Hmm, ik heb ook nog steeds mijn 50€ niet ontvangen?
In de UK zijn er nog wel cashbacks actief op 3 body's. (450D 1000D en 40D)
http://www.canon.co.uk/eoscashback/
http://www.canon.co.uk/eoscashback/
Zojuist een mail ontvangen dat er 50€ euro op mijn rekening is gestort. Die kon ik wel gebruiken, zeg maar.
Top, Canon. Wel een beetje laat, maar oké.
Blijkbaar helpt het als je hier post dat je nog niks hebt ontvangen, dus laat ik dat ook maar eens doen. Begin augustus alle vereiste zaken op de post gedaan en vooralsnog er niks van vernomen.
The devil is in the details.
Krijg inderdaad net ook een mailtje binnen voor de €50,- voor mijn 100mm Macro. Het heeft lang geduurd, maar dat maakte verder niet veel uit. Zal een dezer dagen dan wel op de rekening staan.RBH schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 00:16:
Zojuist een mail ontvangen dat er 50€ euro op mijn rekening is gestort. Die kon ik wel gebruiken, zeg maar.Top, Canon. Wel een beetje laat, maar oké.
Hoe lang?TranceSetter schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 00:21:
[...]Krijg inderdaad net ook een mailtje binnen voor de €50,- voor mijn 100mm Macro. Het heeft lang geduurd, maar dat maakte verder niet veel uit. Zal een dezer dagen dan wel op de rekening staan.
Ik zit al sind de laatste week voor de actie afliep te wachten op mjn €200 van mn 40D + 17-85mm.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Mijn Canon cashback is gisteren gearriveerd. Ik heb er ongeveer 2 maanden op moeten wachten.
Volgens mij gaat het in 'waves', ze stapelen eerst een paar honderd aanvragen op en verwerken ze dan in een keer.
Volgens mij gaat het in 'waves', ze stapelen eerst een paar honderd aanvragen op en verwerken ze dan in een keer.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Ik heb die van mij volgens de mail van canon ook mogen ontvangen. € 200 op een 40d met 17-85is
Anoniem: 204528
Trekken ze er nog wel rente opTwisted schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:15:
* Henk ook mail heeft.
150 euro van een 17-40/4 en 70-200/2.8IS
Eens kijken of het ook al op mijn rekening staat
150 euro van een 17-40/4 en 70-200/2.8IS
Eens kijken of het ook al op mijn rekening staat
Ik heb nog steeds niks, ook geen mail. Formulier 5 juli op de post gedaan.
Krijg net een mailtje van Canon,
Geachte RICHARD ,
Het spijt ons u te moeten mededelen dat de verwerking van de bedragen van de cash back actie ter ere van de Canon Cashback is vertraagd. Onze excuses hiervoor.
Uw cash back bedrag wordt op dit moment verwerkt en wordt zo spoedig mogelijk naar uw rekening overgemaakt.
Als u het cash back bedrag niet binnen 20 dagen hebt ontvangen, log dan met behulp van de onderstaande gegevens in op http://canon.submissionstatus.com om de status van uw retouraanvraag te controleren:
Komt dus allemaal nog goed..
Geachte RICHARD ,
Het spijt ons u te moeten mededelen dat de verwerking van de bedragen van de cash back actie ter ere van de Canon Cashback is vertraagd. Onze excuses hiervoor.
Uw cash back bedrag wordt op dit moment verwerkt en wordt zo spoedig mogelijk naar uw rekening overgemaakt.
Als u het cash back bedrag niet binnen 20 dagen hebt ontvangen, log dan met behulp van de onderstaande gegevens in op http://canon.submissionstatus.com om de status van uw retouraanvraag te controleren:
Komt dus allemaal nog goed..
Zelfde mail vandaag ook ontvangen, heb de aanvraag begin augustus met de post verstuurd
[ Voor 21% gewijzigd door rhepius op 23-09-2008 22:01 ]
nee, dat wordt niet van te voren aangekondigd. Mijn verwachting op basis van vorige jaren is dat het rond 1 oktober wel eens raak kon zijn, of iig begin oktober.
Daar wacht ik even op, is er 6 oktober nog niets bekend, dan haal ik gewoon een 50d
Daar wacht ik even op, is er 6 oktober nog niets bekend, dan haal ik gewoon een 50d
Nou ik heb in juni de boel op de post gedaan, maar heb nog steeds niks mogen ontvangen van Canon.
Hopelijk komt dit nog.
Hopelijk komt dit nog.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Ik heb even een mail naar de promotie afdeling van Canon gestuurd met de vraag of er 1 oktober nog een cashback actie komt. Dit was het antwoord:
Goedenmiddag,
Er komt geen Cash Back aan per 1 oktober.
Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
met vriendelijke groet,
Jammer, volgende email zal ik wel even vragen wanneer er dan wel eentje aan komt. Ik was erg verbaasd dat er sowieso gereageerd werd op mijn mail.
Goedenmiddag,
met vriendelijke groet,
Jammer, volgende email zal ik wel even vragen wanneer er dan wel eentje aan komt. Ik was erg verbaasd dat er sowieso gereageerd werd op mijn mail.
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Als ik jou was zou ik eens een belletje doen naar CanonElectra schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:30:
Nou ik heb in juni de boel op de post gedaan, maar heb nog steeds niks mogen ontvangen van Canon.![]()
Hopelijk komt dit nog.
Anoniem: 215247
niet per 1 oktober, maar mss wel begin oktober .. 
ik zou mn 17-55 wel willen "inwisselen" voor een 16-35 f2.8 L, met het oog op een fullframe later. eventueel komt er nog een 24-70 ook, daar wacht ik alleszinds nog mee
, het gebied tussen 40-70 vind ik niet zo boeiend 
edit: ook hier dezelfde mail van canon
ik zou mn 17-55 wel willen "inwisselen" voor een 16-35 f2.8 L, met het oog op een fullframe later. eventueel komt er nog een 24-70 ook, daar wacht ik alleszinds nog mee
edit: ook hier dezelfde mail van canon

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 215247 op 24-09-2008 15:46 ]
Nee, hij gaat in per 2 oktoberMobyrick schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:07:
Ik heb even een mail naar de promotie afdeling van Canon gestuurd met de vraag of er 1 oktober nog een cashback actie komt. Dit was het antwoord:
Goedenmiddag,
met vriendelijke groet,
Dit antwoord zegt niks imo. We zien het vanzelf wel.
DJI Mini 2
Dat vind ik ook, daarom heb ik nog een mailtje verstuurd (zie mijn vorige bericht onderaan).Morgion schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:45:
[...]
Nee, hij gaat in per 2 oktober![]()
Dit antwoord zegt niks imo. We zien het vanzelf wel.
Officieel bevestigen zullen ze het ook nog niet doen.
Ik heb ooit eerder ook eens een mail gestuurd naar canon promotions met het verhaal dat ik van plan was een lens aan te schaffen, en dat ik me afvroeg of er nog een cashback aan zat te komen. (deze was nog niet bekend gemaakt) omdat ik met mijn flitser ook al eens net een cashback misgelopen was.
Het enige antwoord dat ik kreeg was:
"Als ik u was zou ik nog even wachten met uw aankoop."
Ik heb ooit eerder ook eens een mail gestuurd naar canon promotions met het verhaal dat ik van plan was een lens aan te schaffen, en dat ik me afvroeg of er nog een cashback aan zat te komen. (deze was nog niet bekend gemaakt) omdat ik met mijn flitser ook al eens net een cashback misgelopen was.
Het enige antwoord dat ik kreeg was:
"Als ik u was zou ik nog even wachten met uw aankoop."
Anoniem: 215247
dat is dus zoveel zeggen als er komt één aan
. ben benieuwd of mobyrick nog een antwoord terugkrijgt..
Waarom zouden ze een cashback starten, zo kort na de vorige???
Begrijp me niet verkeerd, ik zou het erg graag willen. Ik heb de vorige net mis gelopen om dat ik mijn camera er vlak na gekocht heb
Maar ik heb nu nog wel een mooie lens en flitser op het oog
Begrijp me niet verkeerd, ik zou het erg graag willen. Ik heb de vorige net mis gelopen om dat ik mijn camera er vlak na gekocht heb
Ik gok op een nieuwe cash-back vanaf 1 jan 2009. Omdat dan de 5DII een tijdje op de markt is. Nu een cashback doen zou de 5DII uitsluiten lijkt me.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Oke, heb net met Canon gebeld. Ik moest ze even spreken voor iets anders, maar meteen de mogelijkheid gebruikt om te vragen naar cashback acties. Daarvan was nog niets bekend.
En hij gaf aan dat ze cashback acties normaal dusdanig van te voren te horen krijgen, dat hij mij met redelijke zekerheid kon zeggen dat er begin oktober geen cashback komt.
Wat is de waarde van 1 helpdesk medewerker, ik weet het niet. Maar ik ehm, bestel er wel 1 binnenkort
En hij gaf aan dat ze cashback acties normaal dusdanig van te voren te horen krijgen, dat hij mij met redelijke zekerheid kon zeggen dat er begin oktober geen cashback komt.
Wat is de waarde van 1 helpdesk medewerker, ik weet het niet. Maar ik ehm, bestel er wel 1 binnenkort
Ik heb zo'n idee dat de cashback komt nadat de 5DII op de markt te verkrijgen is. Lijkt mij persoonlijk een goed moment voor een cashback actie.
Er zal wel een cashback komen misschien maar ik verwacht niet dat daar de 50d of de 5dmkII bij zitten. Afgelopen cashback was er ook geen geld terug op de 450D wat het nieuwste model in de xxxd reeks is. Dus verwacht eerder nog acties op de 40d en 5dmkI om van de voorraad af te komen. Zelfde geld voor de objectieven.
Zat er min of meer ook een beetje op te wachten, ik wil nog een 70-200 f/4, maar ziet er naar uit dat er toch geen komt, iig niet op zeer korte termijn. Misschien toch maar halen, hoeveel was de vorige cashback? €50 toch? Voor dat geld ga ik er niet op wachten.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ik denk ook niet dat de 50D of de 5DII bijzitten, maar wel op de objectieven. Er zullen namelijk wel wat mensen overstappen en dan is het ook mogelijk dat ze nieuwe objectieven willen hebben.sweetdude schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:56:
Er zal wel een cashback komen misschien maar ik verwacht niet dat daar de 50d of de 5dmkII bij zitten. Afgelopen cashback was er ook geen geld terug op de 450D wat het nieuwste model in de xxxd reeks is. Dus verwacht eerder nog acties op de 40d en 5dmkI om van de voorraad af te komen. Zelfde geld voor de objectieven.
In de UK is de cashback actie verlengd: http://www.canon.co.uk/eoscashback/
Jammer dat Canon dat hier in Nederland niet doet.
Om alles compleet te maken: hier is het antwoord van Canon naar aanleiding van de vraag of er dit jaar nog een cashback komt:
"Ik heb hier helaas geen inzicht in. Ik verwacht het niet."
Ik weet dat je er niet veel wijzer van wordt maar ja ik meld het toch maar even voor de volledigheid
"Ik heb hier helaas geen inzicht in. Ik verwacht het niet."
Ik weet dat je er niet veel wijzer van wordt maar ja ik meld het toch maar even voor de volledigheid
Net een CashBack emailtje gehad dat het geld op 26 september zou zijn overgemaakt....maar net nog even gecontroleerd en nog niets ontvangen.
Even een mailtje terug gestuurt....
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Bankoverschrijving kan tot 4-5 werkdagen duren hé.Gutteguttegut schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 08:50:
Net een CashBack emailtje gehad dat het geld op 26 september zou zijn overgemaakt....maar net nog even gecontroleerd en nog niets ontvangen.
Anoniem: 14829
En als 't via Fortis, ING of ABM-AMRO gaat kan ik me wel voorstellen dat 't nu even geen prioriteit heeft...memento__mori schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 08:55:
Bankoverschrijving kan tot 4-5 werkdagen duren hé.
(had hier een smiley willen zetten, maar lijkt me toch niet gepast)
Anoniem: 184635
Ik kreeg gisteravond deze mail:
Het staat er nog niet op, maar dat zal vast wel goedkomen.Geachte xxxxxxxxxxx,
Bedankt voor uw deelname aan de cash back actie ter ere van de Canon Cashback. Wij kunnen u mededelen dat het Cash Back bedrag van EUR 50 is gestort.op uw bankrekening met de volgende vier laatste cijfers 2661 op 09/26/2008
Met vriendelijke groeten,
Canon Europa N.V.
Ben toevallig in de UK deze week en zag het cashbackfoldertje in een winkel. Is toch vreemd dat ze daar op recente bodies wel een cashback hebben en hier niet. Helaas was de prijs te hoog (1000D+18-55IS 349GBP)...Frijns.Net schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:19:
In de UK is de cashback actie verlengd: http://www.canon.co.uk/eoscashback/
Misschien al bekend, maar loopt er een cashback/rebate programma in Amerika. Nu zit ik daar volgende week, maar kleine kans dat ik er wat aan ga hebben?
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
En waarom zou je daar weinig aan hebben?riezebosch schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:39:
Misschien al bekend, maar loopt er een cashback/rebate programma in Amerika. Nu zit ik daar volgende week, maar kleine kans dat ik er wat aan ga hebben?
Afhankelijk van de lens die je op het oog hebt, kan het samen met de gunstige dollar-euro koers (+- 1 USD - 0.7 EUR) een best mooi prijsje worden. De grens voor invoer is ook verhoogd voor als je het vanuit daar mee brengt dus wellicht ben je geeneens verplicht belasting te bepalen bij de douane.
de 70-200L Non-IS USM zou een potentiële lens kunnen zijn die je zo kan invoeren voor nog geen 380 euro.
[ Voor 7% gewijzigd door RoyBijster op 04-08-2009 12:44 ]
I make things.
Dat is dus ook precies degene die ik op het oog heb
Maar ik weet dus niet of je ook van cashbacks gebruik kunt maken in het buitenland?
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Ik denk het niet?
Rebates gelden doorgaans alleen voor materiaal die in het land zelf gekocht is, en dienen dus ook in het betreffende land gecashed te worden.
Anders had ik vorig jaar goedkoop een bult accessoires in Japan kunnen kopen en die vervolgens in Nederland aan te bieden voor de cashback. Daar trappen ze niet in bij Canon.
Rebates gelden doorgaans alleen voor materiaal die in het land zelf gekocht is, en dienen dus ook in het betreffende land gecashed te worden.
Anders had ik vorig jaar goedkoop een bult accessoires in Japan kunnen kopen en die vervolgens in Nederland aan te bieden voor de cashback. Daar trappen ze niet in bij Canon.
Op het moment dat je het fysiek in een Amerikaanse winkel koopt, heb je naar mijn idee ook recht om het cashback formulier in te sturen naar Canon US. Of doen ze dat alleen voor US Citizens?Kaj. schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 13:08:
Ik denk het niet?
Hoe dan ook, die 70-200 is ook interessant om vanuit de VS mee te nemen zonder cashback om door mij eerder genoemde redenen.
I make things.
Helaas, in de folder staat inderdaad "offer valid for residents of the 50 United States, the district of Columbia and Puerto Rico only". Haha, ik zie nou ook dat de actie verlengd is tot 8 augustus...RoyBijster schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 13:59:
[...]
Op het moment dat je het fysiek in een Amerikaanse winkel koopt, heb je naar mijn idee ook recht om het cashback formulier in te sturen naar Canon US. Of doen ze dat alleen voor US Citizens?
Hoe dan ook, die 70-200 is ook interessant om vanuit de VS mee te nemen zonder cashback om door mij eerder genoemde redenen.