Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:04

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
Het viel me op dat er in de verschillende Canon topics regelmatig verwijzingen en vragen naar boven komen over Canon's Cash Back acties.
Ik kreeg de vraag of er, omwille van het overzicht, niet een apart verzameltopic van gemaakt kan worden. Bij deze dus.

Wat houdt een Cash Back actie in?
Canon selecteert eens in de zoveel tijd een aantal bodies, lenzen, kits (combi's van body en lens), flitsers of andere accessoires voor de Cash Back actie.
Door middel van het opsturen van de barcode en aankoopbonnen van de camera, lens, kit flitser of accessoire ontvangt je het cashback bedrag rechtsreeks van Canon retour op de rekening.
De cashback claim kan worden ingediend op een daarvoor speciaal opgezette actiesite.
Op dit moment loopt er een actie en de actiesite kun je hier vinden.

Je kunt in dit topic je opmerkingen en vragen over de verschillende acties kwijt.
Wat echter niet op prijs gesteld wordt is informatie over hoe je kunt sjoemelen met aankoopbonnen, barcodes of andere zaken. Ook is het niet de bedoeling dat het een ruilhandeltopic van barcodes en aankoopbonnen gaat worden.

Mochten er op of aanmerkingen zijn op dit topic, dan hoor ik het wel.

[ Voor 14% gewijzigd door YellowCube op 08-03-2008 08:51 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180355

Op zich handig om het lijstje te weten natuurlijk, maar er is niet zoveel te discussieren verwacht ik. Nu krijg je berichten als: "Ik heb ervan geprofiteerd, zojuist ... in huis gehaald." Dat vertoont overlap met het "Mijn nieuwe apparatuur"-topic.
Maar wellicht kan er tijdens zulke acties (van elke fabrikant) een soort melding bovenaan de objectieventopics of tijdelijk als sticky bovenaan de topiclijst staan. Ik vermoed dat deze snel zal zakken (wegens gebrek aan discussiestof) en mensen die niet ver genoeg zoeken komen dan alsnog met de vraag.
Puur mijn gedachten over dit onderwerp, geen aanval op je topic hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-06 22:29
Ik heb bij Kamera-express een 40D gekocht. Deze werd geleverd in een doos van een 40D+580ex. Volgens canon moet je de streepjescode van de buitenste doos en die van de 40D doos opsturen. Die laatste is bij mij volledig wit en bevat geen streepjescode.

Gaat dit wel goed komen?

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-06 14:11
Volgens mij val je wanneer je een "blanco" doos hebt buiten de cash back actie. Dit zijn vaak zelf samengestelde sets waar geen barcode opzit. Ben bang dat je niet in aanmerking zult komen voor cashback. Zelfde voor lenzen die in "omdozen" verkocht worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-06 17:35
Volgens mij moet je niet zoiets zeggen als je het niet zeker weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-06 22:02

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Eens met thomas, bluecupra zeg zoals niet als je het half gokt.
Op de 40D doos zit ook een streepjescode, die moet je hebben en opsturen. Die blanko doos (bijv. kamera-express doet dit) zit er omheen voor hen eigen kit samenstellingen en heeft geen invloed op cashbacks. Tenzij ze expliciet vermelden dat zij die cashback al voor je gedaan hebben.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandijk
Ik heb maar even een mailtje naar KE gestuurd. Ik denk dat meer mensen dit probleem ook hebben. Konijn doet het op dezelfde manier.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165930

Hm... ik zit nog steeds te wachten op mijn cashback van eind December. Inmiddels al een aantal keer gemaild met Canon en nu hebben ze het geld 29 februari overgemaakt. Maar tot op heden nog niks, dus ik wacht nog heel ff af. Ik had mijn 40D bij Kamera-Express gekocht, en die zat in de doos van een kit met 17-85 alleen was het dan alleen de body (zat een mooie sticker op met: BODY). Ik ben benieuwd of ik die 70 euro nog ooit zie, hoop het wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:42

qless

...vraag maar...

Ik zit ook nog te wachten op 80 euro cashback van mijn 10-22 (december)

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
Er is soms geen peil op te trekken. De 50,- van m'n 580EX II heb ik een week of 4 na het opsturen van de barcode al binnengekregen, en dat terwijl ik het pas een paar dagen voor het verstrijken van de termijn op de bus had gedaan :)

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Anoniem: 165930 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 13:55:
Hm... ik zit nog steeds te wachten op mijn cashback van eind December. Inmiddels al een aantal keer gemaild met Canon en nu hebben ze het geld 29 februari overgemaakt. Maar tot op heden nog niks, dus ik wacht nog heel ff af.
Bij mij precies hetzelfde, ook al een paar keer gemailt en het zou de 29e overgemaakt zijn. Ik heb tot op heden (6 werkdagen later) ook nog niets ontvangen en wacht ook nog maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-06 22:02

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

29e was het bij mij ook overgemaakt, maar ik had het dan ook de volgende dag op de rekening staan.....inderdaad geen peil op te trekken, maar wanneer zij het overmaken en jij hebt het een week later niet, dan is er iets mis gegaan lijkt mij.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb ergens in januari nog een formulier opgestuurd (was even blijven liggen).
12 februari kreeg ik per mail een bevestiging. Ik heb net even ingelogd om mijn status te bekijken.
Er staat dat het 3 maart overgemaakt is, en dat het ca 5 werkdagen kan duren. Het staat er nu nog niet op, maar dat kan een deze dagen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentThunder
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 16:49
Anoniem: 165930 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 13:55:
Hm... ik zit nog steeds te wachten op mijn cashback van eind December. Inmiddels al een aantal keer gemaild met Canon en nu hebben ze het geld 29 februari overgemaakt. Maar tot op heden nog niks, dus ik wacht nog heel ff af. Ik had mijn 40D bij Kamera-Express gekocht, en die zat in de doos van een kit met 17-85 alleen was het dan alleen de body (zat een mooie sticker op met: BODY). Ik ben benieuwd of ik die 70 euro nog ooit zie, hoop het wel ;).
Hm mijn 40D zat ook in een doos van een 17-85 kit, van Kamera-Express. Ik hoop toch wel dat dat niet al teveel problemen oplevert met die cashback...

Maar dat is toch eigenlijk wel gek, je zou toch verwachten dat die cashback toch ook gewoon voor een kit geldt ipv alleen een body, of snap ik het nou niet? :?

Canon EOS 40D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 USM | Tamron 17-50mm F/2.8 | Canon EF 50mm F/1.8 II | Canon EF 70-200mm F/4L IS USM | Speedlite 430EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Laatst online: 21-06 11:17
Ik zou me niet zo druk maken. Ik lees vaak berichten dat mensen bang zijn hun geld niet te krijgen. Ik heb nog nooit een bericht gelezen dat ze het definitief niet hebben gekregen. Het duurt lang, dus je moet geduld hebben...

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
M a r c o schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 22:54:
Ik heb ergens in januari nog een formulier opgestuurd (was even blijven liggen).
12 februari kreeg ik per mail een bevestiging. Ik heb net even ingelogd om mijn status te bekijken.
Er staat dat het 3 maart overgemaakt is, en dat het ca 5 werkdagen kan duren. Het staat er nu nog niet op, maar dat kan een deze dagen zijn.
Exact hetzelfde hier. Ook op 12 februari die mail en 3 maart overgemaakt. Heb 't er ook nog niet opstaan maar dat zal begin volgende week wel gebeuren gok ik.

Mooi, want heb 't geld nodig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandijk
Update: KE zegt dat alleen de streepjescode van de onderkant van de bundel verpakking genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ik heb in december meegedaan aan de aktie.
Helaas heb ik tot op de dag van vandaag nog geen enkele reactie :(

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
DeeJee schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:05:
Dan klopt er volgens mij toch iets niet. Als ik jou was zou ik eens contact opnemen met canon.
Ik heb voor de zekerheid een foto gemaakt van de uitgeknipte streepjescode bij de ingevulde formulieren voor het geval de brief zou "verdwijnen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

M a r c o schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:43:
[...]

Dan klopt er volgens mij toch iets niet. Als ik jou was zou ik eens contact opnemen met canon.
Ik heb voor de zekerheid een foto gemaakt van de uitgeknipte streepjescode bij de ingevulde formulieren voor het geval de brief zou "verdwijnen".
Ik zal morgen eens gaan bellen. Als het goed is kunnen ze het wel nagaan adhv mijn serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
sOid schreef op zondag 09 maart 2008 @ 11:51:
[...]

Exact hetzelfde hier. Ook op 12 februari die mail en 3 maart overgemaakt. Heb 't er ook nog niet opstaan maar dat zal begin volgende week wel gebeuren gok ik.

Mooi, want heb 't geld nodig :p
Vandaag op m'n rekening gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165930

Ja, ik ook! Eindelijk.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 165930 op 11-03-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172418

Ik heb ergens in December, nog voor kerst, de barcodes en formulieren opgestuurd. Heel lang niets gehoord, tot een maandje geleden.

Hoorde dat het niet klopte en dat het niet geldig was wat ik opgestuurd had (barcodes van 400D en 70-200 f4) Ik ging het zelf weer even na, maar klopte inderdaad iets niet helemaal. De 400D kwam uit de cashback van midden 2007, de 70-200 uit de cashback van eind 2007. Had ze tegelijkertijd opgestuurd. Blijkbaar kunnen ze dat niet goed achterhalen. Beetje jammer...

Ik zal nog eens mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

DeeJee schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:05:
Woei, geld is gister binnen gekomen. Geduld hebben dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ze hebben alles in 1 keer gedaan blijkbaar. Ook ik heb het geld gisteren op mn rekening ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:58

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het invullen van de cashback formulieren? Bij mij klaagt ie steeds over 'producten'. Ik heb het product geselecteert en het serienummer ingevuld, maar het is niet ok.

Het gaat overigens over een 40D body die ik bij FK gehaald heb en in een kit doos zat, maar dan zonder lens. De verkoper heeft er zelfs nog een kopie van de bon bijgedaan voor de cashback. Het serienummer heb van onderop de body, dat is toch de goede?

Of ligt het weer aan IE7?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 11:35
zonoskar schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:07:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het invullen van de cashback formulieren? Bij mij klaagt ie steeds over 'producten'. Ik heb het product geselecteert en het serienummer ingevuld, maar het is niet ok.

Het gaat overigens over een 40D body die ik bij FK gehaald heb en in een kit doos zat, maar dan zonder lens. De verkoper heeft er zelfs nog een kopie van de bon bijgedaan voor de cashback. Het serienummer heb van onderop de body, dat is toch de goede?

Of ligt het weer aan IE7?
Serienummer staat idd onder op de body. Dat heb ik ook ingevoerd en kreeg geen foutmelding. Verder ook alle velden correct ingevuld? E-mailadres, telefoonnummers, enz.? Anders ff op andere pc of in Firefox ofzo proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Dom IE7, met Opera gaat het wel goed.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Niet online
M a r c o schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:33:
Ze hebben alles in 1 keer gedaan blijkbaar. Ook ik heb het geld gisteren op mn rekening ontvangen.
Dat lijkt er wel op, ik heb het bedrag ook op 12 maart ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Had ik na het online aanvragen van de cashback een bevestigingsmail met een 8 cijferig nummer moeten krijgen? Het enige referentienummer dat ik heb, is dat wat op de aanvraag staat dat ik heb uitgeprint (XXXXXX - #XXXXXX). En dat kom ik op submissionstatus.com niet kwijt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
Ik heb t niet gekregen. Waarschijnlijk komt het bij de bevestiging dat de papieren zijn binnen gekomen, was de vorige keer namelijk ook....
Geachte xx ,

Bedankt voor uw deelname aan de EOS 20e verjaardag cash back actie. Wij hebben uw aanvraag ontvangen op 10/26/2007 en zijn nu bezig met het verwerken van uw aanvraag.

Als u uw geld terug niet binnen 20 dagen ontvangt, log dan met de volgende gegevens in op www.submissionstatus.com om uw aanvraag te controleren:

E-mailadres: xx@xx.COM
ID-code: XXXXXXXX

Per geld terug aanvraag is er slechts één ID-code.

Met vriendelijke groet,

Canon Europa N.V.

[ Voor 64% gewijzigd door ThomasW op 15-03-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207627

Ik heb een vraagje rond welke barcode ik moet opsturen.

Op de zijkant van de doos van mijn 400D plakken twee stickers; de bovenste met 3 nummers en 2 barcodes, de onderste is groter en met 2 nummers en 2 barcodes. Op de site van canon staat een afbeelding van wat je moet opsturen, en als je goed kijkt kan je zien dat net die barcode onder de sticker zit. Ik vermoed dat deze er dan opgeplakt is door de winkel (fotokonijnenberg).

Nu weet ik niet goed wat ik moet doen, de sticker erafprutsen of gewoon zo laten en ze allebei opsturen zodat ze bij Canon evt. zelf het eraf kunnen halen?
Niet leuk voor de mensen, dus daarmee dat ik het vraag...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 207627 op 24-03-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Heb de cashback voor m'n 40D op 6 maart ingestuurd en had op de 20ste al het geld op de rekening staan _O_. Veel sneller kan niet, geloof ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ik heb zaterdag de cashback papieren op de post gedaan voor de €50 die op de Canon 10-22 zit. Heb nog geen mail gehad, maar lees dat ik die pas krijg als ze het hebben ontvangen?

Ben benieuwd hoe lang het duurt, vorige cashback duurde het geloof ik 3-4 weken.. hoop dat ze weer zo snel zijn. Kan ik het weer uitgeven voor nog een cashback item :P

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
BlizzarD schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:55:
Ik heb zaterdag de cashback papieren op de post gedaan voor de €50 die op de Canon 10-22 zit. Heb nog geen mail gehad, maar lees dat ik die pas krijg als ze het hebben ontvangen?
heb helemaal geen mails ontvangen, maar dus wel het geld al binnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-06 12:24
RoelJewel schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:39:
Heb de cashback voor m'n 40D op 6 maart ingestuurd en had op de 20ste al het geld op de rekening staan _O_. Veel sneller kan niet, geloof ik :).
Idem hier, werkt echt super snel en het verbaasde mij enorm.

@mcstrat:
Je moet de barcode pakken die op de buitenste doos zit. Als je een kit hebt dan is dat de doos waar de camera en de lens in zitten (de kit-doos). Op de onderkant zit een barcode, hij kwam bij mij niet helemaal overeen met het voorbeeld van Canon, maar ik heb een mesje gepakt uitgesneden en opgestuurd. Geen problemen ermee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok dan! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

RoelJewel schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 00:36:
[...]
heb helemaal geen mails ontvangen, maar dus wel het geld al binnen :).
Das helemaal vreemd dan. Maar dacht me ook te kunnen herinneren dat ik bij de vorige cashback wel gelijk een mail kreeg, direct na het invullen van het formulier op de site.. Naja als ze maar het geld overmaken vind ik het best, Canon kennende gaat dat wel goed :P

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
L-VIS schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:30:
[...]

Idem hier, werkt echt super snel en het verbaasde mij enorm.

@mcstrat:
Je moet de barcode pakken die op de buitenste doos zit. Als je een kit hebt dan is dat de doos waar de camera en de lens in zitten (de kit-doos). Op de onderkant zit een barcode, hij kwam bij mij niet helemaal overeen met het voorbeeld van Canon, maar ik heb een mesje gepakt uitgesneden en opgestuurd. Geen problemen ermee gehad.
Zelfde hier. Ook een body in een 'kit-doos' gekregen en de streepjescode op de buitenkant opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:23
Misschien een beetje stomme vraag maar ik kan het nergens vinden, moet de envelop voor de cashback worden gefrankeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Dank u, gelijk even langs het postkantoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 23:28
Aangezien de streepjescode een bepaalde waarde vertegenwoordigt, lijkt het me niet geheel onverstandig om die streepjescode aangetekend te versturen naar Canon. Want streepjescode weg betekent cash back weg, isn't it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
Ik heb gewoon een kopie gemaakt, voor het geval dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Laatst online: 17-06 15:02

spacer

SAP nerd

Vandaag de cashback ontvangen voor de 70-200 F4 IS na iets meer dan 3 weken na het opsturen van de envelop. Erg netjes al zeg ik het zelf :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
JazzySOB schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:48:
Aangezien de streepjescode een bepaalde waarde vertegenwoordigt, lijkt het me niet geheel onverstandig om die streepjescode aangetekend te versturen naar Canon. Want streepjescode weg betekent cash back weg, isn't it?
Ik heb vooraf een foto gemaakt van het hele setje en het verstuurd met priority airmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215247

een foto van je set zegt niet veel, tenzy je barcodes er mee opstaan natuurlijk.
iedereen kan anders een foto maken, niets zegt dat het de jouwe is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-05 09:40

ppFreddy

gewoon Frederik

als ik op print duw bij het aanvraagformulier spuwt mn printer 6 pagina's uit (heel het formulier + voorwaarden eronder enzo...) moeten die alle6 opgestuurd worden? 8)7

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:43

Cheezus

Luiaard

Hmm, ik heb mijn aanvraag formulier al een maand geleden verstuurd en heb nog niets gezien of gehoord. :/ Ik denk dat ik maar even een mailtje ga wagen aan canon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brum
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-03 17:27
Volgens mij hoef je alleen het formulier op te sturen (daar staat op dat je met de voorwaarden akkoord gaat als ik het mij goed herinner). Van de andere kant kun je misschien beter een paar velletjes te veel opsturen dan er achteraf achter komen dat je de aanvraag niet compleet hebt ingestuurd en daardoor geen geld krijgt... Better safe than sorry zeg maar..

30D | 17-85iS | 50/1.8 | MBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

primusz schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:55:
Hmm, ik heb mijn aanvraag formulier al een maand geleden verstuurd en heb nog niets gezien of gehoord. :/ Ik denk dat ik maar even een mailtje ga wagen aan canon..
Zou maar doen ja.. je moet met +/- 2 weken wel iets krijgen van canon. Ik heb ook nog niks gehoord tot nu toe, maandag zijn de formulieren 2 weken weg. Als ik dan nog niks heb, ga ik ze gelijk maar mailen. Je wil toch zsm je geld hebben :P

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brum
Als iedereen na twee weken gaat mailen dan komen ze helemaal niet meer toe aan uitbetalen :P

Canon geeft zelf aan dat je na 30 dagen zonder geld contact kunt gaan opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-06 10:34

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Gewoon rustig afwachten, ik heb nu al aan 3 Canon cash-back acties meegedaan en meestal krijg je na een week of 6 een mailtje, daarna duurt het zo'n nog 2 weken totdat je het geld binnenhebt.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
ga volgende week 1 opsturen van de 70-200 f2.8 , voor mij de eerste keer dat ik mee kan doen, ben wel benieuwd hoe het gaat gezien de reacties hier

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Laatst online: 23:42

qless

...vraag maar...

Pff eindelijk mijn 80 euro gehad (10-22 cashback van december!)

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Brum schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:40:
Als iedereen na twee weken gaat mailen dan komen ze helemaal niet meer toe aan uitbetalen :P

Canon geeft zelf aan dat je na 30 dagen zonder geld contact kunt gaan opnemen.
Tja kreeg zelf van ze te horen dat als ik na 2 weken nog geen mailtje had, ik het ze moet laten weten. Lijkt me duidelijke zaak dan :P

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 16-03 20:09
Ik heb zojuist een Powershot A650 IS besteld, op de nederlands site is er hier geen cash back actie voor, maar op de uk site wel (£50). Is het mogelijk om daar gebruik van te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
mngm schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:02:
Ik heb zojuist een Powershot A650 IS besteld, op de nederlands site is er hier geen cash back actie voor, maar op de uk site wel (£50). Is het mogelijk om daar gebruik van te maken?
Nee, want je bent (naar ik aanneem) geen inwoners van het Verenigd Koninkrijk of Ierland en de aanschafdatum ligt buiten de cashbacktermijn van 20 tot en met 31 maart 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 16-03 20:09
Woeps, had beter beetje meer opgezocht... Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
Sinds vrijdag staat t geld op mn rekening, heeft er in totaal 3 weken over gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadish
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-11-2023
Als ik nu een mijn camera + lens in Nederland koop (ik ben een Belg), kan ik dan mijn CashBack krijgen in België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brum
In de voorwaarden staat:
Om in aanmerking te komen voor de Cash Back dienen de producten in één van deze landen te zijn gekocht en dient u woonachtig te zijn in een land binnen de Europese Economische Ruimte
Dus lijkt me geen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Toch maar even voor de zekerheid gemailed vanochtend voor ik naar school ging. Kreeg rond het middaguur al gelijk een mailtje terug dat mn aanvraag in behandeling is, en ik spoedig het geld kan ontvangen op mijn rekening. Zo te horen gaan die 3 weken dan gehaald worden, zou wederom top zijn :9

* BlizzarD vind dat de belastingdienst even moet opschieten met uitbetalen, dr staat nog meer op de wishlist O-)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freewillie
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
@ Hadewin: ik had mijn 70-300 bij Konijn gekocht, zonder probleem 60 euro terugbetaald gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Hadewin schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:32:
Als ik nu een mijn camera + lens in Nederland koop (ik ben een Belg), kan ik dan mijn CashBack krijgen in België?
Geen probleem.

Vandaag de cashbackaanvraag voor m'n 580 EX-II op de bus gedaan. Kijken of dat net zo snel gaat als bij de 40D :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:43

Cheezus

Luiaard

primusz schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:55:
ajhaverkamp schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:56:
Gewoon rustig afwachten, ik heb nu al aan 3 Canon cash-back acties meegedaan en meestal krijg je na een week of 6 een mailtje, daarna duurt het zo'n nog 2 weken totdat je het geld binnenhebt.
Zoals geadviseerd heb ik dus nog even afgewacht en inderdaad, vandaag (precies na 6 weken :P) is het geld op m'n rekening gestort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik lees dat je de streepjes code onder op de verpakking moet nemen voor het serie nummer.
Maar mijn 40D - 17-85 kit heeft alleen aan de zijkant diverse nummers staan.

Wie weet welke ik nu op het formulier moet invullen?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Gutteguttegut schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:49:
Ik lees dat je de streepjes code onder op de verpakking moet nemen voor het serie nummer.
Maar mijn 40D - 17-85 kit heeft alleen aan de zijkant diverse nummers staan.

Wie weet welke ik nu op het formulier moet invullen?
Ik heb er een sticker op staan met "Body No." en "No. de serie", dat is wat ik heb ingevuld.
Ik weet echter niet of het heel nauw luistert.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

marcieking schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:58:
[...]

Ik heb er een sticker op staan met "Body No." en "No. de serie", dat is wat ik heb ingevuld.
Ik weet echter niet of het heel nauw luistert.
Op die sticker staan 3 nummers... :/
Ik daaronder nog een aparte sticker...

Niet echt duidelijk dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:37
Gutteguttegut schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:18:
[...]
Op die sticker staan 3 nummers... :/
Ik daaronder nog een aparte sticker...

Niet echt duidelijk dit.
serie nummers staan ook op je product,
daarnaast staat er in de faq min of meer duidelijk wat je op moet sturen:
http://canonlensacc2008.onlinerebates.com/faq.aspx

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

LinuZZ schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:06:
[...]serie nummers staan ook op je product,
daarnaast staat er in de faq min of meer duidelijk wat je op moet sturen:
http://canonlensacc2008.onlinerebates.com/faq.aspx
Die had ik ook al gevonden...maar dan nog...ik heb de kit 40D met 17-85, en de body heeft een serienummer die niet helemaal overeenkomt met wat er op de doos staat.
Op beide zit cashback....dus als ik alleen het serienummer van de body neem mis ik 50 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-06 16:11
-nvm-

[ Voor 92% gewijzigd door Sensei_D op 16-04-2008 12:44 ]

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit met 'internationale modellen' en cashback?

Zoals deze: http://www.cameranu.nl/ar...n_Speedlite_580EX_II.html

Staat wel bij dat er een cashback actie voor geldt maar als dat het geval is: wat is dan 't verschil tussen wel of geen internationaal model? Alleen de handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Gutteguttegut schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:19:
[...]
Die had ik ook al gevonden...maar dan nog...ik heb de kit 40D met 17-85, en de body heeft een serienummer die niet helemaal overeenkomt met wat er op de doos staat.
Op beide zit cashback....dus als ik alleen het serienummer van de body neem mis ik 50 euro...
precies de set die ik in gedachten heb, in het verleden had de cashback site een aparte mogelijk voor combinaties, nu zag ik dit niet staan waardoor ik mij afvraag of je in een dergelijk geval wel voor beide onderdelen de cashback krijgt.??

edit: shop spreken elkaar ook tegen. Konijn zegt op de site €150cash back, top deals heeft het over €200 :?

[ Voor 8% gewijzigd door bombadil op 19-04-2008 17:46 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-06 20:37
sOid schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:22:
Weet iemand hoe het zit met 'internationale modellen' en cashback?

Zoals deze: http://www.cameranu.nl/ar...n_Speedlite_580EX_II.html

Staat wel bij dat er een cashback actie voor geldt maar als dat het geval is: wat is dan 't verschil tussen wel of geen internationaal model? Alleen de handleiding?
Handleiding inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Heb vandaag de 50 euro binnen gehad van de 10-22 lens..
Duurde op 1 dag na een maand :P
Nu weer aan wat anders uitgeven, keuzes keuzes O-)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Mijn cashback op de 40D is vandaag ook binnen. Heeft ook een tijdje geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-06 13:57

DataGhost

iPL dev

Zo, vannacht heb ik even gemailed hoe het met mijn cashback zat (26 maart verstuurd), aangezien ik nog helemaal geen mail had gehad. Vanochtend een mail teruggekregen dat het bedrag vrijdag was overgemaakt en zojuist zag ik 50 euro extra op mijn rekening :) Er stond ook mijn referentienummer bij (dat kon ik, zoals anderen in dit topic, niet invullen op submissionstatus.com) met een W ervoor. Dat nummer invullend kon ik de status wel zien, misschien handig om te weten. Mail heb ik dus helemaal niet gehad, afgezien van een antwoord op mijn vraag.

[ Voor 7% gewijzigd door DataGhost op 22-04-2008 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandijk
De cashback van mijn 40D is ook binnen. 8 maart gekocht en 23 april het geld terug. Week of 6 in totaal.

Het gekke is dat ik nooit een mailtje ontvangen heb met die code. Pas nadat ik zelf 2x gemaild had kreeg ik die.

[ Voor 35% gewijzigd door vandijk op 24-04-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215247

even een klein vraagje.

De cashback acties waren er naar aanleiding van het zoveel jarig bestaan. Komen er nog vervolg cashbackacties of lijkt dit de laatste te zijn ? best handig om te weten of ik nog ff wacht op een nieuwe cashback voor een flitsertje of niet..

bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Volgens mij heeft Canon om de zoveel tijd cashback acties :)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:03

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Hmm een flitser gekocht in amerika en toch cashback gehad! :) Very nice van canon! :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-07-2022
Ik had mijn cashback op een 40D + 17-85IS + 10-22 ook binnen 3 weken binnen. Verder nooit een maildje gekregen met een code of wat dan ook. Heb zelf wel gebeld om die bevestigingsmail maar ze zeiden dat ik nog niet in het bestand stond. Volgende dag stond er 250 euro op mn rekening. Prima, I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 17:34

Arjan A

Cenosillicafoob

Heeft iemand ervaring met de 40D-cashback met een doos van de 40D+580EX-kit?
Ik heb bij Kamera Express de 40D gekocht, maar die zat dus in een doos waar de flitser is uitgehaald.

Volgens de canon-site moet je dan de barcode van de buitenste doos (de kit-doos) en de barcode van de accessoire (de 40D denk ik dan) hebben. En die laatste heb ik dus niet (wel een doos, een "echte", maar geen barcode).

Kan ik ook gewoon die ene barcode opsturen, of ben ik die dan ook kwijt wanneer het volgens Canon niet goed is?

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Arjan A schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 03:00:
Ik heb bij Kamera Express de 40D gekocht, maar die zat dus in een doos waar de flitser is uitgehaald.

Volgens de canon-site moet je dan de barcode van de buitenste doos (de kit-doos) en de barcode van de accessoire (de 40D denk ik dan) hebben. En die laatste heb ik dus niet (wel een doos, een "echte", maar geen barcode).

Kan ik ook gewoon die ene barcode opsturen, of ben ik die dan ook kwijt wanneer het volgens Canon niet goed is?
Ik heb dezelfde doos, alleen bij Foka gekocht. Ik heb alleen de barcode van de buitenste doos aan de onderkant meegestuurd, want verder heb je geen barcode. Heb wel even een kopie gemaakt van de barcode, just in case.

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Arjan A schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 03:00:

Alleen de barcode van de buitenste doos opsturen was bij mij voldoende. Had 't geld binnen 3 weken op de rekening staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92042

Gelden cashback acties ook voor bedrijven of enkel voor particulieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Anoniem: 92042 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:21:
Gelden cashback acties ook voor bedrijven of enkel voor particulieren?
In de algemene voorwaarden van de actie zijn bedrijven niet uitgesloten, uitsluitend;
De actie is niet geldig voor medewerkers van Canon en hun gezinsleden of voor importeurs en dealers van Canon producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Zojuist ook cash-back teruggekregen voor mijn 100 macro en 10-22. *O*
Ergens begin april opgestuurd...

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mydogisgone schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 03:54:
Hmm een flitser gekocht in amerika en toch cashback gehad! :) Very nice van canon! :)
Alsof je nog niet genoeg korting hebt gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
  • Laatst online: 21-07-2019
mydogisgone schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 03:54:
Wat voor aankoopbon had je erbij gedaan dan? Gewoon van het Amerikaanse bedrijf? Zou wel grappig zijn :)

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Zo net de cashback van mijn 40D binnen gehad.. 22 Maart op de bus gedaan, zeer netjes dus :*)
Binnenkort als het vakantie en belastinggeld binnen is is gaan kijken voor een 70-200 O-)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

BlizzarD schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:13:
Zo net de cashback van mijn 40D binnen gehad.. 22 Maart op de bus gedaan, zeer netjes dus :*)
Binnenkort als het vakantie en belastinggeld binnen is is gaan kijken voor een 70-200 O-)
Hehe, precies de filosofie van Canon Cashback. Geld terug, oh meer lenzenmeuk kopen! :D

Cashbacks terug is tegenwoordig best rap. Bij mij duurde het ook 3 of 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

krijg je eigenlijk bevestigingsmail als je papieren zijn aangekomen daar? Anders zou dat willen zeggen dat mijn envelop al meer dan een week onderweg is naar Ierland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

laat maar zitten, 200 EUR is vandaag op de rekening gezet _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 08:41
ppFreddy schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:38:
laat maar zitten, 200 EUR is vandaag op de rekening gezet _O_
Lol, heb net 'n 40D met 17-85 lens besteld bij DirectSale, maar heb er maar 'n mailtje achteraan gezet met de vraag of dit dan inderdaad goed gaat komen met de cashback. Geen cashback, geen bestelling. Had natuurlijk weer niet kunnen raden dat er blijkbaar winkels zijn die zelf de cashback incasseren en dan het product in een andere doos aan je verkopen :) Althans, dat lees je dan he, net na je besteld hebt :P

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06 15:54

Ethirty

Who...me?

Voor dat geld mag ik hopen dat de cashback nog niet verrekend is :/

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik krijg net een mailtje van etbvas.nl over een cashback van een lens (10-22, 80 euro!) die ik 27 december (vorige cashback) gekocht heb. Mijn rekeningnummer klopt niet en of ik die alsnog wil sturen zodat ze mij het geld kunnen opsturen. Ik had het al bijna opgegeven omdat ik eigenlijk iets te laat was met insturen van alle gegevens. Netjes geregeld daarzo.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 10:00

sapphire

Die-hard pruts0r

hmmmm ik zit nu m'n aanvraag in te vullen, maar weet iemand waar het swift nummer (??) te viden is :?
Nooit van gehoord ig, ik zit trouwens bij de rabobank. Zou eht net zoiets zijn als BIC nummer ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:59
sapphire schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:30:
hmmmm ik zit nu m'n aanvraag in te vullen, maar weet iemand waar het swift nummer (??) te viden is :?
Nooit van gehoord ig, ik zit trouwens bij de rabobank. Zou eht net zoiets zijn als BIC nummer ?
http://www.rabobank.nl/pa...n_bic/wat_is_bic_of_swift :?
Pagina: 1 2 3 Laatste