Toon posts:

Hulp bij zoeken van moederbord en videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 556 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een moederbord die er best gaaf uitziet en veel opties hebt,
Wat ik nu heb:

Asus p5vd2 - vmse
Socket: 755
Procecor: Pentium Dual-Core 2x 3000 Mhz
Hardescijf: 160gb westerdigitaal Sata 2
Cd/dvd Brander: Sata 2
Geheugen: 2x 1 Gb ddr2
Moet atx moederbord zijn het liefst,
Prijs ( Tot 120 euro )

Videokaart:
het moet een pci-expres 16x zijn,
het moet er een zijn waar je lekker mee ken game ( Zoals: Call Of Duty 4, Countstrike, Wow, Bioschock, Crysis, Enz.! )
direx 10 moet die zijn
Prijs: ( Tot 120 euro )
Ik heb totaal 240 euro,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
Alvast bedankt!.
Groetjes Santino

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Google is je vriend. Alsmede Algemene gedragsregels (Netiquette)

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Veel mensen denken dat 120 euro een enorme smak geld is voor een videokaart, maar met dat budget ga je niet ver komen :+ Zie overigens **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Verwijderd

Vergeet vooral de Van Dale en de FAQ niet.

Dit is een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet.
Naast alle spelfouten en rare 'dingen' tussendoor (Bioschok, 'moet atx moederbord zijn het liefst' (???), 'moet er een zijn waar je lekker mee ken game', hardscijf etc. etc.) heb je ook schijnbaar niets zelf uitgezocht.
Waarom DirectX 10 en PCIe 16x ? Weet je zelf eigenlijk wel wat het allebei inhoud voordat je eisen gaat stellen?
Countstrike ken ik niet maar als je Counterstrike bedoeld voldoet ongeveer elke videokaart wel. COD4 aan de andere kant stelt zware eisen aan je videokaart.

Ik zou je echt aanraden eerst je eens te verdiepen in de materie voordat je overgaat op aanschaf ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 00:37 . Reden: zit zelf ook spelvouten te maaken. ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag of iemand er een weet en niet of ik ver zal komen!!!.

groetjes santino
leonpwner1 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 00:32:
Veel mensen denken dat 120 euro een enorme smak geld is voor een videokaart, maar met dat budget ga je niet ver komen :+ Zie overigens **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben pas 11 bijna 12;)

groetjes
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 00:34:
Vergeet vooral de Van Dale en de FAQ niet.

Dit is een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet.
Naast alle spelfouten en rare 'dingen' tussendoor (Bioschok, 'moet atx moederbord zijn het liefst' (???), 'moet er een zijn waar je lekker mee ken game', hardscijf etc. etc.) heb je ook schijnbaar niets zelf uitgezocht.
Waarom DirectX 10 en PCIe 16x ? Weet je zelf eigenlijk wel wat het allebei inhoud voordat je eisen gaat stellen?
Countstrike ken ik niet maar als je Counterstrike bedoeld voldoet ongeveer elke videokaart wel. COD4 aan de andere kant steld zware eisen aan je videokaart.

Ik zou je echt aanraden eerst je eens te verdiepen in de materie voordat je overgaat op aanschaf ;)

• private-karel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-05-2025
Er bestaat voor dit soort vragen een apart topic dacht ik (weet niet juist hoe het noemt maar goed, het is er wel ergens), ik zou je aanraden om daar eens een kijkje te nemen...

Maar goed, om op je 'verzoek' te antwoorden:
- moederbord --> een P35 moederbord is aan te raden (voor de prijs i.c.m. goede prestaties)
voorbeeld: GigaByte GA-P35-DS3 of GA-P35-DS3R (ongeveer € 95)

- grafische kaart --> de eisen die jij stelt (vloeiende beelden bij veeleisende games) en dan zo'n klein budget... voorbeeld: nVidia GeForce 8600GTS 256MB (ongeveer € 125)

Maar ik kan die keuze voor jouw niet maken, daarvoor moet je zelf enig opzoekwerk verrichten...
Er zijn tal van verschillende producten, het is jouw taak om de onderdelen te vinden die jouw (en je portemonnee) aanspreken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 00:36:
Ik ben pas 11 bijna 12;)

groetjes

[...]
Dat is geen reden voor spelfouten, tig uitroeptekens achter elkaar etc.
Je zou beter nederlands moeten kunnen dan mij, ik zit al lang niet meer op school en ben de helft alweer vergeten ;)

Maar als ik je toch een tip mag geven: Je mainboard heeft PCIe, waarom zou je dan een nieuw mainboard willen aanschaffen? Als je serieus een goede videokaart wil kom je niet ver met € 120,- maar wel met € 240,-

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Je profiel zegt dat je geboren bent in 1993. Dan ben je dus 15!

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Verwijderd

albatross schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 00:47:
[...]

offtopic:
Goed opgevallen!
Nog een observatie: hoort iemand van 11 of zelfs 15 om half 1 's nachts op een donderdag niet in bed te liggen? :P

Verwijderd

Topicstarter
dan klopt dat niet dus;)
albatross schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 00:47:
[...]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Iedereen van nul tot honderdtwintig is op GoT welkom, zolang ze zich maar houden aan de regels die hier gelden. Daar hoort bij dat "welke moet ik kopen?"-topics niet de bedoeling zijn omdat een Tweaker zelf in staat geacht wordt op zoek te gaan naar reviews en ervaringen en dan op basis van z'n eigen specifieke eisen te kiezen. Ook verwachten we een minimale verzorging van posts en niet bijvoorbeeld groeten onder de posts, of 2x achter elkaar binnen 24u posten.

Helaas voldoet dit topic niet echt aan die regels dus gaat het dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.