'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Volgens wat ik lees, ben je je mod status kwijt tot 3 april (3/4) en niet 4 maart (4/3)Boeboe schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:17:
Ik krijg vandaag het volgende bericht te zien:
[...]
Perfect mogelijk, aangezien ik vooral comments mod die een verkeerde modscore gekregen hebben.
Vreemder is echter dat ik vandaag de boodschap krijg dat mijn moderatiemogelijkheden tot gisteren zullen uitgeschakeld worden. Waarom dan een boodschap laten zien?
* boe2 gaat toch eens moeten meedoen met dat "meemodden"
[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 05-03-2008 16:23 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Als je weinig mod, en daarbij ook nog alleen reacties mod die naar jouw mening niet goed staan, raak je inderdaad gemakkelijk je status kwijt. Dat is een beetje een tekortkoming van het systeem.. maar goed op te vangen door gewoon de volgende "regel" te hanteren: Alles wat je leest, ook modden.Boeboe schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:22:
wha...dat is wel erg lang...ik schat dat ik 4 of 5 comments gemodereerd heb ik de laatste week...daarmee zak je af van expert moderator naar NIET moderator voor een maand?
* RoD gaat toch eens moeten meedoen met dat "meemodden"
Meemodden is trouwens niet aan te raden.. dan raak je je status misschien niet kwijt door de ModBot.. maar neemt zo'n PowerMod je te grazen
Ik zie ook dat je voornamelijk reacties modereert die in jouw ogen niet goed staan en ook vrij veel op mening i.p.v. inhoud modereert. Als je op deze manier modereert kun je inderdaad snel tegen de maximale afwijking aanlopen. Ik zou je aanraden om nog eens een blik op de vernieuwde ModFAQ te werpen.
Meemodden (eigenlijk papegaaimodden zoals het in de FAQ staat) is zoals RoD ook al zegt, helemaal uit den boze. Ik zou je afraden daaraan te beginnen.
Wat je wel zal moeten doen, is af en toe eens een moderatie bevestigen als je het met de moderatie mee eens bent. Ga gewoon eens per week een half nieuws artikeltje af en modereer de reacties. Maar dan bedoel ik dus niet elke score blind bevestigen zonder te kijken of je het met de moderatie eens bent natuurlijk.
Je moderatierechten blijven nog uitgeschakeld, maar ik zal botoo even vragen om te kijken of het in dit geval weer aangezet kan worden voor je.
bedankt Mad Marty, heb die zin even verduidelijkt
[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 05-03-2008 18:15 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ter aanvulling hierop: wolkje bedoelt uiteraard een moderatie bevestigen wanneer je het eens bent met de moderatie. Dat hoeft niet te betekenen dat je het eens bent met de inhoud van het berichtwolkje schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:52:
Wat je wel zal moeten doen, is af en toe eens een moderatie bevestigen als je het er mee eens bent.
Rail Away!
Papegaaimodden was ik niet echt van plan (heb hier zelf nog gemeld dat dit een probleem is), maar wou er toch even op wijzen dat dit een te eenvoudige manier blijft om het systeem te omzeilen
Het zou in z'n algemeenheid, denk ik, fijn zijn als je, je 'foute' moderaties terug kan zien. Zeker als ze gerevoked zijn.
IceManX schreef: sowieso
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
De heren hierboven hebben je het antwoord al gegeven, maar normaal gesproken kun je voor dit soort vragen terecht in ModBot is actief \o/ (het klachtenloket ook :o )Mr_Light schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 02:03:
Kan er ook iemand een blik werpen op mijn 'foute' moderaties? Ook ik kan me geen gekke dingen herinneren over de afgelopen tijd. Feedback of links naar offending post zou ik erg waarderen.
Dan houden we het mooi centraal.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
J.J.K. schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 02:26:
Je kan je moderaties terugzien bij de Mod-performance pagina, aangezien jou modstatus is gedeactiveerd durf ik niet te zeggen of je het nog kan inzien.
Ah en ik maar zoeken onder My TNETDirk schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 08:39:
Mod performance is altijd zichtbaar, ook bij gedeactiveerde modstatus. Op de fp kun je hem vinden via community, moderatie, moderatie performance.
J.J.K. schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 02:26:
Voor voorbeelden als dat niet lukt moet je denk ik bij Botoo zijn, en aangezien je uitgeschakeld bent door de ModBot denk ik, kan je het best in
dit topic terecht. Het kan overgens best zijn dat botoo hier al langskomt, maar anders kan je beter daar posten.
wolkje schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 08:49:
[...]
De heren hierboven hebben je het antwoord al gegeven, maar normaal gesproken kun je voor dit soort vragen terecht in ModBot is actief \o/ (het klachtenloket ook :o )
Dan houden we het mooi centraal.
Overheen gekeken(was laat).botoo schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:12:
Weer aangezet Mr_Light, ik zie geen schokkende dingen(volgende keer in het klachtenliket?
)
En thanks, ik zie nu inderdaad wat het probleem is, Misschien later dit weekend even een use-case en logica om die situaties wat eerlijker te maken in ModBot is actief \o/ (het klachtenloket ook :o ) posten.

IceManX schreef: sowieso
Vanwege een te grote afwijking van de door jou uitgevoerde moderaties zijn je moderatiemogelijkheden uitgezet.
Meer informatie over het moderatiesysteem kun je hier vinden.
Ik vind dit zeer onterecht. Ik heb altijd zo eerlijk mogelijk proberen te modden. Ik zat inderdaad niet op het gemiddelde, maar dat kwam omdat ik reacties vaak een plus 1 gaf als ze meerwaarde hadden. Dit in tegenstelling tot veel anderen. Zou ik mogen weten waarom dan mijn modstatus is uitgezet?
[ Voor 26% gewijzigd door Swelson op 07-03-2008 18:24 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dit topic is gesloten.