[online/browser] Erepublik: The New World

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 13.738 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Topicstarter
Matched: erepublik
Beste tweakers ik ben nu al een korte tijd bezig met erepublik en het bevalt me enorm. Erepublik is een web game die je vooral in het begin maar 1x per dag speelt.
Hier volgt een korte omschrijving volgens hun website.

Afbeeldingslocatie: http://www.erepublik.com/parts/EN/logo-erepublik.gif

History is in your hands!
Become your country president, build the biggest virtual company in the world or become a hero by leading your country into battle. Become one of the first citizens of the Erepublik world!

FAQ

1) Which are the technique requirements for playing Erepublik?
The Erepublik virtual simulator is available just online and it doesn't require any downloads. The main technical condition to benefit from Erepublik is a good Internet connection. Other minimum requirements are:
Processor: speed 233MHz.
Browser: new versions of Internet Explorer and Mozzila Firefox.
Java Script option activated.

2) How much does Erepublik cost?
It's free to register on Erepublik.

3) How many accounts can an user create?
An user can create and administrate a single Erepublik account.

4) How can I delete an account?
You can't delete your account on Erepublik, but if you don't want to use our website we can make your account inactive.

5) What should I do if I have forgotten my password?
On the main page of the website, under the register section, you find a link called "Forgot pass". Click on it and you'll be redirected to a form where you'll have to fill in your email address and we'll send you your password shortly, by email.

6) Can I change my username?
Once you have chosen an username for your account in Erepublik, you don't have available on the website any option to change it. We decided this in order to not mislead the other Erepublik citizens. If you really have a serious reason to change your username, please contact us. Don't forget to state your reasons and your new username so that we decide if your argument is a solid one and we proceed to the change of your username.

7) How can I post my own image to my profile?
In order to have access to your profile, you have to be logged in. Go to Your Profile and click on Your Picture. Here you'll be able to choose your photo and to upload it on the site.

8) How can I get a job?
The first step of getting a job is to create your Curiculum Vitae. Go to the main menu and choose Find a job from the Economy drop-down menu. After filling in the required fields in your CV for the first time, the option "Public Cv" will be automatically checked in order that your CV be visible for the employers.

9) How can I gain points?
Being an active citizen in Erepublik brings you points according to your activity. You can get society points, economy points, political points, military points. The more you're into the Erepublik world, the more points you gain.

10) How can I become a soldier?
In order to have military activity in Erepublik, you have to be a soldier. All citizens in Erepublik have the right to become soldiers, even if they are employees, General Managers, party members, Party Presidents, Congressmen or Country Presidents. But the soldiers are not paid for their military activity.

11) How can I improve my skills?
The skills in the Food, Moving and Weapons domains increase according to the number of days worked within this industries. One skill is added for the 7th, the 20th, the 60th and the 90th day worked. For the Military activity, a skill is added according to the number of training days. Concerning the Political skills, you obtain the first one being member in a party, the second one if you are a party president and the third skill is gained by the citizens who become country president.

12) How can I move to another town or country and what are the consequences?
On Your Profile you find the button Move to which allow you to choose the country and the city where you want to move to. You can use this option only if you have moving tickets. Moving once requires one moving ticket. Be careful that if you want to move to another country and you own a company or a party, you have to dissolve them first. Read the Tutorial to find more about the moving option.

13) Can I work in more companies?
No, you can't work in more companies unless you are General Manager, you are allowed to create another company in a different industry. If you are a soldier, you can work in any other domain, as a General Manager or employee.

14) What is "Rank"?
The Rank is used to show your position in Erepublik according to different criteria: economic, political, military and popularity. Summing up all the points obtained for those criteria, you get a General Rank. The higher is this rank, the better will be your visibility in Erepublik.

15) How do I use food?
To survive in Erepublik you need to feed. Daily consumption is automatically made as long as you have food in your Inventory. You only have to be careful not to be out of food because after 3 days without food, your wellness will become lower.

16) What can I do with the party's donations?
As a party President, you can use the money received from donations to promote your party (eg. posting banners). Don't forget that the promotion of your party is the very important for having a high number of members and for getting more votes.

17) How can I become a Congressman?
In every party, the party president assigns a certain place to the party's members. The higher your place is, the more chances you have to become congressman. Each party can have a certain number of congressmen. When the elections take place, the party members from the first 5 parties who have a high rank within their party can become congressmen depending on the number of Congress seats won by each party.

18) How can I become a Country President?
The first step in becoming a Country President is to have your own party. Become one of the top 5 parties considering the number of party members to participate at the elections. If you obtain the higher number of votes, you become the country president.

Dit houd in, je kunt een bedrijf opstarten, je kunt de politiek in, (zelfs voor president van Nederland gaan), en binnenkort dus ook oorlogvoeren!

Na een tijdje word het echt intressant, vooral de politiek. In Maart komt er ook oorlog in, waardoor nu het lot van de Nederlanders onzeker word.Bestaat Nederland binnenkort nog?

We kunnen nog genoeg spelers gebruiken aangezien Fok! het spel nu een beetje domineert ;) Voor meer informatie over erepublik klik hier voor de homepage. Daar kun je je opgeven als een invite wilt, al krijg je die niet meteen.Ik heb er nog 9 over. Maar ik ga hier geen invites spammen, dus mail maar als je een invite wilt. Nederland moet groeien, help jij?

Hoe krijg ik een invite?

Dat kan door jezelf op te geven op Erepublik.com en af te wachten.
Of, een van de volgende personen te mailen voor een invite.

1) Hiermee heb je sneller een invite.
2) De andere krijgt 5 gold.

Invites:
Vraag op #erepublik (irc.tweakers.net). Of via DM. Dit graag omdat de mods dat gevraagt hebben.

GoT Partij

Vanaf vandaag is de GoT partij opgericht.
Mensen die willen helpen of ideen hebben stuur me een berichtje :). (Overmaze)
Klik hier om naar de GoT partij te gaan.
En we hebben vandaag (11-02-2008) al 52 members! Dit is natuurlijk een mooie ontwikkeling maar we willen het nog meer zien groeien!

Bakker Bart

Bakker wie? Bakker Bart :+ Het 1e bedrijf gemaakt door GoT.
Het is een food bedrijf en zorgt voornamelijk voor ons eigen werk. Het word gerunt door ACID-dude en daar hebben we het volste vertrouwen in. Natuurlijk staan er ook plannen op komst voor meerdere bedrijven. Gelukkig hebben we genoeg donateurs, want Bakker Bart is volledig gedonateert door GoT-ers. Met de winst en invites is het dus de bedoeling meerdere bedrijven op te zetten en meer invloed te hebben.:)
Wil je naar de website van Bakker Bart? Klik dan hier

Gouden Kooi BV
Ja hoor de uitbreidingen gaan maar door, gisteren is ook gelijk ons 2e bedrijfje opgestart. Gouden Kooi BV. Dit word gerunt door Tampie. Mensen kunnen natuurlijk aan de slag!

GoT erepublik forum
Ook is er een apart forum gekomen te vinden hier. Wil je graag active bij de erepublik community van GoT zijn raad ik het irc kanaal. Daar is het altijd gezellig, waar we werken aan de toekomst van GoT.

Verandering structuur
Vanaf heden is er een verandering in het beleidsstructuur van GoT.
Namelijk

TheAngel / Overmaze
Muanh
Rexcore
ACID-dude

Nu dat er een verandering komt betekent niet dat het geen democratie meer is!!. We willen GoT alleen iets doelgerichter sturen. We horen graag jullie suggesties en idee-en aan.

Bank
We hebben nu ook een eigen prive bank! Deze word gerunt door onze ACID-dude.
Voor meer informatie, kijk op ons forum hier.

Aangezien we nog lang niet genoeg spelers kunnen we jullie hulp nog gebruiken, dus kom op irc voor een invite. Vraag niet hier om een invite.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 11-02-2008 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Geen matches
Ik begrijp dus dat je nu onder je werk, een game kan spelen die werk nabootst? Tof!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Geen matches
Dit klinkt wel verdacht veel als http://www.nationstates.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Geen matches
Dit lijkt me zeer interessant!
Eerst beginnen met een bedrijfje en later misschien de politiek in, ik ben van de partij ;)

offtopic:
Heb je gemailed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Jah het is ook echt een intressant spelletje. :) maar het is ook leuk.
En nee het is geen game simulator waar je werk na bootst :P Het is veel meer dan dat.
Ik kan het iig wel aanraden, en Fok! (de huidige president :'( ) Willen wij met de politiek omver gooien, of dat gaat lukken geen idee. Maar zeker het proberen waard! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Geen matches
Ben beetje rond kijken en ga bij een voedsel bedrijfje werken, echter heb ik geen idee wat voor salaris ik moet vragen? Wat is een redelijke prijs voor een beginneling bij een bedrijf zonder skills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
De huidige president van Nederland heeft het salaris bepaalt.
Lees meer hier hierin zul je lezen dat niet iedereen het er mee eens is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Geen matches
Bedankt,

Trouwens is het wel slim om te beginnen in Nederland? Aangezien banen enzo?
Misschien beter in landen waar men veel werknemers wil (dit moment Ierland, de VS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Ik weet het nog niet, ik ben ook pas net begonnen in Nederland.
En eigenlijk moet het nog groeien, ik wil graag zsm een bedrijfje opzetten om iig te concureren met Fok! Een vriend van mij is de politiek in gegaan en word waarschijnlijk partijleider van de DEPP (de tegenhanger van Fok! ). Dadelijk als er meer spelers zijn komen er ook meer banen, meer bedrijven enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Geen matches
Wel leuk om zo een partij op te zetten en de andere te overheersen :P
Echt een leuk idee ik ga zeker verder spelen.

Weet je ook misschien de link naar het topic van FOK!, wil daar beetje rondkijken.
Had al gezocht maar FOK! heeft geen zoekfunctie 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Moonborne op 09-02-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Nee ik had ook al gezocht daar dat topic O+ Ik wou kijken wat er daar allemaal besproken word maar ik had niks kunnen vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Geen matches
Wat raad je me aan om te beginnen qua werksector? Heb het maar geprobeerd op de Food-industry, hoop dat ik snel werk krijg.
Over newspapers, als je subscribers hebt op je newspaper, levert dat dan ook weer geld op?

BTW Wat voor bedrijfje wil je op gaan zetten?

[ Voor 37% gewijzigd door Moonborne op 09-02-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Ik ben gewoon begonnen, en had een CV geplaatst. Daarna ben ik na het forum bij Economics gegaan. En had ik daar een topic geopend en gevraagt voor werk. Kortdaarna kreeg ik een baan aangeboden. Welke sector ik weet het ook nog niet :D Ik werk nu in de wapen-industrie. Met een skill van 2.80.
Ik ben nu hard bezig het gold aan het sparen voor een bedrijf, maar ik denk dat ik houses/tickets bedrijf ga opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ben inmiddels druk bezig in Erepublik. Heb mijn eigen krantje: Het Handelsblad en heb ook meteen mijn eerste artikel gemaakt. Zit ook bij een politieke partij, ik zit bij de FOK! Party. Centrum-rechts sta ik liever voor dan centrum-links.

[ Voor 39% gewijzigd door Moonborne op 10-02-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Ik zou zeggen lees veel over de huidige ontwikkeling van Nederland, en welke idee-en Unkki nu heeft.
Het is nu beetje een Fok! Emporium en dat willen we juist niet. Ook is er ergens wat geld verdwenen en voelt onze (mijn) partijgenooit Muanh hem aardig goed aan de tand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Heb ook al een tijdje een account op erepublik. Zit hier ook in het Fok partij maar goed, mss in de toekomst even wisselen.

Weet iemand trouwens hoe het opzetten van een bedrijf te werk gaat? Ik wil er namelijk één beginnen in de wapen of housing sector maar moet je eerst een kapitaal opbouwen of kan het gewoon met minder dan 100 euro?

Trouwens, ik weet niet of het mag; ik heb 10 invites over dus mocht er mensen zijn die het willen uitproberen dan stuur je je eigen e-mail naar adamk22[at]gmail[dot]com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 20:44
Geen matches
hmm, klinkt leuk..

Heb me net opgegeven voor een invitation. Moet die nog even afwachten, maar zal er dan eens naar kijken.

-edit-

ADMK heeft mail... :)

[ Voor 12% gewijzigd door Rexcore op 10-02-2008 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Ik heb nog 6 Invites dus mensen die nog een invite willen, mail me. vandaag is een grote dag. Vandaag zijn namelijk de Party Elections. Ik heb persoonlijk voor Muanh gestemt. (mijn partij genoot) En in mijn ogen heeft hij de juiste visie om Nederland niet meer 1e laatste te laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-05 12:04

Yor

Yor1313#2571

Geen matches
Ik denk elke wereld heeft zijn crimineel nodig.....raad maar welke nick ik heb....

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204528

Mensen die nog een invite hebben kunnen mij ook mailen als TheAngel door zijn invites heen is :)

Ik ben blij dat ik voor FOK! werk en ik raad zelf ook mensen aan om voor FOK! te gaan werken. De president Unkki heeft op het moment dan wel de meeste bedrijven in hand, hij heeft er hard voor gewerkt en veel mensen voor uitgenodigd! Zonder hem zouden een hoop mensen niet spelen :P

T gaat niet om de situatie vandaag of morgen, maar over een maand:) En dat snappen sommige 'politiek' ingestelde mensen niet: we hebben nu allemaal banen, genoeg te eten & genoeg mogelijkheden om te groeien!
http://www.erepublik.com/profile-7357.html

ps. zet je CV op met een startsalaris van 3 NLG ofzo, dan krijg je vanzelf een baan waarna je eten kan kopen :) Hoe meer je werkt, hoe meer geld je zult verdienen _/-\o_

Dan moet je dagelijks
-> Economie -> FOKbedrijfwaarjewerkt -> work -> groene workknop
-> Militairy -> Train here -> Train

PS. Dit spel staat verder los van het FOK!forum. Een lid van dat forum is toevallig een bezoeker van het forum vandaar dat hij voor de naam FOK koos :P.. Veel mensen spelen het spel www.cybernations.net waar de meeste nederlanders in de FOK alliance zitten en Unkki heeft veel van deze mensen ook Erepublik ingekregen

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 204528 op 10-02-2008 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
ADMK schreef op zondag 10 februari 2008 @ 01:44:
Weet iemand trouwens hoe het opzetten van een bedrijf te werk gaat? Ik wil er namelijk één beginnen in de wapen of housing sector maar moet je eerst een kapitaal opbouwen of kan het gewoon met minder dan 100 euro?
Weet het niet zeker alleen sommige kosten NLG en sommige kosten Gold om een bedrijf te starten, ligt eraan in welke sector. Ik zou zeggen druk eens op Create a Company en kijk hoeveel het kost ;)
Anoniem: 204528 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 07:48:
Ik ben blij dat ik voor FOK! werk en ik raad zelf ook mensen aan om voor FOK! te gaan werken. De president Unkki heeft op het moment dan wel de meeste bedrijven in hand, hij heeft er hard voor gewerkt en veel mensen voor uitgenodigd! Zonder hem zouden een hoop mensen niet spelen :P
Mee eens, heb mijn CV gister geplaatst, een berichtje naar unkki gestuurd of ik kan werken bij FOK! Voedsel en zo klaar! Salarissen gaan volgens het salarisbeleid zoals eerder is vermeld. http://www.erepublik.com/article-46782.html

[ Voor 37% gewijzigd door Moonborne op 10-02-2008 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ohw TheAngel je had er ook wel bij mogen vermelden dat het erg fijn is als mensen een invite van je krijgen aangezien jij dan 5 gold krijgt per aanmelding (ongeacht of mensen wel of niet spelen, t gaat alleen om het registreren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Geen matches
17) How can I become a Congressman?
In every party, the party president assigns a certain place to the party's members. The higher your place is, the more chances you have to become congressman.
Dit houdt dus in dat de Party President je gewoon een plek geeft in de party ongeacht je ervaring in Politics (experience). Dus plaats 3, 9 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-05 07:05

Distortion

Bottle to Throttle

Geen matches
Bedankt Dennis ;)

Robert

[ Voor 83% gewijzigd door Distortion op 10-02-2008 10:06 ]

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Geen dank :)

Je kan dus werken en trainen, verder weet ik eigenlijk ook niet wat er allemaal mogelijk is qua politiek :P

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 204528 op 10-02-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Geen matches
Anoniem: 204528 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 10:04:
Geen dank :)

Je kan dus werken en trainen, verder weet ik eigenlijk ook niet wat er allemaal mogelijk is qua politiek :P
Ok, ik heb me aangemeld als "Distortion" . Ik zal het allemaal eens bekijken. Zit jij ook bij een party en zoja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ahh ja ik zit bij de FOK!Party, aangezien unkki/arexes mij hebben uitgenodigd en overtuigt om dagelijks effe te spelen (en zij zitten in FOK)

Doe eigenlijk niks qua politiek, ga dagelijks naar website om te werken en om te trainen (voor leger) en brood te kopen. T is niet zo dat ik een kwatier op een dag bezig ben, maar het spel is in ontwikkeling dus er zal vanzelf meer en meer komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
Is het trouwens verstandig om een berichtje naar unnki te sturen als je wilt werken bij een bedrijf? of komt het allemaal wel goed?

* Rexcore heeft ook nog 2 invites over!

ik zie ook dat je dus in meer dan 1 bedrijf kunt werken..
How to work in more than one companies ?

Do you know the how to work in more than one companies in ERepublik ? What I mean here is not work as a general manager of many companies that built with your money. What I mean here is how to have more than one job as an employee.

Read this tips carefully if you do not want to leave your recent company because you know that although currently your boss have no more money to pay you, he/she have a lot of stock that will be sold in a few days:

1. you must not have any company, except a newspaper company.

2. you must already have a status as the employee of one's company and still work there.

3. then you must apply a new job without resign from your existing company.

4. there must be a company's boss who want to receives you as his/her employee.

5. you must accept his/her offering.

Then see, you already have two jobs as an employee in more than one companies.

But you must remember that you can only work in one company in the same day.

Example: you already registered as employee in 5 (five) companies. In the same day you can only work in one of those company. The first company you go to work, will become the only company you can work and earn money for that day.

Conclusion: this action is only needed when your present company can not pay you anymore for a temporary period while you are still enjoy to work there. As an alternative, you do not resign and move to another company, but just find the second/alternative job to maintain your living in ERepublik.

[ Voor 81% gewijzigd door Rexcore op 10-02-2008 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Geen matches
Ok, heb me ook aangemeld bij de FOK! party, en mijn cv verstuurd. Heb ook maar even op het forum een job aangevraagd. En nu maar wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Geen matches
Rexcore schreef op zondag 10 februari 2008 @ 10:35:
Is het trouwens verstandig om een berichtje naar unnki te sturen als je wilt werken bij een bedrijf? of komt het allemaal wel goed?

* Rexcore heeft ook nog 2 invites over!
Dit vroeg ik mij idd ook af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik zal effe kijken op hij op mIRC is (of dat hij nog in bed ligt :P) normaal moet hij je wel zo kunnen aannemen mits je niet een te hoog loon hebt gevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Geen matches
Ik heb unnki toch maar een berichtje gestuurd, of hij werk voor me heeft. Ik vraag 3 gulden per dag, maar goed ik heb ook maar wat neer gezet om te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Geen matches
Ga graag ook een poging wagen. Ben beniewd!
Als iemand mij een invite wil sturen op * :)

Ik begrijp dus goed dat je slechts 10 min. per dag bezig bent? Krijg namelijk de indruk dat sommige mensen hier redelijk druk mee zijn.

Edit:

Invite ontvangen, bedankt!

[ Voor 12% gewijzigd door The_Bash op 10-02-2008 11:44 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Gedaan Bash -> je kan je email weer verwijderen

Ik ben er idd maar 10 minuutjes per dag mee bezig, ik interesseer me niet helemaal in politiek :P Dus heb ook niet alle artikelen, berichten, etc doorgelezen

Werken voor 2 bedrijfen is niet nodig en ook zonde:
- elk bedrijf heeft genoeg werk
- door te werken gaat je skill omhoog (in het begin 0.10). Hoe hoger je skill, hoe waardevoller je voor het bedrijf bent en hoe meer loon je krijgt :)

YEY ik heb alweer 2 vriendjes erbij _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 204528 op 10-02-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Geen matches
Gewoon berichtje sturen gaat veel sneller ;)
Wat betreft lonen vul de eerste keer in 2 NLG, bij het arbeidscontract wordt het toch 2.5 NLG. Je kunt namelijk niet bij het gevraagde salaris een komma zetten. Maar dat is gewoon de prijs volgens het Salarisbeleid dat is ingevoerd door Country President unkki.

[ Voor 21% gewijzigd door Moonborne op 10-02-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Heraclius schreef op zondag 10 februari 2008 @ 11:49:
Gewoon berichtje sturen gaat veel sneller ;)
Wat betreft lonen vul de eerste keer in 2 NLG, bij het arbeidscontract wordt het toch 2.5 NLG. Je kunt namelijk niet bij het gevraagde salaris een komma zetten. Maar dat is gewoon de prijs volgens het Salarisbeleid dat is ingevoerd door Country President unkki.
Ahh ja
t sparen gaat best wel langzaam, ik verdien nu 6,5NLG geloof ik en een huis lvl 2 kost 550 NLG ofzo, dus 100 dagen sparen (wel stuk sneller dan reallife though :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Anoniem: 204528 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 09:27:
Ohw TheAngel je had er ook wel bij mogen vermelden dat het erg fijn is als mensen een invite van je krijgen aangezien jij dan 5 gold krijgt per aanmelding (ongeacht of mensen wel of niet spelen, t gaat alleen om het registreren)
Ja, tuurlijk krijg ik 5 Gold per invite.
Maar als ik ze geen invite stuur hoe willen ze dan spelen? Begrijp me niet verkeerd ik doe het niet voor het Gold. Ik wil gewoon dat er meer Nederlanders en dan met name TWEAKERS komen spelen.
Dus stuur maar een berichtje voor een invite als mensen nog een invite willen. (Maar dan krijg ik wel 5gold hoor;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
Geen matches
Anoniem: 44492 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 11:52:
[...]

Maar als ik ze geen invite stuur hoe willen ze dan spelen? Begrijp me niet verkeerd ik doe het niet voor het Gold. Ik wil gewoon dat er meer Nederlanders en dan met name TWEAKERS komen spelen.
Dus stuur maar een berichtje voor een invite als mensen nog een invite willen. (Maar dan krijg ik wel 5gold hoor;).
ik hoor gold? :) mensen mogen mijn email adres ook wel gebruiken als backup.. (2 invites)

rexcore[at]gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 44492 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 11:52:
[...]

Ahh kan je niet zonder invite joinen dan? Ik dacht dat dat al weken geleden veranderd was O+ Mijn excuses :X Maar t ging er meer om dat als het je om het gold ging je dat effe had kunnen melden zodat je binnen no-time de invites hebt :)

Mja, t is idd momenteel alleen maar politiek das wel jammer voor mensen die weinig hebben met politiek (zoals ik).. Kan niet wachten op oorlog _/-\o_

@ Rexcore: als je een email adres van iemand hebt moet je naar Society -> Invite friends gaan

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 204528 op 10-02-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb het nu ook aangepast in de startpost. Er staat nu duidelijk vermeld dat de inviter 5 Gold krijgt.
Ook heb ik geprobeert een soort van invite systeem op te bouwen. :)

ps. intressant topic http://www.erepublik.com/forum-topic-7441.html

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 10-02-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Geen matches
Is het trouwens geen idee om een Tweaker Party op te richten. Met het aantal mensen op tweakers moeten we toch wel wat gewicht in de strijd kunnen gooien!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-05 13:33
Geen matches
dit lijkt me echt wel een leuk spel! en natuurlijk moet Fok! even van de troon gestoken worden... is dr nog iemand die mij een invite wil sturen? en dan 5 gold mag hebben? :D alvast bedankt :) NIET MEER NODIG, danku.

[ Voor 13% gewijzigd door ChaosZ0ne op 10-02-2008 12:19 . Reden: heb invite gekregen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Er zijn nu 2 (grote) politieke partijen op het front. Fok! en DEPP.
We kunnen we wel een eigen partij starten. :+
Ik dacht immers, Fok! politieke macht in Nederland? Noooo wayy :D

chaoszone, you got mail :*)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 10-02-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
Geen matches
Anoniem: 44492 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:12:
Er zijn nu 2 (grote) politieke partijen op het front. Fok! en DEPP.
We kunnen we wel een eigen partij starten. :+
Ik dacht immers, Fok! politieke macht in Nederland? Noooo wayy :D

chaoszone, you got mail :*)
helemaal mee eens, ik zeg de partij GoT?
gaan we even Fok! flink van de troon stoten :D
wow, na 1 minuut al een invite?:O das ongeloooooofelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
En wie gaat de partij oprichten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
ChaosZ0ne schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:18:
[...]

helemaal mee eens, ik zeg de partij GoT?
gaan we even Fok! flink van de troon stoten :D
wow, na 1 minuut al een invite?:O das ongeloooooofelijk :D
Wss was hij bang dat een ander er mee vandoor zou gaan :X :P
Succes lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 204528 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:19:
[...]

Wss was hij bang dat een ander er mee vandoor zou gaan :X :P
Succes lui
Nee ik zit de hele dag op Erepublik en hier O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-05 14:00
Het wachten op een invite van erepublik zelf duurt me een beetje lang. Heeft er iemand nog een over?

En mag je het land zelf kiezen waar je bijgaat, als je een invite gekregen hebt?

EDIT: Dankjewel!

[ Voor 12% gewijzigd door gerre22 op 10-02-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
gerre22 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:22:
Het wachten op een invite van erepublik zelf duurt me een beetje lang. Heeft er iemand nog een over?
gerre22 [AT] gmail [puntje] com

En mag je het land zelf kiezen waar je bijgaat, als je een invite gekregen hebt?
je hebt ook mail, en ja je kan zelf een land uitkiezen waar je kan beginnen. :)
(Trouwens ik zit nog helemaal alleen op irc #erepublik ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Geen matches
gerre22 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:22:

EDIT: Dankjewel!
Ja, land kan je zelf kiezen, en welke regio, n,o,z of w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Kunnen we in startpost even de namen neerzetten, en bij welke regio/party men zit? Wordt het iets overzichtelijker. Laat ik beginnen:

Naam GoT: Flyby_Wire
Naam Erepublik: Distortion
regio: Noord
Party: FOK!

[ Voor 8% gewijzigd door Distortion op 10-02-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Flyby_Wire schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:32:
Kunnen we in startpost even de namen neerzetten, en bij welke regio/party men zit? Wordt het iets overzichtelijker. Laat ik beginnen:

Naam: Distortion
regio: Noord
Party: FOK!
Beetje jammer he;) Fok! :P

Naam: Overmaze
regio: Zuid
Party: DEPP (nu nog.. hoe staan het met de plannen voor de GoT Partij? :+ .)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Geen matches
Ja, daar moeten we maar aan gaan werken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
Geen matches
ik zeg: TheAngel mag de GoT partij oprichten.
maar Naam:marcovannoord
Regio:west
party: nog geen
maar ik heb dus nu gejoint, en het is de bedoeling dat ik én een job heb, een party join en in de military ga?en wat is een beetje goede job?kan ook nergens vinden een normaal bedrag wat ik kan vragen ervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Geen matches
ChaosZ0ne schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:39:
ik zeg: TheAngel mag de GoT partij oprichten.
maar Naam:marcovannoord
Regio:west
party: nog geen
maar ik heb dus nu gejoint, en het is de bedoeling dat ik én een job heb, een party join en in de military ga?en wat is een beetje goede job?kan ook nergens vinden een normaal bedrag wat ik kan vragen ervoor...
Je moet eerst je cv maken, en ongeveer 3 gulden vragen. Ik zit nu bij FOK! geen idee wat het best is. Je krijgt punten voor als je bij een party zit, en voor de militairy, gewoon elke dag trainen

[ Voor 8% gewijzigd door Distortion op 10-02-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Ik wil best de verantwoordelijkheid nemen, of samen met meerdere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Geen matches
Anoniem: 44492 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:44:
Jij krijgt van mij ook de credits, maar we moeten denk ik zorgen dat we wat meer mensen krijgen, maar die komen mischien vanzelf wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
Geen matches
mij heb je iig als member...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-01 22:49

ACID-dude

Make More Music!

Geen matches
Jup, ik ben inmiddels ook gejoined en sta op de werkelozenlijst :P.
Mij heb je ook als lid.

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weilie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06-2024
Geen matches
Klink als een leuk spel, en zeker als er een GOT partij is dan ben ik natuurlijk van de partij :P

Maar heeft iemand nog een invite over??

edit: zeker snel :P

[ Voor 7% gewijzigd door weilie op 10-02-2008 13:10 ]

PSN: Weilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
weilie schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:05:
Klink als een leuk spel, en zeker als er een GOT partij is dan ben ik natuurlijk van de partij :P

Maar heeft iemand nog een invite over??
mail maar theangel[at]gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Geen matches
Heeft GoT trouwens geen teamspeak? Ik zie het iig niet op tsviewer.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Flyby_Wire schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:10:
Heeft GoT trouwens geen teamspeak? Ik zie het iig niet op tsviewer.com
nee blijkbaar niet, je mag er wel een opzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude

ACID-dude

Make More Music!

Geen matches
Ik weet niet hoeveel invite's TheAngel tot z'n beschikking heeft, maar ik heb er ook nog twee:
reinier[at]cbsys.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
ACID-dude schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:13:
Ik weet niet hoeveel invite's TheAngel tot z'n beschikking heeft, maar ik heb er ook nog twee:
reinier[at]cbsys.nl
k heb je ook toegevoegt bij de startpost. :)

k heb nu 35 gold, het kost 40 om een partij op te richten, dus ik moet nog 1 invite afwachten en dan bestaat de politieke partij GoT. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 10-02-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude

ACID-dude

Make More Music!

Geen matches
Anoniem: 44492 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:44:
Heb je al over een got-party nagedacht? Missie / oriëntatie ed. Ik zie dat het 40 gold kost, ik wil wel meehelpen.
Oke, dat had ik nog niet gezien :P

[ Voor 6% gewijzigd door ACID-dude op 10-02-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-05 14:00
Geen matches
Zucht, "Wrong code confirmation or wrong email!" gaf hij bij mij op mijn gmail.

EDIT: dankje ACID-Dude

[ Voor 14% gewijzigd door gerre22 op 10-02-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Geen matches
Iemand nog een invite over? :)

daandus at hotmail dot com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
ebborazor schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:21:
Iemand nog een invite over? :)

daandus at hotmail dot com
The invitation has been sent to your friend! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-05 07:59
Geen matches
Kan iemand mij een invite sturen? Twee is meer dan voldoende. Bedankt :)

[ Voor 44% gewijzigd door Thralas op 10-02-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Geen matches
Anoniem: 44492 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:22:
[...]

The invitation has been sent to your friend! :)
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Thralas schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:26:
Kan iemand mij een invite sturen? M'n mail staat in m'n profiel.
Ook jij hebt nu een invite :) Ik heb geen invites meer, voor mensen die nog invites willen verwijs ik naar de startpost daarin staan nog emails van mensen die nog invites hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
Geen matches
Anoniem: 44492 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:28:
[...]

Ook jij hebt nu een invite :) Ik heb geen invites meer, voor mensen die nog invites willen verwijs ik naar de startpost daarin staan nog emails van mensen die nog invites hebben. :)
K*t. ben ik nu een invite kwijt? want ik las de post, en stuurde hem dus ook 1. maar ik kreeg de melding dat die persoon al geinvite was, maar dat er nog een invite achteraan ging.. beetje stom van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De Politieke partij GoT is vanaf vandaag een feit! :)
Kijk op http://www.erepublik.com/party-341.html

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 10-02-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:17

_Arthur

blub

Geen matches
Rexcore, u heeft mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Geen matches
En ik heb ook nog invites.. M'n mail staat in m'n profiel ;)
Helemaal vergeten, had ik gister al deur uitgedaan :P

Overigens werk ik nu in een FOK! ziekenhuis :Z

[ Voor 21% gewijzigd door Pimorez op 10-02-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude

ACID-dude

Make More Music!

Plaatje? :P
Afbeeldingslocatie: http://www.cbsys.nl/got.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Waar je werkt moet vrijstaan voor je politieke keuze. Dus denk niet dat dat een probleem moet zijn :P Als iemand goede suggesties heeft voor de GoT party hoor ik het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Geen matches
Het lijkt me erg leuk om mee te spelen. Heeft iemand nog een uitnodiging voor me? mendel [punt] reg [apendinges] gmail [punt] com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
Geen matches
en u hebt een invite!

en ik ben gelijk ook door mijn invites heen..

en natuurlijk lid geworden van de GOT partij.. trouwens.. Wat is het partij programma?? :P

[ Voor 31% gewijzigd door Rexcore op 10-02-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:21

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Geen matches
Ik wil het ook wel proberen. Iemand nog een invite voor mijn nick op gmail?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Geen matches
Trinsec schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:59:
Ik wil het ook wel proberen. Iemand nog een invite voor mijn nick op gmail?
Verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
Geen matches
Misschien is het nu wel handig dat er wanneer dit mogelijk is, een aantal GoT bedrijfjes worden gestart. misschien in overleg met unniku. Maar dat Got leden ook werken kunnen voor got bedrijven. ik ga er iig voor sparen om een bedrijfje op te richten. ik denk dat the angel nu al wat kan op starten aangezien hij al aardig wat goud heeft. heeft iemand ideeën over wat voor bedrijven er moeten komen of gaan we gewoon wat doen?

-edit-

moet nu werken. dus ben er vandaag niet meer, maar ik ben benieuwd wat er uit komt. Ik heb nu 10 gold en heb 40 nodig om een bedrijf op te starten. (misschien dat we gold bij elkaar moeten leggen om wat bedrijfjes te starten.)

[ Voor 21% gewijzigd door Rexcore op 10-02-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Geen matches
lightstyle schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:57:
Het lijkt me erg leuk om mee te spelen. Heeft iemand nog een uitnodiging voor me? mendel [punt] reg [apendinges] gmail [punt] com
Verstuurd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
Super bedank! even kijken of ik vandaag een goede start kan maken :)

Misschien handig dat eNederlanders dit stukje lezen? Kan je goed zien hoe het er nu in eNederland er aan toe gaat :P

http://www.erepublik.com/article-60861.html

[ Voor 30% gewijzigd door lightstyle op 10-02-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Geen matches
Ja lees het even door, heb ik namelijk geschreven :p
Je kunt er ook even op subscriben, moet je even op die knop drukken, dan wordt m'n blad weer populairder enzo :)

Maar denk dat je de laatste reactie in mijn krantenbericht bedoelt qua info over eNederland hoe het nu in elkaar zit?

[ Voor 78% gewijzigd door Moonborne op 10-02-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246088

Geen matches
Klinkt leuk, als iemand nog een invite heeft:
jazar89 [at] hotmail [dot] com

bvd

(Grappig, die banner bovenin de homepage: zitten Duitsland en Frankrijk daar nou weer om Elzas-Lotharing te vechten :')? Maar je kunt dus ook andere landen binnenvallen, ben benieuwd of er op de wereldkaart al iets veranderd is.
Ik las trouwens ook ergens dat er vandaag wordt gestemd, heeft Tweakers al een kandidaat (ik stem liever niet op FOK! of iemand die zich daarmee associeert. En kunnen nieuwe leden ook stemmen?)

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 246088 op 10-02-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
Geen matches
Anoniem: 246088 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:55:

bvd
Verstuurd!

En weer 5 gold erbij om een GoT bedrijf op te starten. Is er al meer bekend wie er een aantal GoT bedrijven gaat starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Nee daarover is nog niks bekend.
Ik weet zelf nog niet zoveel van de economische markt af. Maar wie of wat voor bedrijf gaat starten nog geen idee-en daarover. Al wil ik die natuurlijk wel graag horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Anoniem: 246088 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:55:

bvd

(Grappig, die banner bovenin de homepage: zitten Duitsland en Frankrijk daar nou weer om Elzas-Lotharing te vechten :')? Maar je kunt dus ook andere landen binnenvallen, ben benieuwd of er op de wereldkaart al iets veranderd is.
Ik las trouwens ook ergens dat er vandaag wordt gestemd, heeft Tweakers al een kandidaat (ik stem liever niet op FOK! of iemand die zich daarmee associeert. En kunnen nieuwe leden ook stemmen?)
De war-module komt pas eind maart in Erepublik.
Vandaag zijn de Party Elections, die zijn elke 10 dagen, daarin kiest men wie de Partijleider wordt en Congressmen als ik het goed heb, (Congressmen ben ik niet zeker over).
De General Elections waar je het over hebt zijn elke eerste dag van de maand, de 1e dus. Daarin kiest men voor één partij. Partij met meeste stemmen levert de Country President, die is dan tevens ook de President van de Party (Party President).

Over de bedrijven kunnen we beter goed over nadenken, het gaat niet om simpele bedragen maar over dik gold, 40 gold per bedrijf.

[ Voor 9% gewijzigd door Moonborne op 10-02-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245499

Geen matches
Interessant! :)

Bedankt voor de invite lightstyle!

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 245499 op 10-02-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:43
Geen matches
Ik heb nu ook een accountje, naam is 'Tampie'

Ik ben nog op zoek naar een baan ;) Misschien is het een leuk idee om met GoT een housing bedrijfje op te richten aangezien ik zag dat er in NL nog geen huizen verkocht worden!

Voedsel wordt al door FOK! gedomineert, als wij housing monopolie krijgen is dat gunstig voor GoT denk ik?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
lightstyle schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:15:
Misschien handig dat eNederlanders dit stukje lezen? Kan je goed zien hoe het er nu in eNederland er aan toe gaat :P

http://www.erepublik.com/article-60861.html
Volgens mij schetst dat wel een aardig beeld, maar zeker de laatste commenter heeft een punt. FOK heeft zowel het land, als het gros van de bedrijven in handen.
lightstyle schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:57:
[...]

Verstuurd!

En weer 5 gold erbij om een GoT bedrijf op te starten. Is er al meer bekend wie er een aantal GoT bedrijven gaat starten?
Kijkende naar de bedrijven van oa. Fok zie ik dat de average wage ~85 is. Een beginneling ontvangt een hongerloontje van 2-3. Staat dit in proportie met skill level, of is er hier iets anders aan de hand? :|

Ik wil op zich wel een company beginnen in die voedselindustrie. Of we het moeten linken aan de partij weet ik niet - bij Fok is het op 't moment niet erg positief voor het imago lijkt het.

Ik heb echter onvoldoende gold om een bedrijf te starten (35G tekort). Is er iemand die me hierin wil steunen (lening uit de partijkas? individuele donaties?). Mocht dit van de grond komen, dan hoop ik iedereen een eerlijk salaris te kunnen bieden, en (indien het bedrijf gelinked is aan de partij) opzet van bedrijven in andere sectoren steunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude

ACID-dude

Make More Music!

Geen matches
Anoniem: 44492 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:02:
Nee daarover is nog niks bekend.
Ik weet zelf nog niet zoveel van de economische markt af. Maar wie of wat voor bedrijf gaat starten nog geen idee-en daarover. Al wil ik die natuurlijk wel graag horen.
Ik wil zeker wel een bedrijf starten (housing?), maar net als de meesten met mij, loop ik tegen de beperking van gold op. Wat ik heb gelezen duren sommige producten langer voor ze klaar zijn en 'de markt op kunnen'. De foodmarkt lijkt al redelijk verzadigd voor het huidige aantal bewoners. Qualitylevel van een product verhogen kost eenmalig geld als het goed is, en is niet terug te draaien.

Volgens mij hebben we een pressrelease nodig voor onze partij :P. Ik heb in ieder geval een kleine donatie gedaan.

Gezien de omvang van de partijkas (42g) is er wel voldoende om iets te starten, maar het lijkt me dat partijactiviteiten ook geld kosten? Misschien kan TheAngel daar wat meer over vertellen, evenals over eventuele kandidaatstellingen.

@TheAngel: bericht inmiddels gezien

[ Voor 14% gewijzigd door ACID-dude op 10-02-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
Geen matches
Anoniem: 245499 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:06:
Interessant! :)

Een invite zou op prijs gesteld worden }:O ( th3dge at gmail punt com )
Ook verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246088

Geen matches
Gelukkig, dan bestaat Nederland nog ;) (ik vraag me af hoe een land als Nederland het vol moet houden maar dat zal wel goed gebalanced zijn :) )

En bedankt voor de info over de verkiezingen, dat maakt meteen duidelijk dat de machtsverhoudingen dus erg snel kunnen shiften in dit spel (en dat is diplomatiek gezien natuurlijk erg leuk :) ).

(trouwens, mijn invite is nog niet binnen, klopte het adres of gaat dat gewoon langzaam? O-) )

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 246088 op 10-02-2008 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
Geen matches
Anoniem: 246088 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:09:
Gelukkig, dan bestaat Nederland nog ;) (ik vraag me af hoe een land als Nederland het vol moet houden maar dat zal wel goed gebalanced zijn :) )

En bedankt voor de info over de verkiezingen, dat maakt meteen duidelijk dat de machtsverhoudingen dus erg snel kunnen shiften in dit spel (en dat is diplomatiek gezien natuurlijk erg leuk :) ).

(trouwens, mijn invite is nog niet binnen, klopte het adres of gaat dat gewoon langzaam? O-) )
Invite is verstuurd aan : azar89 [apengeval] hotmail [stipje] com, Check anders je spaminbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:17

_Arthur

blub

Geen matches
Zo, lid geworden van de Got Partij en heb gelijk een baan.

Nou ben benieuwd :)

Edit: er valt alleen niets te kiezen trouwens bij de verkiezingen..

[ Voor 30% gewijzigd door _Arthur op 10-02-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Geen matches
ACID-dude schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:08:
[...]

Ik wil zeker wel een bedrijf starten (housing?), maar net als de meesten met mij, loop ik tegen de beperking van gold op. Wat ik heb gelezen duren sommige producten langer voor ze klaar zijn en 'de markt op kunnen'. De foodmarkt lijkt al redelijk verzadigd voor het huidige aantal bewoners. Qualitylevel van een product verhogen kost eenmalig geld als het goed is, en is niet terug te draaien.

Volgens mij hebben we een pressrelease nodig voor onze partij :P. Ik heb in ieder geval een kleine donatie gedaan.
Huidige maximale food quality lijkt op 2 te liggen en er gaat heel veel geld in om. Zou het niet alsnog zin hebben om allereerst een bedrijf in de foodsector te starten - in ieder geval de aanhangers van de partij kunnen indirect steun betuigen door daar hun voedsel te kopen. Housing lijkt echter wel een secundaire behoefte tov. voedsel - opstarten kan dan natuurlijk wel met winst uit bv. het voedselbedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Ik zie inderdaad 42 Gold staan. Ik heb verder nog geen idee of ik die kan gebruiken. (want ik zelf heb geen gold meer want deze partij oprichten kosten mij 40 gold.) Trouwens bedankt voor je donatie Acid :) Of dat ik die later kan gebruiken als onze partij ook daadwerkelijk iets kan inbrengen.

(ps. voor mensen die na de Fok! partij zijn gestapt omdat er toen nog geen GoT partij was, jullie kunnen gewoon uit jullie huidige partij stappen en gewoon over stappen zonder consequenties, als jullie willen.)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 10-02-2008 15:17 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.