Ik ken inderdaad geen bedrijf (ook geen detacheerder) waar je zo snel in salaris kan stijgen als bij peak. Ik heb ook in een maand of 14 een stijging van 700 bruto meegemaakt.
Zo ging ik van een te laag salaris naar een lekker acceptabel salaris... Een aantal vrienden van mij zitten bij verschillende andere detacheerders en zitten allemaal rond hetzelfde salaris als mij. Sommige zelfs iets lager. Met het salaris is niks mis, als je maar je centicaten haalt.
En ben je niet tevreden meer, ach dan zoek je toch een andere baan net zo makkelijk
@Timmai: Ik snap waarom je je steeds zo negatief blijft uitlaten over Peak. Jij hebt daar gesolliciteerd oke, en je was niet tevreden over je eventuele startsalaris. Case closed. In mijn ogen heb je gewoon te kortzichtig gekeken of was alleen een goed start salaris voor jou belangrijk.
Mijn start salaris was ook niet geweldig, maar dat wist ik en ik heb dit geaccepteerd (ik had ook nog andere opties, ook verschillende detacheerders die toen meer wilde betalen), maar omdat ik hoopte dat ze meer zouden gaan betalen als ik mijn centificaten zou halen ben ik toch voor Peak gegaan, omdat de sfeer bij Peak mij erg aansprak. Peak is gewoon een bedrijf waar je je moet bewijzen, dan krijg je eerlijke kansen, leuke projecten en een marktcomform salaris.
Een goede vriend van mij begon toen ik bij Peak begon voor een hoger salaris bij BT (ook detachering). Inmiddels zitten we qua centificering gelijk, alleen is mijn salaris inmiddels een stuk hoger dan die van hem
Ik weet niet bij welk bedrijf jij werkt, maar ik denk niet dat jij het voor elkaar krijgt om in 14 maanden tijd 700 bruto te stijgen
1. Laag salaris:
Ik zat te laag inderdaad, maar ben zeer hard gestegen in een zeer korte tijd.
2. Geen leuk project:
Gelul, ik ken zat mensen bij Peak die zijn overgenomen, omdat ze niet bij de klus weg wilde omdat het onwijs leuk was. Peak heeft bij vele grote en kleinere bedrijven verschillende functies. Natuurlijk zullen daar wel is wat mindere tussen zitten, maar dat weet je van te voren ook niet en hun ook niet! Als je ergens van te voren op sollicitatie gaat en het lijkt je super, dan kan de realiteit soms toch behoorlijk tegenvallen.
Mocht een project je niet bevallen, dan halen ze je daar gewoon weer weg als je dat aangeeft, daar doen ze niet moeilijk over. Ik ken ook genoeg detacheerder die je gewoon laten zitten, omdat je nu eenmaal geld opleverd bij die klant!
3. Auto met sticker waarvan de leukste niet beschikbaar zijn:
Dit is ook niet waar, je komt op de wachtlijst. Je kan van te voren vragen hoeveel mensen erop staan dus je weet hoelang je ongeveer moet wachten. Ik had binnen 3 weken namelijk mijn Leon
En na je MCSE heb je een vrij keuze. Voor het leasebedrag waaruit je auto's kan kiezen is goed geregeld. Alle middelklasse auto's kan je er prima mee leasen (bijvoorbeeld een; Jetta, Golf, Leon, 308, A3 of BMW 1).
Dus hou is op met je reacties die absoluut nergens opslaan. Alleen puntje 1 klopt gedeeltelijk, maar die kan je snel ombuigen als je dat wilt. Peak heeft toch niet voor niks de slogan "you can really do it, if you want to" En die klopt voor 100% !
[
Voor 57% gewijzigd door
Verwijderd op 29-07-2008 12:53
]