel bij speakers uit de zelfde serie. (Dali Concept) De Concept Center, Concept 6 als front en Concept 2 als rear. (6 moet 'k nog kopen).
Is ook mijn ideaal. Daarom heb ik dan ook mijn B&W's verkocht (Zaterdag worden ze opgehaald) en hiervoor in de plaats een setje Audiovector MI1 signatures besteld. Aangezien ik best een goede deal had in de verkoop van de XT4's heb ik er meteen maar een center in dezelfde serie bijbesteld.

Mijn surround is dus compleet >:)

Voor hen die niet meer weten hoe het ook alweer was, hier komtie nog een x

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3vf1AM6AxSCHcxxC9DaOjzvz/full.jpg
http://tweakers.net/ext/f/nxlO8bemUCoMFu6ZnGzYabZy/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/D9ZVJFRY38NBVhe8YCwmC2WO/full.jpg
http://tweakers.net/ext/f/yEn8d4wokWO6DW9Ryz0r91kg/full.jpg

Zit/luisterplek met erachter een XT4:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TafnnORBFp1mZobgtjvIZKOi/full.jpg
Zitafstand is 4+ meter

De zithoek:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yESKYURDetAYQrDtcI1v4OWH/full.jpg
http://tweakers.net/ext/f/tsWRrZGq2jsk9HgeGPBRT2T5/full.jpg

25-1 '08 setje Bi-wire Nordost kabels
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FCwVIX7nj13yN9rByCemTKUU/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZtsHSByQpYpJOYgd2vIcCZeJ/full.jpg

De oplettende tweaker zal misschien opmerken dat de Rel verdwenen is, klopt, die is vervangen door een zelfbouw met 10" peerless woofer en passieve radiator maar die is niet echt toonbaar. :P Klinkt wel goed by the way

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CTRace
  • Laatst online: 06-01-2018
Helhond schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 08:33:
[...]
Hey CTRace,
Ik ben ook van plan een MDF plaat als projectiescherm te gebruiken, alleen dan 12mm inplaats van 18mm.
Bij jou zo op de fotos ziet het er erg goed uit,

Maar nu is mijn vraag, hoe heb jij die MDF plaat bevestigt? (60 kg is niet niks)
Heb je de plaat doorboord? of op een andere manier?

Nu een vraag in het algemeen:
Welke normale verf is het beste? Ik hoef niet special projectie verf, gewoon normale verf?
Moet dat mat wit zijn? Latex? Grondverf?

Groetjes,
Ik heb een rechthoekig frame van 20 mm dik op de achterkant van het scherm geschroefd (50 schroeven oid) en verlijmd. Het frame is zo'n 10 cm kleiner dan het scherm aan alle zijden (omtrek dus 40 cm minder). Ik heb een balk van dezelfde dikte (20 mm) met vier grote keilbouten (en die netjes verzonken in het hout) aan de muur geschroefd. Het frame hangt op deze balk en zit dus met het hele frame tegen de muur aan. In de balk en het deel van het frame (bovenkant) dat op de balk rust, heb ik twee gaten geboord. In die gaten zitten twee bouten, zodat het verankerd is (vastschroeven niet nodig). Mocht iemand aan het scherm trekken, valt ie niet meteen van de balk af 8)7 . Door het frame hangt het scherm dus 20 mm van de muur af en kon ik een lichtslang achter het scherm hangen en dat is ideaal. Voor de schroeven van het frame heb ik overigens schroeven genomen van 30 mm lengte, zodat deze nooit door het scherm heen konden komen... bij te hard schroeven |:( En ff alles voorgeboord.

Ik heb met opzet een MDF plaat van 18 mm genomen, zodat schroeven enige houvast hebben en omdat ik gelezen had, dat wanneer je een dunnere plaat neemt en voorziet van veel lagen verf, deze krom kan trekken (op Engelstalige HT fora gelezen). Ik heb eerst 2x grondverf en daarna 2x witte primer nodig gehad voor een goede dekking van het hout. Vervolgens twee lagen Screen Goo basis (grijs) en toen 2x topcoating. Tussendoor heb ik erop geprojecteerd als test en ik kan je zeggen dat het uiteindelijke compleet geverfde overduidelijk het beste resultaat gaf. Met name de zwarttinten werden veel dieper en hotspotting werd minimaal door de topcoating. Ook de achterkant heb ik 3x grondverf gegeven om krom trekken te voorkomen.
ksi schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:07:
@ CTRace, die verlichting rondom het scherm ziet er kick uit en tof bedacht. voegt het nou ook nog wat toe?
Ja, het licht aan de achterkant van het scherm voegt absoluut iets toe. Als ik TV/film kijk of game heb ik alleen de lichtslang aan (deze is dimbaar), zodat er toch licht in de kamer is, je ogen het daardoor niet te zwaar hebben (je je ab's nog kunt vinden 8) ), maar er vooral geen direct licht op het scherm komt, zodat zwart+donkere tinten optimaal zijn. Wanneer er direct licht op het scherm valt wordt zwart al snel grijs.

spul, kabels, beeld, geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103735

Globale Update van

Afbeeldingslocatie: http://i73.photobucket.com/albums/i232/LanVlam/_MG_0067.jpg

naar

Afbeeldingslocatie: http://i73.photobucket.com/albums/i232/LanVlam/MijnHoekje.jpg

Heb er ook gelijk maar een hd dvd speler bij gekocht via marktplaats aangezien er voor die 140 euro gelijk 15 films bij zaten :-)

Heb namelijk op mijn Blu ray speler pas 4 films gekeken.

De tv, receiver en blu ray heb ik nieuw gekocht rest voor scherpe prijzen dus best een leuk tegen het bed aan tv kijk setje voor ~6500 euro

Wat je ziet (en niet ziet)

Tv Samsung LE40F86BDX Full HD
Receiver Onkyo SR-TX805(b) Hdmi 3x 1.3 Switchable 7X180W
Spelers Samsung BD-P1400 Blu-Ray / Toshiba EP10 HD-DVD
Camera Sony HDR-SR7E 60Gb Full HD
Sub B&W CM (675) 600W Class D
Fronts B&W DM603 S3
Center B&W LCR60
Rears B&W DM601 S3
Kabels Van Den Hul en Oehlbach en standaard kabeltjes
Films ~1100 Dvd, 15 Hd Dvd, 2x Blu-ray

Onder De tv staan een 400mhz pc met 2x 12mb voodoo2,128mb een ET6000 (tseng)
32gb, Dos 6.11, Sound Blaster AWE32 2x1mb met Wave Blaster uitbreiding.
Gemodde voeding AT zwart gespoten en minimale kabels met 5V Fan en side window
100mbit Lan, een 3meter muis en keyboard kabel en kan dus heerlijk op 40 inch Doom2, blake stone of wacky wheels spelen (ziet er verbazend mooi uit nog eigenlijk!!!)

Radio Beneden Arcam DiVA AVR300 7x100W
H/K Avr 630

Links heb ik mijn game/HTPC computer staan die ook via een hdmi kabel op de onkyo is aangesloten voor als ik hd films download
specs hiervan zijn
Speakers Logitech Z-5500
Soundcard Creative X-fi Platinum
HD's 2x320gig WD 2x 74Gig Raptor WD 2x 500Gb WD myBook Premium SE
Headset Altec Lansing
Videocard 2x Sparkle 8800GT 512mb
Scherm Samsung Syncmaster 245B 24inch 1920x1200 (TN :-( )
MB Asus Striker Extreme
Mem 8gb DDR1000 OCZ Reaper
CPU brakke overclocker Q6600 4x2.4ghz
Branders 2x Nec type weet ik niet meer Sata 16X
Voeding Zalman 600W Heatpipe
Printer Canon MP830
Camera Logitech Quickcam 4000, Canon Ixus i5, Canon EOS350D
Laptop MSI L745 17''
GSM Samsung Z150, U100
En een IMI Desert Eagle .44 Magnum in de kluis om het te beschermen (legaal uiteraard)

Dat is de lijst van mijn gadgets, lijkt een patslijst maar niets is minder waar ben gewoon gek op zwart glimmende electronica stuff en ben een medetweaker!!

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 103735 op 27-03-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
bornin7ty2 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:37:
[...]

Is ook mijn ideaal. Daarom heb ik dan ook mijn B&W's verkocht (Zaterdag worden ze opgehaald) en hiervoor in de plaats een setje Audiovector MI1 signatures besteld. Aangezien ik best een goede deal had in de verkoop van de XT4's heb ik er meteen maar een center in dezelfde serie bijbesteld.

Mijn surround is dus compleet >:)

Voor hen die niet meer weten hoe het ook alweer was, hier komtie nog een x

[afbeelding]
http://tweakers.net/ext/f/nxlO8bemUCoMFu6ZnGzYabZy/full.jpg

[afbeelding]
http://tweakers.net/ext/f/yEn8d4wokWO6DW9Ryz0r91kg/full.jpg

Zit/luisterplek met erachter een XT4:
[afbeelding]
Zitafstand is 4+ meter

De zithoek:
[afbeelding]
http://tweakers.net/ext/f/tsWRrZGq2jsk9HgeGPBRT2T5/full.jpg

25-1 '08 setje Bi-wire Nordost kabels
[afbeelding]

[afbeelding]

De oplettende tweaker zal misschien opmerken dat de Rel verdwenen is, klopt, die is vervangen door een zelfbouw met 10" peerless woofer en passieve radiator maar die is niet echt toonbaar. :P Klinkt wel goed by the way
toon volledige bericht
Heel mooi spul en zeer strak ingericht. 8)

Alleen zou ik mijn dure luidsprekers niet als bijzettafel voor planten gebruiken.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
-elw00d schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:03:
[...]

Heel mooi spul en zeer strak ingericht. 8)

Alleen zou ik mijn dure luidsprekers niet als bijzettafel voor planten gebruiken.... :o
tnx,

de reden dat mijn vriendin blij was dat ik deze speakers nu als fronts heb ipv de B&W's is juist dat ze er iets op kan zetten. ;) Kan ook geen kwaad verder.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 20:15

silitek

Tubes Only

Ook maar eens een ander meubel gekocht...was het ophangsysteem wel zat!!

Afbeeldingslocatie: http://aycu22.webshots.com/image/48781/2000894922058942907_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu13.webshots.com/image/48012/2005843322080332430_rs.jpg

8)

[ Voor 24% gewijzigd door silitek op 28-03-2008 10:56 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
bornin7ty2 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:09:
[...]

tnx,

de reden dat mijn vriendin blij was dat ik deze speakers nu als fronts heb ipv de B&W's is juist dat ze er iets op kan zetten. ;) Kan ook geen kwaad verder.
Dan is ze niet de enige vrouw die er zo over denkt... waarschijnlijk was ze zo wel sneller over te halen om ze te kopen... haha. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kvin dat maar niets bloempotten/fotolijstjes/etc op een zuiltje neerzetten. Toen ik laatst mijn monitoren inruilde voor vloerstaanders maakte ik de opmerking naar m'n vrouw "ik hoef je zeker niet te vertellen dat je er niets op mag zetten" toen keek ze me even raar aan.... "dat snap ik toch ook wel"... en zo hoort het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:53
In de handleiding van mijn speakers staat dat je er geen dingen op mag zetten waar vloeistoffen in zitten. Lijkt me dat een bloempot af en toe vloeistoffen bevat ;) dus ik zou er iig geen bloempotten op zetten.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Laatst online: 00:15
Stinger_ schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:06:

De TV staat nu nog op het tv-meubel, maar komt te hangen zodra m'n nieuwe bank er is, ivm de hoogte.
Achter de tv en het tv-meubel zitten 2 gaten in de muur zodat de kabels straks 'weg' zijn.
Mag ik vragen welke meubels je hebt als tafel en tvmeubel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0nz0r
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

r0nz0r

I ate it!

jvanhambelgium schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:44:
[afbeelding]

Hier een overzichtje van m'n setup, nog onder verdere constructie ;-)

We zien :

- Samsung 50" plasma , PS50Q92 (jaja, die met de reflecties 8) , via HDMI en ANALOGE tv-kabel
- Onkyo 875 receivever
- Philips el-cheapo CD/DVD playertje (DVP 5980 ofzoiets) met HDMI/COAX bekabeling
- I-River HP120 MP3 player via optische TOSLINK
- DefTech ProMonitor 1000 fronts/rears en ProCenter 1000 center-speaker
- Subje 8)7 _/-\o_ -> 70kg stabiele SVS PB13 Ultra (een echt monster....)

TODO :

- RGB LED moodlight integratie (bezig...) achter de plasma en sub.
- Customized TV-meubel dat links & rechts van de SUB komt te staan ...SUB moet terug eerst calibratie ondergaan om te zien of ie "goed" staat in de ruimte. Dan zijn gelijk de kabels weg
- Eventueel klein achterwandje om kabels te verbergen en center tegen te hangen zodat ie recht onder de plasma komt.

Ach, een mens moet bezig blijven O-)
toon volledige bericht
Wat een verdomde brute sub, gefeliciteerd daarmee. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar je hem gekocht hebt? Ik heb zelf ook wel interesse in een subwoofer upgrade, en dacht tot nu toe aan een PB-12/Plus. Maar dit is ook een mooie optie.

En inderdaad een mens moet bezig blijven!

Wat wil RGB Led moodlight integratie trouwens concreet zeggen? Ik ben daar zelf ook mee bezig voor mijn HT.

Hymns of indigestible suppuration

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.

<b><font color=red>Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt</font></b>.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeggehaald.

<font color=blue>** Dit is geen "wat moet ik kopen"-topic of een "help, mijn apparatuur is stuk"-topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Dergelijke posts worden ook leeggehaald.

Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.</font>