Hoi,
Ik werk nu al een tijdje bij Qmagic, ik moet zeggen dat het wel prettig werk is.
Voor dat je er gaat werken even advies van mijn kant, wat niet wordt verteld.
- Selectie ronden moet je wel 3 x langskomen, heel professioneel met jongens van jou leeftijd. Ze stellen ICT vragen en weten nog niet eens wat een applicatie is hahaha. Heb zo vaak dubbel gelegen daar maarja lees verder
- Auto van de zaak krijg je alleen als je een project hebt, mocht het dichtbij zijn dan heb je pech krijg je niets.
- treinkaartjes worden vergoed echter moet je wel de eerste 2 maanden zelf dokken, ik was toen 800 eurie kwijt en de helft kun je dus zien als borg. deze kun je pas declareren zodra je een auto van de zaak hebt.
- Lease is heel leuk voor 80 eurie in de maand rijden, echter wel in een toyota Aygo.
- Vergoeding van behaalde certificaten zijn 50 eurie per behaald certificaat, wat er niet wordt bijverteld.is
dat je niets krijgt als je op de bank zit, dus je moet wachten dat zij een project hebben voor je. Dus leert iedereen en wacht tot zij naar een project worden gestuurd.
- De vergoeding van Qmagic is trouwens wel 50 euro netto.
- De vergoeding voor elk behaald certificaat is 50 euro BRUTO op je maandsalaris.
- Oja niet te vergeten de Fieldmanagers zijn Pubers in strak pak!!!!
Ik ben al bezig met het zoeken naar ander werk, omdat dit niet opschiet. Bij Qmagic moet je net doen of je dom bent en daarna opeens op de tafel slaan. Dan rolle de muntjes wel.
Ik heb MCITP en krijg bij Qmagic maar 1900 bruto. Hoger gaan ze niet i.v.m moeilijke tijden. Gelul want ze krijgen 3 x zo veel voor jou.
Ik heb snel getypt mocht je vragen hebben dan stuur maar een prive bericht.
[
Voor 17% gewijzigd door
blastfire op 22-06-2011 14:44
]