(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
PrGisteren is versie 0.124 van MAME uitgekomen.
De tweede omdat "is" impliceert dat er slechts één keer een 64bit-versie is gecompileerd.Sinds enige tijd is wordt er ook een 64bit-versie gecomplieerd gecompileerd.
Laatste zin:
o.i.d.Daar moet in mei, wanneer Acer zijn product een maand na de verwachte release van de vernieuwde Eee PC zou lanceren, verandering in moeten komen.
Ik wil niet vervelend zijn, maar op de frontpage staat nog steeds 'Business Messenger', terwijl nu boven het de review zelf (dus op de pagina van de review) wél 'Business Navigator' staat.
Ook maar even meervoud in de zin geflanstJJJur schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:57:
@Megaflix: 'waren' wijst wat mij betreft voldoende op verleden tijd.
Wat een geprutsERIKvanPAASSEN schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 00:06:
Ik wil niet vervelend zijn, maar op de frontpage staat nog steeds 'Business Messenger', terwijl nu boven het de review zelf (dus op de pagina van de review) wél 'Business Navigator' staat.

Het is nu dacht ik overal verholpen, zo niet: zeker niet vervelend als je het meldt
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
- bluetoothDraadloos netwerk, bluetooh, een gsm-chip en twee usb-poorten ronden de specificaties af.
Is dit een goed zin cq. gebruik van "opgaaf"?
De accu zou het volgens opgaaf zo'n zeven uur uit moeten houden, [...]
[ Voor 17% gewijzigd door PcDealer op 25-03-2008 10:41 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
moet dat niet nm zijn?een 300mm-fab
edit: of gaat het over de grootte van de wafers?
[ Voor 9% gewijzigd door --WaaZaa-- op 25-03-2008 11:39 ]
prutsert
De WIi-versie van Rock Band -> De Wii-versie van Rock Band
"maar het Brabants Dagblad meldde vrijdag dat de werknemers al door hun leidingggevenden over hun lot waren ingelicht."

Ggg ggg ggg
"Het TPE-netwerkgedeelte tussen de Japan en de Verenigde Staten zal naar verwachting begin 2010 klaar zijn."
(gggrappig plaatje trouwens
- Oogt soms wat onafgewerkt en simpel
Productreviews zonder onderbouwing zullen minder invloed hebben op het gemiddelde alsdan zeer complete vijfsterren reviews.
minder *dan*, evenveel *als*
Verwijderd
Kratos zwaait zijn Blades of Athena, die aan zijn polsen zijn vastgebrand, met net zo veel souplesse als altijd door het beeld. En de animaties van deze vechtbewegingen komen prachtig in beeld.
Zoals albaholic al opmerkt, moet het waarschijnlijk Blades of Chaos zijn, want de blades of athena heb je pas ergens aan het eind van God of War 1.
Verwijderd
dubbele is in de de 1e regel: "Voor het eerst is in China is de..."
"De Anycall Haptic Phone beschikt over tweeëentwintig verschillende trilopties en is vooralsnog alleen in Zuid-Korea verkrijgbaar."
wel erg veel e'en
isDit opensource programmai s een add-on voor Apple iTunes ...
bereiktmaar hoe dat het beste wordt berekt.
Denk ik dat "bereikt" moet zijn ipv berekt....
De vraag is niet meer of er getelewerkt moet worden, maar hoe dat het beste wordt berekt.
Verwijderd
einde koptekst,
lijkt me dat dit bereikt moet zijn.
nieuws: Gartner: mobiel werken breekt door
"fabrikanten"De onzekerheid over de toekomst van Intel's iop-programma kan andere fabrikant van raid-adapters parten spelen.
Da's geen tikfoutje. For all I know gaat het hier om Stormbringer (lezen die handel! En ondertussen naar Cirith Ungol luisteren!), dus daar moet de auteur naar kijken en dan is een apart topic op zijn plaats.Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:55:
reviews: God of War - Chains of Olympus: Grieks epos in je palm van je hand!
Kratos zwaait zijn Blades of Athena, die aan zijn polsen zijn vastgebrand, met net zo veel souplesse als altijd door het beeld. En de animaties van deze vechtbewegingen komen prachtig in beeld.
Zoals albaholic al opmerkt, moet het waarschijnlijk Blades of Chaos zijn, want de blades of athena heb je pas ergens aan het eind van God of War 1.
De rest is gefikst
De komma aldaar is totaal overbodig.Europese bedrijven, de conclusie
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Moet pertinent zijn, of pertinente onzinvan Asus pertinente onwaar
nieuws: Creative: Asus liegt over Eax-ondersteuning
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
één na laatste zin:
Error: In Japan is doet de serie het goed;
Lijkt me duidelijk wat de fout is
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
... en is nu bij versie 8.3 aanbeland.
aangeland of beland a.u.b.
http://www.vandale.nl/van...ek/?zoekwoord=aanbelandendesmond schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:37:
nieuws: Enterprisedb krijgt financiële injectie van IBM
... en is nu bij versie 8.3 aanbeland.
aangeland of beland a.u.b.
Verwijderd
Volgens Microsoft zijn slechte Nvidia-drivers verantwoordelijk zijn voor een kleine 30 procent van de gemelde crashes van Windows Vista in 2007.
"Door veel internetters en en potentiële klanten werd hier furieus op gereageerd"
- komma mistHet digitale audiosignaal dat met hdmi en displayport meegestuurd kan worden[.] kan het beeldscherm ook omzetten naar een analoog signaal.
- ander (cmiiaw)[...] maar als je geen fratsen wilt kan je beter verder kijken naar een andere 30"-beeldkanon.
Dat moet uiteraard de 701 zijn, de 401 is voor mij een onbekend product
Ik vermoed dat hier de Eee PC 701 (het huidige model) bedoeld wordt.Ook blijkt uit de FCC-gegevens dat de netstroomadapter van de komende notebook een stuk groter gaat uitvallen dan die van de Eee PC 401.
/edit: net te laat/
[ Voor 3% gewijzigd door Kul op 27-03-2008 09:25 ]
Oorspronkelijk wilde AMD zijn triplecores al in 2007 op de markt brengen, maar mede door de tld-bug die in het chipontwerp was geslopen...
...
Hoewel de tld-bug volgens Cnet dus ook in de nieuwe processors aanwezig is...
1e keer dat ik iets post hier, maar is het niet TLB-bug (Translation Lookaside Buffer)?
.De B3-stepping zal pas later worden uitgeleverd.
Aangezien het niet om een gevangene gaat, neem ik aan dat bedoeld werd:
De B3-stepping zal pas later worden geleverd.
Nog eens controleren in de Van Dale wijst uit dat je gelijk hebt en in dit geval de tweede betekenis van toepassing is, maar ik vind het wel erg onnatuurlijk staan (heb het zelf in elk geval niet zo geleerd, daar zal het aan liggen).Rataplan schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:06:
Nee hoor, uitleveren heeft meer betekenissen en het is hier correct gebruikt
uit·le·ve·ren (overgankelijk werkwoord; leverde uit, heeft uitgeleverd; uitlevering)
1 overleveren aan de opeiser
2 (handel) (iets) afleveren
Nog een keertje herzien, die twee zinnenGeheugenfabrikant Infineon spande daarop een rechtszaak tegen Rambus aan, dat intussen - gehinderd door prijsafspraken bij sdram-fabrikanten - tevergeefs probeerde Rambus zijn rdram aan de man te brengen. Rambus won de zaak tegen Infineon echter in hoger beroep gewonnen
In deeze zin staan drie fauten
Ondanks dat de renderengine van Webkit - onder andere toegepast in de Apples Safari-browser - door de lakmoesproef heen wist te komen, zijn er door externe ontwikkelaars de nodige onvolkomenheden ontdekt in het weergeven van svg-animaties.
de Apple Safari Browser of Apples Safari Browser
[ Voor 17% gewijzigd door Blaurens op 27-03-2008 17:00 ]
het is OS X 10.5, niet 1.5
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Daar mag de auteur in kwestie zelf nog even naar kijken, voordat ik het fout ga verbeteren (ja, dat kan!).Vaudtje schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:43:
nieuws: Rambus wint rechtszaak tegen geheugenfabrikanten
[...]
Nog een keertje herzien, die twee zinnen
The devil is in the details.
Staat dat echt in de EULA? Hoe kan gebruik van kracht zijn? Bedoelen jullie niet dat het juist is verboden?Het gebruik van Apple-software met het doel wapens te ontwikkelen, te ontwerpen of te produceren is overigens nog onverminderd van kracht.
& Rambus fixed
Verwijderd
De dual-gpu-kaart beschikt over 512MB tot 1GB gddr3- of ddr-geheugen dat geklokt is op 1,8GHz, aldus Digitimes.
ddr? de bron zegt dat ook, maar dat is wel erg oud he? ddr4 lijkt me logischer.
Een nieuw pakket, geen nieuwe pakket.Microsoft is aan het testen geslagen voor een nieuwe online-softwarepakket
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
gewonnnen ==> gewonnenRambus heeft een rechtszaak tegen geheugenfabrikanten Hynix, Nanya en Micron gewonnnen.
Moet dat dan geen gddr4 zijn? Lijkt me logischer.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:15:
nieuws: AMD gaat Radeon HD 3850X2 met dual-gpu uitbrengen
De dual-gpu-kaart beschikt over 512MB tot 1GB gddr3- of ddr-geheugen dat geklokt is op 1,8GHz, aldus Digitimes.
ddr? de bron zegt dat ook, maar dat is wel erg oud he? ddr4 lijkt me logischer.
Nothing to see here folks, please move along.
Derhalve: geen meldingen meer over dat geheugentype hier svp. Ik zal de auteur er in de loop van de dag nog een keertje extra naar laten kijken. Wie er dan nog een probleem mee heeft mag een topic openen.
Dit suggereert dat mensen die 1 core hebben, hier automatisch ontevreden mee zijn. Graag weghalen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
...geen spel- of tikfoutje.
nieuws: Wine-ontwikkelaars onthullen gameversie voor Linux en MacCrossover Games draait op Linux en op Macs die van een Intel-chip voorzien zijn. Van de Mac vraagt Crossover Games 120GB ruimte op de harde schijf;
moet dat geen megabyte zijn? 120 gig is best veel..
|>
Verwijderd
QUOTE: Van de Mac vraagt Crossover Games 120GB ruimte op de harde schijf;
Verwacht: 120MB ??
120 GB voor een stukje software lijkt me wat buiten proporsies
Op de site van Crossover staat ook 120MB. Dus het is inderdaad een typo.Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:38:
URL: nieuws: Wine-ontwikkelaars onthullen gameversie voor Linux en Mac
QUOTE: Van de Mac vraagt Crossover Games 120GB ruimte op de harde schijf;
Verwacht: 120MB ??
120 GB voor een stukje software lijkt me wat buiten proporsies
Het moet ombouwlimburg.nl zijn, deze heeft namelijk de melding geplaatst op zijn website dat het niet meer ombouwd of kaartjes aanbied. Ombouw-limburg.nl heeft deze melding niet gemaakt en bied op hun website nog steeds het ombouwen aan...De actie lijkt effect te sorteren; Ombouw-limburg.nl en Modmybox.nl hebben al via hun websites laten weten dat ze gehoor aan de oproep geven.
[ Voor 15% gewijzigd door Eppo © op 28-03-2008 12:08 ]
Verwijderd
die --> datAls je een scherm zoekt die meer moet zijn dan een pc-monitor is de Dell 3008WFP een aantrekkelijke optie, maar als je geen fratsen wilt kan je beter verder kijken naar een ander 30"-beeldkanon.
Verwijderd
vast mhz..ruimte bieden voor maximaal 16GB ddr3-geheugen met een snelheid van 1333Hz.
Verwijderd
De opvolger van de P35-chipset zal pci-express 2.0 ondersteunen en ruimte bieden voor maximaal 16GB ddr3-geheugen met een snelheid van 1333Hz.
mHz
spuit 11 laat maar
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 16:51 ]
Een poging tot teneinde ofzo?De kracht van het merk 'Microsoft' is tanende, zo meent onderzoeksbureau Corebrand.
EDIT: Hmm, ik zie dat het vaker gebruikt wordt ofzo? Ik heb er nog nooit van gehoord en VanDale kende het ook niet. Vandaar...
[ Voor 19% gewijzigd door The Realone op 28-03-2008 17:50 ]
Of jij zoekt niet op het goede woord in de Van DaleThe Realone schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:47:
nieuws: Onderzoek: merk 'Microsoft' in verval
[...]
Een poging tot teneinde ofzo?
EDIT: Hmm, ik zie dat het vaker gebruikt wordt ofzo? Ik heb er nog nooit van gehoord en VanDale kende het ook niet. Vandaar...
[list=1]ta·nen1 (onovergankelijk werkwoord; taande, is getaand)
• verzwakken, afnemen
[ Voor 59% gewijzigd door Hahn op 28-03-2008 17:51 ]
The devil is in the details.
Moet zijn:
'BBC-werknemers stemmen in met afgezwakte bezuiniginGsplannen'
"Gisteren schreven we over versie 1.1.6 beta van vLite"
Deze post gaat juist over 1.1.6 (zal als het goed is 1.1.5 moeten zijn)
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
* Pinobigbird ziet dubbelNews and corrections:
NVIDIA 650i, 680i, 750a/780a, 750i, 780i, 790i chipsets (1.44.2).
Intel G35 chipset (1.44.2).
Updated support for VIA chipsets (1.44.2).
News and corrections:
NVIDIA 650i, 680i, 750a/780a, 750i, 780i, 790i chipsets
Intel G35 chipset
Updated support for VIA chipsets
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
je bent niet de enige, en waarom is iedereen mij altijd voor met het melden van foutenPinobigbird schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 23:21:
meuk: CPU-Z 1.44.2
[...]
* Pinobigbird ziet dubbel
Omdat ik te laat was met het melden dat de boel dubbel stond, meld ik maar dat er een 1.44.1 CPU-Z screenshot staat bij de meuktracker van 1.44.2, dus.... (als het moet staat hier de mijne die er wel bij mag)
[ Voor 27% gewijzigd door Wiethoofd op 29-03-2008 23:32 . Reden: screenie foutje ]
Dit moet 'toe-eigent' zijn. Alleen het voltooid deelwoord toegeëigend krijgt een trema.Gebruikers van de online versie van Photoshop zouden geklaagd hebben over artikel 8 van de voorwaarden, waarmee het bedrijf zich alle rechten toeëigent van materiaal dat met Photoshop Express is gemaakt.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1147/
Toe-eigent krijgt een koppelteken, zoals de infinitief toe-eigenen.
Klaar voor de steroorlogen?
nieuws: Oudste geluidsopname beleeft wereldpremièreEen geluidsopname die in 1860 in Frankrijk werd vastgelegd, is door Amerikaanse wetenschappers in geluidsgoven
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Een keer 'te' teveel.en voor het nageslacht te te bewaren.
Virussen? Scan ze hier!
Helemaal onderaan mist een s bij tweaker.net.
Ben ik een zeversysteem als ik hierover zever?tijdens het uitwisselen van data tussen verschillende seversystemen.
PSN: Houtvlot
Foutje in de code van de mouseover van wdm.Het ondersteunt zo goed als alle webcams via wdm,
zenderkwaliteitbegonnen en heeft de zenderkwaltieit van Comcast
Speel ook Balls Connect en Repeat
BBG Maart 2008, pagina 4, muis.Ook deze keer wordt er in plaats van de Logitech G5 Laser Mouse weer gekozen voor de Logitech MX18.
MX18 -> MX518
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
In deze spellenreeks stuur je een organisatie aan, die wilt voorkomen dat buitenaardse wezens de aarde overnemen.
De t lijkt mij overbodig.
[ Voor 100% gewijzigd door ludar op 31-03-2008 14:55 ]
Life is a struggle one cannot win ..
Spatie tussen phase-change memory en dat ontbreektTen slotte moet er een nieuw soort geheugen worden geproduceerd: phase-change memorydat de opslagcapaciteit van nand-geheugen kan verdubbelen en snelheden kan halen die
[ Voor 3% gewijzigd door lembregtse op 31-03-2008 15:02 ]
Een 'te' teveelDe nieuwe geheugenfabriek Numonyx is klaar om de productie van flashkaartjeste te starten. Het nieuwe bedrijf is ontstaan uit een samenwerking tussen Intel en ST Microelectronics.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Persoonlijk had ik pas laat in het spel door hoeveel je gebruik moet maken van je teamgenoten. Dit niet alleen omdat je met vuur van twee kanten vuurgevechten veel sneller wint, maar ook omdat je, door hen voorop te laten lopen, veel minder vaak dood gaan.
Laatste zin: Dood gaat. Staat op pagina 2
Laatste zin, onder kopje "TN-paneel?"
Error:
. ipv ,De dertien pixels links van het blok zouden bij ghosting wat lichter zwart zijn
geweest. maar daarvan is hier geen sprake.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.