[online/browser] Erepublik: The New World

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 13.740 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 18:54
Geen matches
vandaag is de laatste dag dat je jezelf verkiesbaar kunt stellen als burgemeester op het forum!!! morgen gaan we stemmen!

verkiesbaar stellen doe je door dit te melden in dit topic:
http://gotparty.forum2go.nl/lokale-burgemeesters-t27.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204528

Geen matches
Hmzz ik heb ineens weer invites erbij, geen idee hoe het precies werkt maar mensen kunnen dus weer een DM sturen :)

15.00Gold
80.15NLG

Geen idee wat ik met mijn cash ga doen, miss bedrijfje beginnen ofzo (alhoewel ik voor FOK!Hospital werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Matched: erepublik
Iedereen kan al stemmen voor lokale burgemeesters:
http://gotparty.forum2go.nl/erepublik-diplomatie-f8.html

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:28

_Arthur

blub

Geen matches
Rexcore schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:03:
vandaag is de laatste dag dat je jezelf verkiesbaar kunt stellen als burgemeester op het forum!!! morgen gaan we stemmen!

verkiesbaar stellen doe je door dit te melden in dit topic:
http://gotparty.forum2go.nl/lokale-burgemeesters-t27.html
Het stemmen op de burgemeester-kandidaten binnen de Got-party zijn begonnen.

Dus stem allemaal! De poll's zijn te vinden in het vermelde topic.

(En voor invites DM mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
http://gotparty.forum2go.nl/erepublik-diplomatie-f8.html dit is de correcte link waar de polls te vinden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Geen matches
Stelletje spuit 11'en :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Geen matches
Of 12-en.

Maar nieuwe spelers zijn gewenst! DM mij (of anderen) voor een invite en join de club!

We worden een steeds serieuzere club met al aardig wat bedrijven. Dus doe mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Geen matches
Kom gewoon op irc, daar zijn altijd wel invites beschikbaar. Hoef je meestal ook niet te wachten op reply en vervuil je het topic niet ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06 22:24
Geen matches
Of stuur mij een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Geen matches
BakkerBart heeft een nieuwe manager en de broden staan op de markt. Dus de lekkerste broden zijn weer bij BakkerBart te koop :D

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Geen matches
Iedereen die mee wil doen heeft een invite? We kunnen namelijk altijd nog nieuwe spelers gebruiken.

Stats tot zover voor Nederland:
- 244 inwoners
- 79 bedrijven
- de Got partij heeft 87 leden (bijna 36% van de inwoners is lid van onze partij)
- met behulp van onze Got partij hebben we 3 bedrijven, een voedsel bedrijf, een huizen bedrijf en sinds kort een wapens bedrijf
- over 3 dagen zijn de burgemeesters verkiezingen
- over 13 dagen zijn de presidents verkiezingen

Doe ook mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-06 21:01
Geen matches
Ik heb het inmiddels ook, ben lid geworden van GoT partij, twee vrienden direct uitgenodigd. Wel leuk om zo vroeg al met dit spelleteje mee te doen. Ik werk inmiddels bij een bedrijfje van unkll, voor slechts 2,5 nlg. Ik snap alleen nog niet wat ik er allemaal kan doen. Heb maar wel een broodje bij bakker bart gekocht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Geen matches
_Arthur schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:48:
Iedereen die mee wil doen heeft een invite? We kunnen namelijk altijd nog nieuwe spelers gebruiken.

Stats tot zover voor Nederland:
- 244 inwoners
- 79 bedrijven
- de Got partij heeft 87 leden (bijna 36% van de inwoners is lid van onze partij)
- met behulp van onze Got partij hebben we 3 bedrijven, een voedsel bedrijf, een huizen bedrijf en sinds kort een wapens bedrijf
- over 3 dagen zijn de burgemeesters verkiezingen
- over 13 dagen zijn de presidents verkiezingen

Doe ook mee :*)
Yup sinds vandaag ben ik er ook bij, nu maar even uitzoeken hoe ik een baan kan aannemen want ik kan het nog niet echt vinden }:O

Edit: Indertussen al 91 leden zie ik netjes hoor d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door -Mike- op 17-02-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Geen matches
DarkShadow schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:07:
Ik heb het inmiddels ook, ben lid geworden van GoT partij, twee vrienden direct uitgenodigd. Wel leuk om zo vroeg al met dit spelleteje mee te doen. Ik werk inmiddels bij een bedrijfje van unkll, voor slechts 2,5 nlg. Ik snap alleen nog niet wat ik er allemaal kan doen. Heb maar wel een broodje bij bakker bart gekocht. :P
Wat je dagelijks dient te doen: werken, trainen in het leger en (minimaal) 1 brood kopen.
B1gk1ller schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:56:
Yup sinds vandaag ben ik er ook bij, nu maar even uitzoeken hoe ik een baan kan aannemen want ik kan het nog niet echt vinden }:O
Om een baan te kunnen krijgen moet je een CV maken en daarna even op irc roepen dat je werk zoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geen matches
Leuk spel, maar waar kan je lezen over de extra functies ervan. Ik wil denk ik een eigen krant uitgeven en misschien wel de politiek ingaan. Een bedrijfje is natuurlijk ook wel leuk.

Is het mogelijk om als de war addon komt landen aan te vallen? Is een democratie overigens de enige mogelijkheid, of mag een dictatorship ook gewoon? Wat zijn precies de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Volgens mij is predident+congress nu de enige manier. Natuurlijk is het mogelijk dan om landen aan te gaan vallen, maar ik denk dat andere landen hard terug slaan :)

Verder wil ik even melden dat echt nieuws niet in de erepublik media behoord. Nu wordt opeens van alle kanten gespamd met copy/paste berichten van nu.nl en tweakers.net (e.a.).

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Geen matches
DarkShadow schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:02:
Leuk spel, maar waar kan je lezen over de extra functies ervan. Ik wil denk ik een eigen krant uitgeven en misschien wel de politiek ingaan. Een bedrijfje is natuurlijk ook wel leuk.
Het hoe en wat met betrekking tot wat je kan doen is niet duidelijk omschreven op 1 plek. Mischien is dat ook wel weer de charme van het spel: veel zelf uit zoeken.

Maar enkele bronnen van info zijn: dit topic, het Got-Partij forum (zie link in dit topic), het irc kanaal zoals vermeld en het ingame-forum. Op irc is de meeste info het snelst te verkrijgen van de mede spelers.
Is het mogelijk om als de war addon komt landen aan te vallen? Is een democratie overigens de enige mogelijkheid, of mag een dictatorship ook gewoon? Wat zijn precies de mogelijkheden.
Als de war-module er is, zou er een mogelijkheid zijn andere landen aan te vallen ja.

Kwa politieke zaken, er is nu een mix tussen communisme en dictatorship. Er staat nergens specifiek omschreven van 'dit land is een democratie' of 'dictatorschap' oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Kixtart schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:24:
Volgens mij is predident+congress nu de enige manier. Natuurlijk is het mogelijk dan om landen aan te gaan vallen, maar ik denk dat andere landen hard terug slaan :)

Verder wil ik even melden dat echt nieuws niet in de erepublik media behoord. Nu wordt opeens van alle kanten gespamd met copy/paste berichten van nu.nl en tweakers.net (e.a.).
Dat moge duidelijk zijn... Warom zouden andere landen niet hard terug slaan, kan het nog wat opleveren om andere landen aan te vallen?

Overigens heb ik nog 2 invites over. Als je me een dm stuurt krijg je dr 1.

[ Voor 6% gewijzigd door DarkShadow op 18-02-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Geen matches
Als je een land aanvalt en wint neem je volgens mij het land over. Je hebt dan toegang tot de belastingen en staatskas en de gebieden van een land worden onderdeel van het aanvallende land (dat gewonnen heeft).

Voordeel is dat je dus veel geld/gold/gebieden/citizens/bedrijven erbij krijgt, maar nadeel is dat andere landen dit waarschijnlijk niet leuk vinden. Ook grote kans dat veel citizens gelijk stoppen.

Maar we zien in maart wel wat de regels worden.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geen matches
hmm, in ieder geval zal het wat meer spanning gaan brengen. Ik vind het zelf nu net iets te gezapig allemaal. Ook een beetje jammer dat Fok! en GoT de twee partijen zijn, iets wat eigenlijk van buiten de erepublic wereld komt. Persoonlijk lijkt Depp me wat interessanter, maar ik weet nog weinig van party politics af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kixtart schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:14:
Als je een land aanvalt en wint neem je volgens mij het land over. Je hebt dan toegang tot de belastingen en staatskas en de gebieden van een land worden onderdeel van het aanvallende land (dat gewonnen heeft).

Voordeel is dat je dus veel geld/gold/gebieden/citizens/bedrijven erbij krijgt, maar nadeel is dat andere landen dit waarschijnlijk niet leuk vinden. Ook grote kans dat veel citizens gelijk stoppen.

Maar we zien in maart wel wat de regels worden.
De regels voor zover bekend zijn dat je als land alle buurlanden kunt aanvallen. Ook is het zo zover bekend dat landen die aan de zee liggen alle andere landen zouden/kunnen aanvallen die ook aan de zee liggen. Verder zover ik weet dan als land jantje land pietje overneemt kost het land jantje redelijk wat gold om ervoor te zorgen dat land pietje onder het bestuur van land jantje blijft :P. Voor de rest kan land pietje ook een soort ondergronds verzet opzetten of iets dergelijks naar wat ik heb gehoord/gelezen. Een ding is zeker oorlog gaat in iedergeval redelijk wat gold kosten...

Zie ook dit bericht van de daily erepublik: http://www.erepublik.com/article-34753.html
Kixtart schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:24:

Zeer irritant ja..

[ Voor 21% gewijzigd door Chip. op 18-02-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115092

Geen matches
Ik heb me op het GoT Forum aangemeld. Ik wacht nog op een bevestigingsmailtje. Ik heb ooit mijn email adres op de site van Erepublic doorgegeven, maar ik heb van die website nog altijd geen antwoord. Lijkt dood te zijn? Dus dan is de vraag of ik ge-invite kan worden door jullie. Ja, dat kan. Check de topicwarning hoe.

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 18-02-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geen matches
Het is een erg leuk spel, ik ben benieuwt hoe de ontwikkelingen zullen zijn op het politieke vlak. Voorlopig dominatie door GoT, maar ik ben er inmiddels vanaf gestapt en heb mijn eigen partij opgericht met wat vrienden: Iron & Wine. Ik denk zelf dat het niet verstandig is om GoT als opstartplatform voor een politieke partij te gebruiken aangezien men hier toch heel verschillende achtergronden heeft.

Ik draag GoT natuurlijk wel een warm hart toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Anoniem: 115092 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:50:
Ik heb me op het GoT Forum aangemeld. Ik wacht nog op een bevestigingsmailtje. Ik heb ooit mijn email adres op de site van Erepublic doorgegeven, maar ik heb van die website nog altijd geen antwoord. Lijkt dood te zijn? Dus dan is de vraag of ik ge-invite kan worden door jullie. [mbr]Ja, dat kan. Check de topicwarning hoe.[/mbr]
Invites: #erepublik (irc.tweakers.net), _niet_ hier!

Of DM wat random mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyVi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-06 12:26
Geen matches
Ik heb 2 invites over, dus je kan me een DM sturen.

Sorry als dit bericht niet mag. (ze zijn nu op :))

[ Voor 9% gewijzigd door RoyVi op 19-02-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geen matches
Nog een dagje en dan verkiezingen. Iron & Wine heeft slechts 2 kanditaten beschikbaar, in de andere steden woont niemand ;(

Voorlopig hebben we met 10 man toch weinig kans, ik hoop toch dat we goede oppositie kunnen voeren. Ons economisch plan is solide (alhoewel het ons nog ontbreekt aan het nodige goud, maar unkki besteed het toch niet goed). Militair gezien zijn er nog een aantal vragen, maar we hebben wel wat concrete ideeen op tafel waarvan ik denk dat ze prima uitvoerbaar zijn.

Het grootste probleem op dit moment is dat de nieuwe inwoners weinig besteden en dus bedrijven vrijwel niets verdienen en daardoor ook geen nieuwelingen kunnen aannemen. Dat heeft weer als gevolg dat we hongerig en weerloos zonder wapens zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geen matches
Is unkki ermee aan het stoppen? Al zijn bedrijven staan te koop... Ik heb net een voedselbedrijfje van hem overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geen matches
Is al bekend wanneer de stats weer gaan werken, wordt een beetje zat van die 41ste plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-06 21:39

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Geen matches
Vergeet vandaag niet te stemmen in de local elections!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Geen matches
DarkShadow schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:11:
Is al bekend wanneer de stats weer gaan werken, wordt een beetje zat van die 41ste plaats.
Als jij unkki's q1 voedsel hebt overgenomen ben jij dus Metsadah ingame neem ik aan.
Dit soort vragen moet je als leider van Iron & Wine toch wel zelf op kunnen sporen ben ik van mening eigenlijk. Maar om je het antwoord te geven, nee wanneer die stats weer geupdate worden is onbekend.
Het is een erg leuk spel, ik ben benieuwt hoe de ontwikkelingen zullen zijn op het politieke vlak. Voorlopig dominatie door GoT, maar ik ben er inmiddels vanaf gestapt en heb mijn eigen partij opgericht met wat vrienden: Iron & Wine. Ik denk zelf dat het niet verstandig is om GoT als opstartplatform voor een politieke partij te gebruiken aangezien men hier toch heel verschillende achtergronden heeft.

Ik draag GoT natuurlijk wel een warm hart toe ;)
Ikzelf zie GoT niet als een politieke partij maar meer als een grote handelsonderneming (die als bijzaak wel politiek heeft). In het begin was GoT net als Iron & Wine. Mensen konden alleen geen werk krijgen en zodoende werdt er een voedsel bedrijf gestart. Nu is GoT meer bezig met het versterken van de Nederlandse economie (IMHO). We zullen zien wat er van komt ik voorzie persoonlijk een nog verdere versplintering van de eNederlandse politiek.

VANDAAG KUN JE STEMMEN VOOR DE LOCAL ELECTIONS DOE DAT DAN DUS OOK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geen matches
Ik had het inderdaad zelf kunnen uitvogelen, of gewoon even vragen ;)

Zelf denk ik ook dat er versplintering qua partijen op zal treden. Maar voordat dat gebeurt moeten mensen meer geld bezitten zodat ze zelf ook meer kunnen ondernemen. Ik ben benieuwt hoe de local elections gaan lopen, I&W maakt eigenlijk alleen een kans in Arnhem vanwege de achterban daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Geen matches
Update:
We staan opeens op rank 1 met eNederland, hoe kan dat zo opeens :D

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Kixtart schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:24:
Update:
Qua economie idd eerste

Hoe dat kan: het beleid van unkki :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Geen matches
Inderdaad Unkki heeft gewoon een erg goed economisch beleid gevoerd voor Nederland.
(of dat ook zijn eigen portomonee gevuld heeft is hier niet op van toepassing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-04 15:35

trixx

-CTU- SuiZide

Geen matches
Ik doet niet aan irc....

Heb wel nog 2 invites liggen.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

@trixx, je kunt altijd even http://irc.tweakers.net/ gebruiken. Je mist wel wat als je niet af en toe in #erepublik zit, want daar wordt veel besproken en uitgelegd.

[ Voor 27% gewijzigd door moto-moi op 20-02-2008 22:16 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx

trixx

-CTU- SuiZide

Kixtart schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:39:

@trixx, je kunt altijd even http://irc.tweakers.net/ gebruiken. Je mist wel wat als je niet af en toe in #erepublik zit, want daar wordt veel besproken en uitgelegd.
Dat wil ik best geloven.... Maar ik heb een gruwelijke hekel aan irc. Ik ben nu momenteel het forum aan het doorlezen om meer info te vergaren.

http://irc.tweakers.net/ werkt ook niet op mijn werk. Weet niet zo goed waarom.

Wat ik nog nergens heb kunnen vinden of het ook op korte termijn mogelijk gaat zijn ipv. CV's te plaatsen ook te reageren op vacatures. Zodat bedrijven kunnen adverteren en actieve leden zelf een beetje kunnen rondeneuzen. Net als echt dus.

[ Voor 7% gewijzigd door TheZeroorez op 20-02-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Geen matches
irc zal wel geblocked zijn dan. Bijvoorbeeld 'savonds even komen kijken :)

Je kunt nu alleen een vacature plaatsen en wachten (of managers een berichtje sturen). Er is een banenkrant geweest met vacatures, maar dat liep niet. Ik weet verder dat in de hospital business altijd plaats is.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Laatst online: 22:16
Geen matches
Kixtart schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:54:
irc zal wel geblocked zijn dan. Bijvoorbeeld 'savonds even komen kijken :)

Je kunt nu alleen een vacature plaatsen en wachten (of managers een berichtje sturen). Er is een banenkrant geweest met vacatures, maar dat liep niet. Ik weet verder dat in de hospital business altijd plaats is.
Moet je inderdaad ff origineel.nl een berichtje sturen, hij zoekt als het goed is nog steeds mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Geen matches
Kixtart schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:24:
Update:
De stats waren sinds december niet meer geupdate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Topicstarter
Ik wil graag even vermelden dat er vandaag dus lokale verkiezingen zijn!
Gaarna iedereen even inloggen op erepublik en de lokale GoT kandidaat steunen!

*ik heb nog 4 invites stuur ma een DM*

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 20-02-2008 22:54 ]

Anoniem: 244101

Geen matches
Ik ben nu al een tijdje lid en kan behalve eten kopen en werken en trainen niet veel doen iemand tips verder?

• ritsjert
  • Laatst online: 22:16
Geen matches
Anoniem: 244101 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:53:
Ik ben nu al een tijdje lid en kan behalve eten kopen en werken en trainen niet veel doen iemand tips verder?
Er is verder nog niet veel te doen. Wat politiek bedrijven en binnenkort komt de war module, maar er is nog niet bekend wat dat precies gaat inhouden.

• 4ourty2
  • Niet online
Geen matches
Anoniem: 244101 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:53:
Verder kun je niet veel doen behalve over de ingame politiek praten. Het spel verkeert nog in beta fase en voor mij is het gewoon een beetje erover praten op de irc, forums lezen en elke dag werken en trainen.

• DarkShadow
Geen matches
Verkiezingen over, 1 I&W kandidaat heeft het gehaald :). Jammer genoeg valt de invloed als mayor tegen. Ik kan niet wachten op maart, dan ligt ineens het complete spel open. We moeten er tot die tijd voor zorgen zo welvarend mogelijk te zijn, iedereen moet naar mijn mening tegen die tijd beschikken over een q2 wapen (ik zag q3 import zojuist).

Mijzelf lijkt het verstandiger direct een actieve rol te gaan spelen in warfare en niet op zn nederlands te gaan afwachten.

Speerpunten zijn:
hoge attendency
q2/3 wapens
recruiting
gold

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Geen matches
De regels voor war zijn me nog volledig onduidelijk. De invloed van een wapen is bijvoorbeeld niet zo groot. Zie de formule (dus maar 0.1 erbij bij een Q1 wapen):
Hit level= strength + quality of weapon*10%

☻/
/▌
/ \

• 4ourty2
  • Niet online
Geen matches
Kixtart schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:40:
De regels voor war zijn me nog volledig onduidelijk. De invloed van een wapen is bijvoorbeeld niet zo groot. Zie de formule (dus maar 0.1 erbij bij een Q1 wapen):
Hit level= strength + quality of weapon*10%
In het begin train je vrij snel met stappen van 0.2.
Boven skill 3 gaat het met stappen van 0.05 (wat het boven de 4 is weet ik niet) Maar boven de skill 3 is een q3 wapen toch wel vrij hoog (6 dagen training dat is bijna 1 week)

• trixx

trixx

-CTU- SuiZide

Geen matches
Omdat het toch wel wat moeilijk is voor starters om een baan te vinden heb ik een krant opgericht voor bedrijven om te kunnen adverteren. Ik weet dat het al een keer eerdere is geprobeerd maar ik hoop dat als iedereen hier een beetje mee werkt het zo een makkelijk en snel medium wordt voor iedereen.

De naam van de krant is Adjes

Mocht je dus nog mensen zoeken laat het me weten.

[ Voor 6% gewijzigd door trixx op 21-02-2008 15:40 ]

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Geen matches
hoe kan ik een nieuw bedrijf beginnen? Ik heb 10 gold, maar hoe kom ik aan die andere 30? De exchange rate van de gulden naar Gold is echt belachelijk

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Geen matches
De makkelijkste manier is via invites, maar dan moet je even mensen vinden die willen spelen en zich in willen schrijven met jouw invite :P (ik heb er ook nog 10 :( )

Ik heb er dus geen 10 maar 2 ? :S Klopt het dat je nog maar 2 invites mag sturen???

[ Voor 20% gewijzigd door Getah op 23-02-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geen matches
kick, nog 5 dagen en dan zijn er weer nieuwe verkiezingen en de mogelijkheid tot oorlog. Belgie is vrij zwak, dus dat moesten we maar eens aanvallen. Het spel is nu een beetje saai, er mag van mij wel wat leven in de brouwerij komen. Men is te politiek correct en vergeet wel eens dat het ook een spelletje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Geen matches
Volgens mij was war-module eind maart, dus niet 5 dagen :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246088

Geen matches
Ik wil iedereen er even aan herinneren dat vandaag de grote verkiezingen zijn!!
Vergeet dus niet te stemmen op Overmaze en GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Inderdaad vandaag zijn de presidents verkiezingen! Ik wil graag iedereen oproepen om te stemmen! Dit is de dag waarop we een nieuwe president kunnen kiezen, en natuurlijk het congress!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geen matches
Stem Lord Heman! Stem I&W ;)

Wat is eigenlijk het programma van GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geen matches
Hey Overmaze, wakker worden. Zware crisis, half nederland is werkloos en we hebben nog niet eens een overwinningsbericht van GoT gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venomski
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05 20:51
ik weet da het eigenlijk niet mag, maar ik kan op geen enkel andere manier een invite vragen voor erepublik. Ik kan namelijk niet op de irc van tweakers (firewall blokkages en het java-applet werkt niet omdat ik java 1.6.0 gebruik (aldus een ander topic))

wie er eentje over heeft: venom_001(at)hotmail.com

don't underestimate the power of stupid people in large numbers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geen matches
done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Half Nederland is werkloos, wat een onzin. Er zijn genoeg mogelijkheden om een baan te krijgen.
En ik verwacht ook wel dat er veel werklozen zijn omdat meer als de helft inactives zijn.
En ja inderdaad GoT heeft gewonnen! ;) Dus ook ondanks al je/jullie propaganda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geen matches
Anoniem: 44492 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:17:
Half Nederland is werkloos, wat een onzin. Er zijn genoeg mogelijkheden om een baan te krijgen.
En ik verwacht ook wel dat er veel werklozen zijn omdat meer als de helft inactives zijn.
En ja inderdaad GoT heeft gewonnen! ;) Dus ook ondanks al je/jullie propaganda.
wat een onzin om dat propaganda te noemen, het is gewoon opkomen voor je partij. We zijn 2e geworden, de helft van got's aantal stemmen met slechts een kwart leden. Valt me niet tegen. Overigens zou ik het heel fijn vinden als GoT een beetje ging uitstippelen wat de plannen waren. In het bedrijf van origineel.nl werkten 60 mensen, dan mag je dus met een opkomst van 100 man tijdens de verkiezingen zeker wel van een kleine crisis spreken. Lord John van I&W heeft het ziekenhuis overgenomen en huurt nu weer mensen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
DarkShadow schreef op maandag 03 maart 2008 @ 23:24:
[...]

wat een onzin om dat propaganda te noemen, het is gewoon opkomen voor je partij. We zijn 2e geworden, de helft van got's aantal stemmen met slechts een kwart leden. Valt me niet tegen. Overigens zou ik het heel fijn vinden als GoT een beetje ging uitstippelen wat de plannen waren. In het bedrijf van origineel.nl werkten 60 mensen, dan mag je dus met een opkomst van 100 man tijdens de verkiezingen zeker wel van een kleine crisis spreken. Lord John van I&W heeft het ziekenhuis overgenomen en huurt nu weer mensen in.
't is en blijft een waardeloos spel waar je zo goed als niks kan doen en al helemaal niks kan bereiken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Origineel is weggegaan omdat geen GoT-er lid wou worden van zijn eigen forumpje. Sorry als je daarvoor al je medewerkers op straat zet vind ik het erg zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venomski
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05 20:51
Geen matches
Ik heb inmiddels een uitnodiging weten te bemachtigen. Dus als ik iemand nog een plezier kan doen: venom_001(at)hotmail.com

don't underestimate the power of stupid people in large numbers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Geen matches
Ik speel al een poosje niet meer maar ik wil je toch feliciteren met je overwinning angel *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geen matches
Anoniem: 44492 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 23:50:
Origineel is weggegaan omdat geen GoT-er lid wou worden van zijn eigen forumpje. Sorry als je daarvoor al je medewerkers op straat zet vind ik het erg zielig.
tja daar heb je wel gelijk in :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248247

Sinds vandaag heb ik er ook 1 aangemaakt. Leuk spelletje, hopelijk kan ik er ver mee komen :P. Wel echt lame dat die ***makers er weer zo nodig oorlog in moeten stoppen, terwijl we in real-life zo hard zeiken om vrede.

Edit: ik heb de eerste muziekkrant van nederland gemaakt, http://www.erepublik.com/company-27522.html

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 248247 op 08-03-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-06 01:49

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Dat is dus eigenlijk niet de bedoeling. Er mag alleen nieuws en/of meningen over eRepublik zelf gepost worden.

Maar ik wil iedereen nog even oproepen om ons te vergezellen. We kunnen nog een hoop meer of minder actieve mensen gebruiken. Het kost maar een paar klikken per dag, maar hoe meer mensen we hebben, hoe meer er geconsumeerd kan worden, wat weer goed is voor de economie. Wil je een invite, kom dan even langs op het #erepublik kanaal op irc of op het GoT forum.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nick_S schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 18:09:
[...]

Dat is dus eigenlijk niet de bedoeling. Er mag alleen nieuws en/of meningen over eRepublik zelf gepost worden.
Oke sorry, dit wist ik niet. Ik heb het artikel verwijderd en de krant te koop gezet.

Wel vind ik het vreemd, want het lijkt mij juist leuk als er dingen van buiten erepublik op komen. Bovendien vallen er over die wereld weinig onderwerpen aan te snijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06 12:00
ik klik elke dag wel als een zombie, maar der is nix dat me langer dan 1 minuut op die site houdt, hoop dat dat nog komt
Nick_S schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 18:09:
[...]

Maar ik wil iedereen nog even oproepen om ons te vergezellen. We kunnen nog een hoop meer of minder actieve mensen gebruiken. Het kost maar een paar klikken per dag, maar hoe meer mensen we hebben, hoe meer er geconsumeerd kan worden, wat weer goed is voor de economie. Wil je een invite, kom dan even langs op het #erepublik kanaal op irc of op het GoT forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik ben verhuisd naar Slowakije, een land dat erg slecht draait. Hier zie ik kansen om het land op te bouwen, dit lijkt me een leukere uitdaging dan gewoon te werken in Nederland ofzo. Wel is het lastig om aan genoeg gold voor een politieke partij / bedrijf te komen. Hoe doen jullie dit? Hoeveel salaris krijgen jullie (omgerekend in gold) en is er een mogelijkheid meer invitations te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Geen matches
Lekker vaag. Gisteren had ik opeens 1000% working presense en nu opeens 550% :?

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik zie nu meerdere mensen zeggen dat ze nog 4 of 9 invites hebben ofzo, hoe doen jullie dit, je krijgt er toch maar 2 :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Geen matches
Na een tijdje krijg je er af en toe weer bij.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 15:46
Geen matches
denk dat ik avond ook eens ga kijken wat dit is.
Op me werk kan ik niet heel erg veel spelen.
Maar zie dat je maar 1 keer per dag inlog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Geen matches
Als je niet echt actief wilt meedoen is 1x 2 minuten lang genoeg. Het enige op dit moment is dat er verder niet veel te doen is aan het begin naast food te kopen en te trainen/werken. Later kan je wat meer.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven_Vdb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-02 22:40
Geen matches
wordt er op het forum van got nog geactiveerd?
Ik heb me daar ingeschreven, maar nog altijd niet geactiveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geen matches
I&W is behoorlijk gegroeid de laatste tijd. Wordt nu serieuze concurrentie voor GoT :)

We gaan proberen te fuseren met DEPP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
Vind het trouwens wel lang duren voordat ze nieuwe mensen toelaten. Al een maand of 4 geleden dat formuliertje ingevuld terwijl ik ngo niets heb gezien in de mail. Zelfs met 3 andere adressen erbij heb ik nog nix vernomen. Kan wel merken dat het Beta is :+
een invite zou wel fijn zijn

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Dan raad ik je aan even op het IRCkanaal langs te komen ;).

Vandaag zijn er trouwens weer lokale verkiezingen, dus iedereen kan weer op de kandidaten van GoT stemmen. Het kan wel zijn dat er daardoor vandaag niet geinvite kan worden.

(zelf ben ik mijn invites door een bug nog kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Een oproep van mij (De huidige partijleider van GoT) om vandaag te stemmen! We kunnen alle stemmen gebruiken, kies bij de lokale verkiezingen daar voor de GoT-kandidaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Geen matches
Martinspire is btw al geinvite onderhand.

Allemaal gezellig naar de stembus *O*

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Geen matches
Heb een bedrijfje opgestart in de housing sector, scapa housing. Ik vroeg me af of het mogelijk was om een investering te krijgen vanuit buitenaf en zo ja, hoe en wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vanaf morgen zijn de nieuwe presidents verkiezingen! Ik wil hierbij elke gotter oproepen om te stemmen! Ook als je niet meer speelt telt jou stem mee! Het is de 2e verkiezing waarbij ik, de huidige president probeer eNL te leiden. Btw er zijn weer nieuwe invites voor als mensen willen beginnen met deze leuke eco/war/pol-simulatie game.

ps. vraag er niet hier naar invites maar op #erepublik,mail of DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geen matches
Even een kickje, eNL heeft hard nieuwe leden nodig. We moeten groeien zodat we optimaal gebruik kunnen maken van de warmodule!

voor invites kan je ook naar mij een dm sturen.

[ Voor 16% gewijzigd door DarkShadow op 07-04-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geen matches
En weer een schop. De warmodule is live gegaan! Als eNL hebben we echter te weinig geld om oorlog te financieren terwijl er wel flinke kansen voor het oprapen liggen. Ik roep GoTters dan ook op om te doneren aan DNB of de staatskas.

[ Voor 16% gewijzigd door DarkShadow op 08-04-2008 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Geen matches
Ik kan helaas ook niet op Irc komen, zou graag mee willen doen met deze game. Iemand nog een invite? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Geen matches
Anoniem: 258387 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 21:35:
Ik kan helaas ook niet op Irc komen, zou graag mee willen doen met deze game. Iemand nog een invite? :)
Ik heb nog wel invites over, je hebt de DM functie uitstaan, en geen mailadres in je profiel. Stuur me even een mailtje (in mijn profiel) en je krijgt zo spoedig mogelijk een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik wil alle leden van de GoT-partij even vragen om de laatste pressrelease even door te lezen.

Geen matches
Ik wil het topic toch even bumpen. Nederland begint steeds actiever te worden en misschien hebben GoT'ers zin om het toch (nog een) keer uit te proberen.

'Binnenkort' komt er een nieuwe versie uit van het spel. Hier kun je alvast wat informatie vinden over de nieuwe versie en ook een screenshot. Er zal aardig wat veranderen, zeker ten aanzien van oorlogsvoering en interface. Oorlogen zijn tot V1 uitgesteld omdat de huidige module te buggy was om verder mee te gaan. Aangezien er net een zekere wereldoorlog gestart was zal V1 een flinke klapper brengen ;)!

(oja, het nieuwe IRC kanaal is #eNederland op irc.rizon.net , ook voor invites e.d)

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Dan meld ik me hier ook nog maar even als "actief" erepublik speler. Ten tijde van de ondergang van GoT verhuisd naar I&W en daar niet echt heel actief binnen de partij, maar wel (vrijwel) iedere dag trouw de kliks gedaan voor het werken en trainen.

Zoals ik gelezen heb gaat er inderdaad veel veranderen, en dat is maar goed ook, aangezien het nog altijd een beetje saai is (op die oorlog van vorige week na dan)

Wat is je plan Jazar, mensen van GoT I&W laten joinen of GoT weer nieuw leven in blazen?

Topicstarter
Geen matches
Got, I&W joinen? :r
I&W had hele duidelijk taal die de gebruikers toendertijd graag wilden horen, de standpunten van GoT zullen toch nog steeds verschillen met die van I&W?
*Overmaze draait zich om..*

Even een ander vraagje, hoe pakte het gold met echt geld kopen nog uit?
Ik ben destijds gestopt om deze reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha zelf ben ik al maanden terug over gestapt naar Iron & Wine (samen met veel andere spelers uit GoT), omdat die partij toch een stuk serieuzer en beter is geworden. De actieve I&W spelers uit die tijd (Metsadah, HeMan) spelen al niet meer.

GoT is nu 'in de handen' van ConDion, die het met een aantal andere spelers heeft omgedoopt in Gathering Destiny GR.
Er zijn ook wat andere actieve partijen bijgekomen zoals de Socialistische Volkspartij en de Liberale Partij Nederland ;).

Wat goud met geld kopen betreft, ik heb er geen ervaring mee maar ik weet dat er spelers zijn die het wel doen. Er zit echter wel een maximum aan plus het is te duur in mijn ogen om het zelf te doen (10,- voor 20 gold).
Een groter probleem is echter dat er veel goud is binnengehaald door multiaccounting (nog steeds het 5gold per invite systeem). Ik hoop dat dat in V1 wordt opgelost, maar het is volgens mij nog steeds makkelijker om op die manier geld binnen te halen dan er euro's aan uit te geven. Gelukkig sporen een aantal mensen actief fakes op en ik neem aan dat de admins er aan werken. Roemenie is de laatste paar dagen in ieder geval een stuk gekrompen 8)7 .
Ohja, misschien is het ook leuk om te vermelden dat er nu twee grote kampen zijn binnen eRepublik. Aan de ene kant Atlantis, aan de andere kant PEACE. Daarbij bestaat Atlantis vooral uit de grote oorlogszoekende staatjes en PEACE uit een aantal grote staten en een groep kleinere staten zoals Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Kick!

Vandaag is erepublik uit de beta gekomen en is V1 ingegaan. Momenteel is de site enorm traag, waarschijnlijk door de grote toeloop van nieuwsgierige spelers.

Het werken en trainen is er in ieder geval iets op vooruit gegaan, aangezien er nu een kleine quiz van 5 vragen in een lightbox naar voren komt waarmee je bonusprocenten kunt verdienen voor je stats. Ook het aanmaken van accounts puur voor gold is aan banden gelegd, aangezien je met een nieuw account eerst een bepaald level dient te bereiken voor het goud wordt toegekend.

Ik blijf het jammer vinden dat GoT geen actieve partij meer heeft, misschien is v1 een gelegenheid om de partij weer nieuw leven in te blazen?

Geïnteresseerden in erepublik kunnen me een pm sturen met hun mailadres, dan zal ik zo snel mogelijk een invite versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Geen matches
V1 heeft wel nog ontzettend veel bugs. Sloom, pagina's werken niet, inventory/huis kwijt, 600eNLG kwijt.
Die triviant-achtige vragen zijn ook gewoon onzin.

Vraag me af of er veel gaan stoppen nu.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Inderdaad, ik sluit me aan bij Kix.

Ik heb samen met een aantal andere spelers V1 al eerder getest en het zal vol met bugs en door de trivia is het net Trivial Pursuit geworden.
Daarnaast ben ik door deel te nemen aan die beta van V1 gehackt (net als een groot aantal andere V1 testers) en in plaats van dat op te lossen is daar ook helemaal niets aan gedaan.

Ik ben zwaar teleurgesteld in de admins:
- V1 is veel te vroeg uitgebracht.
- Er wordt totaal niet geluisterd naar de community.
- We leven weer in bugrepublik.
- Trivia gooit de hele gameplay over hoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:00

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Geen matches
Het is inderdaad een stuk trager geworden, en ik kom vaak genoeg op pagina's waar ze een internal error hebben. Ik vind het in ieder geval niet echt veel overzichtelijker geworden, misschien zijn ze hun doel een beetje voorbijgeschoten.

Edit:
Ummm, na een paar keer terugkomen om te checken vind ik het toch wel heel erg belabberd. Die quiz slaat nergens op en ik hoop dat er een optie komt dat het standaard skipt. ik ga wel een weekje vrijaf nemen en zien of ze na een week de onzin er al hebben uitgesloopt, anders ga ik wel wat andere spelletjes doen. Dit is gewoon te belabberd.

[ Voor 42% gewijzigd door Trinsec op 14-10-2008 17:51 ]

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Als het goed is gaan ze de de war-module helemaal omgooien binnenkort:
http://www.erepublik.com/...ments-war-module-695625/1

Op dit moment is het nogal oneerlijk omdat bijna iedereen het cheaten is door die trivia. Maar verder is het nog steeds wel gezellig om te proberen om de economie op peil te houden en om te proberen om andere landen te vriend te houden.

Mochten er nog mensen mee willen doen dan kan dat altijd :)
(Je kunt jezelf nu direct registreren, maar het liefste via een invite van mij, want daar heb ik(&eNederland) dan ook weer voordeel bij. DM me als je er een wilt hebben)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vanwege een wat inactief topic met een nogal simpele topicstart is er een nieuw deel geopend: [Browser MMOG] Erepublik

:)

[ Voor 0% gewijzigd door TheZeroorez op 05-02-2009 20:40 . Reden: fuelke is stom! ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.