[Browser MMOG] Ikariam

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 57.108 views

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Is het niet beter als de coördinaten uit het topic worden gehaald? Ook uit het TS.
Zodat als we een war krijgen dat ze niet de coördinaten van iedereen hebben.

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-06 16:57
Ik heb een mongool op me eiland d:)b

Hij valt mij nu voor de derde keer vandaag in. Dus ik vraag vriendelijke wat zijn probleem is omdat ik nooit hem of een van zijn vriendjes heb aangevallen. Stuurt hij een mail terug: "COZ of your ally leader". Ik zit niet eens in een Ally en heb dus geen leader :P

Nu is ie nog bozer en komen ze met zijn 3'en op mij af om mijn stadje te vernietigen. Vind het een beetj een vreemde gast.

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:01
Hoe zit het eigenlijk met eenheden combinaties tijdens gevechten? Ik weet van ogame dat het soms handig was om veel goedkope eenheden te hebben in combinatie met wat duurdere/sterkere. Is dat hier ook zo of is het gewoon het handigst om bijvoorbeeld alleen de beste eenheden te hebben? Dus bijvoorbeeld zodra je phalanx kan maken, geen slingers meer maken en voortaan alleen phalanx trainen...

Photography Portfolio Straaljager filmpje

• Cubic X
Cubic X schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 20:30:
Ik heb een mongool op me eiland d:)b

Hij valt mij nu voor de derde keer vandaag in. Dus ik vraag vriendelijke wat zijn probleem is omdat ik nooit hem of een van zijn vriendjes heb aangevallen. Stuurt hij een mail terug: "COZ of your ally leader". Ik zit niet eens in een Ally en heb dus geen leader :P

Nu is ie nog bozer en komen ze met zijn 3'en op mij af om mijn stadje te vernietigen. Vind het een beetj een vreemde gast.
Om het te verduidelijken. De aanvallende partij is anti-got :o Dit is zijn reply:
You're part of Got,I'm from PA that's what ur leader's reply...
"I will not force him to repay anything and neither will i tell the user to stop. When you retaliate we will wipe your alliance from ikariam. However we will not fight you if you defend and our user loses it's army. This, i think, is fair."

Rare gozer :P Kan me dorp wel vaarwel zeggen, maak geen schijn van kans :'(

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:29

TheBorg

Resistance is futile.

Cubic X schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 20:37:
Kan me dorp wel vaarwel zeggen, maak geen schijn van kans :'(
Ik denk dat het spel nu pas gaat beginnen. Wat zijn de coordinaten?

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Cubic X schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 20:37:
[...]

Om het te verduidelijken. De aanvallende partij is anti-got :o Dit is zijn reply:
You're part of Got,I'm from PA that's what ur leader's reply...
"I will not force him to repay anything and neither will i tell the user to stop. When you retaliate we will wipe your alliance from ikariam. However we will not fight you if you defend and our user loses it's army. This, i think, is fair."

Rare gozer :P Kan me dorp wel vaarwel zeggen, maak geen schijn van kans :'(
Het klopt dat ik die reply heb gestuurd. Iemand van ons (Kees) viel een member van hun alliance aan omdat die niet donate. Toen werd mij gevraagd om dat tegen te houden wat ik dus niet kan en ga doen want ik kan niet voor 100 members zeggen wie ze wel en niet mogen aanvallen. Er is een message naar hun diplomat gestuurd maar ik heb verder daar nog niks over gehoord van jwisgerhof. Ik zag dat er 2 GoT-ers naast hem zaten misschien kunnen die je helpen. Als jullie het niet redden moet je me even een pm sturen maar er worden door anderen ook al troops gestuurd.

Het gaat om het eiland:Newios[29:27] stad: PA polymer Member:yuhao07 (die staat op rank 6 in de highscore)

[ Voor 4% gewijzigd door 4ourty2 op 28-02-2008 20:54 ]

• Napo
  • Niet online
Had ik maar een marmer island. telkens inkopen is niet goed voor het stichten van een kolonie, zit @ 2.5k nog 10k te gaan dus :-@

• Cubic X
TheBorg schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 20:52:
[...]

Ik denk dat het spel nu pas gaat beginnen. Wat zijn de coordinaten?
op 24;57 zit ik. Pa huihui valt me steeds aan (en alweer :'( )

Heb de GoT tag maar even uit me naam van me kolonies gehaald en heb alle lootable goederen van me ene kolonie naar de andere gezonden. Kan hij in ieder geval niks meer afpakken (behalve gold :P )

Ben op me andere kolonie wat legertjes aan het trainen, zal en moet een tegen aanval lanceren binnenkort :(

[ Voor 38% gewijzigd door Cubic X op 28-02-2008 21:01 ]

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-06 20:43
Cubic X schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 20:56:
[...]

op 24;57 zit ik. Pa huihui valt me steeds aan (en alweer :'( )
Haal GoT uit je naam.

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-06 13:24

krvabo

MATERIALISE!

Ik heb zo het idee dat die PA-member op #6 morgen niet meer op #6 staat ;)
Wat is dat nou weer voor een oplossing..
Sigh.

[ Voor 57% gewijzigd door krvabo op 28-02-2008 20:59 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

UlyssesNL schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 20:53:
maar er worden door anderen ook al troops gestuurd.
Hoeveel? En hoe gaan we dat in de toekomst coordineren?

Anoniem: 253293

Ik heb nog niet veel troepen anders had ik ook graag wat gestuurd.

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-06 20:43
Kan dit beter niet in private gedeelte? :o
-edit: incl. coords in OP lol, tis zo van google te halen -

[ Voor 42% gewijzigd door Aubergine op 28-02-2008 21:07 ]

• Cubic X
Die Pa huihui verteld mij even dat ik GoT moet verlaten:
You can quit Got.
As long as u're part of it,I will not stop attacking

ZIjn nieuwe leger is alweer onderweg naar mijn stadje en ik heb niet genoeg tijd om nieuwe eenheden op te leiden :o

@hieronder: al gedaan :P

[ Voor 5% gewijzigd door Cubic X op 28-02-2008 21:36 ]

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Cubic X schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 21:30:
You can quit Got.

ZIjn nieuwe leger is alweer onderweg naar mijn stadje en ik heb niet genoeg tijd om nieuwe eenheden op te leiden :o
Stop al je resources in je boten.

• Pensmaster-B
  • Niet online
kolonie ook up and running
handig dat een 2de academy ook mee helpt met reseachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 22:41

Twhomp

Stayin' Alive

Haha, ik heb net een kolonie gesticht, word ik al aangevallen vanaf een ander eiland.

Ik weet niet wat hij denkt te komen halen :D
Ik heb daar maar 100 hout en 3 wijn en heb al een warehouse staan, dus dat spul is zelfs veilig. Verder is er nog niks :+

Maar goed, hij is zelf ook een level 1 stadje, dus het zal wel uitproberen zijn. Maakt niet uit. Ik dacht al "lekker welkom van mijn kolonie :D "

edit:
De 'attack' is geweest: het viel zo erg tegen dat er niet eens een combatreport van kwam. Waarschijnlijk had die gast 1 slinger op de boot gezet :+

edit2:
Heb je wijn nog ergens anders voor nodig behalve je tavern?
Want ik geef 5 wijn per uur uit, maar krijg 15 per uur binnen. Overproductie dus.

Iedereen in de buurt van Leukaos [37:73]: feestje bij Rinaldo!
Lees: 1:1 ruilen met glass of sulphur, anders voor een prikkie

[ Voor 36% gewijzigd door Twhomp op 29-02-2008 02:03 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik heb zojuist mijn eerste kolonie op pad gestuurd, nouja de schepen dan. Ik ga op marble zitten er zat al een GOT en nog een heleboel hogere lvls dus hopelijk zijn de mill en mine mooi hoog

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:53
Ik ga als ik op me werk ben een kolonie starten dan heb ik genoeg hout :D.
Ga zelf op een wijn eiland zitten. Me broetje zorg wel voor de marble en ik geef hem dan weer crystal en straks ook wijn.
Wes46 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 07:23:
[...]

Je weet dat als er meerdere account op hetzelfde IP spelen je onderling geen vloot contact mag hebben? Je kan daar voor geband worden. Niet om je te benadelen maar ik zeg het maar even.
Ik woon niet meer thuis maar me broertje wel.
Dus ze zullen ze alleen aan onze achternaam zien dat we familie zijn. En we spelen net als GoTters onelkaar. Al zal het wel zijn dat we dingen aan elkaar geven zonder gelijk daar iets voor terug.

[ Voor 58% gewijzigd door Calamor op 29-02-2008 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Calamor schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 07:14:
Ik ga als ik op me werk ben een kolonie starten dan heb ik genoeg hout :D.
Ga zelf op een wijn eiland zitten. Me broetje zorg wel voor de marble en ik geef hem dan weer crystal en straks ook wijn.
Je weet dat als er meerdere account op hetzelfde IP spelen je onderling geen vloot contact mag hebben? Je kan daar voor geband worden. Niet om je te benadelen maar ik zeg het maar even.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:03
Meerdere accounts vanuit 1 IP kan al opvallen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Laatst online: 17-06 10:36
helaas gaat het bij mij niet echt hard :( behalve hout en sulphur moet ik alles inkopen.. HELP!! :) wanneer ik kan doe ik wat terug

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:07
Ik moet zeggen dat ik mazzel heb gehad. Ik ben begonnen om een marble eiland en met een bonus wonder die 10% extra geeft. Ik moet ook veel inkopen, alleen verkoop ik de marble als zoete broodjes. Sulphur is ook zo'n beetje het slechtste wat je kan hebben.

(zie ook de duitste guide eerder in het topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ruil je sulphur met GoT leden.. sulphur is in opmars nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Laatst online: 17-06 10:36
heb al 100 in de aanbieding :)

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:26

Standeman

Prutser 1e klasse

Wine verkoopt ook wel aardig moet ik zeggen.

Ik ga als het goed is vandaag nog een colonie op een marble island zetten, zodat ik mijn 550 aan wine verkocht hebt. Heb ik ook geen gezeur meer met marble inkopen!!11oneone

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Standeman schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:28:

Ik ga als het goed is vandaag nog een colonie op een marble island zetten, zodat ik mijn 550 aan wine verkocht hebt. Heb ik ook geen gezeur meer met marble inkopen!!11oneone
Ik doe het andersom, zometeen colonie maken op een wine island.. 1800 marble nu .. heb traders nodig!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Standeman schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:28:

Wordt ook aangeraden.

Volgorde belangrijkheid grondstoffen:
- Marble
- Glass
- Wine
- Sulphur

Tot en met lvl 2 paleis is het redelijk te betalen, dus totaal drie eilanden. Sulphur bewaar je dan nog even voor het laatst.

Ik kwam ook van een wijneiland, nu een marble erbij en meteen Tavern aan het upgraden gegaan. Mijn kolonisten zijn straalbezopen en groeien als kool.

Twee dagen geleden eerste kolonie neergezet, vandaag komt mijn tweede als ik de grondstoffen voor lvl 2 paleis heb.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Motrax schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:03:
[...]
Wordt ook aangeraden.

- Marble
- Glass
- Wine
- Sulphur

Tot en met lvl 2 paleis is het redelijk te betalen, dus totaal drie eilanden. Sulphur bewaar je dan nog even voor het laatst.

Ik kwam ook van een wijneiland, nu een marble erbij en meteen Tavern aan het upgraden gegaan. Mijn kolonisten zijn straalbezopen en groeien als kool.

Twee dagen geleden eerste kolonie neergezet, vandaag komt mijn tweede als ik de grondstoffen voor lvl 2 paleis heb.
Glass heb ik tot nu toe niet zo gek veel nodig gehad. Wordt later natuurlijk wel wat belangrijker.. Aan Wine heb ik wel veel gehad, mijn town groeide met 4 citizens per uur en ik zat in no-time op lvl 7 town hall.

Maar de wine wordt opgehaald \o/ Over een uurtje gelijk een colonie stichten, de eilanden om me heen beginnen al redelijk vol te lopen. (10-14 plaatsen bezet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 16:00
Cubic X schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 21:30:
You can quit Got.

@hieronder: al gedaan :P
Las laatst ergens dat men je maar 6x per dag mocht aanvallen? Anders zou het onder bashen vallen. Doet hij dat, of zit hij onder de 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Volgensmij kun je beter een Palace in je kolonie bouwen of werkt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ik blijf erbij dat sulpher als begin eiland je een zeer grote berperking oplegt. Je kan tot niveau 3 upgraden zonder marble en dan moet je flink wat marble gaan kopen of stelen met vechten, waar je meestel geen geld voor hebt. Dus ga je als eerste kolonie voor marble en blijft je population met 0.* stijgen wat ook niet veel geld in het laadje brengt en je met de tweede kolonie voor een wine gaat waardoor je academy's achter blijven.
Als je start op een marble island kan je in het begin gewoon meteen ook gebouwen waar marble voor nodig is upgraden en dus als tweede eiland voor wine gaat voor meer population per uur waardoor je dus sneler een glass island kan koloniseren en als je soldier endegelijke wil maken kan dat met gemak van je inkomsten.

Benadeeld for life ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

TheBorg schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:30:
[...]

Volgensmij kun je beter een Palace in je kolonie bouwen of werkt dat niet?
Nope. Helaas.

Man, wordt nu aangevallen door de warmonger van ons eiland: level 9 (net als ik), maar alles op de warmachine gefocused. Hij heeft geen kolonie en komt met 56 units aanzetten. Volgens mij is hij de enige op het eiland met 5+ units.

Maar er valt lekker niks te looten. Alles veilig in de warehouse en al het extra hout zit al in boten. Wordt later wel een probleem als ik de stocks zo groot moet hebben dat ze wel lootable worden.

Zien we dan wel weer. Maar kan niet wachten tot de aanval geweest is en hij ziet dat hij 0 spullen krijgt :D

Vraag me wel af hoe het zit met occupation... Daar lopen we wel gevaar op met zo iemand.

edit:
Net even op de boards gekeken. Governor werkt nog niet, maar als het werkt kan je een stad occupyen, maar dat kost je wel veel geld. Je raakt iig je stad niet kwijt.

edit2:

Raar: hij heeft toch loot weten te krijgen, ook al zat alles in mijn warehouse. Vreemd? Okee, 6 goud ( :+ ), dat kan. Maar waar komt die 83 wood en 16 marble vandaan? Die mis ik niet eens.
Heeft ie dat van mijn gebouwen afgesloopt? :D

[ Voor 19% gewijzigd door Twhomp op 29-02-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 22:47

William/Ax3

We are Starstuff

Napo schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:32:
Ik blijf erbij dat sulpher als begin eiland je een zeer grote berperking oplegt.
Mja ik zit dus ook op een sulphur en wat je zegt zit wel wat in. Maar aan de andere kant hoe meer anderen hoger en legers gaan bouwen, des te meer wij weer kunnen verdienen op de sulpher dus hoe cheaper wij andere spullen terug kunnen krijgen.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik mag niet op vakantie :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.kixtart.tweakdsl.nl/Ikariam/vacationmode.jpg

Veel plezier. Ik ben er over 10 dagen weer bij

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Laatst online: 04-06 22:19
LOL Kixart xD No No, werkt het wel als je de goede No klikt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

hugoy schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:04:
LOL Kixart xD No No, werkt het wel als je de goede No klikt? :p
Had wel verwacht dat het Yes/No zou zijn, dus had meteen de goede :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215116

[...]
Wordt ook aangeraden.

- Marble
- Glass
- Wine
- Sulphur
Ligt natuurlijk heel erg af van je speelstijl. Ik pillage alles en iedereen om me heen (behalve eigen eiland.. zo min mogelijk) dus heb ik Marble > Wine > Sulphur gedaan. Glass pillage ik dan gewoon. Alles is net zo effectief, het ligt aan de speler om de tactiek zo effectief mogelijk uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Yeah, ben mijn eerste colonie aan het bouwen. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat deze actief is? Ik krijg nu een bouwput te zien zonder tijdsaanduiding o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16223

Standeman schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:40:
Yeah, ben mijn eerste colonie aan het bouwen. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat deze actief is? Ik krijg nu een bouwput te zien zonder tijdsaanduiding o.i.d.
Op je bootje linksbovenin klikken, dan zie je de eindtijd van de missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:56

ResuCigam

BOFH

Yes, in precies een week tijd de top-200 binnen: 195e! *trots*

Dat was alles, ik moest het gewoon even kwijt.

*kijkt streng*

Doorlopen AUB, hier is niks te zien :)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Anoniem: 16223 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:42:
[...]

Op je bootje linksbovenin klikken, dan zie je de eindtijd van de missie.
Ahhh, ja tuurlijk 8)7

Nog een uurtje dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

zit eraan te denken om te rerollen, zodat ik niet op Sulphur zit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
En een andere speler maakt ook een kolonie op het wijn-eiland waar ik net een kolonie aan het bouwen ben.. wordt erg druk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:42
Ik ben zelf naar een Glass eiland gegaan. Maar nu is mijn eiland mijn Satisfaction erg omlaag gegaan. Kan je deze ook omhoog krijgen zonder wijn? Want op mijn 2e base gaat het nog goed, en zijn ze happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-06 17:44
offtopic:
http://openstaand.nl/got/index.php geeft een database error, en ik kan dat topic over wat je moet doen natuurlijk niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
dacht dat ik de enige was :P kan er ook niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Laatst online: 04-06 22:19
Er wordt aan gewerkt, zijn wat problemen met de host schijnt het ;)

geduld is een schone zaak

EDIT: forum werkt weer min of meer :)

[ Voor 17% gewijzigd door hugoy op 29-02-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

yeah \o/. Mijn colonie is een feit. Nu nog snel opbouwen zodat ik lekker veel marble kan produceren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Tjeerdtq schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:21:
Ik ben zelf naar een Glass eiland gegaan. Maar nu is mijn eiland mijn Satisfaction erg omlaag gegaan. Kan je deze ook omhoog krijgen zonder wijn? Want op mijn 2e base gaat het nog goed, en zijn ze happy.
Tsja, die afweging had ik ook. Ben uiteindelijk toch voor wijn gegaan. Punt is dat voordat je een museum kan bouwen of holiday hebt, je erg veel moet researchen.

Nadeel: als je eenmaal wijn kan oogsten, dan stik je van de wijn. Je doet het puur voor de happiness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9297

Een klein vraagje die ik niet kon vinden op de ikariam website. Wanneer kan je een paleis bouwen? Wat heb je ervoor nodig (qua uitvindingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 09:23

Sargan

Filmfreak...

Je moet dan bij Seafaring research het onderdeel Expansion geresearched hebben!

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:58
Ik gok zo dat je dit moet hebben:
Field of Research: Seafaring
Name: Expansion
Description: Out there is more than just an ocean! More Islands await being discovered. We are not alone! We can gain ground on one of the newly discovered island, tap new resources and get to know other peoples! And our clerks are eager to administer even more!

Allow: Building palaces, founding colonies
Current research time: 19h 36m 28s (440 Research Points)
Next research in this field: Foreign Cultures
Requirement(s): Ship Maintenance (Seafaring)
Wealth (Economy)
Bah een van onze eiland bewonders is een leecher. Helaas is het een van de grootste en kan ik er weinig aan doen. Heeft de sawmill en glass mine helemaal vol zitten met workers en verdomd het ook maar 1 hout te doneren :(
Het is nog een nederlander ook, of zou Henk Westbroek in meer landen bekend zijn (Gopoios [23:62]) hint hint >:)

[ Voor 22% gewijzigd door volder op 29-02-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 16:57
Hey mede GoT'ers. Ben inmiddels ook begonnen met die leuke web based spel. Ben al aardig op weg en heb me al ingeschreven op dat externe forum om hopelijk strax lekker mee te traden. Heb echter wel een vraag, je kunt kiezen welk veld je research doet. Als je dit veranderd, wordt dan de je research in progress geannuleerd of blijft ie doorgaan en schakelt die vervolgens over?

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
MrFl0ppY schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 16:02:
Hey mede GoT'ers. Ben inmiddels ook begonnen met die leuke web based spel. Ben al aardig op weg en heb me al ingeschreven op dat externe forum om hopelijk strax lekker mee te traden. Heb echter wel een vraag, je kunt kiezen welk veld je research doet. Als je dit veranderd, wordt dan de je research in progress geannuleerd of blijft ie doorgaan en schakelt die vervolgens over?
Hij pakt de researchpunten die je al gemaakt heb in die schakel over naar de nieuwe.
De oude wordt dus gecanceld en de punten (tijd) die je daarin al besteed hebt wordt doorgeteld in de nieuwe.
Hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9297

Sargan schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:03:
Je moet dan bij Seafaring research het onderdeel Expansion geresearched hebben!
Aah bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 17-06 16:57
volder schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 16:04:
[...]

Hij pakt de researchpunten die je al gemaakt heb in die schakel over naar de nieuwe.
De oude wordt dus gecanceld en de punten (tijd) die je daarin al besteed hebt wordt doorgeteld in de nieuwe.
kk thnx.. Dan gaat mijn dag researchen dus niet verloren.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 20:07

Zeror

Ik Henk 'm!

volder schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 16:04:
[...]

Als je dan weer terugschakeld naar die oude, dan geeft soms hele rare procentgetallen weer en is die oude research ook ineens klaar. Althans heb ik nu 3 keer meegemaakt.

bugje anyone? :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Rakkerzero schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 16:08:
[...]

Als je dan weer terugschakeld naar die oude, dan geeft soms hele rare procentgetallen weer en is die oude research ook ineens klaar. Althans heb ik nu 3 keer meegemaakt.

bugje anyone? :+
Heb ik ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

volder schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:03:
Ik gok zo dat je dit moet hebben:
[...]
Bah een van onze eiland bewonders is een leecher. Helaas is het een van de grootste en kan ik er weinig aan doen. Heeft de sawmill en glass mine helemaal vol zitten met workers en verdomd het ook maar 1 hout te doneren :(
Het is nog een nederlander ook, of zou Henk Westbroek in meer landen bekend zijn (Gopoios [23:62]) hint hint >:)
Misschien even vriendelijk mededelen dat zijn gedrag niet geheel word gewaardeerd, een goede pillage doet wonderen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

volder schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:03:
Ssst. Mondje dicht. Ik heb een boot met soldaatjes richting hem gestuurd :)
Opbrengst van de pillage stuur ik wel naar jou toe :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
Rakkerzero schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 16:30:
[...]

Ssst. Mondje dicht. Ik heb een boot met soldaatjes richting hem gestuurd :)
Opbrengst van de pillage stuur ik wel naar jou toe :)
Ik zeg niks :o Thnx, de ontvangen goederen stort ik wel weer door naar de Sawmill enCrystal mine.
Hoop snel een groter leger op de been te hebben om zelf mensen te kunnen helpen.

Ik kan op het moment met weinig helpen, maar als je glass, wood of gold nodig hebt laat maar weten.

Ik had hem dit al gestuurd:
Hi,
You are growing nicely, it seems. But i was wondering if you could help the rest off us out with donating some stuff to they Sawmill or Crystal mine.
We all do or best to let this island grow. Thnx in advance.
Greetings,
Volder
Heeft ook weinig geholpen. Zijn workers aantallen zijn daarna nog wel gegroeid, dus ik neem aan dat het gelezen is.

[ Voor 28% gewijzigd door volder op 29-02-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPEspecial
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik heb net ook mijn eerste kolonie opgezet (marble, capital heeft zwavel). Nu snel upgraden daar zodat ik veel marble kan minen en snel een 2e kolonie kan opzetten (wijn).

LPEspecial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

LPEspecial schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 19:42:
Ik heb net ook mijn eerste kolonie opgezet (marble, capital heeft zwavel). Nu snel upgraden daar zodat ik veel marble kan minen en snel een 2e kolonie kan opzetten (wijn).
Zelfde :3

Twijfel alleen nog of ik eerst wijn of glass zal doen.

Zwavel is echt een zwakke starter :(, het is niet alleen onnodig op het begin, het levert ook nog eens het minst op. Zwavel doet maar 10 gold, terwijl al die andere 20 gold minimaal doen. Dus je kan het ook niet makkelijker 1:1 verkopen / andere zooi kopen.

Voor rank 3 palace heb je veel glass nodig ook, dus twijfel nog. Want wijn is denk ik de betere op dit moment, maar dan wordt het lastiger om daarna alsnog een colony te maken op glass.

Maarja, eerst maar even uitbouwen allemaal in me nieuwe colony en eindelijk marble voor me oude stad z'n upgrades :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hout komt bij mij nu echt hard binnen. Maar das niks gek met Saw Mill level 8 :D

Straks maar eens een stadje aanvallen met een Battering Ram erbij >:)
Aanval ingezet met 10 swordman, 6 phalanxes, 4 slingers en een battering ram. Eens kijken wat dat opleverd. 8)

Nog een vraagje: Waar kan je zien hoeveel diplomatic influence je hebt?

[ Voor 70% gewijzigd door Zeror op 29-02-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:50

ykz

er zitten op myn eiland veel leechers :(
en ik heb een dikke zwavel tekort, dus van een aanval komt er voorlopig nog niets van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik heb het al weer gehad met het spel ;)

- De mogelijkheden van samenspelen zijn heel erg klein, stel dat iemand uit je alliantie aangevallen wordt, en jij gaat helpen, dan ben je je troepen minimaal 20 en maximaal 3 dagen kwijt, waarbij de aanvaller er in bijna alle gevallen in 20 tot 60 minuten is, mensen buiten je nabije eilandgroep hebben namelijk totaal geen reden om je aan te vallen, je aanvaller is er dus in vrijwel alle gevallen voordat je versterking kunt krijgen.
- Je kan niet met mensen uit een alliantie op 1 eiland gaan zitten, tenzij je het zo planned, en het allerhardste kun je groeien door meerdere accounts aan te maken, daar is totaal geen beveiliging op gezet, en het is daardoor heel erg gemakkelijk om te multi-accounten.
- Je kan, zodra je een keer van iemand gewonnen hebt, heel erg makkelijk die persoon helemaal locken, Een blockade op zijn haven, en elk uur aanvallen betekend dat hij geen defensie meer kan opbouwen.
- Je bent heel erg afhankelijk van anderen op je eiland, en communicatie met hen. En gezien de grote hoeveelheid niet-engels-sprekenden (was 1 op mijn eiland die uberhaubt reageerde, en niet in engels) schiet het niet op, en mensen kunnen op die manier heel erg makkelijk profiteren van anderen, een alliantie zou pas echt wat betekenen als je bij elkaar in de buurt zat, met een systeem alla 'alliantie zit dicht bijelkaar en kan snel te hulp schieten' en 'aanvallers doen er langer over om bij je te komen (maar kunnen wel meer jatten)' zouden dit spel zeker ten goede komen, helemaal als je dan ook nog de sawmill en mine upgrades afhankelijk maakt van de speler, zodat je je niet zit te ergeren aan nietsnutten die wel 116 man in de mill hebben staan, lvl 9 zijn en in totaal 100 wood gedoneerd hebben en 0.0 reageerd op talloze berichten.

Het spel heeft opzich potentie, en mischien probeer ik het ooit nog eens als de bugs eruit zijn, en een alliantie meer is dan 'goh je hebt een tag, veel meer kan je niet doen'

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Treaty zijn dan wel weer leuk. Kan je bijv. je leger beschikbaar stellen aan een ander stadje of je resources beschikbaar stellen voor vaste trading enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47640

Net een handig bugje gevonden, doe er nog even je voordeel mee.

Wanneer je je barracks een unit laat bouwen, kan je terwijl hij nog aan het bouwen is hem al ontslaan en 20 building material (in geval van een slinger) terugkrijgen, dit kan je onbeperkt doen terwijl je barracks aan het bouwen zijn en zo lekker gratis resources krijgen.

Doe er je voordeel mee zolang de bug nog bestaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
dus stel je zet 10 slingers in de wachtrij , kost 400 wood

je cancelled ze en krijgt 180 terug? 9 cancellen x 20, 1 laten staan ?

Waar zit het voordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je laat je barracks 1 unit bouwen, kost je 40
terwijl hij aan het bouwen is kan je die unit 10 keer ontslaan, levert je 200 op.
Do not reply to this e-mail, manage your tickets at http://ikariam.oticket.org/

this is a known bug ;)

it will be fixed soon

--
marko_tmc
SGO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is inmiddels al gefixed volgens mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Wouser schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 23:39:
Is inmiddels al gefixed volgens mij :9
Ik weet het wel zeker :)
te koop: z.g.a.n. 1 slinger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:D

Yeah right, known bug en dan opeens binnen 5 minuten fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-06 17:18
Anoniem: 47640 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 23:04:
Net een handig bugje gevonden, doe er nog even je voordeel mee.

BUG

Doe er je voordeel mee zolang de bug nog bestaat ;)
Iedereen die een bug gebruikt voor eigen gewin moet een (volledig terecht) ban krijgen. En dan ga je het vooral niet posten op een ander forum waar nog meer mensen het zien.

[ Voor 5% gewijzigd door RonaldMade op 01-03-2008 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Ik wil ook zeggen dat ik geen mensen die exploits gebruiken in de alliance wil. Het is gewoon super lame om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RonaldMade schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 00:07:
[...]

Iedereen die een bug gebruikt voor eigen gewin moet een (volledig terecht) ban krijgen. En dan ga je het vooral niet posten op een ander forum waar nog meer mensen het zien.
Dat vind jij, ik heb de bug eerst keurig aangemeld nadat ik 100 building material bij elkaar heb 'gecheat' terwijl ik de bug perongeluk ontdekte.

Daarna op het forum gepost waar ook iedereen nog voor zichzelf kan beslissen of hij het misbruikt of niet.

Bij elkaar hebben de paar got users die het hier hebben gelezen 5 minuten kunnen cheaten als ze dat zelf nodig vonden, krijg ik weinig schuldgevoel van sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-06 17:18
Anoniem: 47640 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 00:19:
[...]

Dat vind jij, ik heb de bug eerst keurig aangemeld nadat ik 100 building material bij elkaar heb 'gecheat' terwijl ik de bug perongeluk ontdekte.

Daarna op het forum gepost waar ook iedereen nog voor zichzelf kan beslissen of hij het misbruikt of niet.

Bij elkaar hebben de paar got users die het hier hebben gelezen 5 minuten kunnen cheaten als ze dat zelf nodig vonden, krijg ik weinig schuldgevoel van sorry
Oke, 100 bij elkaar grabbelen ivm een bug/ontdekken kan. Maar je gaat hem niet op een openbaar forum plaatsen waar iedereen het kan lezen en misbruiken. Niet iedereen houdt het bij 100 en het wordt gegarandeerd misbruilkt, zeker wanneer je erbij zet: doe je voordeel ermee.

Ik krijg ook weinig schuldgevoel als er straks bepaalde havens zijn geblokkeerd omdat ze zonodig bugs wilden openbaren/misbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Kees schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 22:39:
Ik heb het al weer gehad met het spel ;)

Het spel heeft opzich potentie, en mischien probeer ik het ooit nog eens als de bugs eruit zijn, en een alliantie meer is dan 'goh je hebt een tag, veel meer kan je niet doen'
Jammer dat je weg bent Kees. Laten we ervoor zorgen dat als je terug komt GoT de epsilon server ruled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocheckio
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-07-2023
ja hoe staat het ermee? (de alliance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Pinocheckio schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 00:49:
Goed _/-\o_ vandaag 5 mensen er bij en morgen ook weer 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Pinocheckio schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 00:49:
Er staat een topic op het forum waarin de mensen met een score boven de 1000 kunnen posten.
Morgenmiddag ga ik weer wat mensen toelaten. Vandaag heb ik een stuk of 5 invites gestuurd.
Ik heb morgen een plaats of 5~6 te vergeven. Meer ruimte is er op dit moment nog niet. :)
We doen het gewoon op volgorde van grootte. Dit stimuleert mensen ook meer om aan hun economie te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woefke
  • Niet online
Wat ik nu toch heb...

Iemand stuurt mij een berichtje. Hij wil sulphur ruilen voor marble. Ik denk van ok, kost het me tenminste geen 20 per piece zoals dat in mijn regio kost. Ik stuur een berichtje terug dat ik akkoord ga en dat ik een boot met 100 marble zijn kant op stuur. Zo gezegd, zo gedaan. Ik krijg zelfs bericht terug dat hij ook zijn bootje heeft gestuurd.

Bootje van hem komt aan en unload zijn cargo. Blijkt dat hij een boot met 100 building material mijn kant op heeft gestuurd. Ik natuurlijk meteen een berichtje sturen om om opheldering te vragen.

Net log ik opnieuw in. Heb ik 1 bericht van die gast terug:
sorry for the delay i have only just got back online
Ik kijk meteen bij mijn town berichten, ook een nieuw bericht:
A trade fleet from Mehtani keys has arrived in Marbletown and brought:
* Building material: 100
|:(
Met andere woorden: ik heb 100 marble voor 200 hout geruild. In mijn kolonie marbletown kan ik het best gebruiken, maar toch... 8)7

[ Voor 1% gewijzigd door Woefke op 01-03-2008 03:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:03
Dus die gaat op de blacklist?! ;) ff duidelijk maken dattie target wordt als ie niet levert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Hartstikke mooi spel! ;)
Jammer dat ik niet meer op Epsilon kan registreren, het schijnt blijkbaar vol te zitten. Zit nu maar op Eta. Wel jammer dat ze de registraties zo erg beperken op alle servers behalve s7 (Eta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Kan wel hoor, ik heb me net op Epsilon geregistreerd (ik speelde ook al op Zeta)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Hoe kun je je dan nog registreren op Epsilon?
Bij mij staat er dit bij alle servers behalve op s7 Eta:
Unfortunately the maximum number of registrations has already been reached!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ik dacht dat ik vanochtend even een kolonie kon stichten, blijkt iemand even 800 wood gestolen te hebben, toch maar investeren in een paar phalanxes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Hm, waarschijnlijk hadden ze dan toevallig net wat inactievelingen gewist of zo? :D

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:34

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hmm, die wijn soep is eigenlijk te suf voor woorden...
je houd je citizens happy, de rest van je arbeiders boeit het geen moer...
dus als je geen wijn hebt, zet je gewoon al je citizens aan het werk bij je mine/sawmill en boeit het verder geen kont...
wijn is dus alleen fijn al sje ff hard wil groeien.
tevens kost he took geen kont, 80citizens blij voor 3 wijn per uur das dus iets van 400 wijn per week...
en ik heb eigenlijk nooit meer dan 80 citizens, zet ze meestal direct aan het werk, het overschot dat ze maken verkoop ik wel, lever ook nog meer op....
ah well, vind het wel best ook :P

ps, kan ook zijn dat ik het verkeerd heb, maar ik lees de text bij de taverne gewoon ^^

[ Voor 7% gewijzigd door TepelStreeltje op 01-03-2008 10:50 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 19:46
Ik kan NOOIT al mn citizens aan het werk zetten, mn sawmill en vinyard zitten helemaal vol, maar nog heb ik iets van 350 villagers over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:34

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Samopsa schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 11:20:
Ik kan NOOIT al mn citizens aan het werk zetten, mn sawmill en vinyard zitten helemaal vol, maar nog heb ik iets van 350 villagers over..
hehe, jij bent al iets groter dan ik :P
ik heb 2 colonies met elk iets van 200 bewoners :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 19:46
TepelStreeltje schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 11:29:
[...]

hehe, jij bent al iets groter dan ik :P
ik heb 2 colonies met elk iets van 200 bewoners :)
Zo, ben je snel begonnen met de kolonies! Voordat ik mijn eerste kon starten was mn 1e stadje al lvl 8 (en vol met inwoners ook ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Samopsa schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 11:30:
[...]

Zo, ben je snel begonnen met de kolonies! Voordat ik mijn eerste kon starten was mn 1e stadje al lvl 8 (en vol met inwoners ook ;-))
mijn stadje is lvl 6 met ~200 inwoners en over paar uur een kolonie, klote sulpher :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Hebben somige ook al zo last dat je ziet dat er iemand naar je toe is met een leger. Je ziet niet wie het is en als het aangekomen is is er geen log geen verlies of iets dat je ziet of er wat gebeurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Calamor schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:15:
Hebben somige ook al zo last dat je ziet dat er iemand naar je toe is met een leger. Je ziet niet wie het is en als het aangekomen is is er geen log geen verlies of iets dat je ziet of er wat gebeurt is.
Heb ik ook wel eens gehad. Ik denk dat iemand dan met 1 slingertje probeert aan te vallen.

Bij een "echte" aanval zie je wie het is en met hoeveel units.

Wat ik wel jammer vind: als je een spy pakt, kan je niet zien van wie die was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:48

Geckoo

Good news, everyone!

Forum is dood?
althans ik krijg databeestfout

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:46
Heraclius schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 09:35:
Hoe kun je je dan nog registreren op Epsilon?
Bij mij staat er dit bij alle servers behalve op s7 Eta:

[...]
Zijn er veel Gotters op andere servers? Ik wil dit ook wel eens proberen, maar Epsilon zit zoals eerder gezegd vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Je moet gewoon even wachten. Om de ... dagen worden accounts gedelete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Geckoo schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:03:
Forum is dood?
althans ik krijg databeestfout
Mja geen idee hoe dat steeds komt.
Het is weer fixed :/

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De coördinaten van je eiland kun je per DM doorgeven, *NIET* via dit topic.

Gegevens voor DM:
Ingame-name/ GoT naam/ Eiland coordinaten / Eiland Resource