Velen zullen het inmiddels al wel gemerkt hebben: Er is tegenwoordig weinig tot niks te doen in DOC. Op dit moment is de laatste contest zo ongeveer het enige (meer of minder) actieve topic. Ik vraag me dan ook af of er voor de die-hard overclockers nog wel een appart subforumpje gewenst is.
Ik weet ook dat het echte die-hard overclocken op topniveau tegenwoordig niet meer te doen is tenzij je goede sponsors hebt/enorm veel geld hebt o.i.d. Maar ook op minder hoog niveau kan er nog genoeg gebeuren en ook daar zien we eigenlijk niets meer van.
Wordt er tegenwoordig nog wel iets extremers gedaan?
Hoe dan ook: We moeten even nadenken over de toekomst van dit forum. Op deze manier zie ik er persoonlijk nog weinig nut in maar we kunnen natuurlijk altijd dingen veranderen.
Vandaar dat we dus ook de mening van jullie vragen.
Is het beter om DOC gewoon op te heffen?
Is het beter om een andere splitsing tussen TCA en DOC te maken?
Kunnen we andere dingen doen om DOC weer interessant te maken?
Brand maar los
Ik weet ook dat het echte die-hard overclocken op topniveau tegenwoordig niet meer te doen is tenzij je goede sponsors hebt/enorm veel geld hebt o.i.d. Maar ook op minder hoog niveau kan er nog genoeg gebeuren en ook daar zien we eigenlijk niets meer van.
Wordt er tegenwoordig nog wel iets extremers gedaan?
Hoe dan ook: We moeten even nadenken over de toekomst van dit forum. Op deze manier zie ik er persoonlijk nog weinig nut in maar we kunnen natuurlijk altijd dingen veranderen.
Vandaar dat we dus ook de mening van jullie vragen.
Is het beter om DOC gewoon op te heffen?
Is het beter om een andere splitsing tussen TCA en DOC te maken?
Kunnen we andere dingen doen om DOC weer interessant te maken?
Brand maar los