ja mijn wellness gaat ook maar constant omlaag, en ik blijf ook maar steeds op 5 food staan, dus ergens een foutje misschien? maar even een bugreport maken dan maar denk ik...Heraclius schreef op maandag 11 februari 2008 @ 07:41:
Wat ik mij afvraag is, waarom ik geen enkele dag automatisch eet?
Mijn brood staat nog steeds op standaard van 5, en sinds 2 dagen niets gegeten. Mijn wellness daalt daarom ook alleen maar door werken etc. Wat is dit?
Ik heb me niet registered op die site van Erepublik, maar kan niet inloggen of een wachtwoord kiezen...?
davidkamp[aapje]gmail[punt]com
davidkamp[aapje]gmail[punt]com
[ Voor 14% gewijzigd door De Koempert op 11-02-2008 10:53 ]
Volgens mij is het niet duidelijk genoegWaarschuwing:
Vragen om invites hoef je niet hier te doen.
Invites:
Vraag op #erepublik (irc.tweakers.net).
[ Voor 21% gewijzigd door Kixtart op 11-02-2008 11:28 ]
☻/
/▌
/ \
Daar al gevraagd, niemand die mij verder kon helpen.
Anoniem: 246088
Geen matches
Dat betekent niet dat het dan wel mag. We hebben gewoon een beperkt aantal invites beschikbaar, als je het straks weer probeert dan komt het vast wel goed (want de nieuwe leden hebben zeker nog invites over).
Ik twijfel er zelf ook aan of ik wel eet (mja, ik weet niet precies hoeveel ik nou had omdat ik gewoon wat broden bij Bakker Bart heb ingeslagen
). Ik zal het ook even in de gaten houden. In de tussentijd kun je als het goed is alvast in het forum een bugreport plaatsen.
Ik zag trouwens dat er wat aan de lay-out was veranderd, bijvoorbeeld van de marktplaats. Ben trouwens wel bang dat die oorlogsmodule veel te vroeg komt. Veel landen zijn nog onderbevolkt en lopen technisch achter, en er zijn nog iets te veel bugs.
Ik twijfel er zelf ook aan of ik wel eet (mja, ik weet niet precies hoeveel ik nou had omdat ik gewoon wat broden bij Bakker Bart heb ingeslagen
Ik zag trouwens dat er wat aan de lay-out was veranderd, bijvoorbeeld van de marktplaats. Ben trouwens wel bang dat die oorlogsmodule veel te vroeg komt. Veel landen zijn nog onderbevolkt en lopen technisch achter, en er zijn nog iets te veel bugs.
Ik was dan ook niet degene die hier om een invite vroeg.
Anoniem: 244101
Geen matches
Zal mezelf vanavond eens aanmelden op de website ervan , lijkt mij een fantastische game.
Aanmelden op de website heeft dus geen zin. Wat voor mij al het eerste minpuntje is.
(Ja ik weet dat dit de beta is)
Check je mailDavidKamp schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:58:
Aanmelden op de website heeft dus geen zin. Wat voor mij al het eerste minpuntje is.
Got it, thanks! 
Edit: Ik heb bij GoT op Join Party klikt, dit is de bedoeling neem ik aan?
Edit: Ik heb bij GoT op Join Party klikt, dit is de bedoeling neem ik aan?
[ Voor 68% gewijzigd door De Koempert op 11-02-2008 13:15 ]
Check je mailAnoniem: 232966 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:58:
Gerne een inviteIk wil ook!@!
mark[punt]struik[aapje]gmail[dot]com
Ah nvm, je bent al member zie ik
---
Hoe kan ik employee bij Bakker Bart worden? Mijn nickname is Brood Bakker
[ Voor 22% gewijzigd door De Koempert op 11-02-2008 13:30 ]
Anoniem: 244101
Geen matches
Stuur mij dan ook een invite als aanmelden geen zin heeft lol 
whendrick @ home punt nl
whendrick @ home punt nl
Mijn 2 invites zijn al op, geldnood
kan iemand dan een lijstje maken wie er nog invites over heeft ofzo? zou niet weten waar ik nu moet zijn
Als je brood hebt gekocht, moet je dat zelf aanklikken om op te eten ofzo of hoef je er niks mee te doen na aankoop?
Update! unkki is uit FOK! gestapt
Update! unkki is uit FOK! gestapt
[ Voor 13% gewijzigd door De Koempert op 11-02-2008 15:00 ]
Brood gaat automatisch per dag, echter is er een bug in het spel dat dat nog niet gebeurt bij sommigen. Wacht geduldig op een fix
Ik heb mij vandaag aangemeld en via het irc kanaal werdt ik hiernaar toe gestuurd voor werk.
Ik zou graag bij GK werken kan dat.
Mijn ingame accountnaam is zelfde als op tweakers.
Ik zou graag bij GK werken kan dat.
Mijn ingame accountnaam is zelfde als op tweakers.
Zelfde als Ulysses, zoek ook werk en zou ook graag willen werken bij GK, ander bedrijf mag ook natuurlijk!
Mijn ingame naam is: Nikku.
Alvast bedankt!
Mijn ingame naam is: Nikku.
Alvast bedankt!
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Als je bij de huidige GoT bedrijven wilt werken zal je ook wat moeten investeren zodat er wat opgebouwd kan worden.
Maar om werkzoekende te worden: creeer een CV in de Housing area en stuur Tampie (ingame nick) een bericht. Deze zal je een joboffer doen.
Nadat je werk hebt graag minimaal 5 NLG doneren aan Tampie zodat hij de salarissen kan betalen totdat het eerste product klaar is. Doneren doe je door naar het profiel van Tampie te gaan, wat naar beneden te scrollen en aldaar NLG te doneren, goud mag ook
Maar om werkzoekende te worden: creeer een CV in de Housing area en stuur Tampie (ingame nick) een bericht. Deze zal je een joboffer doen.
Nadat je werk hebt graag minimaal 5 NLG doneren aan Tampie zodat hij de salarissen kan betalen totdat het eerste product klaar is. Doneren doe je door naar het profiel van Tampie te gaan, wat naar beneden te scrollen en aldaar NLG te doneren, goud mag ook
Ook aangemeld als Vidalis. Mochten mensen nog een invite nodig hebben, DM me maar met je mail.
Nu op zoek naar een baan, ik hoorde dat we tegenwoordig housing in gaan?
Edit: invites zijn op, maar er zijn vast nog wel mensen met invites, dus kom maar langs op IRC.
Nu op zoek naar een baan, ik hoorde dat we tegenwoordig housing in gaan?
Edit: invites zijn op, maar er zijn vast nog wel mensen met invites, dus kom maar langs op IRC.
[ Voor 22% gewijzigd door Nick_S op 11-02-2008 23:33 ]
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Anoniem: 252134
Geen matches
Heej ik heb in overleg met overmaze de taak gekregen om de partybeschrijving aan te passen. Nu zou ik van jullie willen weten wat jullie ervan vinden. Dus suggesties die erop moeten komen te staan?
Anoniem: 204528
Geen matches
Ik ben trouwens over uurtje naar bed dus dan duurt het effe een tijd voordat ik een invite voor je kan regelen 
Hmzz Sjonnie, misschien dat je dat even het beste op IRC kan bespreken aangezien iedereen daar meteen kan reageren?
Hmzz Sjonnie, misschien dat je dat even het beste op IRC kan bespreken aangezien iedereen daar meteen kan reageren?
Anoniem: 252134
Geen matches
ja doe ik ook hoor, maar voor de mensen die niet op IRC zitten is het wel makkelijk om het ook hier te posten. maar tog bedankt voor het meedenkenAnoniem: 204528 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 21:54:
Ik ben trouwens over uurtje naar bed dus dan duurt het effe een tijd voordat ik een invite voor je kan regelen
Voor de mensen die atm niet op irc zitten, graag aandacht voor het volgende:
http://gotparty.forum2go.nl/bakker-bart-f5.html
http://gotparty.forum2go.nl/bakker-bart-f5.html
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Is onderweg als je een mail adres geeft (DM, of hier).Anoniem: 244101 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:41:
Zijn er nog invites mensen krijg IRC niet aan de praat
Dan moet je even naar het forum gaan en daar registreren en daar vragen denk ik?Anoniem: 244101 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:41:
Zijn er nog invites mensen krijg IRC niet aan de praat
ik heb nog 2 invites over atm, zal morgen overdag op school zitten maar in de avond gewoon op IRC, als je invite nodig hebt kun je PMen op IRC dan.
vandaag begonnen, leuk spel. snap er alleen de ballen niet van
komt nog wel denk ik xD
vandaag begonnen, leuk spel. snap er alleen de ballen niet van
[ Voor 27% gewijzigd door daves2hd op 12-02-2008 00:28 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
heb ook nog 2 invites, dm maar
ben nog op zoek naar een baan. heb gesoliciteerd maar tot nu toe nog niks gehoord is er binnen got nog ergens plek?
Hey,odan schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:36:
ben nog op zoek naar een baan. heb gesoliciteerd maar tot nu toe nog niks gehoord is er binnen got nog ergens plek?
Ik zou je willen vragen om even te wachten tot vanmiddag, als ik kan overleggen met Tampie. Een baan is er zeker voor je, daar zijn uiteindelijk de bedrijven voor opgericht. Neem ook een kijkje op het forum.
ik ben ook nog zoekende, is me niet helemaal duidelijk hoe ik nou het snelste opgemerkt wordt
Lex ik zou even op het irc kanaal gaan rondhangen.
In de namiddag en de avond zijn er genoeg mensen om je te helpen.
In de namiddag en de avond zijn er genoeg mensen om je te helpen.
Het makkelijkst is om je cv online te zetten en daarnaast een ingame message naar ACID-dude te sturen.lex schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:33:
ik ben ook nog zoekende, is me niet helemaal duidelijk hoe ik nou het snelste opgemerkt wordt
heb me al geregistreerd op het forum maar ben nog niet geactiveerd helaas.ACID-dude schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:12:
[...]
Hey,
Ik zou je willen vragen om even te wachten tot vanmiddag, als ik kan overleggen met Tampie. Een baan is er zeker voor je, daar zijn uiteindelijk de bedrijven voor opgericht. Neem ook een kijkje op het forum.
Klopt, op dit moment worden de registraties goedgekeurd door Distortion. Zal ongetwijfeld vanavond gebeurenodan schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:58:
[...]
heb me al geregistreerd op het forum maar ben nog niet geactiveerd helaas.
S`avonds worden nieuwe aanmeldingen op ons forum bekeken en geacepteerd. Ik werk ook overdag
[ Voor 23% gewijzigd door Distortion op 13-02-2008 18:11 ]
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
mss wel een beetje heel domme vraag, maar wat is een dm? Dan snap ik ook wat iedereen bedoeld met: "Stuur maar een dm"
Ik ben namelijk wel nog op zoek naar een invite
(mail staat in m'n profiel)

[ Voor 11% gewijzigd door Tjukkie op 12-02-2008 21:53 ]
Een Direct Message.Tjukkie schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:51:
mss wel een beetje heel domme vraag, maar wat is een dm? Dan snap ik ook wat iedereen bedoeld met: "Stuur maar een dm"![]()
Functie hier van dit forum....
Anoniem: 232966
Geen matches
Ook ik heb nog 2 invites. stuur maar een berichtje als je het nodig hebt!
Weer een nieuwe citizen erbij, namelijk IK 
(en 2 invites beschikbaar via DM voor degene die de 'game' ook eens willen proberen)
(en 2 invites beschikbaar via DM voor degene die de 'game' ook eens willen proberen)
[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 13-02-2008 20:53 ]
☻/
/▌
/ \
Houd het wel nuttig. Net als het vragen naar invites, is het melden 'ik heb er x beschikbaar' ook niet de bedoeling natuurlijk
Daarom stond het ook tussen haakjes 
Het is even uitzoeken op de website hoe alles werkt, maar samen met irc en wat verstand lukt het allemaal wel
Het is even uitzoeken op de website hoe alles werkt, maar samen met irc en wat verstand lukt het allemaal wel
☻/
/▌
/ \
Beste Gotters,
Hierbij zal ik het een en ander uit proberen te leggen. Dit is duidelijk aangezien er gelijk weer chaotisch word gereageerd door mensen die nu al twijfelen aan mijn goede bedoelingen? Ik heb vernomen dat er nogal wat onrust is ontstaan over hoe het bestuur tot stand is gekomen. Allereerst wil ik zeggen dat ik mijn 3 advisors heb aangestelt omdat ik gewoon hulp nodig had. Ik wil benadrukken dat dit een tijdelijke formatie betreft, en dat er nog geen echte taken zijn verdeeld. De uiteindelijke formatie zal uitgebreider zijn met meer actieve spelers erin, ik zal dit in de komende dagen doen. Er blijft natuurlijk ook zeer zeker geluisterd worden na de stem van de 'gewone' GoT-er! Maar omdat we wel heel erg snel zijn gegroeid en iedereen verschillenden meningen heeft over hoe-het-moet word het natuurlijk moeilijk om zo GoT te laten groeien. Daarvoor hebben we structuur nodig. Structuur in de vorm van een bestuur, en 2 GoT Bedrijfeigenaars. Ook zou ik graag begrip willen vragen voor het feit dat niet iedereen in de politiek kan, of niet iedereen een eigen bedrijf kan runnen. Niet omdat ik het niet wil. Puur omdat het economisch niet te doen is. Het is echt vreselijk duur alleen al om een bedrijf op tezetten dan moeten de werknemers ook nog eens betaalt worden. Terwijl de productie bijna niet verkocht word. Ik hoop dat ik hiermee wat mensen gerustgestelt heb. We zijn de grootste partij van Nederland geworden, en daar mogen we best trots op zijn! Dus probeer te kijken wat GoT bereikt heeft, want ik heb er ook al heel veel ingestoken. Het is dus niet zo dat ik 1-2-3 GoT heb opgericht, ik heb daarvoor actief 2 weken gespeelt.Uiteindelijk had ik 40 Gold met dit gold heb ik de partij opgericht. Tel daarbij dat ik nog geinvesteerd heb in alle 2 de bedrijven. En nu heb ik niks meer 0 gold en 0,12 NLG dus rijker word ik er niet van. Wel vind ik het belangrijk om een "actieve" partij te hebben en dat hebben we zeker en dat is gekomen toen ik een topic begonnen ben tweakers, puur omdat ik het niet eens was met Unkki's beleid en het zeker wist dat het beter kon. Nu niet veel later ben ik partijleider van de grootste partij van Nederland met nog een grote toekomst in het zicht. Niet langer zal het "dictator" beleid van Unkki nog duren.Want het lijkt heel goed mogelijk dat Unkki verstoten word. Ook las ik dat er vraagtekens waren bij mijn vriend Muanh. Dit is een heel goede vriend van me, dit ik ook in het echt ken. Hij is een zeer actieve speler, en is bij elk spel een aanwinst. (sommige kennen hem nog van travian). De reden dat hij nu nog bij DEPP zit is simpel. Hij gaat met DEPP in gesprek om mij als president te kiezen. Hiermee krijgen we natuurlijk ontzettend veel zetels en zijn we praktisch zeker dat GoT veel macht heeft in Nederland. Maar natuurlijk ook buiten Nederland, want we zullen meer met het buitenland te maken zullen krijgen, economisch maar ook binnenkort op militair front. Ik hoop dat ik jullie het een en ander duidelijk heb gemaakt.
Hierbij zal ik het een en ander uit proberen te leggen. Dit is duidelijk aangezien er gelijk weer chaotisch word gereageerd door mensen die nu al twijfelen aan mijn goede bedoelingen? Ik heb vernomen dat er nogal wat onrust is ontstaan over hoe het bestuur tot stand is gekomen. Allereerst wil ik zeggen dat ik mijn 3 advisors heb aangestelt omdat ik gewoon hulp nodig had. Ik wil benadrukken dat dit een tijdelijke formatie betreft, en dat er nog geen echte taken zijn verdeeld. De uiteindelijke formatie zal uitgebreider zijn met meer actieve spelers erin, ik zal dit in de komende dagen doen. Er blijft natuurlijk ook zeer zeker geluisterd worden na de stem van de 'gewone' GoT-er! Maar omdat we wel heel erg snel zijn gegroeid en iedereen verschillenden meningen heeft over hoe-het-moet word het natuurlijk moeilijk om zo GoT te laten groeien. Daarvoor hebben we structuur nodig. Structuur in de vorm van een bestuur, en 2 GoT Bedrijfeigenaars. Ook zou ik graag begrip willen vragen voor het feit dat niet iedereen in de politiek kan, of niet iedereen een eigen bedrijf kan runnen. Niet omdat ik het niet wil. Puur omdat het economisch niet te doen is. Het is echt vreselijk duur alleen al om een bedrijf op tezetten dan moeten de werknemers ook nog eens betaalt worden. Terwijl de productie bijna niet verkocht word. Ik hoop dat ik hiermee wat mensen gerustgestelt heb. We zijn de grootste partij van Nederland geworden, en daar mogen we best trots op zijn! Dus probeer te kijken wat GoT bereikt heeft, want ik heb er ook al heel veel ingestoken. Het is dus niet zo dat ik 1-2-3 GoT heb opgericht, ik heb daarvoor actief 2 weken gespeelt.Uiteindelijk had ik 40 Gold met dit gold heb ik de partij opgericht. Tel daarbij dat ik nog geinvesteerd heb in alle 2 de bedrijven. En nu heb ik niks meer 0 gold en 0,12 NLG dus rijker word ik er niet van. Wel vind ik het belangrijk om een "actieve" partij te hebben en dat hebben we zeker en dat is gekomen toen ik een topic begonnen ben tweakers, puur omdat ik het niet eens was met Unkki's beleid en het zeker wist dat het beter kon. Nu niet veel later ben ik partijleider van de grootste partij van Nederland met nog een grote toekomst in het zicht. Niet langer zal het "dictator" beleid van Unkki nog duren.Want het lijkt heel goed mogelijk dat Unkki verstoten word. Ook las ik dat er vraagtekens waren bij mijn vriend Muanh. Dit is een heel goede vriend van me, dit ik ook in het echt ken. Hij is een zeer actieve speler, en is bij elk spel een aanwinst. (sommige kennen hem nog van travian). De reden dat hij nu nog bij DEPP zit is simpel. Hij gaat met DEPP in gesprek om mij als president te kiezen. Hiermee krijgen we natuurlijk ontzettend veel zetels en zijn we praktisch zeker dat GoT veel macht heeft in Nederland. Maar natuurlijk ook buiten Nederland, want we zullen meer met het buitenland te maken zullen krijgen, economisch maar ook binnenkort op militair front. Ik hoop dat ik jullie het een en ander duidelijk heb gemaakt.
Het is helemaal duidelijk Angel en we gaan er gewoon met zijn allen voor om Nederland op de kaart te zetten.
Anoniem: 115092
Matched: erepublik
Hoi,
Omdat IRQ even niet werkt heb ik me aangemeld op de website van Erepublik. Maar wat is nu de bedoeling? Ik krijg wel een mail, maar er staat geen wachtwoord enzo in. MOet ik daar op wachten en hoe lang gaat dat duren?
Ik weet nog niet of ik FoK of GoT ga joinen. Waarschijnlijk GoT. Maar ik heb me er nog niet in verdiept.
Omdat IRQ even niet werkt heb ik me aangemeld op de website van Erepublik. Maar wat is nu de bedoeling? Ik krijg wel een mail, maar er staat geen wachtwoord enzo in. MOet ik daar op wachten en hoe lang gaat dat duren?
Ik weet nog niet of ik FoK of GoT ga joinen. Waarschijnlijk GoT. Maar ik heb me er nog niet in verdiept.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 115092 op 14-02-2008 20:23 ]
- Distortion
- Registratie: Oktober 2001
- Laatst online: 22-05 21:17
Bottle to Throttle
:strip_icc():strip_exif()/u/37568/crop5ed275bb92c83_cropped.jpeg?f=community)
Matched: erepublik
Je moet een invite krijgen van iemand. zie http://gotparty.forum2go.nl/ Tenminste dit is de snelste manier.Anoniem: 115092 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 20:22:
Hoi,
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Anoniem: 133390
Geen matches
Duidelijk Angel, laten we allemaal onze schouders eronder zetten en allemaal ons steentje bijdragen. Dan kunnen we een sterk front vormen
Bij mij staat bakker bart niet meer in het lijstje bij marketplace. Ze hebben een stock van 139.
Meer mensen hier last van of is dit bewust gedaan?
Meer mensen hier last van of is dit bewust gedaan?
☻/
/▌
/ \
Als bedrijf zet je telkens een bepaalde hoeveelheid voor een bepaalde prijs op marktplaats. De oude batch is op, maar ACID-Dude heeft nog geen nieuwe batch geplaatst. Ik heb hem IG al een berichtje gestuurd en hoop dat hij het snel leest en weer een nieuwe batch plaatst. Zo komen we natuurlijk niet van onze voorraad af. 
En ons huis is verkocht. Weer 130 NLG in kas erbij.
En ons huis is verkocht. Weer 130 NLG in kas erbij.
ben sinds paar dagen ook een Erepublik inwoner en ben nog steeds het spel aan het uitpluizen. Heb teven ook een berichtje gestuurd naar Acid_dude en tampie voor werk, maar heb van beide geen reactie gekregen. Ben momenteel dus nog steeds werkloos
Heb wel werk aangeboden gekregen van fok en andere, maar die heb ik afgewezen
Heb wel werk aangeboden gekregen van fok en andere, maar die heb ik afgewezen
Ik had best snel werk omdat tampie op irc zat. Ik vind dat je snel over alerts en messages heen kan kijken dus misschien is het beter om hem eens te DM'en. Ben je al geregistreerd bij de gotparty-forum?
☻/
/▌
/ \
Hoe doneer ik eigenlijk geld aan Bakker Bart?
Ik wil werken maar kan niet omdat hij niet genoeg loon voor me heeft.
Normaal zou ik makkelijk kunnen doneren door eten van hem te kopen, maar zie boven, kan voorlopig even niets.
Normaal zou ik makkelijk kunnen doneren door eten van hem te kopen, maar zie boven, kan voorlopig even niets.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Ben geregistreerd bij gotparty-forum en heb alleen ingame messages gestuurd. Heb nog nooit een directmessage gestuurd. Waar vind ik die?Kixtart schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:27:
Ik had best snel werk omdat tampie op irc zat. Ik vind dat je snel over alerts en messages heen kan kijken dus misschien is het beter om hem eens te DM'en. Ben je al geregistreerd bij de gotparty-forum?

Volgens mij kun je alleen aan personen doneren, dus aan ACID_Dude, maar die is op dit moment niet online, geloof ik.Trinsec schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:44:
Hier op Gathering Of Tweakers.Tjukkie schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:50:
[...]
Ben geregistreerd bij gotparty-forum en heb alleen ingame messages gestuurd. Heb nog nooit een directmessage gestuurd. Waar vind ik die?

DM kan alleen als je hem zelf heb ge-enabled. Anders zie je dat icoontje ook niet.
☻/
/▌
/ \
acid_dude is een beetje spoorloos op het moment.
Stuur mij een dm voor invites en ik regel dan ook werk voor je.
Stuur mij een dm voor invites en ik regel dan ook werk voor je.
Moet je nu exp2 (weapon) hebben voor de nieuwe weaponbusiness? Ik wil eigenlijk daar wel gaan werken
[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 15-02-2008 14:07 ]
☻/
/▌
/ \
ik moet even kijken wat de huidige werknemers daar allemaal verdienen en wat wij kunnen betalen.
Maar dan zal ik je graag aannemen als ik het kan betalen.
Maar dan zal ik je graag aannemen als ik het kan betalen.
Oeps, ik dacht dat weapon Q2 was 
Mij maakt het startsalaris niet veel uit (2NLG oid). Maar ik kijk wel wat het beste is voor de economie, aangezien er toch al aardig wat mensen daar werken.
Mij maakt het startsalaris niet veel uit (2NLG oid). Maar ik kijk wel wat het beste is voor de economie, aangezien er toch al aardig wat mensen daar werken.
☻/
/▌
/ \
Ik denk dat we je wel kunnen gebruiken maar we moeten nog even zien hoe het loopt zoals ik al zei ik moet eerst alle salarissen herzien.Kixtart schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:10:
Oeps, ik dacht dat weapon Q2 was
Doneer op dit moment maar liever niks aan Bakker Bart.Trinsec schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:44:
Mocht je willen donaten stuur mij een dm.
Mensen die de laatste 2 dagen nog acid_dude hebben gesproken laat het even weten (acid als je dit leest kom op de irc aub)
Heeft hij volgens mij al gedaan, zie:
http://gotparty.forum2go.nl/bb-onder-curatele-t36.html
3Gold is naar acid gegaan.
☻/
/▌
/ \
Dat is erg jammer.Kixtart schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:31:
Heeft hij volgens mij al gedaan, zie:
We moeten op dit moment nog 15 Gold en aangezien onze bank al 2 dagen niet online is geweest is dat lastig bij elkaar te sprokkelen. Ik weet niet of jij nog iets hebt.
(voor invites stuur me een dm)
Ik had al in het gotparty topic gezet dat ik iig nog geen gold heb, omdat er nog niemand via mij geregistreerd heeft. Hopen dat we nieuwe leden krijgen of dat acid snel online komt
☻/
/▌
/ \
Ik heb het angtige voorgevoel dat we acid niet snel te zien krijgenKixtart schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:50:
Ik had al in het gotparty topic gezet dat ik iig nog geen gold heb, omdat er nog niemand via mij geregistreerd heeft. Hopen dat we nieuwe leden krijgen of dat acid snel online komt
Het is trouwens wel interessant om te melden.
Vanaf vandaag krijgt iedereen 7 invites ipv 2 en de oude spelers hebben 5 nieuwe invites gekregen.
Bespreek anders even op IRC of de accounts voor bank en de bedrijven er moeten komen. Dan kun je deze inviten en aanmaken en heb je ook je gold binnen. (Dit is toegestaan) Kunnen we later wel beslissen of we ze echt gaan gebruiken.Kixtart schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:50:
Thx voor de tip.Nick_S schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:07:
[...]
Bespreek anders even op IRC of de accounts voor bank en de bedrijven er moeten komen. Dan kun je deze inviten en aanmaken en heb je ook je gold binnen. (Dit is toegestaan) Kunnen we later wel beslissen of we ze echt gaan gebruiken.
Ik heb dat bij deze dus gedaan (info staat op http://gotparty.forum2go.nl/) en dan onder het kopje aankondigingen
(mijn invites zijn nu op)
Er was trouwens ook een poll met de vraag of we dit het beste konden doen 
http://gotparty.forum2go....en-apart-account-t39.html
Voor bedrijven is dit misschien ook interessant.
Edit:
Feli GoT met de nieuwe wapen-tak
(ik stap morgen over als er plek is
)
http://gotparty.forum2go....en-apart-account-t39.html
Voor bedrijven is dit misschien ook interessant.
Edit:
Feli GoT met de nieuwe wapen-tak

(ik stap morgen over als er plek is
[ Voor 17% gewijzigd door Kixtart op 15-02-2008 16:42 ]
☻/
/▌
/ \
ah! daar lag het dus aanKixtart schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:19:
DM kan alleen als je hem zelf heb ge-enabled. Anders zie je dat icoontje ook niet.
Ik had hem uitstaan

vandaag is de laatste dag dat je jezelf verkiesbaar kunt stellen als burgemeester op het forum!!! morgen gaan we stemmen!
verkiesbaar stellen doe je door dit te melden in dit topic:
http://gotparty.forum2go.nl/lokale-burgemeesters-t27.html
Anoniem: 204528
Geen matches
Hmzz ik heb ineens weer invites erbij, geen idee hoe het precies werkt maar mensen kunnen dus weer een DM sturen 
15.00Gold
80.15NLG
Geen idee wat ik met mijn cash ga doen, miss bedrijfje beginnen ofzo (alhoewel ik voor FOK!Hospital werk
15.00Gold
80.15NLG
Geen idee wat ik met mijn cash ga doen, miss bedrijfje beginnen ofzo (alhoewel ik voor FOK!Hospital werk
Iedereen kan al stemmen voor lokale burgemeesters:
http://gotparty.forum2go.nl/erepublik-diplomatie-f8.html
http://gotparty.forum2go.nl/erepublik-diplomatie-f8.html
☻/
/▌
/ \
Het stemmen op de burgemeester-kandidaten binnen de Got-party zijn begonnen.Rexcore schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:03:
vandaag is de laatste dag dat je jezelf verkiesbaar kunt stellen als burgemeester op het forum!!! morgen gaan we stemmen!
Dus stem allemaal! De poll's zijn te vinden in het vermelde topic.
(En voor invites DM mij)
http://gotparty.forum2go.nl/erepublik-diplomatie-f8.html dit is de correcte link waar de polls te vinden zijn
Stelletje spuit 11'en
☻/
/▌
/ \
Of 12-en.
Maar nieuwe spelers zijn gewenst! DM mij (of anderen) voor een invite en join de club!
We worden een steeds serieuzere club met al aardig wat bedrijven. Dus doe mee
Kom gewoon op irc, daar zijn altijd wel invites beschikbaar. Hoef je meestal ook niet te wachten op reply en vervuil je het topic niet
☻/
/▌
/ \
BakkerBart heeft een nieuwe manager en de broden staan op de markt. Dus de lekkerste broden zijn weer bij BakkerBart te koop
☻/
/▌
/ \
Iedereen die mee wil doen heeft een invite? We kunnen namelijk altijd nog nieuwe spelers gebruiken.
Stats tot zover voor Nederland:
- 244 inwoners
- 79 bedrijven
- de Got partij heeft 87 leden (bijna 36% van de inwoners is lid van onze partij)
- met behulp van onze Got partij hebben we 3 bedrijven, een voedsel bedrijf, een huizen bedrijf en sinds kort een wapens bedrijf
- over 3 dagen zijn de burgemeesters verkiezingen
- over 13 dagen zijn de presidents verkiezingen
Doe ook mee
- 244 inwoners
- 79 bedrijven
- de Got partij heeft 87 leden (bijna 36% van de inwoners is lid van onze partij)
- met behulp van onze Got partij hebben we 3 bedrijven, een voedsel bedrijf, een huizen bedrijf en sinds kort een wapens bedrijf
Doe ook mee
Ik heb het inmiddels ook, ben lid geworden van GoT partij, twee vrienden direct uitgenodigd. Wel leuk om zo vroeg al met dit spelleteje mee te doen. Ik werk inmiddels bij een bedrijfje van unkll, voor slechts 2,5 nlg. Ik snap alleen nog niet wat ik er allemaal kan doen. Heb maar wel een broodje bij bakker bart gekocht.
Yup sinds vandaag ben ik er ook bij, nu maar even uitzoeken hoe ik een baan kan aannemen want ik kan het nog niet echt vinden_Arthur schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:48:
Iedereen die mee wil doen heeft een invite? We kunnen namelijk altijd nog nieuwe spelers gebruiken.
- 244 inwoners
- 79 bedrijven
Doe ook mee
Edit: Indertussen al 91 leden zie ik netjes hoor
[ Voor 3% gewijzigd door -Mike- op 17-02-2008 21:59 ]
Wat je dagelijks dient te doen: werken, trainen in het leger en (minimaal) 1 brood kopen.DarkShadow schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:07:
Ik heb het inmiddels ook, ben lid geworden van GoT partij, twee vrienden direct uitgenodigd. Wel leuk om zo vroeg al met dit spelleteje mee te doen. Ik werk inmiddels bij een bedrijfje van unkll, voor slechts 2,5 nlg. Ik snap alleen nog niet wat ik er allemaal kan doen. Heb maar wel een broodje bij bakker bart gekocht.
Om een baan te kunnen krijgen moet je een CV maken en daarna even op irc roepen dat je werk zoektB1gk1ller schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:56:
Yup sinds vandaag ben ik er ook bij, nu maar even uitzoeken hoe ik een baan kan aannemen want ik kan het nog niet echt vinden
Leuk spel, maar waar kan je lezen over de extra functies ervan. Ik wil denk ik een eigen krant uitgeven en misschien wel de politiek ingaan. Een bedrijfje is natuurlijk ook wel leuk.
Is het mogelijk om als de war addon komt landen aan te vallen? Is een democratie overigens de enige mogelijkheid, of mag een dictatorship ook gewoon? Wat zijn precies de mogelijkheden.
Is het mogelijk om als de war addon komt landen aan te vallen? Is een democratie overigens de enige mogelijkheid, of mag een dictatorship ook gewoon? Wat zijn precies de mogelijkheden.
Volgens mij is predident+congress nu de enige manier. Natuurlijk is het mogelijk dan om landen aan te gaan vallen, maar ik denk dat andere landen hard terug slaan 
Verder wil ik even melden dat echt nieuws niet in de erepublik media behoord. Nu wordt opeens van alle kanten gespamd met copy/paste berichten van nu.nl en tweakers.net (e.a.).
Verder wil ik even melden dat echt nieuws niet in de erepublik media behoord. Nu wordt opeens van alle kanten gespamd met copy/paste berichten van nu.nl en tweakers.net (e.a.).
☻/
/▌
/ \
Het hoe en wat met betrekking tot wat je kan doen is niet duidelijk omschreven op 1 plek. Mischien is dat ook wel weer de charme van het spel: veel zelf uit zoeken.DarkShadow schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:02:
Leuk spel, maar waar kan je lezen over de extra functies ervan. Ik wil denk ik een eigen krant uitgeven en misschien wel de politiek ingaan. Een bedrijfje is natuurlijk ook wel leuk.
Maar enkele bronnen van info zijn: dit topic, het Got-Partij forum (zie link in dit topic), het irc kanaal zoals vermeld en het ingame-forum. Op irc is de meeste info het snelst te verkrijgen van de mede spelers.
Als de war-module er is, zou er een mogelijkheid zijn andere landen aan te vallen ja.Is het mogelijk om als de war addon komt landen aan te vallen? Is een democratie overigens de enige mogelijkheid, of mag een dictatorship ook gewoon? Wat zijn precies de mogelijkheden.
Kwa politieke zaken, er is nu een mix tussen communisme en dictatorship. Er staat nergens specifiek omschreven van 'dit land is een democratie' of 'dictatorschap' oid.
Dat moge duidelijk zijn... Warom zouden andere landen niet hard terug slaan, kan het nog wat opleveren om andere landen aan te vallen?Kixtart schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:24:
Volgens mij is predident+congress nu de enige manier. Natuurlijk is het mogelijk dan om landen aan te gaan vallen, maar ik denk dat andere landen hard terug slaan
Overigens heb ik nog 2 invites over. Als je me een dm stuurt krijg je dr 1.
[ Voor 6% gewijzigd door DarkShadow op 18-02-2008 10:05 ]
Als je een land aanvalt en wint neem je volgens mij het land over. Je hebt dan toegang tot de belastingen en staatskas en de gebieden van een land worden onderdeel van het aanvallende land (dat gewonnen heeft).
Voordeel is dat je dus veel geld/gold/gebieden/citizens/bedrijven erbij krijgt, maar nadeel is dat andere landen dit waarschijnlijk niet leuk vinden. Ook grote kans dat veel citizens gelijk stoppen.
Maar we zien in maart wel wat de regels worden.
Voordeel is dat je dus veel geld/gold/gebieden/citizens/bedrijven erbij krijgt, maar nadeel is dat andere landen dit waarschijnlijk niet leuk vinden. Ook grote kans dat veel citizens gelijk stoppen.
☻/
/▌
/ \
hmm, in ieder geval zal het wat meer spanning gaan brengen. Ik vind het zelf nu net iets te gezapig allemaal. Ook een beetje jammer dat Fok! en GoT de twee partijen zijn, iets wat eigenlijk van buiten de erepublic wereld komt. Persoonlijk lijkt Depp me wat interessanter, maar ik weet nog weinig van party politics af.
De regels voor zover bekend zijn dat je als land alle buurlanden kunt aanvallen. Ook is het zo zover bekend dat landen die aan de zee liggen alle andere landen zouden/kunnen aanvallen die ook aan de zee liggen. Verder zover ik weet dan als land jantje land pietje overneemt kost het land jantje redelijk wat gold om ervoor te zorgen dat land pietje onder het bestuur van land jantje blijftKixtart schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:14:
Als je een land aanvalt en wint neem je volgens mij het land over. Je hebt dan toegang tot de belastingen en staatskas en de gebieden van een land worden onderdeel van het aanvallende land (dat gewonnen heeft).
Zie ook dit bericht van de daily erepublik: http://www.erepublik.com/article-34753.html
Zeer irritant ja..Kixtart schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:24:
[ Voor 21% gewijzigd door Chip. op 18-02-2008 17:28 ]
Anoniem: 115092
Geen matches
Ik heb me op het GoT Forum aangemeld. Ik wacht nog op een bevestigingsmailtje. Ik heb ooit mijn email adres op de site van Erepublic doorgegeven, maar ik heb van die website nog altijd geen antwoord. Lijkt dood te zijn? Dus dan is de vraag of ik ge-invite kan worden door jullie. Ja, dat kan. Check de topicwarning hoe.
[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 18-02-2008 17:57 ]
Het is een erg leuk spel, ik ben benieuwt hoe de ontwikkelingen zullen zijn op het politieke vlak. Voorlopig dominatie door GoT, maar ik ben er inmiddels vanaf gestapt en heb mijn eigen partij opgericht met wat vrienden: Iron & Wine. Ik denk zelf dat het niet verstandig is om GoT als opstartplatform voor een politieke partij te gebruiken aangezien men hier toch heel verschillende achtergronden heeft.
Ik draag GoT natuurlijk wel een warm hart toe
Ik draag GoT natuurlijk wel een warm hart toe
Invites: #erepublik (irc.tweakers.net), _niet_ hier!Anoniem: 115092 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:50:
Ik heb me op het GoT Forum aangemeld. Ik wacht nog op een bevestigingsmailtje. Ik heb ooit mijn email adres op de site van Erepublic doorgegeven, maar ik heb van die website nog altijd geen antwoord. Lijkt dood te zijn? Dus dan is de vraag of ik ge-invite kan worden door jullie. [mbr]Ja, dat kan. Check de topicwarning hoe.[/mbr]
Of DM wat random mensen.
Ik heb 2 invites over, dus je kan me een DM sturen.
Sorry als dit bericht niet mag. (ze zijn nu op
)
Sorry als dit bericht niet mag. (ze zijn nu op
[ Voor 9% gewijzigd door RoyVi op 19-02-2008 22:11 ]
Dit topic is gesloten.