Toon posts:

Afmetingen Samsung SyncMaster 245B + HDMI aansluiting op TFT

Pagina: 1
Acties:
  • 647 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes,

Afmetingen Samsung SyncMaster 245B
Ik was opzoek naar de afmetingen van de "Samsung SyncMaster 245B".
Nu heb ik de volgende afmetingen gevonden op de site van samsung bxhxd = 560 x 445 x 250 mm.

Nu heb ik de volgende vragen hierover:
- Zijn deze maten de buitenmaten van de monitor (volgens mij wel)?
- Is de hoogte (445mm) van de monitor incl. de voet?
- Wat zijn de afmetingen van het echte beeldscherm (dus zonder randen)?

HDMI op TFT scherm
Ik zag een ander scherm welk een hdmi aansluiting heeft en geen DVI-D. (met name Iiyama E2403WS-B1) Kun je deze wel gewoon op de videokaart aansluiten? Of kun je dan alleen maar de VGA poort van het beeldscherm gebruiken?
Hoe wordt dit aansgesloten. Door een verllopkabel die erbij wordt geleverd van DVI-D naar HDMI?

Welk van deze 2 schermen zouden jullie nemen voor kantoorwerkzaamheden en enkele keren tekenwerkzaamheden?

Alvast bedankt voor de reacties.

Verwijderd

Topicstarter
niemand die even kan meten?

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04 02:11
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:06:
Afmetingen Samsung SyncMaster 245B

[snip]
Wellicht kun je gewoon zelf even de handleiding van het betreffende scherm door lezen (de antwoorden op jouw vragen staan daar echt gewoon in).

http://www.samsung.com/us/pdf/245bw.pdf

Ik denk dat als ik voor een scherm waar ik geen ervaring mee heb de antwoorden op jouw vragen binnen 2 minuten kan vinden, dat je of moet leren beter te zoeken of er gewoon iets meer inzet voor moet tonen.

Ook de vraag of de E2403WS-B1een DVI ingangssignaal accepteert kun je terug vinden in de handleiding en of ze er een kabel bij leveren (hetgeen meteen de andere vraag ook beantwoord) kun je terug vinden in de handleiding. Het zoeken van het antwoord kostte ±25 seconden.

http://www.iiyama.com/nl_...ory/2/product/27#showtab2

Tot slot, welke je moet nemen?

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Kortom, meer inzet en je had de antwoorden helemaal zelf kunnen vinden. In dit geval heb ik je gematst, kwestie van de linkjes bezoeken en de handleiding even doornemen (het staat er echt in).

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Ik zou voor de Samsung gaan, maar dat is een persoonlijke keuze.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-04 18:06
Wat de maten betreft, je geeft een diepte op van 250 mm, dat is 25 cm. Ik denk niet dat alleen een tft-paneel 25cm diep is, maar dat de voet 25 cm diep is. Dus het zijn de totale maten lijkt me...

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Verwijderd

Topicstarter
kalizec schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:48:
[...]

.............
Ik denk dat als ik voor een scherm waar ik geen ervaring mee heb de antwoorden op jouw vragen binnen 2 minuten kan vinden, dat je of moet leren beter te zoeken of er gewoon iets meer inzet voor moet tonen.

........................

Kortom, meer inzet en je had de antwoorden helemaal zelf kunnen vinden. In dit geval heb ik je gematst, kwestie van de linkjes bezoeken en de handleiding even doornemen (het staat er echt in).
Sorry maar dit is wel een lekkere makkelijke manier om iemand af te zeiken. :X
Uiteraard heb ik gezocht op/met alles. (Site samsung.nl, google.nl, dit forum, diverse webshops, etc.)
Soms kun je gewoon iets niet vinden. Ik loop wel vaker op dit forum tegen dit gebeuren dat meteen iemand stoer gaat lopen doen. Ik ging ervan uit dat forums juist waren om iemand te helpen. 9andere forums werken ook gewoon zo) Dat kunnen dus makkelijke en moeielijke vragen zijn. (dit geval was deze vraag niet moeilijk maar het antwoord wel moeilijk te vinden voor mij) 8)7 '

Affijn, toch super bedankt voor je reactie. Ik kan nu tenminste ff kijken of deze in de ruimte past waar hij moet komen. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 19:15 ]

Verwijderd

HDMI is prima, is het zelfde als DVI-D dus zonder analoge vga. Ik heb zelf een samsung FullHD tv staan, erg snel 8ms en super groot beeld! Je hebt een al een Samsung 40m86 /7 40ich voor onder de 1000.
Je hebt ook Samsung monitor met Backlight LED, dat is echt de beste keuze voor nu, maar welligt te duur allemaal.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 19:14:
[...]

Sorry maar dit is wel een lekkere makkelijke manier om iemand af te zeiken. :X
Niemand zeikt hier iemand af, behalve jij hiermee...
Uiteraard heb ik gezocht op/met alles. (Site samsung.nl, google.nl, dit forum, diverse webshops, etc.)
"op/met alles" - dat is erg makkelijk gezegd. Geef eens exact aan welke zoektermen en wat je wel vond.
Soms kun je gewoon iets niet vinden. Ik loop wel vaker op dit forum tegen dit gebeuren dat meteen iemand stoer gaat lopen doen.
Nee, mensen wijzen je op de GoT Huisregels - waar zij zich ook gewoon aan te houden hebben. We vragen inzet, specifieker aantoonbare inzet, voordat je een topic opent. Als jij nalaat die inzet aan te tonen kun je dit verwachten.
Ik ging ervan uit dat forums juist waren om iemand te helpen. 9andere forums werken ook gewoon zo) Dat kunnen dus makkelijke en moeielijke vragen zijn. (dit geval was deze vraag niet moeilijk maar het antwoord wel moeilijk te vinden voor mij) 8)7 '
Ahum...

http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Gathering of Tweakers.net is een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan. Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren, en probeert hier een lichte vorm van ontspanning aan toe te voegen.

GoT is nadrukkelijk geen helpdesk. Natuurlijk worden vragen gesteld en beantwoord, daar is niets mis mee. Maar let een beetje op dat "op niveau" stukje. Als je vaker tegen reacties aan loopt waar je niet op zat te wachten mag je wel wat meer bij jezelf te rade gaan over hoe dat zou kunnen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.