Toon posts:

Laptop voor gaming

Pagina: 1
Acties:
  • 340 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
Ik ben hier nieuw op dit forum, maar dat terzijde.
Het punt is dat ik tegen de zomervakantie aan van plan ben een laptop te gaan kopen. Ik doel op een laptop waarop het ook mogelijk is (degelijk) te gamen. Voorlopig ben ik niet van plan er hele zware games op te gaan draaien, maar ik probeer gewoon een degelijke laptop te vinden.

Het probleem is dat ik een leek ben op het gebied van computers, ICT, enzovoorts. Aan een combinatie letters & getallen kan ik niet opmaken hoe goed dergelijke hardware is, dus daarmee heb ik jullie professionele hulp nodig :)
Zijn er ervaringsdeskundigen die zelf tevreden zijn met hun laptop, of heeft iemand gewoon tips bij het zoeken en kiezen van een laptop in het algemeen?

Bij voorbaat dank! _/-\o_

Edit: Ik probeer een prijslimiet van 1500 euri aan te houden, veel hoger gaat m'n budget voorlopig niet worden. Mobiliteit en accuduur zijn niet heel relevant, voorlopig ga ik 'm niet onderweg gebruiken. De grootte van het scherm is ook niet heel relevant, net als of er vista of niet op zit (al is dit volgens mij wel de nieuwe standaard..). Merkvoorkeur heb ik niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 22:15 ]

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:53
Op GoT wordt wat meer inzet verwacht dan dit.

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zei, ik ben hier nieuw en het ontbreekt me aan ervaring. Wat voor inzet wordt er van me verwacht?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 22:17 ]

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Welkom op GoT. Je wilt pas een laptop in juni kopen en je hebt zelf nog helemaal niks aan research gedaan?

Ik denk dat je eerst wat FAQs lezen voordat een nieuw bericht plaatst. En houd er dan gelijk rekening mee dat berichten zoals deze niet zijn toegestaan ;)

Ik heb alvast wat FAQs hieronder gezet die je kan doorlezen!:
CSL FAQ
[Feedback] CSL FAQ / Beleid
Wat is er nu anders in CSL?
CSL Beleid

Maar lees vooral ook deze door (algemene FAQ):
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

[ Voor 4% gewijzigd door silmaril8 op 04-03-2008 22:18 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Het probleem is dat ik een leek ben op het gebied van computers, ICT, enzovoorts. Aan een combinatie letters & getallen kan ik niet opmaken hoe goed dergelijke hardware is, dus daarmee heb ik jullie professionele hulp nodig.
Welkom op GoT.

GoT is geen helpdesk, dus als je een totale leek bent, dat kan, is dit forum helaas niets voor jou. Daarnaast zijn dit soort vragen niet toegestaan zelfs al heb je wel veel ervaring.

De poster hierboven gaf al wat links maar ik denk niet dat je daar uit gaat komen wat je nu precies wilt. Ga eens naar een goede PC zaak waar men je deskundig voor kan lichten. (M.a.w. geen It's of BCC e.d.)

[ Voor 19% gewijzigd door Guardian Angel op 04-03-2008 22:20 ]

ARME AOW’er

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat kan je onderandere in de netiquette en de policies vinden... Staat ook in de voorwaarden dat je op de hoogte dient te zijn van de gebruiken hier.

Dit forum is niet voor de leek. Maar voor personen die zelf dingen willen uitzoeken, maar even vast zitten, en een klein zetje in de juiste richting nodig hebben.

Je wil een laptop voor te gamen, maar geen zware games. Hoe moeten wij dan weten welke games dat moeten worden? bij elk spel die je gaat/wil spelen staan de minimale specs, en de aanbevolen specs.

Kies een laptop met de aanbevolen specs, en klaar ben je.

We gaan hier niet de hele materie voor je voorkauwen, dat mag je zelf gaan opzoeken.

Regel 1: Google
Regel 2: De search van het forum

Daarna pas een vraag stellen hiero. En dan wel onderbouwd, wat je zelf hebt gevonden, en wat niet voldeed.

Ey!! Macarena \o/

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-01 15:04
asus g1s ;)'

maarre, v/d zomer? dat duurt nog wel ff --> dan zijn er vast al weer nieuwe

[ Voor 78% gewijzigd door sjongenelen op 04-03-2008 22:21 ]

you had me at EHLO

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Dw23saint welkom op GoT :)

Zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen

In CSL hebben we sinds kort de policy Wat is er nu anders in CSL? en daarmee zijn dit soort topics niet langer toegestaan.

We verwachten van een beetje tweaker dat hij/zij zelf prima in staat is om met de hulpmiddelen die tegenwoordig op het net te vinden zijn om een pc te kunnen samenstellen/kiezen.

Dit topic gaat dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.