https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik zit nu een beetje te orb farme met level 8 en 9, maar misschien is dit wel een leuk alternatief:Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:19:
Ik speel Human en ben nu bezig met level 8. Ik krijg alleen te weinig punten om vette items te kunnen kopen. Ik heb nu dus level 3 devil bringer gekocht. Voor de rest geen idee wat tof is of niet.
I head toward the first trio of demons and unleash mixed combos to get up my stylish points up. I ALWAYS have at least 400 stylish points after finishing them. I then head back toward the red orb crystal, shoot down the fence, and charge up exceed fully(Lv 3 exceed). I use Devil Trigger and then the Ex Shuffle attack on the red orb crystal while just continuing with a repeated Y combo. I pause, then hit retry mission.
I Gain at least 5k red orbs each run and a range of 100-150 proud souls. Is that decent?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Orbs krijgen is opzich niet zo moeilijk. Goed veel decoratie kapot maken (stoeltjes, beeldjes, kandelaren) en er komen genoeg orbs tevoorschijn. Uiteraard ook proberen monsters zo stylish mogelijk te killen (valt soms wat tegen). Je kunt ook een simpele level steeds herhalen, volgens mij is in level 2 zo'n orb statue die je steeds kan wrecken voor orbs.
Ik vind het nog steeds een erg gave game, lekker relaxed hack'n slash (op human mode dan). En zelfs na uitspelen gewoon door blijven gaan.
Vooral de eindbaas is irritant, alleen maar heen en weer teleporteren.
het lijkt erop dat capcom aan het midden geen zin meer had en simpelweg wat aan elkaar had gelijmd.......
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Ik ben bezig met mission 8. Nu ben ik door dat doolhof gekomen in Lost Forrest waar je steeds je schaduw in de gaten moet houden en naar het licht toe moet lopen. Uiteindelijk is dat mij gelukt en kom ik boven het kasteel binnen gewandeld. Nu probeer ik zo nu en dan secrets te vinden en sprong ik dus vanaf het balkon naar beneden. Nu is dat de weg naar the Snake Pit. Als ik daar doorheen loop lijkt het alsof ik weer terug ben naar mission 6 of zo. Moet ik nu alles doorlopen of is er een eenvoudiger manier om door te kunnen naar de eindbaas van mission 8?
Ik heb overigens geprobeerd om weer naar boven te springen maar dat is simpelweg te hoog en dat gaat gewoon niet.

Verwijderd
Af en toe is het toch gewoon zo'n irritant spel zeg.. Ik haat puzzles
Ik ben nu bij mission 10 en je hebt daar rotor bladen waarop je moet springen... zooooo niet leuk
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 16:14 ]
Verwijderd

[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 10-03-2008 22:36 ]
Anders moet je maar even een walkthrough bij pakken: http://www.gamespot.com/features/6185546/p-25.html
Bedoel je meer die behendigheid platformdingen? Tja... als je die niet kunt.....
Verwijderd
Het is inderdaad dat stukje behendigheid wat mij irriteert. En daarnaast heb ik dus de verkeerde dingen gekocht met mijn lost souls (geen air-hike bv) en nu kan ik de ronde niet meer halen!kmf schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:27:
puzzels... er is in het hele spel geen enkele "puzzel" aanwezig dat het niveau van de gemiddelde sudoku te boven gaat.
Anders moet je maar even een walkthrough bij pakken: http://www.gamespot.com/features/6185546/p-25.html
Bedoel je meer die behendigheid platformdingen? Tja... als je die niet kunt.....
http://www.gamespot.com/features/6185546/p-25.html
There's a Grim Grip semi-puzzle beyond the demon statue here. Two Grim Grips are accessible to you here, but the far path is blocked off because it's too high. We've only managed to move on thanks to Air Hike, so we're not sure how you'd get past this area without it. Regardless, to do so, stand below the rightmost Grip, jump up once, use Snatch on the grip, then Air Hike over to the next walkway.
Dus zonder air-hike gaat dit mij niet meer lukken .. Hoe kan ik aan extra lost souls punten komen? Ik heb vandaag level 2 overnieuw gespeeld maar toen ik weer level 10 ging spelen had ik dus mijn punten niet meer. Is dit normaal?
EDIT
Ik heb zojuist alles GECANCELLED wat ik tot nu toe heb gekocht en ga nu voor air hike kiezen.
Nog andere tips voor mij?
EDIT2
HAHAHAHAHA HET IS MIJ GELUKT
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 21:48 ]
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Bijzonderheden:
- Grafisch ziet het spel er subliem uit. Alles is prima uitgewerkt en op 1080p is het botergeil
- Muziek wat je hoort gedurende de game en in cutscenes is zoo mooi.. Typisch Japans!
- Verhaallijn is prima uitgewerkt en zorgt ervoor dat je verder wilt spelen
- Goed gebalanceerd maar niet echt geschikt voor mij (te veel behendigheid)
Ik ben dus erg blij en opgelucht dat het er op ziet
Congratulations! Note that there's a section that plays over the end credits where you have to protect Kyrie from rampaging Scarecrows. Stand near Kyrie and start Snatching the enemies towards you, then repelling them with Streak. If you can prevent her from getting hit for 90 seconds, you'll witness an extra cutscene featuring Dante, Trish, and Lady after the end credits.
Goed dat ik dit van te voren wist en hierdoor extra genoten heb van een secret cutscene
Al met al een aanrader!
Zoals deze: http://www.youtube.com/watch?v=Mc4llWsKkcE
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Of is de PC versie gecancelled?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
LOL maar wel handig.Nitai schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:17:
Op Youtube zijn erg veel Orbs/Proud Souls farm filmpjes. Zijn wel erg handig.....maar oh zo saai. Leek net alsof ik weer aan het WoWen was
Zoals deze: http://www.youtube.com/watch?v=Mc4llWsKkcE
Enfin nog even een paar tips:
- De charge shot 3 is een zeer belangrijke (misschien wel de belangrijkste) move in het arsenaal van Nero. De move doet veel damage, de explosie op het eind doet ook damage aan omringende tegenstanders en het geeft een goeie boost in je combo ranking. Opladen onder de huidige configuratie is echter een bitch. Mijn advies is dan ook om het schieten te configuren onder een knop waarmee je altijd de blue rose kunt chargen terwijl aan het rond hakken bent. Heb em zelf onder LB gestopt.
- Probeern het exceed systeem van Nero zo snel mogelijk onder de knie te krijgen. Het vergt een boel timing en oefening, maar als je het een beetje onder de knie begint te krijgen zul je merken hoe handig het wel niet is.
- Concentreren op Orb/Proud souls farming is vrij nutteloos imo. Probeer eerder het spel zo snel mogelijk uit te spelen op de Devil Hunter moeilijkheidsgraad zodat je the Bloody palace unlocked. The Bloody Palace is hier namelijk idiaal voor. En tevens is het ook de perfecte plek om combo's te oefenen. Hoge scores voor missies kun je achteraf altijd nog halen.
Ach nutteloos of niet, het farmen zorgt er ook voor dat je de basis goed leert. M'n broertje gaf ook aan dat Bloody Palace echt ideaal is hiervoor. Maar nutteloos is het niet om te farmen. Het vergroot je mogelijkheden bij bazen, mobs e.d. Geeft wat extra diepgang volgens mijAlabama_man schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:32:
- Concentreren op Orb/Proud souls farming is vrij nutteloos imo. Probeer eerder het spel zo snel mogelijk uit te spelen op de Devil Hunter moeilijkheidsgraad zodat je the Bloody palace unlocked. The Bloody Palace is hier namelijk idiaal voor. En tevens is het ook de perfecte plek om combo's te oefenen. Hoge scores voor missies kun je achteraf altijd nog halen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Wat is The Bloody Palace dan?Alabama_man schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:32:
Wat een geweldig spel is dit toch. Heb em nou al twee keer uitgespeelt en ben nu bezig met de 3e keer zonder dat het me verveeld. Het combat systeem is echt zo diep dat het me blijft uitdagen om het spel te blijven spelen. Bij nero begin ik nu wel enigzins een top te voelen in zijn kunnen, maar bij Dante heb ik nogsteeds het gevoel alsof ik nog maar net de basics onder de knie heb. Door te switchen tussen al zijn stijlen en wapens lijken de mogelijkheden haast eindeloos.
Enfin nog even een paar tips:
- De charge shot 3 is een zeer belangrijke (misschien wel de belangrijkste) move in het arsenaal van Nero. De move doet veel damage, de explosie op het eind doet ook damage aan omringende tegenstanders en het geeft een goeie boost in je combo ranking. Opladen onder de huidige configuratie is echter een bitch. Mijn advies is dan ook om het schieten te configuren onder een knop waarmee je altijd de blue rose kunt chargen terwijl aan het rond hakken bent. Heb em zelf onder LB gestopt.
- Probeern het exceed systeem van Nero zo snel mogelijk onder de knie te krijgen. Het vergt een boel timing en oefening, maar als je het een beetje onder de knie begint te krijgen zul je merken hoe handig het wel niet is.
Ook is de timing van dat spring stuk (Torture room) ietsje anders volgens mij. Heb gewoon 45 min over gedaan

Ik verwacht niet dat ik het einde haal op deze mode, maar ik zie wel hoe ver ik het schop.
http://www.youtube.com/watch?v=ThjEHWft-Fg
Dit vraag ik me ook af.justifire schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:25:
Voor wanneer staat hij eigenlijk gepland op de PC?
Of is de PC versie gecancelled?
Vandaag eindelijk Bloody Palace uitgespeeld (na aantal keer in lvl 100 en 101 af te gaan) met super character. ook DMD al uitgespeeld. Echt een geniaal spel
Nu alleen nog alles S-en waaronder alle dificulties en BP, hier heb ik nog geen aandacht aan besteed maar wil ik nu gaan doen. Hierna rest alleen nog Hell & Hell mode (welke echt niet te doen is
En de mensen die na devil hunter denken dat son of sparda niet te doen is gewoon aan beginnen en desnoods items gebruiken bij eindbazen. Als je maar genoeg speelt wordt je steeds beter. In het begin kwam ik met moeite door DH mode heen en nu heb ik bijna alle modes uitgespeeld. Er zit gewoon een heerlijke uitdaging in het spel waardoor je een goed gevoel krijgt als je eindelijk die eindbaas verslaat op een moeilijk nivo.
Laat maar is weten hoe het jullie vergaat.
Groeten.
Deze plek is te koop.
Nog een goede tip: remap de controlles. Ik heb zelf schieten op LT zitten en exceed op RT. Het is even wennen maar het voordeel is dat je constant in gevechten kan laden naar charged shot 3 wat ook zeer gunstig is voor je style points
Deze plek is te koop.
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
Blitz is vrij easy met nero, lekker veel dodgen, charge shot rank 3 er op, wanneer hij geen elektriciteit meer om zich heen heeft ram je met yamato zo door z'n levensbalkje heenLud0v1c schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:17:
Eindelijk na 30 uur Devil Hunter mode uitgespeeld! Ik ben nu bezig met Bloody Palace. Een soort van Arena met Survial mode aan. Je krijgt 2 minuten de tijd bij level 1 en elke keer bij het halen van het level krijg je weer tijd erbij, 15 seconden namelijk. Bij geen damage zelfs maar liefst 30 seconden. Het mooie is dat je per 10 levels een achievement krijgt. Maar ik blijf steken bij level 17. Waar je de blitz krijgt als enemy. Met wat tips van een aantal posters hier, ga ik het opnieuw proberen. Ik krijg trouwen ong. 2500 proud souls bij het spelen tot aan level 17. Als je dat een aantal keer doet per avond, dan tikt dat wel lekker aan!
Affijn, ben nu druk met GTA4
Deze plek is te koop.
Met DMC 4 ben ik nog niet veel verder, heb Credo net verslagen in Son of Sparda mode...maar het is toch een beetje te pittig voor mij (ik ram er vaak een fortuin aan items door
Hele tijd op Human of Devil Hunter een pleur orbs verzamelen, en een stockpile Holy Water een Vital Star M's mee en dan weer 1 level proberen in Son of Sparda.
Heb ook van die filmpjes op Youtube gezien hoe sommige players dat doen....gekkenwerk gewoon. Die meppen gewoon die Sanctus neer met een S rating in DMD mode enzo. Wil mij zelfs niet lukken op Human mode (ik lees die guides wel, maar al die moves enzo worden gewoon telkens geblockt).
Bloody palace is inderdaad zeer goed voor proud souls en orbs. Als je hem uitspeeld krijg je 100.000 proud souls en tegen de 100.000 red orbs
Maar vergis je eigen niet het is zeer moeilijk (Na lvl 70/80 gaat de moeilijkheid HARD omhoog), ik kreeg hem pas gehaald nadat ik dmd had uitgespeeld.
Filmpjes kijken op youtube kan je wel heel veel van leren maar het is idd freaky om te zien hoe goed sommige mensen zijn. Het is een kwestie van veel doen en na een tijdje heb je door hoe de vijanden aanvallen en wanneer en kun je ze ontwijken en makkelijk kapot hakken
Mjah mss is daarom de moeilijkheidsgraad gewoon wat te easy op het eerste niveau, daar maakt het niet uit of je een keertje of 2 geraakt wordt... das ook mijn valkuil effe geweest...HenkieGeertstra schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:25:
oefening baart kunst
Bloody palace is inderdaad zeer goed voor proud souls en orbs. Als je hem uitspeeld krijg je 100.000 proud souls en tegen de 100.000 red orbs![]()
Maar vergis je eigen niet het is zeer moeilijk (Na lvl 70/80 gaat de moeilijkheid HARD omhoog), ik kreeg hem pas gehaald nadat ik dmd had uitgespeeld.
Filmpjes kijken op youtube kan je wel heel veel van leren maar het is idd freaky om te zien hoe goed sommige mensen zijn. Het is een kwestie van veel doen en na een tijdje heb je door hoe de vijanden aanvallen en wanneer en kun je ze ontwijken en makkelijk kapot hakken
Helaas komt ninja gaiden 2 niet op de PS3 uit voorlopig, zijn er ontwikkelingen voor DMC5
Deze plek is te koop.
Heb m zelf ook maar ff binnen gehengeld, naast dat het er een stuk lekkerder uit ziet zie ik weinig verschil...
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Echt, ik houd van goede platformers, maar ik wil deze mislukte elementen niet meer zien in DMC. Dit heeft de replay value in DMC4 voor mij verziekt. Ik heb het spel dan ook, ondanks de vele uren plezier, maar weer verkocht.
Survival mode is lache, geen idee of de PC versie nog wat extra's met zich meebrengt...
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Ik heb met een beetje mazzel de special edition op de kop weten te tikken, al een tijdje geleden. Ben hem nu weer aardig een het spelen.
Ik heb wel begrepen dat je dadelijk "helaas" het hele spel weer overdoet met Dante, en dus niets nieuws meer te zien krijgt (op cut scenes na neem ik aan). Da's wel een min-puntje. En ik zal mijn blauwe duivelshandje ook wel missen, zeker aangezien de boss fights tot nu toe allemaal erg rap gingen vanwege dit handje .... jammer dat dat er in in blijft.
Ben nu bij missie 9 in ieder geval, en moet eerlijk zeggen, ik vind die tegenstanders die je daar voor de kiezen krijgt nogal vervelend
Al met al een top spel, dat zowieso ... moet echter nog steeds DMC3 uitspelen, aangezien ik nog steeds niet voorbij die 2 zwaarden kom, wat een k**bossfight is dat zeg
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Al met al blijft het een coole game, ben nu bezig in level 9 ... die 3 knights zijn ben pittig in het begin, maar ik begin ze al een beetje door te krijgen. Een ervaring als DMC vind je overigens nergens, het is niet alleen de actie, ook de atmosfeer, die is gewoon erg goed.
Devil May Cry 1 was toch wel de eerste console demo die ik zag in een winkel, en toen dacht WTF, dit is echt een bruut spel. Zo'n zelfde beleving heb ik eigenlijk niet meer gehad sins die tijd. Het blijft dan ook mijn favoriete console game serie, snel opgevolgd door Metroid Prime ! Dante is echter wel de coolste game character ooit ! Hopelijk komt ooit Phantom nog eens om de hoek kijken, maar dan in nieuwe stijl graphics. Ik weet dat de tweede het minst is, maar om nu te zeggen barslecht ... ik kon hem stiekumpjes toch wel een beetje waarderen, hoewel hij duidelijk minder was.
Anyway ... dit 4e deel is echt kick, ik had wel mazzel met die Special Edition, die lag gewoon nog ergens in een winkel stof op te vange
Learn something new every day.
Nope, deeltje 4 is goed te beginnen voor starters, alhoewel het met Dante wel effe wennen is, maar das pas level 8 of 9 als ik het me goed herinnerBal0n schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:51:
Ik zag hem vandaag toevallig liggen in de winkel, en hem bijna gekocht. Ik heb alleen de eerste paar spellen nooit gespeeld, mis ik dan iets essentieels?
Deze plek is te koop.
Ik had precies hetzelfde. Maar je mist niet zoveel, het verhaal is niet zo heel erg ingewikkeld, het draait meer om de gameplay! Het vechtsysteem werkt erg goed en direct. Combo's maken is briljant.Bal0n schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:51:
Ik zag hem vandaag toevallig liggen in de winkel, en hem bijna gekocht. Ik heb alleen de eerste paar spellen nooit gespeeld, mis ik dan iets essentieels?
De cutscenes zijn erg tof om te kijken en cinematisch in beeld gebracht! Als je een fan bent van hack en slash dan is deze titel voor jou. De gemiddelde prijs is 40 euro of op marktplaats goedkoper natuurlijk.
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
Verwijderd
Je mist wel een van de coolste en moelijkste spellen ooit, namelijk Devil may Cry 1Bal0n schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:51:
Daarnaast mis je voor dit spel niet veel achtergrond informatie, maar, je mist wel een interessant verhaal (vooral deel 1 en 3), naast het feit dat het erg coole games zijn. Dus mocht je een PS2 hebben of een PS3 hebben met backwards compabiliteit ... en je vindt DMC4 wel erg cool, zou ik er wel voor gaan
Verwijderd
Ik weet niet of je met joypad speelt of met keyboard, op de PS3 kreeg ik dankzij een meesterlijke tip in dit topic ineens veel meel plezier toen ik mijn knoppen iets anders instelde met nero
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Ik ga 'm zeker uitchecken op hogere moeilijkheidsgraden ... maar tot nu toe vind ik de moeilijksheids graad tegen de 2e aanzitten.
Cutscenes zijn wel erg strak
Zo meteen ff naar de media-markt racen...
De demo kon ik op een standaard 8800GT en E6750 op 1280*1024 toch op het absolute maximum draaien...
Ik speel het met een Speedlink (toeval?
Topspel!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
woepsVerwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:28:
Eindbazen kun je gewoon overdoen zonder de missie opnieuw te doen ... volgens mij was de optie "continue" !!!

JupnFo schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:44:
Zit die benchmark functie ook in de Full version ?
Deze plek is te koop.
Verwijderd
En bij de tutorial worden de keys niet aangepast aan de zelf vooropgestelde!! De camera zit constant achter...

Gewoon schandalig!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 02:15 ]
Deze plek is te koop.
De game is best goed uitgewerkt, gezien de mooie muziek en locaties. Ook de cutscenes zien er mooi en gedetailleerd uit.
Heb nog niet zo veel gespeeld, maar ben er wel achter dat met het toetsenbord niet echt geweldig speelt.
Moet je hiervoor perse een xbox 360 controller hebben, of kan dat ook met iets anders?
Is een xbox controller eventueel nog handig voor andere spellen in de toekomst? Speel nu altijd met keyboard (speel eigenlijk nooit spellen), maar sommige spellen zijn met keyboard niet echt fijn te spelen...
[ Voor 17% gewijzigd door eX0duS op 11-07-2008 09:17 ]
Ik speel het met een Speedlink Strike² deze kostte me 15 euro in de MM en werkt perfect.
Het is trouwens een Playstation model, deze vind ik veel beter dan Xbox.
Als een spel niet overweg kan met mijn gamepad gebruik ik gewoon Xpadder om een profiel aan te maken met de key bindings en zet ik het spel op toetsenbord, werkt ook perfect!
Zit nu trouwens in missie 8 en erger me alleen aan de camera (waarom kan je deze niet besturen met rechter analoog???) en dat je soms een half uur zit te zoeken hoe je verder moet.
Verwijderd
Wat is dan het nut dat er een PC versie van verschijnt. Consoles -> joypad en computer -> muis + toetsenbord en daarmee uit. Als je dan nog niet de moeite doet om het deftig speelbaar te krijgen zonder een joypad, tja..KeeZ schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:11:
Koop een joypad dan... Daar is deze game voor gemaakt tenslotte...
Als ik bijvoorbeeld denk aan Lost planet, dit was ook een rip-off van de xbox waar voortdurend de joypad van de xbox getoond werd. Maar het was wel goed speelbaar met MUIS en toetsenbord.
Ik ben namelijk erg blij dat hij op de pc verschijnt want een PS3/X360 is me veel te duur.
Je hebt al een gamepad voor 10-15 euro en daar heb je dan erg lang plezier van dus ik snap het probleem niet.
ik speel het met een Logitech Cordless Rumblepad II en dat speelt prima, hoefde ook niks in te stellen. enige grote nadeel is, zoals eerder gezegd, dat ze niet eens de moeite hebben genomen om de knopjes zoals ze die weergeven in oa de tutorial even te vervangen naar de knopjes zoals je ze zelf instelt. nu moet ik elke keer denken "oja, de rode a knop is bij mij 1", jammer.eX0duS schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:15:
Moet je hiervoor perse een xbox 360 controller hebben, of kan dat ook met iets anders?
Is een xbox controller eventueel nog handig voor andere spellen in de toekomst? Speel nu altijd met keyboard (speel eigenlijk nooit spellen), maar sommige spellen zijn met keyboard niet echt fijn te spelen...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
PC is goedkoop.Pap3rclip schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:37:
Deze game dient gewoon om met een gamepad te spelen...
Ik ben namelijk erg blij dat hij op de pc verschijnt want een PS3/X360 is me veel te duur.
Je hebt al een gamepad voor 10-15 euro en daar heb je dan erg lang plezier van dus ik snap het probleem niet.
Xbox 360 kost maar: 199 euro, koop daarvan maar een PC die nieuwste games goed speelt.
Celeron FTW.

http://infomb.googlepages...enchmark_DX10Results2.jpg
[ Voor 70% gewijzigd door nFo op 11-07-2008 17:06 ]
Verwijderd
Vind ik ook maar vervelend
Verwijderd
Verwijderd
Voor mensen die het intresant vinden hieronder in de link de tijden en stylepoints die behaald moeten worden voor een S ranking. Verder naar onder op de site is ook de berekening voor rankings te vinden.
http://www.achieve360poin...ms/showthread.php?t=70599
[ Voor 49% gewijzigd door HenkieGeertstra op 11-07-2008 20:14 ]
PC Games uit Thailand zijn wel lekker cheap.
Met verzending zit je op: € 21,-
Ook gelijk Mass Effect gekocht, ook al heb ik die al voor de Xbox 360.
[ Voor 33% gewijzigd door nFo op 11-07-2008 23:49 ]
Torture chamber, altijd lachen *zucht*HenkieGeertstra schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:11:
Levels duren maximaal 15 min, meestal rond de 10. Als je teminste de weg weet welke over het algemeen niet zo heel moeilijk te vinden is.
Deze plek is te koop.
Gewoon lekker hakken, hakken, hakken en nog meer hakken

En deze game moet natuurlijk gewoon met een gamepad gespeeld worden
Mensen kopen racesturen, gitaren, sambaballen, drumsets, flightsticks, webcams, eyetoys, lightguns, stepapparaten, dansmatten en weet ik veel wat nog meer voor troep en jij zit je serieus af te vragen wat het nut van een gamepad op de pc is ? Ik heb denk ik al minstens 10 jaar een gamepadje liggen (natuurlijk niet dezelfde), da's echt niet console exclusief en daar wordt je pc'tje echt niet minder stoer van hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:52:
[...]
Wat is dan het nut dat er een PC versie van verschijnt. Consoles -> joypad en computer -> muis + toetsenbord en daarmee uit. Als je dan nog niet de moeite doet om het deftig speelbaar te krijgen zonder een joypad, tja..
Als ik bijvoorbeeld denk aan Lost planet, dit was ook een rip-off van de xbox waar voortdurend de joypad van de xbox getoond werd. Maar het was wel goed speelbaar met MUIS en toetsenbord.
Dit spel bewijst het nut, geen discussie mogelijk. Voor 2 tientjes heb je een prachtige gamepad, dus voor het geld hoef je het niet te laten, dus puur omdat je iets teveel op je principes vaart ervaar je het spel niet zoals het bedoeld is. Zelf weten, ik ga nog even lekker verder hakken.
pc is niet alleen muis+tobo, het is juist een van de sterke punten van het platform dat je alles kan aansluiten.
affijn moddersmijten genoeg, vermaakt iedereen zich wat met de PC versie ?
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Ik heb een probleem... DMC4 draait grafisch als een zonnetje op mijn hd4850, maar ik hoor totaal geen geluid. Ik heb een Gigabyte DS3R met een Realtek onboard geluidskaart erop. Ik lees her en der op internet wat posts van mensen die ook geen geluid hebben in dezelfde situatie, maar niemand draagt een oplossing aan behalve "drivers checken". Heeft iemand een andere suggestie?
Overigens: ik draai het op een Intel Q9450 met hd4850, 4 gb ram en Realtek audio onboard dus.
Ok, het probleem was weg toen ik mijn Xbox 360 controller eruithaalde, want Windows stelt de headsetuitleg als default in bij mij... goed, het was laat
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 02:58 ]
Verwijderd
Als ik in het speloptiescherm de resolutie wil wijzigen dan gaat de resolutie niet verder dan 1280 bij 1024. Als ik dan een hogere resolutie wil, springt ie weer naar 640*480 en begint het rijtje weer opnieuw!
Ik wil m graag in 1650*1050
Misschien zie ik iets simpels over het hoofd. Heeft iemand een oplossing?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 11:19 ]
Verwijderd
ben nu bij credo , die moet ik verslaan maar iemand nog tips, want heb nog maar 1 vital star , en die is best irritant moeilijk
edit: bedoel credo

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 11:03 ]
Mja Credo; mijn eerste keer was gewoon veel springen en ontwijken
Het werkt ook aardig als je gewoon blijft aanvallen. Als je bijv. de eerste keer slaat dan blokt Credo die aanval en komt daarna met een counter. Normaal ontwijk je dan die aanval, maar je kan ook gewoon nog een keer slaan voor hij aanvalt. Dat verwacht die blijkbaar niet. Het komt er op neer dat je hem geen kans moet geven om aan te vallen, dus zelf zeer offensief spelen. Zie ook http://www.youtube.com/watch?v=uPKTXqFuYnI
[ Voor 72% gewijzigd door Smooth op 24-11-2008 11:22 ]
Verwijderd

Op welk moeilijkheidsniveau? Als het op human/devil hunter is, gewoon meppen. Als hij teveel schade doet, sla 1 keer, dan begint hij met zijn combo, net na je slag doe je een double jump en laat je een charged shot op hem lost. Daarna verder meppen.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:05:
kickje !![]()
ben nu bij credo , die moet ik verslaan maar iemand nog tips, want heb nog maar 1 vital star , en die is best irritant moeilijk
edit: bedoel credo
Op son of sparda/dante must die/hell or hell moet je eigenlijk alleen maar die combo doen, dan overleef je het wel. Zelf vond ik credo altijd het lastigst, dante kon je met een trucje makkelijk verslaan maar die spoil ik maar niet. De rest stelde niks voor.
Ook bekend op XBL als buggienuk
Verwijderd
Verwijderd
Meest lastigste vind ik het herkennen wanneer een vijand kwetsbaar is.
Vooral bij de eindbaas met dat schild, die snelle electro vijand, en nu op het moment de kikker en zijn 2 elfjes. Het is nu zo lastig geworden dat er een beetje taktiek komt bij kijken.
Met Dante kan je een guardian block truuk doen tot het schild weg is, en dan die mega uppercut met gilgamesh, waarbij je elke hit je devil trigger even aan/uit tikt voor insane damage ('k weet nog steeds niet of dit bugged of intended is btw).
Wat was het ook weer, in lvl 16 ofzo van de Bloody palace kwam de eerste Blitz
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Zit zelf ook nog vast in SoS, heb DMC al een tijdje niet meer gespeeld eigenlijk (druk met andere games, RE5, Brutal, en nu Bayonetta
Verwijderd
De gun knop met opladen is wel een goed plan, speelt nog wel een beetje lastig maar het laad wel makkelijker op.
Epilogue 2 maar geyoutubed. Na zes pogingen credits opgegeven.
Wie trapt er ook zijn deur uit wanneer hij vertrekt om vervolgens power ranger style ff in het niks te gaan schieten.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2010 16:45 ]
Ben niet zo extreem hardcore met games, DMC1 is het een wonder dat ik de hardmode gehaald hebt (DMD kom ik niet eens voorbij de eerste Mari's zo gauw ze triggeren), DMC3 heb ik eigenlijk ook een beetje gecheat (wel easy uitgespeeld zelf, maar daarna cheat code...DMC3 is nog steeds de moeilijkste) en DMC4 ging een stuk beter dan 1 en 3 qua moeilijkheid maar toch nog pittig voor mij.
Maar veel grinden en Bloody Palace doen voor orbs om al die holy water te betalen verveelt snel helaas.
Vind die Agnus en "bubble boy" (die gast die steeds in z'n bubble gaat, laatste boss, kan niet meer op de naam komen) de vervelendste. Vijanden zoals Blitz zijn wel lastig, maar met veel spring en charged shot werk kreeg ik die meestal wel plat.
Zit zelf vast in lvl...20 of 21 ofzo, waar je al die bosses opnieuw moet verslaan.
Dus vaak doodgaan en items usen noem ik geen cheaten (zover ik weet zijn er zo geen cheat codes voor DMC4).
Verwijderd
Gooit dmc 4 in de prullenbak....
Al vond ik DMC4 minder dan DMC3 (Nero is te basic) is het nog steeds een cool spel en ik heb het helemaal grijs gespeeld.
150 uur verder: alles S rank op het hele total results scherm gehaald en 1000/1000 achievementpoints
DMD is gewoon het moeilijkste niveau outcast.... heaven or hell is een mode waarin alles (zelfs bazen en jij zelf ook) binnen 1 hit dood gaat... hell or hell ga jij in 1 hit dood, maar zijn de vijanden normaal.... de vijanden zitten op SoS niveau.
Hell or Hell lijkt moeilijker dan het is, omdat wanneer je eindelijk door dmd mode heen bent je het spel zo goed kent dat SoS eigenlijk niet meer zo moeilijk is.