Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 148 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 40.983 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 19:03

Solid Seal

3D Printer N00b

Ok,

Ik heb dus een shadow priest met redelijke gear en ben atm nog lvl 68 maar zeer binnenkort ben ik wel 70 en heb dan die leuke epic tailoring dingetjes (frozen shadoweave set)
Dan ga ik ws wel Kara doen.

Wat raden de al doorgewinterde ShadowPriests aan om een gevecht te beginnen ?
@ bosses en trash?
En hoe te PvPen ? :P heb ooit wel lucky gewonnen van hogere lvls en in wsg en av doe ik het niet onverdienstelijk . maar hoe nu echt een goed gevecht hebben ? win or loose als het maar geen domper word ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-05 21:36

William/Ax3

We are Starstuff

OkkE schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:26:
[...]
Het hangt natuurlijk van een hoop dingen af, en zoals ik het stelde is het misschien wat overdreven. Neemt niet weg dat ik vind dat ook DPS gewoon goede gear nodig heeft. Ja, het is iets minder belangrijk, maar het gaat om teamplay. Als je DPS te weinig is, kan je in een hoop gevallen in problemen komen omdat het gevecht gewoon te lang duurt. Dat vang je op door een iets betere tank+healer, maar had dan niet gehoeven met even goede DPS.
Uitgebalanceerd is het beste. Je wilt ook niet dat de dps al te veel beter is als de tank anders is het tank gaat tanken. Dps wacht even..dps begint en pewpew oow cri oops agro boem dood :>.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Anoniem: 174539 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:27:
btw: wat vinden jullie van mij PVP tree, enige tips/hints om aan te passen?
zowiezo: zet fatsoenlijke gems in je gear. S1 spul zal je echt niet snel vervangen (met een rating van 1500 is het 1 item per 6 weken of zo. Het is het waard om gewoon toonbare gems in je gear te hebben zitten ipv die cheapass greens. Zelfde geldt voor chants, 150 health is beter dan 10 stam op je chest en zowiezo niet zo duur. Een chant op je wapen zou ook niet kwaad kunnen, zelfde geldt voor je boots. Zonder run speed increase ga je als paladin hopeloos gekite worden door welke class dan ook, zelfs met JoJ.

Wat betreft je spec: waarom zou je die 21 punten in prot willen voor BoSanct? In pvp wil je wschl BoL danwel BoK op jezelf. 1 punt in anticipation is minstens net zo zinloos, en je verliest divine illumination wat gewoonweg een goed talent is, ongeacht of je nou pve of pvp doet. Mana drainende priests, hunters, lock zijn al ongeveer de helft van alle 2v2 matches. Aura mastery zou ik ook pakken, zeker als je met een caster pvp'ed. Meestal in arena's rennen mensen overal maar heen en weer en die extra range kan je dan helpen met conc. aura.

Verder: je hebt 10% extra armour maar geen precision (3% wil je hebben om zeker te weten dat je HoJ landt) en geen Guardian's favour voor betere BoF.

Imp HoJ of imp Conc aura zou ik niet direct durven te zeggen welke beter is, maar ik zou zelf imp conc zeggen. Minder interrupt en je hebt iets meer kans tegen frost mages en rogues/warriors.

Verder in holy zou ik toch gaan voor de volle 3 punten in pure of heart. Iedere extra kans dat een lock je niet kan dotten danwel tongues op je kan gooien helpt.

Ik denk dat je dan bij een build zoals dit uitkomt. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik geen paladin ben :)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Hmzaniac schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:50:
Wat betreft je spec: waarom zou je die 21 punten in prot willen voor BoSanct? In pvp wil je wschl BoL danwel BoK op jezelf. 1 punt in anticipation is minstens net zo zinloos, en je verliest divine illumination wat gewoonweg een goed talent is, ongeacht of je nou pve of pvp doet. Mana drainende priests, hunters, lock zijn al ongeveer de helft van alle 2v2 matches. Aura mastery zou ik ook pakken, zeker als je met een caster pvp'ed. Meestal in arena's rennen mensen overal maar heen en weer en die extra range kan je dan helpen met conc. aura.

Verder: je hebt 10% extra armour maar geen precision (3% wil je hebben om zeker te weten dat je HoJ landt) en geen Guardian's favour voor betere BoF.

Imp HoJ of imp Conc aura zou ik niet direct durven te zeggen welke beter is, maar ik zou zelf imp conc zeggen. Minder interrupt en je hebt iets meer kans tegen frost mages en rogues/warriors.

Verder in holy zou ik toch gaan voor de volle 3 punten in pure of heart. Iedere extra kans dat een lock je niet kan dotten danwel tongues op je kan gooien helpt.

Ik denk dat je dan bij een build zoals dit uitkomt. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik geen paladin ben :)
In PvP wil je BoK, geeft als healadin meer hp, meer mana, meer spellcrit (door int) en meer healing. (ook door int)

Precision heb je weinig aan in PvP als healer. Je hebt nauwelijks kans om te judgen omdat je constant aan het healen bent.

Imp Conc is honderd keer beter dan imp HoJ. Eén van je grootste irritaties als paladin is silences/interrupts, als je die korter kan laten duren verhoogt dat je survivability gigantisch.

Basic pala PvP build (41/20/0 is deze. Ik verander 'm zelf meestal zodat ik ook nog imp BoW heb voor raids.

Zie ook m'n laatste post op de vorige pagina voor wat tips trouwens, Takiho. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174539

Exitium schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:42:
[...]

Pala met raidbuffed ~2100 healing, crit op BoL targets voor 7.7k ofzo.

S1 is best leuk op zich, maar vergeleken met blauwe items winnen de blues over het algemeen.

Edit: Ah, armory.

- Geen enchants op head, bracers, legs, boots, weapon, shield
- Groene gems in plaats van rare gems, maakt een behoorlijk verschil, zeker bij healing/mp5 gems (royal nightseye geeft 2 mp5, je groene gem maar 1)
- Sta enchants zijn leuk voor PvP, maar bagger voor PvE
- Ringen zijn niet al te best. Er is beter te halen, sowieso is Violet Eye healing ring bagger voor pala's, dan is de spelldmg nog beter door de crit. Nog even door naar revered met HH en dan heb je al één van de beste blauwe ringen, andere die erg lekker is dropt in Mechanar van de tweede boss
- Cloak geeft alleen dmg, geen healing
- Trinkets zijn voor PvE bagger, je bent revered met LC dus haal daarvoor twee prayerbooks

Qua talents, standaard PvP healing build is 41/20/0 en heeft divine illumination. ;)
Divine illumination gebruik ik haast nooit in PVP, daarom heb ik het ook weggedaan :p. Weet ik kep slechte trinkets/ringen/gems, maar vind het een waste om op S1 te plaatsen.

Oh ja, ik heb eigenlijk een vraagje he.. die reduce silence in protection tree he.. hoe werkt dat?
Hmzaniac schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:19:
[...]

Daar is maar 1 woord voor. Lui.

Hoe snel denk je dat je S1 gaat vervangen voor S3 spul? Laten we even zeggen dat je redelijk bent in arena's en je een 5v5 met 1600 rating hebt. Dan krijg je 465 punten per week. Voor een item van 1875 heb je dus net iets meer dan 4 weken nodig. Voor een volle set s3 zit je dus aan meer dan 20 weken, wat bijna een half jaar is. En dan vindt je het een verspilling om iets meer uit te geven?

om nog maar niet te praten over de kans dat je met die beter gems zo nu en dan een keer een extra potje wint, waar je rating nog eens van omhoog gaat
Wel voor iemand die geen geld heeft :p. Als holy paladin kan je bijna niet grinden en questen duurt te lang, omdat je veel tijd nodig hebt om een mob te doden.
Daarom vind ik dat een waste ;p

Enne als ik nou reroll naar Retri, geven retri paladins veel dps?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 174539 op 05-02-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Anoniem: 174539 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:13:
[...]

Weet ik kep slechte trinkets/ringen/gems, maar vind het een waste om op S1 te plaatsen.
Daar is maar 1 woord voor. Lui.

Hoe snel denk je dat je S1 gaat vervangen voor S3 spul? Laten we even zeggen dat je redelijk bent in arena's en je een 5v5 met 1600 rating hebt. Dan krijg je 465 punten per week. Voor een item van 1875 heb je dus net iets meer dan 4 weken nodig. Voor een volle set s3 zit je dus aan meer dan 20 weken, wat bijna een half jaar is. En dan vindt je het een verspilling om iets meer uit te geven?

om nog maar niet te praten over de kans dat je met die beter gems zo nu en dan een keer een extra potje wint, waar je rating nog eens van omhoog gaat

[ Voor 11% gewijzigd door Hmzaniac op 05-02-2008 13:20 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 174539 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:13:
Oh ja, ik heb eigenlijk een vraagje he.. die reduce silence in protection tree he.. hoe werkt dat?
"Increases the effect of your Concentration Aura by an additional 15% and reduces the duration of any Silence or Interrupt effect used against an affected group member by 30%. The duration effect does not stack with any other effect."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 11:05

Neelon

FOR PONY!!!

Solid Seal schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:48:
Ok,

Ik heb dus een shadow priest met redelijke gear en ben atm nog lvl 68 maar zeer binnenkort ben ik wel 70 en heb dan die leuke epic tailoring dingetjes (frozen shadoweave set)
Dan ga ik ws wel Kara doen.

Wat raden de al doorgewinterde ShadowPriests aan om een gevecht te beginnen ?
@ bosses en trash?
En hoe te PvPen ? :P heb ooit wel lucky gewonnen van hogere lvls en in wsg en av doe ik het niet onverdienstelijk . maar hoe nu echt een goed gevecht hebben ? win or loose als het maar geen domper word ?
Ben nog niet echt een doorgewinterde ShadowPriest (10 dagen 70 ofzo played, maar op 3-4 items na wel epicced).

Als eerste die Vampiric Touch (dacht ik, de mana return in ieder geval) altijd ophouden op bosses.

Als tweede Shadow Word Pain altijd ophouden op bosses.

Tussen deze cooldowns door is het afhankelijk van je tank wat je kan doen. Mind Blast, Shadow Word Death (wel even overleggen met je healers anders nuke je jezelf dood) en Mind Flay. Ik houd het voornamelijk op Mind Flay in het begin van het gevecht, en als ik zie dat ik een behoorlijk eind achter loop qua threat op de tank, gooi ik er Mind Blasts tussendoor.

Andere tip, je wil mikken op minimaal 1.000 shadow/spell damage bonus, dat is ongeveer het keerpunt zodat je tussen het mana-potten en shadow fienden door niet Out Of Mana gaat. Ja, wij gebruiken mana pots zodat anderen het niet (zo veel) hoeven te doen.

Je wil voornamelijk mikken op rauwe spelldamage, dit is de nummer 1 stat voor een Shadow Priest. Intellect en een maximale mana pool boeien echt niet. Onze damage is onze mana regen. Hoe meer hoe beter, als je geen aggro trekt.

Spell crit is niet interresant, de enige 2 (ja, maar 2) spells die kunnen critten zijn MMind Blast en Shadow Word Death, en dan nog alleen maar voor 150%.

Op trash (non elite) doe ik normaal alleen Mind Flay, op de zwakke elites ook, alleen de zware elites (Undead Valets bijvoorbeeld), doe ik Vamperic Embrace, SW Pain en Mind Flay.

En begin mana pots te sparen. Heb er nu iets van 20 stacks op verschillende characters, gewoon voor het geval dat. En level cooking, of vraag iemand voor bijvoorbeeld Blackened Basilisk te maken van het vlees wat je kan farmen. Het zijn de kleine dingen die samen een groot verschil kunnen maken.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:24:
[...]

"Increases the effect of your Concentration Aura by an additional 15% and reduces the duration of any Silence or Interrupt effect used against an affected group member by 30%. The duration effect does not stack with any other effect."
Maar hoe lang is 30% van x seconden?

werkt het.. 1seconden = 60 miliseconden
60miliseconden-30%= 18miliseconden
60 - 18 = 42 miliseconden
dus.. voor elke seconden dat ik gesilence wordt is het verkort naar 42 miliseconden

bijv 5sec gesilence, met specc is eht maar 5x42 = 220:60 = 4.6seconds

klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250914

Mindblast is toch ook wel leuk om te gebruiken elke keer als die van cooldown af is (als je een fatsoenlijke tank hebt iig). Ik zorg er inderdaad ook voor dat ik VT altijd op heb en SW: P, maar het verschil is dat ik daarna Mindblast verkies boven Mind Flay. Op elites zet ik meestal wel 1 (soms 2) DoT, daarna Mindblast en dan Mind Flay. Maar het hangt natuurlijk een beetje af van wat je zelf fijn vindt. Op trash hoeven we toch niet te verwachten dat we veel dps doen, aangezien wij het ook voor een groot deel van de DoTs moeten hebben :)

Trouwens op sommige bosses kan je ook VE (health) gebruiken als je tank genoeg aggro kan opbouwen, dan kan je jezelf een beetje in leven houden terwijl je SW: D gebruikt. Dit doe ik nog wel eens op bijvoorbeeld Void Reaver. Is trouwens op Lurker sowieso fijn, dan kan je je health gewoon ophouden terwijl je in het water aan het dps-en bent.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 250914 op 05-02-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05 13:09
@Exitium

Nu een tank pve Build ^^ (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 174539 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:32:
[...]

dus.. voor elke seconden dat ik gesilence wordt is het verkort naar 42 miliseconden

klopt dit?
Er.. 70% van 5 sec = 3.5sec. 1 sec = 1000miliseconden.

Wikipedia: Milliseconde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:57
[...]

klopt dit?
1 seconde is bij mij nog altijd 1000 miliseconden ;)
Zou mooi zijn met jouw berekening, dan zou iedereen een lag hebben van 3-4 seconden in wow. Aangezien je ping gemiddeld 200 is.. :P

No thanks ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:21

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wauw! Gister met een Durnhold Keep run gedaan. Het was een wonder. Duurde maar iets van 3 uur. Nu nog 2 á 3 kansloze runs voor Black Morass doen en ik ben helemaal blij!

/2 LFG Black Morass Non Herioc!...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:37
Misschien is het handig om te quoten ;)
MrVegeta schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:41:
Wauw! Gister met een Durnhold Keep run gedaan. Het was een wonder. Duurde maar iets van 3 uur. Nu nog 2 á 3 kansloze runs voor Black Morass doen en ik ben helemaal blij!

:| 3 uur voor Durnholde Keep? Dan is er echt iets mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hoe moeilijk kan het zijn? :P
Wat voor klote pug was dat dan wel niet?

Ik heb laatst nog een rondje Durnholde gedaan om een paar guildies te helpen. Na 35 minuten en een paar hartverzakking van onze healer later omdat ik weer teveel gepulled had (hee ze raakten me niet eens :P) waren we klaar :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:44

Hoop dat je sarcastisch bent :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Anoniem: 250914 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:35:
Mindblast is toch ook wel leuk om te gebruiken elke keer als die van cooldown af is (als je een fatsoenlijke tank hebt iig). Ik zorg er inderdaad ook voor dat ik VT altijd op heb en SW: P, maar het verschil is dat ik daarna Mindblast verkies boven Mind Flay. Op elites zet ik meestal wel 1 (soms 2) DoT, daarna Mindblast en dan Mind Flay. Maar het hangt natuurlijk een beetje af van wat je zelf fijn vindt. Op trash hoeven we toch niet te verwachten dat we veel dps doen, aangezien wij het ook voor een groot deel van de DoTs moeten hebben :)

Trouwens op sommige bosses kan je ook VE (health) gebruiken als je tank genoeg aggro kan opbouwen, dan kan je jezelf een beetje in leven houden terwijl je SW: D gebruikt. Dit doe ik nog wel eens op bijvoorbeeld Void Reaver. Is trouwens op Lurker sowieso fijn, dan kan je je health gewoon ophouden terwijl je in het water aan het dps-en bent.
VE (health) gebruik ik alleen bij bepaalde encounters, anders maak ik de tanks helemaal wanhopig (heb toch al genoeg aggro problemen zonder VE...), en dat zijn Dorothy (Wizard of Ozz) die geen aggro table heeft, Shade of Aran die geen aggro table heeft, en Netherspite die vastgelijmd zit op de rode beam blocker. Daar kun je helemaal "balls to the walls" gaan wat betreft DPS.

En sinds zondag hebben we de eerste keer Prince plat, en 25 mans zit er voor onze guild niet in.
Ben bang dat ie dat niet is... :X

[ Voor 5% gewijzigd door Neelon op 05-02-2008 13:56 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

klopt dit?
Ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-05 22:19

DefLite

Why so serious?

1 seconde = 1000 Milliseconden(Wikipedia: Milli)
1000(1 seconden) -30%= 700(0.7 seconden)
Dus 5 - 1.5=3.5 seconden

[ Voor 16% gewijzigd door DefLite op 05-02-2008 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Little_captain schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:10:
[...]

oftewel die hele berekening is anders ;P
Orly Oo

(Ik snap best dat 70% van 4sec = 2.8s (2 seconden 480 milliseconden)

Vond 't wel grappig om een beetje extra olie op het vuur te gooien!

Ignorance is bless!
WTB for Little_captain
Little_captain schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:18:
/offtopic
Hoe zie je dat "Ja ;p" sarcasm is dan? ik probeer gewoon te helpen en dan krijg je dit soort Sh*t 8)7
Hoe groot is de kans dat er 2 mensen die deze basale kennis niet hebben, in 't zelfde topic aanwezig zijn?

[ Voor 62% gewijzigd door Smultie op 05-02-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:32
Little_captain schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:10:
[...]

1000(1 seconden) -30%= 700(0.7 seconden)
Dus 5 - 1.5=3.5 seconden
2 [Trade] WTS [Ironie]

[ Voor 12% gewijzigd door ImdaMned op 05-02-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite

DefLite

Why so serious?

/offtopic
Hoe zie je dat "Ja :P " sarcasm is dan? ik probeer gewoon te helpen en dan krijg je dit soort onzin 8)7

[quote]ImdaMned schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:16:
[...]

2 [Trade] WTS [Ironie]
[/quote]
http://www.vandale.nl/van...rdenboek/?zoekwoord=onzin kek?

[ Voor 61% gewijzigd door DefLite op 05-02-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UTwizard schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:47:
[...]

Misschien is het handig om te quoten ;)
Jahoor wijsneus :P de reacties gaan iets sneller dan ik had verwacht, zo goed? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

Mindblast is toch ook wel leuk om te gebruiken elke keer als die van cooldown af is (als je een fatsoenlijke tank hebt iig).
Ook al zeg je het niet in zoveel woorden, laat ik het toch ff op reageren.
Vroeger was MB een high threat spell, dat is het allang aangeapst er is dus geen enkele reden om je MB niet op cooldown te houden. zelfs een green geared tank moet dat nog kunnen handelen.
Trouwens op sommige bosses kan je ook VE (health) gebruiken als je tank genoeg aggro kan opbouwen, dan kan je jezelf een beetje in leven houden terwijl je SW: D gebruikt. Dit doe ik nog wel eens op bijvoorbeeld Void Reaver.
Jij gooit op VR VE ? Dat is de enige boss waar ik al op 70 % zit te wanden omdat ik tegen het plafond aanzit :P
Dan ga jij nog extra threat reageren door er VE op te zetten :P, SW D en VR gaan trouwens slecht samen indien slecht getimed en je per abuis een bolt van iemand anders vangt, VE of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05 20:20

junglebeast

hier staat iets

Exitium schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:58:
[...]

Een ex-guildie van ons (pre TBC al uit de guild gezet) zit bij een guild die eigenlijk tot in december achter ons lagen. Wij hebben toen zes weken verspeeld door vakanties en attunements, waarin we geen progress gemaakt hebben. Zij zijn gewoon door blijven raiden en hadden Archimonde 14 januari neer. Wij de 20e, dus topic op realmforum. Reactie van hem: "gz, and only 6 days after Serenity"

Twee dagen later had MM Archi ook neer. Pala van hen topic aangemaakt "And only 2 days after Resisted." :P
Zou wel grappig zijn als MM of Serenity Illidan neer heeft voor NG :)...Want die hebben IC al een paar weken down geloof ik.. Maar zonde joh dat Resisted wat 'opstart' problemen heeft zo na de break..

Illidan Stormrage:

Origin - (Horde) ( Sep 16, 2007)
The Last Watch – (Alliance) (Oct 16, 2007)

Illidari Council:

MM - (Alliance) (Feb 03, 2008)
Nice Guyz - (Horde) (Jan 22, 2008)
Origin – (Horde) (Sep 04, 2007)
The Last Watch – (Alliance) (Oct 02, 2007)

Mother Shahraz:

MM - (Alliance) (Feb 03, 2008)
Nice Guyz - (Horde) (Jan 20, 2008)
Origin – (Horde) (Aug 30, 2007)
Serenity - (Alliance) (Feb 03, 2008)
The Last Watch – (Alliance) (Sep 30, 2007)

Reliquary of Souls:

MM - (Alliance) (Jan 27, 2008)
Nice Guyz - (Horde) (Jan 15, 2008)
Origin – (Horde) (Aug 19, 2007)
Serenity - (Alliance) (Jan 31, 2008)
The Last Watch – (Alliance) (Sep 09, 2007)

Gurtogg Bloodboil:

MM - (Alliance) (Jan 25, 2008)
Nice Guyz - (Horde) (Dec 18, 2007)
Origin – (Horde) (Aug 14, 2007)
Serenity - (Alliance) (Jan 27, 2008)
The Last Watch – (Alliance) (Sep 02, 2007)

Teron Gorefiend:

MM - (Alliance) (Dec 10, 2007)
Myth - (Horde) (Jan 22, 2007)
Nice Guyz - (Horde) (Nov 26, 2007)
Origin – (Horde) (Jul 31, 2007)
Resisted - (Alliance) (Nov 18, 2007)
Serenity - (Alliance) (Nov 26, 2007)
The Last Watch – (Alliance) (Sep 04, 2007)

Maar heeft Oasis nog steeds problem met het maken van een groep of groepen in Kara? Ik zag dat Khayman weg is. En blijft het een klein groepje dat wil/kan raiden?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Anoniem: 85278 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:22:
[...]

Vroeger was MB een high threat spell, dat is het allang aangeapst er is dus geen enkele reden om je MB niet op cooldown te houden. zelfs een green geared tank moet dat nog kunnen handelen.

[...]

Jij gooit op VR VE ? Dat is de enige boss waar ik al op 70 % zit te wanden omdat ik tegen het plafond aanzit :P
Dan ga jij nog extra threat reageren door er VE op te zetten :P, SW D en VR gaan trouwens slecht samen indien slecht getimed en je per abuis een bolt van iemand anders vangt, VE of niet.
Ik zelf als Spriest nuke altijd compleet door op VR met VE gelukkig kreeg ik dan ook een soulstone ^^(ik ging rond 60-70% meestal dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
SMulTiE schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:07:
Iemand www.wowdb.com al ontdekt?
Ziet er lekker uit, misschien wel een vervanger voor Wowhead.
ik vind em er wel overzichtelijk uitzien, ook met search as you type zoekboxje. De commentaren moeten idd nog wel even komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Die Durnhold Keep run duurde van 3 tot 6.
Ik stond in Shattrah te zoeken naar een Tank, en omg ik had er één gevonden. Level 70 maar hij was arms spec maar hij kon wel tanken.

Dus ik vlieg alvast naar CoT, daar aangekomen is er een group die om een Tank en een Healer vraagt. Dus ik whisper die kerel dat ik wel een tank heb maar zelf geen Healer ben (warlock). Maar goed ik kon wel joinen.

De tank was nog Ring of Blood aan het doen, maar ja ik moest toch de prequest nog doen. 10 min later was ik klaar en de tank ook. Wij sumonnen hem moest hij die quest ook nog doen, maar ja wij dus naar binnen en hij zou later wel ff komen.

Warlock 70
Warrior 70
Warrior 70
Hunter 70
Shaman 66

Dat was onze party, whoohoo. Bij de 1e pull (bij die orcs) hebben we de patrol aan onze kont hangen dus meteen een wipe, maar ik had de Shaman een SS gegeven dus die ging ons ressen. 2e pull knalt de warrior er al in terwijl de shaman nog 40% mana heeft en hoppa weer een whipe.

"Fuck this guys, if I wanted to whipe I'll do Karazhan tonight, cya!"

En weg was de warrior, maar goed onze tank kwam net binnen dus we gingen maar verder. Iemand kende wel een mage die mee wou als DPS. Prima dus. Wij clearen het één en ander gaat allemaal goed. Maar goed, mage 69 moest ook de prequest nog doen, dus wij 15 min wachten omdat hij de laatste explosieven moest dumpen omdat hij die Thrall quest wou doen.

Wordt die gegankt in CoT, wij allemaal naar buiten om hem te helpen, heb quest weer overnieuw en wij maar meelopen. Maar goed hij was klaar dus wij naar binnen. Weer lopen, vergeet de hunter zijn pet te dismissen ofzo en springt naar beneden en die pet neemt weer allemaal lui mee. Wonder boven wonder wist die mage wat die moest doen. En we kregen een sheep + frost nova en alles om de oren, ik liet me felguard er eentje tanken en we overleefden. Alleen de shaman ging dood. Dus die kon weer lopen.

Toen we bijna bij Thrall waren zegt die mage "Hurry up, got 10 min left!" "Eh dude this takes more then 10 min.." "oh okay, bye!" En weg was die!

Lekker... toen was er een guildie van iemand die wel mee wou. Vet relaxt, maar die moest nog wel even het één en ander doen... nou ja goed wat jij wil. Wij wachten, ik alt tab 5 min en kom terug is de hunter weg! En toen waren we nog niet eens met de Thrall quest begonnen...

Maar die nieuwe party member kende wel een rouge die wou helpen, en opeens "Wibber" in de group. Wibber zit bij me main in de guild, dus ik meteen op TS en hoi naar Wibber roepen :p dat was wel leuk.

Maar goed, toen konden we dus eindelijk verder met de Thrall quest, heeft die shaman zijn quest log full ofzo dus die gaat niet healen zodat wij het kunnen resetten.. omg. Lul. Nou een reset gedaan en toen vrij simpel gecleared. Maar zoals je ziet, PUG's. Het schiet niet echt op!

Nu dus proberen 2 x Black Morass te runnen en dan mijn Elixir Mastery quest te completen. Ik heb nu al zin in BM met die mafkezen die geen idee hebben wat er gebeurt!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Topicstarter
Haha zo dan. Goed staaltje leedvermaak :D

Ik heb zelf nog nooit zulke vervelende pugs gehad. Maargoed, tijd dat ik pugde ligt ook wel ver achter mij gelukkig. Kan me nog wel iets herinneren dat ik nog geen enkele Auchindoun instance had gezien op lvl 69 ofzo (don't ask :X ) en gequeued zat voor Shadow Labs.

Toentertijd was Shadow Labs echt een hel. Iedereen was er bang voor.

Maargoed, ik heb dus ook nooit die party gevonden. Zuigt echt als je in een guild zit waar het merendeel <70 is.

Nu gaat het echt allemaal van het leien dakje. Ik PvP nu atm wel meer, maar als ik zin had in een heroic, blerde ik gewoon ff in gchat van: Guys, what about a heroic?

Altijd mensen die zeiden: "yes, me"

Nou iedereen ff inven, dan besluiten waar we heen gaan. Heel die instance oprollen en met een zooi geld en badges weer weg.

Het is echt fijn om met mensen te spelen die het spelletje snappen. Waar iedereen in het begin huiverig was voor Heroic SL/ShatH, draait niemand daar zijn hand nu voor om. De meeste mensen willen het zelfs graag omdat ze dan een soort van uitdaging hebben, want de meeste heroics zijn nauwelijks moeilijker dan de normal instances.

Maargoed dat zal vast ook met gear en ervaring te maken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jij zit toch op Trollbane horde side ?
In I51 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:41:

[..]

Maargoed dat zal vast ook met gear en ervaring te maken hebben
en de nerfs :P

@Alu
lekkere pug man :P je hebt ze toch wel in je friendslist gezet voor de BM run van vandaag he :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bokkie schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:45:
[...]

en de nerfs :P

@Alu
lekkere pug man :P je hebt ze toch wel in je friendslist gezet voor de BM run van vandaag he :+
Ohja die was ik vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240461

Pug's is zo zo 2007 haha

Nee voor Cindy geen puggys meer bah.

Ik pve aleen nog maar met mn warlock atm in ssc,tk en verder lekker pvpen met mn gnome rogueje haha. Als je maar plezier hebt, en pugs never again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:22:
[...]

Met mijn opmerking over een goede tank bedoelde ik ook meer het voluit gaan met spreuken en dus ook je cooldowns er allemaal tegenaan gooien plus Mind Flay tussendoor, maar ja, MB is prima te gebruiken meestal. Alleen als ik in Kara met een andere guild mee ga hou ik me erg in, DoTs omhoog houden en soms een keer een MB, maar meer kan dan niet.
[...]

Dat gaat meestal prima bij mij eigenlijk, als je een keer pech hebt met de bolts ben je toch eventjes bezig met rennen/bandagen in plaats van dps-en en de tanks die wij altijd op VR hebben gehad deden het nog prima qua aggro (behalve voor de locks die er ver bovenuit stijgen). Maar goed, de laatste keer dat ik naar VR ging was ook met mijn nieuwe guild die Hyjal en BT op farm hebben en alleen even naar TK gingen om mij te attunen, beetje raar als ik daar dan nog makkelijk boven de tanks uit zo stijgen.
Op VR trouwens wel proberen je MB dan goed te gebruiken, dus nadat je SW D gebruikt hebt. En wat betreft de bolts, die zijn meestal prima te zien, dus daar kan je op tijd voor wegrennen. Daar zou je eigenlijk alleen door geraakt moeten worden als hij heel ongelukkig bolts bij elkaar in de buurt gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga met jullie een verhaaltje delen over mijn Night Elf Rogue. (nu 50+ maar toendertijd 45+)

Ik deed op "i" Looking for Group -> Zul Farrak. Zat ik in een groep allemaal rond de 45, het was eigelijk de perfecte groep die er was. Tanking warrior, mage, hunter, rogue en resto shaman. Eerste pull zat ik te denken, waarom krijg ik zoveel aggro. Dus ik twee pull ffies wachten, paar sinister strike weer aggro. Zie ik debuff van mob.. alleen mijn posion en ice debuff van mage. Ik typte tegen de warrior, gooi sunder armor en wat heroic strikes en als het kan/nodig is taunten. Zegt die warrior met slecht engels tegen mij, Sunder Armor?!?! what is that?! Ik zo; look at your spellbook under the protection tree. Hij; i dont have it. Ik; wtfs?!
5 minuten later
hij: Sunder Armor?! i see, want me to use it?! Ik: yes, if possible. Dus hij gebruikt sunder armor en heroic strike, alleen.. hij vergeet te taunten.. dus.. mobs die neit geslagen werden gingne naar de healer toe.. ik ren op die mob af en probeer te tanken met alle buffs aan (evasion, adrineline rush, blade flurry) mob gesolo'd. Ik tegen tanker, taunt mobs when they go to healer. Dus hij deed dat.. Ging opzicht goed, alleen moeite met begin.

Moraal van het verhaal, PuG's zijn niet altijd waardeloos, ligt maar aan de mensen.

Vraagje: Rogues wat is hun main attributes (agi en stam toch?) en wat voor nut heeft strength?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 12-05 17:43

hmr

Strength geeft je 1 AP meer niet, zou me vooral focussen op agi en stam!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

hmr schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:29:
Strength geeft je 1 AP meer niet, zou me vooral focussen op agi en stam!
Yup voor lvlen en als je gaat pvpen zou ik meer op Attack power richten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt inderdaad aan mensen, dat lijkt me duidelijk. Aleen als je zoveel pugs hebt meegemaakt en zoveel stomiteiten hebt gezien, heb je er op een gegeven moment genoeg van. omdat

A: Heel veel repairkosten hebt
B: Veel denken dat ze uber zijn
C: Niet snappen dat een instance een samenspel is en geen solo instance is.
D: Sommige hun char hebben gekocht en er niets/weinig vanaf weten

A+B+C+D is voor mij een No-Go pug. Ik run aleen nog maar heroic pugs met de guild :)

Maar na 100x alle instances gedaan te hebben, heb ik ook zoiets van hmm geen zin :(

Raiden vind ik wel leuk, is ook nog steeds een uitdaging. Hoewel een pug zeker ook een uitdaging is haha

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 240461 op 05-02-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sta heb je overal wel op, dus daar hoef je je niet op te focussen. Met mijn PvE gear heb ik bijvoorbeeld 8.8k unbuffed wat meer dan voldoende is. Je zou zelfs meer kunnen halen, maar daar gimp je je damage mee.

Focus je dus vooral op agi. Dat is echt de stat voor rogues. Je krijgt er attackpower, crit, dodge en armor van. Allemaal dingen die belangrijk zijn voor rogues.

Strength moet je vooral niet doen. Das echt een tankstat. Van strength krijg je geloof ik attackpower, block en parry.

@hmr: Strength geeft meer dan alleen 1 AP, maar is niet nuttig voor rogues.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 05-02-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:32:
Sta heb je overal wel op, dus daar hoef je je niet op te focussen. Met mijn PvE gear heb ik bijvoorbeeld 8.8k unbuffed wat meer dan voldoende is. Je zou zelfs meer kunnen halen, maar daar gimp je je damage mee.

Focus je dus vooral op agi. Dat is echt de stat voor rogues. Je krijgt er attackpower, crit, dodge en armor van. Allemaal dingen die belangrijk zijn voor rogues.

Strength moet je vooral niet doen. Das echt een tankstat. Van strength krijg je geloof ik attackpower, block en parry.
Ga jij maar lekker blocken met je off hand daggertje : )

En sta kan best wel fijn zijn.

*mompelt iets over scheldende GM's omdat je dood gaat bij na'jentus*

[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 05-02-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 12-05 17:43

hmr

Anoniem: 232504 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:31:
[...]

Yup voor lvlen en als je gaat pvpen zou ik meer op Attack power richten. :)
hij's rond de 50 dus :D agi en stam. Daarna idd AP :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ImdaMned schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:33:
[...]

Ga jij maar lekker blocken met je off hand daggertje mace : )
Ho ho ho. Wel blijven opletten he bijdehandje : (

En niet zo denigerend over mijn dagger he :( Als ik je shiv piep je anders :7

En sta is wel fijn, maar niet iets waar je je als rogue op moet focussen. Tenzij je gaat PvPen, maar das compleet anders ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 05-02-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie regelmatig rogues rondlopen met de S1 Mainhand en Offhand weapon. Ziet er wel erg mooi uit om ze te zien zwaaien hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Nou ik ben daar dus nu ook aangekomen op dat Karazhan attunement gedoe. Zal wel knap lastig worden. Lang leve de PuGs. ;)

In ieder geval heb ik mijn first char ook op 70 gekregen na 2 jaar in het stof te staan bijten, nooit gedacht dat die koe ooit nog uit zijn stal kwam sinds vanilla WoW :P

Dus nou is het zaak om restoration gear te gaan verzamelen, tja is wel vervelend want kitty form speelt wel leuk en je kan dus makkelijke quest's doen enzo. Met een resto specced druid zal dat wel niet zo makkelijk gaan of je moet de mobs dood healen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

1STR = 2 Melee AP voor: shamans, paladins, warriors, druids
1STR = 1 Melee AP voor: Rogues, hunters, mages, priests
20STR = 1 Block Value.

dat is alles wat str doet.

[ Voor 3% gewijzigd door Hmzaniac op 05-02-2008 15:39 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:06

@hmr: Strength geeft meer dan alleen 1 AP, maar is niet nuttig voor rogues.
Tanks krijgen parry van str? Helaas niet, en als tank krijg je 1 block value per 20 str (dus geen block rating) en 2 AP van 1 str.

Wat Hmzaniac zegt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
1 Strenght geeft rogues 1 Attackpower. Agility is beter, aangezien je daar ook crit en dodge van krijgt. Je primary stats zullen dus inderdaad Agility en Stamina zijn.

Wat jij zegt over ZF, dat klopt natuurlijk wel maar op level 70 mag je toch verwachten van mensen dat ze wel wat meer over hun class weten.

Mijn dagboek entry voor mijn afgelopen week:

Woensdag tot en met Karathress in SSC gecleared, wat stomme wipes gehad doordat mensen te makkelijk gaan denken over fights als je eenmaal in Mount Hyjal bezig bent.
Donderdagavond kom ik om 21.00 online, en wordt onmiddelijk geinvite door de RL: wipes op Vashj, ze hadden wat harde dps nodig die wel wist wat er moest gebeuren. Uiteindelijk Vashj niet neergehaald omdat er gewoon te veel stomme fouten gemaakt werden.
Vrijdag- en zaterdagavond niet geraid, dus op zondag hadden we aardig wat in te halen.
Zondagmiddag maar begonnen met Vashj (tweede try neer, T5 head voor mij voor bijna minimum dkp), door naar Al´ar (oneshot, easy fight) en Void Reaver (oneshot, weer geen trinket voor mij.. :S). ´s Avonds verder gegaan met Solarian (oneshot, die fight is écht te makkelijk tegenwoordig) en Kael´Thas (neer op de derde try, eerste try al op 8%, tweede try bagger). Hoop mensen blij met loot, en nog aardig wat tijd over. Nog maar even naar Mount Hyjal gegaan dus: Zowel Rage Winterchill en Anatheron dood in een try (hadden we ook op de firstkill een week geleden). Toen was het 11 uur en zijn we maar gestopt.
Gisteravond weer naar Mount Hyjal, we wilden Kaz´rogal en Azgalor gaan proberen. De trash bleek hier toch al wat pittiger: onze waardeloos gegearde Pala tank ging hard neer op de Abominations. Kaz´rogal te zien gekregen na twee trash wipes, meteen boss gesloopt. Best een makkelijke boss, moet ik zeggen. Toen was het 10 uur, en we wilden nog even Azgalor doen, dus flink doorclearen qua trash. Uiteindelijk twee tries gehad op Azgalor (eerste boss die weerstand begint te bieden in MH voor ons), van welke de beste 55% was. Daarna de raid maar gecalled.
Vandaag op het forum al wel wat mensen bezig gezien met alternatieve tactics. Een tactic lijkt mij veelbelovend, en ik denk dat dit hem gaat worden vanavond. Jammergenoeg ben ik er vanavond pas later bij, dus ik vrees dat ik een guild first kill aan me voorbij moet laten gaan. Nu maar hopen dat mijn pants niet droppen (de andere rogue in de guild wil hem niet, hij is niet zo Armor Penetration geil als ik).

Ik had echt niet verwacht dat we zo snel al aan het eerste T6 item zouden zitten, maar als dit gaat zoals ik het verwacht is het snel gedaan met Mount Hyjal. Als ik de tactics zo lees lijkt Archimonde me nog niet eens zo´n ontiegelijk moeilijke fight. Iedereen moet goed opletten, maar dat is bij Kael´Thas ook. Ik ben benieuwd.

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus.. wat ik begrijp is:
strength = 1/2AP
Agility = dodge/crit/armor+ AP
Stam = health

Maar hoeveel AP = 1 agi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Anoniem: 174539 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:39:
Dus.. wat ik begrijp is:
strength = 1/2AP
Stam = health

Maar hoeveel AP = 1 agi
1 agi = 1 melee ap voor rogues & druids en 1 ranged ap voor hunters.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nivado schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:39:
[...]

Tanks krijgen parry van str? Helaas niet, en als tank krijg je 1 block value per 20 str (dus geen block rating) en 2 AP van 1 str.

Wat Hmzaniac zegt dus.
Ja dat wist ik niet zeker, daarom zei ik "geloof ik". Maar ik zat er dichtbij. Moet ook wel als je af en toe moet offtanken, dan moet je wel redelijk op de hoogte zijn he ;)

AP =! Agi, is het niet, en zal het nooit worden. Attackpower, Agility. 2 verschillende dingen

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 05-02-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Dus.. wat ik begrijp is:
strength = 1/2AP
Stam = health

Maar hoeveel AP = 1 agi
23572357892352378 ap is nog steeds geen agi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

Van strength krijg je geloof ik attackpower, block en parry.
Als je nou de post goed leest zegt hij volgens mij "geloof ik" ;)

En idd str sux voor een lvlende rogue :)

edit: doh! te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
ImdaMned schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:42:
[...]

Zo das wel heul veul AP zeg :P

En het is dus idd niet omkeerbaar!

Btw: Sorry Nawa, was niet als flame bedoeld, maar een beetje lollig :P

[ Voor 13% gewijzigd door Nivado op 05-02-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:42:
[...]

eehhhhhhh......!?!?!?! Ik dacht altijd dat 2 ap : 1agi is. Dus het is veranderd met de patches?

Oh ja, heeft iemand een mooie levelings build? Ik had volgens mij.. imp SS, imp dodge. bladeflurry, riposte, sword thingie en daarna malice en de rest van hit en crit. Heb het nu veranderd, maar een foutje gemaakt heb ipv imp SS imp gouge.
En als het kan graag iets tot aan level 5x (ben volgens mij 52 ofzo)
Check build @ armory.wow-europe.com
Naam: Mikoto
Realm: Kul Tiras
Guild: Adventures of the realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Dus.. wat ik begrijp is:
strength = 1/2AP
Stam = health

Maar hoeveel AP = 1 agi
Je moet het zo zien:

Blizzard maakt items naar aanleiding van een bepaald itembudget. Iedere stat heeft zijn eigen ´prijs´ en ze kunnen een item ontwerpen door stats te ´kopen´ met het gegeven budget (afhankelijk van level van het item en kwaliteit).

Strength en Agility kosten beide evenveel voor Blizzard. Voor rogues daarentegen geeft Strenght alleen 1 AP en Agility geeft naast die 1 AP ook nog wat crit, dodge en armor (hoeveel is afhankelijk van je level).

Als rogue zijnde moet je dus altijd gaan voor Agility over Strength. Strength is echter weer beter als stat opzich dan rauwe AP (rauwe AP is echter weer goedkoper qua statvalue dan Strength), omdat Strenght schaalt met Blessing of Kings en AP niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Vexx op 05-02-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Ah, ik lees verkeerd :P

De enige reden dat er ap op sommige stukken gear zit ipv direct str/agi is om het interessanter te maken voor meerdere classes. Een ring met 10 crit & 10 str is alleen interessant voor warriors/druids, en een ring met 20 agi is alleen interessant voor hunters/druids/rogues. Als je diezelfde ring nou 10 crit rating en 20 ap zou geven is ie opeens leuk voor alle physical dps classes.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 232504 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:46:
[...]

[...]

Als je nou de post goed leest zegt hij volgens mij "geloof ik" ;)

En idd str sux voor een lvlende rogue :)

edit: doh! te laat :)
We hebben een winnaar. Free Bueno's !
Nivado schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:47:
[...]
Btw: Sorry Nawa, was niet als flame bedoeld, maar een beetje lollig :P
Oh zo kwam het niet over hoor, maak je geen zorgen :)

Wat een bepaalde troll, trollde over mijn dagger deed wel pijn :(

Mja ik weet wie het zegt. Trolls, de emo's van WowSociety >:)

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 05-02-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Nivado schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:47:
[...]

Zo das wel heul veul AP zeg :P

En het is dus idd niet omkeerbaar!
Ik neem hogger als voorbeeld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

ImdaMned schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:48:
[...]

Ik neem hogger als voorbeeld :Y)
Minimaal 10mans raid, met degelijke tactics.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

De laatste keer dat ik hogger deed werd ik zo hard geoneshot dat ze me niet eens meer konden rezzen ;(

De kleine gnomeledematen lagen overal door elwynn forest.

[ Voor 49% gewijzigd door Hmzaniac op 05-02-2008 15:51 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vexx schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:47:
[...]

Je moet het zo zien:

Blizzard maakt items naar aanleiding van een bepaald itembudget. Iedere stat heeft zijn eigen ´prijs´ en ze kunnen een item ontwerpen door stats te ´kopen´ met het gegeven budget (afhankelijk van level van het item en kwaliteit).

Strength en Agility kosten beide evenveel voor Blizzard. Voor rogues daarentegen geeft Strenght alleen 1 AP en Agility geeft naast die 1 AP ook nog wat crit, dodge en armor (hoeveel is afhankelijk van je level).

Als rogue zijnde moet je dus altijd gaan voor Agility over Strength. Strength is echter weer beter als stat opzich dan rauwe AP, omdat Strenght schaalt met Blessing of Kings en AP niet.
Ahhso.. want een rogue in mijn guild wou een epic chest maken, met daarom x aantal strength en x aantal agility en x aantal stamina, hij zei dat het goed was. Ik daarentegen heb alleen maar agi stuffs op mijn rogue.. en crit maar 400 met SS.
En heb dus niks voor niks een crusader op mijn wapen geplaatst. als ik het oz goed begrijp!??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 85278 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:43:
[...]

Jij zit toch op Trollbane horde side ?
In I51 ?
Yea, maar me alt niet. En Instance51 heeft ook niet echt tijd om te helpen :/.

@Bokkie. Ofc! Nou dat leek me niet zo een goed idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05 11:54

Wootlock

Evilution

Hahaha,
Ik heb ook een pug gehad naar durnholde (moest die clearen zodat ik BM inkon voor men kara att)
Pug bestond uit:

- 70 holy pally (veel T4/5 pieces)
- 68 prot warrior
- 70 lock (ik)
- 69 mage
- 68 mage

Wat er bij jou fout ging, ging bij ons goed: Tank wist wat hij pullde ect.
Op een gegeven moment zegt de pally: Dude hurry up this takes to long.
en hij aggro'ed een groep van 6-8 mobs :D tank over de zeik en de pally maar /lol en healen _/-\o_
Binnen 30 min klaar in Durnholde 8)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:37:
Dus nou is het zaak om restoration gear te gaan verzamelen, tja is wel vervelend want kitty form speelt wel leuk en je kan dus makkelijke quest's doen enzo. Met een resto specced druid zal dat wel niet zo makkelijk gaan of je moet de mobs dood healen. :)
Ik ben op 68 Resto gegaan. Ik had toen gewoon 2 setjes, en vooral de quests t/m 70 gingen opzich nog wel als full Resto-spec met Feral gear. Maar ik had regelmatig guildies die me wilde helpen met quests en ik heb veel dungeons gedaan. Als ik solo had moeten levellen etc, had ik denk ik een Feral/Resto of Balance/Resto build genomen.

Maar als je van plan bent om Resto te speccen en healer te worden, denk ik dat het niet onverstandig is om al voor 70 (of anders niet lang na je final *ding*) Resto te speccen en te spelen. Het is toch wennen om healer te zijn, als je (voornamelijk) Feral bent geweest.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Vexx schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:47:
[...]

Je moet het zo zien:

Als rogue zijnde moet je dus altijd gaan voor Agility over Strength. Strength is echter weer beter als stat opzich dan rauwe AP, omdat Strenght schaalt met Blessing of Kings en AP niet.
Bij item budget kost AP de helft van Str en Agi. Str is dus alleen een betere rauwe stat voor Warriors, Druids, Pala's en Shamans (die 2 AP van 1 Str krijgen) ivm schalen door BoK (en bijv een prot talent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Anoniem: 174539 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:52:
[...]

Ahhso.. want een rogue in mijn guild wou een epic chest maken, met daarom x aantal strength en x aantal agility en x aantal stamina, hij zei dat het goed was. Ik daarentegen heb alleen maar agi stuffs op mijn rogue.. en crit maar 400 met SS.
Ik weet over welke je het hebt, het is een redelijke chest voor rogues. Str is niet zinloos voor rogues, het is alleen minder goed. Oftewel: het is beter dan de gemiddelde blue, minder goed als je even wat werk ervoor doet. Maar als je geldt over hebt is het geen slecht ding.
En heb dus niks voor niks een crusader op mijn wapen geplaatst. als ik het oz goed begrijp!??!
Nee, want crusader is nog steeds 100 ap als ie procced voor een rogue, en daarbovenop de selfheal.

Op lvl70 zou ik hem niet meer gebruiken, vanaf 61+ doet ie steeds minder en minder, dan kan je beter voor mongoose gaan.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Anoniem: 174539 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:52:
[...]

Op lager level is Crusader nog steeds de beste enchant. Strength is dan niet ultiem voor rogues, maar het is toch een 100 AP boost als het proct. Op hoger level komt Mongoose in beeld, en die is vele malen beter: 120 Agility geeft 120 AP (zonder BoK dan), ongeveer 4% crit en nog wat extra dodge en armor.

@Nivado: mijn punt was daar dat als je kan kiezen tussen 2 identieke items waarvan de een 50 AP en de ander 50 Strenght heeft dat je altijd voor de ene met Strenght moet gaan (ook al levert het in solo gameplay exact hetzelfde AP op).

[ Voor 3% gewijzigd door Vexx op 05-02-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:42
Hmzaniac schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:50:
De laatste keer dat ik hogger deed werd ik zo hard geoneshot dat ze me niet eens meer konden rezzen ;(

De kleine gnomeledematen lagen overal door elwynn forest.
Hogger is pr0.

Gruul
<Son of Hogger>

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als het goed is Vexx, krijg je van 1 mongoose proc 3% crit, geen 4 :P , mja is ook mierenneukerij.

En vergeet ook executioner ook niet als enchant. Erg lekker :9

Maar wat Nivado bedoelde (denk ik), is dat die situatie die jij beschrijft niet voorkomt omdat AP altijd een goedkopere stat is dan strength.

Ik heb in ieder geval geen gear gezien waarvan ik dacht, strength biedt mij meer dan AP.

Wat betreft crusader ben ik het wel met je eens. Erg lekkere enchant <60. 100 AP op de weinige AP die je hebt is gewoon een dikke boost. Om maar niet over die heals te praten. Het healed niet veel,ik geloof rond de 100hp, maar het kan net je leven redden.

Naarmate je 60 bent gedingt, wordt dat ding evenredig met je lvl slechter.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 05-02-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Vexx schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:00:
[...]

Op lager level is Crusader nog steeds de beste enchant. Strength is dan niet ultiem voor rogues, maar het is toch een 100 AP boost als het proct. Op hoger level komt Mongoose in beeld, en die is vele malen beter: 120 Agility geeft 120 AP (zonder BoK dan), ongeveer 4% crit en nog wat extra dodge en armor.

@Nivado: mijn punt was daar dat als je kan kiezen tussen 2 identieke items waarvan de een 50 AP en de ander 50 Strenght heeft dat je altijd voor de ene met Strenght moet gaan (ook al levert het in solo gameplay exact hetzelfde AP op).
Dat snap ik, maar als je moet kiezen tussen 2 exact de zelfde items, zal de ene 50 AP hebben en de andere dus 25 Str.
Dan moet je zou ik als drood, pala, shamy of warrior voor de Str gaan, en als hunter/rogue voor de AP.

PS. Als dez keuze echt tussen items met 50 AP of 50 Str is, dan is de 50 AP green en de 50 str Epic
Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:05:
Als het goed is Vexx, krijg je van 1 mongoose proc 3% crit, geen 4 :P , mja is ook mierenneukerij.

Maar wat Nivado bedoelde (denk ik), is dat die situatie die jij beschrijft niet voorkomt omdat AP altijd een goedkopere stat is dan strength.

Ik heb in ieder geval geen gear gezien waarvan ik dacht, strength biedt mij meer dan AP.
Juist ja.

[ Voor 20% gewijzigd door Nivado op 05-02-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OkkE schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:53:
[...]

Ik ben op 68 Resto gegaan. Ik had toen gewoon 2 setjes, en vooral de quests t/m 70 gingen opzich nog wel als full Resto-spec met Feral gear. Maar ik had regelmatig guildies die me wilde helpen met quests en ik heb veel dungeons gedaan. Als ik solo had moeten levellen etc, had ik denk ik een Feral/Resto of Balance/Resto build genomen.

Maar als je van plan bent om Resto te speccen en healer te worden, denk ik dat het niet onverstandig is om al voor 70 (of anders niet lang na je final *ding*) Resto te speccen en te spelen. Het is toch wennen om healer te zijn, als je (voornamelijk) Feral bent geweest.
Spelen als resto druid zal geen probleem zijn, want dat speelde ik in de good old days ook al. Dus dat zal ik wel niet verleerd zijn neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

OkkE schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:53:
[...]
Als ik het goed heb begrepen is die druid zijn eerste character waarop hij op level 60 heeft geraid (resto) Dus dan weet je wel wat healen is, alleen even wennen aan lifebloom en ToL :P

edit: ik type trager dan puyol zelf :o

Ach ben er nog niet helemaal uit of ik 70-80 straks net als 60-70 weer als holy priest ga levelen (met raid healing build zelfs) Op zich wel lekker dat je dan instances boven je level kan healen. Dan gaat de XP snel. Al die leveling instances zijn gebaseerd op healers met sub optimale spec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:05:

Wat betreft crusader ben ik het wel met je eens. Erg lekkere enchant <60. 100 AP op de weinige AP die je hebt is gewoon een dikke boost.
Ik gebruik op dit moment Executioner op mijn mainhand, met Mongoose op mijn offhand. Volgens de theorycrafters is Mongoose op dit moment voor mij misschien nog iets beter, maar Executioner wordt exponentieel beter zodra je ArP gear begint te krijgen (ik heb al 560 ArP vanuit mijn spec, Serrated Blades).

@Nivado: wij begrijpen elkaar, we lullen alleen langs elkaar heen. Je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
BlackAss schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:36:
@Exitium

Nu een tank pve Build ^^ (A)
0/46/15 ;)
junglebeast schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:22:
Maar heeft Oasis nog steeds problem met het maken van een groep of groepen in Kara? Ik zag dat Khayman weg is. En blijft het een klein groepje dat wil/kan raiden?
Khay heeft een trial in Drama. De ene keer zijn er teveel mensen die willen raiden en gisteren was het drama om een groep op te zetten. Ik en Shan zijn uiteindelijk meegegaan en ik heb een andere vriend erbij gehaald toen Shan weg moest. Rest van de groep was Toti, Xer (op haar priest), Hob, Mith, Vock, Neuro (eerste deel op shaman) Anuradha en een warrior die er pas bij zit. Shinx en Glitch zijn op vakantie geloof ik, en normaal gesproken zijn Danno, Nightnurse, Trina etc er ook nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:06:
Spelen als resto druid zal geen probleem zijn, want dat speelde ik in de good old days ook al. Dus dat zal ik wel niet verleerd zijn neem ik aan :)
I see. Dan zal dat allemaal wel meevallen ja. :) Dan heb je alleen ToL en Lifebloom.
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:08:
Ach ben er nog niet helemaal uit of ik 70-80 straks net als 60-70 weer als holy priest ga levelen (met raid healing build zelfs) Op zich wel lekker dat je dan instances boven je level kan healen. Dan gaat de XP snel. Al die leveling instances zijn gebaseerd op healers met sub optimale spec :)
Ik ben er zelf ook nog niet helemaal over uit. Ik kijk even wat de rest van de guild doet, als we regelmatig dungeons doen, bijvoorbeeld 2x per week ipv nu Kara raid, dan blijf ik Resto, Als het voornamelijk solo questen wordt, dan neem ik denk ik een Balance/Resto spec, zodat ik (door de +healing) aardig dmg kan doen, en toch nog prima kan healen. Ik zie 't wel, maar kleine kans dat ik weer Feral ga.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:08:
Mag ik vragen hoe jij aan deze theorie komt ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
OkkE schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:14:
[...]

I see. Dan zal dat allemaal wel meevallen ja. :) Dan heb je alleen ToL en Lifebloom.

[...]

Ik ben er zelf ook nog niet helemaal over uit. Ik kijk even wat de rest van de guild doet, als we regelmatig dungeons doen, bijvoorbeeld 2x per week ipv nu Kara raid, dan blijf ik Resto, Als het voornamelijk solo questen wordt, dan neem ik denk ik een Balance/Resto spec, zodat ik (door de +healing) aardig dmg kan doen, en toch nog prima kan healen. Ik zie 't wel, maar kleine kans dat ik weer Feral ga.
Ik ben wel blij dat ik dit gedonder niet direct hoef mee te maken bij de release van WotLK: rogues zijn altijd dps, dus ik hoef niet heen en weer te speccen om te levelen. Ik zal wel al m´n stats opnieuw moeten balanceren, maar das alleen maar leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:19:
[...]

Waarschijnlijk gaat hij er van uit dat die instances/dungeons gemaakt zijn voor mensen die gelijk vanaf level 70 door levellen, en niet gemaakt voor mensen met Epics. Zo was het ook met TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
[...]

Allicht omdat anders alle instances te moeilijk zijn voor de mensen die erheen gaan? Tijdens het levelen moet je wel heel veel mazzel hebben om een healing specced druid/priest/paladin/shaman of een protection specced tank tegen te komen. Blizzard weet dit en houdt hier rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah mijn druid is nooit anders dan Feral geweesd. Hadden laatst op een Gruul raid een man te weinig. Ging een dps warrior van Redrum Inc mee (no 1 pve guild op de server) Die verklaarde ons net niet voor gek door de raid samenstelling. (3 feral druids, 2 melee shaman, 2 moonkins, 1 protection paladin, 1 resto druid, 1 resto shaman en 4 holy priests, 4 hunters, 3 arcane frost mages 2 protection warriors, 1 affliction warlock en hij als dps warrior.) Toch gingen Maulgar en Gruul probleemloos neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vexx schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:09:
[...]

Ik gebruik op dit moment Executioner op mijn mainhand, met Mongoose op mijn offhand. Volgens de theorycrafters is Mongoose op dit moment voor mij misschien nog iets beter, maar Executioner wordt exponentieel beter zodra je ArP gear begint te krijgen (ik heb al 560 ArP vanuit mijn spec, Serrated Blades).

@Nivado: wij begrijpen elkaar, we lullen alleen langs elkaar heen. Je hebt gelijk.
Juist. Vind het aan de ene kant jammer dat executioner nog niet bestond toen ik mijn daggers ging goosen. Want als er 1 roguebuild is die het meeste profijt heeft bij ArP dan is het wel een daggerbuild. En om mongoose nou te vervangen met executioner, mja :z

Heb gisteren wel op mijn MH pvpmace (op de OH zit mongoose) executioner laten zetten (1e ervaring ermee) en ik vind het wel wat. En aangezien ik echt voor ArP ga (serrated blades, Imp EA, vindicator/s3) is dat helemaal geen verkeerde keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

OkkE schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:21:
[...]

Waarschijnlijk gaat hij er van uit dat die instances/dungeons gemaakt zijn voor mensen die gelijk vanaf level 70 door levellen, en niet gemaakt voor mensen met Epics. Zo was het ook met TBC.
Ja, de normale instances waren heel makkelijk. Daarom ook de invoering van Heroics op 70 die dus wel goeie gear vragen.

Als tank of healer zijnde is dat volgens mij het snelst levelen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Ervaring. Kon met mijn healing spec makkelijk 3 levels boven mijn level healen (minimum level dat blizz roept = mijn level +3 bedoel ik dus). Rest van de groep moest dan wel goed level hebben. Moest alleen opletten met mijn agro radius, skippen was er niet bij. Aan de andere kant alle <70 instances in outland met een shadow priest als healer gedaan op mijn druid. Die shadow priest had geen super healing gear en was ook geen te hoog level voor de instance. M.a.w. die instances zijn zo getuned dat je er met een levelende groep doorheen kan, vooropgesteld dat iedereen weet wat hij doet :)

edit: Ik zorgde er dus wel voor dat ik op elk level de beste healing gear had die ik kon krijgen! En mijn healing epics op 60 kwamen bijna zonder uitzondering uit ZG (zandalar zet op exalted item na en de will of arlok, Hide of the wild ging ook redelijk lang mee)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 05-02-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:24:
[...]

Juist. Vind het aan de ene kant jammer dat executioner nog niet bestond toen ik mijn daggers ging goosen. Want als er 1 roguebuild is die het meeste profijt heeft bij ArP dan is het wel een daggerbuild. En om mongoose nou te vervangen met executioner, mja :z

Heb gisteren wel op mijn pvpmace executioner laten zetten (1e ervaring ermee) en ik vind het wel wat. En aangezien ik echt voor ArP ga (serrated blades, Imp EA, vindicator/s3) is dat helemaal geen verkeerde keuze.
wat is ArP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Armor Penetration.

Nawa, welke daggers heb je op het moment voor PvE dan?

Ik heb zelf een aardige collectie aan daggers opgebouwd moet ik zeggen:

Retainer´s Blade (Scyers rep)
Malchazeen (Prince)
Heartrazor (Solarian)
2 daggers uit Zul´Aman (weet de namen niet)
Tracker´s Blade (Mount Hyjal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:26:
M.a.w. die instances zijn zo getuned dat je er met een levelende groep doorheen kan, vooropgesteld dat iedereen weet wat hij doet :)
Ok get your point.

Maar hoe kan het dan toch dat als je met PuG's gaat en ik heb er in het verleden genoeg meegemaakt, dat het vaak voor geen meter loopt. Terwijl in guildverband loop je in het algemeen als een mes door het boter door een instance. Uitzonderingen daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Armor Penetration. De melee stat om de armor van je tegenstander te verlagen/negeren.

Alle tooltips die je ziet, zijn gebasseerd op 0 armor. Hoe meer armor je negeert, hoe harder je slaat.
Maar dit gaat pas ergens op lvl 70 spelen. Niet eens in het begin.

Voor PvE kom je dat pas tegen met badge items of Tier 6. Voor PvP moet je de beste PvPgear halen om die stat te hebben, Vindicator en Season 3

@Vexx:

Mooie collectie :) Ik heb zelf Malchazeen en de S2 Shiv. Op de bank heb ik nog Emerald Ripper voor het geval ik Mutilate eens wil proberen.

Maces waar ik nu mee speel. Fool's Bane en S2 Bonecracker.

Ik ga waarschijnlijk (dat is een beetje de hoofdreden voor het PvPen) de S3 maces, swords of daggers halen.

Komt een beetje door wat ik gelezen had op EJ. Het schijnt dat de combo Vindicators Brand + Latro's de beste ingame daggers outdamaged.

Dat is zuur :)

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 05-02-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

GG bliz maak het nog moeilijker voor horde battlegroups die al zuigen:
* Alterac Valley Improvements in 2.4

Alterac Valley will see a few very significant improvements in the next patch and we wanted to share the details of what we have planned.

The first change will be to move the Horde's starting tunnel back to a more equal distance from the first objectives, which will help evenly distance the starting points for each side across the terrain when the battle commences.

In addition, the General and Warmasters for each faction will receive a stacking buff from each other that boosts their health and damage. The more of them that are still in the battleground, the more dangerous they will all be. This will put a greater focus on destroying (and defending!) the towers that remove the Warmasters as players work toward defeating the appropriate General and conquering the land.

Also Balinda Stonehearth has been studying her spellbooks to become a more challenging opponent to the Horde and will do more damage with her spells. The additional health we recently added to Balinda and General Vanndar Stormpike will no longer be needed with these improvements and will be changed back to their previous amounts with the patch.

With these improvements teamwork and strategy will be more important than ever from beginning to end as the Alliance and Horde battle for victory in Alterac Valley. We'll see you on the battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Vexx schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:09:
[...]

Ik denk dat ik toch altijd wel bij 2xmongoose zal blijven. 120 agi = 138 agi voor mij en die 138 agi geeft dan ook nog eens 152 ap. Sinister calling & Deadliness O+

[ Voor 4% gewijzigd door Hmzaniac op 05-02-2008 16:37 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Daar heb je een punt Hmzz, maar: WSC + Serrated Blades + Imp EA + Exe = :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Ik ben misschien van plan mijn pally weer een paar lvltjes te lvlen(62 atm).. Gear is nog een mix van pre-tbc gear en wat nieuw spul.. Welke spec raden jullie aan? De bedoeling is niet dat ik ga tanken.. Heb al een warrior daarvoor.. Dus blijft denk ik retri en holy over.. Retri kan ik instances wel vergeten en holy is volgens mij bagger voor solo werk of zeg ik hier iets verkeerd.. builds@62 graag als het ff kan ;)

Heb nu een prot spec als uitprobeersel maar heb niet het idee solo vooruit te komen..(kan ook aan gear liggen) bringmedown@outlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Also Balinda Stonehearth has been studying her spellbooks to become a more challenging opponent to the Horde and will do more damage with her spells. The additional health we recently added to Balinda and General Vanndar Stormpike will no longer be needed with these improvements and will be changed back to their previous amounts with the patch.
Briljant toch, dat ze hier een verhaal van maken? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05 11:54

Wootlock

Evilution

Allemaal leuk en aardig die improvements voor AV.
Maar is er al een eta wanneer deze patch op de PTR komt :?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:52:
[...]

Yea, maar me alt niet. En Instance51 heeft ook niet echt tijd om te helpen :/.
Huh ?
Strange je zit in een grote horde guild, maar mensen hebben geen tijd om elkaar te helpen.
Oke als je moet raiden, kan ik dat begrijpen maar I51 is groot genoeg dat er mensen reserve staan.

Wij rammen met Pala tank, SP, Mage en 2 randoms binnen 35 min ofzo door heroic BM :P
Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:37:
[...]

Dus nou is het zaak om restoration gear te gaan verzamelen, tja is wel vervelend want kitty form speelt wel leuk en je kan dus makkelijke quest's doen enzo.
Je mag kitty/bear blijven

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 85278 op 05-02-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:54

Seraphin

Meep?

William/Ax3 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:35:
GG bliz maak het nog moeilijker voor horde battlegroups die al zuigen:

[...]
Er staat nog helemaal niets vermeld over 2.4 op site, 2.3.3 is de eerstvolgende.... waar heb jij die input gevonden?

[edit]
nvm, bluepost gevonden

[ Voor 6% gewijzigd door Seraphin op 05-02-2008 16:57 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
www.mmo-champion.com geeft altijd redelijk up-to-date info over nieuwe patches, Seraphin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Seraphin schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:54:
[...]

Er staat nog helemaal niets vermeld over 2.4 op site, 2.3.3 is de eerstvolgende.... waar heb jij die input gevonden?
klik
Stond ook op mmo-champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-05 10:39
Ik kijk altijd op mmo-champion. vind dat best leuk om te weten wat er ongeveer gaat komen.

Snelle mensen hier ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Tjeerdtq op 05-02-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoppa. BM run!

5 min later, 1 wipe omdat de priest DC , warrior "I got to go. Get Arena's" "Yea fuck off then you total retarted person".

Echt omg, PUG's, wat een hoop mongolen.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.