Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kickje ! >:)

ben nu bij credo , die moet ik verslaan maar iemand nog tips, want heb nog maar 1 vital star , en die is best irritant moeilijk }:|

edit: bedoel credo 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
Wie/wat is Kyro? Kijk anders ook even op http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/game/938686.html

Mja Credo; mijn eerste keer was gewoon veel springen en ontwijken ;)
Het werkt ook aardig als je gewoon blijft aanvallen. Als je bijv. de eerste keer slaat dan blokt Credo die aanval en komt daarna met een counter. Normaal ontwijk je dan die aanval, maar je kan ook gewoon nog een keer slaan voor hij aanvalt. Dat verwacht die blijkbaar niet. Het komt er op neer dat je hem geen kans moet geven om aan te vallen, dus zelf zeer offensief spelen. Zie ook http://www.youtube.com/watch?v=uPKTXqFuYnI

[ Voor 72% gewijzigd door Smooth op 24-11-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjees , dat einde is echt triest ben er maar mee opgehouden, geen zin om 4x dezelfde tegen te komen, heb het einden maar op youtube gekeken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-07 10:51

buggienuk

lekker buggie

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:05:
kickje ! >:)

ben nu bij credo , die moet ik verslaan maar iemand nog tips, want heb nog maar 1 vital star , en die is best irritant moeilijk }:|

edit: bedoel credo 8)7
Op welk moeilijkheidsniveau? Als het op human/devil hunter is, gewoon meppen. Als hij teveel schade doet, sla 1 keer, dan begint hij met zijn combo, net na je slag doe je een double jump en laat je een charged shot op hem lost. Daarna verder meppen.

Op son of sparda/dante must die/hell or hell moet je eigenlijk alleen maar die combo doen, dan overleef je het wel. Zelf vond ik credo altijd het lastigst, dante kon je met een trucje makkelijk verslaan maar die spoil ik maar niet. De rest stelde niks voor.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb um intussen uit , het einde viel een beetje tegen , vooral bij het rollenspel , merja op naar 5 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door alle info rond bayonetta heb ik dmc4 maar weer eens opgepikt. Ik was gebleven op de 3de moeilijkheids graad son of sparda lvl 4. Daar zat een irritant electriciteits beest. Daar kwam ik wel redelijk goed voorbij. Nu zit ik ergens rond lvl 6 met dat speelbord. Pfff lastig Weer zo'n electriciteits beest en 2 grote kikkers.

Meest lastigste vind ik het herkennen wanneer een vijand kwetsbaar is.
Vooral bij de eindbaas met dat schild, die snelle electro vijand, en nu op het moment de kikker en zijn 2 elfjes. Het is nu zo lastig geworden dat er een beetje taktiek komt bij kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Die Blitz gasten zijn met nero vrij makkelijk mits je schieten op een andere knop zet. 'k heb het in geen maaanden meer gespeeld, maar het was een van de (niet gebruikte) bumpers/triggers, zodat je charged shot kan laden tot 3, terwijl je rondloopt/springt (en bij normale nme's terwijl je aanvalt). Als de bliksem uit is doe je een paar keer een grab in devil mode, en tot slot schiet je nog een keer (die je geladen had).

Met Dante kan je een guardian block truuk doen tot het schild weg is, en dan die mega uppercut met gilgamesh, waarbij je elke hit je devil trigger even aan/uit tikt voor insane damage ('k weet nog steeds niet of dit bugged of intended is btw).

Wat was het ook weer, in lvl 16 ofzo van de Bloody palace kwam de eerste Blitz :) kan je ze oefenen. Of kreeg je palace pas na SoS :?

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:48

Nemesizz

Untouchable

Bloody Palace kreeg je volgens mij na 1x uitspelen.

Zit zelf ook nog vast in SoS, heb DMC al een tijdje niet meer gespeeld eigenlijk (druk met andere games, RE5, Brutal, en nu Bayonetta >:) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel me half een cheater ik heb al geen vijf levels meer gehaald zonder "continues/Weaker enemies"

De gun knop met opladen is wel een goed plan, speelt nog wel een beetje lastig maar het laad wel makkelijker op.

Epilogue 2 maar geyoutubed. Na zes pogingen credits opgegeven.
Wie trapt er ook zijn deur uit wanneer hij vertrekt om vervolgens power ranger style ff in het niks te gaan schieten. _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:48

Nemesizz

Untouchable

Ik doe de SoS ook op de "dummy" manier, bosses verslaan met massaal Holy Water enzo :o
Ben niet zo extreem hardcore met games, DMC1 is het een wonder dat ik de hardmode gehaald hebt (DMD kom ik niet eens voorbij de eerste Mari's zo gauw ze triggeren), DMC3 heb ik eigenlijk ook een beetje gecheat (wel easy uitgespeeld zelf, maar daarna cheat code...DMC3 is nog steeds de moeilijkste) en DMC4 ging een stuk beter dan 1 en 3 qua moeilijkheid maar toch nog pittig voor mij.

Maar veel grinden en Bloody Palace doen voor orbs om al die holy water te betalen verveelt snel helaas.
Vind die Agnus en "bubble boy" (die gast die steeds in z'n bubble gaat, laatste boss, kan niet meer op de naam komen) de vervelendste. Vijanden zoals Blitz zijn wel lastig, maar met veel spring en charged shot werk kreeg ik die meestal wel plat.

Zit zelf vast in lvl...20 of 21 ofzo, waar je al die bosses opnieuw moet verslaan.

Dus vaak doodgaan en items usen noem ik geen cheaten (zover ik weet zijn er zo geen cheat codes voor DMC4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dit is ziek, heb net gelezen dat na SoS. De mode waar ik nu inzit en moeite mee heb. Daarna de moeilijkheids graad Dante must die komt. Daarna Heaven or Hell. En daarna Hell or Hell.
Gooit dmc 4 in de prullenbak.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Ah DMC, een oude liefde is opeens weer op de hoofdpagina van het forum.
Al vond ik DMC4 minder dan DMC3 (Nero is te basic) is het nog steeds een cool spel en ik heb het helemaal grijs gespeeld.
150 uur verder: alles S rank op het hele total results scherm gehaald en 1000/1000 achievementpoints :P

DMD is gewoon het moeilijkste niveau outcast.... heaven or hell is een mode waarin alles (zelfs bazen en jij zelf ook) binnen 1 hit dood gaat... hell or hell ga jij in 1 hit dood, maar zijn de vijanden normaal.... de vijanden zitten op SoS niveau.

Hell or Hell lijkt moeilijker dan het is, omdat wanneer je eindelijk door dmd mode heen bent je het spel zo goed kent dat SoS eigenlijk niet meer zo moeilijk is.
Pagina: 1 2 Laatste