[iPhone & iPod touch] Jailbreaken Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 130.180 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
berendhaan schreef op zondag 27 juli 2008 @ 15:33:
Ik krijg nou al 2x de melding "The iPod "iPod"" could not be restored. An unknown error occured. (6)

Iemand hier ervaring mee?

Ik gebruik WinPWN om de custom firmware te maken.
Deze error had ik ook, toen ik iTunes 7.4 gebruikte nadat ik hem upgrade naar iTunes 7.7 verscheen deze error niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
twaeker schreef op zondag 27 juli 2008 @ 22:34:
[...]

En heb je nu nog steeds die handige Installer die je in 1.1.4 hebt?
Of heeft dat geen zin meer, omdat die apps toch niet meer draaien onder 2.0?
Installer 4.0 is nog niet uit voor 2.0 firmware. Er is wel een AppStore en Cynthia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berendhaan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 16:43
guidovb999 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 00:32:
[...]

Deze error had ik ook, toen ik iTunes 7.4 gebruikte nadat ik hem upgrade naar iTunes 7.7 verscheen deze error niet meer.
Ik gebruik gewoon versie 7.7.

Ook als ik wil downgraden met iTunes 7.5 in DFU modus naar 1.1.4 krijg ik deze error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
De discussie mag hier beperkt blijven tot jailbreaken, zie ook Daedalus in "[iPhone & iPod touch] Jailbreaken".

[ Voor 78% gewijzigd door Hoedje op 28-07-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zomaar even een aantal vraagjes die ongetwijfeld al voorbij gekomen zijn en daarvoor mijn welgemeende excuses dat ik ze toch stel.

*knip*

Je geeft het zelf al aan. Deze vragen zijn al meerdere keren in dit topic voorbij gekomen en beantwoord. Op GoT verwachten we wat eigen inzet. Dat betekent dat je minstens het topic even doorleest. In de laatste paar pagina's worden al je vragen beantwoord.

[ Voor 52% gewijzigd door Hoedje op 30-07-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
Iemand hier al met Java gespeeld die aangeboden wordt dmv die Cyntia app?

Ik heb het geinstalleerd, en console printen werkt goed. AWT is niet aanwezig dus grafische dingen doen is lastig.

Een groot probleem is echter dat sommige (appstore!) apps stoppen te werken als deze Java geinstalleerd is! Dus ik heb het er weer af moeten gooien helaas. Geeft toch niet zo'n solide gevoel voor dit hackwerk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Cyntia :D ? Je bedoelt denk ik Cydia :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Binnenkort komt ook de Installer (versie 4.0) naar de 2.0 Firmware.

Dit weet ik omdat ik versie 3.2 vertaald heb naar het nederlands na contact gehad te hebben met Andre Sendowski (www.sendowski.de (ja, ook van de installer source)). Hij nam vandaag contact op met de mededeling dat hij deze week of begin volgende week 4.0 krijgt om zijn source aan te passen, te testen en de .strings te vertalen naar het Duits (en ik dus naar het Nederlands)

Ik wacht met overstappen naar 2.0 totdat de wifibug (het niet uitgaan van tijdens stand-by) gefixt is, de appstore niet buggy meer is, er fatsoenlijke dingen in de installer/cydia staan en ik met Summerboard m'n eigen theme weer toe kan passen zonder de originele files te overschrijven.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:29:
Hallo

Iemand al de winpwn voor windows al geprobeerd. Hij is nu officieel beschibaar...

http://www.iphoneclub.nl/...e-iphone-unlockv-windows/

[afbeelding]
Ik heb WinPwn 2.0.3 geprobeerd vorig weekend en mijn iPhone 3G gejailbreakt, maar na een beetje spelen met Cydia (NES geinstalleerd, ander batterijlaad-icoontje, ander 3G-icoontje) kon ik eigenlijk alleen maar de conclusie trekken dat mijn iPhone een stuk langzamer en instabieler geworden was. Ik heb 'm zondagavond maar weer teruggezet naar de originele firmware van Apple. Veel missen doe ik er nu immers toch niet aan (zoveel bijzonders staat er niet in Cydia atm). Meer mensen die hier last van hebben/hadden?

Mijn Wifi begon ook ineens moeilijk te doen, want ik zag wel allerlei netwerken, maar connecten ging niet. Volledig herstel was de oplossing voor dit probleem.

Ik wacht het nog even af, als straks Installer 4 uit is en Cydia wat meer gevuld is zal ik het nog eens opnieuw proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:25:
[...]

Ik heb WinPwn 2.0.3 geprobeerd vorig weekend en mijn iPhone 3G gejailbreakt, maar na een beetje spelen met Cydia (NES geinstalleerd, ander batterijlaad-icoontje, ander 3G-icoontje) kon ik eigenlijk alleen maar de conclusie trekken dat mijn iPhone een stuk langzamer en instabieler geworden was. Ik heb 'm zondagavond maar weer teruggezet naar de originele firmware van Apple. Veel missen doe ik er nu immers toch niet aan (zoveel bijzonders staat er niet in Cydia atm). Meer mensen die hier last van hebben/hadden?

Mijn Wifi begon ook ineens moeilijk te doen, want ik zag wel allerlei netwerken, maar connecten ging niet. Volledig herstel was de oplossing voor dit probleem.

Ik wacht het nog even af, als straks Installer 4 uit is en Cydia wat meer gevuld is zal ik het nog eens opnieuw proberen.
Ik vind de AppStore en Exchange toch wel belangrijke toevoegingen :) Mjin telefoon (1e gen iPhone) is af en toe langzaam met sms'en. Een restart verhelpt het probleem. Lastig, dat wel, maar niet lastig genoeg dat ik terug wil naar 1.1.4. Mijn software haal ik nu wel uit de AppStore en betaal ik een kleine vergoeding voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Heb niet ergens een duidelijk antwoord kunnen vinden: Is het mogelijk om een gejailbreakte iPhone te gebruiken icm de SDK, dus als ontwikkeldevice? Weet niet precies hoe het in zijn werk gaat maar ik heb een US iPhone gejailbreakt en heb nou wel interesse om wat te gaan (proberen te) ontwikkelen met de SDK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

in de SDK zit een softwarematige ipod touch/iphone als ik het goed heb, je kan dus je progsel schrijven op je computer en dan testen op de software ipod.
werkt het dan SSH je het naar je ipod touch/iphone om in real life te testen of het überhaupt werkt op een echt apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Al je een nieuw deel wilt openen over de 2.0 jailbreak mogelijkheden incl. een korte handleiding, neem dan even contact op via mail of DM.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 09:43
Ik heb net een iphone 3g laten overkomen, hij is niet simlockvrij, maar ik wil wel legale app's derop gaan zetten. Kan ik hem dan alleen unlocken? Krijg ik dan nog ergens problemen mee met mijn eigen simkaart? ontvangst ofzo? en kan iemand me een site ofzo geven waar staat hoe ik die stap voor stap moet unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

RVE_NL schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:10:
kan iemand me een site ofzo geven waar staat hoe ik die stap voor stap moet unlocken?
www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Hoe ga je hem unlocken? Softwarematig is dat nog niet mogelijk, alleen met zo'n sim proxy volgens mij... Mag dit eigenlijk wel besproken worden? Heb er zo mijn twijfels over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

R4NCOR schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:14:
Hoe ga je hem unlocken? Softwarematig is dat nog niet mogelijk, alleen met zo'n sim proxy volgens mij...
Het unlocken van de iPhone 3G is nog niet mogelijk, dit zal binnenkort vast wel komen, maar houdt dan de sites: www.winpwn.com (windows) en http://wikee.iphwn.org/ (apple) in de gaten
Mag dit eigenlijk wel besproken worden? Heb er zo mijn twijfels over :P
Nee, dit mag niet meer en je twijfels zijn correct.
Zie voor meer info en de reden: Daedalus in "[iPhone & iPod touch] Jailbreaken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Morgen komt Installer 4 uit zoals geschreven in een comment op de RiPdev blog.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

batumulia schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:10:
Morgen komt Installer 4 uit zoals geschreven in een comment op de RiPdev blog.
Jà, een beta versie en alleen voor repo eigenaars dus...

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ja hij komt nu op zondag uit volgens iPhoneclub.nl

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb me iphone 3g nu werken met zo een "tweede" sim, keurig op Vodafone

zijn er mensen die weten of je dan geen 3G dekking hebt ?
hij zou hier namelijk makkelijk 3,5g moeten hebben, maar heb alleen maar MAX GSM dekking

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Donstil schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 01:05:
Ik heb me iphone 3g nu werken met zo een "tweede" sim, keurig op Vodafone

zijn er mensen die weten of je dan geen 3G dekking hebt ?
hij zou hier namelijk makkelijk 3,5g moeten hebben, maar heb alleen maar MAX GSM dekking
Is 't een USIM? Zonder dat gaat 't namelijk nooit lukken. Als je nog een gewone SIM hebt kun je 'm om laten wisselen bij een Vodafone shop. Paspoort (of ander ID) meenemen, anders doen ze 't niet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:04

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

OK ik baal...

Eergisteren heb ik op mijn iPhone geprobeerd om er een ander thema op te krijgen.. dit mislukte en de telefoon bleef de heletijd hangen in zijn ''boot up'' sequence.

Ik kon er niks meer mee dus heb ik besloten om hem maar weer te restoren via itunes en er 1.1.4 terug op te zetten en hem weer opnieuw te unlocken.

Is allemaal goed gegaan, alleen nu heb ik een vreselijk irritant probleem.
De trilfunctie kan ik op geen enkele manier meer aan de gang krijgen.

Dit probleem had ik helemaal aan het begin ook toen ik de telefoon voor het eerst had gejailbraked/unlocked.
Maar toen kort daarna deed hij het perfect, het probleem is dat ik niet meer weet wat ik destijds heb gedaan.
Er staat me iets van bij dat ik toen iets via de installer had geinstalleerd en dat hij het daarna probleemloos deed.

Het moet hier gewoon om een software probleem gaan maar ik kom er echt niet uit...
Het vervelende is dat ik woensdag op vakantie ga en dan wil ik gewoon graag een goed werkende telefoon.

Wie heeft hier ervaringen mee en kan mij misschien helpen?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

dreameater schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:04:
Wie heeft hier ervaringen mee en kan mij misschien helpen?
Ik heb geen iPhone, maar je zou in de installer en google kunnen zoeken op een fix voor je probleem.
Ik heb net even in de Installer gekeken en ik kwam de AsVibra(2) packages tegen. Hiermee kan je het trillen van je iPhone aanpassen, misschien dat na het installeren van 1 van die packages je trilfunctie weer werkt.

Ik heb ook op Fix gezocht in de installer, maar er stond geen bij die voor de trilfunctie was.
Een rejailbreak zou je kunnen overwegen of even verder googlen als de packages hierboven genoemd niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:04

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik heb ook op Fix gezocht in de installer, maar er stond geen bij die voor de trilfunctie was.
Een rejailbreak zou je kunnen overwegen of even verder googlen als de packages hierboven genoemd niet werken.
Ik heb hem al 4 x opnieuw gejailbreaked/geunlocked maar de trilfunctie blijft gewoon uit.
Toch bedankt ik ga eens zoeken op dat ASvibra

Ik laat het wel weten :'(

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ik krijg binnenkort een nieuwe iPhone 3G aangezien de mijne scheurtjes had. Krijg ik de nieuwe firmware er dan standaard op (2.01) of niet? Dit ivm jailbreaken dan (nog) niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als je je telefoon wilt jailbreaken kun je gewoon downgraden naar 2.0. Heb ik gisteren ook gedaan. :)
Het schijnt overigens dat je een Jailbroken en Unlocked iPhone 1e gen. gewoon kunt updaten via iTunes, en dat je enkel Cydia en toebehoren hoeft te missen. (Je jailbreak dus.) De unlock zou er gewoon op moeten blijven zitten. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:10:
Als je je telefoon wilt jailbreaken kun je gewoon downgraden naar 2.0. Heb ik gisteren ook gedaan. :)
Het schijnt overigens dat je een Jailbroken en Unlocked iPhone 1e gen. gewoon kunt updaten via iTunes, en dat je enkel Cydia en toebehoren hoeft te missen. (Je jailbreak dus.) De unlock zou er gewoon op moeten blijven zitten. :)
Domme vraag misschien maar hoe downgrade je een iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
--MeAngry-- schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:10:
Yup, heb ik gedaan. Draai nu 2.0.1 met mijn 1e generatie iPhone. Cydia gebruik ik weer als het wat stabieler is :) Tegen die tijd pwn ik me iPhone wel opnieuw met 2.0.2 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:50:
[...]

Domme vraag misschien maar hoe downgrade je een iPhone?
Precies zoals je hem pwned. Je stopt er gewoon een (custom) firmware van een lager versienummer in, iTunes accepteert dat zonder mopperen.

Als je dus een iPhone bezit met FW 2.0.1 en je wilt deze jailbreaken, dan maak je met de PwnageTool de aangepaste firmware (van v2.0 op het moment, 2.0.1 wordt nog niet ondersteunt) en dan flash je deze gewoon met iTunes. Net zoals je een upgrade van 1.1.4 naar 2.0 uitvoert dus.
Het pwnage/flash proces is geheel onafhankelijk van welke firmware op het moment op je iPhone geinstalleerd staat.

[ Voor 38% gewijzigd door --MeAngry-- op 05-08-2008 15:54 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn iPhone 1st gen. opgeschroefd naar 2.0 met Pwnagetool. En met succes. Daarna een update gedaan naar 2.0.1 en alles verloopt heel soepel vind ik. Geen klachten over instabiliteit of trage menu's.
Tevreden mens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
In de topicwaarschuwing staat duidelijk dat linken niet is toegestaan.

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 09-08-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
In de topicwaarschuwing staat duidelijk dat linken niet is toegestaan.

[ Voor 74% gewijzigd door Hoedje op 09-08-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Sorry Hoedje, bij deze dan, Pwnagetool 2.0.2 is uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batumulia schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 11:13:
Sorry Hoedje, bij deze dan, Pwnagetool 2.0.2 is uit :)
En die is voor de 2.0.1 software of alsnog terug naar 2.0 op een 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Schijnt met de 2.0.1 FW van de iPhone 3G en 2G te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
2.0.1 @ 2G hier probleemloos. 2.0 haperde behoorlijk en daar merk ik nu een stuk minder van. :)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Klopt 2.0.1 heeft heel veel haper problemen verholpen, ook met de contactlijst die niet snel genoeg laadde en het SMS programma wat soortgelijke problemen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 16:59
Net geüpgrade naar de 2.0.1 incl. jailbreak, maar mijn SMS-lag zit er nog rustig in (helaas).

Ah well, I'll live :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Net van 1.14 naar 2.0 gegaan. Alles ging goed ben wel al m'n muziek kwijt, maar dat is niet zo'n probleem, gelukkig zijn de sms'jes en contacten wel bewaard gebleven.

Alleen m'n iPhone is vastgelopen bij een cydia update (staat op complete/close window), al 30 minuten lang, normaal ging de iPhone wel vanzelf herstarten na een tijdje maar nu niet, de accu was net vol dus dat gaat nog wel ff duren tot die leeg is, of kan ik hem op een andere manier herstarten?

Edit: Gewoon Home button en die bovenste knop ingedrukt houden 8)7 had ik al geprobeerd maar moest blijkbaar iets langer.

[ Voor 11% gewijzigd door Arm1n op 09-08-2008 18:21 ]

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
Installer.app valt me toch wel heel erg tegen. Vol met vage pop-up errors en een tool die ik ermee geinstalleerd heb is nu niet meer weg te halen. (Volgens installer is ie uninstalled, maar hij bestaat gewoon nog...)

Ik hou het nog wel even bij Cydia. Werkt vele malen beter en heeft ten minste ook een zoekfunctie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik heb jailbreak uitgevoerd op mijn iPhone 3G.

Als is terug wilt naar de standaard firmware, wat moet ik dan doen?

Ik heb volgens mij nergens een originele firmware op mijn Macbook staan???

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

ken schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:39:

Die van je iPhone valt gratis opnieuw te downloaden. Je kan ook in iTunes op 'Herstellen' klikken zodat hij handmatig de nieuwste firmware binnenhaalt en op je iPhone zet.

Zie anders ook: meuk: Apple iPhone 2.0 - update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 01:10
iPhone firmwares zij te vinden in de volgende map;

code:
1
/Users/ACCOUNT/Library/iTunes/iPhone Software Updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb jailbreak uitgevoerd op mijn iPhone 3G.

Als je gejailbreakt hebt, heb je ook de originele firmware al staan. Die gebruikt dat pwnage ding namelijk in de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

ik heb een probleempje, heb hier een iphone zonder installer, hoe krijg ik deze er weer op?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

racoon schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 14:13:
ik heb een probleempje, heb hier een iphone zonder installer, hoe krijg ik deze er weer op?
Firmware 2.0 en hoger heeft nog geen Installer (wel een beta die je er zelf via SSH op moet zetten)
Firmwere 1.1.4 heeft wel een installer en deze valt er via WinPWN handmatig bij te zetten in de custom firmware. Via ZiPhone komt ie er automatisch bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

dus als ik firmware 1.14 erop zet heb ik de installer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Volgens mij is teruggaan van 2.x naar 1.x een gevaarlijke zaak. Waarom niet Cydia?

[ Voor 3% gewijzigd door Z-Dragon op 10-08-2008 14:33 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:56
de nieuwe Pwnage tool 2.0.2 heeft standaard ook installer 4 beta.. maar het blijft een beta (heel veel rare meldingen) gebruik gewoon Cydia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Wat is Cydia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cydia lijkt op Installer.app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

En hoe zet ik die erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

het is geen 3g toestel wat ik hier heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Laatst online: 19:59
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 19:48:
Ik heb zojuist mijn iPhone 1st gen. opgeschroefd naar 2.0 met Pwnagetool. En met succes. Daarna een update gedaan naar 2.0.1 en alles verloopt heel soepel vind ik. Geen klachten over instabiliteit of trage menu's.
Tevreden mens :)
Hoe heb je de 2e stap gedaan dan? De 1e stap lukt me wel met een custom firmware maar de upgrade naar 2.01 is me nog onduidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:23
racoon schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 14:53:
het is geen 3g toestel wat ik hier heb.
Heb je al 's gekeken op een site als iphoneclub.nl? Of Google? Je vragen zijn zo te beantwoorden door even zelf wat rond te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik had een gejailbreakte iphone 1.1.4.
Nou waren er een paar dingen die wat raar deden( een nieuw programma installeren ging steeds fout, zelfs nadat ik er een aantal had verwijderd en bluetooth deed het niet meer.)
Ik had een tutorial gevonden op internet om de iphone te herstellen.
( eerst shift- herstellen, 1.1.4 inladen en dan ziphone eroverheen)
Dit had dus helemaal geen gevolgen en alle programma's stonden er nog netzo op als eerst.
Maar ik wou hem hebben zo als ie uit de fabriek kwam, dus alles helemaal weg( netzo als je windows opnieuw installeert)
Ik heb dus nogmaals ziphone geopent en nu maar aangeklikt: do it all

hij ging bezig maar het duurde wel heel lang.
rechts stond ergens dat als het langer dan 10 min zou duren dat je het dan moest cancellen.
na 15/20 min heb ik dat dus maar gedaan.
Toen bleef ie gwn staan op het zwarte scherm wat je ook ziet als ie bezig is met jailbreaken, alleen nu staat ie stil.
Ik heb hem dus uitgezet via power knop rechtsboven en de menu knop onder, en evenlater weer aangezet.
eerst komt het apple teken en later gaat ie weer bezig met de witte text zegmaar.
Dan staat ie ergens stil.

Ik kan dit lezen:

/etc/profile:14:exec format error: /bin/echo
checking disks....
[3] 10
/etc/profile:26: exec format error: sleep
Installing software...
/etc/profile:31: exec format error: sync

/bin/sh: write error ( disk full?). Continue < y/n/^C)

en daar stopt het.

Wat kan ik nu doen? itunes herkent hem ook niet.

alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Home knop ingedrukt houden terwijl de iPhone uitstaat en de USB-kabel erin pluggen. Home-knop ingedrukt houden totdat je een recoveryscherm ziet (iets met iTunes logo en een USB-kabel zie je dan op het scherm :) ).

[ Voor 44% gewijzigd door MarcoC op 11-08-2008 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Als je 'm terug wilt zoals af-fabriek moet je 'm in DFU-mode zetten (google) en dan aan iTunes hangen en gewoon 'restore' zonder specialiteiten clicken. Is-ie geloof ik alleen wel weer gelocked en alles, maar dat kan dat BootNeuter ding vast voor je oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Xandrios schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 01:11:
Installer.app valt me toch wel heel erg tegen. Vol met vage pop-up errors en een tool die ik ermee geinstalleerd heb is nu niet meer weg te halen. (Volgens installer is ie uninstalled, maar hij bestaat gewoon nog...)

Ik hou het nog wel even bij Cydia. Werkt vele malen beter en heeft ten minste ook een zoekfunctie 8)7
Niet vergeten dat dit geen final versie is. Hij is nog BETA, ik weet helaas niet wanneer die final gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

batumulia schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:45:
Niet vergeten dat dit geen final versie is. Hij is nog BETA, ik weet helaas niet wanneer die final gaat.
De Final wordt zelfs Nederlands :D

Andre Sendowski krijgt vandaag van de maker de Localizable.strings die ik moet vertalen naar Nederlands. Vandaag dus vertalen, morgen opsturen, woensdag? de final?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de source van modmyifone in de installer gezet daar zie ik nu heel veel leuk dingen, maar geen van allen is te downloaden?
In Cydia staat ook diezelfde source, maar daar is veel minder software beschikbaar?
Kan iemand controleren of je wel via de installer vanuit de source modmyifone wat kan installeren?
Ik ben namelijk op zoek naar de Piano, die zou hier bij moeten staan.. maar ik kom hem niet tegen ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over alles wat erop je iPhone komt te staan na jailbreak.

Ik lees dat na je hem gejailbreakt heb een "Installer.app" en Cydia erop heb staan. Kunnen/willen jullie mij uitleggen wat je nou precies met die twee moet of kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Daar MOET je niks mee doen. Je kunt er echter programma's mee downloaden die niet officieel via de App Store worden verspreid. Deze Apps hebben dus niet de beperkingen die er door de App Store worden opgelegd en zouden daarom in theorie veel meer functies kunnen vervullen. Ook zijn (tot nu toe) alle Apps daar gewoon gratis.

Het is dus puur bedoeld om extra's te downloaden voor je iPhone, er is niks wat je er mee moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Nouja, je hoeft niets met Cydia en/of Installer te doen, maar waarom doe je dan de moeite van het jailbreaken? :P

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
MrAcid schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:45:
Daar MOET je niks mee doen. Je kunt er echter programma's mee downloaden die niet officieel via de App Store worden verspreid. Deze Apps hebben dus niet de beperkingen die er door de App Store worden opgelegd en zouden daarom in theorie veel meer functies kunnen vervullen. Ook zijn (tot nu toe) alle Apps daar gewoon gratis.

Het is dus puur bedoeld om extra's te downloaden voor je iPhone, er is niks wat je er mee moet.
Nee hoor, Intelliscreen is niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

--Christiaan-- schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:05:
[...]
Nee hoor, Intelliscreen is niet gratis.
Er zijn idd genoeg trails etc. te vinden in de Installer. Zelf heb ik Touchpad Pro gekocht.
Trism is een trail en er zijn er legio andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAcid schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:45:

Thx voor je reactie. Ik zal zeggen wat ik eigenlijk wil doen. Ik wil inderdaad meer apps kunnen downloaden dan die je u in de NL Appsstore kan vinden. Tevens zou het handig zijn om wat apps die je her en der kunt downloaden (zeg ik netjes he?) erop te kunnen zetten. Schijnt via SSH te moeten wat ik nog wel uitvogel. Thats all want er is toch nog geen manier om hem te unlocken zodat ik bvb KPN erin kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had mijn iphone na veel gedoe geunlockt en jailbreakd draaien op 2.0.1

Nou bevalt dit me helemaal niet ( hij doet erg sloom, wifi doet raar enz) en ik wil gewoon terug naar 1.1.4
Nou heb ik dit gedaan:

itunes 7.5 geinstalleerd.
De iphone in DFU mode gezet
1.1.4 herstelt.

( gezien op youtube)

Alles ging goed, totdat hij de firmwire ging controleren.
Toen gaf hij foutmelding 1015.
Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Schaam schaam-

Ik uren mee bezig geweest tig handleidingen gevolgd,

Kom ik dit tegen http://www.ifoneguide.nl/?p=193

In het nederlands!
En het werkt, ik draai nu weer gewoon 1.1.4:)

Bedankt voor je hulp wiethoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Net m'n iPhone 3G gejailbreakt naar 2.0.1 :) Damn, wat gaat dat makkelijk tegenwoordig met dat Pwnen, dat was met firmware 1.1.1 wel anders :P Nu even kijken hoe ik een applicatie er via SSH op kan zetten, want daar ging het me eigenlijk om (Netshare :) als ie nog in App Store stond had ik hem gekocht, maar daar is ie dus weg - gelukkig is ie te 'vinden' op het internet ;) )

Edit: FIJN |:( Verotte Cydia. Crashte tijdens het installeren en nu hangt m'n iPhone met opstarten. En daar ga ik voor de restore.. ik moet over 10 minuten weg, aaaaa 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Muthas op 12-08-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donno86
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-01 19:51
hey medejailbreakers,

Gisteren heb ik voor het eerst geprobeerd naar 2.01 te "pwnen" maar ik vind dit persoonlijk minder simpel als dat Ziphone waarmee ik 1.4 had gejailbreaked (is ziphone er misschien voor 2.0(1)?)

Anyway die DFU mode wil bij mij dus echt niet lukken telkens home+powerknop ingedrukt 10 sec, dan powerknop los, home knop vast tot er een usbgeluidje komt maar het scherm dat zwart hoort te blijven knippert wit en hoor nog paar keer een usb geluidje en daarna komt het docking scherm zegmaar en komt ITunes met een melding waarna ik probeer de custom firmware te installeren en dan krijg ik fout nr 16honderdzoveel... :?

Iemand een idee wat ik misschien fout zou kunnen doen?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

[b][message=30573123,noline]Donno86 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @
(is ziphone er misschien voor 2.0(1)?)
Die is er niet en zal er ook nooit komen, ook omdat de 'maker' van ZiPhone z'n code van iemand anders had gejat.
... en dan krijg ik fout nr 16honderdzoveel... :?

Ja, je foutcode door google halen, dan weet je precies wat voor probleem je hebt en zijn er legio topics met mensen die hetzelfde probleem hebben (en hebben opgelost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donno86
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-01 19:51
[...]

Ja, je foutcode door google halen, dan weet je precies wat voor probleem je hebt en zijn er legio topics met mensen die hetzelfde probleem hebben (en hebben opgelost).
[/quote]

Volgens mij lukt die DFU mode op de 1 of andere manier niet bij mij, zie ook overal dat je paar keer moete proberen en het soms pas na 5 keer lukt maar ik heb het nu al 10x geprobeerd op verschillende manieren...

Ziet ernaar uit dat ik dus op een jailbroken 1.1.4 blijf :|

• mrFoce
Donno86 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 20:14:
hey medejailbreakers,

Gisteren heb ik voor het eerst geprobeerd naar 2.01 te "pwnen" maar ik vind dit persoonlijk minder simpel als dat Ziphone waarmee ik 1.4 had gejailbreaked (is ziphone er misschien voor 2.0(1)?)

Anyway die DFU mode wil bij mij dus echt niet lukken telkens home+powerknop ingedrukt 10 sec, dan powerknop los, home knop vast tot er een usbgeluidje komt maar het scherm dat zwart hoort te blijven knippert wit en hoor nog paar keer een usb geluidje en daarna komt het docking scherm zegmaar en komt ITunes met een melding waarna ik probeer de custom firmware te installeren en dan krijg ik fout nr 16honderdzoveel... :?

Grtz
Fout 16xx betekend dat je niet de iPwner button gebruikt heb van Winpwn. Volg de complete tutorial! Zoek maar op iPwner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een gewone iPod Touch met 1.1 functionaliteit. Nu wil ik de Apple Remote functionaliteit hebben. Als ik dat doe moet ik mijn iPod Touch dus updaten tot 2.0 (of is dat inmiddels 2.1?)

Ben ik daarmee dan ook de mogelijkheid tot jailbreaken kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 08:35:
Ik heb een gewone iPod Touch met 1.1 functionaliteit. Nu wil ik de Apple Remote functionaliteit hebben. Als ik dat doe moet ik mijn iPod Touch dus updaten tot 2.0 (of is dat inmiddels 2.1?)

Ben ik daarmee dan ook de mogelijkheid tot jailbreaken kwijt?
Als je dit topic even door had gelezen (op z'n minst de laatste 2 pagina's) dan had je kunnen lezen dat je voor de 2.0(.1) firmware moet betalen. Ja je moet je iPod met 2.0 hebben om Remote en de AppStore te kunnen gebruiken.

Verder ben je niet compleet de jailbreak kwijt als je naar 2.0 over gaat, met Pwnage of WINPwn tool kom je een heel eind. Firmware 2.0.1 daarentegen is nog gejailbreaked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:56
Quickpwn van de iPhone Dev team is uit,
It’s a tool we’ve been working on to jailbreak a phone more quickly and easily, without requiring a full restore. Unless you are making a custom firmware with specific features, there is nothing inherent in the pwnage process that requires a restore, and we have been planning this tool for some time. It’s more convenient because you do not need to make a full IPSW and use iTunes with it, but your phone still ends up pwned and jailbroken.

In an attempt to be more open about our development process, we’re releasing a beta version of quickpwn, for Windows only. Other platforms are coming soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Voor de mensen met 2.0.1 zonder jailbreak is dat programma echt ideaal. Binnen een paar minuten is het voor elkaar. En het werkt eenvoudig via commandline, maar alles is goed omschreven. Ook hou je netjes al je instellingen.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 18-08-2008 13:40 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Hmm... als dit geen custom IPSW bouwt, heeft het dan een andere manier om Cydia / Installer / OpenSSH te installeren?

Edit: ah, er zit een Cydia.tar.gz in de zip met QuickPwn, die zal hij dan wel gebruiken. Nice. Ik had al geen zin om weer de hele middag bezig te zijn op mijn 2.0.1 te pwnen, erg relaxt dat dit nu kan. Weer even wat vrijheid tot 2.1/2.0.2 uitkomt. Eerst even backuppen (tering, DUURT).

[ Voor 55% gewijzigd door DaSchop op 18-08-2008 14:15 ]

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Tales schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:53:
Quickpwn van de iPhone Dev team is uit,
[...]
Hij klinkt erg goed inderdaad. Wat ik me afvraag is: zit installer.app hier nu wel of niet bij? Of krijg je 'alleen' een root-sessie via SSH waardoor je toegang tot het filesysteem krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

zAo schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:23:
[...]

Hij klinkt erg goed inderdaad. Wat ik me afvraag is: zit installer.app hier nu wel of niet bij? Of krijg je 'alleen' een root-sessie via SSH waardoor je toegang tot het filesysteem krijgt?
Voor zover ik kan zien niet. Het 3G batch bestand doet:

code:
1
quickpwn "iPhone1,2_2.0.1_5B108_Restore.ipsw" n82ap -b logo.png -r recovery.png Cydia.tar.gz

Ik neem aan dat dat betekent dat hij alleen Cydia mee neemt in zijn installatie.

Update: zo, dat was makkelijk. Het hele proces verliep vlekkeloos, wie heeft er nou nog een GUI nodig? Ik heb nu zoals verwacht Cydia geïnstalleerd en alles ziet er goed uit. Yay voor QuickPwn!

[ Voor 15% gewijzigd door DaSchop op 18-08-2008 15:00 ]

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Quickpwn was waar ik ook op zat te wachten, werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Zie je wel, net gejailbreakt, komt 2.0.2 uit... had precies hetzelfde met 2.0.1 gelukkig duurde het deze keer maar 5 minuten op de pwnen.

Nu weer uitzoeken hoe het beste te updaten...

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
DaSchop schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:27:
[...]

Voor zover ik kan zien niet. Het 3G batch bestand doet:

code:
1
quickpwn "iPhone1,2_2.0.1_5B108_Restore.ipsw" n82ap -b logo.png -r recovery.png Cydia.tar.gz

Ik neem aan dat dat betekent dat hij alleen Cydia mee neemt in zijn installatie.

Update: zo, dat was makkelijk. Het hele proces verliep vlekkeloos, wie heeft er nou nog een GUI nodig? Ik heb nu zoals verwacht Cydia geïnstalleerd en alles ziet er goed uit. Yay voor QuickPwn!
Ik heb ook QuickPwn gedraaid op mijn 3G, werkt idd perfect en Cydia is ook super! Heb nu ScummVM erop staan met Monkey Island 1 en 2 :) En natuurlijk een Terminal en ftp server.

Ik heb het batch bestand aangepast (-b logo.png -r recovery.png eruit gesloopt) en nu heb ik gewoon de originele logo's :) Alleen bij de eerste boot kreeg ik die ananas te zien. Ik neem aan dat je de ananas blijft zien als je de .bat niet aanpast, dus misschien is het een tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Laatst online: 08-09 13:47
Grrr. Gisterenavond geupdate naar 2.0.1 komt vandaag 2.0.2 uit *zucht*

Maar goed, restore ging gisteren niet helemaal lekker dus op zich komt het niet eens heel beroerd uit. Alleen nogal jammer dat je iPhone een paar uur onbruikbaar is omdat het restoren/syncen zo ongelooflijk lang duurt...

Iemand de update naar 2.0.2 al uitgevoerd via de Pwnage tool? Voor 2.0.1 moest je de geupdate versie van Pwnage hebben, vraag me af of die tool ook aangepast moet worden voor 2.0.2?

Edit: Maar even geprobeerd maar de Pwnage tool lust de 2.0.2 firmware bundle niet, ook niet via Expert mode.

[ Voor 10% gewijzigd door bartvb op 19-08-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

bartvb schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:56:
Edit: Maar even geprobeerd maar de Pwnage tool lust de 2.0.2 firmware bundle niet, ook niet via Expert mode.
Met Quickpwn werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Ja, ik lees overal dat het werkt, maar ik kan me niet voorstellen dat je dan nog steeds een complete 2.0.2 release hebt. Er worden nogal wat belangrijke bestanden aangepast en overschreven, dus dan krijg je een mix tussen 2.0.1 en 2, lijkt me niet de bedoeling.

Ik wacht gewoon even op de nieuwe QuickPwn, wel zo veilig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Je hebt, als je met quickpwn een jailbreak doet, je phone al naar 2.0.2 ge-upgrade dus die files zouden allemaal naar 2.0.2 ge-upgrade moeten zijn :?
Het enige dat je met quickpwn doet is de jailbreak en Cydia eraan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Laatst online: 08-09 13:47
Quickpwn werkt half. Schijnbaar heb je dan een 2.0.2 firmware met een 2.0.1 kernel en de jailbreak software (Cydia e.d.).

* bartvb wacht op de nieuwe Pwnage tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
rb338 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:33:
[...]
Ik wacht gewoon even op de nieuwe QuickPwn, wel zo veilig :)
Niet dat er enig blijvend risico zit aan de huidige vorm van jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Gisteren geupdate naar 2.0.1 en na een paar minuten wou ik al terug naar de 1.0.4 omdat ik het SimpleSky theme nergens in een Installer.app2 of Cycia repository vond.

Maar dan heb ik het maar manueel gedaan :)

http://weyland.be/wrdprss...-simplesky-on-iphone-20x/

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
*knip* dit topic gaat over jailbreaks, niet over iPod touch accessoires.

[ Voor 74% gewijzigd door Daedalus op 21-08-2008 10:54 ]

Facts don't care about your feelings

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Wat zijn eigenlijk mooie thema's? Ben wel benieuwd, want op mijn iPod Touch kon ik eigenlijk nooit echt geweldige dingen vinden. Nu op mijn iPhone gebruik ik buuf2 met winterboard, ziet er wel grappig uit maar het is niet iets met de X factor :')

Heeft iemand nog leuke suggesties?

Edit\ Of moet deze reactie in het apps topic staan? Het is een beetje onoverzichtelijk als ik eerlijk ben, of beter: onduidelijk voor mij :)

[ Voor 14% gewijzigd door Maks op 21-08-2008 11:41 ]

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Voor mooie/andere thema's zou je hier kunnen kijken: [iPhone & iPod touch] Post hier je SpringBoard!

Ik heb m'n eigen thema gemaakt door zelf windows iconen toe te voegen en een eigen achtergrond op maat te knippen (staat ook wel ergens in dat topic :+)

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Wiethoofd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:14:
Voor mooie/andere thema's zou je hier kunnen kijken: [iPhone & iPod touch] Post hier je SpringBoard!

Ik heb m'n eigen thema gemaakt door zelf windows iconen toe te voegen en een eigen achtergrond op maat te knippen (staat ook wel ergens in dat topic :+)
Oh shoot die had ik niet gezien hehe. Er is een ware iPhone/iPod Touch flood aan de gang hier :p

• mrFoce
Maksvr schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:38:
Wat zijn eigenlijk mooie thema's? Ben wel benieuwd, want op mijn iPod Touch kon ik eigenlijk nooit echt geweldige dingen vinden. Nu op mijn iPhone gebruik ik buuf2 met winterboard, ziet er wel grappig uit maar het is niet iets met de X factor :')

Heeft iemand nog leuke suggesties?

Edit\ Of moet deze reactie in het apps topic staan? Het is een beetje onoverzichtelijk als ik eerlijk ben, of beter: onduidelijk voor mij :)
Ik vind Leaf mooi :)

• rb338
De nieuwe QuickPwn is er, nu standaard met de GUI en uiteraard ondersteuning voor firmware 2.0.2 :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van alle aspecten van het jailbreaken is toegestaan, maar er mag niet ingegaan worden op het simunlocken.

Bespreek de applicaties in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia & Installer.