Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Capcom Presents

Afbeeldingslocatie: http://www.dreamland.be/dreamland/static/gaming/assets/games/devilMayCry4/cover_n.jpg

Dante is terug in het vierde deel van Devil May Cry, alleen deze keer is de hoofdrol voor iemand anders weggelegd. Je speelt namelijk Nero, welke met zijn Devil Arm, zijn zwaard de Red Queen en zijn geweer de Blue Rose het op moet nemen tegen een heleboel verschillende monsters. Fans, wees niet getreurd, want ook Dante is gewoon speelbaar. Zijn rol is alleen kleiner dan in voorgaande delen.

Devil May Cry 4 is de eerste DMC die niet Sony-exclusive is - op de vreselijke PC port van Devil May Cry 3 na, dan. De game verscheen namelijk ook op de Xbox 360 en later op de PC.

Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/63530.jpg

Verhaal:

Op zijn weg naar het jaarlijkse Festival of the Sword wordt Nero tegengehouden door een aantal demonen. ‘Pfff, waarom nu juist op dit moment? Mijn vriendinnetje gaat zo optreden. Nouja, laat ik ze toch maar even in de pan hakken.’ Een hack-and-slash spektakel volgt en Nero komt als overwinnaar uit de strijd. ‘Nu snel mijn weg vervolgen naar het festival, misschien ben ik nog op tijd om Kyrie te horen zingen.’ Wanneer dit prachtige gezang voorbij is, verschijnt een mysterieus en machtig man op het strijdtoneel. Zonder ook maar enig verzet te krijgen, doodt hij de leider van de Order of the Sword. Deze gebeurtenis is het begin van een episch avontuur…

Interessant voor PS3-eigenaren:

De installatie van het spel is verplicht. Als Devil May Cry 4 voor het eerst wordt opgestart begint hij automatisch met installeren. Je hebt 4,8GB vrije ruimte nodig en het hele proces duurt ongeveer twintig minuten. Dat is even doorbijten maar daarna ben je wel voor de hele rest van het spel van laadtijden verlost!

Officiele website
Screenshots
Trailer

Afbeeldingslocatie: http://www.gamequarter.be/newsfiles/Image/Spectre/nero-devil-may-cry-4.jpg

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seker thanks! ;)

Ik ben inmiddels begonnen aan ronde 6. Ik vind het echt old-skool dat de rondes beginnen met START en eindigen met een totaal score lijst :P Typisch CAPCOM! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de laadtijden voor ik verschillende verhalen. Meestal zijn het 360 boys die beweren dat de 360 zonder installatie (=niet mogelijk) zelfs sneller is dan de ps3 versie waar de installatie verplicht is. Wie moet ik dan geloven?
Mijn verstand zegt, geloof geen MS-aanhangers. Maar gezien het feit dat de 360 zo'n goed platform is weet ik niet wat ik moet geloven. Op het internet spreekt elke bron zich tegen. Dus wie kan het zeggen?

Over de game zelf: de demo is wel cool, al moet ik deze importeren, ik ga geen 64 euro betalen voor de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

De grote vraag blijft natuurlijk.... heeft gloria nou WEL of GEEN onderbroek aan?
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:06:
Over de laadtijden voor ik verschillende verhalen. Meestal zijn het 360 boys die beweren dat de 360 zonder installatie (=niet mogelijk) zelfs sneller is dan de ps3 versie waar de installatie verplicht is. Wie moet ik dan geloven?
Mijn verstand zegt, geloof geen MS-aanhangers. Maar gezien het feit dat de 360 zo'n goed platform is weet ik niet wat ik moet geloven. Op het internet spreekt elke bron zich tegen. Dus wie kan het zeggen?

Over de game zelf: de demo is wel cool, al moet ik deze importeren, ik ga geen 64 euro betalen voor de game.
Ik heb wel degelijk laadtijden, maar deze zijn veelal minder dan 5 secondes. Enne... de game is al voor 49euro te koop in mediamarkt (de limited special edition is wel duurder)

[ Voor 83% gewijzigd door kmf op 06-03-2008 14:14 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:33
Nice!

Review van de 360 versie voor geintresseerde:
http://www.xboxworld.nl/article/764/review-devil-may-cry-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beroemde old-grannie Yathzee heeft in zijn wekelijkse review Devil May Cry 4 behandeld: http://www.escapistmagazi...nctuation-Devil-May-Cry-4
Misschien ook wel eens leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:06:

Ik heb het vorige week voor 45 euro bij de Saturn gekocht :D
Ik heb zelf een 360 en tussen de rondes door zijn er korte laadtijden maar zeker niet hinderlijk. Ik vind het juist fijn want dan kan ik mijn vingertjes strechen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmf schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:11:
De grote vraag blijft natuurlijk.... heeft gloria nou WEL of GEEN onderbroek aan?

[...]

Ik heb wel degelijk laadtijden, maar deze zijn veelal minder dan 5 secondes. Enne... de game is al voor 49euro te koop in mediamarkt (de limited special edition is wel duurder)
Ze heeft een string aan als je dat bedoelt. Je ziet in haar gevecht net geen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Fantastisch spel, mn eerste DMC... Helaas van de 'backtracking' maar het nog een keer doen met dante is geen ramp ;) daarentegen is het laatste stukje weer spelen met nero een beetje... mehh... dus maar een niveautje hoger gaan spelen om alle skills te unlocken =)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Zo. gisteren level 9 uitgespeeld. Vandaag had ik geen zin om met 10 te beginnen, omdat ik anders weer te lang door gaat.

Ik zit nu wel te denken om level 8 en 9 te herhalen om wat punten te scoren...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:06

Nitai

Live the life you love.

Ben gisteren ook klaar met 9 :) Spelen jullie het op Human of op Devil Hunter? Ik kan niet wachten tot ik Dante tot m'n beschikking heb. Laatst was ik bij m'n broertje die Son of Sparda speelt, en als je ziet wat Dante allemaal kan, geweldig :D

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel Human en ben nu bezig met level 8. Ik krijg alleen te weinig punten om vette items te kunnen kopen. Ik heb nu dus level 3 devil bringer gekocht. Voor de rest geen idee wat tof is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik vond de demo op de Xbox 360 wel vet, daarin heb je tien minuten speeltijd. Spel ziet er goed uit, en de actie is ook wel vet... Misschien binnenkort maar eens aanschaffen :)

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:19:
Ik speel Human en ben nu bezig met level 8. Ik krijg alleen te weinig punten om vette items te kunnen kopen. Ik heb nu dus level 3 devil bringer gekocht. Voor de rest geen idee wat tof is of niet.
Ik zit nu een beetje te orb farme met level 8 en 9, maar misschien is dit wel een leuk alternatief:
I head toward the first trio of demons and unleash mixed combos to get up my stylish points up. I ALWAYS have at least 400 stylish points after finishing them. I then head back toward the red orb crystal, shoot down the fence, and charge up exceed fully(Lv 3 exceed). I use Devil Trigger and then the Ex Shuffle attack on the red orb crystal while just continuing with a repeated Y combo. I pause, then hit retry mission.

I Gain at least 5k red orbs each run and a range of 100-150 proud souls. Is that decent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-07 13:08

Nemesizz

Untouchable

Ik heb em op Human en Devil Hunter uitgespeeld, de moeilijkheids graad daarna is mij net iets te hard-core en waag ik me dus (eerst nog) maar niet aan.

Orbs krijgen is opzich niet zo moeilijk. Goed veel decoratie kapot maken (stoeltjes, beeldjes, kandelaren) en er komen genoeg orbs tevoorschijn. Uiteraard ook proberen monsters zo stylish mogelijk te killen (valt soms wat tegen). Je kunt ook een simpele level steeds herhalen, volgens mij is in level 2 zo'n orb statue die je steeds kan wrecken voor orbs.

Ik vind het nog steeds een erg gave game, lekker relaxed hack'n slash (op human mode dan). En zelfs na uitspelen gewoon door blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Ik heb hem net uitgespeeld. Na mission 16 begint het meer irritant te worden. Heel veel enemy encounters, en irritante enemies...

Vooral de eindbaas is irritant, alleen maar heen en weer teleporteren.

het lijkt erop dat capcom aan het midden geen zin meer had en simpelweg wat aan elkaar had gelijmd.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aarghh ik word gek.. :(

Ik ben bezig met mission 8. Nu ben ik door dat doolhof gekomen in Lost Forrest waar je steeds je schaduw in de gaten moet houden en naar het licht toe moet lopen. Uiteindelijk is dat mij gelukt en kom ik boven het kasteel binnen gewandeld. Nu probeer ik zo nu en dan secrets te vinden en sprong ik dus vanaf het balkon naar beneden. Nu is dat de weg naar the Snake Pit. Als ik daar doorheen loop lijkt het alsof ik weer terug ben naar mission 6 of zo. Moet ik nu alles doorlopen of is er een eenvoudiger manier om door te kunnen naar de eindbaas van mission 8?

Ik heb overigens geprobeerd om weer naar boven te springen maar dat is simpelweg te hoog en dat gaat gewoon niet.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2008/034/reviews/938686_20080204_embed037.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2008/034/reviews/938686_20080204_embed038.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reacties niet meer nodig. Ik heb de mission opnieuw gespeeld en ben nu weer verder :)

Af en toe is het toch gewoon zo'n irritant spel zeg.. Ik haat puzzles :P
Ik ben nu bij mission 10 en je hebt daar rotor bladen waarop je moet springen... zooooo niet leuk :P

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe normaal, dit is echt beneden ons niveau :/

[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 10-03-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

puzzels... er is in het hele spel geen enkele "puzzel" aanwezig dat het niveau van de gemiddelde sudoku te boven gaat.
Anders moet je maar even een walkthrough bij pakken: http://www.gamespot.com/features/6185546/p-25.html

Bedoel je meer die behendigheid platformdingen? Tja... als je die niet kunt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmf schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:27:
puzzels... er is in het hele spel geen enkele "puzzel" aanwezig dat het niveau van de gemiddelde sudoku te boven gaat.
Anders moet je maar even een walkthrough bij pakken: http://www.gamespot.com/features/6185546/p-25.html

Bedoel je meer die behendigheid platformdingen? Tja... als je die niet kunt.....
Het is inderdaad dat stukje behendigheid wat mij irriteert. En daarnaast heb ik dus de verkeerde dingen gekocht met mijn lost souls (geen air-hike bv) en nu kan ik de ronde niet meer halen!

http://www.gamespot.com/features/6185546/p-25.html

There's a Grim Grip semi-puzzle beyond the demon statue here. Two Grim Grips are accessible to you here, but the far path is blocked off because it's too high. We've only managed to move on thanks to Air Hike, so we're not sure how you'd get past this area without it. Regardless, to do so, stand below the rightmost Grip, jump up once, use Snatch on the grip, then Air Hike over to the next walkway.

Dus zonder air-hike gaat dit mij niet meer lukken .. Hoe kan ik aan extra lost souls punten komen? Ik heb vandaag level 2 overnieuw gespeeld maar toen ik weer level 10 ging spelen had ik dus mijn punten niet meer. Is dit normaal?

EDIT

Ik heb zojuist alles GECANCELLED wat ik tot nu toe heb gekocht en ga nu voor air hike kiezen.
Nog andere tips voor mij?

EDIT2

HAHAHAHAHA HET IS MIJ GELUKT :) verkoop gaat niet door en het is dus wel een geniaal spel .. alleen voor mij iets te frusti :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tering zeg Dagi, please calm down :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Ik kon die muur halen zonder air hike. Het is een kwestie van op de juiste hoek en met juiste timing grimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik wou net zeggen.. heb air hike pas gekocht in lvl3 van het demon hunter niveau nadat ik human al had uitgespeeld...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo blij :) Ik heb het zojuist uitgespeeld. Ik vond de verhaallijn erg goed uitgewerkt.

Bijzonderheden:
- Grafisch ziet het spel er subliem uit. Alles is prima uitgewerkt en op 1080p is het botergeil
- Muziek wat je hoort gedurende de game en in cutscenes is zoo mooi.. Typisch Japans!
- Verhaallijn is prima uitgewerkt en zorgt ervoor dat je verder wilt spelen
- Goed gebalanceerd maar niet echt geschikt voor mij (te veel behendigheid)

Ik ben dus erg blij en opgelucht dat het er op ziet :P

Congratulations! Note that there's a section that plays over the end credits where you have to protect Kyrie from rampaging Scarecrows. Stand near Kyrie and start Snatching the enemies towards you, then repelling them with Streak. If you can prevent her from getting hit for 90 seconds, you'll witness an extra cutscene featuring Dante, Trish, and Lady after the end credits.

Goed dat ik dit van te voren wist en hierdoor extra genoten heb van een secret cutscene :)

Al met al een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Op Youtube zijn erg veel Orbs/Proud Souls farm filmpjes. Zijn wel erg handig.....maar oh zo saai. Leek net alsof ik weer aan het WoWen was ;)

Zoals deze: http://www.youtube.com/watch?v=Mc4llWsKkcE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 13:52

justifire

Shut up and squat !!

Voor wanneer staat hij eigenlijk gepland op de PC?
Of is de PC versie gecancelled?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:17:
Op Youtube zijn erg veel Orbs/Proud Souls farm filmpjes. Zijn wel erg handig.....maar oh zo saai. Leek net alsof ik weer aan het WoWen was ;)

Zoals deze: http://www.youtube.com/watch?v=Mc4llWsKkcE
LOL maar wel handig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Wat een geweldig spel is dit toch. Heb em nou al twee keer uitgespeelt en ben nu bezig met de 3e keer zonder dat het me verveeld. Het combat systeem is echt zo diep dat het me blijft uitdagen om het spel te blijven spelen. Bij nero begin ik nu wel enigzins een top te voelen in zijn kunnen, maar bij Dante heb ik nogsteeds het gevoel alsof ik nog maar net de basics onder de knie heb. Door te switchen tussen al zijn stijlen en wapens lijken de mogelijkheden haast eindeloos.

Enfin nog even een paar tips:
- De charge shot 3 is een zeer belangrijke (misschien wel de belangrijkste) move in het arsenaal van Nero. De move doet veel damage, de explosie op het eind doet ook damage aan omringende tegenstanders en het geeft een goeie boost in je combo ranking. Opladen onder de huidige configuratie is echter een bitch. Mijn advies is dan ook om het schieten te configuren onder een knop waarmee je altijd de blue rose kunt chargen terwijl aan het rond hakken bent. Heb em zelf onder LB gestopt.
- Probeern het exceed systeem van Nero zo snel mogelijk onder de knie te krijgen. Het vergt een boel timing en oefening, maar als je het een beetje onder de knie begint te krijgen zul je merken hoe handig het wel niet is.
- Concentreren op Orb/Proud souls farming is vrij nutteloos imo. Probeer eerder het spel zo snel mogelijk uit te spelen op de Devil Hunter moeilijkheidsgraad zodat je the Bloody palace unlocked. The Bloody Palace is hier namelijk idiaal voor. En tevens is het ook de perfecte plek om combo's te oefenen. Hoge scores voor missies kun je achteraf altijd nog halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Alabama_man schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:32:
- Concentreren op Orb/Proud souls farming is vrij nutteloos imo. Probeer eerder het spel zo snel mogelijk uit te spelen op de Devil Hunter moeilijkheidsgraad zodat je the Bloody palace unlocked. The Bloody Palace is hier namelijk idiaal voor. En tevens is het ook de perfecte plek om combo's te oefenen. Hoge scores voor missies kun je achteraf altijd nog halen.
Ach nutteloos of niet, het farmen zorgt er ook voor dat je de basis goed leert. M'n broertje gaf ook aan dat Bloody Palace echt ideaal is hiervoor. Maar nutteloos is het niet om te farmen. Het vergroot je mogelijkheden bij bazen, mobs e.d. Geeft wat extra diepgang volgens mij :) en is iets makkelijker om Devilhunter dan uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alabama_man schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:32:
Wat een geweldig spel is dit toch. Heb em nou al twee keer uitgespeelt en ben nu bezig met de 3e keer zonder dat het me verveeld. Het combat systeem is echt zo diep dat het me blijft uitdagen om het spel te blijven spelen. Bij nero begin ik nu wel enigzins een top te voelen in zijn kunnen, maar bij Dante heb ik nogsteeds het gevoel alsof ik nog maar net de basics onder de knie heb. Door te switchen tussen al zijn stijlen en wapens lijken de mogelijkheden haast eindeloos.

Enfin nog even een paar tips:
- De charge shot 3 is een zeer belangrijke (misschien wel de belangrijkste) move in het arsenaal van Nero. De move doet veel damage, de explosie op het eind doet ook damage aan omringende tegenstanders en het geeft een goeie boost in je combo ranking. Opladen onder de huidige configuratie is echter een bitch. Mijn advies is dan ook om het schieten te configuren onder een knop waarmee je altijd de blue rose kunt chargen terwijl aan het rond hakken bent. Heb em zelf onder LB gestopt.
- Probeern het exceed systeem van Nero zo snel mogelijk onder de knie te krijgen. Het vergt een boel timing en oefening, maar als je het een beetje onder de knie begint te krijgen zul je merken hoe handig het wel niet is.
toon volledige bericht
Wat is The Bloody Palace dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
The Bloody Palace kun je het beste zien als een soort van survival mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Gek als ik ben ben ik toch weer bezig gegaan op Son of Sparda mode. Gezien ik niet echt die-hard gamer ben is dat vrij pittig. Metname als je in missie 3 al te maken krijgt met een Blitz.
Ook is de timing van dat spring stuk (Torture room) ietsje anders volgens mij. Heb gewoon 45 min over gedaan 8)7 (valt ie net bij de laatste sprong weer naar beneden, kun je weer opnieuw).
Ik verwacht niet dat ik het einde haal op deze mode, maar ik zie wel hoe ver ik het schop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Een Blitz is best makkelijk te verslaan als je charge shot 3 hebt. De kunst is om opzij rollen net voordat ie z'n aanval doet waarbij ie een lange 'beam' aan electriciteit schiet. Dit is relatief vrij makkelijk te timen. Sterker nog, als je gewoon in beweging blijft zal hij je sowieso bijna niet weten te raken. Terwijl je bezig bent met ontwijken kun je mooi je charge shot opladen tot level 3. Een schot op close range knalt vaak meteen z'n schild weg. Zoniet dan doet het tweede charge shot lvl 3 dat wel. Daarna is het simpelweg de kunst om er een flinke combo er tegenaan te gooien. Vergeet niet deze te laten eindigen met een buster. Devil trigger activeren voordat je de combo doet versnelt het proces, maar is in princiepe niet nodig (tenzij de hele kamer vol staat met enemies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Probleem met die Blitz in missie 3 was, hij kwam al toen ik nog bezig was met 2 frosts. Dan moet je én de frosts killen en steeds die iri iri Blitz ontwijken. 'T is me wel gelukt, maar hoop niet te vaak die Blitzjes tegen te komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Tsja met twee frosts erbij word het idd wat lastiger. Heb op youtube overigens een filmpje gevonden waarin een blitz word aangepakt precies op de manier hoe ik het eigenlijk altijd doe.

http://www.youtube.com/watch?v=ThjEHWft-Fg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-07 22:30
justifire schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:25:
Voor wanneer staat hij eigenlijk gepland op de PC?
Of is de PC versie gecancelled?
Dit vraag ik me ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-07 15:27

nFo

Devil May Cry: :P

Afbeeldingslocatie: http://infomb.googlepages.com/fight.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkieGeertstra
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:00
Zo zal het topic is wat nieuw leven inblazen :P.

Vandaag eindelijk Bloody Palace uitgespeeld (na aantal keer in lvl 100 en 101 af te gaan) met super character. ook DMD al uitgespeeld. Echt een geniaal spel 8)
Nu alleen nog alles S-en waaronder alle dificulties en BP, hier heb ik nog geen aandacht aan besteed maar wil ik nu gaan doen. Hierna rest alleen nog Hell & Hell mode (welke echt niet te doen is :P ).
En de mensen die na devil hunter denken dat son of sparda niet te doen is gewoon aan beginnen en desnoods items gebruiken bij eindbazen. Als je maar genoeg speelt wordt je steeds beter. In het begin kwam ik met moeite door DH mode heen en nu heb ik bijna alle modes uitgespeeld. Er zit gewoon een heerlijke uitdaging in het spel waardoor je een goed gevoel krijgt als je eindelijk die eindbaas verslaat op een moeilijk nivo.

Laat maar is weten hoe het jullie vergaat.
Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Zo ben er ook weer effe mee bezig, maar het weer 'oppakken' na een maandje of 2 niet spelen is lastiger dan ik dacht :P Level 19 in demon hunter aan het doen, maar heb zo het gevoel dat ik eerst even 'rustig' moet wennen door middel van de voorgaande missies (ik hou echt van level17)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkieGeertstra
Leuk om te horen dat er toch nog meer mensen mee bezig zijn. (Al ben ik gestopt door GTA4 :P). Ik heb ondertussen alle achievements binnen op 3 na en dat zijn hell & hell mode, alle modes completen en dmd s-en.
Nog een goede tip: remap de controlles. Ik heb zelf schieten op LT zitten en exceed op RT. Het is even wennen maar het voordeel is dat je constant in gevechten kan laden naar charged shot 3 wat ook zeer gunstig is voor je style points :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Hmm dat ga ik eens effe proberen dan... heb idd ook nog altijd moeite met exceed vol trekken i.c.m. diverse attacks, maar ook charge shot 3 (wat ik eigenlijk pas sinds kort gebruik :$)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-07 15:27
Eindelijk na 30 uur Devil Hunter mode uitgespeeld! Ik ben nu bezig met Bloody Palace. Een soort van Arena met Survial mode aan. Je krijgt 2 minuten de tijd bij level 1 en elke keer bij het halen van het level krijg je weer tijd erbij, 15 seconden namelijk. Bij geen damage zelfs maar liefst 30 seconden. Het mooie is dat je per 10 levels een achievement krijgt. Maar ik blijf steken bij level 17. Waar je de blitz krijgt als enemy. Met wat tips van een aantal posters hier, ga ik het opnieuw proberen. Ik krijg trouwen ong. 2500 proud souls bij het spelen tot aan level 17. Als je dat een aantal keer doet per avond, dan tikt dat wel lekker aan!

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Lud0v1c schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:17:
Eindelijk na 30 uur Devil Hunter mode uitgespeeld! Ik ben nu bezig met Bloody Palace. Een soort van Arena met Survial mode aan. Je krijgt 2 minuten de tijd bij level 1 en elke keer bij het halen van het level krijg je weer tijd erbij, 15 seconden namelijk. Bij geen damage zelfs maar liefst 30 seconden. Het mooie is dat je per 10 levels een achievement krijgt. Maar ik blijf steken bij level 17. Waar je de blitz krijgt als enemy. Met wat tips van een aantal posters hier, ga ik het opnieuw proberen. Ik krijg trouwen ong. 2500 proud souls bij het spelen tot aan level 17. Als je dat een aantal keer doet per avond, dan tikt dat wel lekker aan!
Blitz is vrij easy met nero, lekker veel dodgen, charge shot rank 3 er op, wanneer hij geen elektriciteit meer om zich heen heeft ram je met yamato zo door z'n levensbalkje heen ;)

Affijn, ben nu druk met GTA4 :P Dus effe geen DMC voor mij ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Ik ben een hele tijd bezig geweest met DMC1 (hard mode, ik moest en zou de Legendary mode unlocken :P ) en DMC3 (tikketlje valsspelen...maar goed DMC3 is echt moeilijk).

Met DMC 4 ben ik nog niet veel verder, heb Credo net verslagen in Son of Sparda mode...maar het is toch een beetje te pittig voor mij (ik ram er vaak een fortuin aan items door :P ).
Hele tijd op Human of Devil Hunter een pleur orbs verzamelen, en een stockpile Holy Water een Vital Star M's mee en dan weer 1 level proberen in Son of Sparda.

Heb ook van die filmpjes op Youtube gezien hoe sommige players dat doen....gekkenwerk gewoon. Die meppen gewoon die Sanctus neer met een S rating in DMD mode enzo. Wil mij zelfs niet lukken op Human mode (ik lees die guides wel, maar al die moves enzo worden gewoon telkens geblockt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkieGeertstra
oefening baart kunst :P
Bloody palace is inderdaad zeer goed voor proud souls en orbs. Als je hem uitspeeld krijg je 100.000 proud souls en tegen de 100.000 red orbs 8)
Maar vergis je eigen niet het is zeer moeilijk (Na lvl 70/80 gaat de moeilijkheid HARD omhoog), ik kreeg hem pas gehaald nadat ik dmd had uitgespeeld.
Filmpjes kijken op youtube kan je wel heel veel van leren maar het is idd freaky om te zien hoe goed sommige mensen zijn. Het is een kwestie van veel doen en na een tijdje heb je door hoe de vijanden aanvallen en wanneer en kun je ze ontwijken en makkelijk kapot hakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

HenkieGeertstra schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:25:
oefening baart kunst :P
Bloody palace is inderdaad zeer goed voor proud souls en orbs. Als je hem uitspeeld krijg je 100.000 proud souls en tegen de 100.000 red orbs 8)
Maar vergis je eigen niet het is zeer moeilijk (Na lvl 70/80 gaat de moeilijkheid HARD omhoog), ik kreeg hem pas gehaald nadat ik dmd had uitgespeeld.
Filmpjes kijken op youtube kan je wel heel veel van leren maar het is idd freaky om te zien hoe goed sommige mensen zijn. Het is een kwestie van veel doen en na een tijdje heb je door hoe de vijanden aanvallen en wanneer en kun je ze ontwijken en makkelijk kapot hakken ;)
Mjah mss is daarom de moeilijkheidsgraad gewoon wat te easy op het eerste niveau, daar maakt het niet uit of je een keertje of 2 geraakt wordt... das ook mijn valkuil effe geweest...

Helaas komt ninja gaiden 2 niet op de PS3 uit voorlopig, zijn er ontwikkelingen voor DMC5 ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

DMC4 demo voor PC te downloaden

Heb m zelf ook maar ff binnen gehengeld, naast dat het er een stuk lekkerder uit ziet zie ik weinig verschil...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is lekker spelen ,als weer vanouds op de ps2 hacken en slashen :9~ echt een super spel word dit, althans voor mij alleen vind ik de demo trial wel lullig dat je maar 10 min kunt spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Erg cool spel. Jammer dat het zo makkelijk is. En nadat ik het 3 keer uitgespeeld had (Human had ik direct overgeslagen) had ik er geen zin meer in. De actie en combat zijn geweldig ondanks de eentonige vijanden. De boss fights zijn briljant! Maar de platform elementen alleen maar vervelend. En ook deze worden lastiger met de hogere moeilijkheidsgraad.

Echt, ik houd van goede platformers, maar ik wil deze mislukte elementen niet meer zien in DMC. Dit heeft de replay value in DMC4 voor mij verziekt. Ik heb het spel dan ook, ondanks de vele uren plezier, maar weer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Platform elementen ? Die ene keer dat het een beetje frusti is, das wel boven de torture chamber... al hoewel dat gevecht niet erg is voor je orb count...

Survival mode is lache, geen idee of de PC versie nog wat extra's met zich meebrengt...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat lees ik nou, heeft iemand DMC4 al weer doorverkocht? :D. Niet goed wijs hehehe.

Ik heb met een beetje mazzel de special edition op de kop weten te tikken, al een tijdje geleden. Ben hem nu weer aardig een het spelen.

Ik heb wel begrepen dat je dadelijk "helaas" het hele spel weer overdoet met Dante, en dus niets nieuws meer te zien krijgt (op cut scenes na neem ik aan). Da's wel een min-puntje. En ik zal mijn blauwe duivelshandje ook wel missen, zeker aangezien de boss fights tot nu toe allemaal erg rap gingen vanwege dit handje .... jammer dat dat er in in blijft.

Ben nu bij missie 9 in ieder geval, en moet eerlijk zeggen, ik vind die tegenstanders die je daar voor de kiezen krijgt nogal vervelend :D.

Al met al een top spel, dat zowieso ... moet echter nog steeds DMC3 uitspelen, aangezien ik nog steeds niet voorbij die 2 zwaarden kom, wat een k**bossfight is dat zeg :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Dante is erg fijn mits je alle styles een beetje door hebt... Ik zal maar niet verklappen wat daar nog allemaal bij komt ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De styles zijn toch zoals die van DMC3 ... dus dat komt wel goed. Ik ben wel benieuwd in ieder geval, ik hoop iig dat er nog wel iets nieuws aan is, behalve een andere speelstijl :D.

Al met al blijft het een coole game, ben nu bezig in level 9 ... die 3 knights zijn ben pittig in het begin, maar ik begin ze al een beetje door te krijgen. Een ervaring als DMC vind je overigens nergens, het is niet alleen de actie, ook de atmosfeer, die is gewoon erg goed.

Devil May Cry 1 was toch wel de eerste console demo die ik zag in een winkel, en toen dacht WTF, dit is echt een bruut spel. Zo'n zelfde beleving heb ik eigenlijk niet meer gehad sins die tijd. Het blijft dan ook mijn favoriete console game serie, snel opgevolgd door Metroid Prime ! Dante is echter wel de coolste game character ooit ! Hopelijk komt ooit Phantom nog eens om de hoek kijken, maar dan in nieuwe stijl graphics. Ik weet dat de tweede het minst is, maar om nu te zeggen barslecht ... ik kon hem stiekumpjes toch wel een beetje waarderen, hoewel hij duidelijk minder was.

Anyway ... dit 4e deel is echt kick, ik had wel mazzel met die Special Edition, die lag gewoon nog ergens in een winkel stof op te vange :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Ik zag hem vandaag toevallig liggen in de winkel, en hem bijna gekocht. Ik heb alleen de eerste paar spellen nooit gespeeld, mis ik dan iets essentieels?

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Bal0n schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:51:
Ik zag hem vandaag toevallig liggen in de winkel, en hem bijna gekocht. Ik heb alleen de eerste paar spellen nooit gespeeld, mis ik dan iets essentieels?
Nope, deeltje 4 is goed te beginnen voor starters, alhoewel het met Dante wel effe wennen is, maar das pas level 8 of 9 als ik het me goed herinner

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-07 15:27
Ik had precies hetzelfde. Maar je mist niet zoveel, het verhaal is niet zo heel erg ingewikkeld, het draait meer om de gameplay! Het vechtsysteem werkt erg goed en direct. Combo's maken is briljant.
De cutscenes zijn erg tof om te kijken en cinematisch in beeld gebracht! Als je een fan bent van hack en slash dan is deze titel voor jou. De gemiddelde prijs is 40 euro of op marktplaats goedkoper natuurlijk.

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mist wel een van de coolste en moelijkste spellen ooit, namelijk Devil may Cry 1 :D. Dat was voor mij DE reden om een PS2 aan te schaffen, en nooit spijt van gehad.

Daarnaast mis je voor dit spel niet veel achtergrond informatie, maar, je mist wel een interessant verhaal (vooral deel 1 en 3), naast het feit dat het erg coole games zijn. Dus mocht je een PS2 hebben of een PS3 hebben met backwards compabiliteit ... en je vindt DMC4 wel erg cool, zou ik er wel voor gaan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dat het stukje met Dante zo tegen valt ... inderdaad enerzijds jammer dat je geen nieuwe stukken wereld ontdekt (tot nu toe dan) ... zo nu en dan nieuwe vijanden ... en daarnaast ... hij is te makkelijk om te spelen ... ik leg bosses neer in no time ... waarom heb ik nu met Nero meer last gehad van de bosses, en ik heb nu echt met geen enkele boss problemen ... vind ik wel jammer ... niet dat het een slecht spel is of zo, maar DMC 1 en 3 ... ze waren gewoon veel moeilijker !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Effe doorgaan nog, komen nog 2 moeilijkheidsniveau's bij ;) Of heb je die al unlocked (en alle skills ?)

Ik weet niet of je met joypad speelt of met keyboard, op de PS3 kreeg ik dankzij een meesterlijke tip in dit topic ineens veel meel plezier toen ik mijn knoppen iets anders instelde met nero :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel 'm op de PS3. Het viel me gewoon op dat ik met Dante echt absoluut geen problemen heb, het loopt te makkelijk. Dan zal dat met hogere moeilijkheidsgraden wel moeilijker worden ... het verschil met Nero was gewoon te groot ... of het lag gewoon aan mij ... ik heb nu vrijwel constant "A" voor tijd, terwijl Nero dat niet had. Die grote pad bijvoorbeeld, ik had 'm in no time.

Ik ga 'm zeker uitchecken op hogere moeilijkheidsgraden ... maar tot nu toe vind ik de moeilijksheids graad tegen de 2e aanzitten.

Cutscenes zijn wel erg strak :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Laatst online: 22:59
Vanaf vandaag ligt hij in de winkels voor de PC-gamers! :D
Zo meteen ff naar de media-markt racen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:44
Ik heb m dus net voor de PC in handen :) Speelt lekker weg, ik ken DMC verder niet, dus is de eerste keer deze game. Speelt goed weg, erg fijn zon Xbox260 controller. Grafisch is t ook (y) volgens de ingame benchmark is mijn 8800GTX en Q6600 toch niet genoeg de zooi te spelen met alles max op 1680x1050 :D Dus nu alles wel max, alleen de multisampling op 2x. 60fps bijna constant :) Geluid is ook wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Ik heb mijn straks...
De demo kon ik op een standaard 8800GT en E6750 op 1280*1024 toch op het absolute maximum draaien...
Ik speel het met een Speedlink (toeval? :P) PS2 controller van 10 euro en werkt ook goed.
Topspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:37
ik heb hem gespeeld op de PC, leuk spelletje. zoiets heb ik lange tijd gemist op de PC. en draait als een trein op mn e6600 en 8800GTS, alles op max (behalve aa op 4) 1280x1024 en strak 60 fps (iig de eerste 3 levels :) )

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je niet midden in een missie beginnen? ik had de eerste baas, ging dood , moest helemaal vanaf het begin in missie 2 beginnne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindbazen kun je gewoon overdoen zonder de missie opnieuw te doen ... volgens mij was de optie "continue" !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Zit die benchmark functie ook in de Full version ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:28:
Eindbazen kun je gewoon overdoen zonder de missie opnieuw te doen ... volgens mij was de optie "continue" !!!
woeps :z indd bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
nFo schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:44:
Zit die benchmark functie ook in de Full version ?
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Vergeet niet dat je minder proud souls krijgt als je continues, golden orbs of HP pots gebruikt he ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk slecht speelbaar. Ben een redelijk doorwinterde gamer maar dit spel slaat nergens op. Besturing via de muis en numeriek toetsenbord zijn niet mogelijk :(
En bij de tutorial worden de keys niet aangepast aan de zelf vooropgestelde!! De camera zit constant achter... |:( Het was te denken met deze letterlijke rip-off van de xbox

Gewoon schandalig!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Koop een joypad dan... Daar is deze game voor gemaakt tenslotte...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:09
Wel een mooi uitgewerkt spel. Het begin was minder, ik zag die vuilniszakken en dacht al meteen wat een ### graphics, maar uiteindelijk bleek dat allemaal nog best mee te vallen.
De game is best goed uitgewerkt, gezien de mooie muziek en locaties. Ook de cutscenes zien er mooi en gedetailleerd uit.
Heb nog niet zo veel gespeeld, maar ben er wel achter dat met het toetsenbord niet echt geweldig speelt.
Moet je hiervoor perse een xbox 360 controller hebben, of kan dat ook met iets anders?

Is een xbox controller eventueel nog handig voor andere spellen in de toekomst? Speel nu altijd met keyboard (speel eigenlijk nooit spellen), maar sommige spellen zijn met keyboard niet echt fijn te spelen...

[ Voor 17% gewijzigd door eX0duS op 11-07-2008 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Je moet het niet met een keyboard spelen.
Ik speel het met een Speedlink Strike² deze kostte me 15 euro in de MM en werkt perfect.
Het is trouwens een Playstation model, deze vind ik veel beter dan Xbox.
Als een spel niet overweg kan met mijn gamepad gebruik ik gewoon Xpadder om een profiel aan te maken met de key bindings en zet ik het spel op toetsenbord, werkt ook perfect!
Zit nu trouwens in missie 8 en erger me alleen aan de camera (waarom kan je deze niet besturen met rechter analoog???) en dat je soms een half uur zit te zoeken hoe je verder moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:11:
Koop een joypad dan... Daar is deze game voor gemaakt tenslotte...
Wat is dan het nut dat er een PC versie van verschijnt. Consoles -> joypad en computer -> muis + toetsenbord en daarmee uit. Als je dan nog niet de moeite doet om het deftig speelbaar te krijgen zonder een joypad, tja..

Als ik bijvoorbeeld denk aan Lost planet, dit was ook een rip-off van de xbox waar voortdurend de joypad van de xbox getoond werd. Maar het was wel goed speelbaar met MUIS en toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Deze game dient gewoon om met een gamepad te spelen...
Ik ben namelijk erg blij dat hij op de pc verschijnt want een PS3/X360 is me veel te duur.
Je hebt al een gamepad voor 10-15 euro en daar heb je dan erg lang plezier van dus ik snap het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
eX0duS schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:15:
Moet je hiervoor perse een xbox 360 controller hebben, of kan dat ook met iets anders?

Is een xbox controller eventueel nog handig voor andere spellen in de toekomst? Speel nu altijd met keyboard (speel eigenlijk nooit spellen), maar sommige spellen zijn met keyboard niet echt fijn te spelen...
ik speel het met een Logitech Cordless Rumblepad II en dat speelt prima, hoefde ook niks in te stellen. enige grote nadeel is, zoals eerder gezegd, dat ze niet eens de moeite hebben genomen om de knopjes zoals ze die weergeven in oa de tutorial even te vervangen naar de knopjes zoals je ze zelf instelt. nu moet ik elke keer denken "oja, de rode a knop is bij mij 1", jammer.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Lost Planet is ook een shooter, dus logisch dat muis + toetsenbord wel goed werkt. DMC4 is echter geen shooter, maar een hack n slash game. En dat genre leent zich nu eenmaal niet goed voor een muis + toetsenbord combo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Pap3rclip schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:37:
Deze game dient gewoon om met een gamepad te spelen...
Ik ben namelijk erg blij dat hij op de pc verschijnt want een PS3/X360 is me veel te duur.
Je hebt al een gamepad voor 10-15 euro en daar heb je dan erg lang plezier van dus ik snap het probleem niet.
PC is goedkoop. :')
Xbox 360 kost maar: 199 euro, koop daarvan maar een PC die nieuwste games goed speelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als hij al een pc heeft , dan is 15-200 keuze snel gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

DMC4 / Celeron 430 / 1800MHz @ 3785 MHz.
Celeron FTW. :P

Afbeeldingslocatie: http://infomb.googlepages.com/DevilMayCry4_Benchmark_DX10Results2r.jpg
http://infomb.googlepages...enchmark_DX10Results2.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door nFo op 11-07-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik een game save op bijvoorbeeld 59,23 minuten, en ik sluit de game af , vervolgens wil ik weer verder spelen , maar dan moet ik steeds weer van voor of aan beginnen in de missie? terwijl hij wel het spel opslaat in de minuten , iemand hier ook last van , of hoe zorg ik er voor dat ik gewoon weer kan beginnen waar ik gesaved heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Gaat niet....
Vind ik ook maar vervelend :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, dat is indd wel erg vervelend , was net bij die grote brandende draak , moet ik weer helemaal opnieuw beginne!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkieGeertstra
Ja je speelt nu eenmaal per level. de tijd is alleen de totaal gespeelde tijd. Dus nooit stoppen midden in een lvl. Zou ook niet eerlijk zijn als je telkens als je een groepje vijanden voorbij bent kan saven. Gebruik desnoods items om eindbazen te verslaan. Krijg je geen S ranking maarja dat kan later nog nadat je wat meer geoefend hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar ik heb niet de tijd, om zolang door te spelen , dus vind ik best wel jammer, dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkieGeertstra
Levels duren maximaal 15 min, meestal rond de 10. Als je teminste de weg weet welke over het algemeen niet zo heel moeilijk te vinden is.

Voor mensen die het intresant vinden hieronder in de link de tijden en stylepoints die behaald moeten worden voor een S ranking. Verder naar onder op de site is ook de berekening voor rankings te vinden.

http://www.achieve360poin...ms/showthread.php?t=70599

[ Voor 49% gewijzigd door HenkieGeertstra op 11-07-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

http://cgi.ebay.com/PC-GA...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

PC Games uit Thailand zijn wel lekker cheap.
Met verzending zit je op: € 21,-
Ook gelijk Mass Effect gekocht, ook al heb ik die al voor de Xbox 360.

[ Voor 33% gewijzigd door nFo op 11-07-2008 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

HenkieGeertstra schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:11:
Levels duren maximaal 15 min, meestal rond de 10. Als je teminste de weg weet welke over het algemeen niet zo heel moeilijk te vinden is.
Torture chamber, altijd lachen *zucht* :P Ik hoop dat de PC gamers zich daar een beetje doorheen kunnen slaan met keyboard+muis... Met gamepad ging het nog net zo ruk als op de PS3 ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devrim
  • Laatst online: 00:19
Heerlijke game
Gewoon lekker hakken, hakken, hakken en nog meer hakken *O*

En deze game moet natuurlijk gewoon met een gamepad gespeeld worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 01:56

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:52:
[...]

Wat is dan het nut dat er een PC versie van verschijnt. Consoles -> joypad en computer -> muis + toetsenbord en daarmee uit. Als je dan nog niet de moeite doet om het deftig speelbaar te krijgen zonder een joypad, tja..

Als ik bijvoorbeeld denk aan Lost planet, dit was ook een rip-off van de xbox waar voortdurend de joypad van de xbox getoond werd. Maar het was wel goed speelbaar met MUIS en toetsenbord.
Mensen kopen racesturen, gitaren, sambaballen, drumsets, flightsticks, webcams, eyetoys, lightguns, stepapparaten, dansmatten en weet ik veel wat nog meer voor troep en jij zit je serieus af te vragen wat het nut van een gamepad op de pc is ? Ik heb denk ik al minstens 10 jaar een gamepadje liggen (natuurlijk niet dezelfde), da's echt niet console exclusief en daar wordt je pc'tje echt niet minder stoer van hoor.

Dit spel bewijst het nut, geen discussie mogelijk. Voor 2 tientjes heb je een prachtige gamepad, dus voor het geld hoef je het niet te laten, dus puur omdat je iets teveel op je principes vaart ervaar je het spel niet zoals het bedoeld is. Zelf weten, ik ga nog even lekker verder hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ik ben ook een pc gamer, maar het staat gewoon vast dat een joypad voor dit type spel gewoon de beste keuze is. ze zouden de gameplay teveel aan moeten passen om het voor muis+tobo geschikt te maken. muis en tobo is in de regel meer geschikt voor spellen met veel diepgang, dit is gewoon simpel vermaak. als er gemikt moet worden is een muis onmisbaar, maar als er sprake is van auto-aim zoals hier is een joypad ideaal.

pc is niet alleen muis+tobo, het is juist een van de sterke punten van het platform dat je alles kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

De diepgang in DMC is anders prima te doen met een gamepad en zo goed als onmogelijk met tobo+muis...

affijn moddersmijten genoeg, vermaakt iedereen zich wat met de PC versie ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[FIXED]

Ik heb een probleem... DMC4 draait grafisch als een zonnetje op mijn hd4850, maar ik hoor totaal geen geluid. Ik heb een Gigabyte DS3R met een Realtek onboard geluidskaart erop. Ik lees her en der op internet wat posts van mensen die ook geen geluid hebben in dezelfde situatie, maar niemand draagt een oplossing aan behalve "drivers checken". Heeft iemand een andere suggestie?

Overigens: ik draai het op een Intel Q9450 met hd4850, 4 gb ram en Realtek audio onboard dus.

Ok, het probleem was weg toen ik mijn Xbox 360 controller eruithaalde, want Windows stelt de headsetuitleg als default in bij mij... goed, het was laat ;).

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271569

Ik heb ook een probleem, ik heb een radeon 4850 achter een 22' samsung tft scherm.
Als ik in het speloptiescherm de resolutie wil wijzigen dan gaat de resolutie niet verder dan 1280 bij 1024. Als ik dan een hogere resolutie wil, springt ie weer naar 640*480 en begint het rijtje weer opnieuw!
Ik wil m graag in 1650*1050 ;)
Misschien zie ik iets simpels over het hoofd. Heeft iemand een oplossing?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 271569 op 19-08-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg hem hier ook niet hoger dan 1280x1024 , begint bij mij ook weer opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus, ik ben niet de enige! Misschien weet iemand hoe we de resoluties hoger krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 01:56

KneoK

Not in a million lightyears

Om een breedbeeldresolutie te kunnen kiezen (in mijn geval 1920x1200, HD4870) moest ik de Display Frequency op 59Hz zetten, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

Het is gelukt nu @ 59 Hz.

Dank je wel!
Pagina: 1 2 Laatste