Als ik op de volgende week manieren naar een topic ga, wordt in de ene situatie wel en de andere niet een 'Quick reply' getoond:Bij 'last' wordt er geen 'quick reply' getoond, maar bij 'pag 2' wordt er wel een 'quick reply' getoond. Ik gebruik Firefox en heb het maximaal aantal berichten per pagina op 50 staan.
Ik heb ook FF, en PPP op 50 en toch zie ik bij beide pagina's een quick reply.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Daarnaast is de Quickreply gewoon plain HTML. Is de rest van de pagina wel geladen? Heb je een screenshot en controleer eventueel je source-code op:
HTML:
1
| <fieldset><legend>Quick Reply</legend><dl><dt><label for="messageBox">Quick Reply</label></dt><dd><textarea name="data[content]" rows="6" cols="60" id="messageBox"></textarea></dd></dl> |
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Cache e.d. maar even leeggegooid en nu krijg ik in beide situatie wel de 'quick reply' te zien
Het is theoretisch mogelijk dat je nog een versie in je cache had zonder quickreply (niet ingelogde sessie). Zolang er geen nieuwe message in het topic is geplaatst en/of je sessie gereset wordt krijg je dan de gecachede versie te zien (304 header). Een harde refresh zou het ook moeten oplossen.
Intentionally left blank
session_time wordt nu gereset bij een login en nog een session_time update bug gefixed. Hopelijk fixed dat deze issues
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()