Wat een gemiep over een aantal toetsjes in een anders kleur: er zijn namelijk kick-ass game toetsenborden die juist die toetsen in een andere kleur hebben. Waar je dik voor moet betalen. Dus je bent juist hip geworden, met je toetsen in een andere kleur !
Ik lees net bij je shopreview dat ze het toetsenbord gaan vervangen
"Omdat wij het toch betreuren dat u nu een negatief gevoel heeft bij 4Launch en Toshiba hebben wij ons contact persoon bij Toshiba verzocht om een A200 toetsenbord op te sturen, zodat wij deze kunnen vervangen."
Maar jou reactie op dit aanbod is op zijn zachts gezegt nogal bot:
"U bent bij wet verplicht een degelijk product af te leveren. Hier de schijn wekken dat u coulant bent heeft weinig zin."
Als de leverancier bij een welles nietus verhaal besluit je te helpen zou ik niet zo reageren aangezien ze nu aardig coulant zijn dacht ik zo.
"Omdat wij het toch betreuren dat u nu een negatief gevoel heeft bij 4Launch en Toshiba hebben wij ons contact persoon bij Toshiba verzocht om een A200 toetsenbord op te sturen, zodat wij deze kunnen vervangen."
"U bent bij wet verplicht een degelijk product af te leveren. Hier de schijn wekken dat u coulant bent heeft weinig zin."
Als de leverancier bij een welles nietus verhaal besluit je te helpen zou ik niet zo reageren aangezien ze nu aardig coulant zijn dacht ik zo.
Ik vind dat je een vrij nette oplossing aangeboden hebt gekregen. Als er na 4 dagen aanslag op je toetsenbord komt is natuurlijk niet goed, maar vanuit het oogpunt van een winkel is het natuurlijk ook vervelend. De winkel kan de laptop nl. niet meer als nieuw verkopen omdat het product gebruikssporen vertoond.
Het is alleen jammer dat het zo ver moet gaan en dat je het zo "publiek" heb moeten brengen voordat je een nieuw toetsenbord aangeboden krijgt.
Het is alleen jammer dat het zo ver moet gaan en dat je het zo "publiek" heb moeten brengen voordat je een nieuw toetsenbord aangeboden krijgt.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
Persoonlijk kan ik begrijpen dat de TS er pissig over is. Het is werkelijk van de zotte hoe het gesteld is met de "service" van webwinkels tegenwoordig. Neemt niet weg dat ik ook nu gewoon eieren voor m'n geld had gekozen en m'n trots (in ieder geval tot ik het toetsenbord binnen heb) zou inslikken.
Ik weet het, en als ze een beetje professioneel zijn daar vatten ze het ook niet persoonlijk op.luckyjan schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:18:
De voornaamste reden dat ik zo reageer is dat ze de wetgeving aan hun laars lappen en constant tegenstrijdig handelen en -informatie leveren.
Hun eerste conclusie was dat het toetsenbord vuil is, even later toch maar slijtage om het daarna weer op vuil te gooien.
Daarna bieden ze een nieuw tobo aan, blijkt het toch niet mogelijk en krijg ik een paar toetsjes in een andere kleur om daarna toch maar een tobo te regelen.
Ook het feit dat ze glashard beweren dat er geen defect of iets dergelijks is geconstateerd dus ik mocht mooi even 16 euro betalen, maar wel "nieuwe" toetsjes willen sturen.
Om het maar niet te hebben over de drogredenen die ze aanvoerden om een ontbinding van de koop te weigeren. Je zou bijna denken dat mijn advocaat zijn vak niet verstaat!
Maar ok, gebeurd is gebeurd, uiteindelijk komen ze toch met een beetje fatsoenlijke oplossing op de proppen en dan presteren ze het gewoon om de geslagen hond te spelen!
Dit gaat toch gewoon nergens over?Omdat wij het toch betreuren dat u nu een negatief gevoel heeft bij 4Launch en Toshiba hebben wij ons contact persoon bij Toshiba verzocht om een A200 toetsenbord op te sturen, zodat wij deze kunnen vervangen.
Vind ik erg kort door de bocht. Ik heb laatst ook besteld bij 4launch en niks dan lof over de afhandeling. Bruine aanslag lijkt me ook geen technisch mankement dus ik snap hun punt ook wel. RMA aanvragen op een laptop omdat je toetsen vies zijn gaat ook wel een beetje ver vind je ook niet?Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:12:
1 gouden tip, koop NIET bij 4Launch. Binnenkort maar eens die shopsurvey verrijken met een extra ervaring, en niet alleen die van T.net...
Verwijderd
Daarvoor is de shopsurvey natuurlijk. Iedereen kan zijn eigen ervaring delen met de overige lezers. Als de TS een negatieve ervaring heeft gehad, dan is de uiteenzetting van die ervaring niet kort-door-de-bocht enkel omdat jij (of zelfs 100 anderen) een goede ervaring hebt gehad. Als de TS nu roept dat je niet bij 4launch moet kopen dan is dat vanuit zijn standpunt een logische redenatie. Of je als lezer zo'n advies ter harte neemt zou je dat zelf beter kunnen beslissen op basis van verschillende bronnen.UTwizard schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:03:
[...]
Vind ik erg kort door de bocht. Ik heb laatst ook besteld bij 4launch en niks dan lof over de afhandeling.
Daar zijn velen in dit topic het toch niet mee eens, het gaat er juist om dat als toetsen na 4 dagen op dusdanige wijze verkleuren dat je ze niet met normale inspanning kunt reinigen er haast wel sprake moet zijn van een non-conformiteit. waarbij juridisch gezien dat weerlegbare vermoeden reeds bestaat bij het constateren van het gebrek binnen 6 maandenBruine aanslag lijkt me ook geen technisch mankement dus ik snap hun punt ook wel. RMA aanvragen op een laptop omdat je toetsen vies zijn gaat ook wel een beetje ver vind je ook niet?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2008 16:10 ]
Uhm, de webshop 4Launch had gewoon de laptop moeten terugnemen. Zulke aanslag hoort gewoon niet te onstaan op een laptop van 4 dagen oud. Dus productiefout. Aangezien TS binnen een week zijn laptop mag terugbrengen volgens de wet, had 4Launch gewoon zijn geld moeten teruggeven!luckyjan schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:18:
Schande trouwens dat 4Launch wel een nieuw toetsenbord wil regelen voor TS (ze weten zelf ook wel dat zulke toetsen na 4 dagen niet zo horen te zijn), maar de TS wel 16 euro laat betalen voor het constateren van geen enkele schade.
Dit is voor mij een reden om niet meer iets bij 4Launch te kopen. Jammer, want aangezien ik in Tilburg woon, was 4Launch maar een half uurtje hiervandaan. Maar ja, er zijn genoeg andere webshops, die wel correcte service verlenen.
ik ga altijd liever uit van meerdere reacties/feedbacks van een webshop (zoals de shopsurvey), maarja, wie ben ik.silmaril8 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:08:
[...]
Uhm, de webshop 4Launch had gewoon de laptop moeten terugnemen. Zulke aanslag hoort gewoon niet te onstaan op een laptop van 4 dagen oud. Dus productiefout. Aangezien TS binnen een week zijn laptop mag terugbrengen volgens de wet, had 4Launch gewoon zijn geld moeten teruggeven!
Schande trouwens dat 4Launch wel een nieuw toetsenbord wil regelen voor TS (ze weten zelf ook wel dat zulke toetsen na 4 dagen niet zo horen te zijn), maar de TS wel 16 euro laat betalen voor het constateren van geen enkele schade.
Dit is voor mij een reden om niet meer iets bij 4Launch te kopen. Jammer, want aangezien ik in Tilburg woon, was 4Launch maar een half uurtje hiervandaan. Maar ja, er zijn genoeg andere webshops, die wel correcte service verlenen.
daarbij vind ik nog steeds de TS onnodig bot en lomp doen, ondanks staat ie in zijn recht. Dat is namelijk geen argument om maar meteen onfatsoenlijk te doen. Ik kan me voorstellen dat de webshop, indien ze meelezen in dit topic, op zijn minst weinig coulant worden van de toonzetting van de TS.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Jij zou niet onfatsoenlijk doen als een webshop jou zo behandelt (ie de wettelijke regels aan zijn laars lapt)?bonzz.netninja schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:18:
[...]
ik ga altijd liever uit van meerdere reacties/feedbacks van een webshop (zoals de shopsurvey), maarja, wie ben ik.
daarbij vind ik nog steeds de TS onnodig bot en lomp doen, ondanks staat ie in zijn recht. Dat is namelijk geen argument om maar meteen onfatsoenlijk te doen. Ik kan me voorstellen dat de webshop, indien ze meelezen in dit topic, op zijn minst weinig coulant worden van de toonzetting van de TS.
idd. ik heb namelijk mijn eigen fatsoensnormen hoog staan. Ook als ik onrechtmatig wordt behandeld is dat voor mij geen reden om zelf ook maar die weg in te slaan. Zoiets heet stijl, en siert de menssilmaril8 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:28:
[...]
Jij zou niet onfatsoenlijk doen als een webshop jou zo behandelt (ie de wettelijke regels aan zijn laars lapt)?
[ Voor 29% gewijzigd door bonzz.netninja op 03-03-2008 16:45 ]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Dus als iemand boos wordt op een winkel omdat deze hem onterecht benadeelt heb je geen stijl?bonzz.netninja schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:44:
[...]
idd. ik heb namelijk mijn eigen fatsoensnormen hoog staan. Ook als ik onrechtmatig wordt behandeld is dat voor mij geen reden om zelf ook maar die weg in te slaan. Zoiets heet stijl, en siert de mens
Trouwens, nu ik zo teruglees vind ik dat de TS eigenlijk helemaal niet onfatsoenlijk is. De terechte boosheid van TS is van een vrij matige toon en TS heeft altijd keurig gehandeld.
Kan jij mij vertellen waarom jij vindt dat TS onfatsoenlijk is, en dat zijn "stijl" niet jouw normen heeft?
Als je wilt mag je ook mijn hele mailconversatie met 4Launch doorlezen, misschien dat je dan je conclusie bijstelt (of juist niet).bonzz.netninja schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:44:
[...]
idd. ik heb namelijk mijn eigen fatsoensnormen hoog staan. Ook als ik onrechtmatig wordt behandeld is dat voor mij geen reden om zelf ook maar die weg in te slaan. Zoiets heet stijl, en siert de mens
Je vergeet alleen voor het gemak even dat 4Launch geen persoon is maar een bedrijf en een van de kenmerken van een bedrijf is dat ze professioneel bezig zijn en zich daar ook naar moeten gedragen.
Ik kan je zonder koeienuitwerpselen vertellen dat je dit soort zaken niet hoeft te proberen bij een groot en professioneel bedrijf omdat je dan netjes op je vingers wordt getikt door je eigen bedrijfsadvocaat. Iets wat jij als HBO-rechten student waarschijnlijk wel zal weten.
offtopic: wel leuk trouwens dat je zo subtiel mogelijk suggereert dat ik geen stijl heb, of wilde je alleen maar meedelen dat jij het in ieder geval hebt? Dit soort streken zijn meer iets wat je van kinderen verwacht, vindt je niet?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2008 17:11 ]
1 ding heb ik wel geleerd van dit topic. en het maakt me niet eens uit wie er gelijk heeft
ik zal dus nooit iets kopen bij 4launch. gezien ze in mijn ogen niet netjes handelen.
als winkel moet je gewoon niet moeilijk doen en de klant helpen. het zou al met al hier gaan om een paar tientjes tot 100 euro om de laptop op te knappen (nieuw tobo)
een winkel wat moeilijk doet is een winkel waar ik NIET mijn spullen zal kopen
die 16 euro doorberekenen terwijl ze zeggen dat ze het jammer vinden dat jij een slecht gevoel hebt over de winkel/toshiba ...
een echte goede shop had zijn verlies van een paar tientjes genomen en er een tevreden klant aan overgehouden die later misschien nog wel veel meer spullen in de shop had gekocht maar nu dat dus niet meer doet en mensen in zijn omgeving aanraad dat ook niet te doen..
wat had dan slimmer geweest van 4launch..
ik zal dus nooit iets kopen bij 4launch. gezien ze in mijn ogen niet netjes handelen.
als winkel moet je gewoon niet moeilijk doen en de klant helpen. het zou al met al hier gaan om een paar tientjes tot 100 euro om de laptop op te knappen (nieuw tobo)
die 16 euro doorberekenen terwijl ze zeggen dat ze het jammer vinden dat jij een slecht gevoel hebt over de winkel/toshiba ...
een echte goede shop had zijn verlies van een paar tientjes genomen en er een tevreden klant aan overgehouden die later misschien nog wel veel meer spullen in de shop had gekocht maar nu dat dus niet meer doet en mensen in zijn omgeving aanraad dat ook niet te doen..
[ Voor 66% gewijzigd door murky123 op 03-03-2008 17:05 ]
Idem dito.murky123 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:59:
1 ding heb ik wel geleerd van dit topic. en het maakt me niet eens uit wie er gelijk heeft
Denk dat dit topic hun toch klanten gaat kosten.
hierdoor kan zomaar duizenden euro's aan inkomsten mis gelopen worden want:
TS koopt er nooit meer
mensen in de directe omgeving van TS kopen er ook nooit meer
TS koopt er nooit meer
hmm het grappige is dat ze ineens Toshiba erbij betrekken, dat ik een slecht gevoel zou hebben over Toshiba.murky123 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:59:
die 16 euro doorberekenen terwijl ze zeggen dat ze het jammer vinden dat jij een slecht gevoel hebt over de winkel/toshiba ...![]()
![]()
Ik heb nergens, op GoT / Tweakers noch in de mailconversatie, iets positiefs danwel negatiefs over Toshiba vermeld.
je merkt gewoon aan 4launch dat ze een bepaalt standpunt hebben ingenomen en dat het voor die persoon er een soort principe kwestie is geworden met helaas jou als slachtoffer..
ach wij weten nu hoe het zit bij 4launch.. dankzij dit topic. maar ik denk dat het bij andere shops niet veel beter is.. het is overal wel wat en door vasthoudende consumenten zoals jij, komt er weer eens 1tje boven drijven..
weetje: in de aardbeien jam gaan ook niet de mooiste en beste aardbeien. thrust me!!
maar het is maar goed om niet alles te weten toch?
ach wij weten nu hoe het zit bij 4launch.. dankzij dit topic. maar ik denk dat het bij andere shops niet veel beter is.. het is overal wel wat en door vasthoudende consumenten zoals jij, komt er weer eens 1tje boven drijven..
weetje: in de aardbeien jam gaan ook niet de mooiste en beste aardbeien. thrust me!!
offtopic: Ik heb op een aardbeienplukkerij gewerkt toen ik 14-15 was, je moest alle aardbeien sorteren op grootte en de rotte aardbeien in een aparte bak. Die gingen in de jam, zeiden ze. Toen ik vroeg of het echt waar is zeiden ze allemaal ja, de boer incluis. Misschien was het een grap, misschien niet, want een van de jongens liep te pissen over de prei en toen ik "bah" zei moest de boer weer lachen en zei dat ze daarvan goed gaan groeien. er is iig nog nooit iemand doodgegaan aan jam of prei. wel leuk om te weten dacht ik zomurky123 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:17:
je merkt gewoon aan 4launch dat ze een bepaalt standpunt hebben ingenomen en dat het voor die persoon er een soort principe kwestie is geworden met helaas jou als slachtoffer..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2008 17:23 ]
jahoor. Een medewerker van een webshop met naam en toenaam in een openbaar forum een lul noemen vind ik bijvoorbeeld onfatsoenlijk. Dat de TS zijn reactie inmiddels heeft verwijderdgewijzigd is op zich een aardige eerste stap, maar toch blijf ik de toonzetting op zijn minst twijfelachtig.Het noemen van namen van medewerkers noem ik volslagen nutteloos. De aggresieve manier van reageren een teken aan de wand.silmaril8 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:51:
[...]
Kan jij mij vertellen waarom jij vindt dat TS onfatsoenlijk is, en dat zijn "stijl" niet jouw normen heeft?
ik ben geen hbo student rechten, en heb slechts 1 jaar rechten op de uni gedaan (P) om vervolgens toch een master te doen en werk inmiddels al weer 2 jaar. Dat heeft er echter geen ruk mee te maken Graag ontopic blijven dus.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:56:
[...]
....
Ik kan je zonder koeienuitwerpselen vertellen dat je dit soort zaken niet hoeft te proberen bij een groot en professioneel bedrijf omdat je dan netjes op je vingers wordt getikt door je eigen bedrijfsadvocaat. Iets wat jij als HBO-rechten student waarschijnlijk wel zal weten.
mijn reactie was een directe reactie op silmaril8. Ook daar lijkt het me verstandig dat je nauwkeuriger leest en ontopic blijft. Mijn punt is, en dat is hopelijk duidelijk, dat ik vind dat de TS dit onnodig lomp heeft opgepakt en dat dit wellicht bij kan dragen aan de stroefe afhandeling van de kant van de webshop.offtopic: wel leuk trouwens dat je zo subtiel mogelijk suggereert dat ik geen stijl heb, of wilde je alleen maar meedelen dat jij het in ieder geval hebt? Dit soort streken zijn meer iets wat je van kinderen verwacht, vindt je niet?
Even voor de duidelijkheid, ik had vermeld dat betreffende persoon zich gedroeg als een genuine asshole, toen kwam de modbreak. Het verschil tussen "zijn" en "gedragen als" lijkt me overduidelijk. Misschien is het wel de meest vredelievende persoon die er bestaat.bonzz.netninja schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:25:
[...]
jahoor. Een medewerker van een webshop met naam en toenaam in een openbaar forum een lul noemen vind ik bijvoorbeeld onfatsoenlijk. Dat de TS zijn reactie inmiddels heeft verwijderdgewijzigd is op zich een aardige eerste stap, maar toch blijf ik de toonzetting op zijn minst twijfelachtig.
Vat het alsjeblieft niet persoonlijk of aanvallend op, maar precies zoals het daar staat.ik ben geen hbo student rechten, en heb slechts 1 jaar rechten op de uni gedaan (P) om vervolgens toch een master te doen en werk inmiddels al weer 2 jaar. Dat heeft er echter geen ruk mee te maken Graag ontopic blijven dus.
Nogmaals, wil je mijn persoonlijke mailconversatie met 4Launch lezen?Het noemen van namen van medewerkers noem ik volslagen nutteloos. De aggresieve manier van reageren een teken aan de wand.
Dit is trouwens het allerlaatste wat ik nog tegen jou zeg in dit topic
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2008 17:48 ]
Idd dat gaat ze klanten kosten. Ik heb juist nu weer besloten alleen nog maar bij 4launch te bestellen. Ze hebben me juist weer terug als klant. Na de zeer shokkerende teksten over zercom heb ik besloten daar nooit meer iets te bestellen.
Ik denk toch dat het beter was als je met je laptop naar 4launch toe was gereden. En wel te verstaan als het heel druk is in de winkel.
Ik denk toch dat het beter was als je met je laptop naar 4launch toe was gereden. En wel te verstaan als het heel druk is in de winkel.
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Dit soort zaken in levende lijven bespreken werkt altijd beter ja, ik woon alleen een beetje erg uit de buurt =pTwazerty schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:44:
Idd dat gaat ze klanten kosten. Ik heb juist nu weer besloten alleen nog maar bij 4launch te bestellen. Ze hebben me juist weer terug als klant. Na de zeer shokkerende teksten over zercom heb ik besloten daar nooit meer iets te bestellen.
Nee, ze worden uitgehakt uit een stuk plastic.....@eerder tpost over productieproces middels spuitgieten
teneerste weet je niet of dat zo gaat bij deze toetsen, en ten tweede, de toetsen zijn zilver gespoten en daarna is er nog een letter op gezet, en vervolgens waarschijnlijk nog een laklaag of zo overheen gedaan ( of eerst de laklaag en dan een plakletter) en dat is vervolgens uitgehard oid.
Er kan echter wel een laklaag of coating overheen gespoten worden, maar die zou hier tegen bestand moeten zijn. Ik werk zelf met industriele machines met embedded os'en en toetsenborden en/of touchscreens en zelfs die worden niet binnen een paar dagen vies, terwijl die continu door allemaal werkhanden (olie/vuil enz) van verschillende mensen bediend worden.
Relief is niet hetzelfde als poreus. Als je het uitvergroot is iets met relief tussen de bobbels spiegelglad, iets poreus is uitvergroot juist net een kraterlandschap. Er kan iets misgegaan zijn met de coating of plastic zelf. Dat is met het blote oog vaak niet zichtbaardat het plastic poreus is zal dan uiteindelijk geeninvloed meer hebben op de oppervlakte van de toets, en zelfs op de fotos is gezien dat de toetsen niet spiegelglad zijn ( dat is misschien alleen bij apple's hetgeval, er zit normaal gesporken wel een reief in)
Hier hoort juist zo'n toetsenbord tegen te kunnen. Miljoenen mensen gamen intensief op toetsenborden en zweten zich allemaal kapot. 99,9% van die dingen kunnen daar jarenlang goed tegen. Dat zo'n bord na 4 dagen zo'n aanslag laat zien is niet normaal. Je moet normaal gesproken je handen in een of ander zwaar chemisch goedje gehad hebben om zo'n verkleuring te veroorzaken. Lijkt mij dus aan de toetsen zelf te liggen.Je gelooft de TS op zijn naam terwijl alleen de spelletjes knoppen ( en ook uitsluitend de spelletjes knoppen) sporen van de vervuiling vertonen. spelletjes zijn over het algemeen vrij intensief, ( kans op zweet 100%) en bediening met een muis, joystick ofzo is op een laptop waarschijnlijk niet gebeurd. anders eem je geen laptop. iets zegt me dat TS meer gebruik gemaakt heeft dan NIET ( zoals in de topicstart staat)
maar weer back on-topic: Tis gewoon zeer slechte service! Bij zo'n situatie waar moeilijk aantoonbaar is waar de oorzaak ligt, hoor je als winkel gewoon goeie service te verlenen. Ze hadden in de toekomst nog duizenden euro's kunnen omzetten door die service.
AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2
Verwijderd
Dan heb je het nog maar over hooguit duizenden euro's aan omzet, gezien de gemiddelde marge van de gemiddelde webshop komt dat dus neer op een paar tientjes, allemaal niet zo schokkend dus.murky123 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:06:
hierdoor kan zomaar duizenden euro's aan inkomsten mis gelopen worden want:
TS koopt er nooit meer
Als je kijkt naar de grote hoeveelheid positieve berichten over 4launch in de shopreview en dit ene topic dan denk ik niet dat het echt een impact zal maken, daarnaast lees je zulke situaties ook wel eens over andere shop, oa shops waar ik nog regelmatig iets koop.
Iemand met naam en toenaam op een openbaar forum noemen zonder toestemming van die persoon is gewoon not-done en volgens mij zelfs illegaal (of moest die wet er nog doorheen komen?).
dan komt dat erop neer dat de waarheid niet op tafel mag liggen.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:40:
[...]
Iemand met naam en toenaam op een openbaar forum noemen zonder toestemming van die persoon is gewoon not-done en volgens mij zelfs illegaal (of moest die wet er nog doorheen komen?).
[ Voor 70% gewijzigd door Twazerty op 03-03-2008 20:12 ]
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
kan iemand even een nieuwe zak chips voor me halen? de drie die ik ha dzijn al op, en een soap zonder ships is ook maar niks....
Verwijderd
Helemaal mee eens. Geen 4launch voor mij.murky123 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:59:
die 16 euro doorberekenen terwijl ze zeggen dat ze het jammer vinden dat jij een slecht gevoel hebt over de winkel/toshiba ...![]()
![]()
Als je iedere webshop die wel eens een probleem heeft met een klant wil boycotten kan je beter helemaal niet meer via internet kopen 
Pas als het structureel een probleem lijkt te worden denk ik wel 2 keer na voor dat ik er ga kopen.
Ik heb over het algemeen hele goede ervaringen met 4launch en het is voor mij lekker dichtbij dus bovenstaande eenmalige incident (want zo zie ik het) is voor mij geen reden om er niet meer te kopen.
Verder wordt het uiteindelijk toch opgelost.
Pas als het structureel een probleem lijkt te worden denk ik wel 2 keer na voor dat ik er ga kopen.
Ik heb over het algemeen hele goede ervaringen met 4launch en het is voor mij lekker dichtbij dus bovenstaande eenmalige incident (want zo zie ik het) is voor mij geen reden om er niet meer te kopen.
Verder wordt het uiteindelijk toch opgelost.
Heb jij toevallig die toetsen smerig gemaakt, met je chipsvingers...?engelbertus schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:51:
kan iemand even een nieuwe zak chips voor me halen? de drie die ik ha dzijn al op, en een soap zonder ships is ook maar niks....
haha ja al voordat hij die pc kocht bij 4lauinch.. hij deed het wel goed, maar gbij ons op de afdeling waren we dus ook niet zo blij met die aanslag, en hebben we hem gewoon weer in de winkel gezet..
zucht. nu zijn de breezers ook al op...
zucht. nu zijn de breezers ook al op...