Toon posts:

[Advies gevraagd] miditower 450w genoeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Verwijderd

Topicstarter
Goededag,

Ik ben van plan een pc'tje te kopen met een E8400 & een 9600GT 512mb, voor de rest een standaard pc'tje. Nu kreeg ik alleen te horen van de pc winkel dat een miditower met 450w misschien wat te karig was, wellicht was een grotere kast / voeding beter.

Wat denken jullie hiervan?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:42

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 19:26:
Goededag,

Ik ben van plan een pc'tje te kopen met een E8400 & een 9600GT 512mb, voor de rest een standaard pc'tje. Nu kreeg ik alleen te horen van de pc winkel dat een miditower met 450w misschien wat te karig was, wellicht was een grotere kast / voeding beter.

Wat denken jullie hiervan?
Het ligt er compleet aan wat voor miditower en wat voor 450w voeding je neemt. Als je een antec neemt is het MEER dan genoeg. Volgens mij met deze setup kom je wel rond met een 400w kwaliteitsvoeding en een Coolermasterkast. Zal rond de 80 euro kosten in totaal, maar het voegt genoeg toe en het is een goede behuizing

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Touchdomex schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 19:30:
[...]

Het ligt er compleet aan wat voor miditower en wat voor 450w voeding je neemt. Als je een antec neemt is het MEER dan genoeg. Volgens mij met deze setup kom je wel rond met een 400w kwaliteitsvoeding en een Coolermasterkast. Zal rond de 80 euro kosten in totaal, maar het voegt genoeg toe en het is een goede behuizing
Het is een ATX miditower 450w, meer weet ik eerlijk gezegd niet :)

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2008 19:45 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:21

Thandor

SilverStreak

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.