☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verkeerde topic?Marzman schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:03:
Apart dat dat alles newscacher.com heet, maar daar niks te vinden is. Alle info staat op newscacher.nl (alleen wordt newscacher daar ook continu omschreven als newscacher.com).
Newscacher gedupeerden topic
[ Voor 9% gewijzigd door DaMarcus op 29-05-2008 00:04 ]
Jeuj, Breda en omstrekenbureno schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:55:
Damn, dat ben ik helemaal met jou eens! Prima service/prijs daar altijd en lekker dichtbij ;-)

Ik was van plan om morgen te bellen, maar als je wilt posten hiero weet ik ook wat ze tegen jou zeggen!Morgen maar eens langs gaan om te informeren wanneer ze 'm verwachten.
De CDromland heeft echt absurd goede voorraad management, je moet maar es voor de gein kijken hoe goed alles op voorraad is daaro! Dus als ze em hebben, dan hebben ze embittenhero schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:25:
bij ons in de winkel hebben we m al bijna 2 weken staan, en op voorraad (last time i checked) in Eindhoven.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Zal ik tevens ook vragen naar voorraad
[ Voor 18% gewijzigd door DaMarcus op 29-05-2008 00:10 ]
Verwijderd
7" is overal wel te krijgen (ook bij de Saturn trouwens), maar de 9" zal je deze week nog niet treffen in de winkels.4play schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:40:
[...]
7" staat in Zwolle gewoon in de vitrine kast heb er zelf even aan mogen voelen... Ahhhhhhhhh de kleinheid...
Verwijderd

En je zal er vast wel een iPhone aan kunnen koppelen, de EEE heeft een USB-aansluiting.
Kom op, eerst eigen research voordat je vragen stelt
Mij lukt het maar niet, ik kan bij het aanmaken van een account nergens een wachtwoord kwijt.
Dit moet toch geen probleem zijn?
Je dan kan je kiezen voor "Remember password" ofzo.
Denk er wel om dat het een UMPC is ik type liever elk uur een keer mijn password in dan dat ik hem automatisch de boel laat ophalen.
Want..?EgoPro schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:32:
Denk er wel om dat het een UMPC is ik type liever elk uur een keer mijn password in dan dat ik hem automatisch de boel laat ophalen.
thx, ik zat gewoon ingewikkelder te "denken" dan moest. Het werkt nu. Bij al mijn vorige email progs moest je eerst een wachtwoord intikken, ik heb er niet aangedacht om gewoon eerst eens verbinding te maken. Enfin het werkt.EgoPro schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:32:
Ja ik heb een stuk of 4 mail accounts in Thunderbird (2x @home, 1x Google en 1x Zonnet) Het wachtwoord vul je pas in als er contact is met de server.
Je dan kan je kiezen voor "Remember password" ofzo.
Overal vind ik verschillende informatie, sommige webshops bieden hem al aan.
Kan ik hem binnenkort ook gewoon verwachten bij de gewone ketens? (Media Markt, Dynabyte etc?)
http://www.helo.hanze.nl/HELO/nederlands/Helpdesk/Wireless/chrisr5gt schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:42:
Bij Norrod Groningen hadden ze nog eentje gisteren. Ben er echt blij mee. Dat Linux is nog niet echt mijn ding, maar XP kan altijd nog wel. Iemand ervaring met het installeren van certificaten voor een WIFI verbinding? Die moet ik hebben voor de Hanzehogeschool Groningen. Ik heb wel iets van een certificaat geinstalleerd, maar moet dat nog testen morgen.
Ik zou even contact opnemen met de afdeling ICT (weet het zelf niet).
Mmz als mijn mobiel pctje gejat wordt dan wil ik liever niet mijn wachtwoorden erop hebben staan
Same here, op mijn desktop thuis kies ik bijna altijd voor 'wachtwoord opslaan' in de mailclient en op de websites, maar dat doe ik op mijn EEE absoluut niet.EgoPro schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:30:
[...]
Mmz als mijn mobiel pctje gejat wordt dan wil ik liever niet mijn wachtwoorden erop hebben staan
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Tis altijd druk in de CDromland, en tevens, als ze aangeven dat ze em niet hebben... Dan hebben ze em ook nietECiftci schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:26:
Ik zit er aan te denken om de Eee PC 900 aan te gaan schaffen maar echt goed verkrijgbaar lijkt hij nog niet. Ik heb net even CDRomland gebeld maar die willen niet opnemen (3x geprobeerd). Bij correct vind ik hem te duur
Verder, ik vind het een klein wonder dat we in gewone computerwinkels al de 900 kunnen bestellen!
Ik bedoel, jongens, we hebben 8 maanden op de 701 moeten wachten! Die anderhalve maand voor de 900 is echt niets dan.
Laten we verder ontopic doorgaan over ERVARINGEN, dank u
sorry, ik was ook fout bezig

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Verwijderd
Wat wil je ermee gaan doen? Filmpje kijken, Office, IE?Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:37:
Ben er nog steeds niet uit of ik voor de 701 of de 900 ga... Echt lastige keus die 100 euro..
Als je XP wil gaan gebruiken, raad ik je de EEE 900 aan.
Ik vind het niet moeilijk. 16gb SSD extra, 1gb geheugen, betere webcam, groter en scherper scherm.Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:37:
Ben er nog steeds niet uit of ik voor de 701 of de 900 ga... Echt lastige keus die 100 euro..
Voor mij zijn dat voldoende redenen
Voor mij is het duidelijk: de 900. Het scherm geeft de doorslag. Omdat het apparaat bij mij voor 97,3% van de tijd voor webbrowsen zal worden ingezet verwacht ik dat het te kleine schermpje (te klein in pixels, niet eens zozeer in formaat) een ergernis zal worden die mij meer waard is dan €100. En voor die €100 krijg je er ook nog allemaal leuke goodies bij als een grotere SSD etc.Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:37:
[ Voor 8% gewijzigd door JeroenH op 29-05-2008 14:00 ]
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant
Want? XP draait prima op de 701 hoor.DaMarcus schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:58:
[...]
Wat wil je ermee gaan doen? Filmpje kijken, Office, IE?
Echter.... Toen ik een paar foto's van mijn camera wilde halen, ging dat allemaal niet zo makkelijk. Na wat gezoek op de fora, bleek ik een plugin te kunnen installeren in de photomanager. Dat werkt inmiddels ook wel, maar het zou helemaal mooi zijn als ik de camera als mass storage kan benaderen. Op mijn Ubuntu laptop werkt het prima, maar op de EEE krijg ik het niet aan de praat. Dus mochten er mensen zijn die een tip hebben, ik hou me warm aanbevolen!
Startmenu neemt veel ruimte in ja maar prima werkbaar, en waarom werkt office + IE fijner op de 900? vanwege de resolutie of de snelheid? want qua snelheid is de 701 echt absoluut perfect.DaMarcus schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:02:
Meende te hebben begrepen dat het Start-menu je halve scherm al in beslag neemt en dat Office + IE fijner werken op de 900.
Ik heb niet vaak websites waarbij ik zijwaarts moet scrollen, wel is het scherm klein natuurlijk maarja, dat is een 10 inch ook.cc12 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:24:
Die 701 is een ramp als je gaat internetten omdat je dan continue bezig bent om de horizontale sleepbalk te gebruiken wil je de hele site zien. De resolutie van het scherm is gewoonweg te laag voor internet gebruik. Vandaar dat er ook veel 701's 2ehands te koop staan. Hoog gadgetgehalte maar niet erg praktisch in gebruik. Ik denk dat dat ook de reden is dat de meeste concurrenten niet beginnen aan de 7-inch versie.
* Metro2002 is een tevreden 701 gebruiker
Ik zou zeggen, check de screenshots die ik gemaakt heb in deze post:DaMarcus schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:02:
Meende te hebben begrepen dat het Start-menu je halve scherm al in beslag neemt en dat Office + IE fijner werken op de 900.
Luuk1983 in "[Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 5"
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik zie helaas niks, zowel in Safari als in IE niksLuuk1983 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:47:
[...]
Ik zou zeggen, check de screenshots die ik gemaakt heb in deze post:

Misschien een paar keer refreshen, ze doen het hier absoluut.DaMarcus schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:50:
[...]
Ik zie helaas niks, zowel in Safari als in IE niks
http://www.fudzilla.com/i...ask=view&id=7583&Itemid=1
Zo te zien is de 900 slechts een tijdelijk product, niet een goedkopere versie van de 901.
Asus is al zijn 900 productie over aan het zetten richting de Intel Atom based 901, en neemt nu al geen orders meer aan voor de 900.
Hmmm

Jammer dat we nog niets weten over Atoms prestaties. De CeleronM is al bekend genoeg, maar die moeten we nu gaan missen!
Wel balen, de 901 is veel lelijker dan de 900, en ook nog eens duurder. Beetje zonde als je die extra functionaliteit (bluetooth etc) niet nodig hebtXanderDrake schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:08:
Oeh jee:
http://www.fudzilla.com/i...ask=view&id=7583&Itemid=1
Zo te zien is de 900 slechts een tijdelijk product, niet een goedkopere versie van de 901.
Asus is al zijn 900 productie over aan het zetten richting de Intel Atom based 901, en neemt nu al geen orders meer aan voor de 900.
Hmmm![]()
Jammer dat we nog niets weten over Atoms prestaties. De CeleronM is al bekend genoeg, maar die moeten we nu gaan missen!
Ik heb wel gelezen dat Asus ook met goedkopere modellen gaat komen.Toch schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:11:
Wel balen, de 901 is veel lelijker dan de 900, en ook nog eens duurder. Beetje zonde als je die extra functionaliteit (bluetooth etc) niet nodig hebt
Ach ja, er zit niets anders op te wachten tot 3 juni.
Verder, bij mij neemt de CDromland ook niet op...
Al eens geprobeerd om met IE7/Opera bij te brede websites uit te zoomen totdat je (ongeveer) alles tegelijk kan zien? Lijkt mij iets handiger om te surfen. De lettertjes worden dan wel heel klein, maar dat moet je zelf maar zien.Luuk1983 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:47:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door RuddyMysterious op 29-05-2008 15:39 ]
Dat hij eraan komt!ECiftci schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:27:
Ik heb contact gehad met CDRomland en ze hebben geen idee wanneer de EEE PC 900 binnen gaat komen. Het is een backorder zeiden ze (geen idee wat het betekend).
Nee dan zet ik 'm wel op 1000x600 middels een custom driver en Astray. Ook goed leesbaar en handig voor die gevallen dat je wat extra ruimte nodig hebt.DevilsProphet schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:38:
[...]
Al eens geprobeerd om met IE7/Opera bij te brede websites uit te zoomen totdat je (ongeveer) alles tegelijk kan zien? Lijkt mij iets handiger om te surfen. De lettertjes worden dan wel heel klein, maar dat moet je zelf maar zien.
heb je een foto waar ze naast elkaar staan? zodat de uiterlijke verschillen merkbaar zijn?Toch schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:11:
[...]
Wel balen, de 901 is veel lelijker dan de 900, en ook nog eens duurder. Beetje zonde als je die extra functionaliteit (bluetooth etc) niet nodig hebt
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
Ik moet het wat vaag houden, dus ik geef een paar keywords:
"900", "NL retail", "Half Juni".
Doe er maar mee wat jullie willen
Ik zou zeggen koop er eerst zelf een probeer hem een tijdje en praat dan mee. En ik kan je zeggen dat XP al maanden voortreffelijk werkt op mijn eee 701.Luuk1983 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:47:
[...]
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
Van de FP (Wind vs 900):

Je ziet toch duidelijk dat een EEE compacter is. Dus de Wind/Medion vallen af, terwijl de HP 2133 nog breder is.
[ Voor 6% gewijzigd door XanderDrake op 29-05-2008 17:07 ]
Even langs cdromland geweest; Inderdaad nog geen datum bekend wanneer ze de 900 binnen krijgen. Reserveren doen ze helaas niet...XanderDrake schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:04:
[...]
Ik was van plan om morgen te bellen, maar als je wilt posten hiero weet ik ook wat ze tegen jou zeggen!
Verwijderd

Waar vervoer je 'm in dan???
De knop werkt inderdaad niet als de klep dicht is. En standaard in XP is in ieder geval dat het systeem op standby gaat als je de klep dicht doet. Heb je eventuele power management settings aangepast misschien?Palomar schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:45:
Volgens mij kan ie niet eens aan als de klep dicht is (knopje werkt niet). Heb je hem niet te snel dichtgeklapt en niet gekeken of ie echt uit ging?

Net binnen gehad van DHL uit engeland: purelygadget ( noot: meer 2.5 week wachten!!) En wauw, 9" is geweldig, én een 5800 accu

Nu Wifi aan de praat krijgen! Spelen !
Klopt, maar ik mocht wél melden dat ik hem uit UK had mét een 5800 accu, dat werd zelfs gevraagd
[ Voor 18% gewijzigd door Tomino op 29-05-2008 20:42 ]
Foei!Tomino schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:50:
Ik laat de verleiding om niet te posten varen
![]()
Net binnen gehad van DHL uit engeland: purelygadget ( noot: meer 2.5 week wachten!!) En wauw, 9" is geweldig, én een 5800 accu![]()
![]()
Nu Wifi aan de praat krijgen! Spelen !
Dit is een Ervaringen topic over de ASUS EEE PC. Niet over levertijden en alle romslomp eromheen. Replies zoals hieronder opgesteld staan zijn dus ongewenst!
- Ja jonges ik heb em ook bestelt!!
- K*t, niet de douane
- Mijn Track en Trace nr doet het niet
- Jeeuuj ik heb em ook binnen!~!
Maar het is je vergeven als je zo snel mogelijk screenshots, foto's e.d. post
Verwijderd
Kom op man wat een aanstelleritus hier toch, laat die jongen toch blij zijn met zijn TOYLuuk1983 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:56:
[...]
Foei!
Dit is een Ervaringen topic over de ASUS EEE PC. Niet over levertijden en alle romslomp eromheen. Replies zoals hieronder opgesteld staan zijn dus ongewenst!
- K*t, niet de douane
- Mijn Track en Trace nr doet het niet
- Jeeuuj ik heb em ook binnen!~!
Maar het is je vergeven als je zo snel mogelijk screenshots, foto's e.d. post![]()
KOM OP
KONIJNTJE
Verwijderd
In dat standaard ding wat je erbij krijgt en dan in een tas.Windkracht13 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:41:
Heb 'm elke dag bij me, nog nooit zomaar aangegaan
![]()
Waar vervoer je 'm in dan???
ja heb hem wel aangepastLuuk1983 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:49:
[...]
De knop werkt inderdaad niet als de klep dicht is. En standaard in XP is in ieder geval dat het systeem op standby gaat als je de klep dicht doet. Heb je eventuele power management settings aangepast misschien?
http://nl.gizmodo.com/2008/05/29/acer_laptopje.html
over de Acer minilaptop
"cer voegt zich toe bij het laptopjes kamp en komt met de Aspire One, een laptop met waarschijnlijk een 8,9 inch scherm met een resolutie van 1024 bij 768. Veel meer is er nog niet over bekend, al lijkt er een Linux variant te draaien terwijl het toetsenbord duidelijk het Windows vlaggetje heeft. Volgens de geruchten draait de laptop dan ook op Windows XP en gaat hij zo’n 299 euro kosten."
1024x768 en 299 lijkt me niet maar ze moeten wel op gaan schieten zodra de 900 / 901 in NL te koop is of ik mijn vakantiegeld van mijn oude werkgever krijg bennik verkocht denk ik...

[ Voor 5% gewijzigd door 4play op 29-05-2008 19:23 ]
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
B.T.W. dit bericht is getypt vanaf mijn 701. Geen enkel probleem om tweakers.net te bekijken op het 7" scherm.
Verwijderd
Accuduur is na een paar keer laden en ontladen bij mijn 701 wel geklommen naar 2,5 uur bij Wifi aan, scherm op halve helderheid en rustig internetten/ beetje installeren. Ik heb er nog steeds Linux op staan, nog geen tijd gehad om XP er op te zetten.
Vraagje aan mensen die zowel met Xandros als met XP hebben gewerkt op hun 701; Scheelt de accuduur tussen Linux en XP erg veel? Oftewel; gaat een acculading echt veel minder lang mee met XP dan met Xandros?
Hoe heb je dat de eerste keer gedaan? Eerst de batterij leeg gemaakt en toen volledig opgeladen? Of eerst volledig opladen en dan pas gebruiken? M.a.w. hoe kun je het beste met de Asus batterij omgaan?Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:17:
Accuduur is na een paar keer laden en ontladen bij mijn 701 wel geklommen naar 2,5 uur bij Wifi aan, scherm op halve helderheid en rustig internetten/ beetje installeren.
Castle heeft afgelopen dinsdag 50 stuks (25 witte en 25 zwarte, Linux/20GB) van de 900 NL editie besteld. Het staat inmiddels ook op hun website en ze verwachten ze morgen (heb er btw al ééntje, eigenlijk twee, besteld).
Pascal zei telefonisch dat ze € 399,- kosten, maar op de website zie ik € 415,- staan. Omdat het pas sinds gister op de site staat, hebben ze nog niet zo veel verkocht (voor de mensen die 'm DIT weekend willen hebben
BTW, ze hebben drie vestigingen, maar de EEE zal binnen komen in Deventer.
Verwijderd
Nadat ik hem gekocht had, heb ik hem meteen aan de lader gehangen. Daarna weer aan de lader telkens wanneer de accu 10% lading over heeft. Standaard geeft de EEE bij 10% een alarm dat hij binnen 3 minuten afsluit, dus dat is lekker makkelijk.EEE-lover schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:24:
[...]
Hoe heb je dat de eerste keer gedaan? Eerst de batterij leeg gemaakt en toen volledig opgeladen? Of eerst volledig opladen en dan pas gebruiken? M.a.w. hoe kun je het beste met de Asus batterij omgaan?
Hij is inmiddels vier keer leeggelopen tot 10% en daarna volledig opgeladen tot het acculampje aan de voorzijde uitgaat Gewoonte uit de tijd dat het opladen van accu's waar nog veel in zat zorgde voor snelle afname van de capaciteit. Een li-ion accu heeft hier veel minder last van geloof ik, dus minder belangrijk eigenlijk.
Verwijderd
Weet je ook welke batterij ze erbij leverern 4400Mha of 5800?EEE-lover schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:46:
Voor de geinteresseerden in de 900 Nederlandse versie:
Castle heeft afgelopen dinsdag 50 stuks (25 witte en 25 zwarte, Linux/20GB) van de 900 NL editie besteld. Het staat inmiddels ook op hun website en ze verwachten ze morgen (heb er btw al ééntje, eigenlijk twee, besteld).
Pascal zei telefonisch dat ze € 399,- kosten, maar op de website zie ik € 415,- staan. Omdat het pas sinds gister op de site staat, hebben ze nog niet zo veel verkocht (voor de mensen die 'm DIT weekend willen hebben)
Nee, dat weet ik niet. Ik verwacht de 4400Mha en daar neem ik dan wel even genoegen mee. Als ik hem morgen heb, zal ik posten welke het precies is!Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:54:
[...]
Weet je ook welke batterij ze erbij leverern 4400Mha of 5800?
(Ik heb hem overigens in samenwerking met een abonnement, vandaar dat ik de verkoopprijs niet zeker weet).
[ Voor 7% gewijzigd door EEE-lover op 29-05-2008 21:57 ]
Ook staan er al wat 9" EEE PC's op, maar die zijn vrij prijzig.
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant
Verwijderd
Ik heb hem er ook maar besteld, ben benieuwd of ze ze op voorraad hebben en inderdaad krijgen. Ik had mijn bestelling bij Puregadgets.co.uk namelijk geannuleerd wegens list en bedrog (zeggen dat je iets op voorraad heb, 100% zeker, dan bestellen en direct je creditcard afschrijven en na een weekje een mailtje dat de voorraad beschadigd is geraakt bij de leverancier.... ).EEE-lover schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:46:
Voor de geinteresseerden in de 900 Nederlandse versie:
Pascal zei telefonisch dat ze € 399,- kosten, maar op de website zie ik € 415,- staan. Omdat het pas sinds gister op de site staat, hebben ze nog niet zo veel verkocht (voor de mensen die 'm DIT weekend willen hebben)
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
[ Voor 29% gewijzigd door DaMarcus op 29-05-2008 23:42 ]
Eerste vergelijking die ik zie die negatief uitvalt voor de EEE Pc (met XP).
Wist ook niet dat de brightness van het scherm zo zwakjes was van de EEE Pc trouwens.
Verwijderd
Ik heb gehoord dat de batterij meter niet helemaal correct is en voor sommigen bij 10% nog zo'n 40 minuten mee gaat. Kijk eens na hoe lang hij volhoudt bij 10%?Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:53:
[...]
Nadat ik hem gekocht had, heb ik hem meteen aan de lader gehangen. Daarna weer aan de lader telkens wanneer de accu 10% lading over heeft. Standaard geeft de EEE bij 10% een alarm dat hij binnen 3 minuten afsluit, dus dat is lekker makkelijk.
Hij is inmiddels vier keer leeggelopen tot 10% en daarna volledig opgeladen tot het acculampje aan de voorzijde uitgaat Gewoonte uit de tijd dat het opladen van accu's waar nog veel in zat zorgde voor snelle afname van de capaciteit. Een li-ion accu heeft hier veel minder last van geloof ik, dus minder belangrijk eigenlijk.
Default is de brightness wel redelijk, maar met het tooltje EeeCtl kun je het nog veel feller maken. iig fel genoeg om in de zon met een zonnebril op nog gewoon te kunnen internetten.BarôZZa schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:42:
[video]
Wist ook niet dat de brightness van het scherm zo zwakjes was van de EEE Pc trouwens.
Verwijderd
Beetje Office, internet en beetje gaan testen met Linux denk ik (Ubuntu e.d.). Het is wel echt een pc voor erbij onderweg. Ik heb thuis al gewoon een fijne laptop staan voor normaal gebruik. Echter als ik naar de universiteit ga e.d. heb ik geen zin zo'n zware bak mee te slepen.DaMarcus schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:58:
[...]
Wat wil je ermee gaan doen? Filmpje kijken, Office, IE?
Verwijderd
Dus heb ik dezelfde avond maar een Philips Jackrabbit aangesloten die ik ergens uit een stoffig hoekje haalde op de zolder. Na even te hebben gekl**t heb ik eindelijk de XP installatie aan de praat gekregen.
Als muis gebruik ik momenteel gewoon de touch-pad maar heb ook als "reserve" de vx-nano van Logitech.
Al met Al kan ik zegen dat ik dit totaal GEEN miskoop vind. gebruik hem ook wel eens op mn werk als er totale verveling heerscht om een filmpje te kijken. 8gb kaartje kun je wel wat op kwijt.
//Edit:
Zojuist zie ik dat er op de nieuwsgroepen een Windows XP Pro SP3 is gepost speciaal voor de Asus EEE PC. denk je net alles geinstalleerd te hebben compleet met driver.... en 499mb over... zie je dat je met de nieuwe versie na complete installatie (drivers enz enz enz) 1.8gb overhoud..
Erg interessant. We beginnen weer overnieuw
TOPPIE!!!
Sorry hoor, maar echt appels en peren.BarôZZa schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:42:
[video]
De Kohjinsha kost meer dan $720, de EEE 701 kost minder dan de helft, $299. Waarom ze de 701 vergelijken en niet de 900 is me een compleet mysterie... Oude review misschien?
Ik durf te zweren dat zodra ze de 900 pakken dat het dan meteen voorbij is met die Kohjinsha. De grote nadelen van de 701 zijn natuurlijk bekend, resolutie en opslag. De reviewer legde juist daar nadruk op. En rara, wat heeft Asus verbetert bij de 900? Jawel, resolutie en opslag.
Brightness is een non-issue, daar zijn echt tig oplossingen voor. Waarschijnlijk heeft de 900 niet eens dit probleem maar goed.
Nadelen van de 900 tov de Kohjinsha: touchscreen en tablet functie. Maar die wegen niet op tegen de $250+ prijs delta. Zeker niet als je weet dat je 100% passende touchscreen overlays kan kopen voor $50 op ebay.
Nadeel van de Kohjinsha tov de 900: De rukprocessor. Je kan hoog en laag springen, een AMD Geode is op geen manier concurrent van de CeleronM in de EEE. Als je niet eens fatsoenlijk kan Youtuben op de Kohjinsha, moet je er niet aankomen als alternatief. Ook heeft de 900 meer RAM.
Lijkt me duidelijk.
ik heb ondertussen even geinformeerd bij photohall... en ze hebben mij laten weten dat de EEE 900 azerty daar in augustus zou leverbaar zijn, echter is de prijs nog niet bekendtim007 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:16:
voor het eerst zie ik hem in een belgisch reclamefoldertje van een winkel(photohall)...
staat wel niet bij of het nu azerty of qwerty is
[afbeelding]
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
Mijn geluid wil maar niet werken, ook niet nadat ik de behorende drivers geinstalleerd heb. Wie weet raad?
update: de sound drivers die ik al had gedownload in begin mei deden het niet. Nu de update van 15 mei van de asus site en het doet 't wel!
En nog iets, welke vga driver gebruiken jullie en op welke reso werkt het 't fijnst in jullie ogen?
Eeepc 9"!
Btw, dit kwam ik tegen op Eeeuser forum:
http://rapidshare.de/files/39446821/drivers.zip.html Alles Asus drivers in 1 installer. Time saver!! én niet downloaden vanaf de asus site! SP materiaal?
[ Voor 43% gewijzigd door Tomino op 30-05-2008 14:03 ]
Op de HU kreeg ik Xandros niet op WiFi aldaar. Met Ubuntu werkte heterosexual in 1 keer.chrisr5gt schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:58:
ik zit vandaag voor het eerst met mijn EEE (onder linux) op de Hanzehogeschool. De dekking is prima in de ' kantine' onder het open ICM2008 netwerk. Verder kan ik de certificaten ook prima installeren die ze aanbieden via de ict afdeling. nu nog even testen of dat werkt. Maar voor de liefhebbers op zernike Economiegebouw, geen probleem
Verwijderd
Ik heb daarnet even met Misco gebeld aangezien zij nu op de website aangeven dat de EEE 900 half juni komt. Ik dacht, dan cancel ik de order wel, dan koop ik hem half juli wel in de winkel. Maar ze vertelde mij dat de eerste levering volgende week komt (1e shipping naar nederland) en dat die allemaal wel verkocht zouden zijn, en dat de 2e levering pas half juni o.i.d. komt.
Hopelijk zit ik bij de 1e shipping
Hoe verander ik dit. Volgens mij een slordigheids foutje van asus nederland
Geen appels met peren, twee 7" notebooks met elkaar vergeleken. Het prijsverschil is geen $250 trouwens. De XP versie van de 701 is wat duurder en de Kohjinsha 40GB was zo'n 50 euro duurder in Japan, absoluut niet het dubbele. Op de site is het verschil tussen de XP 4GB en de Kohjinsha 80GB overigens zo'n 130 dollar. Als je bluetooth, touchscreen en wat extra opslag haalt voor de 701 denk ik dat het prijsverschil niet zo groot meer is.XanderDrake schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:57:
[...]
Sorry hoor, maar echt appels en peren.
De Kohjinsha kost meer dan $720, de EEE 701 kost minder dan de helft, $299. Waarom ze de 701 vergelijken en niet de 900 is me een compleet mysterie... Oude review misschien?
Ik durf te zweren dat zodra ze de 900 pakken dat het dan meteen voorbij is met die Kohjinsha. De grote nadelen van de 701 zijn natuurlijk bekend, resolutie en opslag. De reviewer legde juist daar nadruk op. En rara, wat heeft Asus verbetert bij de 900? Jawel, resolutie en opslag.
Brightness is een non-issue, daar zijn echt tig oplossingen voor. Waarschijnlijk heeft de 900 niet eens dit probleem maar goed.
Nadelen van de 900 tov de Kohjinsha: touchscreen en tablet functie. Maar die wegen niet op tegen de $250+ prijs delta. Zeker niet als je weet dat je 100% passende touchscreen overlays kan kopen voor $50 op ebay.
Nadeel van de Kohjinsha tov de 900: De rukprocessor. Je kan hoog en laag springen, een AMD Geode is op geen manier concurrent van de CeleronM in de EEE. Als je niet eens fatsoenlijk kan Youtuben op de Kohjinsha, moet je er niet aankomen als alternatief. Ook heeft de 900 meer RAM.
Lijkt me duidelijk.
De 900 heeft hier natuurlijk weinig mee te maken, omdat het hier ging om de 7" variant met XP, die daar dus niet echt ideaal voor is. De brightness is simpelweg minder, resolutie niet geschikt voor XP en de opslag natuurlijk helemaal een nadeel. Youtube is perfect werkend te krijgen als je met een Firefox extensie zorgt dat Flash objecten in een lagere kwaliteit worden weergegeven. Iets wat ik trouwens ook elke EEE bezitter aanraadt vanwege de boost in performance en dus ook accuduur(daarnaast overigens ook Flashblock geïnstalleerd, wat standaard alle Flash elementen blokkeert, tenzij je erop klikt, en alles nog sneller maakt).
Overigens ligt het natuurlijk ook aan je eisen(zoals de reviewer eigenlijk ook min of meer aangeeft). Wil je vooral Youtube videos kijken en een spelletje spelen, dan is de EEE Pc erg geschikt. Voor het stevigere surfgedrag, foto's/muziek/videos opslaan, tekst verwerken etc zijn naar mijn idee een hogere resolutie en een grotere opslag meer geschikt.
De 900 is overigens in Japan en deze is natuurlijk ook een stuk duurder en groter. Ik had zelf liever een 1024x600 scherm in de 7" gezien. Dat er een 10" variant uitkomt vind ik persoonlijk al helemaal belachelijk. Dan is het hele voordeel van een ultrakleine laptop weg en kan je net zo goed een 12.1" pakken.
Plaats je ervaringen hier gaarneVerwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:20:
Mooooi, dan zal Wiebengacomplex ook geen probleem zijn![]()
Ik heb daarnet even met Misco gebeld aangezien zij nu op de website aangeven dat de EEE 900 half juni komt. Ik dacht, dan cancel ik de order wel, dan koop ik hem half juli wel in de winkel. Maar ze vertelde mij dat de eerste levering volgende week komt (1e shipping naar nederland) en dat die allemaal wel verkocht zouden zijn, en dat de 2e levering pas half juni o.i.d. komt.

youtube.com/@hisrep
Aha, dus jij legt nadruk op de 4 centimenter verschil in scherm, terwijl de 900 nagenoeg hetzelfde formaat laptop is als de 701 en dus ongeveer even groot is als de Kohjinsha?BarôZZa schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:27:
Geen appels met peren, twee 7" notebooks met elkaar vergeleken.
Ik begrijp dat niet precies, wie ziet die 1,9" extra als een nadeel, als het overall formaat hetzelfde blijft? Das toch een voordeel??
Wacht even, kijken wij op dezelfde site??Het prijsverschil is geen $250 trouwens. De XP versie van de 701 is wat duurder en de Kohjinsha 40GB was zo'n 50 euro duurder in Japan, absoluut niet het dubbele. Op de site is het verschil tussen de XP 4GB en de Kohjinsha 80GB overigens zo'n 130 dollar. Als je bluetooth, touchscreen en wat extra opslag haalt voor de 701 denk ik dat het prijsverschil niet zo groot meer is.
http://conics.net/catalog...?cPath=30&products_id=249
Hier staat toch echt dat de Kohjinsha $723 kost.
De goedkoopste touchscreen Kohjinsha beschikbaar trouwens.
We weten allemaal dat een EEE 701 4G XP geen $500 kost (zoals op conics.net).
Ik bedoel komaan, een XP licentie kost 100$ en een EEE 701 4G 349$, dus max 450$.
Verder: de 900 (die je om de een of andere reden niet wil vergelijken) XP versie kost $550.
Ik weet niet waar jij en conics.net deze prijzen vandaan haalt...
Dus mijn opmerking blijft staan: als je met Xandros kan werken dan kan je, ipv een Kohjinsha, twee 701s kopen en geld over houden.
Waarom danDe 900 heeft hier natuurlijk weinig mee te maken.
Allemaal problemen zijn(gedeeltelijk) opgelost in de 900...De brightness is simpelweg minder, resolutie niet geschikt voor XP en de opslag natuurlijk helemaal een nadeel.
Tja, ik kijk mn flash filmpjes toch liever op volle kwaliteit... Zonder poespas en extenties.Youtube is perfect werkend te krijgen als je met een Firefox extensie zorgt dat Flash objecten in een lagere kwaliteit worden weergegeven. Iets wat ik trouwens ook elke EEE bezitter aanraadt vanwege de boost in performance en dus ook accuduur(daarnaast overigens ook Flashblock geïnstalleerd, wat standaard alle Flash elementen blokkeert, tenzij je erop klikt, en alles nog sneller maakt).
Ik vraag me af hoeveel je wint qua accutijd als je die extentie aanzet. Ik heb begrepen dat tussen 100% en 30% scherm helderheid maar max. 10 minuten verschil zit. Volgens mij werkt undervolten en underclocken nog het beste.
Je kan nog steeds beter een 701 kopen met een 32gb SD kaart voor alle multimediale dingen. Surfen gaat beter op de 900, en daar kan je desnoods ook een 32gb SD in stoppen.Overigens ligt het natuurlijk ook aan je eisen(zoals de reviewer eigenlijk ook min of meer aangeeft). Wil je vooral Youtube videos kijken en een spelletje spelen, dan is de EEE Pc erg geschikt. Voor het stevigere surfgedrag, foto's/muziek/videos opslaan, tekst verwerken etc zijn naar mijn idee een hogere resolutie en een grotere opslag meer geschikt.
En dan hou je nog honderden dollars over tov de Kohjinsha...
Over hoeveel millimeter hebben we het precies??De 900 is overigens in Japan en deze is natuurlijk ook een stuk duurder en groter.
Rara wat maakt de Kohjinsha zo duur denk je?Ik had zelf liever een 1024x600 scherm in de 7" gezien.
Daar geef ik je gelijk. Ik hoef geen Wind om die reden.Dat er een 10" variant uitkomt vind ik persoonlijk al helemaal belachelijk. Dan is het hele voordeel van een ultrakleine laptop weg en kan je net zo goed een 12.1" pakken.
Intel Atom Benchmarked, deze keer fatsoenlijk en door een redelijk goede site:
http://www.fudzilla.com/i...sk=view&id=7595&Itemid=40
Ik ben... niet onder de indruk. Voor normaal gebruik prima, alles daarboven: jammer maar helaas.
720p filmpjes op 90% CPU usage...
Tevens, de MSI Wind (met Atom) verbruikt 18watt onder belasting en 32w met accu. Ik lees dit:
Dus de EEE PC (zonder Atom) verbruikt minder...Eee PC max. consumes 16W without battery and 24W with battery.
Sorry, Atom valt van mijn lijst: ik ga een 900 halen!
Verwijderd
Verwijderd
Ik stel voor dat iedereen die zich ook belazerd voelt een formele klacht gaat indienen bij Asus Holland. Als er genoeg mensen zijn die dit doen, kan Asus ons niet negeren. Wij hebben simpelweg recht op een product met de door hun geleverde specificaties. Als ze besluiten om een ander component erin te doen, dan moet dit uitdrukkelijk erbij worden vermeld en niet stilzwijgend.Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:17:
Ik ben ook nog steeds erg tevreden met mijn 701'tje. Ik internet er aardig wat op en heb nooit irritatie over niet passende websites moet ik zeggen. Wel voel ik me nog steeds enigszins belazerd door die kleinere accu van 4400 mAh, maar ja. Zal bij de 900 erger zijn.
In het vorige deel van dit topic, zag ik dat een user een Trust micro Bluetooth stickje in gebruik heeft die amper uitsteekt:

http://www.trust.com/products/product_detail.aspx?item=15542
Ja ik weet het, Trust... Maar kan niet veel verliezen voor dat tientje wat het stickje kost.
De user met het stickje in het vorige topic schreef niet of hij deze in Windows XP gebruikt, of in de standaard bij de EEE PC geleverde Linux Xandros OS.
Mijn vraag: iemand hier wel ervaring mee?
Op de website van Trust staat Linux niet bij de systeemeisen.
Het belangrijkste is op dit moment natuurlijk de leverbaarheid, maar dat laat ik even buiten beschouwing.
In de praktijk gebruik ik mijn EEE PC voornamelijk voor het even opzoeken van iets, even kort wat aan iemand te vragen op MSN en om bijvoorbeeld op vakantie een filmpje te kijken. Ik gebruik 'm dagelijks, maar vaak korte periodes achter elkaar. En voor dit gebruik is een apparaatje voor 300 euro erg leuk. 400 euro begint dat eigenlijk alweer best duur te worden.
Het enige echte verschil met de 900 is natuurlijk het scherm, maar in de praktijk valt prima te leven het het scherm van de EEE. In Windows heb je eigenlijk er helemaal geen last van dat het scherm een vrij lage resolutie heeft. Bijna alles past prima en je hebt zeker niet het idee dat het bureaublad extra klein is. Wel heb ik XP op classic gezet, scheelt toch een hoop ruimte naar mijn idee.
Een document of iets dergelijks tiepen is ook geen enkel probleem op de lage resolutie. Word 2007 past in de breedte prima op het scherm en met de ribbon ingeklapt heb je meer dan genoeg ruimte. Voor websites zou logischerwijs inderdaad wat meer ruimte handig zijn, maar voor het casual website bekijken is het sowieso goed genoeg. Een relatief klein scherm en een touchpad zorgen er sowieso voor dat je niet zo snel kan surfen als op een desktop en eigenlijk maakt het dan niet eens zoveel uit als je af en toe een stukje naar rechts met scrollen. Sowieso omdat de touchpad gewoon horizontaal scrollen ondersteund.
Foto's en filmpjes bekijken gaat uiteraard prima, daar maakt het eigenlijk helemaal niks voor uit welke resolutie je gebruikt.
Maar goed, de basis van mijn verhaal is, dat ik 400 euro eigenlijk al te duur vind voor een gadget (welliswaar een zeer handige, maar nevertheless en gadget) die je af en toe gebruikt om even snel wat op te zoeken of een keer een foto of een filmpje te kijken.
Ja natuurlijk is een wat groter scherm handiger, maar vraag je af hoe je de EEE gaat gebruiken. Indien je er veel achter gaat zitten is het misschien de 100 euro voor het grotere scherm wel waard, in alle andere gevallen denk ik het eerlijk gezegd niet. Maar dat is voor iedereen persoonlijk uiteraard.
Verwijderd
Bij de 4400mAh is dit bij mij inderdaad zo.Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 00:00:
[...]
Ik heb gehoord dat de batterij meter niet helemaal correct is en voor sommigen bij 10% nog zo'n 40 minuten mee gaat. Kijk eens na hoe lang hij volhoudt bij 10%?
Al na een tiental minuten surfen staat hij al op 80 %.
Hij neemt dan op korte tijd een flinke duik naar 40% en dan duurt het terug een tijdje vooraleer hij naar 10% gaat.
Bij de melding dat ik de batterij moet opladen op 10% heb ik een film laten spelen en hem volledig laten leeglopen. Tot mijn verbazing speelde de film nog net iets meer dan 30 minuten.

Dus loopt die batterijmeter bij mij toch ook niet erg correct.
Ik hoeverre het helpt weet ik niet, maar op de volgende link kun je een vraag stellen aan asus nederland:Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:16:
[...]
Ik stel voor dat iedereen die zich ook belazerd voelt een formele klacht gaat indienen bij Asus Holland. Als er genoeg mensen zijn die dit doen, kan Asus ons niet negeren. Wij hebben simpelweg recht op een product met de door hun geleverde specificaties. Als ze besluiten om een ander component erin te doen, dan moet dit uitdrukkelijk erbij worden vermeld en niet stilzwijgend.
http://www.asus.nl/aboutasus.aspx?show=3
Dat heb ik dus gedaan, ben benieuwd wat hun reactie wordt.
Ik heb het werkend gezien bij een collega en heb in het eeeforum ook al gelezen dat de bluetooth dongles zonder problemen moeten werken. (Je moet onder Xandros wel wat dingen doen, maar daarvoor kun je even zoeken op het eeeforum).F4T4L_3RR0R schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:39:
<KNIP>
De user met het stickje in het vorige topic schreef niet of hij deze in Windows XP gebruikt, of in de standaard bij de EEE PC geleverde Linux Xandros OS.
Mijn vraag: iemand hier wel ervaring mee?
Op de website van Trust staat Linux niet bij de systeemeisen.
Ga ik even op kijken, bedankt voor de tip!jvdb1975 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:14:
[...]
Ik heb het werkend gezien bij een collega en heb in het eeeforum ook al gelezen dat de bluetooth dongles zonder problemen moeten werken. (Je moet onder Xandros wel wat dingen doen, maar daarvoor kun je even zoeken op het eeeforum).
Heb je misschien een volledige URL? Als ik google op eeeforum krijg ik verschillende adressen/websites voorgeschoteld.
http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=23436
check dit maar eens, hier ga je vast verder mee komen!
Helemaal eens XanderDrake, je haalt me de woorden uit de mondXanderDrake schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:57:
[...]
Sorry hoor, maar echt appels en peren.
Lijkt me duidelijk.
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
Verwijderd
Ik heb Asus ook eerst een email gestuurd. Na een paar replies hebben ze me gevraagd om ze op te bellen en er werd gewoon kortaf gezegd dat er gewoon een 4400 mAh accu erin moet zitten, terwijl dit (gezien hun eigen specificaties) duidelijk niet het geval is. Ze wilden ook niet eens in discussie gaan. Als er maar een paar mensen zijn die hierover gaan klagen, zal Asus er niet op ingaan, maar meerdere mensen dan kunen ze gewoon niet om ons heen.chippie777 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:10:
[...]
Ik hoeverre het helpt weet ik niet, maar op de volgende link kun je een vraag stellen aan asus nederland:
http://www.asus.nl/aboutasus.aspx?show=3
Dat heb ik dus gedaan, ben benieuwd wat hun reactie wordt.
Ik zal nu een formele klacht indienen bij Asus
Asus Holland
Nieuw-Amsterdamsestraat 44,
7814 VA Amsterdam
Hopelijk ben ik niet de enige.
Mij hebben ze ook toegezegd dat hij volgende week binnen zou komen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:20:
Misschien een idee om een petitie te maken waar de mensen voor kunnen tekenen???Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:50:
[...]
Ik heb Asus ook eerst een email gestuurd. Na een paar replies hebben ze me gevraagd om ze op te bellen en er werd gewoon kortaf gezegd dat er gewoon een 4400 mAh accu erin moet zitten, terwijl dit (gezien hun eigen specificaties) duidelijk niet het geval is. Ze wilden ook niet eens in discussie gaan. Als er maar een paar mensen zijn die hierover gaan klagen, zal Asus er niet op ingaan, maar meerdere mensen dan kunen ze gewoon niet om ons heen.
Ik zal nu een formele klacht indienen bij Asus
Asus Holland
Nieuw-Amsterdamsestraat 44,
7814 VA Amsterdam
Hopelijk ben ik niet de enige.
Betere batterij tegen kleine vergoeding
Niet geheel gratis zoals in Hong Kong, maar toch resultaat. Hier moet hetzelfde mogelijk zijn lijkt me. Zeker als andere landen ons al voor zijn gegaan.
ZIt er over te denken er morgen een te gaan halen bij Castle. Ben daar dan toch in de buurt. Maar de Wind ziet er ook wel erg aantrekkelijk uit. Lastig, lastig.
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
OK, Asus moet gewoon rechtlijnig zijn: specs zijn specs, en daar mag je niet (negatief) van afwijken.
Maar voor mij zit het zo: is de 4400mAh te weinig voor onderweg? Nou... dan koop ik voor 37€ een 6600mah accu. Die gaat sowieso verder dan de 5800mah accu die Asus anders zou moeten leveren. Daarnaast is het voordelig om 2 accus te hebben. Minder slijtage, een backup voor wanneer nodig en een duidelijke meerwaarde als je je EEE weer wilt verkopen.
Tevens is het aankoop bedrag (meestal) zo laag dat je gewoon door de douane heen buffelt zonder consequenties.
@ xanderdrake: waar vind je die accu's voor dat bedrag? import of via een nederlandse winkel??
[ Voor 14% gewijzigd door atacama op 30-05-2008 17:04 ]
-= Its dry in the dessert =- So what??
Het vermelden van de douane in de laatste regel lijkt me een indicatie voor importatacama schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:03:
@ xanderdrake: waar vind je die accu's voor dat bedrag? import of via een nederlandse winkel??
Het mag niet maar ik post toch stiekem een linkje.
Dit topic is gesloten.
- K*t, niet de douane :(
- Mijn Track en Trace nr doet het niet :'(
- Jeeuuj ik heb em ook binnen!~! :*)
Wil je wat weten over levertijden? Dat is allemaal (al dan niet in de vorige delen van deze topicreeks) lang en breed besproken. Gebruik dus even de quicksearch die rechtsboven het topic staat :o.
Diegene die willen chitchatten over de EEE PC: er loopt een irc kanaal op irc.tweakers.net genaamd #eeepc.