Iemand een culture treaty? Zit op 11, 67 stad heet Marathon
Hmm ik meld ff dat ik "out" ben. Was een aantal dagen niet ingelogd en nu is mn account gedelete. Jammer, had al iets van 4 eilanden en stond ergens rond de 1500 kwa highscore.
Maargoed, geen zin om opnieuw te beginnen.
Dus im out.
Dus im out.
Verwijderd
Mensen met een iPhone/iPod touch:
Zelf was ik het een beetje zat om in te loggen bij ikariam. Eenmaal ingelogd loopt Ikariam zó traag, dat je haast niks kan aanklikken (dat is tenminste mijn ervaring ermee). Heb dus even een script gescreven om de belangrijkste informatie (grondstoffen/gold/schepen/berichten) op te halen en te laten weergeven in een interface voor de iPhone/iPod touch. Heb het meer gemaakt voor eigen gebruik maar als je het zelf wil gebruiken kan dat als volgt:
http://ikariam.touchfans....VER&u=USERNAME&p=PASSWORD
bij server kan je voor server Delta een 4 invoeren of gewoon Delta, wat je fijn vind. Mensen die liever niet de logingegevens opgeven (wat ik zeker kan begrijpen) mogen ook even contact opnemen, dan zal ik ze het script sturen zodat je het zelf kan draaien.
Zelf was ik het een beetje zat om in te loggen bij ikariam. Eenmaal ingelogd loopt Ikariam zó traag, dat je haast niks kan aanklikken (dat is tenminste mijn ervaring ermee). Heb dus even een script gescreven om de belangrijkste informatie (grondstoffen/gold/schepen/berichten) op te halen en te laten weergeven in een interface voor de iPhone/iPod touch. Heb het meer gemaakt voor eigen gebruik maar als je het zelf wil gebruiken kan dat als volgt:
http://ikariam.touchfans....VER&u=USERNAME&p=PASSWORD
bij server kan je voor server Delta een 4 invoeren of gewoon Delta, wat je fijn vind. Mensen die liever niet de logingegevens opgeven (wat ik zeker kan begrijpen) mogen ook even contact opnemen, dan zal ik ze het script sturen zodat je het zelf kan draaien.
Verwijderd
Hmmz paar dagen kan al niet ,, 4 dorpen doe je een week minimaal over .. en na een week duurt het 3 weken voor je deleted wordtD-Raven schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:37:
Hmm ik meld ff dat ik "out" ben. Was een aantal dagen niet ingelogd en nu is mn account gedelete. Jammer, had al iets van 4 eilanden en stond ergens rond de 1500 kwa highscore.
Dus im out.
Sorrybreitsma schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:23:
[...]
Aha, vandaar dat mijn gebruikelijke doelwitten opeens helemaal leeg waren.
Feature - Inactivity deletion will immediately be performed in regular intervalsVerwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:21:
[...]
Hmmz paar dagen kan al niet ,, 4 dorpen doe je een week minimaal over .. en na een week duurt het 3 weken voor je deleted wordt
* Phase 0: If somebody takes no action within 5 hours after registering an account, it will be immediately deleted.
* Phase I: Within the first 7 days: - Time until inactive: 2 days - Time inactive until deletion: 2 days
* Phase II: Two weeks up to a month: - Time until inactive: 7 days - Time inactive until deletion: 4 days
* Phase III: 1 month to 3 months - Time until inactive: 7 days - Time inactive until deletion: 14 days
* Phase IV: from 3 months onward: - Time until inactive: 7 days - Time inactive until deletion: 30 days
Pas na een maand begint het echt ergens op te lijken dus, daarvoor lig je er binnen een week al uit.
[removed]
Ja, alleen de combat reports zijn bugged. Althans, de getalletjes die je ziet. Evenals dat combat reports soms spontaan verdwijnen.Tripp schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:18:
Werken die upgrades van de workshop wel? Want mijn phalanxes hebben nog steeds maar 40 def
Getalletjes zijn volgens mij niet bugged. Dat laatste overzicht is wat er overblijft na de laatste ronde en dus zijn er units dood en tellen niet mee. Workshop werkt als je bij de unit een icoontje ziet in de barracks (bronze, silver, gold shield of sword)
edit:
En in de workshop zie je het ook wanneer je hem geupgrade hebt.
edit:
[ Voor 12% gewijzigd door Kixtart op 04-04-2008 23:08 ]
☻/
/▌
/ \
Hmm, m'n happiness blijft steeds iets dalen, hebben ze gewoon nieuwe gebouwen nodig?
(IE Tavern/Museum)?
(IE Tavern/Museum)?
Doe Praemel!
Maar wel alleen in de workshop waar je die upgrade gedaan hebt zie ik netKixtart schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:07:
Getalletjes zijn volgens mij niet bugged. Dat laatste overzicht is wat er overblijft na de laatste ronde en dus zijn er units dood en tellen niet mee. Workshop werkt als je bij de unit een icoontje ziet in de barracks (bronze, silver, gold shield of sword)
edit:

Je hebt een bepaalde happiness en dit wordt gebruikt om je citizens tevreden te hebben. Als je happiness erg hoog is vergeleken met het aantal citizens zal de growth hoog zijn en er snel mensen bijkomen. Elke citizen die er bij komt deelt ook in de happiness en daarom daalt de algemene tevredenheid en dus ook de growth. Met museums en taverns kan je de happiness verhogen.Preimel schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:03:
Hmm, m'n happiness blijft steeds iets dalen, hebben ze gewoon nieuwe gebouwen nodig?
(IE Tavern/Museum)?
(omgekeerd kan ook. Als je erg weinig happiness hebt gaan er mensen weg. Elke persoon minder is weer meer happiness voor de rest. Dat mensen weggaan is gewoonlijk niet wenselijk in je town en je moet soms erg op je wine letten in alle towns
☻/
/▌
/ \
Ik ben er mee gestopt (al een kleine 2 weken overigens), vond het niet leuk meer. Te buggy, geen echt doel, irriteerde me vaak aan de interface etc. etc. Dat krijg je denk ik als je alles met travian vergelijkt
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
ik ben maar ff met travian begonnen.. het opbouwen duurt alleen wel extreem lang (ik zit zeker niet op zo'n speed serverMrAngry schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:19:
Ik ben er mee gestopt (al een kleine 2 weken overigens), vond het niet leuk meer. Te buggy, geen echt doel, irriteerde me vaak aan de interface etc. etc. Dat krijg je denk ik als je alles met travian vergelijkt
Ik heb even op een ander eiland ook een workshop gemaakt, maar daar zie ik de upgrades ook gewoon staan.jip_86 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:03:
[...]
Maar wel alleen in de workshop waar je die upgrade gedaan hebt zie ik net
☻/
/▌
/ \
Ik neem aan dat GoT nog volzit?
Ik kreeg een aanbod van een andere alliance
.
Ik ga er eigenlijk van uit van niet (er zijn een aantal mensen gestopt en de grote van de alliance is eerst dus al groter geweest) , maar wanneer er weer uitnodigingen komen weet ik zo niet.Tripp schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:56:
Ik neem aan dat GoT nog volzit?Ik kreeg een aanbod van een andere alliance
.
[removed]
Er zijn wat plaatsen beschikbaar en er zitten een aantal inactive tussen dus zal wel binnenkort zijn. (osxy is op vakantie geweest, dus deze week was even niks)
☻/
/▌
/ \
Dat ligt aan de aanmeldingen op het forum. Als er 10 plaatsen zijn gaan de hoogste 10 plaatsen erin, maar meestal is het wel 10k+. Gewoon proberen en geluk hebben.
☻/
/▌
/ \

Iemand idee hoe dit kan? 87 en 88 blijven maar dalen. Groei is gewoon goed en heb ook niet veel troepen ofzo. 87 heeft wel helping hands (marble) en 88 relatief hoog academy level (14). Maar dat 89 daarna weer zo'n groot verschil heeft snap ik niet bepaald eigenlijk.
Iemand wijn nodig?
Heb er genoeg van maar heb tekorten aan Marble of Crystal Glass, trade?
Heb er genoeg van maar heb tekorten aan Marble of Crystal Glass, trade?
Doe Praemel!
Huh jij hebt wel erg weinig income.... Ik heb nog maar 4 steden in totaal en heb 12k income...jip_86 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 20:43:
[afbeelding]
Iemand idee hoe dit kan? 87 en 88 blijven maar dalen. Groei is gewoon goed en heb ook niet veel troepen ofzo. 87 heeft wel helping hands (marble) en 88 relatief hoog academy level (14). Maar dat 89 daarna weer zo'n groot verschil heeft snap ik niet bepaald eigenlijk.
Verwijderd
Dan heb jij wel gigantisch veel inkomen, met 5 steden heb ik hier 11,5k inkomen.. Ligt natuurlijk ook aan je scientists en de levels van je wood mill / minexminator schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:04:
[...]
Huh jij hebt wel erg weinig income.... Ik heb nog maar 4 steden in totaal en heb 12k income...
Total scientists: 634 = 6,3k per uur
Eiland | Income | Upkeep | Amount |
Dennis Sulp GoT | 3,006 | 594 | 2,412 |
Marble colony | 3,245 | 600 | 2,645 |
Wine colony | 2,488 | 536 | 1,952 |
Crystal colony | 2,145 | 461 | 1,684 |
Marble colony2 | 666 | 353 | 313 |
Total income: | 11,553 | 2,545 | 9,007 |
Ja dat ook natuurlijk (heb rond de 350 scientistVerwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:14:
[...]
Dan heb jij wel gigantisch veel inkomen, met 5 steden heb ik hier 11,5k inkomen.. Ligt natuurlijk ook aan je scientists en de levels van je wood mill / mine
Total scientists: 634 = 6,3k per uur
Eiland Income Upkeep Amount Dennis Sulp GoT 3,006 594 2,412 Marble colony 3,245 600 2,645 Wine colony 2,488 536 1,952 Crystal colony 2,145 461 1,684 Marble colony2 666 353 313 Total income: 11,553 2,545 9,007

wat is gemiddeld dan ongeveer?
ik heb nu 4 stadjes en een income van 5k, maar ik heb ook best veel troops in myn steden..
maar opzich boeit het geld me niet zo, want ik heb 2kk xD
ik heb nu 4 stadjes en een income van 5k, maar ik heb ook best veel troops in myn steden..
maar opzich boeit het geld me niet zo, want ik heb 2kk xD
Je income hangt niet alleen af van je aantal steden, maar ook van het level van deze steden en hoeveel mensen je aan het werk hebt. Op dit moment produceer ik eigenlijk teveel hout dan dat ik nodig heb, maar ga nog eventjes door om een reserve te hebben zodat ik indien nodig nog snel eventjes wat kan verkopen.
Denk trouwens dat ik ook maar eens wat boten erbij ga nemen, want ik zit telkens in Marble en/of Glass nood.
Denk trouwens dat ik ook maar eens wat boten erbij ga nemen, want ik zit telkens in Marble en/of Glass nood.
Je moet eens naast elkaar zetten hoeveel mensen je waar aan het werk hebt (dus degene die luxury goods/wood verzamelen en scientists). Ik heb b.v. met 5 redelijke steden (18/17/17/16/13) nog geen 10k income en dat komt vooral doordat ik op eilanden zit die veel doneren en ik dus veel mensen in marble/wijn/crystal heb zitten en daarnaast de meeste academy's op 13 staan.jip_86 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 20:43:
[afbeelding]
Werkers die niet in de mijnen/academies etc aan het werk zijn leveren 4 gold op en scientists kosten 8 gold. (dus elke werker in de mijn is -4 gold, elke scientist is -12 gold)
Verder intereseert gold mij wel aangezien je daarmee via b.v. schepen punten kunt kopen (100k gold uitgeven levert 250 punten op)
[removed]
*Kuch*, zie ons forumKixtart schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 17:26:
Dat ligt aan de aanmeldingen op het forum. Als er 10 plaatsen zijn gaan de hoogste 10 plaatsen erin, maar meestal is het wel 10k+. Gewoon proberen en geluk hebben.
☻/
/▌
/ \
Ik zag ut, kan nog wel ff wachten denk ik
Moar cultural treaties please: Maxilium (12:54)
code:
1
2
3
4
| A trading fleet from GoT - jip_88 has arrived in Milfitanus and brings: * Crystal glass: 2000 * at a price per unit of:Gold: 30 |
thanx jip
[ Voor 27% gewijzigd door Tripp op 07-04-2008 16:34 ]
Verwijderd
Nou ben net voor het eerst gepillaged. Was op mijn 2e colony(lvl 7, wine), en heb daar een hoog lvl warehouse en een lvl 1 trading port(De beste verdediging).
# Gold: 54 # Building material: 81 # Wine: 68 # Marble: 37 # Crystal glass: 12
Maar ik las ergens op de forums van Ikariam dat gameforge er wat aan wou doen. Dat mensen verplicht hun trading port moest upgraden o.i.d.
# Gold: 54 # Building material: 81 # Wine: 68 # Marble: 37 # Crystal glass: 12
Maar ik las ergens op de forums van Ikariam dat gameforge er wat aan wou doen. Dat mensen verplicht hun trading port moest upgraden o.i.d.
Er waren iig wat ideeën om de AP punten ook afhangelijk zijn van trade port en zo iedereen wat meer redenen te geven om dat ding te upgraden. Maar het is nog niet duidelijk of zo zoiets gaan implementeren.
☻/
/▌
/ \
Hopelijk wel in ieder geval, momenteel heb je er veel te weinig last van als je je trade port op lvl2 houdt. Naar mijn idee moeten ze er voor zorgen dat het meer voordelen biedt om je port te upgraden.Kixtart schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:00:
Er waren iig wat ideeën om de AP punten ook afhangelijk zijn van trade port en zo iedereen wat meer redenen te geven om dat ding te upgraden. Maar het is nog niet duidelijk of zo zoiets gaan implementeren.
[removed]
Iemand die nog een cultureeel treaty nodig ? Ik zoek er nog 2 namelijk en me dorpelingen worden er niet echt blij van
Dus kom snel met je cultureel naar mijn musuem zodat mijn dorpelingen weer wat te doen hebben
locatie van mijn stad is tevinden in het marble rijtje in de start post.
locatie van mijn stad is tevinden in het marble rijtje in de start post.
[ Voor 15% gewijzigd door Taenadar op 08-04-2008 18:28 ]
Ik heb besloten om te stoppen met het spel. Als jullie resources willen dan kan dat op mijn coords. Die staan in de opening post. Me leger zal ik ook verwijderen om het makkelijker te maken.
Edit
Mijn kolonien zitten op Eroutia [20:66], Ormeutia [23:72], Sianios [23:63]. Hoofdeiland zit op Denautia [22:68]. Daar zit dan ook het grote deel van de buit. De buit loopt af volgens datzelfde volgorde. Steel ze!!
Succes met de oorlog.
Edit
Mijn kolonien zitten op Eroutia [20:66], Ormeutia [23:72], Sianios [23:63]. Hoofdeiland zit op Denautia [22:68]. Daar zit dan ook het grote deel van de buit. De buit loopt af volgens datzelfde volgorde. Steel ze!!
Succes met de oorlog.
[ Voor 34% gewijzigd door 455451n op 08-04-2008 20:58 . Reden: coords erbij ]
Ja idd, maar met AP alleen is het ook al voldoende denk ik want als je een laag lvl trading port houd en grote hoeveelheden resources wegstuurt (moet echt wel gebeuren als je meerdere kolonies hebt) dan moet je lang wachten totdat je weer AP krijgt. Dus eigenlijk word je al geforceerd om je trading port te upgraden.redwing schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:02:
[...]
Hopelijk wel in ieder geval, momenteel heb je er veel te weinig last van als je je trade port op lvl2 houdt. Naar mijn idee moeten ze er voor zorgen dat het meer voordelen biedt om je port te upgraden.
Ik heb nu 5 eilanden en mijn ports zijn lvl2 of 3 en ik heb nergens problemen mee. Er moet toch een wat groter voordeel inzitten om die naar lvl 10 of zo te brengen ? Nu brengt het meer nadelen dan voordelen met zich mee.xminator schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:12:
[...]
Ja idd, maar met AP alleen is het ook al voldoende denk ik want als je een laag lvl trading port houd en grote hoeveelheden resources wegstuurt (moet echt wel gebeuren als je meerdere kolonies hebt) dan moet je lang wachten totdat je weer AP krijgt. Dus eigenlijk word je al geforceerd om je trading port te upgraden.
[removed]
Verwijderd
Hoop eigenlijk wel dat ze er zo snel mogelijk er wat aan gaan doen. Word het pillagen ook wat aantrekkelijker en de verdediging ook belangrijker wat indirect betekend dat sulphur een belangrijker grondstof word.
Ik word trouwens ook steeds aangevallen op mijn wine colony(lvl 7). Door een gozer op hetzelfde eiland. Hij valt steeds 's avonds en 's nachts aan. Pleur er nu een stuk of 35/40 phalanx's neer en een aantal ballista ships. En ben druk bezig met de muur aan het upgraden. Dus hopelijk gaat hij vanavond een lesje leren
Ik word trouwens ook steeds aangevallen op mijn wine colony(lvl 7). Door een gozer op hetzelfde eiland. Hij valt steeds 's avonds en 's nachts aan. Pleur er nu een stuk of 35/40 phalanx's neer en een aantal ballista ships. En ben druk bezig met de muur aan het upgraden. Dus hopelijk gaat hij vanavond een lesje leren
Ik speel dit spel denk ik nog een week of 2 en als er dan niet zichtbare verbeteringen zijn aangebracht, stop ik er ook mee. Als je eenmaal die hogere levels hebt bereikt kun je helemaal niets meer omdat je óf niet genoeg in je warehouse kwijt kan, óf je megalang moet wachten totdat een gebouw klaar is, óf je te weinig voordelen hebt van je hogere level waardoor je weinig meer kunt dan in het begin.
Vooral in het begin leek het alsof je mega veel dingen kunt doen, maar nu zie ik meestal dezelfde schermen weer voorbij komen en doe ik eigenlijk niets meer dan upgraden, upgraden, upgraden en dat is toch wel zonde.
Vooral in het begin leek het alsof je mega veel dingen kunt doen, maar nu zie ik meestal dezelfde schermen weer voorbij komen en doe ik eigenlijk niets meer dan upgraden, upgraden, upgraden en dat is toch wel zonde.
Verwijderd
Geef ze gewoon de tijd @ board van ikariam staan suggesties waar ze mee bezig zijn en occupy verwacht ik ook nog wel terug te komen .. dan wordt het iig stuk leukerMartinspire schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:54:
Ik speel dit spel denk ik nog een week of 2 en als er dan niet zichtbare verbeteringen zijn aangebracht, stop ik er ook mee. Als je eenmaal die hogere levels hebt bereikt kun je helemaal niets meer omdat je óf niet genoeg in je warehouse kwijt kan, óf je megalang moet wachten totdat een gebouw klaar is, óf je te weinig voordelen hebt van je hogere level waardoor je weinig meer kunt dan in het begin.
man man, eindelijk kan ik occupation doen. kan het niet meer!!Geef ze gewoon de tijd @ board van ikariam staan suggesties waar ze mee bezig zijn en occupy verwacht ik ook nog wel terug te komen .. dan wordt het iig stuk leuker
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Momenteel ben ik bezig om een groot leger op de been te krijgen om gasten die niet doneren te veranderen in farms. Heb vooral een behoefte aan wine
Ik heb enorm behoefte aan marble...mijn dorpje zit een beetje vast (qua upgraden) tot ik marble krijg...alleen als ik in de trader post kijk is hout het enige wat ik kan kopen blijkbaar...
Hoe moet ik nu aan marble komen?
Who is General Failure and why is he reading my disk?
Pillagen en mensen msgen of ze iets willen ruilen.Scorpinus schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:47:
en terechtcardinal808 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:15:
Momenteel ben ik bezig om een groot leger op de been te krijgen om gasten die niet doneren te veranderen in farms. Heb vooral een behoefte aan wine
Wat een vaag spel toch. Ik wil nu al tijden stoppen maar wil mijn leger nog ergens op 'crashen'. Dus ik pillage bijna mijn hele eiland (6 actieve spelers) behalve een GoT'er natuurlijk, want dat ging mij toch te ver
Heb ik gewoon nog 0,0 reactie van ook maar 1 van die spelers gehad!!
Hoe moeilijk kan het zijn om wat mensen tegen je in het harnas te jagen

Hoe moeilijk kan het zijn om wat mensen tegen je in het harnas te jagen

Je kunt altijd overwegen om Ambrosius aan te schaffen. Dan kun je het hout wat je hebt 1:2 omruilen naar marble.Scorpinus schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:47:
Ik heb enorm behoefte aan marble...mijn dorpje zit een beetje vast (qua upgraden) tot ik marble krijg...alleen als ik in de trader post kijk is hout het enige wat ik kan kopen blijkbaar...
Life is like a box of chocolate, it makes you sick.
Verwijderd
Zorg gewoon dat je een speler met een alliance aanvalt.
Gisteren viel iemand mij aan met 114 slingers ook zoiets
Was blijkbaar iemand die ik een keer had geplunderd. Heeft hij een "leger" opgebouwd. Maar goed hij had waarschijnlijk geen dikke muur en een dik leger verwacht. Toen hij verloren had hij er nog maar 30 over. Heb ik hem maar aangevallen heb ze hele leger afgemaakt en hem 3 keer geplunderd, geweldig
Ze zouden imho nog een paar dingen echt moeten veranderen zoals
-Leecher's van resources aanpakken
-Sulphur moet meer waard worden
http://board.ikariam.org/thread.php?threadid=16898
Staan een paar leuke dingen in die ze wouden gaan implementeren.
Gisteren viel iemand mij aan met 114 slingers ook zoiets

Was blijkbaar iemand die ik een keer had geplunderd. Heeft hij een "leger" opgebouwd. Maar goed hij had waarschijnlijk geen dikke muur en een dik leger verwacht. Toen hij verloren had hij er nog maar 30 over. Heb ik hem maar aangevallen heb ze hele leger afgemaakt en hem 3 keer geplunderd, geweldig
Ze zouden imho nog een paar dingen echt moeten veranderen zoals
-Leecher's van resources aanpakken
-Sulphur moet meer waard worden
http://board.ikariam.org/thread.php?threadid=16898
Staan een paar leuke dingen in die ze wouden gaan implementeren.
Ik vroeg me af in hoeverre de lijst van de spelers gebrukt door iedereen hier. Is het enkel: "Dump maar je info, want dan hoor ik er ook bij" of gebruiken sommigens het ook echt?
Ik heb namelijk geen zin meer om de informatie te gaan toevoegen in de TS, mede omdat ik het spel ook al een hele tijd niet meer speel.
GoT heeft een erg goeie berichtensysteem om onderling berichtjes te sturen, genaamd DM. Deze kunnen jullie ook gebruiken als je iets nodig hebt van iemand
Ik heb namelijk geen zin meer om de informatie te gaan toevoegen in de TS, mede omdat ik het spel ook al een hele tijd niet meer speel.
GoT heeft een erg goeie berichtensysteem om onderling berichtjes te sturen, genaamd DM. Deze kunnen jullie ook gebruiken als je iets nodig hebt van iemand
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb die lijst nog nooit gebruikt, want we hebben ook een kaart met iedereen
☻/
/▌
/ \
Als er nog iemand een cultural wil, ik heb weer plaatsen beschikbaar.
[54:50] > GoT LPE Boxmeer
[54:50] > GoT LPE Boxmeer
LPEspecial
hoe zet je vacation mode aan?
edit bij options right
edit bij options right
[ Voor 31% gewijzigd door dread op 11-04-2008 13:46 ]
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Ik heb last van Intercepted Transport, ik krijg dit soort dingetjes te zien:
jolly wine Wizzy
( jolly ) 7 Intercepted transport 11.04.2008 15:54:25 11.04.2008 15:54:25
M.a.w. 7 scheepjes (blijkbaar van mij want ik mis ze) hebben iets van 2000 marble op hun bootjes. Probleem is dat het wel lijkt dat de scheepjes stil liggen want die message heb ik al sinds 3 dagen terug, waarbij de tijd steeds veranderd naar de tijd dat ik de pagina bekijk.
Verder zijn start / target beiden van colonys die niet van mij zijn, dus vind het een beetje vaag.
Iemand een idee?
jolly wine Wizzy
( jolly ) 7 Intercepted transport 11.04.2008 15:54:25 11.04.2008 15:54:25
M.a.w. 7 scheepjes (blijkbaar van mij want ik mis ze) hebben iets van 2000 marble op hun bootjes. Probleem is dat het wel lijkt dat de scheepjes stil liggen want die message heb ik al sinds 3 dagen terug, waarbij de tijd steeds veranderd naar de tijd dat ik de pagina bekijk.
Verder zijn start / target beiden van colonys die niet van mij zijn, dus vind het een beetje vaag.
Iemand een idee?
Binnenkort me 4e kolonie, werd tijd
. Het gaat denk ik een warkolonie (sulphur) worden...
Cultural treaty? Kan er nog 3 gebruiken Fener @ 69:81 .
Cultural treaty? Kan er nog 3 gebruiken Fener @ 69:81 .
sulphur? ooit wel eens in de marketplace gekeken? Daar is een overvloed aan sulphur te vinden.
[ Voor 58% gewijzigd door Cardinal op 11-04-2008 16:20 ]
Nja boeien, ik weet niet wat ik anders moet nemen... crystal heb je niet zo veel aan... wijn heb ik sowieso genoeg aan en heb al 2 marble eilandjes.. dan maar ergens ver weg een sulphur eiland zodat ik lekker veel daar kan pillagen.cardinal808 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:20:
sulphur? ooit wel eens in de marketplace gekeken? Daar is een overvloed aan sulphur te vinden.
Crystal kun je op 4 plaatsen gebruiken:xminator schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:22:
[...]
Nja boeien, ik weet niet wat ik anders moet nemen... crystal heb je niet zo veel aan... wijn heb ik sowieso genoeg aan en heb al 2 marble eilandjes.. dan maar ergens ver weg een sulphur eiland zodat ik lekker veel daar kan pillagen.
- Om je Academy te upgraden
- Om je palace en governor residence te upgraden
- Als je Glass geresearched hebt: om research af te kopen. Hoe meer crystal je hebt, hoe eerder je een bepaald research item kunt afkopen
- In de workshop om upgrades te kopen voor je troepen.
Zelf heb ik 4 eilanden, een voor elke resource. Eigenlijk alleen de sulphur pit staat soms op 0 workers. Als je Ambrosia hebt kunt je sulphur dan wel weer makkelijk ruilen voor crystal oid maar dat kost echt geld en is dus niet zo aantrekkelijk.
Verwijderd
ik ben dus sinds kort begonnen maar nu heb ik 1 klein probleem.
Ik heb ambrosia via de sms besteld. Tot drie keer toe ondertussen maar er gebeurt niks.
Ja ik ben in en uitgelogd (ze zijn gister besteld) en nee ik heb helaas nogsteeds niks.
Dit vind ik erg jammer want het is op deze manier vrij moeilijk om aan marble te komen terwijl ik wood zat heb.
Ik had dus graag 2tegen1 willen ruilen.
Iemand die mij kan vertellen hoe dat kan met die ambrosia of iemand die met me wil ruilen?
Ik heb ambrosia via de sms besteld. Tot drie keer toe ondertussen maar er gebeurt niks.
Ja ik ben in en uitgelogd (ze zijn gister besteld) en nee ik heb helaas nogsteeds niks.
Dit vind ik erg jammer want het is op deze manier vrij moeilijk om aan marble te komen terwijl ik wood zat heb.
Iemand die mij kan vertellen hoe dat kan met die ambrosia of iemand die met me wil ruilen?
Zelf probleem hier, ook via sms die rommel 'besteld'. Heb een ticket geopend bij die knapen waar de ambrosia blijft, na 2 dagen nog niets gezien.Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:46:
ik ben dus sinds kort begonnen maar nu heb ik 1 klein probleem.
Prutsers daar.
Verwijderd
maar voorlopig kan ik dus niet even snel tegen marble 2voor1 ruilen )-:_Arthur schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 11:17:
[...]
Zelf probleem hier, ook via sms die rommel 'besteld'. Heb een ticket geopend bij die knapen waar de ambrosia blijft, na 2 dagen nog niets gezien.
Prutsers daar.
ff voor de duidelijkheid: de GoT allaince leeft nog en daar kan je bij als je 5000 of meer player points hebt vergaard?
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
ehm niet egt . de allaince leeft wel .. maar het gemiddelde van de allaince zit al op 27k ,, dus zou mooi zijn als de mensen al weer hoog zijn ! maar dat licht aan het gemiddelde van de spelers die op dat moment willen joinenROFLASTC schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:31:
ff voor de duidelijkheid: de GoT allaince leeft nog en daar kan je bij als je 5000 of meer player points hebt vergaard?
Erm 27000 halen een hoop GoT aspiranten voorlopig niet. wat is de clou om erbij te kunnen ? Ik sta nu +4000 en dat zal snel 5000 zijn. ik ontdek nergens een duidelijke grens waarboven je bij de alliantie mag. Ik hoop niet dat ik gemiddeld 27000 moetVerwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:39:
[...]
ehm niet egt . de allaince leeft wel .. maar het gemiddelde van de allaince zit al op 27k ,, dus zou mooi zijn als de mensen al weer hoog zijn ! maar dat licht aan het gemiddelde van de spelers die op dat moment willen joinen

And it goes BRAAAAAPP!
Met 15k+ punten kom je er denk wel net aan in... Maar dit getal stijgt ook steeds vaker omdat het gemiddelde ook stijgt... Dus je zal moeten bikkelen.
hmm nou ik heb mij maar eens aangemeld op het forum van de beheerder v/d alliantie. Eens zien hoe of wat.xminator schreef op zondag 13 april 2008 @ 22:04:
Met 15k+ punten kom je er denk wel net aan in... Maar dit getal stijgt ook steeds vaker omdat het gemiddelde ook stijgt... Dus je zal moeten bikkelen.
And it goes BRAAAAAPP!
Ja overigens moet je je ook aanmelden op het forum anders kom je er natuurlijk niet in en zie je ook niet wanneer mensen worden aangenomen. Het is ook handig om af en toe IRC te checken.ROFLASTC schreef op zondag 13 april 2008 @ 22:20:
[...]
hmm nou ik heb mij maar eens aangemeld op het forum van de beheerder v/d alliantie. Eens zien hoe of wat.
Het aanmelden gaat op basis van de punten van overige non-members.
Stel er zijn 5 plaatsen, dan mag men zich melden in een topic en de hoogste 5 krijgen de plekjes.
Stel er zijn 5 plaatsen, dan mag men zich melden in een topic en de hoogste 5 krijgen de plekjes.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Vandaag (net thuis van werk) 10x aangevallen door 1 of andere dodo van mn eiland. Hij had aardig wat units gestuurd (vooral veel archers) en daardoor ben ik zo goed als mn hele leger kwijt geraakt en heeft ie me toch nog best wat geloot. Gelukkig heb ik nog steeds wel wat op voorraad (was aan het sparen) en denk ik dat wat ik kwijt ben geraakt in een dag of misschien 2 dagen we lweer terug heb.
Net ff ticket aangemaakt en wat units erbij gepompt
Alleen wel klote dat ik net vanochtend al mn boten had weggestuurd aangezien ik wat marble enzo nodig had. Daardoor kan ik nu geen troepen verplaatsen en het volgende bootje is me wat te duur (kost nu 70000+ en heb er al 32). Erg jammer dus van zulke trieste figuren, maar als ik dadelijk weer bootjes heb zal ik ook ff wat sturen (als ie niet al gebanned is dan).
Alleen wel klote dat ik net vanochtend al mn boten had weggestuurd aangezien ik wat marble enzo nodig had. Daardoor kan ik nu geen troepen verplaatsen en het volgende bootje is me wat te duur (kost nu 70000+ en heb er al 32). Erg jammer dus van zulke trieste figuren, maar als ik dadelijk weer bootjes heb zal ik ook ff wat sturen (als ie niet al gebanned is dan).
Verwijderd
1 tip is niet zon hoge trading port hebbenMartinspire schreef op zondag 13 april 2008 @ 22:35:
Vandaag (net thuis van werk) 10x aangevallen door 1 of andere dodo van mn eiland. Hij had aardig wat units gestuurd (vooral veel archers) en daardoor ben ik zo goed als mn hele leger kwijt geraakt en heeft ie me toch nog best wat geloot. Gelukkig heb ik nog steeds wel wat op voorraad (was aan het sparen) en denk ik dat wat ik kwijt ben geraakt in een dag of misschien 2 dagen we lweer terug heb.
Ik heb er op dit moment zelfs helemaal geen
(Maar wel een heeeeleboel in voorraad)
Ik (NeoS) sta nu 1320e met een score van 15,938 met 4 kolonies. Ik ben gewoon lekker aan het farmen zonder aan te vallen. Mijn omliggende eilandgenoten zijn vrij vreedzaam, dus voel me niet genoodzaakt om aan te vallen. Ik kijk om de dag even en upgrade weer eens wat gebouwtjes. Heb nu gunpowder researched en ga nu flight researchen. (wou dat we vliegtuigen konden bouwen voor transport i.p.v. die lompe VOC schepen...)
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ja dat weet ik, maar dan duurt het verschepen gewoon lang. Bovendien heb ik nog wel wat over dus dat komt wel goed. Vraag me alleen af of het lang duurt voordat die gast gebanned wordt, want zonder waarschuwing 10x aanvallen is niet erg normaal imo.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 08:39:
[...]
1 tip is niet zon hoge trading port hebben
Edit:
Hmm de rest van de clan gaan me nu ook aanvallen? Balen dat ik weinig sulpher heb op dit moment. Oke, tijd om in actie te komen dus:
Hierbij het verzoek om de leden van de clan: "C U" een bezoekje te brengen op server Epsilon.
Ik heb van de 38 leden die deze clan heeft de volgende leden al gelokaliseerd:
World > Teroios[23:30]
* Name: pwn3d
* Town size: 18
* Player: Abedulla
* Ally: c u
World > Clielyios[24:31]
* Name: rofl
* Town size: 17
World > Ereatia[24:30] (mijn eigen eiland note bene

* Name: PLEVEN
* Town size: 10
* Player: VOJDA
World > Teroios[23:30]
* Name: c u
* Town size: 11
En ik heb het vermoeden dat ik er nog wel meer kan vinden.
Let wel op: dit is een aardig grote clan met aardig wat voorraad en een leuk legertje. Dus als je nog sulpher over hebt of ventjes, dan mag je ze altijd sturen
Ik heb die leider van die clan wel even gevraagd om zn aanvallen te stoppen (mn port is nu al bijna 24u geblokkeerd en ik heb amper een leger over. Daarnaast weet ik niet of hij al zn members onder controle heeft aangezien hij al een bericht heeft gestuurd dat ik de eerste was die aanviel, maar dat klopt helemaal niet.
In ieder geval wil ik ze (op dit moment) nog best laten gaan, eerst legertje opbouwen e.d., maar als ze verder gaan mag je ze wel een bezoekje brengen
[ Voor 64% gewijzigd door Martinspire op 14-04-2008 12:06 ]
Verwijderd
was dit met 1 dorp of met meerdere dorpen ?Martinspire schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:27:
[...]
Ja dat weet ik, maar dan duurt het verschepen gewoon lang. Bovendien heb ik nog wel wat over dus dat komt wel goed. Vraag me alleen af of het lang duurt voordat die gast gebanned wordt, want zonder waarschuwing 10x aanvallen is niet erg normaal imo.
als het met 1 dorp was moet je ff een ticket aanmaken (link staat op externe forum)
Eerst met 1 dorp, maar nu wordt mn port geblokked door 2 andere mensen van die clan en heb ik het idee dat ik no gwel meer aangevallen ga wordenVerwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:58:
[...]
was dit met 1 dorp of met meerdere dorpen ?
als het met 1 dorp was moet je ff een ticket aanmaken (link staat op externe forum)
Ticket heb ik al aangemaakt trouwens.
Ook heb ik mn trading port al wat kleiner gemaakt en heb ik mn hout al verkocht. Daarnaast heb ik mn ventjes uit mn wijngaard en houtzagerij gehaald dus is er behalve goud weinig te halen (maar dat produceer ik nu sneller als dat ze het weg kunnen halen
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 14-04-2008 12:10 ]
Verwijderd
Boten kopen van gold dat je over hebt ..Martinspire schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:07:
[...]
Eerst met 1 dorp, maar nu wordt mn port geblokked door 2 andere mensen van die clan en heb ik het idee dat ik no gwel meer aangevallen ga worden
Ticket heb ik al aangemaakt trouwens.
Ook heb ik mn trading port al wat kleiner gemaakt en heb ik mn hout al verkocht. Daarnaast heb ik mn ventjes uit mn wijngaard en houtzagerij gehaald dus is er behalve goud weinig te halen (maar dat produceer ik nu sneller als dat ze het weg kunnen halen)
Kom anders ff @ IRC als je gelegenheid hebt..
en meld mij de Allaince naam maar
Edit:
Heb C U inmiddels een bericht gestuurd ..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 12:32 ]
Mja ze kunnen me nu weinig meer maken (amper leger over, wordt niets bijgemaakt, weinig goud en andere resources, level 1 port (anders moet ik hem dadelijk weer helemaal overnieuw bouwenVerwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:12:
[...]
Boten kopen van gold dat je over hebt ..
Kom anders ff @ IRC als je gelegenheid hebt..
en meld mij de Allaince naam maar
Maar ik heb al een bericht van die alliantie hoofd gekregen dat hij ze gaat laten stoppen. (wat niet wil zeggen dat ik ze niet van plan ben terug te looten
Wat ik echter wel meteen als nadeel heb gemerkt, is dat je als je niet in de buurt ben van een pc, je weinig kunt doen tegen een attack dan het hebben van een groot leger. Echter, als ze je port blokeren of iets dergelijks, kun je eigenlijk al meteen weinig doen. Ik vind dat best raar aangezien ik toch nog een katapult had staan. Ik ga eens kijken welke boten ik in mn haven ga leggen om dit te voorkomen. Ook ga ik wat meer sulphur op voorraad leggen zodat ik meteen wat bij kan bouwen.
Wat deze clan echter fout heeft gedaan is mij meteen 10x aanvallen (waar ik dus meteen pissing om wordt). En als die admins niet erg snel weer iets gaan doen aan deze speler, dan zal ik hem zelf wel eventjes komen wakker schudden
Hmm, ik zie nu dat mn andere stad ook geblokkeerd wordt (en daarna wordt aangevallen met 66 units), en die heb ik net naar stad 1 gestuurd waar ie nu niet binnenkomt.
Oftewel ik heb nu 20 units die heen en weer gaan reizen omdat de havens van stad 1 als stad 2 worden geblokkeerd!
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 14-04-2008 12:34 ]
Nieuwe gebouwen:
Forester:

Stone Manson:

Glass Blowing:

Wine Grower:

Alchemist:

Carpenting:

Architect:

Optician:

Vineyard:

Fireworker:

Geen idee hoe ze gaan werken. Misschien hebben ze effect op alle Colonies.
Forester:

Stone Manson:

Glass Blowing:

Wine Grower:

Alchemist:

Carpenting:

Architect:

Optician:

Vineyard:

Fireworker:

Hoe gaan ze dat doen? Dat allemaal op dat ene plekje wat nog over was 
Ben wel benieuwd wat ze allemaal doen
Ben wel benieuwd wat ze allemaal doen
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Denk dat je je dan moet gaan specialiseren. Maar op een 1 of andere manier heb ik het idee (relaxed wat kolonies neer zetten) helemaal gaan verpesten doordat je die ambrisia perse nodig hebt omdat ze perse winst moeten maken.
Die gast die me eerder had aangevallen begint nu weer. Heeft me nu ook al 7 x aangevallen + een sea battle. Je zou denken dat ie niet veel meer over heeft, maar blijkbaar heeft ie wat meer materieel gevonden.
Ik blijf het raar vinden aangezien ik hem al een aantal keer gewaarschuwd heb om te stoppen, net als zijn clan leader. Die gast stelt dus blijkbaar ook neit veel voor en als iemand even tijd heeft om langs te droppen bij:
World > Ereatia[24:30]
Pillage die gast maar helemaal leeg
Die gast die me eerder had aangevallen begint nu weer. Heeft me nu ook al 7 x aangevallen + een sea battle. Je zou denken dat ie niet veel meer over heeft, maar blijkbaar heeft ie wat meer materieel gevonden.
Ik blijf het raar vinden aangezien ik hem al een aantal keer gewaarschuwd heb om te stoppen, net als zijn clan leader. Die gast stelt dus blijkbaar ook neit veel voor en als iemand even tijd heeft om langs te droppen bij:
World > Ereatia[24:30]
Pillage die gast maar helemaal leeg
[ Voor 56% gewijzigd door Martinspire op 15-04-2008 00:24 ]
Ik ga stoppen.
Je kan me uit de Alliance gooien me bestelen.
Heb alleen nog een steam ... in de maak duurt nog 1 uur.
Voor me locatie moet je op het andere forum kijken.
Als ik zie dat een gotter me haven blockt dan komen al me trade schepen er naar toe
Je kan me uit de Alliance gooien me bestelen.
Heb alleen nog een steam ... in de maak duurt nog 1 uur.
Voor me locatie moet je op het andere forum kijken.
Als ik zie dat een gotter me haven blockt dan komen al me trade schepen er naar toe
[ Voor 20% gewijzigd door Calamor op 15-04-2008 07:06 ]
?Martinspire schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:22:
Maar op een 1 of andere manier heb ik het idee, relaxed wat kolonies neer zetten, helemaal gaan verpesten doordat je die ambrisia perse nodig hebt omdat ze perse winst moeten maken.
huh, nee toch ? Hoe dwingen ze dat af dan? kan je een bepaald level niet meer bereiken als je geen Ambrosia afneemt?
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
waar heb je dit gevonden ? kan namelijk niets vindenTheBorg schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:08:
Nieuwe gebouwen:
*** SPAM
De laatste tijd is het spel zo traag als dikke stront door een trechter. Elke keer als ik klik moet ik eventjes wachten en soms(nou ja, soms
) laadt het gewoon helemaal niet en krijg ik een time out
.
Overigens ligt het geheel aan hen want een simpele pingcommando geeft mij altijd netjes 11ms.

Overigens ligt het geheel aan hen want een simpele pingcommando geeft mij altijd netjes 11ms.
[ Voor 18% gewijzigd door Tripp op 15-04-2008 10:22 ]
Uit de stylesheet.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:58:
[...]
waar heb je dit gevonden ? kan namelijk niets vinden
Waarom is dit spam?
offtopic:
Leuke spam
Als hij het gewoon gekwoot had zou het een erg grote post worden 
Leuke spam
☻/
/▌
/ \
Ook maar accountje aangemaakt. Gelijk 3 collega's van mij mee genomen in de Ikariam wereld. Er komt zo te horen niks van werken terecht want het hele eiland hier heeft het alleen over Ikariam.
Verwijderd
Mooi toch, sprak vanmiddag iemand die ook al zei dat z'n hele afdeling op dezelfde server zattechnoaddict schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:28:
Ook maar accountje aangemaakt. Gelijk 3 collega's van mij mee genomen in de Ikariam wereld. Er komt zo te horen niks van werken terecht want het hele eiland hier heeft het alleen over Ikariam.
ben net begonnen, ik zit op een eiland met zwavel. is er ook een soort markt waar je dingen kunt kopen of moet je contacten gaan leggen?
zorg je wel dat je meld bij Ikariam dat je met collega's op hetzelfde IP werkt (anders kun je een BAN verwachten)technoaddict schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:28:
Das best vervelend. Ik zou opnieuw inschrijven met een ander e-mail adres. Zwavel is het minste waard.abkoomen schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:25:
ben net begonnen, ik zit op een eiland met zwavel. is er ook een soort markt waar je dingen kunt kopen of moet je contacten gaan leggen?
Waarom zegt iedereen dat toch.... Met zwavel bouw je legers. Legers geven je macht. Hiermee kun je heel veel plunderingen uitvoeren. Het is alleen niet handig op een server waar iedereen al vele levels hoger is.TheBorg schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:33:
[...]
Das best vervelend. Ik zou opnieuw inschrijven met een ander e-mail adres. Zwavel is het minste waard.
Life is like a box of chocolate, it makes you sick.
Nou leuk, word je aangevallen, kun je niks terugdoen omdat je nauwelijks met die servers kunt connecten

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Zwavel ligt het meeste te verroten bij een stad omdat als je eenmaal al een sterk leger hebt heb je het niet meer nodig.. Dus als je al een iets wat kleine legertje heb kun je imo genoeg zwavel pillagen van anderen.trixx schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:45:
[...]
Waarom zegt iedereen dat toch.... Met zwavel bouw je legers. Legers geven je macht. Hiermee kun je heel veel plunderingen uitvoeren. Het is alleen niet handig op een server waar iedereen al vele levels hoger is.
blijft de vraag nog steeds open, hoe moet ik traden is er een markt of moet ik contact zoeken.
En ach of zwavel nu goed of slecht is maakt nog niet zoveel uit, ik begin nog maar net en ga eerst eens kijken hoe het werkt en of ik het wat vind. zoniet stop ik en al is het wel de moeite waard kan ik altijd nog een eiland proberen te krijgen met iets anders erop.
En ach of zwavel nu goed of slecht is maakt nog niet zoveel uit, ik begin nog maar net en ga eerst eens kijken hoe het werkt en of ik het wat vind. zoniet stop ik en al is het wel de moeite waard kan ik altijd nog een eiland proberen te krijgen met iets anders erop.
Bouw een Trading Post.abkoomen schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:14:
blijft de vraag nog steeds open, hoe moet ik traden is er een markt of moet ik contact zoeken.
Verwijderd
Is het normaal dat schepen er zo lang over doen? Heb gister rond 21:00 uur 5000 wood gekocht bij een eiland op een afstand van 5. De tijd die hij aangaf was toen iets van anderhalf uur reizen. Bij de pagina met de boten stond dat ze om 16.04.2008 0:54:09 klaar zouden zijn. Echter vanmorgen waren ze er nog niet, toen stond er iets van half 8 en inmiddels is dat weer verandert in 9:15 
Is dit een bug of is dit normaal?

Hoe lang kan iemand in vakantie modus zitten?
In het begin heb ik iemand op mijn eiland 4x aangevalen en die is toen in vakantie modus gegaan.
Nu is hij nog steeds in vakantie modus, was ongeveer een week nadat het 1ste topic was geopend wat dus bijna 2 maanden is.
Is toch niet normaal dat je 2 maanden in vakantie modus kan zitten met een lvl 4 capital...
In het begin heb ik iemand op mijn eiland 4x aangevalen en die is toen in vakantie modus gegaan.
Nu is hij nog steeds in vakantie modus, was ongeveer een week nadat het 1ste topic was geopend wat dus bijna 2 maanden is.
Is toch niet normaal dat je 2 maanden in vakantie modus kan zitten met een lvl 4 capital...
Waarschijnlijk heb je spullen gekocht bij iemand met een laag lvl haven/geen haven. Dan gaat het laden zeer langzaam en die tijd wordt niet goed meegenomen in de verwachte aankomsttijden. Dus het reizen is anderhalf uur (ongeveer 20 minuten per 1 afstand) maar het laden duurt meerdere uren (ik weet niet hoeveel je kunt laden per minuut als er geen haven is ? )Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:19:
Is het normaal dat schepen er zo lang over doen? Heb gister rond 21:00 uur 5000 wood gekocht bij een eiland op een afstand van 5. De tijd die hij aangaf was toen iets van anderhalf uur reizen. Bij de pagina met de boten stond dat ze om 16.04.2008 0:54:09 klaar zouden zijn. Echter vanmorgen waren ze er nog niet, toen stond er iets van half 8 en inmiddels is dat weer verandert in 9:15
[removed]
Verwijderd
Zonder haven is het geloof ik 60 per minuut, 5000 goederen duurt dan een kleine anderhalf uur. Dat verklaart het nog niet dusredwing schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:52:
[...]
Waarschijnlijk heb je spullen gekocht bij iemand met een laag lvl haven/geen haven. Dan gaat het laden zeer langzaam en die tijd wordt niet goed meegenomen in de verwachte aankomsttijden. Dus het reizen is anderhalf uur (ongeveer 20 minuten per 1 afstand) maar het laden duurt meerdere uren (ik weet niet hoeveel je kunt laden per minuut als er geen haven is ? )

Dit topic is gesloten.
Let op:
De coördinaten van je eiland horen NIET via dit topic doorgegeven te worden.
De coördinaten van je eiland horen NIET via dit topic doorgegeven te worden.