Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mgc schreef op zondag 06 juli 2008 @ 23:09:
[...]

Je bedoelt die pijltjes die je linken naar "verbindingen", "geluid", etc?
Enne, ik vind zelf iig de business standby een stuk fijner. Je hebt altijd gelijk toegang tot je belangrijkste apps en je afspraken enzo. Bovendien biedt de "standaard" standby layout niet echt meer. Het enige handige vond ik de RSS reader, zodat je die dus gelijk kan lezen op je hoofdscherm, maar omdat die alle feeds door elkaar zet is dat voor mij onbruikbaar.

Anyways, dit is mn layout nu: :)

[afbeelding]
Hoe krijg je die extra pictogrammen (blijvend) in de display? Heb al lopen zoeken maar helaas nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het invoeren van een nieuw woord bij het smsen krijg ik af en toe een foutmelding en dan wordt de applicatie berichten afgesloten!

De foutmelding luidt: oorzaakcode: KERN - EXEC
oorzaaknummer: 3

Heeft iemand een idee wat dit is?

Maar zoals gezegd gebeurt dit af en toe en niet elke keer bij het invoeren van een nieuw woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 13:19:
[...]

Hoe krijg je die extra pictogrammen (blijvend) in de display? Heb al lopen zoeken maar helaas nog niet gevonden.
Laat maar, ben er zelf al achter gekomen. Een pijltje over het hoofd gezien |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Gisteren bij screenprotector.nl een Brando protector besteld voor mn G900. Net binnengekomen, heb hem er gelijk opgeplakt. Geweldig ding, je ziet eigenlijk niet dat die erop zit behalve als je naar de hoeken kijkt omdat die van de protector afgerond zijn. De lichten en contrast enzo zijn nog exact hetzelfde, ook heb ik er geen last van bij het schrijven met de stylus. Oftewel; echte aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 13:22:
Bij het invoeren van een nieuw woord bij het smsen krijg ik af en toe een foutmelding en dan wordt de applicatie berichten afgesloten!

De foutmelding luidt: oorzaakcode: KERN - EXEC
oorzaaknummer: 3

Heeft iemand een idee wat dit is?

Maar zoals gezegd gebeurt dit af en toe en niet elke keer bij het invoeren van een nieuw woord.
Hier heb ik ook last van... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Niet om iemand de ogen uit te steken maar ik heb er nog geen last van gehad....

Ik ben er overigens steeds blijer mee!
Het apparaat werkt goed, is snel genoeg (zeker als bv contacten en messages open staan) en de batterij doet het prima wat mij betreft: eerste (halve) lading was 2,5 dagen, nu op een tweede lading (nacht doorgeladen) zullen we het zien!

mbt stof achter scherm: nog geen last van gehad, maar de twee randjes boven en onder het scherm verzamelen het wel denk ik zo!

Nu nog op zoek naar de twee eerder genoemde applicaties (TOmTOM en Fring/skype/sip)

[ Voor 75% gewijzigd door Batsu op 08-07-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Omdat Fring er nog steeds niet is gebruik ik nu eBuddy ( http://www.ebuddy.com/mobilebeta/ ) voor MSN. Anyways, ik zoek zelf eigenlijk nog naar gratis IRC client .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Mgc schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 19:55:
Omdat Fring er nog steeds niet is gebruik ik nu eBuddy ( http://www.ebuddy.com/mobilebeta/ ) voor MSN. Anyways, ik zoek zelf eigenlijk nog naar gratis IRC client .
ja die ken ik maar ben vooral op zoek naar een skype vervanger en een SIP client voor UIQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Ah, k..

Ik kwam trouwens net tot de ontdekking dat muziek beluisteren vanaf "PlayNow" niet werkt. Na te kiezen voor "Afspelen" start de Mediaviewer op, begint te laden en zegt vervolgens dat het afspelen van de stream mislukt is. Dezelfde foutmelding die ik krijg bij het laden van youtube filmpjes. Ik was eerst bang dat het aan Hi lag, maar met mijn oude W880i kon ik WEL gewoon via PlayNow muziek streamen. Het moet dus echt aan de G900 liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Ben sinds vandaag ook een trotse bezitter van een G900! Ik was de laatste 2 jaar zowat mijn vertrouwen aan het verliezen in Sony Ericsson.Na de k750 kwam er in mijn ogen geen enkele goede gsm meer uit van sony ericsson.

Niet zo compact, niet zo volledig, niet zo goed geprijsd enz...De K750 was een echte eye opener voor de concurrenten aangezien ze in die gsm een zeer goede 2MP camera hadden geintroduceerd.In mijn ogen was de K750 dé ultieme K serie.Ok, de K800 bleek ook een zeer goede, maar hij was toch weeral groter, aan de achterkant had je zo'n lomp camera gedeelte, en ondanks z'n goede foto camera was de filmresolutie aan de teleurstellende kant.Ook miste ik de zaklampfunctie aangezien de k800 een echte flits had.

Dus bleef ik maar zitten met de K750 voor meer dan 3 jaar.Alles wat uitkwam van SE was toch te duur, of was gewoon in een ander, nieuw ( duurder dus ) kleedje gestoken en ook ontbrak nu nét die ene functie waardoor je de gsm niet wou.Genoeg varianten op de ondertussen zo bekende walkman brand en cybershot brand, ook al waren die deze brand soms niet echt waard.Ik heb toen een SE S500 gekocht, die er prachtig uitziet.Ook het altijd veranderende thema is schitterend gevonden.

Natuurlijk was deze gsm eigenlijk onbeschoft duur ! 230 eur voor een gsm met een schermpje dat nog net door de beugel kan qua grootte, en de camera is om te huilen.2 megapixel zónder autofocus en zónder flits!Het leek alsof SE 3 jaar was blijven stilstaan op camera gebied.Ter vergelijking : mijn broer zijn samsung D900 stond op dat ogenblik aan dezelfde prijs en heeft een 3.2 megapixel met autofocus en flits.En ook was het scherm wat groter enz...En wat bezielde SE van een gsm uit te brengen met een slechtere camera dan die in de K750?En dat 3 jaar later?
Goed ja, tot daar aan toe.Diezelfde week nog bleek mijn luidspreker naar de haaien en al snel had ik een nieuw toestel.Een tijd later begonnen 6 toetsen te breken.Toen heb ik die laten herstellen en na een tijd begonnen de sfeerlichtjes langs de zijkant te mankeren en mijn menu toets was kapot.Dus terug laten herstellen en ondertussen is er al wéér 1 toets gebroken.

Ik was het toen grondig beu en wou een andere.Samsung was een optie, maar dan toch wel de laatste optie.De SE K850 leek me interessant, maar het uiterlijk is twijfelachtig te noemen en ook heb ik nog niet anders als slechte dingen gelezen daarover.Nu informeerde de verkoper van de gsm winkel me dat er nieuwe modellen uit waren en dat ik die eens moest bekijken.Na wat vergelijkwerk kwam de G900 er in mijn ogen als beste uit.

Dan maar gekocht dus, maar eerst even goed bekenen in de winkel.Mijn eerste indruk: dun !En zeker voor een smartphone! Ook zag het design er gelikt uit.De verkoper en ik waren eens over het feit dat het ons deed denken aan de K750 qua uiterlijk.Dan maar gekocht voor 380 EUR.Stevige prijs, dat wel, maar de verkoper verzekerde mij dat het deze keer een goede SE ging zijn.
Na er een aantal uurtjes mee gespeeld te hebben kan ik wel al een eerste impressie geven.

Het model ligt goed in de hand, het is compacter als ik verwacht had en met net geen 100 gram verbazend licht.Het scherm is voor mij groot genoeg.De kwaliteit is ook goed genoeg en zeker er van uit gaand dat touchscreens een klein beetje minder zijn in kwaliteit ( enfin, dat was vroeger toch zeker het geval ).Ik heb grote handen, maar de toetsen laten zich ook goed bedienen.Op het eerste zicht lijkt de bouwkwaliteit uitmuntend te zijn.Ik heb nog nooit een smartphone gehad, maar ik heb zeker niet te klagen over de snelheid !Het menu zit ook heel logisch ineen, zeker als je altijd al sony ericsson hebt gehad.Na even spelen, heb je al snel door hoe alles werkt.

Kleine puntjes van kritiek :
-De camera wou niet opstarten de eerste keer ik de gsm aanzette.Geen idee waarom, het ontbreken van een geheugen kaart heeft daar niets mee te maken.Vreemd genoeg kreeg ik de camera wel aan de praat via het menu videobellen.Het probleem was overigens snel verholpen door een simpele reboot.De kwaliteit van de camera?Nog moeilijk te zeggen.Heb even gefilmd en dit zag er op de gsm goed uit.Vloeiend en niet over- of onderbelicht.

-Van de ene foto naar de andere gaan door aanraking van het scherm, dus de foto verslepen als het ware, lukt niet goed.Waarom weet ik niet, maar soms lukt het, maar soms ook weer niet.

-Wat me wel een beetje stoort is dat applicaties zichzelf niet sluiten.Op het zicht gebeurd dit wel, maar ze blijven toch steeds op de achtergrond meedraaien waardoor je die elke keer handmatig moet sluiten.Maar ach, last heb ik er zeker niet van en dit stoort me gewoonweg omdat ik nog nooit een smartphone heb gehad.

-Schriftherkenning werkt ook maar zo-zo...Leuk extraatje, maar meer ook niet.

Over de rest ben ik eigenlijk zeer positief ! Ik denk dat ik met deze gsm een zeer goed toestel heb gekocht en ik ben blij te vermelden dat mijn vertrouwen in Sony Ericsson weer helemaal terug is ! Ik zal binnen een aantal dagen een betere impressie kunnen geven, dus tot dan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Over twee van je minpuntjes:

Er zijn meer mensen die hebben gezegt dat hun camera het pas na een reboot deden. Persoonlijk heb ik er geen last van gehad, maar geen van de mensen die eerst moest rebooten voor hun camera het deed heeft daarna ooit er nog last van gehad.

En over de handschriftherkenning: er is een pagina in je manual die laat zien hoe je de letters en cijfers moet maken. Bedenk dat onderaan het scherm kleine letters moeten, in het midden, ter hoogte van de zwarte pijl aan de rechterkant, de hoofdletters en bovenaan de cijfers. Ik neem aan dat je dit nog niet door had want de handschrift herkenning werkt echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag terug gekregen van de reparatie. Op het eerste oog lijkt het probleem echt verholpen maar misschien keert na 3 dagen dat stof weer terug.
Ik ben ieder geval blij dat ik hem voor mijn vakantie heb :D Hopelijk vind ik nog wat wifi puntjes op vakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Mgc schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:33:
Over twee van je minpuntjes:

Er zijn meer mensen die hebben gezegt dat hun camera het pas na een reboot deden. Persoonlijk heb ik er geen last van gehad, maar geen van de mensen die eerst moest rebooten voor hun camera het deed heeft daarna ooit er nog last van gehad.

En over de handschriftherkenning: er is een pagina in je manual die laat zien hoe je de letters en cijfers moet maken. Bedenk dat onderaan het scherm kleine letters moeten, in het midden, ter hoogte van de zwarte pijl aan de rechterkant, de hoofdletters en bovenaan de cijfers. Ik neem aan dat je dit nog niet door had want de handschrift herkenning werkt echt perfect.
Wat ik ook vergat te vertellen, is dat mijn flitser het niet deed in foto modus.In video modus wel, maar ik drukte verschillende malen op hekje maar het hielp niet.Uiteindelijk via het optiemenu en dan op resetten gedrukt, en toen lukte het wel.

Dan nog even over de handschriftherkenning;ik heb de handleiding gelezen hoe je bepaalde letters moet schrijven enzo, maar sommige lukken toch echt niet goed.Kan zijn dat ik gewoon wat oefening nodig heb.Over het algemeen werkt dit wel goed eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee vragen:

1. Is het iemand gelukt om op de G900 push-mail van Gmail werkend te krijgen? (IMAP) Dit zou mogelijk moeten zijn...

2. eBuddy geeft in msn wel m'n offline contacten weer, maar niet m'n online-contacten... Andersom zou niet erg zijn, maar zo heb ik er dus niet zoveel aan... Ben ik de enige met dat probleempje?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SimonMc schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 19:03:
[...]

Wat ik ook vergat te vertellen, is dat mijn flitser het niet deed in foto modus.In video modus wel, maar ik drukte verschillende malen op hekje maar het hielp niet.Uiteindelijk via het optiemenu en dan op resetten gedrukt, en toen lukte het wel.
Dat resetten was nodig omdat je in het menu de beeldstabilisator aan had staan ;) dan kan je de flits niet laten werken. Heb ik dus ook meegemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mgc schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:09:
[...]

In de Business Standby screen kan je zelf alle pictogrammen en snelkoppelingen veranderen, behalve die van het main menu. Je kan ook via een soort hack de icoontjes in het hoofdmenu veranderen, dat wil ik ook nog doen, maar weet niet precies hoe.
Deze icoontjes zijn; custom iphone icons, zelfgemaakte icons en enkele aangepaste icons door mij. Ik kan ze wel even uploaden als je dat wilt.
Kan er ook uitgelegd worden HOE de pictorgrammen veranderd kunnen worden naar die van de iphone look....
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark8
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-07-2012
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:03:
[...]

Kan er ook uitgelegd worden HOE de pictorgrammen veranderd kunnen worden naar die van de iphone look....
Thanks
Hier ben ik ook heel erg benieuwd naar. Krijg het tot nu toe nog steeds niet voor elkaar. Bij voorbaat dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:03:
[...]

Thanks
Ga op een icon staan, klik op "Meer", klik op "Bewerken", klik op "Pictogram Snelkoppeling", klik op "Bladeren". Lijkt me nogal voor de hand liggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark8
Mgc schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:43:
[...]

Ga op een icon staan, klik op "Meer", klik op "Bewerken", klik op "Pictogram Snelkoppeling", klik op "Bladeren". Lijkt me nogal voor de hand liggend.
Dank je voor je snelle antwoord, maar snap niet wat ik dan fout doe want die dingen die jij noemt komen er bij mij niet te staan....helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Lijkt me nogal voor de hand liggend.
Niet dus, anders had ik dit zelf ook wel kunnen uitvogelen. Ik zie geen 'bewerken' naar voren komen......De poster boven mij dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag, nu zie ik wel bewerken er tussen staan.
Nou ja, ik ga het aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark8
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:38:
gevonden.....bedankt!!

[ Voor 29% gewijzigd door Mark8 op 10-07-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Ik snap echt nog steeds niet waarom youtube niet werkt bij mij. Als ik gewoon ga naar m.youtube.com en een filmpje probeer af te spelen dan switched die naar de media player en na wat laden staat er "Het laden van de stream is mislukt" oid. m.youtube.com gebruikt 3GP filmpjes dus dit zou moeten werken... De Sony Ericsson helpdesk kom mij ook niet helpen. Blijkbaar probeerden zij het zelf nog met een G900 en bij hun werkte het ook niet.
Toch zijn er al enkele mensen geweest bij wie youtube wel werkt... Kunnen die toelichten welke provider ze hebben, of ze bepaalde programmas ervoor hadden gedownload, etc.

Als alternatief had ik al vTap gevonden. Het enige youtube-programma wat ik kon vinden wat op de G900 draait. Helaas loopt die vast elke keer tijdens, of na een filmpje af te spelen. Ik kan wel terug gaan naar het hoofdmenu maar ik kan geen enkele appl meer opstarten tot ik mn telefoon uitzet.
Als iemand vTap zou willen proberen, ga naar http://m.vtap.com/ en klik op download bovenaan of onderaan.
Kent iemand misschien andere apps die youtube draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Als ik in de standaard browser die op het toestel zit naar m.youtube.com ga en dan een filmpje aanklik krijg ik de media viewer te zien en dan buffering.. en dan speelt 'ie gewoon..
En ik kan rond klikken wat ik wil, elke youtube movie speelt gewoon af.
Ik heb T-Mobile met pocket internet abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 01:30:
[...]

Dat resetten was nodig omdat je in het menu de beeldstabilisator aan had staan ;) dan kan je de flits niet laten werken. Heb ik dus ook meegemaakt :p
Oww...wist ik niet.Bedankt voor de opheldering !Gisteren wou ik trouwens ook een foto nemen, maar kreeg toen net een melding dat mijn batterij net leeg was.Ik wou toen de flits gebruiken, maar dit ging niet?Dit keer was het geen geval van beeldstabilisator omdat ik kon kiezen met het hekje tussen aan, uit, of automatisch.Maar in videomodus lukte dit dus wel vreemd genoeg.Een seconde of 2 daarna viel mijn gsm uit.

Dan vandaag wou ik bij WiFi scannen voor netwerken, en toen resette hij ineens.Toen kwam er doodleuk op " de telefoon is opnieuw opgestart om de prestaties te verbeteren ".Probleem is toen niet meer voorgevallen.

Dan weer een paar kleine minpuntjes, De batterijcover van de gsm kraakt.Als ik de gsm in mijn hand houd en ik druk op mijn scherm, durft de achterkant te kraken.Ook als ik de toetsen 7 en * gebruik,kraakt de gsm.Dit heb ik simpelweg opgelost door wat papier te steken achter de batterijcover en dit lijkt een goede oplossing.Het is geen bouwkwaliteitprobleem, het is gewoonweg omdat je de batterijcover moet losklikken ipv afschuiven, waardoor er speling kan ontstaan.

Ander minpuntje is dat ik nog geen manier heb ontdekt om snel een woord te typen waar 2x dezelfde letter in voorkomt.Ik bedoel, stel dat je het woord "aan" wilt typen.Normaal druk je op toets 1, en dan op navigatietoets naar rechts bv. om snel terug op de toets 1 te drukken zodat deze geen "b" typt, maar 2 keer "a".Wel, dit lukt dus niet.Als je dat dus doet, springt de cursor naar het begin van de zin...Voor verwoede sms-ers kan dit wel een redelijk groot probleem zijn ( tenzij je T9 gebruikt, maar ik dus niet ).

Ondertussen lukt het wel al beter om via het touchscreen naar de volgende foto te gaan door de foto als het ware te verslepen met je vinger.Het is gewoon kwestie van te weten hoe exact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

SimonMc schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 17:44:

Ander minpuntje is dat ik nog geen manier heb ontdekt om snel een woord te typen waar 2x dezelfde letter in voorkomt.Ik bedoel, stel dat je het woord "aan" wilt typen.Normaal druk je op toets 1, en dan op navigatietoets naar rechts bv. om snel terug op de toets 1 te drukken zodat deze geen "b" typt, maar 2 keer "a".Wel, dit lukt dus niet.Als je dat dus doet, springt de cursor naar het begin van de zin...Voor verwoede sms-ers kan dit wel een redelijk groot probleem zijn ( tenzij je T9 gebruikt, maar ik dus niet ).
Hier heb ik ook last van, als iemand een oplossing daarvoor heeft; graag
CT schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 17:06:
Als ik in de standaard browser die op het toestel zit naar m.youtube.com ga en dan een filmpje aanklik krijg ik de media viewer te zien en dan buffering.. en dan speelt 'ie gewoon..
En ik kan rond klikken wat ik wil, elke youtube movie speelt gewoon af.
Ik heb T-Mobile met pocket internet abbo.
En ik neem aan dat dit gewoon via UMTS is? Niet via GRPS of Wifi?

[ Voor 42% gewijzigd door Mag op 10-07-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De G700 werkt bij mij met volle batterij niet langer dan 40 uur , hoe kan dat ? Bel gemiddeld 20 minuten per dag en gebruik de agenda regelmatig maar deze batterij gaat toch wel tekort mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 01:20:
De G700 werkt bij mij met volle batterij niet langer dan 40 uur , hoe kan dat ? Bel gemiddeld 20 minuten per dag en gebruik de agenda regelmatig maar deze batterij gaat toch wel tekort mee
Ik denk dat er maar weinig smartphones zijn die veel meer halen. Dat een 'feature' die je bij vrijwel elke smartphone erbij krijgt.
Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen zo loopt te miepen, zolang een telefoon 24 uur uit kan houden vind ik het prima, langer dan dat zit je normaal gesproken toch niet zonder stopcontact.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Mgc schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:17:
Ja gewoon umts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mgc schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:17:
[...]

Hier heb ik ook last van, als iemand een oplossing daarvoor heeft; graag

[...]

Gewoon T9 gebruiken. Snap niet dat je dat niet gebruikt! Is toch ideaal en ontzettend snel en simpel smsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SimonMc schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 17:44:
[...]

Snap niet dat je de T9 functie niet gebruikt! Simpeler smsen is er (nog) niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:15:
[...]

Snap niet dat je de T9 functie niet gebruikt! Simpeler smsen is er (nog) niet!
T9 geeft de hele tijd woorden die ik niet wil, daar zit ik niet op te wachten. Ik druk liever elke toets 1 of 2 keer extra in dat ik dan gelijk het goede woord krijg. Bovendien gebruik ik veel afkortingen enzo die dat woordenboek toch niet kent.
Anyways, ik heb het al uitgevonden. Dpad naar onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
klopt het dat de automatische toetsblokkering tomtom niet herkent. En dat de telefoon dus elke keer op toetsblock gaat en zwart wordt onder het navigeren met tomtom? Of heb ik misschien een oudere versie ofzo?

voor de rest werkt tomtom in combi met mijn bluetooth gps prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:52
Ja dat heb ik ook, de oplossing is om je automatische toetsenblokkering uit te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
SirNobax schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 02:36:
[...]

Ik denk dat er maar weinig smartphones zijn die veel meer halen. Dat een 'feature' die je bij vrijwel elke smartphone erbij krijgt.
Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen zo loopt te miepen, zolang een telefoon 24 uur uit kan houden vind ik het prima, langer dan dat zit je normaal gesproken toch niet zonder stopcontact.
Mijn G900 haalt 5 dagen standby, dag en nacht aan, beetje wifi, 10 min bellen/dag 3 sms/dag

vraag: heeft iemand de gmail applicatie al werken??

dank!

[ Voor 5% gewijzigd door Batsu op 11-07-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Mgc schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:08:
[...]

T9 geeft de hele tijd woorden die ik niet wil, daar zit ik niet op te wachten. Ik druk liever elke toets 1 of 2 keer extra in dat ik dan gelijk het goede woord krijg. Bovendien gebruik ik veel afkortingen enzo die dat woordenboek toch niet kent.
Anyways, ik heb het al uitgevonden. Dpad naar onder.
Dpad naar onder lukt ook niet bij mij.Als ik dat doe, kom ik in het vak terecht voor de bestemmeling.

Trouwens, had weer een raar probleem gisteren.Als iemand mij een bericht stuurde, zag ik niets.Ik hoorde niets, ook geen trilsignaal of niets...Zelfs geen envelopje dat pinkte of zo.Alles geprobeerd, en uiteindelijk dan maar een master reset gedaan, en dit heeft het probleem wel verholpen.

Minder leuk is dat ik nu wel allemaal mijn standaard thema's kwijt ben en ook de standaard afbeeldingen...Enige manier om die nog ergens te vinden?Of kan iemand die mij bezorgen aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

SimonMc schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:14:
[...]

Dpad naar onder lukt ook niet bij mij.Als ik dat doe, kom ik in het vak terecht voor de bestemmeling.
Ahh fuck, Dpad naar onder werkt idd niet, weet nie waarom dat wel bij mij werkte toen :S

edit: Die standaard themas zijn toch heel lelijk... En die standaard pictures, waarom zou je die willen :p

[ Voor 14% gewijzigd door Mag op 11-07-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonyEricsson over de G700

Afmetingen: 106.0 x 49.0 x 13.0 mm
Beschikbare kleuren: Silk Bronze
Gewicht: 99.0gr
Scherm: 240x320 pixel, TFT met 262.144 kleuren
Geheugen: Phone memory 160MB, Memory Stick Micro™ (M2™) support
Netwerken: GSM 900, GSM 1800, GSM 1900, UMTS 2100

Prestaties GSM
Spreektijd: 12 uur 0 min
Stand-by tijd: 380 uur 0 min

Ik miep waarom 380 uur en mijn batterij standby doet maar 40 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Dag allemaal! ik zit zelf ook te denken aan de G600 alleen heb ik er een paar vragen over. Hoe is de snelheid van het toestel in tegenover stelling van bijvoorbeeld een nokia n73? Is het toestel goed te bedienen met de hand of moet je toch nog vaak een stylus gebruiken?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SimonMc schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:14:
[...]

Trouwens, had weer een raar probleem gisteren.Als iemand mij een bericht stuurde, zag ik niets.Ik hoorde niets, ook geen trilsignaal of niets...Zelfs geen envelopje dat pinkte of zo.Alles geprobeerd, en uiteindelijk dan maar een master reset gedaan, en dit heeft het probleem wel verholpen.

Minder leuk is dat ik nu wel allemaal mijn standaard thema's kwijt ben en ook de standaard afbeeldingen...Enige manier om die nog ergens te vinden?Of kan iemand die mij bezorgen aub?
probleem had ik in het begin, maar van de week ook weer. telefoon aan en uit werkt hier gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
DaveD1109 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:22:
Dag allemaal! ik zit zelf ook te denken aan de G600 alleen heb ik er een paar vragen over. Hoe is de snelheid van het toestel in tegenover stelling van bijvoorbeeld een nokia n73? Is het toestel goed te bedienen met de hand of moet je toch nog vaak een stylus gebruiken?
Edit: Bedoel natuurlijk de g900 he |:(

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
DaveD1109 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:55:
[...]

Edit: Bedoel natuurlijk de g900 he |:(
ik kan niet vergelijken met een N73 (die dacht ik bekend staat om zijn "traagheid"). Als ik hem vegelijk met een nokia e51 (erg snel) dan is de g900 iets langzamer. Maar dit is niet vervelend. De truc is om bepaalde applicaties (bv messgaes als je veel smst, contacten als je veel belt etc) om die in het begin te openen en dan in je achtergrond te laten draaien. Dit verhoogd absoluut de snelheid dwz bruikbaarheid van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:46:
SonyEricsson over de G700

Afmetingen: 106.0 x 49.0 x 13.0 mm
Beschikbare kleuren: Silk Bronze
Gewicht: 99.0gr
Scherm: 240x320 pixel, TFT met 262.144 kleuren
Geheugen: Phone memory 160MB, Memory Stick Micro™ (M2™) support
Netwerken: GSM 900, GSM 1800, GSM 1900, UMTS 2100

Prestaties GSM
Spreektijd: 12 uur 0 min
Stand-by tijd: 380 uur 0 min

Ik miep waarom 380 uur en mijn batterij standby doet maar 40 uur.
380 haal je nooit, dit zijn theoretische getallen. Wat vaak goed werkt: de opgegeven standby tijd delen door 60, dan krijg je het aantal dag dat de telefoon standby kan staan. Uietraard is dit afhankelijk van je gebruik!

Jij zegt 40 uur.... wat voor gebruik heb je dan? veel wifi, bellen? Wat draait er in je achtergrond allemaal? UMTS aan? Ik heb als netwerk band altijd op gsm staan, de keren dat ik UMTS nodig heb switch ik even snel. Dit shceelt ook zeker in je standby. succes.

ps de batterij werkt pas optimaal na enkele keren geladen (nacht doorladen) en ontladen (tot ca 5%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

DaveD1109 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:22:
Dag allemaal! ik zit zelf ook te denken aan de G900 alleen heb ik er een paar vragen over. Hoe is de snelheid van het toestel in tegenover stelling van bijvoorbeeld een nokia n73? Is het toestel goed te bedienen met de hand of moet je toch nog vaak een stylus gebruiken?
Hijs veel sneller dan de N73, en idd iets langzamer dan de e51. Het is echter precies wat Batsu zegt; applications die in de achtergrond draaien zullen echt binnen een milliseconde laden. En er zijn apps die bij het aanzetten van de telefoon alle door jouw gekozen apps meteen laad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Mgc schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:19:
[...]

Hijs veel sneller dan de N73, en idd iets langzamer dan de e51. Het is echter precies wat Batsu zegt; applications die in de achtergrond draaien zullen echt binnen een milliseconde laden. En er zijn apps die bij het aanzetten van de telefoon alle door jouw gekozen apps meteen laad.
Ok! En de besturing? Veel met de stylus of ook goed met de vinger te doen?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
DaveD1109 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:42:
[...]

In principe is de G900 prima met alleen je vinger te bedienen, als je accepteert dat je soms mis zit of 2x moet tikken. De stylus vind ik persoonlijk prettiger werken, maar je kan de telefoon ook veelal zonder gebruik van het touchscreen gebruiken (maar waarom heb je dan een touchscreen ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

DaveD1109 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:42:
[...]

Uitstekend met je vinger te doen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Coldcat schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:48:
[...]

Uitstekend met je vinger te doen.
Dan weet ik ff voldoende! Op naar de shop na me vakantie _/-\o_

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Kan je trouwens ook de letter grote in het menu veranderen?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
DaveD1109 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:53:
Kan je trouwens ook de letter grote in het menu veranderen?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Ahh fuck. Ik had van te voren al gelezen dat sommige mensen last hadden van veel stof onder hun scherm. Ik ging er zelf vanuit dat ik hier geen last van zou hebben. Maar vandaag zag ik opeens dat links boven in mn scherm echt een behoorlijk grote witte vlek (echt misschien wel een doorsnee van 4-5 pixels). Toen ik hem even later in de zon hield (die schijnt hier nu net weer sinds een week) zag ik gelijk een hele zooi stof deeltjes linksboven. Als dit zo doorgaat kan ik hem echt over een paar maanden weg gooien... Ik hoop dat de garantie het nog dekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al de nieuwste firmware geinstalleerd?
PDA software version:

1203-8784 R6J825

Phone software version:

1203-6566 R9M003

Bluetooth software version:

1200-5567 R1F02

CDA version:

1204-3148 R6J825

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de updateservice heb ik de nieuwste software (Benelux-versie??)
Telefoon: 1203-6566 R9L004
Bluetooth: 1200-5567 R1D
Organiser: 1203-8784 R6H815
CDA: 1207-6259 R3A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:28:
ja die versies heb ik ook..
heb op 't moment geen toegang tot SEUS dus kon erzelf niet achter komen of 'wij' (benelux) al de laatste versie hadden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Waar zie je welke versie je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mgc schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:44:
Waar zie je welke versie je hebt?
Hoofdmenu/Meer/Systeeminformatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:28:
Dit heb ik ook, is dit echt de nieuwste software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de updates zijn tot nu toe voor deze regio's:
Afbeeldingslocatie: http://image.bayimg.com/dajigaabo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.bayimg.com/dajihaabo.jpg
en ook: Customized Germany (1207-5386) is also available

Denk dat onze regio een dezer dagen ook wel aan bod komt..
I discovered a new feature.

When you choose "None" in "Standby application", you have four shortcuts, by hitting the navigation-pad:
UP: Calendar
RIGHT: Internet
DOWN: Contacts
LEF: New SMS

This wasn’t in the previous version.
de feature van hierboven kan ik in iedergeval nog niet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee hoe youtube filmpjes afspeelbaar te maken met opera mini, hij geeft aan dat de stream mislukt. dit via m.youtube.com en .nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
Mgc schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:59:
Ahh fuck. Ik had van te voren al gelezen dat sommige mensen last hadden van veel stof onder hun scherm. Ik ging er zelf vanuit dat ik hier geen last van zou hebben. Maar vandaag zag ik opeens dat links boven in mn scherm echt een behoorlijk grote witte vlek (echt misschien wel een doorsnee van 4-5 pixels). Toen ik hem even later in de zon hield (die schijnt hier nu net weer sinds een week) zag ik gelijk een hele zooi stof deeltjes linksboven. Als dit zo doorgaat kan ik hem echt over een paar maanden weg gooien... Ik hoop dat de garantie het nog dekt.
Mijne heeft sinds afgelopen weekend ook last van stofdeeltjes onder het scherm ... best snel na 2 weken :(
Vind dat toch wel vreemd dat telefoons na jaren daar nog last van hebben, helemaal irritant bij een telefoon die je niet zo 1,2,3 uit elkaar haalt als zo'n ouwe Nokia :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

[TAG]Speedy schreef op maandag 14 juli 2008 @ 08:39:
[...]

Mijne heeft sinds afgelopen weekend ook last van stofdeeltjes onder het scherm ... best snel na 2 weken :(
Vind dat toch wel vreemd dat telefoons na jaren daar nog last van hebben, helemaal irritant bij een telefoon die je niet zo 1,2,3 uit elkaar haalt als zo'n ouwe Nokia :P
Die kleine stofpuntjes vond ik nog niet eens zo erg. Het punt is dat ik nu echt een "vlok" heb die in opera mini halve letters bedekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:56:
iemand enig idee hoe youtube filmpjes afspeelbaar te maken met opera mini, hij geeft aan dat de stream mislukt. dit via m.youtube.com en .nl
met de standaard browser (ook Opera) speelt ie gewoon youtube filmpjes af.. geen probleem.
heb 't nog niet met opera mini geprobeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Heb nu toch ook wel erg last van stof onder het scherm. Na bijna 1,5 jaar met een k800i rond gelopen te hebben en geen enkel stof deeltje onder het scherm te hebben. Heb ik bij deze G900 nu na een paar weken al veel stof onder het scherm zitten.
Ik ga de support afdeling van SE maar is een mail sturen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ellenmuis
  • Laatst online: 22-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:56:
Het lukt mij soms wel en soms niet met opera mini. Waarom de ene wel en de andere keer niet, :? denk dat het aan de verbinding ligt. (T-Mobile PIT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Scidd0w schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:25:
Heb nu toch ook wel erg last van stof onder het scherm. Na bijna 1,5 jaar met een k800i rond gelopen te hebben en geen enkel stof deeltje onder het scherm te hebben. Heb ik bij deze G900 nu na een paar weken al veel stof onder het scherm zitten.
Ik ga de support afdeling van SE maar is een mail sturen hierover.
Ik had hem (net als iemand anders eerder in dit topic) gekocht bij smartphoneshop.nl , ga hem daar morgen terugbrengen omdat ik dus ook teveel last heb van stof. Ik hoop wel dat ze dan gelijk die spleten boven en onder het scherm afdichten ergens mee. Daar lijkt het stof voornamelijk doorheen te komen... Als ik hem volgende week terug krijg zonder dat ze daar iets aan hebben gedaan (dus dat ze alleen het stof hebben verwijderd) heeft iemand suggesties wat ik er dan aan kan doen? Ik ben niet zo praktisch wat dat betreft, maar desnoods doe ik er bizon kit in ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:38:
dat vind ik knap dat jij het gevonden hebt ik kan nergens bewerken vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:47:
[...]

Blijven proberen....ga alle icons af op je scherm.
Hopelijk lukt het je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris Peters
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 07:05
Heeft iemand ook problemen met zijn bereik? Ik heb als ik ergens binnen ben bijna geen bereik en tijdens het bellen valt de ander regelmatig weg. Na een reboot van de telefoon doet ie het weer een tijdje goed. Ook moet ik hem elke ochtend rebooten omdat er aangegeven wordt dat het netwerk niet beschikbaar is...erg raar.

Ik heb al een herinstallatie van de firmware gedaan en dit heeft de problemen niet opgelost.

Ben ook bij vodafone geweest en die gaven aan dat het niet aan het netwerk zelf kan liggen (woon midden in het centrum van Arnhem.) want dit wordt goed gedekt.

Zou een nieuwe firmware dit probleem kunnen oplossen of wordt het toch opsturen? Wat denken jullie?

Verder is het trouwens een prima telefoon! zit nog te wachten op Fring en TomTom en dan is hij compleet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit op het moment in de middle of nowhere in Noorwegen.. en heb geen probleem met bereik en/of het wegvallen tijdens het bellen.. (gsm, 3g staat uit)
Telefoon is tot nu toe maar 1 keer vastgelopen (in een maand tijd) en dat was puur omdat ik maar bleef switchen naar de camera elke 20 seconden.
Enigste minpuntje dat ik heb is dat het updaten van me rss-feeds (wifi) me batterij leegvreet. Dus dat doe ik maar via de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele stomme vraag maar het is m'n 1e SE dus toch maar even stellen (kon het zo gauw niet vinden):

Hoe kan je 2 letters snel achter elkaar tikken? Bij Nokia is dat heel simpel, voor 'aa' bijv. "a (2) - naar beneden drukken op de 4puntstoets - a (2)". Het schiet niet op als je 1-2 sec. moet wachten tot je dezelfde letter weer in kan tikken.

Zonder een of ander woordenboek trouwens.

Lekker onduidelijk geformuleerd maar jullie weten wel wat ik bedoel :P Leuke phone moet ik zeggen, beter dan die gammele troep die Nokia vandaag de dag uitbrengt (heb/had de E51, de 6233 bliijft werelds).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:49:
Hele stomme vraag maar het is m'n 1e SE dus toch maar even stellen (kon het zo gauw niet vinden):

Hoe kan je 2 letters snel achter elkaar tikken? Bij Nokia is dat heel simpel, voor 'aa' bijv. "a (2) - naar beneden drukken op de 4puntstoets - a (2)". Het schiet niet op als je 1-2 sec. moet wachten tot je dezelfde letter weer in kan tikken.

Lekker onduidelijk geformuleerd maar jullie weten wel wat ik bedoel :P Leuke phone moet ik zeggen, beter dan die gammele troep die Nokia vandaag de dag uitbrengt (heb/had de E51, de 6233 bliijft werelds).
Ik weet exact wat je bedoelt, en heb deze vraag hierboven dan ook reeds gesteld.Het probleem wat jij beschrijft is niet iets typisch SE hoor, want bij andere modellen is dit geen probleem, alleen bij deze blijkbaar wel...Ik gebruik uit noodzaak dan nu ook het woordenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Joris Peters schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:06:
Heeft iemand ook problemen met zijn bereik? Ik heb als ik ergens binnen ben bijna geen bereik en tijdens het bellen valt de ander regelmatig weg. Na een reboot van de telefoon doet ie het weer een tijdje goed. Ook moet ik hem elke ochtend rebooten omdat er aangegeven wordt dat het netwerk niet beschikbaar is...erg raar.

Ik heb al een herinstallatie van de firmware gedaan en dit heeft de problemen niet opgelost.

Ben ook bij vodafone geweest en die gaven aan dat het niet aan het netwerk zelf kan liggen (woon midden in het centrum van Arnhem.) want dit wordt goed gedekt.

Zou een nieuwe firmware dit probleem kunnen oplossen of wordt het toch opsturen? Wat denken jullie?

Verder is het trouwens een prima telefoon! zit nog te wachten op Fring en TomTom en dan is hij compleet!
Last van dat bereik heb ik niet echt, alleen is het mij wel opgevallen dat het op sommige momenten zeer slecht is, ook gewoon buiten.Dit kan iets zijn met de firmware omdat ik mij zo'n geval herinner met de K750 en dit was dan ook opgelost met een firmware update.

Iets nieuw ontdekt, in ieder geval toch voor SE.Als je batterij bijna plat is, wilt hij geen flits gebruiken in foto modus.Of ben ik de enigste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:49:

Zo heb ik 't gedaan:
Instellingen/Algemeen/Tekstinvoer/
en dan:
Woordsuggesties UIT
Volgende Woordsuggesties AAN
heb ook nog bij Invoermodus de Toetsenbloksuggesties aanstaan..

Nu als ik bv 2x een A wil tikken druk ik eenmaal op 2 en dan op de rechter vierpuntstoets om snel naar de volgende A te gaan.

Of gewoon twee keer naar beneden drukken want daar staat de AA al aangegeven als volgende woordsuggestie.

Hoop dat dat helpt. Duurde bij mij ook ff tot ik alle opties voor mij optimaal had ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark8
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 20:01:
[...]

Hoe kan je dat lampje een andere kleur geven dan? Heb 't nog niet gevonden!
Nog een vraagje: het is me eindelijk gelukt om WLAN goed in te stellen zodat ie verbinding maakt, maar zodra ik op internet zit (standaard browser), dan zegt ie dat ie geen verbinding kan maken met de externe server... Hoe kan dat :?
Iemand al gevonden of je het indicator lampje een andere kleur kunt geven zoals eerder in dit topic gezegd werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:56:
[...]

Zo heb ik 't gedaan:
Instellingen/Algemeen/Tekstinvoer/
en dan:
Woordsuggesties UIT
Volgende Woordsuggesties AAN
heb ook nog bij Invoermodus de Toetsenbloksuggesties aanstaan..

Nu als ik bv 2x een A wil tikken druk ik eenmaal op 2 en dan op de rechter vierpuntstoets om snel naar de volgende A te gaan.

Of gewoon twee keer naar beneden drukken want daar staat de AA al aangegeven als volgende woordsuggestie.

Hoop dat dat helpt. Duurde bij mij ook ff tot ik alle opties voor mij optimaal had ingesteld.
Thnx!! Vanavond gelijk ff proberen, inderdaad een lekkere zoektocht zo zeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris Peters
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 07:05
SimonMc schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:12:
[...]

Last van dat bereik heb ik niet echt, alleen is het mij wel opgevallen dat het op sommige momenten zeer slecht is, ook gewoon buiten.Dit kan iets zijn met de firmware omdat ik mij zo'n geval herinner met de K750 en dit was dan ook opgelost met een firmware update.
Weet iemand dan al wanneer deze update uitkomt? Gisteren nog gekeken via seus maar nog steeds niks te updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ellenmuis
  • Laatst online: 22-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:47:
[...]

Ik kan de picto's van de snelkoppelingen wel bewerken als ik de snelkoppeling eerst open en dan weer sluit, daarna staat Bewerken wel in Meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

ik heb een aantal vraagjes over de G900

heb hem nu een paar dagen en ben over het algemeen tevreden, maar ik heb wat vragen over de volgende punten:

- de trilstand is zo zacht dat ik hem nauwelijks voel in mn broekzak, kan die harder gezet worden?

- als ik de G900 aan de pc koppel krijg ik alleen de mogelijkheid om "snelle bestandsuitwisseling" te gebruiken, waardoor ik alleen de programma's met een oranje picto in de pc-suite kan gebruiken. Ik wil de groene ook kunnen gebruiken om bijvoorbeeld .sis bestanden te installeren

- is er een goede, duidelijke tutorial voor hoe je .sis bestanden moet installeren?

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook een vraagje: werkt de G900 niet met (geluids)profielen zoals bij de Nokia's? # ingedrukt houden voor de stille stand is al wel bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark8
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:22:
En ook een vraagje: werkt de G900 niet met (geluids)profielen zoals bij de Nokia's? # ingedrukt houden voor de stille stand is al wel bekend.
Nee geen profielen inderdaad!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die van mij nu 2 weken.vond het wel raar dat ze bij SE alleen over de rode en bruine versie spreken terwijl ik hier een mooie zwarte heb.in het begin had ik regelmatig vastlopers vooral als internet geactiveerd was en dan bijv.nog iets anders.nu toch al ff niet meer gehad.
ik ben nu aan het kijken voor een externe gps ontvanger omdat ik tomtom6 geinstalleerd heb(1gb) dan kan ik gelijk eens kijken als dat goed werkt erop.
er werd ook al een paar keer opgemerkt dat er mensen zijn die last hebben van stof onder het scherm,daar heb ik(nog)geen last van.ik steek hem in zo een leather case van SE want ik ben bang voor krassen.nu die zullen er waarschijnlijk toch wel op komen.
het is wel vervelend dat als je toestel in zo een case zit dat je er niks kunt op aansluiten,head set of laadkabel bijvoorbeeld.vrij onhandig ook dat de aansluiting opzij staat en niet vanonder.terwijl er bij accesoires een dockingstation staat.(hoe werkt dat dan)
weet er iemand een site waar je applicaties en games en zo kunt downloaden voor dit toestel?
op mijn k800i kon ik de naam van muziekbestanden of foto's bewerken,weet er iemand of dit op de g900 ook kan?zou gemakkelijk zijn om muziekbestanden te sorteren in de bibliotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:45:
ik heb die van mij nu 2 weken.vond het wel raar dat ze bij SE alleen over de rode en bruine versie spreken terwijl ik hier een mooie zwarte heb.
met bruin bedoelen ze donker bruin.. en inderdaad hij lijkt meer zwart dan bruin.
weet er iemand een site waar je applicaties en games en zo kunt downloaden voor dit toestel?
weet niet of het op dit forum toegestaan is om 'illegale' games te posten.. zo ja dan heb ik er wel een 4 a 5 honderd. (240x320)
op mijn k800i kon ik de naam van muziekbestanden of foto's bewerken,weet er iemand of dit op de g900 ook kan?zou gemakkelijk zijn om muziekbestanden te sorteren in de bibliotheek.
ja dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtinctHeD schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:07:
- als ik de G900 aan de pc koppel krijg ik alleen de mogelijkheid om "snelle bestandsuitwisseling" te gebruiken, waardoor ik alleen de programma's met een oranje picto in de pc-suite kan gebruiken. Ik wil de groene ook kunnen gebruiken om bijvoorbeeld .sis bestanden te installeren
zodra je de usb heb aangesloten kan je via je telefoon kiezen wat je wil..
Je heb dan twee keuzes.. weet uit me hoofd niet de preciese benaming, maar je ken kiezen tussen bestandsuitwisseling en synche etc van de phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Heb mijn gsm nu nét 1 week en ik heb al last van stof onder het scherm...Linksboven is het al zichtbaar.Het is zeker niet veel, maar elk stofje is zeker te veel aangezien ik deze gsm nog maar 1 week heb.Typisch SE, dat is al wat ik er van kan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:38:
[...]

zodra je de usb heb aangesloten kan je via je telefoon kiezen wat je wil..
Je heb dan twee keuzes.. weet uit me hoofd niet de preciese benaming, maar je ken kiezen tussen bestandsuitwisseling en synche etc van de phone
klopt

die bestandsuitwissel geeft alleen de oranje icoontjes als optie.. en de synchronize instelling ook :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

nvm, heb het gevonden

het is wel via de synch optie, maar je mag niet eerst de tel aangesloten hebben als bestandsuitwisseling want dan snapt hij niet dat je hem veranderd hebt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

hoe kun je geinstalleerde programma's weer verwijderen?

heb bijvoorbeeld Gdesk geinstalleerd, maar ben er niet echt kapot van :) hoe krijg ik het weer van de telefoon af? want het staat niet in het bestandsbeheer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtinctHeD schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:32:
hoe kun je geinstalleerde programma's weer verwijderen?

heb bijvoorbeeld Gdesk geinstalleerd, maar ben er niet echt kapot van :) hoe krijg ik het weer van de telefoon af? want het staat niet in het bestandsbeheer
Instellingen/Algemeen/Verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De volgende keer levert dit soort berichten je een OW op. Let er aub op.

[ Voor 76% gewijzigd door pven op 17-07-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

*weg* zelfde verhaal

Mijn G900 is btw nu bij de reperatie, voor stof onder scherm, het werd sinds afgelopen weekend een beetje te extreem. Hopelijk wordt het ook gelijk "gemaakt" zodat er niet snel weer stof onder komt.

[ Voor 32% gewijzigd door pven op 17-07-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:47:
[...]

Instellingen/Algemeen/Verwijderen
bedankt :) kon het zelf niet vinden..

heb trouwens een eerder in dit topic genoemde screenprotector besteld, hoop dat hij mooi over het scherm valt en de "spleet' onder en boven afdekt.. zit nog geen stof onder het display en dat wil ik graag zo houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Warez is not done.

[ Voor 89% gewijzigd door pven op 17-07-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

XtinctHeD schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 00:57:
[...]

bedankt :) kon het zelf niet vinden..

heb trouwens een eerder in dit topic genoemde screenprotector besteld, hoop dat hij mooi over het scherm valt en de "spleet' onder en boven afdekt.. zit nog geen stof onder het display en dat wil ik graag zo houden :)
De Brando screen protector dekt die spleet niet af.

Bovendien weet nog niemand zeker of die spleet ook echt ergens naar toe leidt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet ik niet maar zou er ook geen rotzooi langs het gat van de stylus kunnen binnendringen.

@skidrow:thanx echt veel games maar ik krijg ze maar voor 1/3 of zo op men scherm.kan je de schermgrootte aanpassen of zo want dit is echt wel klein.of zijn ze niet allemaal compatibel voor een g900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Warez is not done.

[ Voor 97% gewijzigd door pven op 17-07-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Zoals bekend willen we geen links naar warez zien (en ook geen hints naar warez).

Let daar aub op en vraag er niet meer naar, ook berichten zoals 'mail me' of 'DM me' zijn tegen het beleid.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

ik heb gezocht, maar ik kan nergens de juiste map vinden om een theme in op te slaan op de G900.

wanneer ik hem op de pc aansluit heb ik niet tot alle mappen toegang, wanneer ik een filemanager op de telefoon gebruik heb ik wel toegang maar kan ik nog steeds niet de juiste map vinden.

ook het proberen te installeren van de .utz file werkt niet (installatie afgebroken)

weet iemand hoe het wel moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

nog meer vragen :)

heb mn screenprotector de eerste keer niet 100% goed gedaan.. zat een klein stofje onder

nu eraf gehaald, maar krijg hem niet echt mooi schoon (stofvrij).. tips?

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Let op:
Reacties zoals ik heb hem besteld, ik heb hem binnen en waar kan ik hem krijgen zijn overbodig hier. Graag over het toestel discussiëren, niet over de levertijd en alles wat daarbij komt kijken!