PCMedic schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:02:
[...]
Wat betreft CRT heb ik nooit van gehoord dat deze ooit inbrand.
[...]
offtopic:
Een CRT kan ook wel degelijk inbranden; had een tijd geleden een CRT monitor van het kantoor van m'n pa gekregen die ze weg deden; er zat de hele tijd een vervloekte ghost van het Windows 98 logo op m'n desktop omdat ze waarschijnlijk altijd hebben uitgelogd zonder af te sluiten waardoor het windows logo nacht na nacht bleef inbranden...
Een CRT kan ook wel degelijk inbranden; had een tijd geleden een CRT monitor van het kantoor van m'n pa gekregen die ze weg deden; er zat de hele tijd een vervloekte ghost van het Windows 98 logo op m'n desktop omdat ze waarschijnlijk altijd hebben uitgelogd zonder af te sluiten waardoor het windows logo nacht na nacht bleef inbranden...
Maar weer ff ontopic:
Heb laatst mijn MacBook Pro laten graveren tegen diefstal of op zijn minst dieven af te schrikken of om hem te kunnen traceren na diefstal. Kun je in principe laten doen bij elk graveerbedrijf dat machines heeft die groot genoeg zijn om je MBP te laten inklemmen. De behuizing aan de onderkant is dik genoeg voor de kleinere lettertypes die niet al te diep ingeslepen worden.
Ik heb het laten doen bij Graveeratelier Willebrands-Kruithof in Eindhoven. Had gevraagd om een subtiele inscriptie met klein en eenvoudig lettertype. Het kostte 5 Euro en was een fluitje van een cent, dus daarvoor hoef je het niet te laten
Het resultaat: