[Browser MMOG] Ikariam

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 57.099 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Het komt allemaal neer op investeren.
Zonder de tavern zou ik nu een erg boos volk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
Twhomp schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:49:
[...]

Heb ik ook wel eens gehad. Ik denk dat iemand dan met 1 slingertje probeert aan te vallen.

Bij een "echte" aanval zie je wie het is en met hoeveel units.

Wat ik wel jammer vind: als je een spy pakt, kan je niet zien van wie die was.
Kan wel voorkomen dat wordt getoond van wie de spy is:

We have discovered a spy! A spy has been discovered observing our army.The spy talks and talks and reveals everything about his employer:

Home town: good

Gold in town: 524
Building material in town: 4249
Wine in town: 108
Marble in town: 663
Crystal glass in town: 13
Sulphur in town: 205

6 Swordsman9 Phalanx6 Ballista ShipWe have "retired" this spy, to prevent him from giving away any more information.

In de faq bij Espionage staat:
There exist the chance on every mission that your spy will be detected. When this happens the player catching the spy even has a chance of determining where the spy came from!

* Expansion stage of your Hideout - reduces the chance of being detected
* Size of the infiltrated town - reduces the chance of being detected
* Number of opposing spies in the infiltrated town acting as spy defence - increased the chance of being detected

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47640

RonaldMade schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 00:28:
Ik krijg ook weinig schuldgevoel als er straks bepaalde havens zijn geblokkeerd omdat ze zonodig bugs wilden openbaren/misbruiken.
Ik ook, aangezien mijn username / stadnaam / world hier volledig onbekend is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-06 17:18
Anoniem: 47640 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:53:
[...]

Ik ook, aangezien mijn username / stadnaam / world hier volledig onbekend is ;)
Hebben de admins geen probleem mee waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocheckio
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-07-2023
Anoniem: 217897 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:37:
[...]

Het komt allemaal neer op investeren.
Zonder de tavern zou ik nu een erg boos volk hebben.
dat heb ik dus nu op dit moment en er gaan 1.47 citizens af :'(
al een stuk of 3 keer wijn proberen kopen en ze komen steeds met lege handen thuis, alhoewel ik meer dan genoeg geld heb |:( . als er iemand soms wijn over heeft? (sheynoos:49/32)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pinocheckio schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:57:
[...]

al een stuk of 3 keer wijn proberen kopen en ze komen steeds met lege handen thuis, alhoewel ik meer dan genoeg geld heb |:( . als er iemand soms wijn over heeft? (sheynoos:49/32)
Suïcidale burgers, moet wel heel erg zijn in jouw stadje :9
Maar als je wijn inkoopt duurt het even voordat er ook daadwerkelijk wat gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-05 15:46

Neerio

bezorgt ook bij regen

de server zit vol dus ik kan me niet regeristreren weet iemand wanneer je er wel weer bijkunt ?

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:28

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Samopsa schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 11:30:
[...]

Zo, ben je snel begonnen met de kolonies! Voordat ik mijn eerste kon starten was mn 1e stadje al lvl 8 (en vol met inwoners ook ;-))
bewust gedaan. zo snel mogelijk onafhankelijk worden van andere :P
ik wilde eigenlijk vanavond men 3e neer gaan planten, maar men marble leverancier had nog ff niets gelevert :P
word morgen dan. wss marble eilandje. daarna ff kijken waar de andere gotters in de buurt hun sulphur vandaan halen.
Daarna waarschijnlijk ergens in the middle of nowhere met zooitje got mensen setje eilanden claimen. *dus ook weer de 4 grondstoffen, alleen dan aan de andere kant van de map ofzo, op eilanden waar nog niets is.
word je ook vanzelf wel met rust gelaten :)

maarja, lvl 2 van men paleis kost me al 5k wood en 500 marble, dus zal nog wel ff duren :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:12
Ik hoop straks me me palace te upgraden naar lvl 2. Me marble komt al binnen en ik moet dan nog 1 keer een inactive speler aanvallen. (krijg elke keer 900 hout). Dan morgen 2de kolonie bouwen. 8 uur om naar lvl 2 tegaan :(. er is geen skill die er voor zorg dat het sneller gaat toch? Of ik heb er overheen gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
/edit nm

[ Voor 95% gewijzigd door Thrilled op 01-03-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:21
Aangezien mijn eerste eiland op sulphur zit en niemand dat wil kopen heb ik maar een plan getrokken om de vraag naar sulphur wat te verhogen. Zit nu al op 35 zwaardmannatjes en heb al wat mensen boos gemaakt door ze aan te vallen. Hopelijk drijft dit de prijs van sulphur omhoog. Goed, het is een ietwat riskant plan dat me later flink wat problemen kan opleveren, maar het is wel leuk :p.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-06 15:51
nou morgen me 2e koloni gaat vrij snel moet ik zeggen.ik moet wel toegeve dat nederlanders echt goedkope gaste zijn.hele tijd afdingen :P en het is te duur :D
verder tof spel ben al veel got spelers tegen gekome;) alleen 1 gek ding ik ging vandaag kijken en ineens stond er 40 000 gold? hoe ik eraan kom geen id

@pingkiller misschien willen ze wel kopen maar ben je te duur ;)

[ Voor 9% gewijzigd door stftweaker op 01-03-2008 21:22 ]

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:21
stftweaker schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 21:16:

@pingkiller misschien willen ze wel kopen maar ben je te duur ;)
Misschien,maar als de vraag omhoog gaat door mijn aanvallen is dat ook geen probleem :p

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-06 09:07

TheBorg

Resistance is futile.

krvabo schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 01:14:
Er staat een topic op het forum waarin de mensen met een score boven de 1000 kunnen posten.
Ik kan het nergens vinden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-06 16:38

krvabo

MATERIALISE!

Uiteraard alleen voor mensen die extra toegang hebben aangevraagd en gekregen. hoe dat moet staat: http://openstaand.nl/got/index.php/topic,61.0.html tadaa.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:23

Zeror

Ik Henk 'm!

Pfff. Ik kan mn resources bijna niet bijhouden met mn dorpje op Gamma. :P
Mijn warehouse zit constant vol met iig building material, marble en wine. LOL
Dus ik heb nu maar even wat zooi op tradepost gezet

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254077

Ik zit hier met een probleem ik had mijn accademie aan het werk gezet met seafaring en toen expensions onderzocht en er staat bij:

Out there is more than just an ocean! More Islands await being discovered. We are not alone! We can gain ground on one of the newly discovered island, tap new resources and get to know other peoples! And our clerks are eager to administer even more!

Allow: Building palaces, founding colonies

Maar ik kan nog steeds geen palijs bouwen er staat dan not enough resources.
Kan iemand me helpe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204528

Anoniem: 254077 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 10:28:
Ik zit hier met een probleem ik had mijn accademie aan het werk gezet met seafaring en toen expensions onderzocht en er staat bij:

Out there is more than just an ocean! More Islands await being discovered. We are not alone! We can gain ground on one of the newly discovered island, tap new resources and get to know other peoples! And our clerks are eager to administer even more!

Allow: Building palaces, founding colonies

Kan iemand me helpe?
Je moet inderdaad naar een ander eiland dan gaan en een vrije plek aanklikken om een kolonie te bouwen. Hiervoor heb je nodig:
- 5 schepen
- 1250 building materials (wood)
- 12.000 gold
- 40 vrije inwoners

zodra je dat hebt dan kan je je 1e kolonie stichten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254077

Hardstike bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-06 16:56
Doe's topicwarning lezen ;)

Hopelijk morgen een 2e stadje beginnen :)

[ Voor 34% gewijzigd door TheZeroorez op 02-03-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

eindelijk top 1000 nu, gaat nu stuk slomer omhoog.
Ben aant sparen voor 2e kolonie nou, word glass denk ik,

Ook op nieuwe server begonnen: theta, Is net gestart dus hoork nog bij de beste.
kijken ofk daar in de top 10 kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 21:19
xminator schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:27:
Je moet gewoon even wachten. Om de ... dagen worden accounts gedelete.
Heb maar een account aangemaakt op Theta zodat ik alvast een beetje kan oefenen. Als er weer plek op Epsilon vrijkomt verhuis ik daarheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Epsilon is weer vrij hoor. Volgens mij deleten ze elke ochtend accounts op de server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:50
Anoniem: 254077 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 10:28:
Kan iemand me helpe?
Als het om je colony gaat staat het hierboven al uitgelegd, als het om je Palace gaat heb je gewoon niet genoeg resources (635 hout).

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 21:19
Heraclius schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:13:
Epsilon is weer vrij hoor. Volgens mij deleten ze elke ochtend accounts op de server ;)
:| een uur geleden was hij noh niet vrij. Heb nu snel geregistreerd op Epsilon, coordinaten zal ik even Dm'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWARQ
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-06 05:44
Sta nu op het punt dat ik mn 2e extra stad kan gaan maken zodat de groei nog rapper zou moeten gaan. Voor de ranking in het spel is het (denk ik) beter om de hoofdstad verder uit te breiden.
Van de andere kant zodra ik sneller kan groeien komt die ranking vanzelf wel...denk ik.
Hmmm lastig maar neig toch eerder naar groei ipv ranking.

Had van de week een deal gesloten (na een eerdere succesvolle ruil) om een dagelijkse trade op te zetten. Maar na mn eerste zending laat die pipo niets meer van zich horen ook niet na een vriendelijk mail met de vraag waar zijn lading bleef, fijn joh.
Ik bedacht me dat hij ongetwijfeld dan wel even inactief is ofzo, leek me een mooi moment om even mn spy in te zetten om te checken of zn voorraad inmiddels flink opgelopen was. Wat bleek: die hufter is helemaal niet inactief en had zn voorraden al flink gebruikt inmiddels.
Ik zou hem natuurlijk nu kunnen terugpakken, van de andere kant dat kost me ws meer dan mn verloren partij goederen die ik hem verzonden heb. Denk dat ik het er voorlopig maar even bij laat zitten, zit nog niet echt op een war te wachten terwijl ik nog vollop aan het groeien ben. Maar het gaat vast nog wel een staartje krijgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Gaan voor dat tweede dorp, dat betaald zich snel terug. Binnen 2 dagen heb je een kolonie die zelfstandig is. Sloot wijn tegenaan en het groeit als kool. Binnen een dag had ik vaak teveel werkers voor de resource en het hout.

Kwam er net achter dat ik een GoT buurman had, en verdorie hij heeft al 4 dorpen...
Drie dorpen. En nu totaal met 4 gotters in de buurt, gaat goed.

[ Voor 26% gewijzigd door Motrax op 02-03-2008 14:22 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

2e kolonie is er :P nu sulphur (main) marble en wine, glass wordt dus een probleem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-06 20:48

CSB

:D

Wie heeft er nog wat hout te doneren aan mijn persoontje? Ik heb alle requirements voor de palace upgrade, behalve hout. Nog maar 1000... Iedereen die wat kan missen: 53:85, gotterdam :P

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157888

Pinocheckio schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:57:
[...]

Ik heb 800 wijn voor je, wat heb je in de aanbieding? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Wat is nu eigenlijk de ideale resource om mee te beginnen als "newbie"?
Is dat niet Wijn, omdat je dan snel je dorp kan laten groeien en dus veel binnenkrijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269

Ziet er echt uit als een interessant spelleke! Toch even mee spelen voor tussen de opdrachten door :)

Het aanmelden zit alleen op zijn gat zie ik al, probeer het in de loop van de dag nog wel. Iemand een idee hoe dat werkt met die accounts, wanneer er geupdate/delete wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Heraclius schreef op zondag 02 maart 2008 @ 14:49:
Wat is nu eigenlijk de ideale resource om mee te beginnen als "newbie"?
Is dat niet Wijn, omdat je dan snel je dorp kan laten groeien en dus veel binnenkrijgt?
Ik denk Marble, dat heb je voor bijna alle gebouwen nodig. De hoeveelheid wijn die je in het begin nodig hebt is zo laag dat je dat wel kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Wijn is wel handig om te hebben, net als marble. Een van die twee is wel ok.

Ik heb nu ook mijn 2e dorpje, gaat lekker. :)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

TheBorg schreef op zondag 02 maart 2008 @ 14:52:
[...]

Ik denk Marble, dat heb je voor bijna alle gebouwen nodig. De hoeveelheid wijn die je in het begin nodig hebt is zo laag dat je dat wel kan kopen.
Ik denk dat het weinig uitmaakt met wat voor resource je begint. Zolang je in het begin maar focus op het verkrijgen van veel building material en je resource dan kun je op gegeven moment die resource gaan traden. De meeste mensen willen altijd wel traden met je. Dus dat maakt alle resources vrij goed toegankelijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocheckio
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-07-2023
Anoniem: 157888 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 14:14:
[...]

Ik heb 800 wijn voor je, wat heb je in de aanbieding? :P
ik heb de schade nog wat weten te beperken en heb nu weer 300 ingekocht, maar ik wil wel nog wat ruilen eventueel, ik heb kristal en marmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:37
Wat bepaald eigenlijk het lvl van je stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWARQ
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-06 05:44
Het lvl van je Town Hall

[ Voor 6% gewijzigd door DWARQ op 02-03-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pinocheckio schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:42:
[...]

ik heb de schade nog wat weten te beperken en heb nu weer 300 ingekocht, maar ik wil wel nog wat ruilen eventueel, ik heb kristal en marmer
Ik wil wel kristal, hoeveel wijn wil je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Rakkerzero schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:09:
[...]

Ik denk dat het weinig uitmaakt met wat voor resource je begint. Zolang je in het begin maar focus op het verkrijgen van veel building material en je resource dan kun je op gegeven moment die resource gaan traden. De meeste mensen willen altijd wel traden met je. Dus dat maakt alle resources vrij goed toegankelijk.
Hmm ok, is het de bedoeling dat ik echt vol pomp op mijn building material en resource, dat ik max. scientists aanstel ( 8 in totaal) om te researchen. Of moet ik ook nog rekening houden dat ik wat geld binnenhaal. (natuurlijk niet dat het in de min gaat, maar moet het bijvoorbeeld op 40 gold per uur liggen of net boven de min grens?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-06 19:24
Heraclius schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:24:
[...]

Hmm ok, is het de bedoeling dat ik echt vol pomp op mijn building material en resource, dat ik max. scientists aanstel ( 8 in totaal) om te researchen. Of moet ik ook nog rekening houden dat ik wat geld binnenhaal. (natuurlijk niet dat het in de min gaat, maar moet het bijvoorbeeld op 40 gold per uur liggen of net boven de min grens?)
Aan het begin van het spel, waar jij volgens mij zit (8 researchers) kan je best in de min staan... Geld is nog niet belangrijk en je populatie groeit, dus het trekt vanzelf recht. Meestal probeer ik net boven de 0 uit te komen, want dan groeit het met de tijd wel weer als ik bijvoorbeeld ga slapen waardoor mijn geldvoorraad toch lekker groeit :)

Edit\ Dus ik zou niet zwaar in de min gaan staan, maar wat kan best wel. Waar je geldvoorraad echter het snelst van groeit is het verkopen van overtollige voorraden.

[ Voor 9% gewijzigd door Banjy op 02-03-2008 17:29 ]

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166358

Weet iemand hoe ik goederen tussen mijn kolonies kan transporteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ik neem aan via de Trading Port met Cargo Ships.
Je selecteert het dorp waarvan je de goederen wil binnenhalen dan staat er als het goed is een knop "Transport Goods". De rest wijst zichzelf.

@Banjy: Bedankt, ben nu flink bezig met hout binnen te halen. Ook met researchen want als ik Wealth heb ontdekt (Economy tree) kan ik ook mijn resource binnen halen.

[ Voor 30% gewijzigd door Moonborne op 02-03-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269

Net eindelijk aan kunnen melden en al goed op weg zoals het er nu naar uitziet. Ik zit wel op een eiland met mensen die al een tijdje bezig zijn geloof ik.. lvl 3 is het laagste :/

Wel al een GoT'er in de buurt gevonden dus dat is wel mooi werk!

Leuk spel, met toch wat real-time onderdelen erin en grafisch goed doorgevoerd. Leuk stijltje, krijg direct zin om Settlers weer uit de kast te trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ja vond ik precies zo! Lijkt echt een beetje op Settlers qua characters. Het is echt een leuk spel en de graphics zijn dan ook erg mooi voor een browser MMOG.

Hieronder:
Anoniem: 166358 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 18:40:
[...]

nee, als ik mijn eigen steden selecteer, krijg ik niet zo'n menutje en kan dus ook niet op die manier iets transporteren
Ik denk dat je bij beiden steden een Trading Post nodig hebt om je resources te transporteren.
(Academy -> Economy -> Wealth)

[ Voor 54% gewijzigd door Moonborne op 02-03-2008 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heraclius schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:59:
Ik neem aan via de Trading Port met Cargo Ships.
Je selecteert het dorp waarvan je de goederen wil binnenhalen dan staat er als het goed is een knop "Transport Goods". De rest wijst zichzelf.
nee, als ik mijn eigen steden selecteer, krijg ik niet zo'n menutje en kan dus ook niet op die manier iets transporteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit te wachten tot 3 van mijn tradeships retour zijn zodat ik eindelijk een kolonie kan gaan stichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-06 16:38

krvabo

MATERIALISE!

Anoniem: 166358 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 18:40:
[...]

Je kiest bovenin je dorp van waaruit je je goederen wilt versturen. Dan ga je naar je tradeport en staat er een lijstje met kolonieën en hun coords. Tadaa.
Je moet uiteraard in je kolonie wel een tradingport hebben.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt! Zal dat proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15967

Sinds 2 dagen een nieuwe koloni op een marble eiland alleen heb er nog niet van kunnen profiteren. Mijn haven wordt sinds gisteravond steeds geblokkeerd en heb nu al 6 aanvallen gehad binnen 21 uur (over 10 minuten de 7e, dit mag toch niet?)

02.03. 18:56 Battle for GoT Punicus
02.03. 18:06 Battle for GoT Punicus
02.03. 16:19 Battle for GoT Punicus
02.03. 15:05 Battle for GoT Punicus
01.03. 23:47 Battle for GoT Punicus
01.03. 22:14 Battle for GoT Punicus

Degene die me aanvalt is PA Xinxin op [64:85] (van de PA-YD alliance) Zal wel zijn vanwege GoT in mijn townnaam. Dus mocht iemand zin hebben om aan te vallen, ga je gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

geef em aan zou ik zeggen, word ie gebanned voor bashe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

6 aanvallen per 24 uur is de limiet. De 7e aanval wordt als bashing gezien.

En idd vanwege GoT.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15967 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 19:11:
Sinds 2 dagen een nieuwe koloni op een marble eiland alleen heb er nog niet van kunnen profiteren. Mijn haven wordt sinds gisteravond steeds geblokkeerd en heb nu al 6 aanvallen gehad binnen 21 uur (over 10 minuten de 7e, dit mag toch niet?)

02.03. 18:56 Battle for GoT Punicus
02.03. 18:06 Battle for GoT Punicus
02.03. 16:19 Battle for GoT Punicus
02.03. 15:05 Battle for GoT Punicus
01.03. 23:47 Battle for GoT Punicus
01.03. 22:14 Battle for GoT Punicus

Degene die me aanvalt is PA Xinxin op [64:85] (van de PA-YD alliance) Zal wel zijn vanwege GoT in mijn townnaam. Dus mocht iemand zin hebben om aan te vallen, ga je gang :)
Maak alvast een screenshotje van je military tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01:14
Woei, ik heb een kolonie op een wine eiland, nu heb ik dus altijd genoeg marble en wine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks voor de tips, heb net een ticket gestuurd. Zie alleen dat nu aanval 8 alweer onderweg is, word er een beetje moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 15-06 16:57
Anoniem: 15967 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 19:55:
Thanks voor de tips, heb net een ticket gestuurd. Zie alleen dat nu aanval 8 alweer onderweg is, word er een beetje moe van.
We moeten hem eigenlijk met de gehele GoT club crushen. Ik weet nog een plek waar hij slechts een level 3 hometown heeft :> :P

Dat stadje van hem zit op Atietia[24:58]. Zeg maar wanneer ook anderen daarheen gaan om aan te vallen. Dan lanceer ik ook een aanval want ik wordt een beetje moe van hem. Hij zal mij binnenkort ook wel weer gaan aanvallen. Met meer man staan we sterk :)

[ Voor 26% gewijzigd door Cubic X op 02-03-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:22
Cubic X schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:05:
[...]

We moeten hem eigenlijk met de gehele GoT club crushen. Ik weet nog een plek waar hij slechts een level 3 hometown heeft :> :P
Waarom deel je het niet met ons ?:P.

Kaos zeg het als je een bericht hebt gehad dat hij is gebanned, scheelt mij een hoop kosten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij staat wel genoteerd in de top 100 dus kijk uit :)

Maar zal hij niet eerst een waarschuwing krijgen? (en daarna mij "maar" 6 keer per dag aanvallen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Nadeel van dit spel is dat ik je nooit kan helpen. Zelfs een spy komt pas morgen aan. Als ik een legertje stuur heeft hij meer dan een dag de tijd om zich daarop voor te bereiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Anoniem: 15967 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:11:
Hij staat wel genoteerd in de top 100 dus kijk uit :)

Maar zal hij niet eerst een waarschuwing krijgen? (en daarna mij "maar" 6 keer per dag aanvallen?)
Ik sta ook in de top 100 :D (sta zelfs hoger dan hem).

Nope Yuhao07 was ook gelijk gebanned (kan ook komen door exploits).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb m'n embassy klaar, kan ik lid worden van de Alliance? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 15-06 16:57
TheBorg schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:13:
Nadeel van dit spel is dat ik je nooit kan helpen. Zelfs een spy komt pas morgen aan. Als ik een legertje stuur heeft hij meer dan een dag de tijd om zich daarop voor te bereiden...
Ik zit op een eiland met hem. Kan je nagaan hoe erg dat is :P
Leechen als een gek maar donaten aan saw mill enzo doet ie niet. 460 heeft ie gedoneerd, zozo veel hoor. Zelfs level 3 spelers hebben meer gedonate :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xminator schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:16:

Ik sta ook in de top 100 :D (sta zelfs hoger dan hem).

Nope Yuhao07 was ook gelijk gebanned (kan ook komen door exploits).
I see :P

Alleen hij valt me nu wel aan met maar 1 swordsman. Kan wel een paar slingers aanmaken maar dan komt ie daarna wel met een hele meute :)

Cubic x > Dit is een ander persoon dan die jou aanviel aangezien mijn aanvaller op 64:85 ligt.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 15967 op 02-03-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparidem
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 10:12
Sinds afgelopen loopt xinxin mij ook continue aan te vallen vanuit PA Xinxin en sinds vanmiddag heeft hij mijn haven geblokt. Hij heeft net vervanging gestuurd voor zijn blokkerende schip, dus ik ben bang dat die blokkade nog lang gaat duren. Het flauwe is dat ik geen colonies heb, en zolang hij mijn haven blokkeert kan ik geen schepen bouwen, dus ik kan totaal niets uitvoeren om hem weg te jagen.

Ik hoop dat hij gebanned wordt, want op deze manier maakt hij mensen het spelen compleet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparidem
Anoniem: 15967 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:22:
[...]

I see :P

Alleen hij valt me nu wel aan met maar 1 swordsman. Kan wel een paar slingers aanmaken maar dan komt ie daarna wel met een hele meute :)

Cubic x > Dit is een ander persoon dan die jou aanviel aangezien mijn aanvaller op 64:85 ligt.
Zijn eerste aanval op mij was ook met maar één slinger, ik had phalanx staan, dus dat verloor hij. Toen kwam hij met een flink leger aan, en bleek ik ineens helemaal geen phalanx weer te hebben (bug?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Maak je geen zorgen over ongeveer 2 dagen ga ik hem denk aanvallen.
Heb nu al 70 swordsman. Binnenkort Fireships maken.

Het enige wat ik van jullie verwacht is te proberen om zijn vloot zo klein mogelijk te maken.

Sparidem hoe groot was zijn leger? Welke units?

En dat is geen bug, jij ziet alleen de laatste ronde.

[ Voor 19% gewijzigd door xminator op 02-03-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik word ook steeds geblokt. Kan dus daardoor ook alleen maar slingers aanmaken. Als ik hem versla dan komt hij met een grotere aanval die gehakt maakt van mijn slingers. Dit was het grootste offensief van hem:

21 swordsmen
10 phalanx
2 rams

En 18 slingers van mij plus town wall level 3 deed er helemaal niks tegen (geen slachtoffers bij hem dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparidem
xminator schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:32:
Maak je geen zorgen over ongeveer 2 dagen ga ik hem denk aanvallen.
Heb nu al 70 swordsman. Binnenkort Fireships maken.

Sparidem hoe groot was zijn leger? Welke units?
Zijn aanvallen tot nu toe:
1) 1 swordman
2) 22 swordman, 10 phalanx, 2 ram
3) 24 swordman, 10 phalanx, 2 ram
4) 1 swordman
5) 1 swordman

Edit: Die laatste heb ik gewonnen, nu komt er weer aan met 21 units over 30 minuten. Dat gaat hij weer gehakt van m'n slingers maken. Nog even snel wat bouwen, zodat er geen loot te halen valt ;-)
Edit:
6) 21 swordman, 2 ram

[ Voor 21% gewijzigd door sparidem op 02-03-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106019

hoe vaak mag je een harbor blokkade doen dan per 24 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Oke dat is mooi, zo veel man kan ik wel hebben denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De laatste 6 aanvallen heeft het hem totaal 12 gold opgeleverd, snap het dus ook niet echt. Ik ga voorlopig maar even goud inwinnen en researchen (82 researchers inmiddels :)) Zie het morgen wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:37
Wat zijn de sd x (v) steden met zon palmboompje eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 14:52

mrsar

waar een sar is,is een wodka

de (v) staat voor vacation mode

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:28
Leuk spel.
Ben beetje te erg verslaafd.
Zoals vandaag: ging ik ff iets onderzoeken, ondertussen huiswerk maken, dan weer ff iets instellen in het spel en weer verder met huiswerk.
Dus ben zovaak mogelijk actief.

Alleen ik heb wel een vraagje: hoe kan ik Marble + Crystal Glass ontvangen? op dit moment kan ik alleen hout vinden :S.

GoTCoast / [GoT]Coast / Denios[53:26]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 11:26
Anoniem: 15967 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 19:55:
Zou mij ook erg veel helpen als ie gebanned wordt. Wordt al 3 dagen continu aangevallen door hem. Alleen nog niet meer dan 6 keer binnen 24 uur. Maar mijn motivatie voor het spel wordt er wel heel erg minder door. Kan helemaal niets doen Als ik aan het werk ben dan komt hij niet en als ik online kom dan is alles weer geblocked dus kan niets wegsturen ofzo.
Het is zelfs al zo erg dat mijn kolonie er onder lijdt. Nergens groei meer, heb geen grondstoffen meer enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GoTCoast schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:57:
Leuk spel.
Ben beetje te erg verslaafd.
Zoals vandaag: ging ik ff iets onderzoeken, ondertussen huiswerk maken, dan weer ff iets instellen in het spel en weer verder met huiswerk.
Dus ben zovaak mogelijk actief.

Alleen ik heb wel een vraagje: hoe kan ik Marble + Crystal Glass ontvangen? op dit moment kan ik alleen hout vinden :S.

GoTCoast / [GoT]Coast / Denios[53:26]
Heb je een tradepost?
Zo ja, het kan zijn dat niemand bij jouw in de buurt de materialen die jij zoekt aanbied.
Post een request op het GoT Ikariam forum en wellicht is er een GoTer die kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Het valt me op dat je zonder GoT eigenlijk helemaal niet zo veel kan in het spel :P

Ik heb mijn broertje even laten registreren maar hij is afhankelijk van de mensen op de eilanden rondom hem. Moet kijken in de tradepost voor stoffen of anders zelf berichtjes sturen naar mensen van andere grondstoffen. Wij openen een topic in Trade op ikariam en we hebben binnen no-time enkele traders die we gewoon kunnen vertrouwen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-06 19:24
Thrilled schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:12:
Het valt me op dat je zonder GoT eigenlijk helemaal niet zo veel kan in het spel :P

Ik heb mijn broertje even laten registreren maar hij is afhankelijk van de mensen op de eilanden rondom hem. Moet kijken in de tradepost voor stoffen of anders zelf berichtjes sturen naar mensen van andere grondstoffen. Wij openen een topic in Trade op ikariam en we hebben binnen no-time enkele traders die we gewoon kunnen vertrouwen. :P
Ach gaat prima hier hoor, gewoon zorgen voor een fatsoenlijke trade post (ik kan nu in een radius van 3 zoeken) Ok toegegeven ik heb wel nog twee vrienden die spelen en eentje is wel degelijk handig voor wat glas... Maar nu met me colony op wijn en ik zelf op marmer hoef ik alleen af en toe wat sulphur te kopen en dat is geen probleem want ik verkoop marmer voor het dubbele :*) Dus ok niet persé GoT maar wat vrienden in de buurt is zeker heel handig :)

Wel heb ik GoT in me city names staan en ben nog nooit aangevallen of bedreigd dus wellicht dat die titel ook meehelpt :+

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Banjy schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:35:
[...]

Wel heb ik GoT in me city names staan en ben nog nooit aangevallen of bedreigd dus wellicht dat die titel ook meehelpt :+
Ik heb ook nog geen last gehad van de PA coalitie, maar ik zit in het 75:75 gebied.
Zover ik kan lezen op het forum worden de meeste PA aanvallen gepleegd tussen het 30:30 en 60:60 gebied..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Vraagje:
Ik zou dit spelletje ook wel willen spelen en me broertje ook... maar dan heb je 2 dezelfde ip's maakt dat veel uit of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
ben ook nog geen enkele keer aangevallen :9 lovely..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106019

Anoniem: 40554 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:49:
Vraagje:
Ik zou dit spelletje ook wel willen spelen en me broertje ook... maar dan heb je 2 dezelfde ip's maakt dat veel uit of?
speel ook samen met me (2ling) broer op hetzelfde ip

tot nu toe geen problemen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:12
Zelf ben ik ook nog niet echt aangevallen. Wordt wel elke keer aangevallen maar er komt geen melding er van. Maar ik denk dat het wel erg verschilt waar je zit. Me broertje wordt heel vaak aangevallen. Maart ik hoorde dat ze heel dat eiland willen hebben en ze proberen iedereen weg te krijgen. Want ze vallen om en om aan die in die alliance zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Aangezien niemand het doet:

[Browser MMOG] Ikariam - deel 2

Dus daar verder ;)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De coördinaten van je eiland kun je per DM doorgeven, *NIET* via dit topic.

Gegevens voor DM:
Ingame-name/ GoT naam/ Eiland coordinaten / Eiland Resource