Hallo luitjes,
Afmetingen Samsung SyncMaster 245B
Ik was opzoek naar de afmetingen van de "Samsung SyncMaster 245B".
Nu heb ik de volgende afmetingen gevonden op de site van samsung bxhxd = 560 x 445 x 250 mm.
Nu heb ik de volgende vragen hierover:
- Zijn deze maten de buitenmaten van de monitor (volgens mij wel)?
- Is de hoogte (445mm) van de monitor incl. de voet?
- Wat zijn de afmetingen van het echte beeldscherm (dus zonder randen)?
HDMI op TFT scherm
Ik zag een ander scherm welk een hdmi aansluiting heeft en geen DVI-D. (met name Iiyama E2403WS-B1) Kun je deze wel gewoon op de videokaart aansluiten? Of kun je dan alleen maar de VGA poort van het beeldscherm gebruiken?
Hoe wordt dit aansgesloten. Door een verllopkabel die erbij wordt geleverd van DVI-D naar HDMI?
Welk van deze 2 schermen zouden jullie nemen voor kantoorwerkzaamheden en enkele keren tekenwerkzaamheden?
Alvast bedankt voor de reacties.
Afmetingen Samsung SyncMaster 245B
Ik was opzoek naar de afmetingen van de "Samsung SyncMaster 245B".
Nu heb ik de volgende afmetingen gevonden op de site van samsung bxhxd = 560 x 445 x 250 mm.
Nu heb ik de volgende vragen hierover:
- Zijn deze maten de buitenmaten van de monitor (volgens mij wel)?
- Is de hoogte (445mm) van de monitor incl. de voet?
- Wat zijn de afmetingen van het echte beeldscherm (dus zonder randen)?
HDMI op TFT scherm
Ik zag een ander scherm welk een hdmi aansluiting heeft en geen DVI-D. (met name Iiyama E2403WS-B1) Kun je deze wel gewoon op de videokaart aansluiten? Of kun je dan alleen maar de VGA poort van het beeldscherm gebruiken?
Hoe wordt dit aansgesloten. Door een verllopkabel die erbij wordt geleverd van DVI-D naar HDMI?
Welk van deze 2 schermen zouden jullie nemen voor kantoorwerkzaamheden en enkele keren tekenwerkzaamheden?
Alvast bedankt voor de reacties.