Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
XtinctHeD schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:33:
ik heb gezocht, maar ik kan nergens de juiste map vinden om een theme in op te slaan op de G900.

wanneer ik hem op de pc aansluit heb ik niet tot alle mappen toegang, wanneer ik een filemanager op de telefoon gebruik heb ik wel toegang maar kan ik nog steeds niet de juiste map vinden.

ook het proberen te installeren van de .utz file werkt niet (installatie afgebroken)

weet iemand hoe het wel moet?
dan maak je toch zelf een mapje aan?? dan via de filemanager daarnaartoe, erop klikken en thema wordt geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het maakt inderdaad niet uit waar je de utz files plaatst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

tis gelukt, gaat alleen via de ingebouwde filemanager, niet via die manager die je van SE kan downloaden

[ Voor 65% gewijzigd door Dr. Retro op 17-07-2008 16:51 ]

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

XtinctHeD schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:30:
nog meer vragen :)

heb mn screenprotector de eerste keer niet 100% goed gedaan.. zat een klein stofje onder

nu eraf gehaald, maar krijg hem niet echt mooi schoon (stofvrij).. tips?
Dat lukt niet meer. Ervaring leert dat als je het netjes doet je alsnog niet 1 of 2 stofjes kan ontkomen. Gewoon laten zitten. Je zal nu wsl alsnog meer stofjes hebben of je moet een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
XtinctHeD schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:30:
nog meer vragen :)

heb mn screenprotector de eerste keer niet 100% goed gedaan.. zat een klein stofje onder

nu eraf gehaald, maar krijg hem niet echt mooi schoon (stofvrij).. tips?
Ik heb hetzelfde probleem gehad met een screenprotector van Brando voor mijn W960i. Ik heb toen de screenprotector met een heel klein beetje afwasmiddel onder stromend water schoongemaakt. Vervolgens alle waterdruppels eraf geblazen (kan ook een föhn gebruiken) en vervolgens opnieuw aangebracht.

Als de laag nat is, kun je er gewoon overheen wrijven en alle stofjes verwijderen. Als de laag droog wordt, gaat ie weer plakken. Werkte iig bij mijn Brando screenprotector, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjee wat een kinderziektes heeft die telefoon stof onder het display toetsenbord verlichting valt steeds uit loopt steeds vast contakten op sim moet iedere keer weer opnieuw ingesteld worden accu naar twee dagen al leeg nou ben benieuwd wat er nog bij komt voor mijn dus geen sony ericsson meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:24
Lekker kort door de bocht. Ik ben al met mijn 5de SE foon (nu anderhalf jaar oud) en ze hebben allemaal perfect bevallen en deze bevalt nog steeds. Het waren dan wel geen smartphones, maar ze doen het nog allemaal. De oudste is nu 5~6 jaar oud denk ik?

[ Voor 15% gewijzigd door tiguan op 18-07-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet wat jullie allemaal doen met die telefoon.. maar heb em nu al meer dan een maand en er zit geen stof onder.. sterker nog, ik zie geen enkele spleet waar maar ook iets tussen ken komen.
Alles is perfect glad afgewerkt.

En in die tijd is ie maar 1 keer vastgelopen (mijn eigen fout) en op dit moment gaat de batterij 3 a 4 dagen mee (met veel internet gebruik en sms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:38:...toetsenbord verlichting valt steeds uit..
rtfm.. dat ken je allemaal zelf instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van mij heeft ook nog geen stof,en ook al lang geen vastloper meer gehad.

ik bel al met SE sinds de gh337 en heb er sindsdien nog veel gehad.alle andere merken vielen me gewoon tegen.zit misschien tussen de oren maar ik blijf bij men SE.

de g900 is mijn tweede smartphone dus ik kan niet echt vergelijken maar ik ben er tevreden van.batterijduur mocht langer meegaan maar dat is een algemeen pda probleem blijkbaar.de batterij van men iPhone ging ook maar 1,5 dag mee en dan mocht ik er nog nie zo lang mee bezig zijn.
ben eraan aan't denken om een extra batterij te kopen voor't geval van.

op mijn k800i staat een functie waarmee je hem via bluetooth als remote kunt gebruiken voor je laptop of mediaplayer of zo.weet er iemand of dit ook op een g900 werkt.

is er misschien ook al iemand anders die ervaring heeft met tomtom 6 op dit toestel want ik ben nog aan het twijfelen of ik een pakket koop of alleen een apparte ontvanger.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2008 00:50 . Reden: schrijffout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:52
Tomtom 6 draait hier prima, alleen is je beeld iets aan de kleine kant tov van een pda ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G700 geeft hier wel wat software troubles , blijft zo nu en dan continu verlicht O-) geen standby meer ,+ kan ook vaak niet met de het pennetje iets aan kunnen klikken , moet dan eerst vergrendling aan en uit zetten om het werkend te kunnen maken .

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 00:49:
die van mij heeft ook nog geen stof,en ook al lang geen vastloper meer gehad.

ik bel al met SE sinds de gh337 en heb er sindsdien nog veel gehad.alle andere merken vielen me gewoon tegen.zit misschien tussen de oren maar ik blijf bij men SE.

de g900 is mijn tweede smartphone dus ik kan niet echt vergelijken maar ik ben er tevreden van.batterijduur mocht langer meegaan maar dat is een algemeen pda probleem blijkbaar.de batterij van men iPhone ging ook maar 1,5 dag mee en dan mocht ik er nog nie zo lang mee bezig zijn.
ben eraan aan't denken om een extra batterij te kopen voor't geval van.

op mijn k800i staat een functie waarmee je hem via bluetooth als remote kunt gebruiken voor je laptop of mediaplayer of zo.weet er iemand of dit ook op een g900 werkt.

is er misschien ook al iemand anders die ervaring heeft met tomtom 6 op dit toestel want ik ben nog aan het twijfelen of ik een pakket koop of alleen een apparte ontvanger.
Hier ook prima, alleen heb ik wel een illegale versie omdat de G900 officieel nog niet ondersteun wordt. Het enige probleem is dat mijn adres niet op de kaart staat... Mijn buren wel, maar ik dus niet (in de flat). Erg vaag. Maar een nieuwere kaart heb ik tot op heden nog niet, en TomTom bellen dat mijn adres er niet op staat is ook zo raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:44
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 00:49:
...de g900 is mijn tweede smartphone...de batterij van men iPhone
Just curious...ik overweeg m'n eerste smartphone en twijfel dus tussen de iPhone en de G900. Was er een speciale reden voor waarom je eerst een iPhone had en nu een G900? Punt is dat ik een goede telefoon zoek waarmee ik ook kan mailen en internetten, maar niet een gepimpte mp3 player die toevallig een magere belfunctie heeft. Gesprekskwaliteit e.d. vind ik wel enorm belangrijk. Beetje zwart/wit omschreven, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan natuurlijk alleen maar voor mijn eigen spreken maar wat bij mij serieus tegenviel bij de (eerste generatie) iPhone zijn de sms-functies,groepen zijn er bijv.niet doorsturen ook niet.
camerafuncties zijn zeer teleurstellend,2mp geen flits,led noch xenon.video's maken gaat enkel met een applicatie te downloaden en de kwaliteit is om te janken.
bluethooth op een iPhone is niks,misschien alleen een car-kit en dan heb je het gehad.

de g900 is voor mij intressanter omdat hij compacter is,alles heeft wat een "gewone" gsm moet hebben,super geluid,batterij gaat toch iets langer mee,ge zijt nie afhankelijk van Itunes en hij is toch wat goedkoper.

internet via wifi is wel wat sneller metiPhone en ook overzichtelijker door het grote scherm dat aut.wisselt van staand naar liggend.plus met multitouch kun je bep. dingen vergroten.dat mis ik wel op mijn g900.

qua design vind ik de iPhone mooier.maar door het formaat en de gladde randen is hij me al meer dan 1 keer tegen de vlakte gegaan en dat fabeltje van krasvrij scherm,geloof daar maar niks van.

ik ben altijd tevreden geweest van SE.wilt ge een goede camera koopt ge de k-serie,wilt ge muziek koopt ge de w-serie.de g900 is voor mij die ideale combinatie.

ps.ik had 10 iPhones gekocht en wou er 1 voor mijn eigen houden.maar door de vraag(en hoog bod) ook verkocht met het gedacht dat ik er nog wel kon krijgen aan een redelijke prijs.niet dus.dat is dus de hoofdredenwaarom ik er geen meer heb.

hopelijk heb je wat aan deze informatie!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
Thanks. Het grote scherm is inderdaad een belangrijk voordeel van de iPhone, maar voor de rest heb ik toch sterker de voorkeur voor de G900. Denk dat ik er wel uit ben zo. Nu eens kijken of T-mobile dat ding kan leveren met een iPhone abonnement van 29,95 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Zeker dit programma eens uit proberen ... http://cellphonesoft.com/tp.php
De telefoon werkt op elke vlak een beetje sneller

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:34

PowerFlower

être diable et jouer fleur

tiguan schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:12:
Lekker kort door de bocht. Ik ben al met mijn 5de SE foon (nu anderhalf jaar oud) en ze hebben allemaal perfect bevallen en deze bevalt nog steeds. Het waren dan wel geen smartphones, maar ze doen het nog allemaal. De oudste is nu 5~6 jaar oud denk ik?
Idd... mijn moeder gebruikt nog steeds mijn oude T39m, ding wil maar niet kapot gaan :X

Heb nu een K800i; mijn enige twijfel over de G900 is eigenlijk nog steeds de kwaliteit van de camera. Voor mij is het enige zinnige alternatief een C905, maar dat is een in vergelijking lomp dik ding (hoewel het design weer erg mooi is, trouwens) en die mist de PDA functies. Bovendien, 8mpixel klinkt leuk, maar als ik bijv. naar de kwaliteit van een K850i t.o.v. mijn K800i kijk denk ik "dat kan ik met een photoshop interpolatie beter" -- het zegt nix over hoe goed de foto's zijn. Eigenlijk zou ik gewoon eens een dagje foto's met een G900 moeten kunnen maken, maar afaik vinden de meeste belwinkels dat niet goed :P
Paultje3181 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 18:31:
Hier ook prima, alleen heb ik wel een illegale versie omdat de G900 officieel nog niet ondersteun wordt. Het enige probleem is dat mijn adres niet op de kaart staat... Mijn buren wel, maar ik dus niet (in de flat). Erg vaag. Maar een nieuwere kaart heb ik tot op heden nog niet, en TomTom bellen dat mijn adres er niet op staat is ook zo raar...
Is niet raar hoor... Sterker nog, ik ben wel eens gebeld door TomTom, of ik kon bevestigen of de straat waar ik werkte eenrichtingsverkeer was, en zoja, welke kant op :P Mail ze gewoon om te vragen waarom je adres niet op de kaart staat, lijkt me typisch deel van de overweging het wel of niet aan te schaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
MacArnold schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:54:
Thanks. Het grote scherm is inderdaad een belangrijk voordeel van de iPhone, maar voor de rest heb ik toch sterker de voorkeur voor de G900. Denk dat ik er wel uit ben zo. Nu eens kijken of T-mobile dat ding kan leveren met een iPhone abonnement van 29,95 :)
Goeie keuze, een iPhone is tenslotte maar een veredelde mp3 speler met een crapy telefoon functie ;)

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Heb mn G900 sinds het weekend, bevalt prima.
Alleen slurpt hij zn accu leeg, hij haalt net de 24 uur.

3G, bluetooth en pushmail uitgezet. nu gaat wel wat langer mee.
Al is het jammer dat je alles uit moet zetten, wat heb je er dan aan :?

Nu blijft alleen het wereldbolletje bovenin mn scherm staan, hij heeft dus continu verbinding met internet.
Vreet ook energie denk ik, krijg het alleen met geen mogelijkheid uitgezet.
Als ik op het wereldbolletje klik en ik sluit Vodafone GPRS af, dan start het direct weer op.

Hebben meerdere dit?

Data verkeer is er volgens mij niet, het bolletje moet dan knipperen.
Ga binnenkort op vakantie naar het buitenland, ik wil dan niet dat ik thuis word verrast door een dikke rekening.
Voor de zekerheid gooi ik mn internet instellingen maar even helemaal er uit vlak voor ik vertrek.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
Heeft iemand al de nieuwe firmware? Ik heb een customized Benelux volgens Update Service en hij geeft aan dat ik de nieuwste firmware heb. Maar er is toch net een nieuwe uitgekomen? Waar kan ik deze updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Paultje3181 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:24:
Heeft iemand al de nieuwe firmware? Ik heb een customized Benelux volgens Update Service en hij geeft aan dat ik de nieuwste firmware heb. Maar er is toch net een nieuwe uitgekomen? Waar kan ik deze updaten?
Volgens mij is er nog geen nieuw uitgekomen voor de Belenux

Ik heb sinds vorige week mijn g900 en ik loop nog tegen een probleempje aan:

Af en toe valt mijn netwerk weg en komt dan vervolgens niet meer terug, het vreemde is dat ik wel gewoon NL KPN in mijn display zie. Maar ik kom er meestal achter als ik ga bellen en hij gaat vervolgens gewoon terug naar het hoofdmenu zonder enige melding. Pas na een reboot van de telefoon kan ik weer bellen en krijg ik eventuele gestuurde smsjes binnen.

Ik dacht eerst dat het mijn 6 jaar oude simkaart was en heb een nieuwe aangevraagd bij mijn provider. Deze heb ik vandaag binnen gekregen en helaas de problemen bleven. Mijn telefoon staat ingesteld dat hij automatisch het netwerk selecteerd en met of zonder G3 aan blijven de problemen.

Ik heb de laaste firmware op mijn telefoon staan en zelfs de firmware er nog een keer overheen geschreven. Ook heb ik een master reset geprobeerd maar dit alles lost het probleem niet op.

Ik zit eigenlijk te wachten op een firmware update voordat ik naar een SE servicepunt toe stap want ik ben vervolgens bang dat ik min telefoon een aantal weken kwijt ben.

Herkent iemand dit probleem?

[ Voor 59% gewijzigd door Mavvie op 22-07-2008 23:03 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn G900 piept! Zodra het display licht geeft is er een zeer hoge toon hoorbaar. Deze is ook te horen tijdens het telefoneren. Ben ik de enige die daar last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:20:
Mijn G900 piept! Zodra het display licht geeft is er een zeer hoge toon hoorbaar. Deze is ook te horen tijdens het telefoneren. Ben ik de enige die daar last van heeft?
Inderdaad ja, hij piept een beetje, was me nog niet eerder opgevallen, hij is wel heel erg hoog die toon. Hij komt niet uit de speaker maar ergens uit het midden, beetje het geluid wat oude tv's ook maken.

Maar om nou te zeggen dat ik er last van heb, nee niet echt.
Nu blijft alleen het wereldbolletje bovenin mn scherm staan, hij heeft dus continu verbinding met internet.
Vreet ook energie denk ik, krijg het alleen met geen mogelijkheid uitgezet.
RSS feeds uitzetten misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
Hier geen piep (of gewoon slechte oren). Kijk eens bij taakbeheer of berichten/rss niet nog open staat (of een ander programma dat internet nodig heeft). Hiermee blijft internet nl. volgens mij actief... (push email ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:33:
[...]

Inderdaad ja, hij piept een beetje, was me nog niet eerder opgevallen, hij is wel heel erg hoog die toon. Hij komt niet uit de speaker maar ergens uit het midden, beetje het geluid wat oude tv's ook maken.

Maar om nou te zeggen dat ik er last van heb, nee niet echt.

[...]

RSS feeds uitzetten misschien?
RSS feed staat uit en natuurlijk heb ik al in taakbeheer gekeken of er nog een prog open staat dat internet nodig heeft.
Het is heel vreemd, heel de morgen heeft het bolletje er gestaan. Nu is het weer weg, hij sluit gewoon netjes alles af nadat ik mn mail heb gecheckt.
Batterij gaat nu wel veel langer mee, haal de 2 dagen wel.

Van piepen heb ik dan weer geen last gelukkig, alleen mn wekker s'morgens :9
Het komt denk ik door de ledverichting, dit kan soms een piepend geluid geven.
Kan er zo snel niks over vinden, dus pin me er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Zym0tiC

^_^

Hier ook een tevrede g900 gebruiker sinds een week. Heb echter een vraag. Is het mogelijk om wanneer een applicatie het internet op wil een popup te krijgen met daarin de vraag welke verbinding je wilt gebruiken en deze dan ook ge-enabled wordt? Ik heb WLAN standaard uitstaan wat dus betekend dat hij altijd voor umts gaat.
Nu moet ik dus iedere keer eerst wlan aanzetten en dan pas de betreffende applicatie op te starten.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
Is er toevallig al iemand geweest die de G900 met een Mac gekoppeld heeft via iSync? De g900 komt niet voor in de lijst van compatible apparaten die Apple heeft uitgegeven. M'n W810i werkt (op wat kleine dingen na) vlekkeloos samen met de Mac, en ik zou dat voor de g900 ook graag zien :P

[ Voor 0% gewijzigd door MacArnold op 24-07-2008 00:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
MacArnold schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:05:
Is er toevallig al iemand geweest die de G900 met een Mac gekoppeld heeft via iSync? De g900 komt niet voor in de lijst van compatible apparaten die Apple heeft uitgegeven. M'n W810i werkt (op wat kleine dingen na) vlekkeloos samen met de Mac, en ik zou dat voor de g900 ook graag zien :P
Dat zou ik ook wel willen weten, ben nu midden in een nieuwtelefoon proces.

Daarnaast vroeg ik me af welke navigatie software de tweaker op zijn G900 heeft geinstalleerd, ben zelf wel gecharmeerd van Sygic MCGuider.

Zoveel keus, zie door de bomen het bos niet meer 8)7
Nokia E51, SE G700, SE G900, SE C702, Nokia 6220, nokia N82 (allemaal pro's en con's)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:34

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:20:
Dat hebben vrijwel alle GSMs... dat komt door de verlichting. (Wordt het niet eens tijd dat GSMs ook LED displays gaan gebruiken? Dan zou je het niet meer moeten hebben).

Als je het niet hoort, komt dat doordat je gehoor achteruit is gegaan, bijvoorbeeld omdat je > 25 bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zym0tiC schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:36:
Hier ook een tevrede g900 gebruiker sinds een week. Heb echter een vraag. Is het mogelijk om wanneer een applicatie het internet op wil een popup te krijgen met daarin de vraag welke verbinding je wilt gebruiken en deze dan ook ge-enabled wordt? Ik heb WLAN standaard uitstaan wat dus betekend dat hij altijd voor umts gaat.
Nu moet ik dus iedere keer eerst wlan aanzetten en dan pas de betreffende applicatie op te starten.
Je kan kiezen welk profiel hij moet gebruiken voor de verbinding. Dit kun je ook als pop-up krijgen als je de brouwser start:
connectiviteit\internetaccounts\meer\opties\verbind.dialoogv.weerg.

Je moet dan alsnog je Wifi hebben aanstaan/ aanzetten, dit gaat niet automatisch dus weet niet of je hier wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Denk het niet, want dat was juist explicitet zijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:01:
[...]

Wordt het niet eens tijd dat GSMs ook LED displays gaan gebruiken? Dan zou je het niet meer moeten hebben
Dit gaat niet gebeuren hoor, dan krijg je of heule grote telefoons of schermen met een resolutie van 15x20 pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
joint_me schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:20:
[verhaaltje over sync tussen G900 en OSX]

Dat zou ik ook wel willen weten, ben nu midden in een nieuwtelefoon proces.
Hmmm...nog even lopen zoeken vanavond. Hiermee zou het in ieder geval moeten werken. En heb je volgens mij ook alle functionaliteit die je standaard hebt als je telefoon wèl door OSX ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:11:
[...]

Dit gaat niet gebeuren hoor, dan krijg je of heule grote telefoons of schermen met een resolutie van 15x20 pixels.
Hij bedoelt LED als achtergondverlichting (en het scherm dus gewoon LCD).
OLED is overigens ook een mogelijkheid, Creative gebruik het al in MP3-spelers met 128x128 display, dus moet 320x240 ook vast wel haalbaar zijn (voor de topmodellen telefoons dan, want het zal niet goedkoop zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb tomtom6 geinstalleerd maar dan krijg ik de melding "geen viewer..."dus ik denk niet dat ik deze kan gebruiken.

dan heb ik maar een mail gestuurd naar een webshop en daar krijg ik dus ook het antwoord dat de g900 niet ondersteund wordt en dat ze niet kunnen zeggen of een bep. draadloze gps receiver compatibel is of niet.
dan blijkt er ook nog een groot verschil te zijn als je hem als wandel/fiets gps gebruikt of in de auto.

vandaag nog iets vreemd opgemerkt.ik kreeg ineens het vierkantje van men autofocus en nog een paar vreemde icoontjes op mijn home-scherm.hij reageerde ook niet meer op alle functies!
er stonden wel nog zeer veel applicaties op de achtergrond te draaien.
nu weet ik niet of dit er iets mee te maken heeft.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Ik kan nergens in de handleiding vinden hoe je flight mode aan en uit zet. Enige wat er in de handleiding hierover staat is de uitleg van een icoontje.

Weet iemand hoe je dit aan en uit zet?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:55

Coldcat

HODL

Nitai schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:21:
Ik kan nergens in de handleiding vinden hoe je flight mode aan en uit zet. Enige wat er in de handleiding hierover staat is de uitleg van een icoontje.

Weet iemand hoe je dit aan en uit zet?
Op het netwerk tekentje drukken en dan op flight mode drukken :)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Coldcat schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:42:
[...]

Op het netwerk tekentje drukken en dan op flight mode drukken :)
Je kan ook op het knopje bovenaan drukken.
Dan krijg je de keus of je flightmode wilt of de telefoon wilt uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Thanks guys :)

offtopic:
Achteraf lag het niet daaraan, T-Mobile heeft een storing :) Ik dacht, wellicht heb ik hem per ongeluk in flight mode gezet

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
vanochtend zelfde probleem gehad... En ik maar kijken waarom ik zo weinig telefoontjes kreeg :)

Hebben meer mensen trouwens het probleem dat als tomtom geinstalleerd is (of nieuwe kaart) dat je dan de telefoon opnieuw op moet starten? Anders krijg je geen melding van mail of sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij heb ik nu al een tijdje, wel bijna ongebruikt (heb ook een E51).

Niet normaal hoe snel die bovenkant van pianolak beschadigd zeg, schandalig.

Piepkleine krasjes, schaafplekken op de hoeken. Ik heb dat ding enkel 1(!) keer rustig op een tafel neergelegd en verder nooit op harde ondergronden. Ik heb de E51 vele malen intensiever gebruikt en die heeft 0,0 schade. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het topic even snel doorgelezen, dus hoop niet dat ik mijn vraag over het hoofd heb gezien!

Hebben meer mensen het probleem dat als je speciale tekens in een sms gebruikt, de lengte van "1 sms" korter wordt?

Als ik bijvoorbeeld een "ë" gebruik in een sms, verspringt hij bij 71 tekens al naar de 2e sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:27
Dat laatste is een SE-'bug'/probleem, je bent niet de enige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is te hopen dat ze het snel oplossen dan, vrij irritant probleem.
Het is dat ik een waarschuwing kreeg of ik zeker wist dat ik "2 smsjes" wilden versturen, anders had ik het niet eens gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf het probleem niet (en gebruik vaak zulke letters) maar raar dat een japans/zweeds (!) bedrijf zo'n bug heeft.. Het is niet zo dat ze in Zweden die lettertypes nooit gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Weet niet of er meerdere zijn die het hebben.
Maar als ik een foto wil maken stelt hij wel scherp, maar als ik door druk om de foto te maken gebeurt er niks. Ik kan dan wel afdrukken met de knop midden in de cirkel van mn toetsenbord.
Gebeurt maar af en toe, wel erg hinderlijk

Touch focus staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ellenmuis
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09-2024
Oxellaar schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:05:
Weet niet of er meerdere zijn die het hebben.
Maar als ik een foto wil maken stelt hij wel scherp, maar als ik door druk om de foto te maken gebeurt er niks. Ik kan dan wel afdrukken met de knop midden in de cirkel van mn toetsenbord.
Gebeurt maar af en toe, wel erg hinderlijk

Touch focus staat uit.
Heb hetzelfde probleem, is inderdaad lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

dat met die ë heb ik pas ook gemerkt.. een sms bevatte het woord België en was meteen 5 sms groot :s

heb hem nu twee weken en de eerste stofjes zijn al onder het scherm gekomen.. geen idee waardoor het kan want ik doe er erg voorzichtig mee.
Wat is de procedure om hem te laten repareren? (nu nog niet, maar het zal vast erger worden) gewoon naar vodafone shop gaan en inleveren? neem aan dat het kostenloos gefixxed wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
windows mobile heeft er ook last van (tenminste, mijn oude mda compact wel). LIjkt dus toch iets anders te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Mijn N73 hand in het begin ook dat sms probleem, was na een update verdwenen.
Dus wie weet..... Ik heb er zelf nu geen last van btw.

Er zitten aardig wat bugs in de G900, hoop dat dat snel een eind aan komt.

[ Voor 22% gewijzigd door Oxellaar op 29-07-2008 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Oxellaar schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:48:
Mijn N73 hand in het begin ook dat sms probleem, was na een update verdwenen.
Dus wie weet..... Ik heb er zelf nu geen last van btw.

Er zitten aardig wat bugs in de G900, hoop dat dat snel een eind aan komt.
wat heb je tot nu toe als bugs ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Voor de liefhebbers, er is een update beschikbaar via SEUS

Phone:
1203-6566 R9M003

Bluetooth:
1200-5567 R1F02

Organizer:
1203-8784 R6J825

CDA:
1207-6257 R4A

Mijn eerste indruk is dat mijn G900 nu een stuk vlotter werkt dan voorheen. Hopenlijk zijn de vastlopers en de reboots ook verholpen hiermee

[ Voor 71% gewijzigd door Mavvie op 30-07-2008 18:54 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Batsu schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:02:
[...]

wat heb je tot nu toe als bugs ervaren?
Had er al een aantal genoemd toch?

Maar heb er weer 1 |:(
Als ik in de standaard browser het scherm draai, liggend dus.
Dan zou je denken dat je toetsen om te navigeren ook mee draaien, dus opzij word omhoog en andersom.
Nou dat doet ie dus niet. Erg onhandig.

En hij bevriest nogal eens een keertje, gewoon kompleet vast.

Maar goed ben bezig klaar met de update, wie weet.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavvie schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 18:11:
Voor de liefhebbers, er is een update beschikbaar via SEUS

Phone:
1203-6566 R9M003

Bluetooth:
1200-5567 R1F02

Organizer:
1203-8784 R6J825

CDA:
1207-6257 R4A

Mijn eerste indruk is dat mijn G900 nu een stuk vlotter werkt dan voorheen. Hopenlijk zijn de vastlopers en de reboots ook verholpen hiermee
Misschien een stomme vraag, maar waar vind ik deze update en hoe krijg ik deze op mijn foon?
Ik vind hem ook aan de trage kant namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Via SEUS, zoals er al in z'n post staat. Als je niet weet wat dat is, Google is je vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 01:39:
Via SEUS, zoals er al in z'n post staat. Als je niet weet wat dat is, Google is je vriend.
Srry, wist (nog) niet wat SEUS was :? maar inmiddels wel. Thnx.
Ga proberen de update erop te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee vragen over mijn G900:

1) Hoe check ik welke versie van de firmware ik op mijn telefoon heb? Heb namelijk vorige week nog SEUS gebruikt en ben benieuwd of ik de door Mavvie vermelde firmware al heb.

Zelf net 't antwoord gevonden :P : Hoofdmenu-->Meer (rechter soft key)--> Systeeminformatie

2) Ik heb het UIQ Black Build thema gedownload en geinstalleerd. De standaard tonen voor oproepen, berichten en alarmen heb ik gewijzigd naar eigen ringtones. Nu merk ik echter vrij regelmatig dat de telefoon de geluidsinstellingen weer terugzet naar de standaard tonen van het UIQ Black Build Thema. Iemand hier ook ervaringen mee of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Is er ook een changelog voor de update? Ik merk nog niet heel veel namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
AjaxArena schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:15:
Is er ook een changelog voor de update? Ik merk nog niet heel veel namelijk...
voor zover ik weet doet SE hier niet aan. Wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 01:39:
Mag ook wel iets normaler hoor, je kan het toch wel ff uitleggen? Niet iedereen op dit forum weet alles, je kan hier toch dingen leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Hands up voor SE!

Na de firmware update werkt mijn G900tje echt subliem! Ik had voorheen problemem met het wegvallen van het netwerk (KPN/Telfort) en mijn telefoon starte elke dag wel een keer op ook tal van vast lopers gehad.

Na de update zijn o.a heb ik al deze problemen niet meer terug gezien, ook is de performance van het toestel erg toegenomen en ik merk ook dat de accu wat langer mee gaat.

Heb hem nu ruim 24 uur aan, ongeveer uurtje gebeld wat gesmst en veel internet via wifi en 3g en mijn accu capiciteit is nog zo'n 76% wat ik toch wel erg netjes vind

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een tip voor degene die het nog niet wisten, maar installeer Tweak Peaks, http://cellphonesoft.com/tp.php
Alles gaat nu echt waanzinnig snel en de scroll speed is nu echt smooth..
Denk niet dat er een groot verschil is tussen de geregistreerde versie en de free one (kheb de geregistreede v)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Nu online

Zym0tiC

^_^

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:49:
ff een tip voor degene die het nog niet wisten, maar installeer Tweak Peaks, http://cellphonesoft.com/tp.php
Alles gaat nu echt waanzinnig snel en de scroll speed is nu echt smooth..
Denk niet dat er een groot verschil is tussen de geregistreerde versie en de free one (kheb de geregistreede v)
Dit kun je ook al doen zonder dit programmatje. Bij settings > display ervoor kiezen om transitions uit te schakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Mavvie schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:29:
Hands up voor SE!

Na de firmware update werkt mijn G900tje echt subliem! Ik had voorheen problemem met het wegvallen van het netwerk (KPN/Telfort) en mijn telefoon starte elke dag wel een keer op ook tal van vast lopers gehad.

Na de update zijn o.a heb ik al deze problemen niet meer terug gezien, ook is de performance van het toestel erg toegenomen en ik merk ook dat de accu wat langer mee gaat.

Heb hem nu ruim 24 uur aan, ongeveer uurtje gebeld wat gesmst en veel internet via wifi en 3g en mijn accu capiciteit is nog zo'n 76% wat ik toch wel erg netjes vind
Dat is inderdaad wel erg netjes. Ik krijg als het goed is vandaag mijn toestel terug van de reperatie dan zal ik hem gelijk updaten (ps. jullie hebben het wel over de nederlandse update hoop ik?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zym0tiC schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:53:
[...]

Dit kun je ook al doen zonder dit programmatje. Bij settings > display ervoor kiezen om transitions uit te schakelen :)
ja maar de scroll speed kan je niet veranderen via een standaard optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Nu online

Zym0tiC

^_^

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:06:
[...]

ja maar de scroll speed kan je niet veranderen via een standaard optie..
ah kijk, dat wist ik dan weer niet :)

weet iemand trouwens waar ik de standaard icons kan vinden. Heb de "hack" toegepast waardoor ik in het filesystem kan kijken maar kan de icons niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Zym0tiC schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:43:
[...]

ah kijk, dat wist ik dan weer niet :)

weet iemand trouwens waar ik de standaard icons kan vinden. Heb de "hack" toegepast waardoor ik in het filesystem kan kijken maar kan de icons niet vinden.
Zou ik je mogen vragen een kleine guide te schrijven over hoe het moet zodra je klaar bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Ik heb zojuist mn G900 terug gekregen. Ze hebben hem niet gerepareerd maar gewoon een nieuwe gestuurd. Dat is opzich wel relaxed, maar het lijkt alsof de spleten boven en vooral onder nu nog groter zijn. Nou weet ik niet of dit uberhaupt wel de boosdoeners zijn van dat stof onder het scherm. Maar als ik een beetje van schuinboven op mijn scherm kijk zie ik licht van mn d-pad duidelijk door die spleet heen schijnen... Kunnen andere mensen dat ook zo zien?

edit: Bij mijn nieuwe toestel loopt de "email wizard", om je emails mee in te stellen, ook vast :? . Heeft iemand de info om handmatig in te voeren voor een hotmail en gmail account?

[ Voor 16% gewijzigd door Mag op 01-08-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Hmmmmmm ik ben denk ik vaak gelukkig met de aankoop van een gsm.

Ik heb er letterlijk al 10-tallen gehad en ben nog nooit terug gegaan vanwege een defect.
Zo ook met de G900. Ik lees veel klachten over de batterij. Die van mij gaat 5 dagen mee, exact 20% batterij wordt gebruikt per 24 uur (dag en nacht aan dus). Daar bel ik wat mee 10min, stuur 3 smsjes en 1 min wifi/dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het installeren van de nieuwe firmware op m'n G900 is de irritante pieptoon weg!

Eerder meldde ik dat, zodra het schermpje licht gaf, er een pieptoon hoorbaar was uit het apparaat... Dat is nu helemaal verdwenen. Ook werkt alles iets vlotter met de nieuwe firmware.

Wat @%&#%^@&^ nog niet werkt is het afspelen van filmpjes! Youtube bijvoorbeeld... 'Playback of stream failed' is steevast de boodschap. Kan dit aan m'n KPN-abonnement liggen?

Heeft iemand pushmail van gmail werkende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Mmm bij mij werkt de streaming wel. Hoor het geluid, maar het beeld is of helemaal groen :?
of ik zie een paar bewegende pixels.
Heb geen KPN maar Vodafone.

Pushmail werkt hier prima, geen ervaring met Gmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:52
Heb het de laatste tijd een paar keer gehad dat mijn G900 niet meer gebeld/gesmst kon worden. Uitzetten ging ook niet...
Enige optie was dan de batterij verwijderen en opnieuw aanzetten.

Heb vandaag de update geïnstalleerd en hoop nu dat het over is eigenlijk...

Meer mensen die dit herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 17:37:
Wat @%&#%^@&^ nog niet werkt is het afspelen van filmpjes! Youtube bijvoorbeeld... 'Playback of stream failed' is steevast de boodschap. Kan dit aan m'n KPN-abonnement liggen?
aan kpn of iets dergelijks kan het niet liggen denk ik, gezien het mij ook niet lukt om via wifi youtube te streamen..
Heb de standaard Opera geprobeerd, Opera Mini en @Web (de laatste beat versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik zien hoeveel contacten er op mijn SIM staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

ik heb gisteren wat gespeeld met de camera

en het valt me op dat de flits TE ver voor de daadwerkelijke opname komt, waardoor de opname donker is en de flits eigenlijk voor niets was

is dat op te lossen met een instelling/firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen hier die een virusscanner gebruiken op hun g900?
Zo ja, welke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Oxellaar schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:33:
Pushmail werkt hier prima, geen ervaring met Gmail
Zodra ik naar instellingen->berichten->emailaccounts ga en dan de wizard gebruik voor een email account dan loopt mijn telefoon vast en moet ik de batterij eruit halen. Dit is de 2e G900 die ik heb en bij beide was dit het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Mgc schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 12:20:
[...]

Zodra ik naar instellingen->berichten->emailaccounts ga en dan de wizard gebruik voor een email account dan loopt mijn telefoon vast en moet ik de batterij eruit halen. Dit is de 2e G900 die ik heb en bij beide was dit het geval...
Klinkt niet goed, weet ook niet hoe dat komt.
Neem aan dat al je instellingen ok zijn?

Probeer eens opnieuw de firmware erop te zetten, wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Oxellaar schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 12:49:
[...]

Klinkt niet goed, weet ook niet hoe dat komt.
Neem aan dat al je instellingen ok zijn?

Probeer eens opnieuw de firmware erop te zetten, wie weet.
Al gedaan, op beide foons, en beide werkt het niet... Zodra ik in die wizard mijn emailadres wil invoeren dan staat het "type streepje" half door de regel heen en kan ik nergens meer op klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Na de laatste update doet mijn wekker het niet meer, kan hem gewoon instellen.
Maar hij loopt gewoon niet af.
Alle instellingen al gecontroleerd, alle geluiden staan aan.

Word dus lekker verslapen in mn vakantie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Oxellaar schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:15:
Na de laatste update doet mijn wekker het niet meer, kan hem gewoon instellen.
Maar hij loopt gewoon niet af.
Alle instellingen al gecontroleerd, alle geluiden staan aan.

Word dus lekker verslapen in mn vakantie :(
Mijn wekker doet het nog wel, maar hij gaat ook af op sommige tijden dat die niet af hoort te gaan (dit gebeurde 2x toen ik al behoorlijk dronken was dus misschien deed ik het zelf wel kan me het allemaal niet meer zo goed herinneren, een touchscreen op je telefoon is in zo'n situatie toch niet heel ideaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand pushmail van gmail werkende?
Ja ik heb het werkend met Gmail! Wat wil je weten?
nielsgaastra schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:57:
Heb het de laatste tijd een paar keer gehad dat mijn G900 niet meer gebeld/gesmst kon worden. Uitzetten ging ook niet...

Ik had het vandaag voor 't eerst, en de update vrijdag geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het trouwens mogelijk om bv KPN van het scherm te krijgen?.. Dus dat er geen netwerk provider op de standby staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 15:07:
[...]

Ja ik heb het werkend met Gmail! Wat wil je weten?
Wat is het "Adres inkomende server" van Gmail en van Hotmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mgc schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 18:22:
[...]

Wat is het "Adres inkomende server" van Gmail en van Hotmail?
Hotmail: geen idee
Van Gmail, zie deze link maar: https://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=78887

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Die link hebben G900 gebruikers niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mgc schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:40:
[...]

Waarom staan daar dan precies de dingen die ik nodig had, zodat mijn gmail altijd word doorgestuurd naar mijn G900?

Edit: ik had wel de gegevens van Gmail opgehaald via internet, dat vraagt hij als je zo'n e-mailaccount configureert... Daarna verandert wat nodig was, via die link...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mgc schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:40:
[...]
waarom niet? Het principe is hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:58:
[...]

waarom niet? Het principe is hetzelfde.
Nee, ik moet invullen op mijn G900:
accountnaam naam, email adres, verbindingstype, adres inkomende server, gebruikersnaam (is dit in het geval van gmail incl @gmail.com of niet?) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei lekkere update idd, toch wel een stukkie sneller geworden
Geen problemen met de wekker, ook niet als ik teveel heb gezopen :9

Enige rare wat ik had: hij begon na het updaten en herstarten automatisch weer apps te installeren (google maps enzo), dit ging bij een paar goed maar bij een paar gaf hij aan dat het bestand beschadigd was.
Opnieuw downloaden dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je trouwens ergens instellen dat die bij het opstarten niks installeert?

Die laatste update is verder echt een hele grote verbetering. Geen vastlopers meer, sneller, accu gaat langer mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Youtube werkt prima hier via 3G (T-mobile), na de update ook via Opera-mini wat hij eerst niet deed.

Over het Gmail verhaal: misschien helpt het als je push e-mail op altijd aan zet en je download planner instelt, dit had ik zelf in eerste instantie over het hoofd gezien.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris Peters
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 07:05
nielsgaastra schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:57:

Ik heb last van hetzelfde probleem...zelfs na de update!
Morgen maar eens terug naar de winkel want het is gewoon irritant aan het worden. Ben gewoon niet goed bereikbaar...niet de bedoeling van een mobiele telefoon dacht ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
he shit,

bij mij blijft de update al heel snel hangen: bij het indrukken van de c-toets.
verder komt ie niet!
Iemand meer dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
heeft iemand anders ook dat na de update het geluid tijdens gesprekken echt veeeeeel zachter is? Ik kan ook nergens in het menu vinden hoe ik tijdens een gesprek het volume omhoog kan doen. De knoppen rechtsboven aan de zijkant werken niet (al maximaal?). Voor de update ging het gesprek echt veel harder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Batsu schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:44:
he shit,

bij mij blijft de update al heel snel hangen: bij het indrukken van de c-toets.
verder komt ie niet!
Iemand meer dit probleem??
Heb ik wel eens gehad met het updaten van mijn W810i. Heb je de flash drivers voor je telefoon geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
JackPoint schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 22:15:
[...]

Heb ik wel eens gehad met het updaten van mijn W810i. Heb je de flash drivers voor je telefoon geinstalleerd?
goede vraag... hoe weet ik dat en hoe kan ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mgc schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:38:
[...]

Nee, ik moet invullen op mijn G900:
accountnaam naam, email adres, verbindingstype, adres inkomende server, gebruikersnaam (is dit in het geval van gmail incl @gmail.com of niet?) etc.
Je moet ook gewoon de gegevens op laten halen door je telefoon, en dan sommige dingetjes aanpassen...
Ik zal wel ff snel zeggen wat er bij mij staat:

Verbindingstype: IMAP
Push mail aangevinkt
Adres inkomend server: imap.gmail.com
Gebruikersnaam: zonder @gmail.com)
Adres uitgaande server: smtp.gmail.com
gebruik SMTP authenticatie aangevinkt
Gebr. aanmeldingsgegevens Postvak IN aangevinkt

Onder geavanceerd:
Inkomend SSL poort 993
Uitgaand TLS 587, MIME codering gebruiken aangevinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 00:11:
[...]

Je moet ook gewoon de gegevens op laten halen door je telefoon, en dan sommige dingetjes aanpassen...
Ik zal wel ff snel zeggen wat er bij mij staat:

Verbindingstype: IMAP
Push mail aangevinkt
Adres inkomend server: imap.gmail.com
Gebruikersnaam: zonder @gmail.com)
Adres uitgaande server: smtp.gmail.com
gebruik SMTP authenticatie aangevinkt
Gebr. aanmeldingsgegevens Postvak IN aangevinkt

Onder geavanceerd:
Inkomend SSL poort 993
Uitgaand TLS 587, MIME codering gebruiken aangevinkt
Ik heb dat allemaal nu exact zo ingevuld en hij werkt nog steeds niet :(

Enne, ik merk alweer dat ik nu na een paar dagen alweer iets van de hoek links boven, op dezelfde plaats, stof onder het scherm heb.. |:(
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Let op:
Reacties zoals ik heb hem besteld, ik heb hem binnen en waar kan ik hem krijgen zijn overbodig hier. Graag over het toestel discussiëren, niet over de levertijd en alles wat daarbij komt kijken!