het is niet een schoonmaakbedrijf daar bij 4 launch he!
is het je al eens ter ore gekomen dat toetsenborden veelal de smerigste dingen zijn die mensen in huis hebben? ( als je studentenhuizen niet meetelet) oh.. ook als ej ze wel meetelt)
schoonmaken met een chlorix keukendoekje doet denk ik wonderen.
ik heb hier een dell toetsenbord voor mijn neus liggen, van bijna 10 jaar oud dat niet van nieuw te onderscheiden is. letters zijn duidelijk etc. het enige is dat sommige toetsen toch wel op plekken zijn geslten ( daar zijn ze dus super glad geworden itt de normale oppervlakte die een heel klein beetje relief heeft)
daar staat bijvoorbeeld tegenover dat een collega eens een toetsenbordje van trust had geocht, waar al na twee maanden geen letter meer op te ontdekken was.
ook mijn alptop, waarvan de behuizing zilvergrijs was gespoten( in de fabriek , dus niet zelf gedaan of zo) is tpv waar de handen rusten tijdens het typen, tot op het plastic versleten ( en dat is wit! kun ej nagaan hoe dat er uit ziet!)
ik denk dus dat het wel mogelijk is dat de verf is aangetast, maar dat het eerder komt door zweet en dergelijke.
wat ik hiermee wil aangeven is dat het inderdaad best zo kan zijn dat het echt vuiligheid is, maar dat het ook best kan zijn dat de verf wel is gesleten of aangetast.
zomaar de winkel ongelijk geven lijkt me niet terecht. het is ook geen defect dus RMA lijkt me zowiezo onmogelijk, het is immers niet te wijten aan een incident. mogelijk is het een fout van de verf, maar dat is ook geenincident, maar mogelijk aan te merken als productiefout of ontwerpfout en dan zou er eerst erkenning moeten zijn van de fabrikant.
sommige mensen zweten nu eenmaal meer dan andere.
ook ships eten tijdens het gamen ( vet en vieze sauzen met kleurmidellen) is natuurlijk een probleem. net als roken.
je zegt wel dat je ze nog niet gebruik hebt. maar dat is niet waar natuurlijk. zonder gebruik geen slijtage of aantasting.
verder zijn volgens mij ook wel het spelletjes geweest wat dus eigenlijk een intensief gebruik van toetsen inpliceert. ( en dus niet gewoon een beetje typen, maar flink contact gedurende een paar uurtjes) dit is natuurlkijk geen aanval op jou.
verder bestaat zeep ook niet uit water, maar ook uit zuren etc. en dat kan zelfs bijdragen tot aantasting van de toetsen, ook de vettigheid van zeep trekt vuil aan.
maar dit is in iedergeval niet wat je verwacht van een laptop, en op basis daarvan heb je denk ik meer kans om iets gedaan te krijgen.
dat de hele rma afdeling er van op de hoogte is lijkt me niet onverwacht
het is natuurlijk een heel spectakel als iemand zijn laptop terugstuurt omdat een paar toetsen vies geworden zijn..
dat dat niet een geheel juiste diagnose van de rma afdeling is, staat daar los van
en natuurlijk als er dan een aantal keren contact is geweest waarbij 1 of beide partijen waarschijnlijk niet altijd geheel correct heeft onderhandeld/gediscusierd, leidt de iritatie snel tot een aantekening. en dat lijkt me niet meer dan logisch. het is in iedergeval wel voor te stellen hoe dat werkt op een rma afdeling oid. zo heel groot kan dat hele bedrijf metelkaar niet zijn bij 4launch lijkt mij, dus het personeel is onderling "ons kent ons" en zit in de pauze rond 1 of twee tafels te ouwehoeren over wat er die dag weer is gebeurd.
en dta ze hier op tweakers meelezen, wellicht heb je ze zelf geattendeerd op tweakers door bijvoorbeeld het forum te noemen, of hun goeie naam op de pricewatch, ofkunnen ze misschien gewoon in hun systeem zien waarvandaan je bestelling kwam en of dat misschien bij tweakers vandaan kwam. of houden ze zowiezo tweakers in de gaten om zo ook op de hoogte te zijn van de recensies, en de verder tevredenheid of de wensen van mensen die hier vaak rondzwerven.
[
Voor 24% gewijzigd door
engelbertus op 02-03-2008 22:42
]