Red Alert 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 78.075 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 14:27
Bovendien ligt ie over een aantal jaar in de budgetbak voor een paar euro. Dus mocht de DRM tegen die tijd toch nog een probleem zijn, dan kan je toch voor weinig weer aan een nieuwe kopie komen.

Het originele Red Alert is na 15 jaar ook gratis verkrijgbaar. (Legaal wel te verstaan)

Ik maak me er niet druk om. Nieuwe hardware kopen doe ik voorlopig niet. OS opnieuw installeren is ook niet nodig want die draait na 1,5 jaar nog steeds stabiel. Met een virus op je PC kan je waarschijnlijk nog wel de-installeren. En crashende harde schijven: in de 15 jaar dat ik een PC bezit, heb ik nog maar 1x een harde schijf gehad waar problemen mee waren, dus dat zal ook wel loslopen. Desnoods zet je RA3 op een Raid array met redundantie.

[ Voor 6% gewijzigd door Jeroen O op 29-10-2008 21:15 ]

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel aan te doen. Goede spellen maken met goede multiplayer support. Ik ga hem nu ook illigaal downloaden.. Ik ga geen spel kopen met brakke multiplayer support en drm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:45:
[...]

Veel aan te doen. Goede spellen maken met goede multiplayer support. Ik ga hem nu ook illigaal downloaden.. Ik ga geen spel kopen met brakke multiplayer support..
Dit was een fout omdat de game te snel in de winkels lag en de servers de serials nog niet herkennen. De CnC Community managers hebben vrij rap gereageerd dus om nou meteen af te schrijven als brakke support vind ik overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:45:
[...]

Veel aan te doen. Goede spellen maken met goede multiplayer support. Ik ga hem nu ook illigaal downloaden.. Ik ga geen spel kopen met brakke multiplayer support..
volgens mij heb je daar een van de beste anti piraterij methodes te pakken :)

Een buggy game afleveren en vanaf dag 1 patchen.
Dan zit je als piraat mooi te spelen met je brakke 1.0 waarvoor je een hoop "moeite" moet doen om deze ge update te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:12:
[...]
Dit was een fout omdat de game te snel in de winkels lag en de servers de serials nog niet herkennen. De CnC Community managers hebben vrij rap gereageerd dus om nou meteen af te schrijven als brakke support vind ik overdreven.
Meh. .ik bedoelde eigenlijk de netcode.. disconnects, desyncs, lags, buddysystem, spambots, maphackers, balance, bugs, etc. Bij cnc3 kon ik er echt boos om worden als ik bijna een sterke, hoog gerankte tegenstander versloeg waarna diegene gewoon disconnecte..
3v3 en 4v4 is ook vrijwel onmogelijk door de lag die de engine met zich meebrengt etc.

De automatch van cnc3 was ook erg brak.. matchte niet de goede spelers en je moest soms wel een paar minuten wachten terwijl er zeker andere mensen ook aan het wachtten waren..

Aangezien RA3 gewoon hetzelfde spel is als CNC3 alleen in een jasje, ga ik er vanuit dat (de ongelovelijk) veel tekorten ook weer hierin zullen zitten.

Zowieso gaan ze na een korte tijd de support stoppen omdat er een expansion aan zit te komen..

Neemt niet weg dat de singleplayer hardstikke leuk zal zijn (om mijn post nog positief te houden) en daarvoor heb je die patches niet nodig :+ ..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:32
Goeie investering, dat postertje maakt die 50 euro wel waard :).

Draait super met een x1900gt op high 1680*1050 , heb wel shadows uitgezet want die zagen er blokkerig uit.

Na installatie opgestart en die intro : red alert gevoel was weer terug.
Net ff die tutorials gedaan en ik moet zegge graphics zijn niet echt bijzonder, imo is er meer detail bij c&c 3. Uiteraard is dat totaal niet belangrijk en gaat het om de sfeer, en die is er. Kwam zonder problemen online en dat was voor mij eigenlijk een uniekem bij ea. Mijn bfme 1-2 keys waren beide al in gebruik :(.

Ik denk dat het ea wel gelukt is om een goed vervolg op ra2 temaken, gameplay is hetzelfde (nieuwe units natuurlijk) hud ziet er zoals vanouds uit en de mevrouw die "building " zegt is wat jonger geworden. De teksten van units zijn ook leuk " is it smelly out there? " . Dan natuurlijk de apocalypse tank, goeie tijden mee gehad in ra2 hoop dat ie in 3 net zo'n legende is.

Van de andere kant gaat deze game zwaar tegenvallen, ik zie de slapeloze nachten al voor me. Mocht iemand een coop game of online willen add me maar : Luxzenburcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:26:
[...]3v3 en 4v4 is ook vrijwel onmogelijk door de lag die de engine met zich meebrengt etc.
Ik moet hier toch even op inhaken. Laatst zat ik met een neef en zijn maat (die een stuk verder weg woont) gewoon online met z'n 3en in een team online te 'compstompen'. Dat bracht eigenlijk geen lag mee, terwijl er toch grote mammothtank rushes werden uitgevoerd :+ . Dus die ervaring verschilt denk ik per gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

Zucht, dat gedoe over die DRM. Ik zal proberen het nog een keer uit te leggen met de FEITEN zoals ik die begrepen heb van de laatste dev update mbt dit.

Je kunt de game zo vaak installeren als je wilt, ook al doe je het 2x, ook al doe je het 100x. Die 5 activiaties hebben te maken met pc's. Als jij de game installeert op een pc wordt er een "samenvatting" van je pc gemaakt op basis van je hardware / OS en naar EA gestuurd. Als jij de game dan herinstalleert op diezelfde pc vergelijkt ie die samenvatting en ziet dat je hem weer op een pc installeerd die al geactiveerd was. Dat is prima, er gaat dan geen installatiemogelijkheid verloren. Installeer je game nu op een andere pc dan is de samenvatting anders en wordt de 2e activatiemogelijkheid gebruikt. Maar ook nu kun je hem weer 100x installeren op die pc en op je vorige.
Dat gebeuren kun je dus 5x doen. Verander je hardware in je pc of je OS dan is er kans dat er een nieuwe activatie plaatsvind (feitelijk dus een nieuwe pc).

EA is van plan (tsja, ik vertel ook alleen maar wat ze zeggen) dit in de toekomst eruit te halen met een patch ofzo, als het kopieerprobleem voor het grootste deel over is (games worden schijnbaar masssaal gedownload als ze net uit zijn ofzo, neemt later af, dunno). En als je de 5 activaties gebruikt hebt kun je contact opnemen met EA om nieuwe te krijgen.

Ik kan het mis hebben natuurlijk, maar dit begreep ik ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop eigenlijk nooit spellen, maar omdat ik een ontzettende fan ben van de Command & Conquer series ben ik toch maar even naar de Mediamarkt gereden vanmiddag. Om heel eerlijk te zijn vind ik het spel tot nu toe een beetje tegenvallen. Het menu en de filmpjes en dergelijk vind ik super, maar in game iets minder. Dat cartoon-achtige gaat mij snel vervelen.

Misschien is het een kwestie van wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Net de Soviet campaign uitgespeeld, viel me een beetje tegen hoeveel missies het waren, en hoe snel het verhaal van de hak op de tak ging.. Maar wel erg gaaf, en een echte RA feel erbij :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bijna klaar met de Soviet Campaign en Red Alert is weer helemaal terug _/-\o_

De units zijn nog steeds herkenbaar maar wel op een leuke manier veranderd. Het enige kritiekpuntje vind ik dat de Kirov Airships nogal klein zijn, maar dat mag de pret niet drukken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 22:56

Yor

Yor1313#2571

Vanavond van mijn überlieve vriendin het spel gekregen in de premier edition.

Zit er een mooi blaadje bij voor extra content, werkt die site niet....
Wel een mooi blikje en twee extra discs, geen idee wat er opstaat. Het bijgeleverde postertje met wat vrouwen in schaarse army pakjes is wel mager, nog maar net groter dan een A4.

Nu ik er toch over praat, wat een gemiste kans. Vrouwen met de tieten bijna eruit hangen in een game als RA....voegt voor mij persoonlijk niks toe, als ik pron wil zien, zijn daar andere wegen voor, dit slaat echt nergens op. Ja, misschien voor de 12-jarige die op tieten kickt ofzo.

De game op zich speelt wel lekker, net een paar potjes co-op gedaan en geen last van lag, speelde met een dude uit Noorwegen.
Wel veel extra special abilyties etc etc bij elke unit, dus even uitzoeken wat het allemaal doet, maar zie ook hier weer dat een paar helo's gevult met wat flaksoldiers het erg goed doet.

Anyway, genoeg gerant, ik ga weer spelen!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 22:52

ykz

Kan iemand me vertellen hoe de apocalypse tanks nu zyn? Kunnen ze nog steeds vliegtuigen uit de lucht halen?
Want als ik de units bekyk op de site, dan lykt t me dat hy dat niet meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Apocalypse tanks hebben geen anti-air meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik mis g2g op de bullfrogs... Echt.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:17:
[...]

volgens mij heb je daar een van de beste anti piraterij methodes te pakken :)

Een buggy game afleveren en vanaf dag 1 patchen.
Dan zit je als piraat mooi te spelen met je brakke 1.0 waarvoor je een hoop "moeite" moet doen om deze ge update te krijgen
1.01 voegt niets toe aan de single player. Dus die ballon gaat niet op.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ok het is me wel even duidelijk nu over die DRM. Ik snap de reden waarom ze het doen, maar er moeten toch betere methodes zijn dan deze maargoed. Genoeg daarover.
Wie wil er eens wat ingame screenies maken? Hoe het er gemiddeld uitziet. Ik ben wel nieuwsgierig naar de gameplay alleen de graphics lijken me nou niet zo denderend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:11

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Is de Premier Edition tevens een limited edition? De medewerkers van EB Games (gameshop in canada) vertelden mij dat. De winkel kreeg maar een beperkt aantal PE's en daar waren ze al doorheen.

Gelukkig heb ik via eBay nog een exemplaar kunnen bestellen... Nog een paar daagjes...

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 14:15
gisteren ook kunnen spelen,
werkt gewoon prima op vista64 ook al staat dat niet op het doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kunnen de mensen die het spel gespeeld hebben vertellen wat voor een systeem ze hebben? Ik zit er aan te denken dit spel te kopen maar ik staar me niet blind op de req. specs die op het doosje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
zit hier de tutorial te doen, moet ik mn camera draaien met mouse button 3. En dat werkt niet :@Wie heeft hier nog meer last van? (Razer Lachesis,firmware 1.75, driver 1.00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Gumball schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:20:
Kunnen de mensen die het spel gespeeld hebben vertellen wat voor een systeem ze hebben? Ik zit er aan te denken dit spel te kopen maar ik staar me niet blind op de req. specs die op het doosje staan.
wat zijn jouw specs?

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb een Core 2 Duo 2.4GHz, GeForce 7900GT (256MB) en 2gb geheugen.
Overigens is ie op Usenet gesignaleerd dus ik probeer em eerst zo wel uit (en ja, als ie bevalt koop ik em, wil tenslotte ook wel online spelen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
C2D T5500, 2GB, GF7600 256MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 15:41
Gumball, ik speel dit spel met een Athlon 3800+ (2,4 GHz), 3,2 GB en GF9500GT op medium instellingen bij 1600x1200 (no AA). Fraps geeft me dan een stabiele gecapte 30 fps gedurende de gehele gameplay. Met AA op 2x gaat het naar 25 fps.

De gameplay is trouwens lekker vertrouwd. Ik ben weer helemaal verliefd op de Dreadnoughts!
Ook de experiencepunten met extra skills zoals bij Generals is weer fijn...alhoewel je nu heel erg moet afleren dat je grote groepen tanks bij elkaar zet als je tegen russen speelt.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Joarie schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:42:
Gumball, ik speel dit spel met een Athlon 3800+ (2,4 GHz), 3,2 GB en GF9500GT op medium instellingen bij 1600x1200 (no AA). Fraps geeft me dan een stabiele gecapte 30 fps gedurende de gehele gameplay. Met AA op 2x gaat het naar 25 fps.

De gameplay is trouwens lekker vertrouwd. Ik ben weer helemaal verliefd op de Dreadnoughts!
Ook de experiencepunten met extra skills zoals bij Generals is weer fijn...alhoewel je nu heel erg moet afleren dat je grote groepen tanks bij elkaar zet als je tegen russen speelt.
Zowieso gaat mijn scherm maar tot 1440*900 en AA is niet persee nodig. Haal je die FPS ook online? Met RA2 verschilde het nogal eens of je on- of offline speelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 18:34

H.Boss

Hugo Boss

Ik heb hem gister gekocht! En moet zeggen hij is supervetttttttt!!

Ik draai hem hier op 1680 x 1050 met alles op Ultra High oftewel het hoogste en 8X AA. En hij loopt super super goedddd!!!!

Dit allemaal draait op een Intel Core2Quad Q9550 2.83GHZ, 6 GB DDR2 800Mhz CL4. ATI4870 512MB en Vista Ultimate x64.

Het spel is echt geweldig..Echt de oldscool Units.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 15:41
Gumball schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:46:
[...]

Zowieso gaat mijn scherm maar tot 1440*900 en AA is niet persee nodig. Haal je die FPS ook online? Met RA2 verschilde het nogal eens of je on- of offline speelde
Online heb ik nog niet geprobeerd. Dat moet wachten totdat ik klaar ben van werk. Ik verwacht echter niet teveel problemen qua FPS aangezien ik op een stabiele 20Mbit lijn zit.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hem als het goed is vandaag met de post. Ik heb wat vraagjes mbt online spelen.

Kun je bijv met zn 3en tegen 3CPU's? of met zn 3en COOP doen? of is het allemaal gebaseerd op 2 vs 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Gumball schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:32:
[...]

C2D T5500, 2GB, GF7600 256MB
mwa, afhankelijk of je vista of xp draait is geheugen net genoeg
Videokaart zou ik evt een upgrade voor doen als je een beetje grafisch geweld wil, maar ik denk dat hij zo ook wel (desondanks met wat minder hoge grafische kwali) soepel kan spelen.
een 8800gt is bijv. zo duur niet meer ;)

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:58:
Ik krijg hem als het goed is vandaag met de post. Ik heb wat vraagjes mbt online spelen.

Kun je bijv met zn 3en tegen 3CPU's? of met zn 3en COOP doen? of is het allemaal gebaseerd op 2 vs 2
Ik weet alleen, want heb de online gameplay nog niet geprobeerd. Dat je wel de missies co-op kan doen via Online of Netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Guevara_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2024
Ben ik nu de enige die het een tegenvaller vind op het gebied van uiterlijk, ik vind het niet echt serieus meer. Ik had altijd het idee dat de Tiberium serie wat meer fantasie was en de Red Alert kant wat meer op "echte" tanks leek.

Nu is dat niet meer het geval, niet dat het heel erg is maar het cartoon uiterlijk vind ik niet echt geweldig. Alles heeft veel kleur en is fluffie voor mijn idee. De tanks zien er te kleurijk uit. Ik ben pas net begonnen met de soviet (missie 5 ofzo) en moet er nog erg aan wennen. Dat was iig mijn indruk. Ik heb alle delen altijd gekocht, ben nog van de eerste generatie zegmaar.. dus moet hier erg aan wennen. Misschien dat mensen daar tergenwoordig anders naar kijken ofzo.. maar ik vond C&C3 TW wat meer een battlefield weergeven.

btw. ik speel op alles vol, 1920x1200 8xAA Ultra High, dat dit goed draait is niet gek heb net een nieuw systeem. Q9550, 8GB, HD4870x2 2GB. 24"Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
geerttttt schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:01:
[...]

mwa, afhankelijk of je vista of xp draait is geheugen net genoeg
Videokaart zou ik evt een upgrade voor doen als je een beetje grafisch geweld wil, maar ik denk dat hij zo ook wel (desondanks met wat minder hoge grafische kwali) soepel kan spelen.
een 8800gt is bijv. zo duur niet meer ;)
Dat gaat helaas niet zo makkelijk op een laptop :( Overigens draai ik wel gewoon XP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Komt het RA1 en RA2 gevoel bij jullie boven of niet?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 14:27
Yor schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 00:31:

Zit er een mooi blaadje bij voor extra content, werkt die site niet....
Dat probleem had ik ook. Na wat zoekwerk op het EA forum kwam ik erachter dat de link op het blaadje niet klopt.

Het moet zijn: http://www.ea.com/redalert/premier/

En die link werkt wel :)

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ben sinds gister ook eigenaar van dit mooie spelletje.

Ik had geen enkele last met updaten/installeren. Heb nog niet geprobeerd om samen met een vriend te spelen in de campaign. Was gisteren net voorbij de missie gekomen waar je die verrader vermoord.

Eenheden vind ik nog steeds heel herkenbaar, en de extra abilities vind ik erg leuk. Balans vind ik hier trouwens ook beter, omdat je vaak niet meer wegkomt met heel veel van 1 eenheid bouwen, de AI reageert hierop door aan te vallen met de grote zwakte van die eenheid. Vind ik persoonlijk een goede toevoeging.

Die extra commander in de campaign vind ik trouwens een beetje jammer, maar ja, zal wel goedkomen zodra mijn vrienden het spel ook krijgen, dan kunnen we spelen zoals wij dat willen.

Overall een goed spel, waar ik me weer vele uren mee zal vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Joarie schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:51:
[...]

Online heb ik nog niet geprobeerd. Dat moet wachten totdat ik klaar ben van werk. Ik verwacht echter niet teveel problemen qua FPS aangezien ik op een stabiele 20Mbit lijn zit.
Bandbreedte heeft niks te maken met latency.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 22:02

TNO

cake.

Tsja. Qua specs, klik op mijn sig. Ik draai 'm hier op 1680x1050, alles op high of ultra high en AA op x2 vsync uit. Volgens fraps exact 25 fps. Niet hoger, niet lager, dus ik denk dat de framerate gewoon gelocked is. Het ziet er in ieder geval fatsoenlijk uit en het speelt lekker.
Tot nu toe ben ik behoorlijk positief over het spel. De co-op AI is gelukkig geen debiele dwaas, in ieder geval de eerste 3 missies is hij behoorlijk competent gebleken. Vind het wel enorm jammer dat co-op niet via LAN werkt. Afijn, binnenkort hebben we weer een kleine LAN met vrienden, daar maar even testen met een leuke 1v1/2v2/3v3. Hopelijk hebben ze de netwerkengine ook flink verbeterd.

Zijn er meer mensen waarbij de filmpjes soms beginnen te haperen? Bij mij kon ik het introfilmpje niet eens helemaal uitkijken, hij begint dan 3x met een frame opnieuw, houdt op en gaat door naar het '2e' introfilmpje. Ook de tussentijdse FMV's lopen zo nu en dan een beetje zichzelf te herhalen. Wellicht dat het vanavond niet meer zo is, want ik heb nog geen reboot gedaan sinds de install, dus wie weet dat dat het probleem was.
Ik moest trouwens ook de installatie via mijn netwerk uitvoeren, op mijn broertjes PC dus de dvd speler geshared, aangezien mijn IDE dvd brander mijn hele systeem liet hangen op de dvd. (Bekende issue met MSI p965 borden + IDE spelers, Jmicron chipset, vreemd genoeg speelt het alleen nu weer op). Simpelste oplossing voor mij is in ieder geval die DVD brander er uit trappen en gewoon een SATA nemen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Over de performance: kijk niet naar de FPS. De engine ramt er ALTIJD 30 fps uit, ook al kan je pc je grafische instellingen niet aan. Wat de engine doet als je instellingen te hoog zijn is het vertragen van het spel, iets wat normaal 8 seconden duurt om te bouwen duurt dan gewoon langer (afhankelijk van de vertraging). Als je een gebouw maakt staat er ook bij hoe lang het duurt, check dan even of dat ook echt zo is. Vooral online is het zeer, zeer vervelend als je constant mensen tegenkomt die hun grafische instellingen te hoog hebben waardoor de hele gamespeed weg is (dit is overigens al een probleem sinds Generals, zou toch verwachten dat mensen het eens doorkrijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je meer performance wil de water effecten lager zetten of de schaduwen. Vooral de watereffecten vragen veel performance tijdens grote battles.

Ik vind het overigens die nieuwe magnetische laser van de Soviets erg handig.

Je kan een hele vloot of een hele groep tanken gemakkelijk slopen vooral wanneer je tegenstander alles lekker op een hoopje heeft staan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem sinds gisteren in me bezit en ik moet zeggen dat ik het een supergaaf spel vind. units vind ik allemaal prima en het ziet er grafisch mooi uit vooral het water. Coop spelen vind ik ook een goede toevoeging en de cutscenes vind ik ook leuk, lekker overdreven allemaal net zoals het hele spel dat spreekt me ook wel aan ik hou wel van humor in een spel kortom voor mij DE game van 2008.
alleen vind ik de FPS erg tegenvallen op mijn pc.

Mijn pc:
Q9450 OC @ 3,4 Ghz
Asus Rampage Formula x48
8Gb ram @ 800mhz
2x Ati HD4870 512 in crossfire
Win Vista 64bit

Ik speel het spel op de hoogst mogelijke instellingen op 1680x1050 met 8x fsaa

Opzich draait het spel goed maar wat mij opviel is dat de framerate helemaal inzakt naar ongv 5 a 10 fps als er grote explosies te zien zijn zoals super wapens en uitelkaar knallende powerplants ook als het erg druk word op het scherm met veel units en explosies dan draait het rond de 15 a 20 fps.

Hebben anderen hier ook last van?? Moet niet kennen vind ik gezien me specs :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Vaag dat de framerate dropt, zie mijn vorige post. Naja, mijn post klopt wel maar dus niet in alle omstandigheden.

Het is echter een gegeven dat super reactors van de Soviets die ontploffen enorme performancedrops geven, dat heeft iedereen. Dat is een beetje jammer maar helaas :(. Sommige superwapens zullen dat ook wel doen. Met normale gevechten heb je volgens mij niet zulke vreselijke drops, dus dat is apart.
Zet de instellingen gewoon wat lager (hoewel je met die setup van jou idd mag verwachten dat het op zo'n hoogst goed te spelen is 8)7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Gister binnengehad...vandaag geinstalleerd. Ik vind het toch gek, in de beta ging het op High lekker en nu schokt die :|

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 15:05
wat denken jullie, heb hier een
p4 2.6 gig
1.5 gig ram
geforce ti 4200 64MB agp

zou ra3 willen draaien? zit te twijfelen over mijn videokaart
is er trouwens al een demo uit, kon het niet zo vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

GoVegan schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:31:
wat denken jullie, heb hier een
p4 2.6 gig
1.5 gig ram
geforce ti 4200 64MB agp

zou ra3 willen draaien? zit te twijfelen over mijn videokaart
is er trouwens al een demo uit, kon het niet zo vinden.
Lol, vergeet dat maar. Die TI 4200 zou genoeg zijn voor Generals en Zero Hour, niet voor Red Alert 3. Je P4 2.6 gig is ook antiek. Je hebt alleen genoeg geheugen, maar dat maakt niet meer uit. Gaat nooit lukken. Je hardware is 6-7 jaar oud, daar draaien hedendaagse games niet meer op.

[ Voor 6% gewijzigd door Wmm op 30-10-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
Wmm schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:35:
[...]

Lol, vergeet dat maar. Die TI 4200 zou genoeg zijn voor Generals en Zero Hour, niet voor Red Alert 3. Je P4 2.6 gig is ook antiek. Je hebt alleen genoeg geheugen, maar dat maakt niet meer uit. Gaat nooit lukken. Je hardware is 6-7 jaar oud, daar draaien hedendaagse games niet meer op.
Ik hoef hem ook niet hoogste resolutie en alles op full te draaien, wil hem gewoon spelen, als ik naar de system requirements kijk moet het lukken, behalve mijn video kaart.
hehe ja tis oud systeempje, weet ik.

zijn er hier nog meerder met oud systeempje de ra3 al wel gespeelt hebben?
zoja, met welk systeem.

[ Voor 10% gewijzigd door GoVegan op 30-10-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoVegan schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:42:
[...]

Ik hoef hem ook niet hoogste resolutie en alles op full te draaien, wil hem gewoon spelen, als ik naar de system requirements kijk moet het lukken, behalve mijn video kaart.
hehe ja tis oud systeempje, weet ik.

zijn er hier nog meerder met oud systeempje de ra3 al wel gespeelt hebben?
zoja, met welk systeem.
Volgens mij kan je met een Ti 4200 dit spel niet spelen. Je hebt een DirectX 9.0c compatible videokaart nodig en dat is deze volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:22:
Vaag dat de framerate dropt, zie mijn vorige post. Naja, mijn post klopt wel maar dus niet in alle omstandigheden.

Het is echter een gegeven dat super reactors van de Soviets die ontploffen enorme performancedrops geven, dat heeft iedereen. Dat is een beetje jammer maar helaas :(. Sommige superwapens zullen dat ook wel doen. Met normale gevechten heb je volgens mij niet zulke vreselijke drops, dus dat is apart.
Zet de instellingen gewoon wat lager (hoewel je met die setup van jou idd mag verwachten dat het op zo'n hoogst goed te spelen is 8)7).
Het gebeurt het meest met die powerplants dan zakt de fps echt helemaal in. Voor de rest draait het gewoon super en met drukke gevechten is het niet constant slecht alleen af en toe uit het niets. Het zal waarschijnlijk wel weer tekortkomingen zijn uit de ati driver daar word ik toch al de laatste tijd door geplaagd. Met far cry 2 had ik al problemen met de framerate en crossfire door slechte drivers en bij brothers in arms had ik ook al problemen. Maar ja we wachten maar weer op nieuwe patches en drivers zoals altijd

Het zijn wel weer de bekende C&C problemen kan me herinneren dat ik dat gezeik ook bij generals had gehad met de fuel airbomb en atoom bom en bij C&C3 heb ik het ook met de atoombom gehad. gelukkig dat de quad cpu's wat beter ondersteund zijn dat vond ik echt het grote minpunt van het vorige c&c deel

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:56:
[...]

Het gebeurt het meest met die powerplants dan zakt de fps echt helemaal in. Voor de rest draait het gewoon super en met drukke gevechten is het niet constant slecht alleen af en toe uit het niets. Het zal waarschijnlijk wel weer tekortkomingen zijn uit de ati driver daar word ik toch al de laatste tijd door geplaagd. Met far cry 2 had ik al problemen met de framerate en crossfire door slechte drivers en bij brothers in arms had ik ook al problemen. Maar ja we wachten maar weer op nieuwe patches en drivers zoals altijd

Het zijn wel weer de bekende C&C problemen kan me herinneren dat ik dat gezeik ook bij generals had gehad met de fuel airbomb en atoom bom en bij C&C3 heb ik het ook met de atoombom gehad. gelukkig dat de quad cpu's wat beter ondersteund zijn dat vond ik echt het grote minpunt van het vorige c&c deel
Quad CPU's beter ondersteund?

Bij mij gebruikt die maar 1 core op +/- 96% als ik RA3 speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:51
Net ff de ''demo'' gespeeld, want zat te twijfelen of ik hem wel zou kopen vanwege mijn ''slechte'' pc. Kan je vertellen dat ie super draait op mijn pc, meeste op medium en sommige dingen op high, en dat op 1650xduizend nog iets. Hij draait echt als een trein.

Het spel zelf dan maar:

1 woord: geweldig!!! Zat zo weer in het Ra gevoel, mede door de muziek en door de stemmen (heb nu alleen ff met de Russen skirmish gedaan). Merk wel dat de gameplay sneller is dan C&C3, maar dat zal wel ff wennen zijn. Ook zijn de units makkelijk van elkaar te onderscheiden en heb je veel verschillende units.

Al met al ben ik zeer verslaafd nu aan het spel en ga hem zeker vanavond kopen :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dat hier een hoop game fanaten zijn dus stel ik hier mn vraag ook maar ff:

Ik heb een Acer Aspire L5100

CPU Type AMD Athlon 64 X2 4400+
Geheugen Grootte 2GB
Geheugen Type DDR2 (SODIMM)
Video Chip Radeon X1250

nu wil ik Red alert 3 spelen

Trekt mijn videokaart dit wel ?
op de doos staat namelijk:
X800 or better (x1300 niet ondersteund)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRebell
  • Laatst online: 00:26
offtopic:
wat kost hij trouwens bij de MM? Ik heb hem ergens anders gereserveerd maar dat duurt nog even voor ik hem binnen krijg.

kijk er wel naar uit :) Nu hopen dat het een beetje gaat op mijn laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 18:20
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:52:
[..]
nu wil ik Red alert 3 spelen

Trekt mijn videokaart dit wel ?
op de doos staat namelijk:
X800 or better (x1300 niet ondersteund)
Ik zou er niet vanuit gaan, die X1250 is een mobiele chip en die zijn altijd iets slechter dan de 'gewone' variant.
X1250 is slechter dan X1300, X1300 is slechter dan X800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
Necrite schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:22:
[...]

Ik zou er niet vanuit gaan, die X1250 is een mobiele chip en die zijn altijd iets slechter dan de 'gewone' variant.
X1250 is slechter dan X1300, X1300 is slechter dan X800.
soms snap ik de titelgeving aan hardware echt helemaal niet meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
WAT een waardeloos spel zeg. :r

Wat een ongelooflijke teleurstelling na Red Alert 2 en Generals. Ik keek er zo naar uit....

Mannetjes die achter elkaar uit een tank geschoten worden als een stel circus artiesten, hoe hebben ze het zo kunnen verpesten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 20:16

MF

Take a Seat

hhmmm, als ik dat zo lees blijf ik maar gewoon Company of Heroes verder spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ye Greate'96 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:26:
WAT een waardeloos spel zeg. :r

Wat een ongelooflijke teleurstelling na Red Alert 2 en Generals. Ik keek er zo naar uit....

Mannetjes die achter elkaar uit een tank geschoten worden als een stel circus artiesten, hoe hebben ze het zo kunnen verpesten :'(
Haha, dat is toch wel de vreemdste reden om een spel niet leuk te vinden ooit :P .

Anyway heb het gister even gespeeld, maar was wat vroeg naar bed gegaan dus maar iets van 2-3 missies, maar het is toch wel pittig op hard. Speelt wel lekker weg though.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Het spel is super. Die nieuwe voertuigen en units zijn gewoon een vernieuwing en dat maakt het leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:45
Ik vind het spel niet echt goed geoptimaliseerd. Kan hem gewoon op high spelen maar het voelt niet lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders last van lange wacht (niet laad) tijden als je het spel opstart of iets in de opties verandert? Lijkt alsof de client contact met EA probeert te maken op het moment dat je het spel start, en dat zal door de drukte nu wel de oorzaak zijn?

Heb een Sapphire 4870X2 dus daar kan het niet aan liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:04:
Iemand anders last van lange wacht (niet laad) tijden als je het spel opstart of iets in de opties verandert? Lijkt alsof de client contact met EA probeert te maken op het moment dat je het spel start, en dat zal door de drukte nu wel de oorzaak zijn?

Heb een Sapphire 4870X2 dus daar kan het niet aan liggen...
Check. Heb hetzelfde, online inloggen was net ook niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is op zich best wel leuk.. Maar het speelt verschrikkelijk.. Net alsof ik niet genoeg control heb over mijn basis/leger.. units reageren traag, over de map scrollen gaat accelererend zeg maar en dat is traag, interface lag, het is net alsof je toetsenbord gebruiken geen voordeel meer oplevert, je kan er net zo goed met je muis heen gaan... Waarschijnlijk moet ik ff wennen ofzo..
xminator schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:51:
Ik vind het spel niet echt goed geoptimaliseerd. Kan hem gewoon op high spelen maar het voelt niet lekker aan.
De framerate van het spel is gelocked op 25 fps.. Dit komt door de best wel oude engine..
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:04:
Iemand anders last van lange wacht (niet laad) tijden als je het spel opstart of iets in de opties verandert?
Klopt.. hij maakt contact met de EA servers wanneer je het spel opstart.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:18:
[...]

Het spel is op zich best wel leuk.. Maar het speelt verschrikkelijk.. Net alsof ik niet genoeg control heb over mijn basis/leger.. units reageren traag, over de map scrollen gaat accelererend zeg maar en dat is traag, interface lag, het is net alsof je toetsenbord gebruiken geen voordeel meer oplevert, je kan er net zo goed met je muis heen gaan... Waarschijnlijk moet ik ff wennen ofzo..
Klopt, dat kan verschrikkelijk erg zijn. Maar het ligt ook wat aan je tegenstander, hoe die z'n settings heeft. Als hij de boel enorm vertraagd voelt alles ook minder goed aan. Heb je een tegenstander die de game op volle snelheid kan draaien dan is het al een stuk beter.

Trouwens, eens te meer: #C&C op irc.tweakers.net voor mensen die willen babbelen, spelen of wat dan ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel vanmiddag geinstalleerd en moet zeggen dat de eerste indruk best goed is :)
Heb er erg naar uitgekeken want vond C&C3 niet zoveel aan. Red alert 2 heb ik daarentegen helemaal grijs gespeeld. Toch is er iets dat ik wel jammer vind, dat is dat ze die superweapons die je ook bij generals had in RA3 gestopt hebben. Dat zijn van die aanvallen waar je je niet tegen kan verdedigen. Ik vind het altijd leuk om bv skirmish een basis te bouwen met hele goede verdediging, maar als die steeds gemold wordt door zijn tijdbom bv is dat niet echt leuk meer :P Maar verder ben ik wel tevreden hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Met toestemming van PromoX heb ik een nieuw topic aangemaakt. Omdat dit topic ver boven de 1.000 posts is vraag ik jullie vriendelijk daar verder te praten over RA III. Link naar nieuw topic

Ik heb een moderator gevraagd om dit topic te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.