Ik doe de SoS ook op de "dummy" manier, bosses verslaan met massaal Holy Water enzo
Ben niet zo extreem hardcore met games, DMC1 is het een wonder dat ik de hardmode gehaald hebt (DMD kom ik niet eens voorbij de eerste Mari's zo gauw ze triggeren), DMC3 heb ik eigenlijk ook een beetje gecheat (wel easy uitgespeeld zelf, maar daarna cheat code...DMC3 is nog steeds de moeilijkste) en DMC4 ging een stuk beter dan 1 en 3 qua moeilijkheid maar toch nog pittig voor mij.
Maar veel grinden en Bloody Palace doen voor orbs om al die holy water te betalen verveelt snel helaas.
Vind die Agnus en "bubble boy" (die gast die steeds in z'n bubble gaat, laatste boss, kan niet meer op de naam komen) de vervelendste. Vijanden zoals Blitz zijn wel lastig, maar met veel spring en charged shot werk kreeg ik die meestal wel plat.
Zit zelf vast in lvl...20 of 21 ofzo, waar je al die bosses opnieuw moet verslaan.
Dus vaak doodgaan en items usen noem ik geen cheaten (zover ik weet zijn er zo geen cheat codes voor DMC4).