"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."
Idd ja. Een DX9 kaart voldoet ook prima voor Aero.RSD1982 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:48:
Je hebt echt geen DirectX 10 nodig voor Aero
Hoeveel watt een PC nodig heeft hangt echt af van de gebruikte hardware. Zonder de specs van die hardware is het niet te zeggen. Stille merken zijn oa. Zalman, Corsair en Seasonic. In ieder geval geen Coolermaster. Al helemaal geen Sweex of Q-tec.
[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 17-02-2008 15:51 ]
bijv.
Gigabyte GA-MA69G-S3H
of
Asus M2A-VM
en dan bijvoorbeeld een Amd X2 BE-2400 erop, laag verbruik max 45W
Waarom vind ik die 3 niet bij elkaar passen?
Verder is de enige Integrated DX10 chipset die ik ken de AMD 780-chipset die binnenkort in de winkels ligt. En nee, de AMD 690G chipset is DX 9.
[ Voor 6% gewijzigd door GENETX op 17-02-2008 16:47 ]
RSD1982 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:48:
Je hebt echt geen DirectX 10 nodig voor Aero
PilatuS schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:50:
[...]
Idd ja. Een DX9 kaart voldoet ook prima voor Aero.
Ik ben toch geen gamer. Soms bewerk ik foto's in Photoshop, maar dat mag geen naam hebben. Welke moederborden met DX9 kunnen jullie mij aanraden? Ik wil voldoende sloten voor geheugenuitbreiding (4 zou mooi zijn), 4 of meer USB poorten, Firewire poort (voor evt. in de toekomst), DVI en VGA uitgang, LAN en Wireless LAN aansluiting.GENETX schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:46:
Vista Aero heeft idd maar DX9 nodig. DX10 is Vista-only marketing, maar dat gaat om Vista als Gaming OS en niet om het hele Aero gebeuren.
"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."
Bij de weg: Is dit een systeem waar ik plm. 4 jaar mee vooruit kan? . Goed lezen! In dat topic werd reeds aangegeven dat Aero geen DirectX 10 vereist en werd je reeds attent gemaakt op het CSL beleid
[ Voor 18% gewijzigd door Thandor op 17-02-2008 19:43 ]
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dit topic is gesloten.
![]()