[Browser MMOG] Ikariam

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.219 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
whehe ik zit op het moment met 3 GoTers op het eiland, dus dat doneren loopt wel goed, we hebben zelfs iemand die 800 hout al in de sawmill heeft gestopt, terwijl de rest op 3/400 zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Hier op het eiland zit iemand met een level 5. Die 0,0 heeft gedoneerd. Niks op alle 3 de dingen. Die gaat ook nog kennis maken met mijn legertje :) Heb de muur al staan, maar misschien eerst nog een upgrade voor het geval dat er een tegen aanval komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matushki
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-02 09:26
Vandaag gestart met Ikariam. Ben net een uur bezig krijg meteen een message waarbij mij wordt gevraagd 200 hout te doneren. Ik heb nog niet eens 200 hout!!

welcome on my island, you have to pay 200 wood aday when your lvl2 as to be protected.
as you become bigger the more you will need to pay.

Is dit normaal/netjes of zijn dit gewoon mafiapraktijken?

Lijkt me heerlijk om terug te dreigen met de GoT Alliance, maar ja daar ben ik nog geen lid van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Matushki schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:44:
Vandaag gestart met Ikariam. Ben net een uur bezig krijg meteen een message waarbij mij wordt gevraagd 200 hout te doneren. Ik heb nog niet eens 200 hout!!

welcome on my island, you have to pay 200 wood aday when your lvl2 as to be protected.

Lijkt me heerlijk om terug te dreigen met de GoT Alliance, maar ja daar ben ik nog geen lid van :(
Er zijn regels voor dit soort gedrag. Maar waarschijnlijk is het iemand die het zat was dat men niet meedeed en op deze manier iedereen probeert mee te krijgen. Lekker toontje dan weer wel... :/

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq

Bericht terug sturen dat je net bent begonnen, en dat je graag wil mee werken, maar nog geen hout hebt. En verder weinig van aan trekken zou ik zeggen. Doneren kan altijd nog als je wat verder in het spel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 23:03

Zeror

Ik Henk 'm!

Of gewoon zodra je een leger hebt, die speler aanvallen en het hout dat je uit zijn stadje jat doneren ^^
Tenminste dat is mijn doneer strategie die ik momenteel aan het uitvoeren ben :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPEspecial
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07-2024
Je kunt ook zorgen dat je snel een Warehouse bouwt (Economy-Conservation) en zorgen dat jou voorraden niet te hoog oplopen (is geen probleem in het begin van het spel).
Dan mag ie proberen te plunderen wat ie wil. Hoef je ook geen relatief duur leger (zeker in de beginfase) te bouwen.

LPEspecial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ik vind het wel problematisch dat je eigenlijk alleen offline spelers kan plunderen met veel succes. Uitzonderingen daargelaten (als je extreem veel resources zou hebben), kan je altijd voor een aanval een paar cargoships vullen met de goods die unprotected zijn, de ships richting een verre vriend sturen en ze terug laten komen na de aanval. Zo verlies je dus nooit wat.. geen defense nodig of wat dan ook :|

Ik snap trouwens nog niet precies het belang van 'battleships'. Worden zeeslagen alleen in havens uitgevochten? Wat gebeurt er precies als ik geblockade word? Onderscheppen die schepen dan mijn outgoing trade? Waarom zou ik iets wegsturen als ik zie dat ik geblocked word ? Ik kan me gewoon nog weinig voorstellen bij seabattles.

Als ik het goed zie tellen je boten ook als extra defense in de zin dat als iemand met cargoships vol soldiers er aan komt, er eerst een bootgevecht zal plaatsvinden. Als de vijand dan geen battleships meestuurt, zullen zijn transportships terugkeren.

[ Voor 42% gewijzigd door RedruM op 26-02-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Je kunt ook een ticket maken, want dit is tegen de regels. Laat de admin het maar oplossen:
  • Players answering to a higher ranked player extortion by paying resources have to be acknowledged by a GameOperator.
http://ikariam.oticket.org/

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:52

krvabo

MATERIALISE!

Banjy schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:43:

Op dit moment heb ik me voorgenomen vooral even op de city-hall upgrades te focussen, want dat levert meer mensen en geld op, waardoor ik uiteindelijk denk ik sneller zal kunnen groeien?
Nee, het levert geen inwoners op. Het geeft je meer *ruimte* voor inwoners. Een heel verschil :P

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Yay, ik heb een dreigement ontvangen :D
Just so you know because of your attack upon my town i am now making it my personal goal to crush you so prepare for the attack because it is coming and it will not only be myself but also my allies they will have soldiers knocking on your door soon i hope the pillage you got was well worth it.
Beldin

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Rakkerzero schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:51:
Yay, ik heb een dreigement ontvangen :D

[...]
Tof d:)b

Wat ga je er tegen doen? :> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:50
krvabo schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:35:
[...]

Nee, het levert geen inwoners op. Het geeft je meer *ruimte* voor inwoners. Een heel verschil :P
hehe ja ok! Maar ik kan straks rustig naar bed, wetende dat me inwoner aantal niet snel tegengehouden zal worden :) Al ben ik nu toch aan het wachten tot de wealth research compleet is aangezien ik marmer nodig heb voor volgende upgrades en die dus nog niet kan minen :+

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Error schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:26:
whehe ik zit op het moment met 3 GoTers op het eiland, dus dat doneren loopt wel goed, we hebben zelfs iemand die 800 hout al in de sawmill heeft gestopt, terwijl de rest op 3/400 zit :P
Ik zit bij jou op het eiland :D
Zal zo nog wat meer doneren maar eerst ff een tavern regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Banjy schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:40:
[...]
hehe ja ok! Maar ik kan straks rustig naar bed, wetende dat me inwoner aantal niet snel tegengehouden zal worden :) Al ben ik nu toch aan het wachten tot de wealth research compleet is aangezien ik marmer nodig heb voor volgende upgrades en die dus nog niet kan minen :+
Dan gaan andere bewoners klagen, omdat ze denken dat je al ver bent.
Had even hier neergezet. Dan hoeven mensen die nog niet geregistreerd zijn niet eerst te registreren voor iets wat ze misschien niet willen zien.
(klinkt geheimzinnig he ;) )

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Afbeeldingslocatie: http://www.kevinos.technotop.nl/overig/got.png

Ook goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Mijn mening is dat als een forum vereist je te registreren om iets te kunnen lezen, dat het dan al niet meer hoeft van me.

edit:
Leuk plaatje. Ziet er al aardig uit :)

[ Voor 7% gewijzigd door Twhomp op 26-02-2008 18:51 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Twhomp schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:50:
[...]

Mijn mening is dat als een forum vereist je te registreren om iets te kunnen lezen, dat het dan al niet meer hoeft van me.

edit:
Leuk plaatje. Ziet er al aardig uit :)
Mijn mening is, dat als een onderwerp gaat over iets binnen de alliance, alleen de meningen van de alliance zelf er ook echt toe doen ;) Vandaar de link naar het alliance-board.. Tenzij je niet in de GoT-alliance wil vind ik het ook vreemd dat je daar geen toestemming tot hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:50
Kixtart schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:47:
[...]

Dan gaan andere bewoners klagen, omdat ze denken dat je al ver bent.
Oh daar zit wel wat in inderdaad! Nou dan blijf ik voorlopig nog wel even niveau 3 capital houden. :)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

haha, schitterend.
ik viel paar dagen geleden een (dacht ik) inactive aan op mijn eilandje.
nu werd ik vandaag aangevallen door hem. Dus ik hem mailtje sturen met dattie beter kan stoppen omdat ik nu al veel groter ben en ik hem anders als persoonlijk farm ga gebruiken (en al men maatjes met mij)
krijg ik net een mailtje van hem (en zeer slecht engels btw...) of ik wil stoppen.
krijg nog mailtje van maatje van hem:
hello,
i would like to become an ally of yours and therefore u will also recive the alliance of XXXX, because apparently you've been having trouble, since you attacked him first i see that this miss uderstnading was started by you and therefore you should end it.
between me anf my friends we control 30 accounts and each of us have a resonable size army and we will protect each other, if necessary, but i believe by jioning forces, we can take over more islands than either of us could alone!
therefore i would happily trade with u and so would XXXXX and other therefore not wasteing your armies health, by attacking XXXX.
awaiting a reply XXXXX
Waar kan ik clones aanmelden? account sharing en multiple accounts zijn zo ver ik weet verboden :D

(of begrijp ik die gast gewoon niet goed :S crappy english ftw :/ )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er leuk uit

reg is zo gedaan
voor bijna alle forums heb ik toch dezelfde pass + username
anders vel te lastig onthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

TepelStreeltje schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 19:03:
Waar kan ik clones aanmelden? account sharing en multiple accounts zijn zo ver ik weet verboden :D
http://ikariam.oticket.org/ O-)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

dank <3

heb ze maar gemailed dat ik ze met rust zal laten. hopelijk doen ze dat ook bij mij.
en anders maak ik alsnog een ticket aan ^^

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik net mijn nieuwe kolonie starten, zie ik dat ik 1250 wood nodig heb, dacht dat mijn 600 wel genoeg was.
Moet nu tot morgen wachten ;( .

Wel mooi dat ze snel tegen inactives optreden, zijn nu 3 mensen van mijn eiland gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 19:15:
Wil ik net mijn nieuwe kolonie starten, zie ik dat ik 1250 wood nodig heb, dacht dat mijn 600 wel genoeg was.
...knip...
Zelfs 1.250 wood, 12k gold, 5 boten en een paleis.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Cubic X schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:30:
[...]

Tof d:)b

Wat ga je er tegen doen? :> :P
Keihard uitlachen :+
Mn leger is alweer van enige omvang dus benieuwd of ie het kan winnen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 26-02-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Zeer tof spel! Red het de hele tijd net met mn resources ;-) Heb flink gefocused op mn tavern, helaas beetje wijntekort en telkens als ik wijn ga halen is het al weg voordat mn schepen aankomen.. erg matig is dat. Ga daarom denk ik maar mijn 1e colony op wijn gooien, de wijnisles in mijn buurt zijn erg inactief.
Mijn eilandje doet het wel goed, 6-7 mensen donaten flink mee!
Morgen gaat mijn embassy geplaatst worden, en wil ook zeker wel in de alliance. Heb al veel contact met Dementor en Tjukkie, zitten lekker close!

Erg vet, en verslavend spel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
jezus he, ik zit met 4 GoTers op een eiland, als dat niet relaxed is weet ik het ook niet meer :P
ik ben benieuwd welke nog meer GoTers zijn, iedereen veranderd langzaam zn naam in GoT lijkt het wel op mn eiland :P

[ Voor 37% gewijzigd door Game Error op 26-02-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Laatst online: 25-08 22:12
Het is veel relaxeder als er gotters op eilanden bij je in de buurt zitten! Kan je tenminste resources uitwisselen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:07

TheBorg

Resistance is futile.

Game Error schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:14:
jezus he, ik zit met 4 GoTers op een eiland, als dat niet relaxed is weet ik het ook niet meer :P
ik ben benieuwd welke nog meer GoTers zijn, iedereen veranderd langzaam zn naam in GoT lijkt het wel op mn eiland :P
Wat zijn de coördinaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 15:03

CSB

:D

Oeh! Bijna koloniseren. Nog maar 6k gold nodig... XD
Duurt 2 dagen. Maar dan kan ik eindelijk eens een goede sawmill gebruiken in plaats van dat ik al mijn hout in de sawmill moet stoppen waar IEDEREEN van leeched...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ben voor een tweede keer aangevallen. Ik probeerde nog al mijn units weg te sturen, maar was niet op tijd.

Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/3259/duringattackcr7.png
Gedurende de aanval. De link naar 'View combat' werkt niet.

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/5959/shortbattlereportho1.png
Samenvatting gevecht. Alles stuk >:) :'(

Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/9761/startofattackcg1.png
Start combat report. Lijst van units. Ik ben in de minderheid qua aantallen units, maar heb net iets meer defensive punten.

Afbeeldingslocatie: http://img184.imageshack.us/img184/3694/round1px3.png
Ronde 1. Lijkt er op dat er drie rondes zijn, aangezien de aanvaller met 20 units aankwam en er hier al 16 had verloren.

Afbeeldingslocatie: http://img292.imageshack.us/img292/6064/round2qr4.png
Ronde 2. Beide zijden hebben geen units meer. Vaag rapport dus.

Ik ben Victor, maar dan ook maar net. En kan ik weer Sulphur inkopen :P

Morgen een kolonie neerpoten. Marble aangezien ik daar echt niet aan kan komen. Enige probleem is dat ik nog niet helemaal zeker er van ben waar...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Naar aanleiding van de commentaren, de hoge kosten, het nog niet bewezen voordeel en de vele members die we er in kwijt moeten kunnen.
Is er besloten om de invites voor de alliance op dit moment stil te zetten. We zullen eerst duidelijkheid gaan verzorgen over de voor en nadelen tevens zijn er veel mensen op de officiele boards die ook meer diplomatic points nodig zijn, waardoor de kans dat het goedkoper gaat worden groot is.

Momenteel kun je het beste in je economie investeren en we raden dus ook aan iedereen dat te doen. Als dan de invites weer opgepakt worden kunnen nieuwe members eenvoudiger geholpen worden.

Mensen die al gedonate hebben kunnen hun schepen withdrawen. (is je donate al binnen neem met mij contact op dan zal ik het terugstorten).

Misschien zijn wij (UlyssesNL en Fireworks) ook wel te enthousiast geweest, onze excuses daarvoor. Fireworks en ik waren er vanaf het begin af aan bij en het aantal GoT-ers is explosief gestegen wat grotendeels het enthousiasme veroorzaakte. Het is uiteraard lastig om iedereen tevreden te houden maar wij zullen ons best doen. Tevens staan wij altijd open voor goede adviezen (dit kan ik zeggen namens de gehele leiding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Whoei, nog 2 uurtjes en ik heb Town size 9 8)

Edit:
Ik was er ook vanaf het begin af aan bij @ Ikariam. Ik had ook een topic over dit spel geopend, maar Fireworks aka Sky_net was eerder :o

[ Voor 61% gewijzigd door Zeror op 26-02-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Rakkerzero schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:35:

Edit:
Ik was er ook vanaf het begin af aan bij @ Ikariam. Ik had ook een topic over dit spel geopend, maar Fireworks aka Sky_net was eerder :o
Ik zeg ook ik ben nr 3 voor zover ik weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik wat later, maar het lijkt erop dat ik goed bij kan blijven :+
Bij het forum was ik wel een van de eerste en help nu mee om daar alles een beetje goed te laten verlopen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Lijkt me toch geen probleem. Als we kunnen helpen gebeurt dat toch wel. Is mijn ervaring sowieso met dit soort spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook weer 2 daagjes onderweg,
rank 8000 atm, gaat lekker hoop morge toch flinke sprong te maken
Nog niet gevochten en hoop et ook zoveel mogelijk uit te stellen

Zit alleen met 4 mensen uit top 20 points op et eiland.
Voel me niet heel veilig maar ze donate wel lekker veel.
overmorgen hoop ik te koloniseren en dan zien we wel weer =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

Rakkerzero schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:35:

Edit:
En dat vind jij slim om te vermelden? :+
Ik kwam twee dagen later aanzetten en heb 2x zoveel punten als jij? :P

Ergens doe je iets niet helemaal goed, advies beschikbaar via DM voor 100 hout, haha. :P

Eerste dorp heeft nu 327 civs
Tweede dorp heeft 103 civs :)

[ Voor 5% gewijzigd door PromWarMachine op 26-02-2008 23:37 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Hej, het is gelukt :+
(insiders joke)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

PromWarMachine schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 23:37:
Ergens doe je iets niet helemaal goed, advies beschikbaar via DM voor 100 hout, haha. :P
Hey! Ik moet 2 accounts onderhouden, ja. Een op Gamma en een op Epsilon. Dat kost dus 2 keer zo veel moeite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
hows 150 grapes for 150 marble? btw u interested in joining an alliance?
Ja jongens, ik verlaat de GoT alliance voor eentje me een stuk of 10 members.. goed idee he? :D

Ik ben echt zwaar verslaafd nu.. bedankt hoor ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
hoe kun je zien of er schepen daadwerkelijkopweg zijn naar jou eiland, vanaf andere eilanden?

edit: laat maar, vanaf je haven, ik moet echt zelf zoeken voordat ik vragen stel :P

[ Voor 31% gewijzigd door Game Error op 27-02-2008 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Game Error schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 00:04:
hoe kun je zien of er schepen daadwerkelijkopweg zijn naar jou eiland, vanaf andere eilanden?

edit: laat maar, vanaf je haven, ik moet echt zelf zoeken voordat ik vragen stel :P
Bij je Trading port kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:31
Zo eindelijk Embassy.
nu nog ff toe gelaten worden aan die alliance :) (hint hint ;p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

LOL? Ik ben de embassy aan het bouwen maar kan nu de functies al gebruiken. :D
Anyway, ik zie de GOT alliance. Klopt het dat er 8 members in zitten? En kan ik me daar dan aanmelden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
CSB schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 08:55:
LOL? Ik ben de embassy aan het bouwen maar kan nu de functies al gebruiken. :D
Anyway, ik zie de GOT alliance. Klopt het dat er 8 members in zitten? En kan ik me daar dan aanmelden ofzo?
Als het goed is zie je een handen schut icoontje. als je daar op klikt kan je je aan melden.
ik wacht nu op toestemming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:22

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik was net druk bezig om tot een ambassy te komen. Aangezien de GoT alliance in de koelkast is gezet ga ik me maar weer op mijn economy richten.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
@ iedereen die wacht om in de alliance te komen.

De invites zijn op dit moment stop gezet vanwege de hoge kosten.
Ze zullen op een later tijdstip hervat worden. We zijn op dit moment aan het bedenken hoe verder te gaan.

[ Voor 78% gewijzigd door 4ourty2 op 27-02-2008 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels een kolonie, wil vandaag paleis upgraden naar level 2 zodat ik morgen een 2e kolonie kan beginnen.. Kom op het moment zo'n 3000 wood tekort :*) Dus iedereen in de buurt van 80:68 donate en je krijgt er sulphur/marble voor terug _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Lordsauron schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:08:
[...]

Als het goed is zie je een handen schut icoontje. als je daar op klikt kan je je aan melden.
ik wacht nu op toestemming.
Heej ik word jouw nieuwe buurman. :P Nog maar 2k gold en dan gaan we eens ff een zooitje wood en marble produceren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:31
Ik begin nu echt Marble nodig te hebben en het meeste relaxte onderhandelen lijkt me om een GoT'r te benaderen. Nu zie ik dat die niet echt om de hoek zitten dus mijn vraag was: Maakt dat qua trading tijden nog veel uit hoe ver je van elkaar zit of zit hier nog een tijdsregel aan gebonden?

ps. Mocht iemand nog Crystal (niet de champagne :p ) nodig hebben en graag wil traden dm me hier of ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Trading tijd is gewoon langer als je ver uit elkaar zit. Verder kan het gewoon.
Ik had bijvoorbeeld wood naar UlyssesNL gestuurd en dat duurt 22 uur heen en 22 uur terug :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Kixtart schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:12:
Trading tijd is gewoon langer als je ver uit elkaar zit. Verder kan het gewoon.
Ik had bijvoorbeeld wood naar UlyssesNL gestuurd en dat duurt 22 uur heen en 22 uur terug :+
_/-\o_ het is wel binnen nu dus morgen heb je je schip weer terug :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

AHA! Ik snap nu het nut van die God statues op het eiland. Bij Ares' Stronghold moet je dus gewoon een kleine donatie doen als je gaat attacken. Tenminste, als het niet bugged zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
lol :') Staat als het goed is gewoon in de beschrijving :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Temple of Gaia

The temple of mother earth is an old and venerable place. A rich wildlife indicates her affinity for this island. Also the inhabitants of this islands only rarely get sick.

The amount of quarried marble is boosted by 10%
En bij een blessing wordt mn marble verdubbeld geloof ik :)

/edit2 kut, moest edit ipv quote zijn.. :')

[ Voor 20% gewijzigd door Thrilled op 27-02-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stom niet goed TS gelezen |:(

Lijkt me wel een grappig spelleke zal me er eens in gaan verdiepen

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 15-09 14:15
cojones81 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:49:
Ik begin nu echt Marble nodig te hebben en het meeste relaxte onderhandelen lijkt me om een GoT'r te benaderen. Nu zie ik dat die niet echt om de hoek zitten dus mijn vraag was: Maakt dat qua trading tijden nog veel uit hoe ver je van elkaar zit of zit hier nog een tijdsregel aan gebonden?

ps. Mocht iemand nog Crystal (niet de champagne :p ) nodig hebben en graag wil traden dm me hier of ingame.
Is hier: http://openstaand.nl/got/ een mooi trade forum :)
Heb zelf nog glass nodig, in grote hoeveelheden :P , en kan marble leveren ;)
Stuur maar een ingame mail.
Hyckiios[39:80] > Funky Town

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Thrilled schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:58:
[...]
En bij een blessing wordt mn marble verdubbeld geloof ik :)

/edit2 kut, moest edit ipv quote zijn.. :')
Een blessing van 10% extra betekent niet verdubbelen he :D

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Kixtart schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:35:
[...]

Een blessing van 10% extra betekent niet verdubbelen he :D
Is het heus? ;)

Je hebt een enduring effect (continue) en een blessing (éénmalig effect). In de faq staat het volgende voorbeeld

Enduring effect
The amount of mined sulphur is boosted by 10%

Blessing
The amount of mined sulphur is doubled

In mijn geval is het dan marble ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:31
Capa schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:34:
[...]

Is hier: http://openstaand.nl/got/ een mooi trade forum :)
Heb zelf nog glass nodig, in grote hoeveelheden :P , en kan marble leveren ;)
Stuur maar een ingame mail.
Hyckiios[39:80] > Funky Town
Tnx, ben nog mijn trade center aan het upgraden om de trade automatisch te laten verlopen, gaat nu nog maar in een straat van 1 maar moet ff uitbreiden daarin. Maar je kan nu al cargo schepen met bulk hoeveelheden versturen zowiezo dacht ik... Moet allemaal nog uitpielen.. Ga je zo een ingame mailtje sturen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Thrilled schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:48:
[...]

Is het heus? ;)

Je hebt een enduring effect (continue) en een blessing (éénmalig effect). In de faq staat het volgende voorbeeld

Enduring effect
The amount of mined sulphur is boosted by 10%

Blessing
The amount of mined sulphur is doubled

In mijn geval is het dan marble ;)
Alleen jammer dat de blessing brak is, zitten bugs in. Het heeft geen nut om goud te doneren.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
Heb een goede tip om geld te verdienen. Ik heb veel Marble op mijn eiland. Via mijn traiding post zoeken naar mensen die Marble willen hebben. Van 15 tot 60 gold per Marble. Je kiest de gene die het hoogste bod heeft, Scheepje die kant op. met max aantal marble, en binnen is dat geld :D

@Kixtart

Ik weet niet of we dezelfde hebben. Maar ik kan ondertussen tot 3 delen verkopen.

[ Voor 22% gewijzigd door Tjeerdtq op 27-02-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ben wel blij dat m'n blessing wel gedeeltelijk werkt :P
(goedkopere boten)

OMG Tsjeerd.
Ik was al aan hem het verkopen :(
(6 verkocht. Beter dan niks :) )

[ Voor 36% gewijzigd door Kixtart op 27-02-2008 12:02 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Motrax schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:51:
[...]
Alleen jammer dat de blessing brak is, zitten bugs in. Het heeft geen nut om goud te doneren.
Is gelukkig al bekend bij iedereen idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

@Kixtart
Ik weet niet of we dezelfde hebben. Maar ik kan ondertussen tot 3 delen verkopen.
Het ging dus over die gast die alles voor 60 kocht :P

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 00:33

ykz

nog een paar marble en ik kan zelf een alliance maken,
ben er over aan het twyfelen of ik dat zal gaan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
ykz schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:31:
nog een paar marble en ik kan zelf een alliance maken,
ben er over aan het twyfelen of ik dat zal gaan doen. :)
Als je ongeveer 10 members wil kun je dat wel doen. Als je groter als 10 members wil worden zou ik nog even wachten trust me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A foreign trade fleet from Dromania has bought the following goods in Akkad :

* Wine: 200
* at a price per unit of:Gold: 25
5k _/-\o_

Het duurt nog wel ff voordat ik een nieuwe kolonie heb..... mmoet eerst nog 7k bijeenschrapen (verdienen met de wijnhandel), ondertussen wood sparen en een Palace bouwen (Expansion is over 48 min. klaar, en ik heb al 5 boten). Ik ga op een Marble eiland zitten die naast mijn eiland ligt, lekker kort reizen. Goed plan? Het wordt daar wel een beetje vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

UlyssesNL schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:44:
[...]

Als je ongeveer 10 members wil kun je dat wel doen. Als je groter als 10 members wil worden zou ik nog even wachten trust me.
Iedereen kan toch zijn eigen kosten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

TheBorg schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:17:
[...]

Iedereen kan toch zijn eigen kosten betalen?
De kosten stijgen per member. Als jij 100e bent wil ik nog wel eens zien of het lukt :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:37
kunnen we niet op een manier donaten? Ik bedoel, ik heb er niet zo'n moeite mee om voor, tijdens en na dat ik in de alliance geaccepteerd ben, te betalen om anderen deel te laten nemen. Trouwens, wat zijn nu (ongeveer) de ingame kosten om nog een persoon toe te voegen? (ja ik snap dat de kosten steeds hoger worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:54
cardinal808 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:05:
kunnen we niet op een manier donaten? Ik bedoel, ik heb er niet zo'n moeite mee om voor, tijdens en na dat ik in de alliance geaccepteerd ben, te betalen om anderen deel te laten nemen. Trouwens, wat zijn nu (ongeveer) de ingame kosten om nog een persoon toe te voegen? (ja ik snap dat de kosten steeds hoger worden)
http://s5.ikariam.org/ind...ldingDetail&buildingId=12

Dus na 18 houd het al snel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
Maar tegen die tijd dat je op level 18 zit, neem ik aan mee bases hebt en dat de sawmill ook wat geroeid is. Dus zal het relatief gezien wel mee vallen, alleen de dagen tellen dan lang mee.

@ cardinal808

Ik had die lijst ook al een keer bekeken, 190 jaar is echt niet normaal. Maar geloof dat de bouw van de muur nog langer is _/-\o_ Een kleine 9,384,209 jaar |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Tjeerdtq op 27-02-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:37
190 jaar buildingtime om de 32e speler toe te laten :o Kunnen mijn achter-achter-achter kleinkinderen teminste meemaken dat ik wordt toegelaten... en toen bleek ik de 33e :+ kandidaat te zijn

[ Voor 55% gewijzigd door Cardinal op 27-02-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Kwestie van meer Colonies en Embassies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Als dat de goede bedragen zijn dan valt het vast wel mee hoor. Ik denk dat velen ogame wel gespeeld hebben of kennen, nou daar is het ook zo dat in het begin kost het niets zit je op lvl 25 van een gebouw moet je over de 1miljoen aan grondstoffen betalen voor 1lvl hoger van dat gebouw. Maar dan denk je niet meer van zo hee 1mil aan grondstoffen nee dan wacht je even 2-3 dagen of je valt een paar spelers aan en dan heb je dat gewoon. Zo gaat dat hier ook neem ik aan. Die wachttijden gaan heus ook nog wel omlaag als je gebouw of onderzoek of wat het ook maar beinvloed van een hoger lvl is.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
je kan natuurlijk ook gewoon de alliancie opsplitsen in groepen.
1 speler kan 10 leden aan er zijn ? 80 leden dus 8 spelers met zo'n ding tot lvl10.
of meerdere colonies zo'n ambasy ding.
goede samen werking tussen die 8 spelers is belangrijk. gedeeld forum(is al aanwezig)
enzzz..
meschien is dat wat ?

[ Voor 6% gewijzigd door Lordsauron op 27-02-2008 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment wordt er zwaar gelobbied voor een versoepeling van de alliantie (toelatings) eisen

Dit zou met de nieuwste patch die er (hopelijk) snel aankomt allemaal verholpen moeten zijn!

Mocht de vooruitgang nou echt 0 zijn, dan moeten we natuurlijk ook meerdere allianties overwegen maar dit is nu imo nog niet nodig

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWARQ
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 06:41
Ben ook onlangs begonnen met het bouwen van mijn eigen stadje en ben nu al compleet verslaafd. Heb behoorlijk actieve mede-eilandbewoners en 1 iemand is zelfs zo aardig geweest om me direct 100 Marble en 100 Crystal Glass te lenen om mij zo te boosten.
Op een enkele inactieve gebruiker na is iedereen ongeveer even gul in het doneren dus dat werkt allemaal prima samen zo (tot zover iig).

Ik vraag me alleen af (niet dat ik al zover ben overigens) wat het nut is van zo'n Alliance vormen. Het samen werken tussen spelers onderling kan in feite toch ook buiten zo'n 'Alliance' om toch lijkt me zo, terwijl er kennelijk wel kosten aan verbonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Mensen laat die alliance gewoon even rusten. We zijn er mee bezig om het op te lossen en mocht het niet willen zoals wij het graag zien zal er een andere oplossing gevonden worden. Ga eerst even lekker spelen en zoals DWARQ hierboven al zegt. Op het moment is een alliance nog niet van veel nut. Ik was er ook teveel op gefocussed en ben er op de harde manier achtergekomen. Geef het spel en ons gewoon even de tijd ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 15-09 14:15
Gaat hard met geld, 23k alweer. Hoef niets te doneren aan het wonder, scheelt een hoop :P
Kan nu beginnen met kolonie, alleen nog ff kijken waar. Iemand die mij wil hebben? :D
Gelieve geen marble ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Capa schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:29:
Gaat hard met geld, 23k alweer. Hoef niets te doneren aan het wonder, scheelt een hoop :P
Kan nu beginnen met kolonie, alleen nog ff kijken waar. Iemand die mij wil hebben? :D
Gelieve geen marble ;)
Shagiios[52:65]

wijn

tot zo ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net eerste keer iemand aangevallen:
Ik lvl 5 stad --> 5 swordsman heen gestuurd
Hij lvl 8 stad --> geen legers,

Loot:
marble; 415
Hout: 485
Sulphur: 300

niet slecht toch voor een 1e keer aanvallen ?
En over 4 uurtjes palace maken en dan koloniee. Word steeds leuker et spel,
Helaas duurt alles ook steeds langer -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Meer mensen last van trage site/wegvallen pagina's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Battle for shade town
Dian-Light aus Xelor vs drenkos aus shade town
Offensive power: 0 Offensive power: 140
Defensive power: 0 Defensive power: 154
Stamina: 0 Stamina: 198
- Town wall: 10%
Combat is finished
Victorsdrenkos
Remaining troops (-Losses)
Slinger 25(-5)
The town shade town was defended.

Ik stuurde 9 slingers op zijn stad af want hij was inactief dus ik denk even wat grondstoffen halen. Krijg ik dit als uitkomst. Ik begrijp dat ik dus verloren heb maar je ziet niet eens met wat voor groep ik aangevallen heb :?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:25
Straks ook maar een colonie stichten. Heb nog niet echt besloten voor wat voor resource ik ga. Atm heb ik sulphur,daar heb ik nog niet zoveel aan. Ik twijfel tussen marble en druiven. Druiven omdat het een resource is die volgens mij goedverkoopt omdat iedereen het continue gebruikt en marble omdat dat handig is mbt upgraden van mijn eigen dorpen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
pingkiller schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:06:
Straks ook maar een colonie stichten. Heb nog niet echt besloten voor wat voor resource ik ga. Atm heb ik sulphur,daar heb ik nog niet zoveel aan. Ik twijfel tussen marble en druiven. Druiven omdat het een resource is die volgens mij goedverkoopt omdat iedereen het continue gebruikt en marble omdat dat handig is mbt upgraden van mijn eigen dorpen.
Ik heb hetzelfde dillema. Twijfel tussen Marble, Wine en Crystal Glass :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk heb ik Wine gekozen omdat je dat altijd nodig hebt en het in mijn regio niet koop of niet te betalen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Cubic X schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:08:
[...]

Ik heb hetzelfde dillema. Twijfel tussen Marble, Wine en Crystal Glass :P
Ben ook op sulfer begonnen. Naar marble eiland gegaan. is toch basis grondstof voor al je gebouwen EN (niet onbelangrijk) ook de grondstof die jen odig hebt om je paleis naar level 2 te brengen. Ik ga voor eerste marble, daarna wijneiland en vervolgens crystal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Laatst online: 16:23
net me 1e colonie gestart(druiven) lekker vlakbij ook, nu maar hopen dat ik niet aangevallen word :P.
en hebben jullie ook zown last van leechers.
ik donate als een gek maar verder zijn het maar 1 of 2 mensen die donaten.(beetje jammer)
is er trouwens al een besloot over allie's?

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
Ik ben ook op zoek naar een andere eiland. Maar een nadeel is dat ik vandaag iets te hard ben gedaan. Zo had ik genoeg grondstoffen, en te weinig geld. Dus stad uitbreiden en handelen. Nu is het te veel geld, en te weinig grond stoffen.

Maar handelen gaat goed, zit nu op level 6 van mijn traiding post. Ik heb Marble als grondstof. Dus ik stuur regelmatig een bootje uit met 100 stuks a 10 tot 25 gold met uitschieters tot 60 gold. Ga zeker wel verder met handelen. :*)

@ stftweaker

Er zit er een bij mij op het eiland van level 7 en nog steeds geen donatie, what so ever. Morgen heb ik mijn workshops, dan komt er een klein legertje de donatie daar op halen >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Tjeerdtq op 27-02-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWARQ
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 06:41
stftweaker schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:15:
net me 1e colonie gestart(druiven) lekker vlakbij ook, nu maar hopen dat ik niet aangevallen word :P.
en hebben jullie ook zown last van leechers.
ik donate als een gek maar verder zijn het maar 1 of 2 mensen die donaten.(beetje jammer)
is er trouwens al een besloot over allie's?
Jep, besloten is dat een definitieve beslissing uitgesteld is voorlopig :P.

Hoeveelheid leechers... het hangt er maar net aan kennelijk waar je terecht komt, heb er zelf niet echt last van atm.

[ Voor 50% gewijzigd door DWARQ op 27-02-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wordt de TT trouwens nog aangepast met die geile achtergrond van Thrilled? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wouser schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:50:
Wordt de TT trouwens nog aangepast met die geile achtergrond van Thrilled? :9~
Topicstart is prima zoals ie nu is ;)

Verkapte post: Zonde van de moeite die ik erin gestoken heb :P

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 27-02-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Ohoh...denk dat mijn dorpje incl alle resources gecrushed gaat worden :P
Ik viel laatst een level 3 aan met een leger voor wat loot. Nu is hij inmiddels level 7 en komt ie mijn stadje vernietigen. Weg 12K aan gold, 1900 Wood en al mij Sulphur :'( :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Cubic X schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 20:03:
Ohoh...denk dat mijn dorpje incl alle resources gecrushed gaat worden :P
Ik viel laatst een level 3 aan met een leger voor wat loot. Nu is hij inmiddels level 7 en komt ie mijn stadje vernietigen. Weg 12K aan gold, 1900 Wood en al mij Sulphur :'( :o
12k gold en 1900 wood kan je niet mee nemen met 1 raid van 10 Slingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
B1gk1ller schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 20:07:
[...]

12k gold en 1900 wood kan je niet mee nemen met 1 raid van 10 Slingers.
Ik weet niet waar hij mee aan komt zetten, hopelijk blijft er nog wel wat over aangezien ik net een nieuwe kolonie wou gaan starten. Gelukkig is de aanval nog 3 uur en 49 minuten verwijderd volgens het Military overzicht :P
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De coördinaten van je eiland kun je per DM doorgeven, *NIET* via dit topic.

Gegevens voor DM:
Ingame-name/ GoT naam/ Eiland coordinaten / Eiland Resource