Kijk, da's nog eens een weetje. Nissan blokken kunnen goed tegen hoge toeren.
Ondanks dat m'n pa er wel veel van weet, soms denkt ie dat het nog 1970 is. Zegt ie: Het is niet goed om te doen, met zo'n oud(OUD?!) blok. Kunnen die kleppen krom gaan. (oid) Ik dacht echt zo van: Wtf man, we zitten in de 21e eeuw (oke, de auto is van 1998, whatever). Knallen! Later op de avond was TG met de AR 159, trok James em door naar 6000. M'n pa zei: Kijk, die kunnen het wel. Ik dacht, tja als je het niet probeerd, dan zal ie het zeker niet kunnen.
Het meest klote vond ik wel toen we erachter kwamen dat de auto hoogstwaarschijnlijk veeeeel meer km's heeft dan er op de km teller staat. (nu zitten we op de 54000, gekocht met 15000 in 2004) Was te verwachten, 15000 is te mooi om waar te zijn, maar we kochten em van iemand die em in goed onderhoud had, we kennen hem goed (heeft een eigen autozaak).
Mankementjes:
- Bestuurdersstoel kraakt tijdens langzaam rijden over babyhoofdjes (zo heten ze toch?) en de rugleuning gaat heeel langzaam vanzelf achteruit, dus soms moet je em weer rechtzetten. Ik denk dat dat wel duidelijk duidt op veel km's.
- Velgen zijn krom. Ik tril weg op de achterbank @ 120km/h. Ontzettend vervelend
- Schokdempers rondom zijn echt naar z'n gootje toe. Ik wordt soms zo boos op m'n pa (achterin zit ik (ouders voor) en dan voel je de drempels iets te goed)
- Radio gaat spontaan aan en uit, en speakers ook. Komt doordat die sukkels het stekkertje hadden doorgeknipt, en alles met plakband stuk voor stuk aan elkaar hadden gezet. Echt, ik ga een nieuwe autoradio scoren.
- Banden hebben een laag profiel, rustig optrekken met hondenweer zorgt voor veel wielspin, kan niet goed zijn. Ik ga rondkijken naar de banden die jij adviseerde, DaMasterPNut (heb je ook een andere naam?, da's wat handiger

)
Veel plezier op 13 april!

Wij gaan proberen om ook naar DU te gaan, eens kijken wat de Nissan kan als alles is gerepareerd.