Flickr
Canon 7D + Glas + Licht
Komt het rot over dan bedoel ik het anders en taalfouten zijn inbegrepen.
Volgens mij moet je gewoon beide topics over de telefoon doorlezen en dan zelf tot een conclusie gaan komen..denk niet dat deze topic hier gewenst is.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Reageer dan niet
[ Voor 91% gewijzigd door pven op 31-01-2008 12:12 ]
Carpe Diem
wtf is ouwenelen?
voor de n73 is wat meer software te vinden omdat ie op S603rd draait (ipv S40). Als je dat niet boeit moet je gewoon voor de goedkoopste gaan, of voor wel/geen slide.
Verder kan niemand je hier helpen denk ik, genoeg over de telefoons te vinden in de main topics.
Updaten is vaak lastig bij een "branded" toestel
voor de n73 is wat meer software te vinden omdat ie op S603rd draait (ipv S40). Als je dat niet boeit moet je gewoon voor de goedkoopste gaan, of voor wel/geen slide.
Verder kan niemand je hier helpen denk ik, genoeg over de telefoons te vinden in de main topics.
Updaten is vaak lastig bij een "branded" toestel
Op GoT zien we dit soort vragen liever niet. De een zal je zeggen dat je een 6500 moet nemen, de ander zal je melden dat je beter een N73 kan nemen. Daar heb je dus niets aan.
Ga eens naar een winkel zodat je beide toestellen kan zien voelen. Lees daarnaast ook de ervaringen in Het Nokia N73 Topic | Deel 10 en Nokia 6500 Classic en Slide en maak een keuze.
Ga eens naar een winkel zodat je beide toestellen kan zien voelen. Lees daarnaast ook de ervaringen in Het Nokia N73 Topic | Deel 10 en Nokia 6500 Classic en Slide en maak een keuze.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit topic is gesloten.
![]()