PU nog niet dood? Er komt een nieuw blad: GamesTM!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliepke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 12:49
Tijs_a schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:07:
Even zo naar de winkel kijken of ze het blad nog hebben. Jammer dat ze een proefabbo hebben dat automatisch wordt verlengd (als je het niet 6 weken van te voren opzegt). Beetje jammer...
Yup, dat is hoe die dingen gaan. Ik kan je overigens wel vertellen dat als je nu lid wordt van GamesTM dat je een aantal GTA IV goodies erbij krijgt.

Dit is overigens wat er onder andere in het komende blad komt te staan: :)
http://forum.fnl.nl/showthread.php?t=55

Deze maand kun je het volgende verwachten kun je previews verwachten van:
Ninja Gaiden II
Resistance II
Red Alert 3
StarCraft II
Soul Calibur IV
Battlefield: Bad Company
Age of Conan: Hyborian Adventures
Damnation
The Sims 3
Street Fighter IV
Aliens: Colonial Marines
Valkyria Chronicles
Project 0
Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood

Reviews:
Super Smash Bros Brawl
Turning Point
Mario Kart (wii)
Viking: Battle for Asgard
Rock Band
Echochrome
God of War: Chains of Olympus
Sins of a Solar Empire
Crisis Core: Final Fantasy VII
Apollo Justice: Ace Attorney
Simon the Sorcerer 4: Chaos Happens
Space Invaders Extreme
Pro Evolution Soccer 2008
Gran Turismo 5 Prologue
UEFA Euro 2008
King of Clubs
Bomberman Land Touch! 2
Overclocked: a History of Violence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliepke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 12:49
Wie heeft de laatste al GamesTM opgepikt?
Ik zie de kwaliteit iedere keer een stukje omhoog gaan, wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:15

Osxy

Holy crap on a cracker

Fliepke schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:44:
Beetje slap om zo een opmerking te doen als je zelf werkzaam bent bij dat blad/uitgever imo.
Ik heb het blad zelf nog niet gekocht maar was het wel van plan binnenkort eens te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Osxy op 05-06-2008 11:25 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

De preview sectie is mooi gedetaileerd en dat leest vindt ik makkelijker dan een website die zulke informatie in 16 stukken hakt! Tuurlijk kun je veel ervan ook online vinden maar alweer..papier leest lekkerder en als je een interview met een developer moet lezen...

Maar vooral de reviews zijn gewoon goed, als een game bout is dat is het ook gewoon bout! Vindt dat lef hebben in deze tijd dat 8ten en 9ens standaard zijn. En wie heeft ook gezegt dat 7 de standaard moet zijn? Een Iron Man die 4/10 scoort tja..dat hoort ook gewoon zo. Als ik de review sectie doorneem moet ik het zeker gelijk stellen.

En 6 euro voor een blad van over 100 paginás zonder de UK standaard van veel reclame en erger..sex reclame.. in een game blad. Sigh!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Ik heb alleen nummer 2 opgepikt, maar ik vind het een prachtig blad. Reviews van alle platforms die ik leuk vind, hele leuke retro sectie. (vond ik heel erg leuk om te lezen!). Echt een toppertje. Geen abbonement voor mij, maar toch een wel op eens in de zoveel tijd te kopen!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
Ik heb vorige maand degene meegenomen met Ninja Gaiden op de kaft; in plaats van de PU. Best behoorlijk wat informatie voor dat geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 19:55

uppie8374

Sousousou

De PU heeft zijn gouden tijd al lang gehad. Toen Bas en Ben daar nog reviews deden las ik het blad met plezier. Daarna vond ik het hard achteruit gegaan.

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik las altijd met veel plezier het (toch wel dure) PCZone en af en toe ook HoogSpel. Die laatste club is er jammergenoeg mee gekapt omdat uitgevers van games ze te eerlijk vonden, waardoor ze geen games meer kregen om te reviewen. Ik ga dit nieuwe blaadje wel eens uitproberen als ik hem toevallig zie liggen ergens. :)

De PU heeft me na het jaar 2000 ofzo niet meer kunnen boeien, totaal geen info en teveel onderbroekenlol.

[ Voor 31% gewijzigd door Janssen op 12-06-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Je koopt een gameblad toch ook niet voor de info meer in het jaar 2008 :X . Dat is juist de reden dat de PU altijd leuk blijft, hoe mooi en informatief een magazine ook is, het blijft lang lang achterhaald voor hij ook maar uit is. :z

Bij de PU doen ze met elke review nog wat leuks, objectief is het niet altijd (100% objectief bestaat niet), maar leuk geschreven wel, en eerlijk ook zeer zeker.

Als boris DOA vollybal leuker (inclusief heerlijk lompe beargumentatie) vind als de nieuwste zelda dan maakt hij dat ook wel duidelijk ;), en dat soort artikelen zijn juist hilarisch!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 11:19

The Zep Man

🏴‍☠️

Collaborator schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:58:
Je koopt een gameblad toch ook niet voor de info meer in het jaar 2008 :X . Dat is juist de reden dat de PU altijd leuk blijft, hoe mooi en informatief een magazine ook is, het blijft lang lang achterhaald voor hij ook maar uit is. :z
Ik koop niet het nieuwste van het nieuwste en ik probeer zeker niet alles wat nieuw is. En via een games magazine is het veel comfortabeler om te lezen wat er de afgelopen maand weer is uitgekomen en wat er nog op de planning staat. Is ook meteen een mooi moment om te kijken wat je gemist hebt. En vaak zijn de (p)reviews professioneler dan dat je ze op het web kan vinden (met uitzondering van de PU, baggerblad).
Bij de PU doen ze met elke review nog wat leuks, objectief is het niet altijd (100% objectief bestaat niet), maar leuk geschreven wel, en eerlijk ook zeer zeker.
Een review mag gerust subjectief zijn, als het maar serieus onderbouwd is.
Als boris DOA vollybal leuker (inclusief heerlijk lompe beargumentatie) vind als de nieuwste zelda dan maakt hij dat ook wel duidelijk ;), en dat soort artikelen zijn juist hilarisch!
Dat soort onderbroekenhumor is ook zat te vinden op het web. Daarvoor schaf ik geen gameblad aan.

* The Zep Man is trouwe PC Gameplay fan, zelfs al in de periode toen de PC Gameplay nog de underdog was ten opzichte van de (met reclame en gesponsorde reviews gevulde) overleden PC Zone. :Y)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rilla
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-09 08:15
PCGameplay hier ook. Heb vroeger een abbo gehad en toevallig 2 weken geleden weer besloten om dat maar weer eens te doen. Direct even ME gekocht via de site met kortingsbonnen.

Zal binnenkort dat GamesTM eens bekijken, jammer dat het niet alleen voor de PC is maar die retrostukjes spreken me erg aan! Het is best veel retro spul, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:22
Ik ben ook van mening dat PU een blad is voor een hele jonge doelgroep en ik wil er daarom ook vanaf. Bovendien vind ik dat ze bijdragen aan een negatief beeld van de game-industrie en gamers/gaming in het algemeen met al hun gezever over boothbabes etc. Op die manier blijft gamen voor 'de buitenwereld' iets voor sociaal gestoorde gefrustreerde puberjongentjes.

Dus ik wil ook van mijn PU abbo af en ben aan het twijfelen tussen GamesTM en PC Gameplay. Ik game eigenlijk alleen op de PC. Is PC Gameplay dan de beste keuze denken jullie, of biedt GamesTM zoveel PC-game info én kwaliteit dat ik beter toch voor GamesTM kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bernaar schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:16:

Dus ik wil ook van mijn PU abbo af en ben aan het twijfelen tussen GamesTM en PC Gameplay. Ik game eigenlijk alleen op de PC. Is PC Gameplay dan de beste keuze denken jullie, of biedt GamesTM zoveel PC-game info én kwaliteit dat ik beter toch voor GamesTM kan gaan?
Koop een keertje losse nummers van beide en vergelijk. Ik ben ook al jaren lid van de PCGP en waar ze soms wat steekjes laten liggen vindt ik het toch een heel goed blad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rilla
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-09 08:15
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:22:
[...]

Koop een keertje losse nummers van beide en vergelijk. Ik ben ook al jaren lid van de PCGP en waar ze soms wat steekjes laten liggen vindt ik het toch een heel goed blad.
Weet je toevallig wat er met die column van Michel Wolf is gebeurt? Ineens niet meer in het blad te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:08
Ik heb net een proefabo op Gamestm genomen. Koop af en toe wel eens een gameblad maar het kan me meestal niet meer zo boeien als in de Snes/Megadrive tijd. Ik heb in die tijd zo'n beetje alle PU's maar toen had ik ook de juiste leeftijd voor de doelgroep. Ben benieuwd of het me kan boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Heren!

Na denk ik 7-8 jaar geen PU ben ik weer abonnee! Waarom? Vanwege de MGS4 + 1jr PU voor 60+ EUR aanbieding _/-\o_

Heb geen extreme haast met MGS4 dus dit is perfect, anders zou ik ook namelijk 60EUR in de winkel uitleggen, nu krijg ik de PU erbij. Ik wil hem ook niet als droog informatief blad ,daar kijk ik dagelijks al teveel game websites/fora voor. Humor en gewoon leuke artikelen + het tijdschrift/plaatjes kijken gevoel = _/-\o_

Vraagje alleen, hoe lang duurt t ongeveer voordat ik MGS4 kan ontvangen denken jullie? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 11:19

The Zep Man

🏴‍☠️

nudie schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 21:46:
Vraagje alleen, hoe lang duurt t ongeveer voordat ik MGS4 kan ontvangen denken jullie? :X
Mijn kristallen bol geeft aan dat het net zo lang kan duren als de tijd die ze bij redactie nodig hebben om jouw aanvraag te verwerken, het spel in te pakken en het spel naar het postkantoor te brengen. Vervolgens komt daar de tijd bij die het betreffende postbedrijf nodig heeft om het te ping-pongen tussen de verschillende sorteercentra. Daar komt ook nog eens een periode bij die nodig is voor het verplaatsen van het pakket van het betreffende sorteercentra naar jouw brievenbus.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik ben lid van de PU sinds het prille begin, en ben eigenlijk alleen maar lid voor de humor die zeker nog aanwezig is in de PU. Ik denk wel dat ik mn abo opzeg zodra Ed weggaat, het blijft een vertrouwd gevoel geven op één of andere manier.

Verder vind ik het jammer dat Skate wegging, en uiteraard alle anderen van de oude garde. Ik erger me nu alleen nog aan het feit dat alle Nintendo games door een fanboy als Jurjen worden behandeld.
Hij is in zekere zin wel objectief, maar het zou eerlijker overkomen als die andere gastjes ook 's een Zelda/Mario of weet ik het wat game testen. Ze moeten allemaal professioneel genoeg zijn om kwaliteit in games te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook dat abbo genomen van 3 nummers voor 10 euro ofzo, maar heb het weer opgezegd. PC games zijn voor mij belangrijker dan alles wat om een console draait. Daarnaast een GTA IV review met alleen maar screens die officieel zijn uitgegeven door Rockstar... Opzet van pre/reviews zijn daarentegen wel weer naar mijn smaak maar goed bijelkaar is het niet voldoende voor mij om een abbo te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel een pre vind is dat nu Boris weg is. Die man kon serieus alleen maar blaten en tegen Zelda aanschoppen, ik heb bijna geen goeie reviews van hem mogen aanschouwen. Dieptepunt was toch dat hij DOA:Volleyball een 97 gaf, net als Jurjen aan Zelda had gegeven.
Niet zozeer omdat hij DOA zo goed vond, nee puur als protest. Het is toch te gek voor woorden dat dergelijke vendettas worden uitgevochten voor het oog van de lezer en dan ook nog ten koste van het enige nuttige van het blad, de review(cijfers)? Ik heb mijn abbo inmiddels opgezegd en in november gaat bij mij de stekker eruit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

rilla schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:59:
[...]

Weet je toevallig wat er met die column van Michel Wolf is gebeurt? Ineens niet meer in het blad te vinden?
Ben ik dus niet de enige die zich dat afvraagd, ga er een emailtje aanwagen naar pcgameplay.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ook, elke maand was dat het 1e wat ik las :D.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 09:31:
Wat ik wel een pre vind is dat nu Boris weg is. Die man kon serieus alleen maar blaten en tegen Zelda aanschoppen, ik heb bijna geen goeie reviews van hem mogen aanschouwen. Dieptepunt was toch dat hij DOA:Volleyball een 97 gaf, net als Jurjen aan Zelda had gegeven.
Niet zozeer omdat hij DOA zo goed vond, nee puur als protest. Het is toch te gek voor woorden dat dergelijke vendettas worden uitgevochten voor het oog van de lezer en dan ook nog ten koste van het enige nuttige van het blad, de review(cijfers)? Ik heb mijn abbo inmiddels opgezegd en in november gaat bij mij de stekker eruit. :)
Het enige nuttige van het blad? Dat is voor mij nog altijd de humor geweest en niet de cijfers, cijfers zijn sowieso iets wat veel te subjectief is om daar veel waarde aan te hechten.

De PU lees ik omdat ik het vermakelijk vind, maar als je de humor van de PU niet kan waarderen dan moet je het inderdaad niet meer kopen ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:22
Inmiddels heb ik mijn abonnement op de PU opgezegd. Ik ben benieuwd wat mensen van GamesTM vinden nu ze het blad een aantal keer ontvangen hebben. Is het nog steeds van hoge kwaliteit? Heb al een keer in een kiosk gestaan, GamesTM zag er wat mooier uit qua lay-out en had meer bladzijden, PC Gameplay zag er iets minder volwassen uit maar had wel een stukje over een spel waar ik naar uitkijk (Colonization), wat GamesTM weer niet had. Binnenkort moet ik maar eens beide bladen inhoudelijk bekijken, want ik ben er nog niet uit welke het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Mijn PU abo is sinds deze maand ook afgelopen.
Simpelweg omdat ik er steeds minder in lees.

Ik ben wel 15 jaar!!! lid geweest. (sinds de oprichting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:51

d_star

Maharadja of the Year :-/

Bernaar schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:41:
Inmiddels heb ik mijn abonnement op de PU opgezegd. Ik ben benieuwd wat mensen van GamesTM vinden nu ze het blad een aantal keer ontvangen hebben. Is het nog steeds van hoge kwaliteit? Heb al een keer in een kiosk gestaan, GamesTM zag er wat mooier uit qua lay-out en had meer bladzijden, PC Gameplay zag er iets minder volwassen uit maar had wel een stukje over een spel waar ik naar uitkijk (Colonization), wat GamesTM weer niet had. Binnenkort moet ik maar eens beide bladen inhoudelijk bekijken, want ik ben er nog niet uit welke het wordt.
Sinds dat ik een nummer van Games TM heb meegenomen op vakantie naar Cuba, ben ik eigenlijk positief over dit blad. De kwaliteit groeit per nummer, waarbij vaak niet alleen een oordeel wordt geveld, maar suggesties worden gegeven van "zo zouden wij het spel verbeteren", of "dit ga je er aan missen". Leest erg prettig vind ik.

Daarnaast wordt ook op een serieuze manier gekeken naar de games industrie, zowel in het heden, verleden als de toekomst. Dat moet je wel interesseren uiteraard, maar ik moet zeggen dat vooral de retro-gaming stukken goed zijn uitgewerkt, met interview met verschillende developers. Zo heb je meer het gevoel dat objectief naar een onderwerp wordt gekeken.

Al met al zeker een aanrader, waar ik elke maand weer naar uitkijk!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenw00t
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-09 21:15
Even deze draad terug tot leven wekken, en wel met slecht nieuws :'( ..
Deze morgen een brief ontvangen met de mededeling dat men gaat stoppen met het blad omdat het economisch niet rendabel was, ondanks het enthousiasme rond het blad. Als abonnee heb ik dus recht op een terugbetaling van het deel dat ik teveel betaald heb. Erg jammer... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bernaar schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:41:
Minder volwassen? Hoezo dat, ik vind dat Pc Gameplay een heel goed imago heeft. De revieuws zijn/waren iig altijd (voor mij) prettiger om te lezen dan de lappen text in GamesTM.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:03

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Heb je het nu over de PU of over GamesTM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Hoe lang heeft dit blad überhaupt bestaan dan :? Dit topic is ~9 maanden geleden gestart met de melding dat het blad naar Nederland gaat komen, dus het heeft misschien een half jaar bestaan ofzo?

edit:
Ah, op de site staat dat er in totaal 8 nummers zijn verschenen. Blijkbaar hadden ze het nogal verkeerd ingeschat als je na zo'n korte periode al de handdoek in de ring gooit.

[ Voor 32% gewijzigd door Hahn op 30-12-2008 00:54 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenw00t
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-09 21:15
woelders schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 00:52:
Heb je het nu over de PU of over GamesTM?
Voor de duidelijkheid maar van de site gehaald:
GAMES™ GAME OVER
Helaas hebben we moeten besluiten om games™ na acht nummers stop te zetten.
Na het nummer dat nu in de schappen ligt, verschijnt er geen games™ 9 meer.
Hoewel het blad enthousiaste lezers had, was het economisch niet rendabel.

Wij bedanken iedereen die games™ een warm hart heeft toegedragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Crap. Now what. PU is me te puberaal eigenlijk.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jammer dat de kwaliteit van dit magazin de laatste jaren zo sterk achteruit is gegaan dat het vergelijkbaar is met page-toiletpapier.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:27:
dat het vergelijkbaar is met page-toiletpapier.
Waarschijnlijk is de PU om die reden wel economisch haalbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
PU is gewoon een begrip geworden, iedere beetje gamer kent de PU wel. Ik ben dan wel geen lid, maar voor een vliegreisje koop ik hem toch altijd nog graag. Boeiend of het puberaal is, als je jezelf 24/7 achter je console verschanst dan ben je zowiezo wel een beetje puberaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Het enigste deftige gamersblad dat op dit moment nog bestaat ( ik spreek hier specifiek voor pc gamers ) is in mijn ogen de Pc Gameplay. Deftige kerels die goed kunnen schrijven en er hier en daar humor insteken. Ik ben er al 3 jaar op geabboneerd en vind het blad nog steeds geen kwaliteit heeft ingeboet.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik lees nog altijd de PU..puur voor de humor, nieuws lees ik wel op Internet.

Het enige waar me aan erger in de PU is dat Nintendo spellen altijd door Jurjen worden gedaan, en zo anderen nooit een oordeel vellen over Nintendo games. Voor de rest vind ik het altijd nog prettig als er een nummer op de deurmat valt. Heb ook alle nummers, en ben lid sinds 1997 ofzo.

En ja, dan wordt het lastig opzeggen :P

(vind het wel knap dat de PU het zolang weet vol te houden :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook bijzonder jammer dat dit blad stopt.
Ik heb echt van elk nummer genoten, heb vanaf nummer 4 ofzo een abo genomen. Echt een blad wat weer eens de moeite waard was om helemaal te lezen.

Ook heerlijk om weer eens weg te zwijmelen bij de retro stukken. O+

En de Pu, tsjah een heel ander blad. Ik lees hem vaak tussendoor, op het toilet en voor het slapen gaan nog even.
Ik irriteer me inderdaad ook aan Jurjen en Wouter.
Jurjen vanwege zijn cijfers die hij geeft aan Nintendo games (en Nintendo is immers altijd goed) en Wouter vanwege zijn manier van doen in het blad.
Die 2 mogen wat mij betreft per direct vertrekken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:59:
Mijn PU abo is sinds deze maand ook afgelopen.
Simpelweg omdat ik er steeds minder in lees.

Ik ben wel 15 jaar!!! lid geweest. (sinds de oprichting)
Ze hadden jou dan toch wel erelid mogen maken zeg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

not2secure4u schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:09:
Het enigste deftige gamersblad dat op dit moment nog bestaat ( ik spreek hier specifiek voor pc gamers ) is in mijn ogen de Pc Gameplay. Deftige kerels die goed kunnen schrijven en er hier en daar humor insteken. Ik ben er al 3 jaar op geabboneerd en vind het blad nog steeds geen kwaliteit heeft ingeboet.
Jammer dat ze niet multiplatform gaan. Vroeger las ik ze ook altijd en idd, kwalitatief zeer hoog. Dat is er multiplatform niet in NL, en om nou een relatief duur blad uit 't buitenland over te halen...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Willybubba schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 16:42:
[...]

Jammer dat ze niet multiplatform gaan. Vroeger las ik ze ook altijd en idd, kwalitatief zeer hoog. Dat is er multiplatform niet in NL, en om nou een relatief duur blad uit 't buitenland over te halen...
Ze zijn nogal anti console en dat is imo maar goed ook. Ik ben een pc gamer ik hoef geen 5 á 6 euro te betalen voor een blad waar ik de helft niet van hoef te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Sterker nog, in multiplatform bladen is de pc vaak een ondergeschikte rol toebedeeld. Net als MrVegeta ben ik blij dat er een Nederlandstalig kwaliteitsblad is voor pc gamers (al erger ik me soms kapot aan de onzin die ze over hardware schrijven). PC Gameplay is het enige blad dat hier is blijven plakken nadat HoogSpel damals ter ziele ging. De PU vond ik echt een enorm puberaal blad destijds en ik heb het nooit meer ingezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hun hardware pagina onzinneg? Hoezo dat, ik vind het wel leuk dat ze een 3 systemen in elkaar zetten :). Maar goed ze moeten het toch wel kwijt in 2 pagina's ;).

Wat ik leuk vond aan GamesTM was de uitgebreide stukken over de games industrie :). Vond ik leuker om te lezen dan hun revieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Idd, de ins en outs van de industrie weten ze vaak erg duidelijk neer te zetten. Ook de stukken over piracy vond ik erg sterk. Maar de hardware pagina's... ze raden altijd Asus aan als merk voor het mobo en volgens mij vroeger ook voor de graka. Bij de keuze van het mobo wordt met geen woord over chipsets gesproken. Volgens PCGP kan je 4GB RAM overwegen als je Vista gebruikt, maar er wordt niet over 64 vs 32-bit OS gesproken en zo hebben ze vaak wel meer dingen. Maar goed, een tweaker is natuurlijk wat veeleisender dan de gemiddelde gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Ik vind die samenstellingen wel heel interessant eigenlijk omdat je zo snel een zicht hebt op de markt. Voor een tweaker is het helaas niet bestemd. Maar tweakers maken dan ook niet het grootste deel van de populatie uit waar PCGP op doelt wss :). Eerlijk gezegt moesten ze multiplatform gaan zijn ze er een klant kwijt. IMO zie je het eraan dat ze zich specialiseren, en daar zijn ze ook heel heel goed in. Hun artikels over bvb Gold farming en andere zijn zeer degelijk. Ze beginnen ook al een tijd vrij veel aandacht aan indie games te besteden. Wat toch wel zeer leuk is. Om nog maar van de budgetpaginas te zwijgen en de modderafdeling ;)

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
Late reactie...
Een vervanger voor het Nederlandse Games TM wat maar kort bestaan heeft is het Belgische Chief. Kwaliteitsmateriaal, leuke achtergrondartikeltjes, goede papierkwaliteit, retro, goede prijs. Hoe doen ze het? :) Geef het blad een kans.

PU las ik vroeger (=93,94,95,96 ofzo) veel. Puberaal blaadje ;) En de reviews lijken me soms beïnvloed. In de begintijd had ik soms het idee dat ze trials van pc games besproken. Vind het wel grappig dat ze nog steeds bestaan en nog steeds populair zijn. Toen vond ik de stijl leuk en kwam die niet geforceerd over, terwijl dat nu wel lijkt (of het is gewoon steeds meer van hetzelfde). Hangt Mortal Marcel hier toevallig rond, de bekende brievenschrijver? Tijd geleden weer de hele verzameling weggekieperd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Rinzwind schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:47:
Late reactie...
Een vervanger voor het Nederlandse Games TM wat maar kort bestaan heeft is het Belgische Chief. Kwaliteitsmateriaal, leuke achtergrondartikeltjes, goede papierkwaliteit, retro, goede prijs. Hoe doen ze het? :) Geef het blad een kans.

PU las ik vroeger (=93,94,95,96 ofzo) veel. Puberaal blaadje ;) En de reviews lijken me soms beïnvloed. In de begintijd had ik soms het idee dat ze trials van pc games besproken. Vind het wel grappig dat ze nog steeds bestaan en nog steeds populair zijn. Toen vond ik de stijl leuk en kwam die niet geforceerd over, terwijl dat nu wel lijkt (of het is gewoon steeds meer van hetzelfde). Hangt Mortal Marcel hier toevallig rond, de bekende brievenschrijver? Tijd geleden weer de hele verzameling weggekieperd.
Die kreeg op een gegeven moment zelfs z`n eigen rubriek... niet lang daarna hoorde je wederom niet smeer van onze mortal marcel..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1 2 Laatste