(bijgewerkt op 5 mei)
Woensdagavond 26 april besteld via de site. Donderdag stond bestelling al In productie
En op vrijdagochtend kreeg de bestelling al de status Verzonden
Op dat moment ook een track en trace code ontvangen. Te mooi om waar te zijn, want het zou betekenen dat het pakket al in NL is gearriveerd. Vervolgens volgens UPS: op 28 april om half 12 is het pakket al bezorgd. Op een heel ander adres in Nederland. Blijkt dus een totaal ander pakket te zijn.
Antwoord van
Dell: "UPS gebruikt wel vaker dezelfde track and trace code voor pakketjes. Maakt u zich geen zorgen, komt goed." Volgens
Dell zal het pakket 1 week na verzenden in NL arriveren (5 mei), en zal ik alsnog een mail van UPS ontvangen over de bezorging.
Maar wat mij betreft toch niet erg geruststellend. Want straks zweeft er ergens bij UPS China een pakketje rond, waarvan de UPS systemen zeggen dat het allang bezorgd is. Of dat het bezorgt moet worden op dat andere adres.
En als het al wel goed wordt getransporteerd, dan ben ik niet in staat om de bezorgtijd aan te passen, omdat de UPS systemen van mening zijn dat het pakket al bezorgd is. Hmmm....
Op maandag meldt UPS: morgen wordt het pakket bij u bezorgd, het is aanvankelijk verkeerd bezorgd. Maar eens goed doorvragen, blijkt ander pakket met dezelfde track and trace, dat voor iemand anders bestemd is. Maar volgens dame van UPS is dat echt niet mogelijk en heb ik van
Dell de verkeerde track and trace gekregen.
Op dinsdagmiddag meldt
Dell: er is bij meerdere bestellingen iets misgegaan met de uitwisseling van gegevens met UPS. Maar "gelukkig" is uw pakket nog in China. Het probleem is hopelijk verholpen als uw pakket in NL ariveert.
Als ik in de avond thuis kom blijkt er een pakket bezorgd te zijn en afgegeven bij UPS point.
Woensdag opgehaald, en hoera! het is de bestelling
Inmiddels zijn op dezelfde track and trace code zo'n 40 pakketten in NL bezorgd.

Waarschijnlijk sommige op het verkeerde adres. Begrijp echt niet dat UPS systemen het toestaan dat er tientallen pakketten met dezelfde track and trace bestaan.
Ook triest dat
Dell stellig beweert dat mijn pakket nog niet in NL is, terwijl de bezorger al aan de deur is geweest. 3 dagen na
levering weet
Dell nog niet dat het pakket is afge
leverd. En daardoor is het product nog niet zichtbaar op mijn
Dell Producten pagina.
Gelukkig is de laptop ondanks alles snel ge
leverd. Woensdagnacht besteld en dinsdagochtend de eerste bestelpoging.
Toch maar vertrouwen op goede afloop.
[
Voor 43% gewijzigd door
Verwijderd op 05-05-2017 17:14
. Reden: status bijwerken - product geleverd ]